نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 99
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 99

دانشگاه های غیر انتفاعی چندین سال است که به صورت بدون کنکور از میان داوطلبانی که در مقطع کارشناسی جزو استعداد درخشان بوده و نیز معدل بالایی داشته اند، اقدام به جذب دانشجو می‌کند.

از امسال نیز بنابر تصمیم ستاد مدیریت ویروس کرونا، دانشگاه های غیر انتفاعی بصورت بدون کنکور و بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری کارشناسی ارشد، بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع کارشناسی از میان داوطلبان، اقدام به جذب دانشجو با معدل بالا می‌نمایند.

داوطلبانی که در هر کدام یک از این دو روش اقدام به ثبت نام بدون کنکور کرده اند، به دنبال زمان اعلام نتایج هستند تا فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند و مقطع تحصیلی جدید را شروع کنند.

اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 | سوابق تحصیلی

سال 99 اولین سالی است که داوطلبان در مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه های غیرانتفاعی شوند.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر پذیرش بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه‌ های غیر انتفاعی، از سوی سازمان سنجش منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد و ضمن قرار دادن زمان ثبت نام، زمان اعلام نتایج را نیز قرار خواهیم داد.

احتمال می‌رود پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کارشناسی ارشد، اطلاعیه‌ها و دفترچه مربوط به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه های غیر انتفاعی بر روی سایت سازمان سنجش  قرار گیرد و داوطلبان بتوانند ضمن آگاهی از لیست رشته های ارائه شده، ثبت نام خود را نیز قطعی کنند.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، داوطلبان برای دریافت جواب نهایی پذیرفته شدگان ارشد بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی وارد سایت سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شده و پس از انتخاب  گزینه کارشناسی ارشد، بر روی لینک فعال اعلام نتایج کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی 99 کلیک نمایند و نتایج خود را دریافت کنند.

اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی | استعداد درخشان

دانشگاه های غیر انتفاعی چندین سال است که به صورت بدون کنکور از میان داوطلبان با امتیاز استعداد درخشان دانشجو جذب می‌کند. هر دانشگاه غیر انتفاعی 10 تا 15 درصد از ظرفیت هر رشته ارائه شده را به داوطلبان استعداد درخشان اختصاص می‌دهد.

چنانچه داوطلبان بخواهند برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با استفاده از سهمیه استعداد درخشان اقدام کنند، بایستی به سایت دانشگاه غیرانتفاعی مدنظر خود مراجعه کند.

جزئیات پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی در سایت مربوط به هر دانشگاه منتشر می‌شود و داوطلبان بایستی به سایت مربوطه مراجعه کرده و مدارک خود را ارسال کنند.

در صورتی که با درخواست داوطلب موافقت شود در پرتال و سایت دانشگاه درخواست پاسخ داده می‌شود و گاها نیز دانشگاه های غیرانتفاعی با داوطلب پذیرفته شده تماس گرفته و نتیجه پذیرش را اعلام می‌نمایند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 99




:: برچسب‌ها: نتایج ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: