سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو در نیمسال اول تحصیلی، از اواسط تابستان شروع می‌شود و تا زمان تکمیل شدن ظرفیت تمام رشته‌ها و حداکثر تا اوایل مهرماه فرایند ثبت نام ادامه دارد. لیست رشته های بدون کنکور این دانشگاه در مقاطع تحصیلی مختلف، در دفترچه های جداگانه ای منتشر می‌شود و داوطلبان باید بر اساس مدرک فارغ التحصیلی که دارند، یکی از مقاطع تحصیلی را انتخاب نمایند.

بخوانید: دفترچه انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

کلیه مراحل ثبت نام اولیه، واریز هزینه ثبت نام، دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و اعلام نتایج از طریق سایت azmoon.org قابل پیگیری می‌باشد.

دانشجویان می‌توانند در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بصورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ثبت نام کنند. ثبت نام بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی است. یعنی نمرات داوطلبین تعیین کننده است.

داوطلبینی که در مقطع کاردانی بدون کنکور ثبت نام کرده اند، به دو دسته تقسیم می‌شوند. دانشجویان کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته که گروه اول بلافاصله پس از اخذ دیپلم وارد دانشگاه می‌شوند اما گروه دوم بعد از دیپلم، مدرک پیش دانشگاهی نیز دریافت می‌کنند. بعبارت دیگر داوطلبان نظام جدید سیستم 6-3-3 دانشجو کاردانی پیوسته خواهند بود و رشته های کاردانی ناپیوسته مربوط به داوطلبان نظام قدیم می‌باشد.

همچنین داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی هستند می‌توانند در دوره کارشناسی ناپیوسته ثبت نام نمایند و باقی داوطلبان که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید هستند در مقطع کارشناسی پیوسته شاغل به تحصیل می‌شوند.

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه 99

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول تحصیلی 99، حداکثر تا اواسط مهرماه از طریق سایت azmoon.org اعلام می‌شود و داوطلبان باید با استفاده از کدرهگیری ثبت نام که در زمان نام نویسی دریافت کرده اند، وارد سامانه شده و کارنامه خود را مشاهده نمایند.

به محض اعلام نتایج بدون کنکور آزاد، راهنمای تصویری دریافت کارنامه در این بخش قرار داده خواهد شد.

سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد | بهمن ماه 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال دوم تحصیلی نیز انجام می‌گیرد و زمان ثبت نام معمولا از اواسط دی ماه شروع شده و تا نیمه اول بهمن ماه ادامه دارد. یعنی داوطلبان حدود یک ماه فرصت دارند تا برای نام نویسی خود اقدام نمایند.

نکته قابل توجه در خصوص ثبت نام ورودی بهمن ماه این دانشگاه این است که ممکن است ثبت نام به صورت حضوری و از طریق مراجعه به واحدهای دانشگاهی پذیرنده دانشجو انجام گیرد زیرا در سال‌های گذشته، شیوه ثبت نام ترم بهمن ماه حضوری بوده است که در این حالت ثبت نام داوطلب در دانشگاه قطعی بوده و اعلام نتایجی وجود ندارد.

اما اگر ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت انجام گیرد، مراحل ثبت نام همانند مراحل ثبت نام ورودی مهر ماه است و در مرحله اول ابتدا باید با خرید کارت اعتباری، هزینه ثبت نام را پرداخت کنید و سپس با انتخاب مقطع تحصیلی مورد تقاضا، 20 رشته تحصیلی را در فرم انتخاب رشته درج نمایید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم تحصیلی، حداکثر تا نیمه اول بهمن ماه است و پذیرفته شدگان با مراجعه به دانشگاه و ثبت نام حضوری، از هفته های آخر بهمن ماه شروع به تحصیل خواهند کرد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99




:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: