انتخاب واحد دانشگاه پیام نور
نوشته شده توسط : دانتل

انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در ترم مهر ماه شروع شده است و دانشجویان می‌توانند به مراجعه به سایت، فرایند انتخاب‌واحد خود را انجام دهند. سایت انتخاب واحد پیام نور، سامانه گلستان می‌باشد و تمامی دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف باید به این سامانه مراجعه کنند. در این مطلب به بررسی کامل انتخاب‌واحد دانشگاه پیام نور 1402 – 1403 پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجمموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

منبع: انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

 

انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانشجویان دانشگاه پیام نور باید در زمان بندی اعلام شده از طرف دانشگاه به سایت این دانشگاه مراجعه کرده و انتخاب‌واحد خود را انجام دهند. فرایند انتخاب واحد دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی است و داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه ندارند. 

لیست دروس ارائه شده در سایت قرار می‌گیرد و دانشجویان می‌توانند با مشاهده آن ها برنامه ریزی کرده و دروس مورد نظر خود را در زمان تعیین شده اخذ نمایند. انتخاب‌واحد دانشگاه پیام نور در ترم تحصیلی مهر، بهمن و تابستان انجام می‌شود. 

 

بخوانید: ثبت نام دانشگاه پیام نور

 

 

زمان انتخاب واحد دانشگاه پیام نور 1402 – 1403

تمامی دانشجویان پیام نور باید با توجه به جدول زمانبندی دانشگاه نسبت به انتخاب‌واحد اقدام نمایند. جدول زمان بندی انتخاب واحد بر اساس مقطع تحصیلی و سال ورود تعیین می‌شود. در صورت ورود به سایت در زمانی غیر از زمان تعیین شده، امکان انتخاب واحد را نخواهید داشت. 

انتخاب واحد دانشگاه پیام نور در سه ترم مهر، بهمن و تابستان می‌باشد که هر یک جدول زمانبندی متفاوتی دارند. زمان انتخاب واحد ترم مهر معمولا در شهریور ماه است. زمان انتخاب واحد ترم تابستان در دی ماه و ترم تابستان نیز در تیر می‌باشد. هر ساله تاریخ دقیق ثبت نام از طریق سایت دانشگاه اعلام می‌شود. 

بر اساس اطلاعیه های منتشر شده، انتخاب‌واحد ترم مهر ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دانشگاه پیام نور هم اکنون شروع شده است و دانشجویان تا ۷ مهر فرصت انتخاب‌واحد خواهند داشت. داوطلبانی که در زمان تعیین موفق به انتخاب واحد نشده اند و یا قصد ویرایش انتخاب های خود را دارند، می‌توانند در مهلت حذف و اضافه اقدامات لازم را انجام دهند. 

 

سایت انتخاب واحد پیام نور

همانطور که گفته شد دانشجویان دانشگاه پیام نور باید به صورت اینترنتی و از طریق سامانه انتخاب‌واحد دانشگاه پیام نور، فرایند انتخاب‌واحد خود را انجام دهند. هیچ یک از مراحل انتخاب واحد این دانشگاه به صورت حضوری انجام نمی‌شود. 

سایت انتخاب واحد دانشگاه پیام نور همان سایت جامع پیام نور است که با عنوان سامانه گلستان شناخته می‌شود. دانشجویان باید در زمان تعیین شده به این سایت مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنند تا اجازه ورود به سایت و انتخاب واحد به آنان داده شود. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی مشاوره تحصیلی تلگرام کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

نحوه انتخاب واحد دانشگاه پیام نور۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در بالا گفته شد که سایت ثبت نام و انتخاب‌واحد دانشگاه پیام نور، سامانه گلستان می‌باشد و تمامی دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی باید برای انتخاب‌واحد به این سایت مراجعه کنند. پس از ورود به سایت باید رمز عبور و نام کاربری خود را درج کنید تا وارد پرتال شخصی تان شوید. به منظور کسب اطلاع و سهولت شما داوطلبان گرامی، در این بخش راهنمای انتخاب واحد دانشگاه پیام نور را ارائه کرده ایم. مراحل کلی انتخاب واحد به شرح زیر هستند. 

????ورود به سایت گلستان

????درج نام کاربری و رمز عبور

????مشاهده لیست دروس ارائه شده

????کلیک بر روی گزینه ثبت نام

????انتخاب واحد های مورد نظر

????تایید واحد های اخذ شده

 

راهنمای تصویری انتخاب واحد پیام نور

1️⃣آدرس osreg.pnu.ac.ir و یا عبارت سایت گلستان را در مرورگر خود جستجو کره و وارد سامانه شوید. 

2️⃣بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک نمایید. 

 

 

3️⃣نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. 

 

 

4️⃣منوی آموزش را انتخاب کرده و سپس به ترتیب گزینه های “گزارش های آموزش”، “درس های ترمی” و “لیست دروس ارائه شده” را انتخاب نمایید. 

5️⃣سپس بر روی گزینه “ثبت نام”، “عملیات ثبت نام” و “ثبت نام اصلی” کلیک کنید. 

6️⃣شماره درس و شماره گروه را وارد کرده و آن را ثبت نمایید. 

 

مشاوره دانشگاه پیام نور

دانجویان دانشگاه پیام نور برای انتخاب‌واحد ترم مهر ماه سال 1402 – 1403 می‌توانند هم اکنون به سایت گلستان مراجعه نمایند و بر اساس جول زمان بندی، انتخاب‌واحد خود را انجام دهند. زمان انتخاب واحد بر اساس مقطع و سال ورودی تعیین می‌شود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه انتخاب واحد دانشگاه پیام نور برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و ئاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب واحد دانشگاه پیام نور 1402 – 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برای انتخاب واحد دانشگاه پیام نور چه باید کرد؟

    برای انتخاب واحد باید به سایت گلستان مراجعه نمایید.

  2. انتخاب واحد پیام نور چه زمانی انجام می‌شود؟

    انتخاب واحد تا نیمسال اول سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ تا ۷ مهر ادامه خواهد داشت. زمان دقیق بر اساس مقطع و سال ورودی می‌باشد. 

  3. آیا می‌توان به صورت حضوری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور را انجام داد؟

    خیر تمامی مراحل انتخاب واحد این دانشگاه به صورت اینترنتی در سایت گلستان انجام می‌شود و امکان مراجعه حضوری وجود ندارد. 

 

منبع: انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: