نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

برخلاف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم که چند سالی است حذف شده است و پذیرش دانش آموز در این مدرسه بدون برگزاری آزمون و با بررسی سوابق تحصیلی متقاضیان انجام می‌گیرد، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم همچنان به قوت خود باقیست. با توجه به متقاضیان بسیاری زیادی که دارد، به احتمال قوی در سال‌های آینده نیز برگزار شود و تنها ملاک جذب دانش آموز در پایه هفتم مدرسه تیزهوشان باشد. اما سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان در چند سال اخیر تغییرات زیادی را در آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی اعمال کرده است بدین صورت که سوالات این آزمون از کتاب های درسی مطرح نمی‌شود و سوالات به صورت تست هوش و با هدف ارزیابی هوش و استعداد تحلیلی دانش آموز طراحی می‌شوند. برای مطالعه ثبت نام تیزهوشان 1400 کلیک کنید.

توضیحات فوق را از این جهت ارائه نمودیم که پیش از ثبت نام بدانید که محتوای آزمون سنجش هوش ششم به چه صورت است و با آگاهی کامل نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. ثبت نام این آزمون به صورت الکترونیکی و در سایت hoosh.medu.ir انجام می‌گیرد. ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با پرداخت هزینه همراه است و دانش آموزان باید پس از تکمیل فرم و بارگذاری مدارک لازم در سایت، هزینه را نیز پرداخت کنند تا فرایند ثبت نام به اتمام برسد.

بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400

مراحل ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی

  • وارد سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) به نشانی hoosh.medu.ir شوید و سپس کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را درج و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

 

ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان

رمز ورود همگام را باید از مدیر مدرسه دریافت کنید و در صورت فراموشی نیز به مدیر مدرسه مراجعه نمایید.

پس از درج نقش دانش آموز و تعیین محل تحصیل کنونی، وارد پنل کاربری خواهید شد و لازم است مراحل زیر جهت ثبت نام طی شود :

  • در بخش مدیریت صفحه اول پورتال، فرم مشخصات دانش آموز نمایش داده می‌شود که شامل اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی، کد ملی و سایر مشخصات است. تمام اطلاعات فرم را کنترل و تایید نمایید.
  • پس از تایید فرم مشخصات، باید بخش های خواسته شده در فرم را با اطلاعات لازم تکمیل کنید. اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به شرح زیر می‌باشند:
  1. نام استان مورد تقاضا
  2. نام شهرستان مورد تقاضا
  3. نام مدارس مورد تقاضا (3 اولویت)

پس از تعیین استان، شهرستان و مدرسه مورد تقاضا، باید عکس دانش آموز با مشخصات زیر در محل تعیین شده بارگذاری شود:

  1. فرمت jpg
  2. حداکثر حجم 70 کیلوبایت
  3. حداقل عرض و ارتفاع 300*200 و حداکثر عرض و ارتفاع 400*300
  4. عکس رنگی و دارای زمینه سفید
  5. مربوط به سال جاری دانش آموز
  6. بدون اثر مهر، تاخوردگی و لک

پس از بارگذاری عکس گزینه ذخیره را بزنید تا به صفحه پرداخت هزینه آزمون هدایت شوید.

بخوانید: مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

بر روی گزینه “ ثبت نام نهایی و پرداخت ” کلیک کنید تا به درگاه پرداخت منتقل شوید. برای پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 1400 لازم است اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت، رمز دوم اینترنتی و سایر اطلاعات بانکی می‌باشد را درج نمایید. پس از اتمام فرایند پرداخت، ثبت نام شما با موفقیت به پایان می‌رسد و می‌توانید رسید ثبت نام را به همراه کد پیگیری دریافت نمایید.

توصیه می شود که از رسید ثبت نام پرینت تهیه کنید و تا زمان پذیرش در مدرسه‌‌‌، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. لازم به ذکر است که بدون شماره پیگیری ارائه شده توسط سامانه، زمان دریافت کارت ورود به جلسه موفق به دریافت کارت آزمون نخواهید بود پس حتما این کد را نزد خود حفظ کنید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: