استعلام تاییدیه تحصیلی
نوشته شده توسط : دانتل

راهنمای پیگیری استعلام تاییدیه تحصیلی

پس از ثبت نام اینترنتی تاییدیه تحصیلی در سامانه emt.medu.ir و ارسال مدارک در این سامانه، شماره پیگیری ثبت درخواست صادر می‌شود که این شماره به منزله موفقیت آمیز بودن ثبت نام می‌باشد.

شماره پیگیری استعلام تاییدیه تحصیلی از طریق پیامک نیز برای فرد متقاضی ارسال می‌شود بنابراین درهنگام ثبت نام توجه داشته باشید که شماره تلفنی را وارد فرم کنید که در دسترس و روشن باشد. متقاضیان می‌توانند از طریق شماره پیگیری درخواست خود را بررسی کنند و در صورت وجود صحت در مدرک تحصیلی براساس مستندات آموزش و پرورش، گواهی تایدیه تحصیلی او صادر می‌شود که این گواهی به صورت الکترونیکی به دانشگاه محل تحصیل داوطلب صادر می‌گردد.

سامانه پیگیری استعلام مدرک تحصیلی به نشانی emt.medu.ir است. پس از ورود به سامانه بر روی گزینه ” پیگیری تاییدیه تحصیلی ” کلیک کنید.

 

سپس کد ملی خود را به همراه کد پیگیری که در زمان ثبت نام از سامانه دریافت کرده اید در این بخش درج نمایید. داوطلبان غیر ایرانی به جای کد ملی، کد اتباع را درج کنند.

پس از درج اطلاعات بر روی گزینه ادامه کلیک کنید تا نتیجه استعلام برای شما ظاهر شود.

 

توجه داشته باشید که دریافت تاییدیه تحصیلی مختص به پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراس کشور و همچنین پذیرفته شدگان انتخاب رشته کنکور سراسری 99 می باشد. این دسته از متقاضیان اگر تمایل به ثبت نام در رشته و دانشگاه پذیرفته شده خود دارند، می بایست گواهی تاییدیه تحصیلی را به دانشگاه ارائه دهند.

تا قبل از سال 99 دریافت تاییدیه تحصیلی با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام می‌گرفت اما درحال حاضر که امکان مراجعه حضوری به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی فراهم نیست، باید به صورت اینترنتی اقدام به دریافت تاییدیه تحصیلی نمایید و سامانه emt.medu.ir پس از بررسی مدارک داوطلب، گواهی تاییدیه را به صورت الکترونیکی به دانشگاه ارسال می‌کند.

راهنمای پیگیری تاییدیه تحصیلی از سایت پیشخوان خدمات دولت

از طریق سایت پیشخوان خدمات دولت نیز می‌توانید استعلام مدرک تحصیلی را انجام دهید. اگر در سامانه inq.epishkhan.org ثبت نام اینترنتی تاییدیه تحصیلی را انجام داده اید، باید از همین سامانه نیز استعلام تاییدیه تحصیلی خود را پیگیری کنید.

با ورود به سایت inq.epishkhan.org و درج  کد ملی، شماره تماس ثبت شده و کد پیگیری که در زمان ثبت نام دریافت کرده اید،  نتیجه استعلام شما نمایش داده خواهد شد.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سامانه پیگیری تاییدیه تحصیلی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: استعلام تاییدیه تحصیلی




:: برچسب‌ها: استعلام تاییدیه تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: