حذفیات کنکور سراسری 1400
نوشته شده توسط : دانتل

حذفیات کنکور سراسری 1400

با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان کنکور، رقابت سختی بین داوطلبان برقرار است. رقابت اصلی در این میان بر سر رشته های پر متقاضی صورت می‌گیرد. برای کسب پذیرش در این رشته ها باید با برنامه دقیق و منسجم پیش رفت. یکی از عوامل ایجاد موفقیت در این آزمون حساس، اطلاع از منابع آزمون است. چنانچه داوطلبان از منابع آگاهی کافی داشته باشند، می توانند با تنظیم درست برنامه مطالعاتی ، احتمال قبولی خود را بالا ببرند.

منابع کنکور در ابتدا به صورت کلی به اطلاع داوطلبان می‌رسد. بعد از گذشت زمان اندکی، اصلاحیه ای تحت عنوان حذفیات کنکور در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. اطلاع از حذفیات برای داوطلبان ضروری است. زیرا صرف زمان برای مطالعه قسمت های حذف شده بیهوده خواهد بود. با توجه به منابع مطالعاتی زیادی که در اختیار داوطلبان قرار دارد، خوب است که زمان در اختیار صرف مطالعه منابع مهم و اصلی شود.

منابع

حذفیات کنکور در سال‌های مختلف متغیر است. لذا داوطلبان باید با دقت کافی از حذفیات مربوط به سال آزمون خود اطلاع پیدا کنند. در کنکور سال 1400 تنها نظام جدید آموزشی مورد سوال واقع می‌شود. به همین جهت حذفیات نیز اختصاص به منابع نظام جدید خواهد داشت. در حال حاضر فهرست حذفیات کنکور 1400 اعلام نشده است. به محض قرار گرفتن جداول مربوط به حذفیات در سایت سازمان سنجش، این مقاله نیز به روز رسانی می‌شود.

علاقه مندانی که می خواهند از فهرست حذفیات کنکور 99 مطلع شوند، می توانند گام های زیر را دنبال نمایند. در ادامه می توانید فایل فهرست حذفیات کنکور سراسری 1400 که توسط سازمان سنجش منتشر شده است را دانلود کنید. لینک حذفیات منابع کنکور 1400 تنها برای داوطلبان نظام جدید وجود خواهد داشت. داوطلبان نظام قدیم در سال 1400 آزمون اختصاصی نخواهند داشت.

تا کنون اطلاعیه ای در مورد حذفیات کنکور سراسری 1400 منتشر نشده است. به محض انتشار حذفیات کنکور 1400 لینک دانلود دانلود آن در وبسایت دانتل بارگزاری و آماده دانلود می باشد.

حذفیات کنکور سراسری 1400 | مشاوره منابع

از آنجا که منابع مطالعاتی زیادی در اختیار داوطلبان قرار دارد، برای انتخاب بهترین منابع موجود باید از نظر خبرگان استفاده کرد. استفاده کردن از منابع درخور باعث کوتاه شدن زمان رسیدن به هدف خواهد شد. شما می‌توانید با مشاوره با کارشناسان خبره مرکز مشاوره دانتل مسیر میانبر را برای خود انتخاب نمایید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: منابع کنکور سراسری 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه حذفیات کنکور 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: حذفیات کنکور سراسری 1400




:: برچسب‌ها: حذفیات کنکور سراسری 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: