نتایج ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان | مصاحبه تخصصی و آزمون کتبی 99

برخی دانشگاه های پردیس خودگردان چند سالی است که از طریق پذیرش بدون کنکور اما با مصاحبه تخصصی و گاها آزمون کتبی اقدام به جذب دانشجو می‌نمایند. تفاوت این نوع پذیرش با پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی این است که قبولی داوطلبان در گرو قبولی در مصاحبه تخصصی و آزمون کتبی ورودی این دانشگاه ها می‌باشد.

داوطلبانی که در پردیس دانشگاه های شریف، امیرکبیر و تهران طبق فراخوان‌های منتشر شده از این دانشگاه ها، ثبت نام کرده اند بایستی برای دریافت اعلام نتایج به سایت همان دانشگاه که در آن ثبت نام کرده اند، مراجعه کنند.

لازم است اشاره کنیم این دانشگاه ها از سطح آموزشی بالا و با کیفیتی برخوردارند و لازم است داوطلبان پیش از شرکت در مصاحبه تخصصی و آزمون عملی آن، اطلاعات خود را در مورد دروس تخصصی رشته شان بالا ببرند چرا که این دانشگاه ها، پس از بررسی مدارک داوطلبان، نمره مصاحبه و آزمون کتبی را مدنظر قرار می‌دهند.

احتمال دارد با توجه به شیوع ویروس کرونا، پذیرفته شدگان از نیمسال بهمن وارد دانشگاه شده و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهند.

نحوه اعلام نتایج

تمامی متقاضیان کارشناسی ارشد بدون کنکور با مصاحبه تخصصی و آزمون کتبی دانشگاه های پردیس خودگردان، برای دریافت نتایج خود بایستی پس از اعلام نتایج به سایت دانشگاه مدنظر خود مراجعه و بر روی لینک فعال ” اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور کارشناسی ارشد سال تحصیلی 99 – 1400 ” کلیک کرده و نتایج خود را دریافت کنند.

زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99 | صرفا سوابق تحصیلی

در سال جاری، تمامی دانشگاه‌های غیرانتفاعی، پیام نور، آزاد و پردیس خودگردان اجازه داشتند تا ظرفیت‌های تکمیل نشده خود از آزمون کارشناسی ارشد را با پذیرش براساس سوابق تحصیلی تکمیل کنند.

با وجود اینکه نتایج کارشناسی ارشد هفته اول آبان ماه اعلام شد، تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های پردیس خودگردان منتشر نشده و لینک دریافت دفترچه راهنما نیز فعال نگردیده است.

اما پیش بینی می‌شود که تا اواسط آبان ماه داوطلبان بتوانند دفترچه راهنما را دریافت کنند و ثبت نام خود را انجام دهند. با توجه به این که این پذیرش برای نیمسال دوم صورت می‌گیرد؛ نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس خودگردان تا قبل از بهمن ماه، به صورت همزان با دیگر دانشگاه هایی که به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجو پذیرفته اند، اعلام می‌شود.

نحوه مشاهده و دریافت نتایج

اسامی داوطلبانی که با توجه سوابق تحصیلی و معدل مقطع کارشناسی خود در پذیرش بدون کنکور دانشگاه های مختلف از جمله پردیس خودگردان پذیرفته می‌شوند از سایت سازمان سنجش آمورش کشور، منتشر می‌شود.

تا این لحظه اطلاعیه مبنی بر انتشار نتایج اعلام نشده است، به محض اعلام نتایج این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

داوطلبان پس از اعلام نتایج، باید برای دریافت نتیجه ثبت نام خود  به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ”  مراجعه و پس از انتخاب گزینه ” کارشناسی ارشد ” از منوی رنگی سمت چپ سایت، گزینه  ” اعلام نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی 99 ” را انتخاب کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده نتایج خود را دریافت کنند.

لینک نتایج کارشناسی ارشد براساس سوابق تحصیلی درحال حاضر فعال نیست.

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نتایج ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99




:: برچسب‌ها: نتایج ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: