کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد 1400
نوشته شده توسط : دانتل

کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400

آزمون کنکور دکتری تا پایان مرحله اعلام نتایج اولیه هماهنگ بین دانشگاه آزاد و دولتی برگزار می‌شود. در زمان انتشار کارنامه اولیه، یک عدد هفت رقمی در قسمت پایینی کارنامه به چشم می‌خورد. این کد در حقیقت مجوز ورود به پنل کاربری در سایت دانشگاه آزاد است. برای داوطلبانی که این کد را در کارنامه خود مشاهده می‌کنند، یک پنل اختصاصی در سایت دانشگاه آزاد  وجود دارد. ادامه مراحل گزینش کنکور دکتری با استفاده از این کد در سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد صورت می‎گیرد.

 محل درج کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد 1400

کد دسترسی انتخاب رشته، همانطور که در تصویر زیر دیده می‌شود در انتهایی ترین قسمت کارنامه درج شده است. این کد برای هر داوطلب به صورت انحصاری صادر می‌شود. بدون دسترسی به این کد امکان ورود به پنل دانشگاه آزاد و انتخاب رشته وجود ندارد. این کد در ادامه روند پذیرش در کنکور دکتری دانشگاه آزاد همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو داوطلبان باید تا آخرین مرحله کد دسترسی خود را حفظ نمایند.

 

مشاوره انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

تاثیر یک انتخاب رشته درست در کسب موفقیت برای هیچ کس پوشیده نیست. لذا داوطلبان باید در این مرحله از اهل فن در این رابطه کمک بگیرند. مشورت با کارشناسان خبره مرکز مشاوره دانتل می‌تواند ضامن موفقیت داوطلبان باشد. از این رو توصیه می‌شود پیش از انجام هر اقدامی با کارشناسان و مشاوران متبحر این مرکز گفتگو نمایید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کد دسترسی انتخاب رشته آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد 1400




:: برچسب‌ها: کد دسترسی انتخاب رشته دکتری آزاد 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: