ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

تا چندین سال پیش آزمون نمونه دولتی برای مقاطع هفتم و دهم برگزار می شد؛ اما طی سالهای اخیر این روند تغییر کرده است و داوطلبان فقط برای ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم و ورود به دوره دوم متوسطه بایستی در آزمون ورودی مدارس نمونه‌ دولتی شرکت کنند.

آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیات امنایی تغییر کرده اند و متقاضیان تحصیل در این مدارس باید برای ثبت نام به همراه یکی از والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

اما داوطلبان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سال تحصیلی 1400 – 1401 بایستی در آزمون ورودی این مدارس ثبت نام کنند. ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر استان انجام می‌شود.

بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400

تبعات وجود اشتباه در اطلاعات

متقاضیان بایستی در تاریخ‌های مشخص به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان خود مراجعه و با اطلاعات شناسنامه ای و سوابق تحصیلی درست خود فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. هرسال هستند داوطلبانی که دقت کافی را در وارد کردن اطلاعات خود به خرج نمی‌دهند و برخی اطلاعات خود را به اشتباه وارد می‌کنند. این دسته از داوطلبان باید در زمان هایی که برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون نمونه دولتی درنظر گرفته میشود، اطلاعات خود را ویرایش کنند. برای دریافت دفترچه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم کلیک کنید.

در صورتی که داوطلبان نسبت به ویرایش اطلاعات خود و وارد کردن اطلاعات درست در ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اقدام نکنند، کارت ورود به جلسه آن ها با مشخصات غلط منتشر خواهد شد که در این صورت نیز حق شرکت در جلسه آزمون را نخواهند داشت.

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400

زمان ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

در سال گذشته داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم توانستند در خردادماه ثبت نام خود را انجام دهند. پیش بینی می‌شود امسال نیز ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 در اواخر فصل بهار 1400 انجام شود.

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر استان وجود اشتباه در وارد کردن اطلاعات توسط برخی داوطلبان را پیش بینی می کند به همین منظور یک بازه زمانی را برای ویرایش اطلاعات شرکت کنندگان در نظر می گیرد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم معمولا پیش از انتشار کارت ورود به جلسه می‌باشد که طبق روال سالهای گذشته پیش بینی می‌شود دهه اول تیرماه سال 1400 زمانی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم درنظر گرفته شود.

داوطلبان توجه داشته باشند که تمامی اطلاعات وارده را نمی‌توانند ویرایش کنند و بهتر است در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 اطلاعات خود را به درستی وارد نمایند.

نحوه ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می‌شود. بنابراین داوطلبانی که قصد ویرایش اطلاعات خود را نیز دارند بایستی توجه داشته باشند که ویرایش اطلاعات این آزمون نیز به صورت استانی قابل انجام است و ممکن است مراحل ویرایش اطلاعات  این آزمون در سایت استان‌های مختلف با یکدیگر کمی متفاوت باشد اما مراحل کلی این ویرایش در تمامی سایت ها یکسان خواهد بود.

کافی است داوطلبان طبق مراحل زیر پیش بروند و اطلاعات ثبت نامی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خود را ویرایش نمایند.

  • مرحله اول: در ابتدا متقاضیان بایستی به سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم استان محل سکونت خود مراجعه کنند.
  • مرحله دوم: در صفحه ایجاد شده بایستی بر روی گزینه ” ویرایش اطلاعات ” کلیک کنند.
  • مرحله سوم: در این مرحله داوطلبان برای دسترسی به صفحه اصلی باید “ کد ملی ” و ” رمز عبور ” که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اند را وارد کنند.
  • مرحله چهارم: در نهایت داوطلبان بایستی به ویرایش اطلاعات ثبت نام و ثبت در سامانه بپردازند.

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: