زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99

شرط شرکت در آزمون جامع مقطع دکتری ارائه مدرک زبان معتبر می‌باشد. از این رو دانشگاه آزاد آزمونی به صورت اختصاصی برای این گروه برگزار می‌نماید. آزمون EPT برای مشخص نمودن سطح زبان انگلیسی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد است. ثبت نام در این آزمون از طریق سایت english.iau.ac.ir/ept صورت می‌گیرد.

برای شرکت در این آزمون چهار بازه زمانی به دانشجویان اعلام می‌شود:

  • زمان ثبت نام
  • زمان انتشار کارت
  • زمان برگزاری آزمون
  • زمان اعلام نتایج

زمان ثبت نام

زمان ثبت نام اغلب یک بازه زمانی هفت روزه است. شروع زمان ثبت نام هر دوره آزمون از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود. لازم است متقاضیان شرکت در آزمون، زمان برگزاری آزمون ها را از طریق سایت اعلامی دنبال نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99

زمان انتشار کارت با توجه به زمان برگزاری آزمون معین می‌شود. اما به طور تقریبی دو روز مانده به زمان برگزاری آزمون کارت های ورود به جلسه منتشر می‌گردد. داوطلبان باید با مراجعه به سایت فوق الذکر و تکمیل اطلاعات درخواستی، نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند. ضروری است داوطلبان صحت اطلاعات مندرج در کارت آزمون خود را با دقت کنترل نمایند. در صورت وجود مغایرت در اطلاعات کارت با اطلاعات فردی از شرکت وی در آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99

زمان برگزاری آزمون

زمان برگزاری آزمون EPT 99 از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اطلاع رسانی می‌شود. با مراجعه به این سایت می‌توان جدول زمانبندی ثبت نام در آزمون و برگزاری آزمون را مشاهده نمود. زمان برگزاری آزمون خود تعیین کننده زمان انتشار کارت و زمان اعلام نتایج است. داوطلبان با اطلاع از زمان دقیق آزمون می‌توانند زمان سایر اعلام ها را تقریب بزنند و در آن بازه زمانی سایت مذکور را رصد نمایند.

زمان اعلام نتایج

اعلام نتایج آخرین مرحله از فرآیند برگزاری آزمون EPT است. زمان دقیق اعلام نتایج وابسته به زمان برگزاری آزمون است. حدودا دو هفته بعد از پایان برگزاری آزمون، نتایج در قالب کارنامه به داوطلبان اطلاع رسانی می‌شود. دریافت کارنامه نیز مانند سایر مراحل برگزاری آزمون از طریق سایت english.iau.ac.ir/ept صورت می‌گیرد. حداقل نمره قبولی در آزمون 50 است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99




:: برچسب‌ها: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: