مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : دانتل

مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 99

طبق سالهای گذشته، مصاحبه دکتری دعوت شد‌گان به مصاحبه دانشگاه آزاد، در استان تهران برگزار می‌شود و تمامی شرکت کنندگان بایستی در محل گفته شده در شهر تهران حضور پیدا می‌کردند.

شیوع ویروس کرونا، باعث راه اندازی سامانه ای برای برگزاری مجازی مصاحبه آزمون دکتری شده است، به طوری که گفته ها حاکی از برگزاری مجازی مصاحبه در سال جاری خواهد بود.

با توجه به توضیحات فوق، داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه مجازی دانشگاه آزاد 99 را دارند، ابتدا باید به سایت مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند و نسبت به بارگذاری مدارک و سوابق علمی و پژوهشی خود در این سایت اقدام کنند.

نحوه ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 99

دانشجویان به منظور ثبت نام در مصاحبه مجازی دانشگاه آزاد، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند.

  • مرحله اول: داوطلبان بایستی برای ثبت نام مصاحبه مجازی دانشگاه آزاد به به سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ” azmoon.iau.ac.ir ” مراجعه کنند.
  • مرحله دوم: پس از ورود به سایت مربوطه بر روی گزینه ” سامانه ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری تخصصی 1399 ” کلیک نمایند.
  • مرحله سوم: در این صفحه کادری نمایش داده می‌شود که بایستی در قسمتهای مربوطه ” کد ملی ” و ” کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 ”  را وارد کنند.
  • مرحله چهارم: داوطلبان بایستی قبل از مراجعه به سایت سعی کنند سوابق آموزشی و پژوهشی خود را آماده کنند و در این قسنت را در قالب PDF بارگذاری کنند.
  • مرحله پنجم: در این مرحله پس از آپلود فایل مدارک داوطلبان بایستی واحد دانشگاهی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مدنظر خود را انتخاب کنند.
  • مرحله ششم: در این مرحله بایستی رشته های انتخابی جهت مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مد نظر خود را وارد کنند.
  • مرحله هفتم: در این مرحله داوطلبان وارد صفحه ای می شوند که بایستی هزینه مصاحبه دکتری آزاد را  پرداخت کرده و از سامانه نامبرده، رسید دریافت کنند.

شرکت در جلسه مصاحبه دکتری

داوطلبان بایستی ثبت نام خود را مبنی بر شرکت در جلسه مصاحبه دکتری تخصصی 99 دانشگاه آزاد تا ساعت 24 پنجشنبه 10 مهر انجام می‌دادند.

چنانچه داوطلبان از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد شرکت کردند، بایستی نام کاربری و کلمه عبور خود را نیز از این سامانه به نشانی اینترنتی azmoon.org دریافت کنند و برای شرکت در جلسه مصاحبه در زمان های تعیین شده به سامانه  phdinterview.azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند.

شرایط برگزاری مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد در شرایط خاصی صورت می‌گیرد. داوطلبان باید در زمانی که برای مصاحبه در زمان ثبت نام انتخاب کرده اند، به واحد دانشگاهی انتخابی خود مراجعه کنند. داوطلبان به کمک مسئولین این امر به اتاق های مخصوص که دارای  کامپیوتر می‌باشد، راهنمایی می‌شوند و مصاحبه خود را به صورت مجازی انجام می‌دهند.

مسئولین برای ورود داوطلبان به جلسه مصاحبه از آنها برگه ورود به جلسه و کارت شناسایی مثل  کارت ملی و یا شناسنامه می‌خواهند؛ بنابراین بهتر است همراه خود داشته باشند.

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد توسط اساتید از قبل تعیین شده هر روزه در ساعات مشخص 14 تا 20 انجام می‌شود. مصاحبه مجازی دکتری هر داوطلب 20 دقیقه به طول می‌انجامد که در صورتی که ارتباط قطع شود بایستی در زمان های مقرر مجدد وارد سیستم شده و مصاحبه خود را به اتمام برسانند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

آمادگی پیش از برگزاری مصاحبه

  • داوطلبان ابتدا بایستی اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلفی همچون رشته تحصیلی خود، زبان انگلیسی، موضوع پایان نامه انتخابی افزایش دهند و خود را آماده کنند. چراکه در این زمینه سوالاتی خواهند پرسید.
  • مصاحبه دکتری مجازی وابسته به اینترنت است بنابراین داوطلبان بایستی از اتصال دستگاه خود به اینترنت پرسرعت اطمینان داشته باشند تا در حین مصاحبه، ارتباط قطع نشود.
  • پیش از شروع مصاحبه دکتری بایستی نسخه های فیزیکی و الکترونیکی مدارک و سوابق تحصیلی خود را آماده کنند و نزد خود داشته باشند.
  • ظاهری آراسته نیز در روز مصاحبه می‌تواند کیفیت کار را افزایش دهد و تمرکز و اعتماد بنفس را بالا ببرد.

برای دریافت مشاوره در زمینه مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 99




:: برچسب‌ها: مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: