ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه کنکور 1400

همانطورکه اشاره کردیم کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 از ملزومات شرکت در جلسه کنکور می‌باشد. سازمان سنجش و آموزش کشور که مسئول برگزاری کنکور سراسری برای تمامی زیرگروه‌هاست، هرسال در یک بازه زمانی چند روزه یا یک هفته پیش از برگزاری آزمون کنکور سراسری، برای ثبت نام کنندگان کارت ورود به جلسه آزمون صادر می‌کند.

کارت ورود به جلسه داوطلبان شامل اطلاعات مهمی همچون اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات ثبت نامی است همینطور آدرس و محل حوزه امتحانی نیز بر روی این کارت درج گردیده است.

تمامی داوطلبان کنکور سراسری 1400 موظف هستند، در تاریخ های اعلام شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. چنانچه اطلاعات درج شده بر روی آن دچار خطا و اشتباه سیستمی بود، آنها را تا قبل از برگزاری آزمون تغییر داده و تصحیح کنند.

بخوانید: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400

 

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 متوجه خطایی در کارت خود می‌شوند اولین سوالی که دارند این است که آیا ویرایش تمامی خطاهای احتمالی از طریق لینک ویرایش کارت ورود به جلسه موجود در سایت سازمان سنجش امکان پذیر است، در پاسخ باید گفت خیر.

داوطلبانی که در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 خود متوجه خطاهایی در مواردی از جمله سری و سریال شناسنامه، محل تولد، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، وضعیت تحصیلی و اشتغال و سهمیه شدند می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به رفع آن اقدام کنند.

لازم است اشاره کنیم که برای رفع دیگر نواقص داوطلبان می‌توانند به باجه‌های رفع نقص کنکور سراسری و یا آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه نمایند.

 

زمانبندی ویرایش کارت 

در سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا تمامی مراحل کنکور سراسری از تقویم آموزشی خارج گردد و با تعویق برگزار شد اما در مورد کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 و ویرایش آن پیش بینی می‌کنیم که این آزمون همچون سالهای گذشته تیرماه برگزار شود و کارت ورود به جلسه نیز در روزهایی قبل از برگراری آزمون از سایت سنجش منتشر شده و داوطلبان بتوانند در همان بازه نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

تاکنون اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر دریافت کارت ورود به جلسه و در پیرو آن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید، زمان دقیق را بروزرسانی خواهیم کرد.

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400

 

نحوه ویرایش کارت 

همانطورکه چندین بار اشاره کردیم داوطلبان می‌توانند چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. چنانچه داوطلبی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه خود متوجه خطایی شد، بایستی طبق مراحل زیر نسبت به تصحیح آن اقدام کنند. برای اطلاع از باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1400کلیک کنید.

 

ورود به سایت سازمان سنجش

  • مرحله اول: همانطور که گفتیم سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری کنکور سراسری می‌باشد، که کارت ورود به جلسه آزمون را نیز برای تمامی شرکت کنندگان صادر می‌کند، بنابراین داوطلبان برای تغییر اطلاعات کارت خود نیز بایستی به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” مراجعه نمایند.
  • مرحله دوم: پس از ورود به سایت سازمان سنجش بایستی بر روی گزینه ” سراسری ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنند.
  • مرحله سوم: اگر در زمان دریافت کارت ورود به جلسه باشیم لیک مربوط به ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400 ” فعال می‌باشد که داوطلبان بایستی بر روی آن کلیک نمایند.

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

  • مرحله چهارم: در این مرحله برای رفع خطای کارت ورود به جلسه کنکور سراسری بایستی  گزینه ” ویرایش اطلاعات بر روی کارت صادر شده ” را انتخاب نمایند.

پس از انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400، صفحه جدید ایجاد می‌شود که در این صفحه چهار روش پیش روی داوطلبان است که بایستی یکی از این چهار روش را انتخاب و سپس با مشاهده کارت ورود به جلسه، نسبت به ویرایش آن اقدام کنند. این چهار روش به شرح موارد زیر می‌باشد:

  • روش اول: شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه
  • روش دوم: شماره پرونده، کد ملی و سریال شناسنامه
  • روش سوم: شماره پرونده و شماره داوطلبی
  • روش چهارم: شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه

داوطلبان با انتخاب یکی از روش های فوق، به فرم ویرایش دسترسی می‌یابند که می‌توانند نسبت به تصحیح خطاهای شناسایی شده اقدام کرده و کارت ورود به جلسه با اطلاعات درست را دریافت کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

لازم است اشاره کنیم که به محض فعال شدن لینک کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400، راهنمای تصویری نیز به نحوه تصحیح اطلاعات در این مقاله اضافه خواهد شد.

 

 

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 | سوالات متداول

  • آیا امکان تغییر اطلاعات موجود در کارت ورود به جلسه کنکور وجود دارد؟

بله، سازمان سنجش آموزش کشور در روزهای نزدیک به برگزاری کنکور سراسری، تاریخ ویرایش اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه را اعلام خواهد کرد.

  • داوطلبان کنکور سراسری 1400، در چه تاریخی می‌توانند برای تغییر اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خود اقدام کنند؟

تاریخ دقیق تصحیح اطلاعات هنوز مشخص نیست، اما به محض دریافت اخبار جدید، مطالب این قسمت نیز بروزرسانی خواهد شد.

  • داوطلبان چگونه می‌توانند اطلاعات کارت ورود به جلسه خود را ویرایش کنند؟

به نحوه ویرایش اطلاعات در متن مقاله اشاره کردیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400




:: برچسب‌ها: ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: