زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401

آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت مستقل از مدارس تیزهوشان برگزار می‌گردد. ادغام آزمون در طی سال تحصیلی گذشته و تفکیک مجدد آن در آزمون سال جاری باعث سردرگمی داوطلبان شده است. لازم است متقاضیان مطلع باشند که سامانه آزمون مدارس نمونه دولتی با مدارس تیزهوشان در ارتباط نیست. کلیه رویدادهای برگزاری آزمون نمونه دولتی اعم از ثبت­ نام و اعلام نتایج از طریق سامانه اختصاصی این مدارس صورت می­‌گیرد. آدرس این سامانه به تفکیک هر استان اعلام می‌گردد.

سامانه ثبت نام برای متقاضیان ساکن در شهر تهران و شهرستان های تابعه آن یکسان نیست.

آزمون به صورت یکپارچه در تمام استانها برگزار می‌گردد. اما نتایج آزمون از طریق سامانه استانی و با اندکی تفاوت منتشر می‌شود. به طور تقریبی می‌توان زمان انتشار نتایج را دو هفته پس از برگزاری آزمون دانست. اما زمان دقیق، از طریق سامانه استانی ابلاغ می‌گردد. داوطلبان باید با مراجعه به سامانه استان خود، از پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند.

نحوه مشاهده نتایج

داوطلبان باید در زمان اعلام شده به آدرس سامانه استانی آموزش و پرورش شهرستان خود مراجعه نمایند. با درج اطلاعات درخواستی در سامانه استانی، نتیجه برای داوطلب نمایش داده خواهد شد. وضعیت داوطلب در ستون “وضعیت پذیرش در دبیرستان نمونه دولتی” و “وضعیت پذیرش در هنرستان نمونه دولتی” درج شده است. یکی از سه عبارت “پذیرش”، “عدم پذیرش” و یا ” ذخیره ” در این ستون قابل رویت می‌باشد. داوطلبان را بنابر کسب یکی از این نتایج می توان به سه گروه تقسیم نمود:

  • پذیرفته شده قطعی
  • منتظر در لیست ذخیره
  • عدم پذیرش

داوطلبان هر گروه پس از دریافت نتایج آزمون وظایف خاصی دارند. پذیرفته شدگان قطعی باید ظرف مدت کمتر از 10 روز به مدرسه محل پذیرش خود مراجعه نمایند. این گروه با ارائه مدارک تحصیلی خود به مدرسه، ثبت نام خود را تکمیل می‌نمایند. در صورت عدم مراجعه داوطلب در این بازه از زمان، از داوطلبان موجود در لیست انتظار استفاده خواهد شد. به این ترتیب داوطلب ذخیره، جایگزین داوطلب قطعی می‌شود. این داوطلب جایگزین شده باید در اسرع وقت نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نماید. داوطلبانی که به طور کلی پذیرفته نشده اند نیز باید در مدرسه مناسب دیگری ثبت نام نمایند و شانسی برای پذیرش در مدارس نمونه دولتی نخواهند داشت.

آدرس اینترنتی سامانه استانی

در این بخش آدرس الکترونیکی سامانه مدارس نمونه دولتی، جهت سهولت دسترسی ارائه می‌شود. داوطلبان دقیقا مثل بازه ثبت نام که بصورت استانی و از طریق سامانه‌های اختصاصی اقدام می‌کردند؛ طی بازه اعلام نتایج نیز باید به سایت های اعلام شده توسط آموزش و پرورش استان خود مراجعه نمایند. آدرس سامانه‌های اینترنتی اعلام نتایج را به تفکیک استان در ادامه گردآوری کرده ایم.

 

یادآوری: اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اختصاص به پایه نهم دارد. آزمون پایه ششم مدارس نمونه دولتی حذف شده است. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: