تراز قبولی آزمون مدارس دخترانه تیزهوشان ششم به هفتم کردستان 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

تراز تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم کردستان 1400 – 1401

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت. برای اطلاع از ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنید.

بخوانید: ثبت نام تیزهوشان

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن کردستان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه کردستان یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. برای اطلاع از نحوه و زمان ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 کلیک کنید.

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400

تراز لازم قبولی تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم کردستان 1400 – 1401

در کردستان چندین مدرسه تیزهوشان دوره اول متوسطه دخترانه از جمله مدرسه تیزهوشان علامه حلی 1، مدرسه تیزهوشان علامه حلی 10، مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی، مدرسه تیزهوشان علامه حلی سمپاد، مدرسه تیزهوشان رجایی و مدرسه تیزهوشان دارلفنون و سایر مدارس وجود دارد. برای مطالعه بخشنامه آزمون تیزهوشان 1400 کلیک کنید.

در جدول زیر تعدادی از آخرین رتبه های قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه کردستان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 استفاده کنند.

لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان آخرین تراز  قبولی جنسیت دانش آموز
فرزانگان 45304 دختر
فرزانگان 51207 دختر
فرزانگان 52378 دختر

 

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در کردستان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه کردستان

در بخش تراز لازم برای قبولی در مدارس تیزهوشان پایه هفتم، نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه دخترانه کردستان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر کردستان با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه دخترانه تیزهوشان  نام شهر  آدرس  شماره تماس
فرزانگان ناحیه 1 سنندج ناحیه 1 سنندج سنندج، شهرک پردیس، ایستگاه اتوبوس، دبیرستان فرزانگان 087-33292434

 

087-33248524

فرزانگان سقز سقز سقز، خیابان ورزش، روبروی سالن ورزشی شهید کاظمی 087-36223540
فرزانگان قروه قروه _ _

مشاوره قبولی

جداول تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه کردستان برای ورود به دوره اول متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند. برای اطلاع از شرایط ثبت نام تیزهوشان 1400 کلیک کنید

بخوانید: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید ترازهای قبولی در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده درنظر بگیرند. برای مشاهده مدارک ثبت نام تیزهوشان 1400 کلیک کنید.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سامانه ثبت نام تیزهوشان 1400 “ azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

برای دریافت مشاوره در تراز قبولی آزمون مدارس دخترانه تیزهوشان ششم به هفتم کردستان 1400-1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: تراز قبولی آزمون مدارس دخترانه تیزهوشان ششم به هفتم کردستان 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: تراز قبولی آزمون مدارس دخترانه تیزهوشان ششم به هفتم کردستان 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: