دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۳ همزمان آغاز ثبت‌نام منتشر و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. در این دفترچه تمامی شرایط، مدارک، نحوه و لیست کدرشته محل های ارائه شده درج شده است و داوطلبان با مطالعه این دفترچه می توانند کدرشته محل های انتخابی خود را استخارج کنند. دفترچه بدون کنکور هر نیمسال مهر و بهمن ماه به صورت جداگانه منتشر می شود. در ادامه مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1403 را قرار داده ایم.

منبع: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور

دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳

سازمان سنجش همزمان با شروع ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه های سراسری، دفترچه‌ای را با عنوان دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری از طریق سایت sanjesh.org منتشر خواهد کرد. دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری دو بار در سال که یکبار برای نیمسال تحصیلی اول (ورودی مهرماه) و یکبار برای نیمسال تحصیلی دوم (ورودی بهمن ماه) منتشر می شود.

شرط تجانس رشته در ثبت نام بدون آزمون وجود ندارد و داوطلبان با مدرک دیپلم در هر ۵ گروه آزمایشی می توانند انتخاب رشته نمایند. مثلا با دیپلم تجربی می توان رشته های مهندسی که زیر مجموعه گروه ریاضی می باشد را انتخاب نمایید.

داوطلبانی که متقاضی پذیرش در نیمسال دوم (بهمن ماه) می باشند با توجه به مهلت ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کرده و دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳ را به صورت کامل مطالعه کنند و پس از آن با استخراج کدرشته محل مورد نظر در ثبت نام خود را تکمیل کنند. توصیه می شود حتما پیش از نام نویسی مقاله راهنما زیر را مطالعه نمایید.

 

حتما بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1403 

تمامی جزئیات مربوط به ثبت‌نام از جمله کدرشته محل های ارائه شده در دوره های مختلف روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی و مجازی در دفترچه ثبت نام بدون کنکور درج می گردد. در ادامه دفترچه بدون کنکور هر نیمسال را به تفکیک برای دانلود قرار داده ایم. 

نیمسال تحصیلی لینک دانلود دفترچه سال گذشته
سال گذشته سال ۱۴۰۳
نیمسال اول مهر دانلود کنید منتشر نشده
نیمسال دوم بهمن  دانلود کنید منتشر نشده

همانگونه که شرح داده ایم پذیرش دانشجو در دو نیمسال تحصیلی مهر  و بهمن ماه از سوی سازمان سنجش انجام می شود. در هر دوره پذیرش یک دفترچه جداگانه منتشر و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. متقاضیان هر نیمسال باید دفترچه راهنما مربوط به دوره پذیرش خود را دانلود و مطالعه نمایند. سپس کدرشته محل های استخارج شده را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

تاکنون دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳ منتشر نشده است. ازین رو در جدول بالا دفترچه سال گذشته را قرار داده ایم. تا شما داوطلبان گرامی با دانلود و مطالعه این دفترچه از شرایط لازم و لیست کدرشته محل های ارائه شده در سال گذشته مطلع شوید. به محض انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور سال جدید در جدول بالا قرار داده خواهد شد.

 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

 

دانلود دفترچه بدون کنکور ۱۴۰۳ | ورودی مهر

دفترچه بدون کنکور مهر ماه همزمان با مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. توجه داشته باشید در دفترچه راهنما گروه های آزمایشی مختلف نیز لیست کدرشته محل های بدون آزمون قرار دارد و البته دفترچه ثبت نام بدون کنکور نیز به صورت مجزا برای داوطلبان شرکت کننده بر اساس سوابق تحصیلی منتشر می شود.

دفترچه  برای دانلود کلیک کنید.
سال گذشته سال 1403
دفترچه بدون کنکور مهر دانلود کنید منتشر نشده
دفترچه اصلاحیه دانلود کنید منتشر نشده

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1403 معمولا در مرداد ماه می باشد. در جدول زیر دفترچه سال گذشته برای مطالعه شما عزیزان قرار گرفته است. به محض انتشار دفترچه سال جاری لینک دانلود دفترچه بدون کنکور قرار خواهد گرفت.

 

دانلود دفترچه بدون کنکور 1403 | ورودی بهمن 

دفترچه بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۳ تا کنون منتشر نشده است. پیش بینی می شود. دفترچه سوابق تحصیلی همزمان با آغاز با نام نویسی که احتمالا در اواخر آذر ماه سال باشد منتشر و در دسترس داوطلبان قرار گیرد. به همین منظور در ادامه دانلود این دفترچه سال گذشته را قرار داده ایم. به محض انتشار دفترچه راهنما سال 1403 نوبت بهمن ماه در این قسمت قرار خواهیم داد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور بهمن سال گذشته

در دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳ لیست رشته های بدون کنکور نمیسال دوم قرار داده شده است و داوطلبان باید کد رشته محل های مورد نظر و انتخابی خود را استخارج و در زمان تکمیل فرم ثبت نام بدون کنکور سراسری قرار دهند.

 

زمان انتشار دفترچه بدون کنکور ۱۴۰۳

دفترچه بدون کنکور نیز به طور همزمان با شروع مهلت ثبت نام و انتخاب رشته ورودی مهر ۱۴۰۳ از سایت سنجش منتشر می شود. تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری برای نیمسال دوم بهمن منتشر نگردیده است. به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نیمسال ورودی زمان انتشار دفترچه
نیمسال اول (ورودی مهر) مرداد ماه 1403
نیمسال دوم (ورودی بهمن) بهمن ماه 1403

 

بخوانید: زمان ثبت نام بدون کنکور

 

 

دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

باید خاطر نشان کرد همزمان با شروع ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری، دانشگاه آزاد نیز به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. برای دریافت دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود کنید: دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 

 

جزییات دفترچه بدون آزمون سراسری ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی را دارند، در اولین و مهم ترین قدم بایستی که دفترچه بدون کنکور ۱۴۰۳ را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و تمامی مندرجات آن را به دقت و البته به طور کامل مطالعه نمایند.

دفترچه‌ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1403 شامل مندرجات مهمی از جمله موارد زیر می باشد. 

✅ متقاضیان برای شرکت در انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری بایستی برخی شرایط عمومی و شرایط اختصاصی را داشته باشند که در دفترچه راهنما درج شده است. برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور کلیک کنید.

✅ داوطلبان آقا بایستی نسبت به مقررات وظیفه عمومی آگاه باشند که این مورد نیز از جزئیات دفترچه ثبت نام بدون کنکور می باشد.

✅ سهمیه های موثر در پذیرش بدون کنکور سراسری نیز در این دفترچه آورده شده است.

✅ لیست و کد رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم نیز از مهم ترین قسمت های دفترچه بدون کنکور سراسری است.

✅ برای ثبت نام به برخی مدارک نیاز است که از طریق دفترچه‌ی انتخاب رشته می توانید نسبت به آن ها مطلع شوید. 

✅ فرم پیش نویس ثبت‌نام نیز برای آشنایی شما و یک بار وارد کردن کد رشته محل ها در انتهای دفترچه ثبت نام بدون کنکور قرار داده شده است.

✅ جدول ضریب تأثیر اعمال سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) با توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی برای تشخیص الویت ها و تخمین شانس قبولی نیز آورده شده است. 

 

بخوانید: سایت ثبت نام بدون کنکور

 

 

مشاوره ثبت نام بدون آزمون ۱۴۰۳

در میان رشته های ارائه شده در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۳ برخی از دوره ها همچون دوره پردیس خودگردان، نوبت دوم، پیام نور و غیرانتفاعی به صورت شهریه پرداز هستند، بدین معنی که اگر کد رشته محلی از این دوره ها انتخاب کنید، بایستی برای ادامه تحصیل شهریه بپردازید. بنابراین لازم است پیش از هر اقدامی از شهریه ها مطلع شوید، سپس کد رشته محل های مربوطه را در فرم انتخاب رشته درج کنید.

برای انجام یک انتخاب رشته آگاهانه و همینطور اطلاع از کد رشته محل های جدید داوطلبان باید دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳ را دانلود کرده و به صورت کامل مطالعه کنند.

انتخاب رشته یک فرآیند مهم در آینده هر شخصی می باشد و باید همه جوانب در نظر گرفته شود. شما داوطلبان گرامی می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کمک بگیرید و مراحل ثبت نام خود را بااطمینان پیش ببرید.

 

بخوانید: رشته های بدون کنکور

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه بدون کنکور ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار

29 مرداد 1402: دفترچه راهنما نام نویسی در ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

 

سوالات متداول

دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳ را چگونه می تواند دانلود کرد؟

لینک دانلود دفترچه بدون کنکور را در متن مقاله به محض انتشار قرار خواهیم داد.

آیا دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر و بهمن ماه ۱۴۰۳ جداگانه منتشر می شود؟

بله، برای هر نیمسال تحصیلی دفترچه به صورت مجزا در تاریخ های جداگانه منتشر خواه شد.

آیا با مطالعه دفترچه‌ی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری می توان متوجه شد که چه کدرشته محل هایی ارائه شده است؟

بله یکی از مطالب مهمی که در دفترچه راهنما درج گردیده است، کد رشته محل های ارائه شده می باشد.

 

منبع: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: