اعلام نتایج آزمون EPT 99
نوشته شده توسط : دانتل

اعلام نتایج آزمون EPT 99

اعلام نتایج آزمون EPT مرحله نهایی برگزاری آزمون است. نتایج آزمون به صورت کارنامه در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد. در کارنامه هر داوطلب علاوه بر اطلاعات فردی، نمره اکتسابی داوطلب نیز درج شده است. داوطلبانی که حد نصاب نمره تعیین شده را کسب نموده اند، می‌توانند مدرک آزمون خود را به دانشگاه ارائه دهند. سایرین باید برای شرکت مجدد در آزمون برنامه ریزی نمایند. نکته مهم برای داوطلبان این است که شرکت در این آزمون می‌تواند به دفعات صورت گیرد. داوطلبان محدودیتی از نظر دفعات شرکت در آزمون ندارند.

زمان اعلام نتایج آزمون EPT 99

زمان اعلام نتایج آزمون هر دوره دو هفته پس از برگزاری آزمون خواهد بود. داوطلبان برای پیگیری اخبار آزمون می توانند سایت دانتل را دنبال نمایند. زمان دقیق اعلام نتایج آزمون‌ها متناسب با زمان برگزاری آزمون EPT 99 ، از طریق سایت english.iau.ac.ir/ept اطلاع رسانی می‌گردد.

نحوه مشاهده

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون خود باید مراحل زیر را طی نمایند:

  1. مراجعه با سایت english.iau.ac.ir/ept
  2. انتخاب لینک ثبت نام و اعلام نتایج آزمون EPT
  3. انتخاب تاریخ برگزاری آزمون
  4. درج شماره پرونده، شماره شناسنامه و کد ملی در فیلد مربوطه
  5. دریافت کارنامه

 تحلیل نتایج آزمون

نمره آزمون داوطلبان در کارنامه منتشر شده توسط سایت دانشگاه آزاد درج شده است. داوطلبان را براساس نمره اکتسابی می‌توان به سه گروه تقسیم نمود.

  • گروه اول: داوطلبانی که نمره آزمون آنها بالاتر از 500 باشد، در این گروه جای می‌گیرند. این دانشجویان بدون هرگونه دغدغه ای می‌توانند در آزمون جامع شرکت نمایند.
  • گروه دوم: این دسته از دانشجویان نمره ای بین 400 تا 499 کسب نموده اند. مطابق با قوانین برای این افراد فرصتی در نظر گرفته شده است. دانشجویان این گروه می‌توانند با ارائه مدرک فعلی خود در آزمون جامع شرکت کنند به شرط اینکه قبل از مرحله دفاع از رساله، مجددا در آزمون شرکت نموده و نمره قبولی کسب نمایند.
  • گروه سوم: داوطلبان این گروه نمره زیر 400 کسب نموده و مردود محسوب می‌شوند. این گروه می‌توانند در آزمون‌های دوره‌های آتی مجددا ثبت نام نمایند.

دانشجویان شاهد و ایثارگر در صورت کسب نمره 400 قبول محسوب می‌شوند. این گروه چنانچه نمره بین 350 تا 400 کسب نموده باشند، می‌توانند به صورت مشروط در آزمون جامع شرکت کنند. ثبت نام مشروط به معنای اخذ نمره قبولی قبل از دفاع از رساله می‌باشد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: ثبت نام آزمون EPT 99

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون EPT 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج آزمون EPT 99




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج آزمون EPT 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: