زمان مصاحبه دکتری سراسری 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان مصاحبه    

زمان مصاحبه دکتری برای دانشگاه ها و رشته های مختلف متفاوت است. یعنی دانشجو پس از دریافت کارنامه انتخاب رشته خود متوجه می شود که کدام دانشگاهها او را برای مصاحبه دعوت کرده اند. از اینجا کار او سخت می شود چون باید با بررسی شرایط تحصیل در هر دانشگاه تعیین کند که تصمیم دارد برای مصاحبه کدام دانشگاه ها برود. در مرحله بعد باید به سایت دانشگاه ها سر بزند و از ز مان مصاحبه آن دانشگاه و شرایط لازم برای پذیرش در آن دانشگاه آگاهی پیدا کند. در صورتی که مدارک و شرایطی را دانشگاه  برای حضور داوطلب در جلسه مصاحبه در نظر داشته است آن را تا روز مصاحبه فراهم کند.

از آنجا که دستورالعمل پذیرش دکتری در سالهای اخیر مرتبا تغییر یافته و هر ساله با شیوه نامه جدیدی روبرو هستیم. حتما برای آگاهی از زمان و شرایط لازم برای حضور در مصاحبه دکتری 99 و چگونگی حضور در جلسه مصاحبه با یک مشاور آگاه مشورت کنید!

شرایط و مدارک لازم

هر دانشگاه شیوه و زمان بندی خاص خودش را برای مصاحبه دکتری دارد. البته بصورت کلی فرایندی مشترک بین دانشگاه ها وجود دارد. با این حال آنچه در پیش رو می آید همه ی شرایط را شامل نمی شود و لازم است شرایط خاص هر دانشگاه ها را از سایت دانشگاه پیگیر شوید. همچنین مشاورین مجموعه تحصیلی دانتل می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

پیش از فرارسیدن زمان مصاحبه دکتری باید مدارک خود را برای دانشگاه ارسال کنید. این مدارک شامل مدارک شناسایی ، مدارک تحصیلی و روزمه می شود. دانشگاه ها پورتال هایی را برای بارگذاری این مدارک در دسترس داوطلبین قرار می دهند. داوطلبین باید مدارک خود را اسکن کرده و در سایت بارگذاری نمایند.

اگر برای ثبت نام و بارگذاری با مشکل مواجه شدید با مشاورین مجموعه تحصیلی دانتل تماس بگیرید.

عدم حضور در روز مصاحبه به معنای انصراف شماست. پس زمان را به شیوه ای مدیریت کنید که به موقع در جلسه مصاحبه دکتری حاضر شوید. یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از داوطلبین دکتری پیش می آید تداخل مصاحبه دو دانشگاه است. بهتر است از قبل بصورت کامل تحقیق کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دکتری سراسری 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان مصاحبه دکتری سراسری 99 




:: برچسب‌ها: زمان مصاحبه دکتری سراسری 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 850
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: