نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

دانشگاه آزاد اسلامی همانند دانشگاه های سراسری، در مقطع دکتری اقدام به جذب دانشجو می‌کند. همانطورکه گفته شد از سال 96، آزمون دکتری در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و دانشگاه های آزاد با یکدیگر ادغام شده و سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری این آزمون یکپارچه می‌باشد.

بنابراین داوطلبانی که قصد ورود به مقطع دکتری در دانشگاه های آزاد را هم دارند؛ بایستی همانند داوطلبان دانشگاه های سراسری، از طریق سایت سازمان سنجش در آزمون دکتری 1400 ثبت نام کنند. تمامی داوطلبان بایستی پیش از خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم ثبت نام آزمون دکتری، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری را از این سایت دریافت کنند و به دقت مندرجات داخل آن را مطالعه کنند.

لازم است اشاره کنیم که داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد بایستی پس از شرکت در جلسه آزمون دکتری، نتایج اولیه خود را نیز از طریق این سایت پیگیری کنند اما از مرحله انتخاب رشته دکتری، مسیر داوطلبان دانشگاه آزاد از دانشگاه سراسری جدا می‌شود و بایستی به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند.

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

طی سال گذشته، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری برای دانشگاه های سراسری و همینطور دانشگاه های آزاد آذرماه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” منتشر شد.

پیش بینی می‌شود دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری 1400 نیز آذرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گیرد و داوطلبان بتوانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

تاکنون اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش مبنی بر لینک دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400 از سوی سازمان سنجش منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید و فعال شدن اینک مربوط یه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400، لینک دانلود آن را در این قسمت از متن قرار می‌دهیم.

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400

سازمان سنجش آموزش کشور، پیش از شروع ثبت نام آزمون یکپارچه دکتری برای دانشگاه های سراسری و آزاد، اقدام به انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری می‌کند. این دفترچه شامل اطلاعات مهمی است که بایستی داوطلبان تمامی آنها را به دقت مطالعه و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد در ابتدا شامل شرایط عمومی و اختصاصی جهت شرکت در آزمون دکتری است. داوطلبان با توجه به مندرجات این بخش، از واجد شرایط بودن و نبودن خود برای شرکت در آزمون دکتری 1400 مطلع می‌شوند.

در صفحات بعدی از دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400، به ارائه اطلاعاتی پیرامون جزئیات مربوط به ثبت نام همچون زمان، مراحل، سایت، هزینه و موارد دیگر مربوط به آزمون دکتری پرداخته است.

لازم به ذکر است دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد، قوانین مربوط به نظام وظیفه، مدارک ثبت نام آزمون دکتری، سهمیه های قابل استفاده، نحوه پذیرش دانشجو، مواد آزمون و ضرایب، مجموعه رشته های ارائه شده را نیز شرح داده است که همگی موارد مهمی در آزمون دکتری هستند.

دفترچه راهنمای دکتری منتشر شده از سایت سازمان سنجش، شامل جداولی نیز می‌باشد که در این جداول لیست رشته ها و مواد آزمون هر کدام ذکر شده است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400




:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: