زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت باید در زمانی که مرکز سنجش پزشکی تعیین می‌کند، ثبت نام خود را در سایت sanjeshp.ir انجام دهند. در سال گذشته زمان ثبت نام این آزمون از 16 الی 26 بهمن ماه بود و داوطلبان حدود 10 روز فرصت داشتند که جهت ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک لازم، به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایند.

برای امسال هنوز اطلاعیه دقیقی مبنی بر زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام نشده است اما با توجه به روال سال های گذشته، می‌توان پیش بینی کرد که نیمه دوم بهمن ماه، سایت ثبت نام باز شود و حداکثر 10 روز نیز مهلت ثبت نام خواهد بود.

مهلت مجدد ثبت نام

معمولا پس از اتمام مهلت درنظر گرفته شده برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، عده ای از داوطلبان هستند که یا به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام و یا کامل نبودن مدارکشان موفق به ثبت نام نمی‌شوند. سازمان سنجش پزشکی برای این دسته از داوطلبان فرصت مجددی را جهت نام نویسی درنظر می‌گیرد که درسال گذشته 2 بار بود.

  • بازه زمانی اول از 11 الی 13 اسفند ماه 98
  • بازه زمانی اول از 14 الی 16 اردیبهشت ماه 99

امسال نیز اگر تعداد متقاضیان جامانده از ثبت نام زیاد باشد، حتما مهلت مجددی برای آنها درنظر گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که در مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، علاوه بر اینکه سایت برای ثبت نام جدید فعال است، داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می‌توانند در صورت لزوم وارد سایت شده و فرم ثبت نام خود را دریافت و ویرایش نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری 

همزمان با شروع ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، دفترچه ای نیز تحت عنوان دفترچه راهنما که در برگیرنده شرایط و ضوابط ثبت نام است نیز در سایت سنجش پزشکی منتشر شده و در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد.

هر یک از داوطلبان می‌بایست پیش از اقدام به ثبت نام و واریز هزینه، به سایت مراجعه و دفترچه را دانلود و مطالعه فرمایند. اطلاع از شرایط ثبت نام بر همه داوطلبان لازم است حتی داوطلبانی که یکبار در این آزمون شرکت کرده اند نیز باید دفترچه را مطالعه کنند زیرا هرسال تغییراتی در شرایط و ضوابط اعمال می‌شود.  برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

همچنین داوطلبان از طریق مطالعه دفترچه می‌توانند با مراحل ثبت نام و چگونگی واریز هزینه در سایت، آشنا شوند.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

(به محض انتشار دفترچه مربوط به کنکور 1400، این لینک فعال خواهد شد)

راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می‌گیرد. لینک ثبت نام نیز در اولین روز درنظر گرفته شده برای ثبت نام، فعال خواهد شد.

پس از ورود به سامانه sanjeshp.ir، از منوی سمت راست سایت گزینه دکتری تخصصی را انتخاب کنید.

 

  • در مرحله بعد بر روی عبارت ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” کلیک کنید تا وارد صفحه پرداخت هزینه آزمون شوید.
  • گزینه ” پرداخت الکترونیکی ” را انتخاب نمایید و مبلغ تعیین شده را توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب واریز نمایید.
  • پس از واریز هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، به صفحه اول سامانه برگردید و مجدداد گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” را انتخاب کنید.
  • تصویر مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایید. (عکس داوطلب، صفحه اول شناسنامه، صفحه آخر شناسنامه در صورت وجود توضیحات، کارت ملی، مدرک تحصیلی)
  • پس از بارگذاری مدارک خواسته شده ، می‌بایست فرم ثبت نام را با اطلاعات خود تکمیل کنید. (مشخصات فردی، مشخصات تحصیلی، مشخصات سهمیه ای)
  • در نهایت پس از تکمیل فرم ثبت نام و تایید کردن، کدرهیگیری و کد پرداخت ارائه شده توسط سامانه را ذخیره نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400




:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: