نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 99-1400
نوشته شده توسط : دانتل

زمان و نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 99

انتشار کارت ورود به جلسه تیزهوشان، یک هفته پیش از برگزاری آزمون . داوطلبان با ورود به سامانه Azmoon.medu.ir و با وارد کردن کد ملی خود در قسمت نام کاربری و شماره سریال 6 رقمی شناسنامه در قسمت رمز عبور به صفحه ی بعد منتقل می شوند. در سمت چپ این صفحه، گزینه ی “چاپ کارت” را می بینیم که با کلیک روی این گزینه، می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و پرینت نمایید. حوزه ی امتحانی دانش آموزان، بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است.

داوطلبین آزمون تیزهوشان ششم به هفتم همین روال را از طریق سایت hoosh.medu.ir  دنبال نمایند.

 

توصیه هایی به دانش آموزان برای موفقیت در آزمون تیزهوشان 99

عملکرد شما در روز آزمون، جدا از اینکه چه مقدار مطالعه کردید، تاثیر زیادی روی نتیجه آزمون تیزهوشان دارد. یکی از بزرگ ترین مسائلی که داوطلبان آزمون تیزهوشان همیشه در آن به مشکل می خورند، مسئله کمبود وقت است. بسیاری از دانش آموزان در انتهای آزمون با انبوهی از سوالات حل نشده مواجه می شوند. سوالاتی که می توانستند حل کنند ولی اتمام زمان آزمون به آنان این اجازه را نداده است.  راه حل پیشنهادی ما برای حل این مشکل، مدیریت زمان آزمون با استفاده از دسته بندی و اولویت بندی سوالات است. به این صورت که  در ابتدا به حل تمامی سوالات راحت می پردازیم و پس از حل این سوالات، به سراغ سوالات سخت و وقت گیر می رویم. یکی از مهم ترین دلایل عدم حل سوالات سخت، وقت گیر بودن آنهاست اما با استفاده از این روش، خیالتان راحت است که به سوال هایی که بلد بوده اید پاسخ دادید و وقت کافی برای سوال های دشوار آزمون داشتید. امیدواریم با این روش پیشنهادی بتوانید به تمامی سوالات آزمون تیزهوشان پاسخ دهید و نمره خوبی کسب کنید.

نکاتی که بهتر است بدانیم

  1. یک ساعت قبل از شروع آزمون، در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشید.
  2. یک بطری آب آشامیدنی و تعدادی شکلات همراه خود داشته باشید.
  3. در صورت عدم مطابقت اطلاعات درج شده روی کارت ورود به جلسه با اطلاعات دانش آموز، باید به واحد سازمان سنجش محل سکونت خود مراجعه کرده و اقدام به ویرایش اطلاعات کنید.
  4. همچنین می توانید بعد از آزمون از نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس تیزهوشان دانتل استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 99-1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

 

منبع: نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 99-1400




:: برچسب‌ها: نحوه ی دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 99-1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: