تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ یکی از سوالات مهم داوطلبان دکتری است که در آزمون شرکت کرده و مجاز به انتخاب‌رشته شده اند. بسیاری از داوطلبان به دلایل متعدد از انتخاب‌رشته جا می مانند و به همین دلیل باید از تمدید انتخاب رشته اطلاع کامل داشته باشند تا با مشکلی در روند آزمون دکترا مواجه نشوند. در این مطلب به بررسی کامل مهلت مجدد انتخاب رشته دکتری 1403 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

منبع: تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

 

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

داوطلبانی که در آزمون دکتری ثبت نام و شرکت  کرده اند، در صورت مجاز شدن به انتخاب رشته می توانند در زمان انتخاب رشته‌ دکتری تعیین شده نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته داوطلبان باید دفترچه راهنما را دانلود کرده و آن را به طور کامل مطالعه نمایند. 

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 تاکنون اعلام نشده است. به محض اعلام در این مقاله و کانال تلگرام دانتل کو اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان باید حتما در زمان تعیین شده برای انتخاب رشته اقدام کنند چراکه در این صورت از ادامه مسیر بازمانده و دیگر امکان انتخاب رشته و قبولی در دانشگاه و رشته مورد نظر خود را نخواهند داشت. البته مهلت انتخاب رشته دکتری معمولا تمدید می شود و داوطلبان می توانند در این مدت اقدامات لازم را انجام دهند. 

مهلت اول و تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 هنوز مشخص نشده است اما با توجه به روند سال های  گذشته انتظار می رود که در فروردین ماه باشد. به محض اطلاع رسانی در مورد مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

بخوانید: انتخاب رشته آزمون دکتری

 

 

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

هر ساله مهلت انتخاب رشته دکتری توسط سازمان سنجش برای چند روز تمدید می شود. داوطلبانی که موفق به انتخاب رشته در بازه زمانی تعیین شده نشده باشند، می توانند در مهلت تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند. توصیه می شود که داوطلبان انتخاب رشته خود را به زمان تمدید مهلت موکول نکنند و تا حد امکان در سریع ترین زمان اولویت بندی خود را انجام دهند. 

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 تاکنون اعلام نشده است. به محض اعلام در این مقاله و کانال تلگرام دانتل کو اطلاع رسانی خواهد شد.

در زمان تمدید مهلت امکان ویرایش انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش نیز وجود دارد. داوطلبانی که قبلا ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام داده اند، می توانند در این زمان اولویت بندی خود را ویرایش نمایند. برای کسب اطلاع سریع از زمان تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه انتخاب رشته دکترا

برای انتخاب رشته آزمون دکتری، داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. در این قسمت به منظور سهولت کار شما داوطلبان گرامی، مراحل و نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری در تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳را آورده ایم. 

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش شوید. 

2️⃣ بر روی گزینه دکتری تخصصی کلیک کنید. 

 

 

3️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه انتخاب رشته کلیک نمایید. 

 

 

4️⃣ در مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ بر روی لینک فعال انتخاب رشته های تحصیلی آزمون وروردی دکتری ‍۱۴۰۳ کلیک کنید.

5️⃣ مجددا گزینه انتخاب رشته های تحصیلی آزمون وروردی دکتری 1403 را انتخاب کنید. 

6️⃣ در پایین صفحه بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید.  

7️⃣ بر اساس یکی از روش های ورود به سایت اطلاعات خود را وارد کرده و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید. 

8️⃣ فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده و بلا کلیک بر گزینه ثبت نهایی کد رهگیری خود را دریافت نمایید. 

 

بخوانید: سایت انتخاب رشته آزمون دکتری  

 

 

مشاوره مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

داوطلبان آزمون دکتری می توانند در فروردین ماه نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام نمایند. مهلت انتخاب رشته معمولا تمدید می شود و داوطلبان متاخر و یا داوطلبانی که نیاز به ویرایش فرم خود دارند، می توانند در این دوره اقدامات لازم را انجام دهند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

    زمان دقیق ثبت نام هنوز مشخص نشده است اما انتظار می رود در فروردین ماه باشد. 

  2. آیا تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 حتما انجام می شود؟

    به طور معمول سازمان سنجش مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری را برای چند روز تمدید می کند. 

  3. برای انتخاب رشته دکتری چه باید کرد؟

     داوطلبان برای انتخاب رشته باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. 

 

منبع: تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: