نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401

در سال‌های اخیر مدارس نمونه دولتی به دلیل امکانات ویژه ای که دراختیار داوطلبان قرار می‌دهد از اهمیت ویژه ای برای والدین و دانش آموزان برخوردار است. لازمه شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی اطلاع از زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 و سپس تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام از طریق سایت‌های مربوطه می‌باشد.

نکته ای که تمامی متقاضیان باید درنظر داشته باشند، این است که ورود به مدارس نمونه دولتی در دو مقطع هفتم و نهم امکان پذیر است اما تنها در مقطع نهم برای این مدارس آزمون ورودی برگزار می‌شود. در ادامه به ارائه توضیحاتی پیرامون هرکدام پرداخته ایم.

بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400

ثبت نام ششم به هفتم

چندین سال است که برای ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع هفتم، آزمونی برگزار نمی‌شود و پذیرش در این پایه بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد.

با توجه به این که آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس نمونه دولتی در این مقطع، به صورت هیئت امنایی مدیریت می‌شوند، داوطلبان بایستی به مدرسه نمونه دولتی مدنظر خود مراجعه کنند و به صورت حضوری مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند و چنانچه واجد شرایط ورود به مدرسه مورد نظر بودند و از نظر سوابق تحصیلی مشکلی نداشتند، وارد این مدارس خواهند شد.

بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400

ثبت نام آزمون نهم به دهم

داوطلبان برای ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم، بایستی در آزمون ورودی این مدارس که هرساله از سوی وزارت آموزش استان برگزار می‎شود، شرکت کنند.

در ادامه مراحل ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 را ارائه کرده ایم.

بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

طبق توضیحات بالا تمامی شرکت کنندگان واجد شرایط بایستی پس از مطالعه دفترچه راهنما ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام این آزمون اقدام کنند.

همانطورکه گفتیم ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هر استان در سایت مجزایی انجام می‌شود، بنابراین ممکن است رویه ثبت نام اینترنتی در هر استان کمی متفاوت باشد اما روند کلی ثبت نام مشابه می‌باشد.

بخوانید: بخشنامه آزمون نمونه دولتی 1400

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401 | مراحل 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 دارند، بایستی طبق مراحل کلی زیر پیش بروند و فرم ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کنند.

  • مرحله اول: هر داوطلب بایستی به سایت ثبت نام استان محل سکونت خود مراجعه کند. چنانچه داوطلبی از سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان خود اطلاع ندارد می‌تواند به مطلب سایت ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی “ که پیشتر از سایت دانتل منتشر شده است، مراجعه کنند و از سایت محل زندگی خود از طریق این مقاله مطلع شود.
  • مرحله دوم: داوطلبان برای دسترسی به فرم ثبت نام بایستی ابتدا مبلغی را واریز کرده و پس از آن یک ” رمز ورود به سامانه ” از طریق سایت دریافت کنند.
  • مرحله سوم: داوطلبان بایستی پیش از شروع تکمیل فرم، مدارک مورد نیازی که باید در سایت اسکن کنند را آماده کنند، این مدارک شامل ” عکس دانش آموز ” که بایستی در آن تصویر زمینه سفید ابعاد 3×4 با فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb باشد، را آماده کنند.
  • مرحله چهارم: در این مرحله داوطلب می‌تواند نسبت به تکمیل فرم اینترنتی تقاضای ثبت نام در آزمون اقدام کند و پس از ” ثبت نهایی ” کد رهگیری ثبت نام خود را نیز دریافت نماید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: