زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

آزمون تیزهوشان  1400 – 1401

مدارس تیزهوشان به دلیل ارائه امکانات آموزشی و برخورداری از شرایط خوب تحصیل، چندین سال است که مورد توجه دانش آموزان و خانواده ها قرار دارد. لازمه ورود به مدارس تیزهوشان شرکت در آزمون ورودی این مدارس می باشد که هرسال برای ورود به مقطع هفتم و دهم با عناوین آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم برگزار می‌گردد. برای اطلاع از شرایط ثبت نام تیزهوشان 1400 کلیک کنید.

نکته ای که داوطلبان باید توجه داشته باشند این است که در سالهای اخیر تغییراتی در روند برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ایجاد شده و این آزمون در قالب یک آزمون سنجش هوش برگزار می‌گردد و از حالت آزمون پیشرفت تحصیلی خارج شده است.

آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز همانند سالهای گذشته برگزار می‌گردد فقط داوطلبان بایستی از زمان های ثبت نام این آزمون ها مطلع باشند و در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در سایت های مربوطه اقدام کنند.

بخوانید: بخشنامه آزمون تیزهوشان 1400

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همینطور آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند باید در تاریخ هایی که از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان اعلام می‌شود، نسبت به ثبت نام در آزمونهای تیزهوشان اقدام کنند.

لازم است اشاره کنیم پس از اتمام مهلت ثبت نام، داوطلبان نمی‌توانند در رابطه با ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدامی کنند و حتما باید در زمان های اعلام شده، ثبت نام به موقع خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 | ششم به هفتم

در سالهای گذشته داوطلبان توانستند ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم خود را در بهمن ماه انجام دهند؛ که پیش بینی می شود ثبت نام این دوره از آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای سال تحصیلی 1400 – 1401 نیز در اواخر بهمن ماه تا اوایل اسفند ماه انجام شود.

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

سال گذشته ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای بار اول از 26 بهمن ماه تا سوم اسفند ماه اعلام شد اما پس از این تاریخ نیز وزارت آموزش و پروش مهلت ثبت نام این آزمون را در چهار بازه زمانی برای ایجاد فرصتی برای جاماندگان و همینطور ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400، تمدید کرد.

احتمال دارد در سال جاری نیز مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز چندین بار تمدید گردد اما توصیه می‌شود داوطلبان ثبت نام خود را در روزهای ابتدایی انجام دهند.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تاریخ دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 و همینطور تمدید مهلت ثبت نام این آزمون  از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را قرار خواهیم داد.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 | نهم به دهم

معمولا ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت همزمان، اما از طریق سایت های مجزا انجام می‌گیرد. بنابراین پیش بینی می‌شود داوطلبان بتوانند ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 را نیز در اواخر بهمن تا اوایل اسفند ماه انجام دهند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، در سال گذشته در تاریخ  26 بهمن ماه تا سوم اسفند ماه بود. چندین بار این مهلت ثبت نام از سوی وزارت آموزش و پرورش تمدید شد و احتمال دارد در سال جاری نیز مجدد این مهلت ثبت نام تمدید گردد. اما لازم به تاکید مجدد است که توصیه مشاوران دانتل به متقاضیان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم  ثبت نام در روزهای ابتدایی می‌باشد. برای در یافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1400 کلیک کنید.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تاریخ دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 و همینطور تمدید مهلت ثبت نام از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را قرار خواهیم داد.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان | میان پایه ها

مدارس تیزهوشان علاوه بر پذیرش دانش آموزان پایه های هفتم و دهم از طریق آزمون تیزهوشان، چندین سال است که در مقاطع میان پایه نیز دانش آموز جذب می‌کند. که در سالهای گذشته ثبت نام این میان پایه ها طی مرداد ماه بوده است. پیش بینی می‌شود برای سال تحصیلی 1400 – 1401 نیز این ثبت نام در مرداد ماه انجام شود.

بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

همانطورکه گفته شد ثبت نام آزمون تیزهوشان در دو مقطع هفتم و دهم امکان پذیر است. داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون ها بایستی به دو سایت مجزا از هم مراجعه کرده و فرم اینترنتی ثبت نام مربوط به هر کدام را تکمیل نمایند. در ادامه به سایت مربوط به ثبت نام آزمون تیزهوشان هر پایه اشاره کرده ایم.

بخوانید: سامانه ثبت نام تیزهوشان 1400

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان | ششم به هفتم

تمامی داوطلبان مقطع ششم می‌توانند جهت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 به درگاه ورود به آزمون‌های وزارت اموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند و سپس در صفحه ایجاد شده بر روی گزینه ” سمپاد پایه هفتم ” کلیک کنند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

 

لازم است اشاره کنیم که از آنجایی که آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در قالب یک آزمون هوش برگزار می‌گردد داوطلبان می‌توانند برای تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام این آزمون مستقیما به سایت ” hoosh.medu.ir ” مراجعه کرده و ضمن تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام با اطلاعات دانش آموزی، هزینه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم را نیز پرداخت کنند.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان | نهم به دهم

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 دارند بایستی برای تکمیل مراحل ثبت نام به به درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند و سپس در صفحه ایجاد شده بر روی گزینه ” سمپاد پایه دهم ” کلیک کنند و ضمن تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام با اطلاعات دانش آموزی خود هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را نیز پرداخت کنند.  برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه شهریه مدارس شاهد 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 




:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: