زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

همانطورکه گفته شد، سازمان ملی پرورش استعداد درخشان یا همان سمپاد برای تمامی دانش آموزان دو مقطع تحصیلی ششم و نهم امکان شرکت در آزمون تیزهوشان را فراهم کرده است. دانش آموزان بااستعداد که دارای نمرات بالایی در مدرسه هستند، چنانچه واجد شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باشند، بایستی پیش از هر اقدامی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کنند.

تمامی دانش آموزان بایستی برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به سامانه و درگاه ورودی آزمون های ورودی وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medue.ir ” مراجعه کنند و سپس از طریق این سامانه ” سمپاد پایه هفتم ” را انتخاب نمایند.

البته طی چند سال اخیر آزمون تیزهوشان پایه هفتم حذف شده است و آزمون ها جنبه پیشرفت تحصیلی نداشته و در قالب سنجش هوش می‎باشد، به همین دلیل داوطلبان می‌توانند مستقیم به آدرس اینترنتی “ hoosh.medu.ir ” نیز مراجعه کنند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 _ 1401

متقاضیانی که ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 خود را تکمیل کرده باشند؛ بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان در جلسه آزمون نیز حضور داشته باشند و خود را در آزمون تیزهوشان و برای ورود به مدارس تیزهوشان محک بزنند.

طی سالهای گذشته آزمون تیزهوشان ششم به هفتم خردادماه برگزار شد. پیش بینی می‌شود در سال آینده نیز، آزمون تیزهوشان در این بازه زمانی برگزار شود اما باید توجه نیز داشت در سال جدید شیوع ویروس کرونا، تقویم برگزاری این آزمون را بهم زده است که ممکن است در سال آینده نیز این مسائل وجود داشته باشد بنابراین بهتر است منتظر اطلاعیه‌های منتشر شده از سوی سمپاد باشیم.

داوطلبان بایستی توجه داشته باشند، تاکنون اطلاعات دقیقی از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید، مطالب این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم | کارت ورود به جلسه

نکته ای که داوطلبان باید توجه داشته باشند این است که لازمه ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم، کارت ورود به جلسه است، لزوم کارت ورود به جلسه در شناسایی دانش آموزان برای ورود به جلسه آزمون می‌باشد به طوری که که اگر داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند؛ نمی‌توانند در جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کنند و از ورود آنها به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

یک هفته قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401، همه شرکت کنندگان بایستی به سامانه و درگاه ورودی آزمون‌های ورودی وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medue.ir ” مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه خود را تهیه کنند.

در مطلب بالا سعی ما در جهت ارائه مطالبی پیرامون زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 _ 1401 بوده است. چنانچه سوالی داشتید یا نیاز به مشاوره بیشتری داشتید، می‎توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به شماره تلفن 02126295595 تماس حاصل بفرمایید.

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: