اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

اسامی پذیرفته شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401

پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی، ادارات آموزش و پرورش هر استان یک بازه زمانی را برای تصحیح با کمترین خطا پاسخ برگ های داوطلبان اختصاص می‌دهند. معمولا پس از گذشت یک بازه زمانی 4 تا 6 هفته ای از برگزاری آزمون نمونه دولتی نتایج را اعلام و اسامی پذیرفته شدگان را منتشر می‌کنند.

از آنجایی که گفته شد ادارات آموزش و پرورش هر استان، بدین معناست که نتایج هر استان از سوی اداره آموزش و پرورش آن استان منتشر می‌شود و ممکن است این موضوع سبب شود که اسامی پذیرفته شدگان در هر استان در زمان‌های مجزایی منتشر شود.

تاکنون که هنوز ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401 آغاز نشده است، نمی توان در مورد زمان قطعی نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 و اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی نظر قطعی داد، اما به محض دریافت اخبار جدید مبنی بر زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان این مطلب نیز بروزرسانی خواهد شد.

نحوه دریافت اسامی پذیرفته شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401

تمامی متقاضیان آزمون ورودی نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 در صورتی که در این آزمون ثبت نام کرده و در جلسه آزمون نیز حضور داشته اند، می‌توانند نسبت به دریافت نتایج و مشاهده لیست اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی اقدام کنند.

به منظور تسهیل روند دریافت و مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی، در این قسمت از مقاله راهنمای دریافت نتایج را قرار داده ایم، داوطلبان کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند و نتایج خود را دریافت کنند.

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی 1400

مراحل دریافت اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی

  • مرحله اول: همانطور که ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت استانی انجام شد، دریافت نتایج این آزمون نیز به صورت استانی صورت می‌گیرد. تمامی داوطلبان برای دریافت نتایج خود کافی است به آدرس سایت آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.
  • مرحله دوم:  پس از ورود به سایت مربوطه، بایستی یکی از گزینه های ” دریافت کارنامه “، ” مشاهده نتایج ” یا ” پذیرفته شدگان آزمون ” کلیک نمایند. برای دریافت کارنامه نمونه دولتی 1400 کلیک کنید.
  • مرحله سوم: در این مرحله برای رویت اسامی پذیربته شدگان و یا نتایج، داوطلب بایستی  ” کد ملی ” یا “ کد رهگیری ” به همراه کد ملی خود را وارد کند. لازم است اشاره کنیم ممکن است در استان های مختلف این فرآیند متفاوت باشد اما روند کلی دریافت نتایج به همین منوال می‌باشد.
  • مرحله چهارم: لیست اسامی قبول شدگان را دریافت و مشاهده کنند.

داوطلبان پس از دریافت نتایج اگر با عبارت ” پذیرفته شده ” مواجه شوند یعنی در مدرسه نمونه دولتی انتخابی خود قبول شده اند، اگر با عبارت ” عدم پذیرش ” روبه شوند یعنی مردود شده اند، اگر با عبارت ” ذخیره ” مواجه شوند، یعنی در شرایط خاصی شانس قبولی دارند و در آخر اگر با عبارت ” عدم انتخاب ” رو به رو شوند یعنی هیچ مدرسه نمونه دولتی را جزو الویت هایشان انتخاب نکرده اند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: