سایت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1400
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

در چند سال اخیر، کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد ادغام شده است. در واقع کنکور مجزای دانشگاه آزاد حذف شده و علاقه مندان به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد نیز باید ثبت نام کنکور ارشد را در سایت سنجش انجام دهند.

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد در مقطع ارشد کنکور جداگانه ای را برگزار نمی‌کند، اگر متقاضی تحصیل و ورود به دانشگاه آزاد هستید باید در زمانی که سایت سنجش اعلام می‌کند. وارد این سایت شده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید. آدرس سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org است. لازم به ذکر است سایت جداگانه ای تحت عنوان سایت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد به متقاضیان رشته های دانشگاه آزاد معرفی نمی‌شود.

لینک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد 

درحال حاضر ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد آغاز نشده است؛ اما به محض شروع فرایند ثبت نام، می‌توانید از طریق کلیک بر روی لینک فوق به سایت سنجش در بخش ثبت نام کنکور ارشد هدایت شوید.

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 | نحوه ثبت نام

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد sanjesh.org می‌باشد. پس از مراجعه به این سامانه در منوی سمت راست سایت چند بخش رنگی را مشاهده می‌کنید. وارد بخش کارشناسی ارشد شوید.

 

پس از ورود به بخش کارشناسی ارشد سایت سازمان سنجش، لینک فعال ” ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 ” را مشاهده خواهید کرد که لازم است بر روی آن کلیک نمایید.

به داوطلبان عزیز توصیه می‌شود حتما قبل از اقدام به ثبت نام و واریز هزینه، ابتدا دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را از سایت دانلود و مطالعه کنید تا از تمام شرایط شرکت در آزمون مطلع شوید.

اولین مرحله ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، واریز هزینه است که از طریق خرید کارت اعتباری انجام می‌گیرد. بر روی لینک خرید کارت اعتباری کلیک کنید تا به درگاه پرداخت هزینه آزمون هدایت شوید. هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 به مبلغ 90 هزار تومان و فقط از طریق درگاه سازمان سنجش قابل پرداخت است.

پس از طی مراحل پرداخت هزینه و دریافت سریال 12 رقمی، با استفاده از کد وارد سامانه ثبت نام شوید و فرم نام نویسی را دریافت نمایید. برای تکمیل فرم ثبت نام لازم است یک قطعه عکس 4*3 را که از قبل تهیه کرده اید، در سامانه بارگذاری نمایید.

پس از تکمیل فرم با اطلاعات خواسته شده و اتمام مراحل ثبت نام، اگر ثبت نام شما با موفقیت انجام شده باشد از سامانه شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام را دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که عدم دریافت این دو کد به منزله ناقص بودن ثبت نام شماست و باید تمام مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

همانطورکه در ابتدا نیز اشاره شد، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 از 16 آذر ماه الی 23 آذر ماه می‌باشد. داوطلبان به مدت یک هفته فرصت دارند با تهیه مدارک و اطلاعات لازم، به سایت مراجعه و مراحل ثبت نام اینترنتی را طی نمایند.

ممکن است پس از اتمام بازه زمانی یک هفته ای در نظر گرفته شده برای ثبت نام، مهلت مجددی نیز به داوطلبان جامانده از ثبت نام اختصاص داده شود تا هیچ یک از داوطلبان به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام، از فرایند نام نویسی در این آزمون جا نمانند. اطلاعیه های مربوط به مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را می‌توانید از طریق همین سایت و یا تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل جویا شوید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: سایت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1400




:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: