اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

داوطلبان دکتری باید بدانند که هر چند آزمون دکتری دانشگاه‌های سراسری و آزاد اسلامی ادغام شده است. اما از مرحله انتخاب رشته ، این دانشگاه‌ها روند متفاوتی را پیش می‌گیرند و در مراحل مختلف آزمون دکتری به شیوه‌های متفاوتی عمل می‌کنند. در اینجا می‌خواهیم تاکید کنیم که نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد، از طریق سامانه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی /azmoon.iau.ac.ir/ به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری مشخص نشده است و داوطلبان برای اطلاع دقیق در این باره، بایستی در مرداد و شهریور ماه 99 به سایت دانتل مراجعه کنند و یا در صورت سردرگمی در مورد زمان اعلام نتایج می‌توانند با مشاوران دانتل تماس بگیرند تا آن‌ها را راهنمایی کنند.

 

نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

همانطور که داوطلبان اطلاع دارند نتایج انتخاب رشته، به معنی پذیرش داوطلبان در دوره دکتری نیست و داوطلبان بایستی برای نهایی شدن پذیرش، در مرحله مصاحبه نیز نمره قبولی کسب کنند. نحوه اعلام نتایج نیز مانند دیگر موارد، متفاوت از دانشگاه سراسری است.

داوطلبان بایستی برای مشاهده و دریافت نتایج خود در زمان تعیین شده، به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی /azmoon.iau.ac.ir/ مراجعه کنند و از طریق این سایت نتیجه را دریافت کنند. نتیجه انتخاب رشته به این صورت معین می‌شود که داوطلبانی که حد نصاب نمره تراز واحد دانشگاه آزاد انتخابی خود را کسب کرده باشند، دعوت به مصاحبه می‌شوند.

 

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

مصاحبه دکتری به این صورت است که دانشگاه‌ها چند برابر ظرفیت پذیرش خود از داوطلبان برای شرکت در مصاحبه تخصصی دعوت به عمل می‌آورند. داوطلبانی که به مصاحبه دعوت شده‌اند بایستی برای اطلاع از زمان و مکان مصاحبه خود به سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و یا با واحد دانشگاه آزاد شهر انتخابی خود تماس بگیرند.

نحوه مصاحبه دانشگاه آزاد با سراسری متفاوت است. مصاحبه دانشگاه آزاد به صورت استانی برگزار می‌شود. یعنی دانشگاه آزاد در هر شهر یک دانشگاه را به عنوان مرکز مصاحبه معرفی می‌کند. لازم است داوطلبان دقت کنند که برای حضور در جلسه مصاحبه باید در پورتال دانشگاه ثبت نام و مدارک خواسته شده را بارگزاری کنند. داوطلبان می‌توانند در صورت بروز مشکل در  هر کدام از این مراحل یعنی دریافت نتیجه انتخاب رشته، ثبت نام برای مصاحبه، بارگزاری مدارک و یا دیگر مراحل، با مشاوران دانتل تماس بگیرند و راهنمایی بخواهند.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: