پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ در سال جاری تصویب شده است و این دانشگاه اقدام به ثبت نام دانشجو بر اساس شرایط معین می نماید. داوطلبان با مدارک المپیاد و جشنواره های علمی مختلف امکان ثبت نام در این دانشگاه را خواهند داشت. با توجه به اهمیت ثبت نام بدون کنکور فرهنگیان و عدم اطلاع اکثر داوطلبان نسبت به آن، در این مطلب به بررسی کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

 

پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ 

دانشگاه فرهنگیان به صورت اختصاصی به تربیت دبیر می پردازد و دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه پس از فارغ التحصیلی می توانند به عنوان دبیر شروع به فعالیت کنند. برای ورود به این دانشگاه، داوطلبان باید در کنکور سراسری شرکت کرده و در صورت قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی، در دانشگاه پذیرفته خواهند شد. 

در سال های اخیر دانشگاه فرهنگیان به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرش نمی کرد اما امسال برای اولین بار پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ نیز تصویب شده است و داوطلبان می توانند شانس خود را برای پذیرش به صورت بدون آزمون در این دانشگاه امتحان نمایند. با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان از شرایط و ضوابط پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان اطلاع ندارند، در این مطلب به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. 

 

بخوانید: کنکور اختصاصی تربیت معلم

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

دانشگاه فر‌هنگیان بر اساس شرایط تعیین شده اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور می نماید. داوطلبانی که شرایط فوق را داشته باشند، امتیاز دریافت کرده و این امتیاز ها در جلسه مصاحبه شفاهی دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار می گیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان پس از فراخوان این دانشگاه انجام خواهد. 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403 تاکنون اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله و کانال تلگرام دانتل کو اطلاع رسانی خواهیم کرد.

زمان دقیق پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی و انتشار فراخوان های دانشگاه فرهنگیان این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

همانطور که گفته شد در سال جاری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403 برگزار خواهد شد. داوطلبان دیگر نیازی به شرکت در کنکور ندارند و فقط در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش می توانند نام نویسی در این دوره پذیرش را انجام نمایند. 

داوطلبانی که در کنکور سراسری نیز شرکت کرده اند اما به هر دلیلی رتبه قابل قبول به دست نیاورده اند نیز می توانند برای ورود به این دانشگاه اقدام کنند.

???????? در این پذیرش داوطلبان باید شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان را دارا باشند. پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ شرایطی دارد که به شرح موارد زیر می باشد: 

 

✅افرادی که مدال های کشوری المپیاد دارند و یا به المپیاد های ملی راه یافته اند. 

✅داوطلبانی که در مسابقات رسمی، ورزشی، قرآنی و فرهنگی هنری در سطح استانی و کشوری پذیرفته شده اند. 

✅برندگان در مسابقات ملی نخبگان، المپیاد های مختلف مثل المپیاد ملی مهارت، مسابقات دانش آموزی ملی، مسابقه های سازمان پرورش استعدادهای درخشان و غیره

✅داوطلبانی که حافظ 10، 15، 20 جز و یا کل قرآن می باشند و تاییدیه سازمان دارالقرآن را نیز دارند.

✅اعضای مجمع تشکل دانش آموزی با تایید مقام عالی تشکل

✅افراد پذیرفته شده در مرحله کشوری رویدادهای ملی استعداد معلمی

✅افراد با رتبه کمتر از 1000 در کنکور

نکته: داوطلبان علاوه بر شرایط فوق باید شرایط عمومی ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان را داشته باشند که همان شرایط عمومی ثبت نام سایر دانشگاه ها می باشد. 

 

بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان

 

 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ 

پذیرش بدون کنکور دانشگاه فر‌هنگیان 1403 تنها در یک مرحله انجام می شود که همان مصاحبه شفاهی می باشد. 60 درصد نمره نهایی به صلاحیت و شایستگی اختصاصی و 40 درصد دیگر نیز به صلاحیت عمومی تعلق می گیرد. در نهایت افرادی که بیشترین امتیاز را به دست آورده اند قبول خواهند شد. نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد. 

با توجه به اینکه شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ سخت تر و گزینشی تر از پذیرش با آزمون است، توصیه می شود که داوطلبان در کنکور نیز شرکت کرده و شانس خود را در این روش نیز امتحان کنند. 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان در رشته های مختلفی مثل زیست شناسی، ریاضی، فیزیک، شیمی، علوم تجربی، علوم اجتماعی دانشجو پذیرش می کند. که در جدول زیر تمامی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ذکر شده را قرار داده ایم.

رشته های پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403 نیز همان رشته های با آزمون هستند اما با این تفاوت که داوطلبان تنها در رشته هایی امکان پذیرش دارند که مدارک مرتبط با آن داشته باشند. مثلا داوطلبان با مدرک المپیاد ریاضی می توانند تنها در این رشته ثبت نام کنند. 

آموزش علوم تجربی آموزش راهنمایی و مشاوره آموزش ریاضی
آموزش شیمی آموزش زبان انگلیسی آموزش فیزیک
آموزش زیست شناسی آموزش زبان و ادبیات فارسی آموزش عربی
آموزش جغرافیا آموزش علوم اجتماعی آموزش ارتباط تصویری
آموزش تاریخ آموزش اقتصاد آموزش تربیت بدنی
آموزش ابتدایی آموزش الهیات و معارف اسلامی  آموزش کودکان استثنایی

 

بخوانید: رشته های دانشگاه فرهنگیان

 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

دانشگاه فرهنگیان در سال جاری اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون می نماید. داوطلبانی که در المپیاد ها و جشنواره های مختلف عنوان قهرمانی کسب کرده اند، شرایط ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه فرهنگیان را خواهند داشت. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

بخوانید: مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

برای دریافت مشاوره در زمینه پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ چه زمانی است؟ 

    زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان هنوز مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت.

  2. شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403 چیست؟ 

    ضوابط و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان در متن مقاله آورده شده است.

  3. آیا داوطلبان در تمامی رشته های بدون کنکور فرهنگیان امکان پذیرش دارند؟ 

    خیر تنها در رشته هایی می توان ثبت نام کرد که مدرک مرتبط المپیاد در آن زمینه داشته باشد.

منبع: پذیرش بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: