نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org اعلام می شود. دانشگاه های سراسری هر ساله دو بار برای ورودی مهرماه و بهمن ماه از طریق پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 برای هر دو نیمسال در دو بازه زمانی جداگانه اعلام می شود. علاقه مندان به ثبت نام  و انتخاب رشته بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری می توانند با آماده کردن مدارک لازم در تاریخ های اعلام شده اقدام کنند. در ادامه این مقاله به تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 در دو نیمسال تحصیلی اول و دوم اشاره کرده ایم.

منبع: مهلت بدون کنکور

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

جذب دانشجو به صورت بدون کنکور برای دانشگاه های سراسری به صورت جداگانه برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گردد که ملاک پذیرش داوطلبان سوابق تحصیلی آن ها می باشد. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه بدون کنکور سراسری 1401 را دریافت کنند و از تمامی مندرجات این دفترچه شامل شرایط و ضوابط، لیست رشته های ارائه شده و مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ مطلع گردند.

نیمسال تحصیلی  سال تاریخ ثبت نام تمدید مهلت ثبت نام
نیمسال اول (ورودی مهر) 1400 از 14 تا 20 مرداد 1400 تا 15 شهریور ماه 1400
1401 اعلام نشده است. اعلام نشده است.
نیمسال دوم (ورودی بهمن) 1400 14 تا 20 آذر ماه 1400 تا 24 آذر ماه 1400
1401 اعلام نشده است. اعلام نشده است.

داوطلبان واجد الشرایط می توانند در صورتی که رشته مد نظر آن ها اراِئه شده بود، در زمان ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه های سراسری مهر و بهمن ماه جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام کنند. داوطلبان باید در نظر داشته باشند که ثبت نام خارج از بازه زمانی در نظر گرفته شده امکان پذیر نمی باشد.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 نیمسال اول | مهر 

در سال گذشته مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1401 برای نیمسال تحصیلی اول تا تاریخ 20 مرداد ماه 1401 اعلام شد. اما سازمان سنجش آموزش کشور به منظور ثبت نام جاماندگان این تاریخ را تا 15 شهریورماه نیز تمدید کرد. متقاضیان مجاز بودند تا اواسط شهریور ماه ثبت نام و انتخاب رشته رشته در کد رشته محل های بدون آزمون خود را به صورت همزمان از طریق سایت سازمان سنجش انجام دهند.

 

تاکنون زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401 نیمسال اول مهر مشخص نشده است. به محض اعلام در این قسمت بروزرسانی خواهد شد.

 

داوطلبان واجد الشرایط می توانند برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور ارائه شده، دفترچه ثبت نام بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی را دریافت و مطالعه کنند.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ نیمسال دوم | بهمن

دوره دوم ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری برای نیمسال تحصیلی دوم می باشد. در سال گذشته نام نویسی و انتخاب رشته این دوره در اواخر آذرماه آغاز گردید و متقاضیان تا اواخر آذر ماه فرصت داشتند تا مراحل ثبت نام بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی خود را طی کنند. پیش بینی می شود که تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 نیز همانند سال های گذشته باشد.

 

تاکنون زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401 نیمسال اول مهر مشخص نشده است. به محض اعلام در این قسمت بروزرسانی خواهد شد.

 

چنانچه اخبار جدید از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در نمیسال تحصیلی دوم و ورودی بهمن ماه ۱۴۰۱ دریافت کنیم، در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

مشاوره ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری 1401 در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش انجام می شود و خارج از آن امکان نام نویسی و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای متقاضیان وجود ندارد. البته مطابق رویه سال های گذشته، سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 را برای چند روز تمدید نیز می کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و شرایط و نحوه پذیرش داوطلبان می توانید در کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو عضو شده تا آخرین اخبار تحصیلی آگاه باشید.

شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال پیرامون تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور ، نحوه ثبت نام و لیست رشته های ارائه شده برای هر نیمسال تحصیلی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 در نیمسال تحصیلی اول چه تاریخی است؟

تا کنون زمان نام نویسی نیمسال اول ورودی مهر مشخص نشده است. پیش بینی می شود تاریخ ثبت نام در مرداد ماه باشد.

زمان ثبت نام بدون کنکور ورودی بهمن ماه 1401 چه تاریخی می باشد؟

تا کنون زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحیلی ورودی بهمن ماه 1401 از سوی سایت سازمان سنجش اعلام نشده است، اما احتمالا مطابق رویه سال های گذشته در اواخر آذر ماه باشد.

آیا مهلت ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی 1400 برای نیمسال تحصیلی دوم، تمدید نیز می شود؟

بله، معمولا سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401 برای نیمسال تحصیلی دوم را تمدید نیز می کند. 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مهلت بدون کنکور



:: برچسب‌ها: مهلت بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ویرایش ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ در زمان انتخاب رشته فراهم می باشد. هر ساله از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در دوره های مختلف روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور، مجازی و پردیس خودگردان استقبال می شود. پذیرش در این دوره ها بر اساس سوابق تحصیلی است و ثبت نام و انتخاب رشته آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام می شود. این سازمان امکان ویرایش ثبت نام بدون کنکور 1401 را نیز برای داوطلبان فراهم کرده است تا اگر در فرم انتخاب رشته خود مواردی را به اشتباه وارد کرده اند، بتوانند نسبت به ویرایش آن اقدام کنند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون ویرایش ثبت نام بدون کنکور 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: ویرایش بدون کنکور

 

ویرایش ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

برای ثبت نام بدون آزمون در هرکدام از این دو نیمسال تحصیلی سازمان سنجش یک بازه زمانی را در نظر می گیرد و طی اطلاعیه هایی، تاریخ ثبت نام را به متقاضیان اعلام می کند.

داوطلبان بایستی در تاریخ های مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و اطلاعات خود را شامل اطلاعات فردی، شناسنامه ای، سوابق تحصیلی، محل سکونت را وارد کنند و سپس در فرم انتخاب رشته خود نیز لیست کد رشته محل های مورد نظر خود را طبق الویت بندی که در نظر دارند وارد نمایند.

بهتر است در زمان وارد کردن اطلاعات خود نهایت دقت را داشته باشید و امکان بروز خطا را کاهش دهید. اما چنانچه در برخی اطلاعات خود متوجه مغایرت شدید، نگران نباشید چراکه امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور وجود دارد.

سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات را برای دو گروه از متقاضیان فراهم کرده است. دسته اول که قصد ایجاد تغییر در فرم انتخاب رشته خود را بر اساس اصلاحیه های منتشر شده دارند و گروه دوم که قصد ویرایش اطلاعاتی که نادرست وارد کرده اند را دارند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور 1401 

زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور 1401 به صورت همزمان با شروع انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری می باشد. بدین صورت که داوطلبان از روزی که اطلاعات خود را در سامانه وارد کردند و فرم انتخاب رشته را نیز متناسب با الویت های خود تکمیل نمودند، می توانند تا اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

ثبت نام بدون کنکور زمان ویرایش
ثبت نام بدون آزمون نیم سال اول (مهر) تا کنون اعلام نشده است
ثبت نام بدون آزمون نیم سال دوم (بهمن) تا کنون اعلام نشده است

تا به امروز سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱ و به دنبال آن زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور 1401 مهر ماه اعلام نکرده است، اما پیش بینی می شود مطابق سال گذشته در مرداد برای ثبت نام نیمسال اول و در صورت اینترنتی بودن ثبت نام در بهمن ماه، ویرایش اطلاعلات ثبت نام بدون کنکور نیز در آذر و اوایل دی ماه انجام گردد. برای اطلاع از هزینه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ کلیک کنید.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱

داوطلبانی که ثبت نام رشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی خود را در سایت ثبت نام بدون آزمون انجام داده اند و پس از ثبت نهایی متوجه اشتباهی در اطلاعاتی که وارد کرده اند، شده اند و یا با توجه به انتشار اصلاحیه ها خواهان ایجاد تغییراتی در فرم انتخاب رشته خود هستند و قصد دارند کد رشته محلی را اضافه و یا حذف نمایند، می توانند طبق مراحل زیر پیش بروند و ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ را انجام دهند.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنید و سپس از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک نمایید.

 

2️⃣ در این مرحله چنانچه در زمان و تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری قرار داشته باشیم، لینک مربوط به ثبت نام فعال خواهد بود. بنابراین بایستی بر روی گزینه ” سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1401 ” کلیک کنید.

3️⃣ پس از ورود به سامانه داوطلبان بایستی بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک نمایند.

4️⃣ برای ورود به سیستم و ویرایش ثبت نام بدون کنکور 1401 تمامی متقاضیان می توانند از دو طریق خود وارد شوند. پس از وارد کردن عبارت امنیتی بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک کنند.

          ✅ روش اول: شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام 

          ✅ روش دوم: شماره پرونده، کد ملی و سال تولد خود را وارد کنند و 

5️⃣ داوطلبان پس از وارد کردن هر کدام از دو روش بالا می توانند اطلاعاتی که قبلا خود در سامانه وارد کرده اند را ویرایش نمایند.

 

چنانچه شماره پرونده خود را فراموش کرده اید و دسترسی ندارید، نگران نباشید چراکه می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اطلاعات خود را بازیابی کنید.

 

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

مشاوره انتخاب رشته بدون آزمون ۱۴۰۱

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام می شود. این بدین معنی است که  متقاضیان نبایستی گمان کنند که چون این رشته ها به صورت بدون آزمون ارائه می شود، هر کد رشته محلی را قرار دهند موفق به کسب قبولی می شوند و نباید هم از قرار دادن رشته های مورد علاقه خود بترسند، فقط بایستی که الویت ها را رعایت نمایند.

بنابراین در زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱ و همینطور ویرایش فرم انتخاب رشته سوابق تحصیلی بر اساس اصلاحیه های جدید سازمان سنجش، متقاضیان بایستی به یک نکته توجه داشته باشند و آن این است که انتخاب های خود را بر اساس الویت هایشان در فرم انتخاب رشته بچینند.

شما عزیزان برای کاهش خطا در فرم انتخاب رشته و چینش کد رشته محل ها با الویت های متناسب با سوابق تحصیلی تان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره، پاسخ سوالات خود را نیز دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام بدون کنکور 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

در ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان چه اطلاعاتی را می توانند ویرایش کنند؟

تمامی متقاضیان چنانچه متوجه اشتباهی در اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی و چینش انتخاب رشته خود شوند، می توانند نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.

نحوه ویرایش اطلاعات در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به چه صورت است؟

در متن مقاله اشاره کردیم که متقاضیان بایستی که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

آیا به جز زمان ثبت نام، سازمان سنجش آموزش کشور در بازه دیگری این مهلت را در اختیار متقاضیان قرار نمی دهد؟

چنانچه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری تمدید گردد، مهلت ویرایش ثبت نام بدون کنکور نیز تمدید خواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ویرایش بدون کنکور



:: برچسب‌ها: ویرایش بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱ را در ادامه می توانید دانلود کنید. داوطلبانی که به هر دلیلی از جمله شرکت نکردن در کنکور سراسری و یا عدم کسب رتبه مناسب برای دستیابی به رشته دلخواه و همینطور ادامه تحصیل به صورت بدون آزمون، قصد ورود به دانشگاه های سراسری را دارند، می توانند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری شرکت کنند. برای شرکت در انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه های سراسری داوطلبان ملزم به دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1401 ورودی مهر ماه و بهمن ماه می باشند تا از تمامی جزئیات از جمله کد رشته محل های ارائه شده مطلع شوند. در ادامه متن می توانید این دفترچه‌ها را به صورت جداگانه دانلود نمایید.

منبع: دفترچه بدون کنکور

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول برگزاری کنکور سراسری است، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری را نیز برعهده دارد. سازمان سنجش همزمان با شروع ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، دفترچه‌ای را با عنوان دفترچه سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور sanjesh.org منتشر خواهد کرد.

لازم است اشاره کنیم که دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری دو بار در سال که یکبار برای نیمسال تحصیلی اول و یا همان ورودی مهرماه و یکبار برای نیمسال تحصیلی دوم و یا همان ورودی بهمن ماه منتشر می شود.

داوطلبانی که متقاضی پذیرش در نیمسال دوم (بهمن ماه) می باشند با توجه به مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 به سایت سنجش مراجعه کرده و دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ را به صورت کامل مطالعه کنند و پس از آن با استخراج کدرشته محل مورد نظر در ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

بخوانید: زمان ثبت نام بدون کنکور

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1401 

تمامی جزئیات مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از جمله کد رشته محل های ارائه شده در دوره های مختلف روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی و مجازی در دفترچه ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر و بهمن درج می گردد.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ | ورودی مهر

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1401 برای ورودی مهرماه در تاریخ ۱۴ مرداد ماه منتشر و در دسترس داوطللبان قرار گرفت. برای دانلود این دفترچه‌ها کافیست بر روی گروه آزمایشی مورد نظر کلیک کنید.

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ریاضی ۱۴۰۰
دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی تجربی ۱۴۰۰
دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی انسانی ۱۴۰۰
دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی هنر و زبان های خارجی ۱۴۰۰

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1401 | ورودی بهمن 

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 برای ورودی بهمن ماه منتشر شده است. در ادامه لینک دانلود این دفترچه را قرار داده ایم و کافیست بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ورودی بهمن 1400

 

در دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1401 لیست لیست رشته های بدون کنکور – نمیسال دوم قرار داده شده است و داوطلبان باید کد رشته محل های مورد نظر و انتخابی خود را استخارج و در زمان تکمیل فرم ثبت نام بدون کنکور سراسری قرار دهند.

باید خاطر نشان کرد همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری، دانشگاه آزاد نیز برای نمیسال دوم – بهمن ماه به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. برای دریافت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به لینک زیر مراجعه کنید.

 

بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ نیز به طور همزمان با شروع مهلت ثبت نام و انتخاب رشته ورودی مهر 1401 از سایت سنجش منتشر می شود. تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری برای نیمسال دوم بهمن 1401 منتشر نگردیده است. به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نیمسال ورودی سال زمان انتشار دفترچه
نیمسال اول (ورودی مهر) 1400 14 مرداد ماه 1400
1401 اعلام نشده است.
نیمسال دوم (ورودی بهمن) 1400 14 آذر 1400
1401 اعلام نشده است.

جزییات دفترچه انتخاب رشته

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری را دارند، در اولین و مهم ترین قدم بایستی که دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور 1401 را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و تمامی مندرجات آن را به دقت و البته به طور کامل مطالعه نمایند.

دفترچه‌ راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1401 شامل مندرجات مهمی از جمله موارد زیر می باشد. 

✅ متقاضیان برای شرکت در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری بایستی برخی شرایط عمومی و شرایط اختصاصی را داشته باشند که در دفترچه‌ی انتخاب رشته درج شده است. برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور کلیک کنید.

✅ داوطلبان آقا بایستی نسبت به مقررات وظیفه عمومی آگاه باشند که این مورد نیز از جزئیات دفترچه نامبرده است.

✅ سهمیه های موثر در پذیرش بدون کنکور سراسری نیز در این دفترچه آورده شده است.

✅ لیست و کد رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم نیز از مهم ترین قسمت های دفترچه بدون کنکور سراسری است.

✅ برای ثبت نام به برخی مدارک نیاز است که از طریق دفترچه‌ی انتخاب رشته می توانید نسبت به آن ها مطلع شوید. 

✅ فرم پیش نویس ثبت نام نیز برای آشنایی شما و یک بار وارد کردن کد رشته محل ها در انتهای دفترچه ثبت نام بدون کنکور قرار داده شده است.

✅ جدول ضریب تأثیر اعمال سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) با توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی برای تشخیص الویت ها و تخمین شانس قبولی نیز آورده شده است. 

 

بخوانید: راهنمای کامل ثبت نام بدون کنکور 1401

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

در میان رشته های ارائه شده به صورت بدون آزمون دانشگاه های سراسری، برخی از دوره ها همچون دوره پردیس خودگردان، نوبت دوم ، پیام نور و غیرانتفاعی به صورت شهریه پرداز هستند، بدین معنی که اگر کد رشته محلی از این دوره ها انتخاب کنید، بایستی برای ادامه تحصیل شهریه بپردازید. بنابراین لازم است پیش از هر اقدامی از شهریه ها مطلع شوید، سپس کد رشته محل های مربوطه را در فرم انتخاب رشته درج کنید.

برای انجام یک انتخاب رشته آگاهانه و همینطور اطلاع از کد رشته محل های جدید داوطلبان باید دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ را دانلود کرده و به صورت کامل مطالعه کنند.

انتخاب رشته یک فرآیند مهم در آینده هر شخصی می باشد و باید همه جوانب در نظر گرفته شود. شما داوطلبان گرامی می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کمک بگیرید و مراحل ثبت نام خود را بااطمینان پیش ببرید.

 

بخوانید: رشته های بدون کنکور

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار

14 آذر 1400: دفترچه راهنما ثبت نام بدون آزمون منتشر شد و داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. 

1 آذر 1400: با توجه به اطلاعیه منتشر شده زمان ثبت نام بدون کنور نیمسال دوم – ورودی بهمن ماه از تاریخ 14 آذر ماه آغاز و تا 20 آذر 1400 ادامه خواهد داشت.

 

سوالات متداول

دفتدفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در چه سایتی منتشر می شود؟

دفترچه‌ی انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش منتشر می شود البته نیز می توانید از سایت مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل دانلود کنید.

آیا دفترچه‌ی ثبت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای ورودی مهر و بهمن ماه جداگانه منتشر می شود؟

بله، اگر طبق روال سال های گذشته باشد، برای هر نیمسال تحصیلی دفترچه‌ی انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی به صورت مجزا در تاریخ های جداگانه منتشر خواه شد.

آیا با مطالعه دفترچه‌ی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری می توان متوجه شد که چه کد ذشته محل هایی ارائه شده است؟

بله یکی از مطالب مهمی که در دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی درج گردیده است، کد رشته محل های ارائه شده می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: دفترچه بدون کنکور



:: برچسب‌ها: دفترچه بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش آموزش کشور مشخص می شود و داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های بدون کنکور می توانند در زمانی که اعلام می شود با مراجعه به سایت sanjesh.org و واریز هزینه ثبت نام بدون کنکور 1401 ، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 اقدام نمایند. پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون از طریق خرید کارت اعتباری انجام می پذیرد و پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه، یک شماره سریال 12 رقمی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از این کد می توانید فرم ثبت نام و انتخاب رشته را دریافت و تکمیل نمایید.

منبع: هزینه بدون کنکور

 

هزینه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه ۱۴۰۱

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از جمله دانشگاه روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و … هر ساله در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد. داوطلبانی که می خواهند ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری را انجام دهند ابتدا باید هزینه ثبت نام بدون کنکور را واریز نمایند. 

سال ثبت نام بدون کنکور هزینه ثبت نام 
ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1400 54,800 تومان
ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401 اعلام نشده

دفترچه راهنما ثبت نام بدون آزمون سراسری حاوی کدرشته محل های با آزمون و بدون آزمون می باشد. متقاضیان در مهلت ثبت نام باید نسبت به پرداخت این اقدام نمایند و هزینه ثبت نام بدون کنکور را پرداخت کرده و شماره سریال 12 رقمی را دریافت کنند تا فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

تا کنون هزینه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401 اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

ثبت نام نیمسال دوم ورودی بهمن ماه از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور می باشد و متقاضیان با مراجعه به سایت هزینه خرید کارت اعتباری سوابق تحصیلی را پرداخت کرده و با پر کردن فرم، ثبت نام خود را کامل می کنند و در آخر کدپیگیری ثبت نام را دریافت می کنند.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور 1401

مبلغ هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری هر ساله برای نیمسال اول و دوم یکسان می باشد، اما تاریخ پرداخت و خرید کارت اعتراری آزمون متفاوت می باشد.

داوطلبان با شروع زمان ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی می توانند این هزینه ثبت نام بدون آزمون را پرداخت و کارت اعتباری که دارای شماره سریال 12 رقمی می باشد را دریافت کنند تا بتوانند مراحل ثبت نام و انتخاب رشته را آغاز نمایند.

زمان پرداخت هزینه نیمسال اول مهر ماه

ثبت نام بدون کنکور سراسری مهرماه سال گذشته از 14 مردادماه آغاز شد و لینک واریز هزینه ثبت نام بدون کنکور نیز در اولین روز ثبت نام فعال شد. داوطلبان ابتدا باید هزینه ثبت نام بدون آزمون را پرداخت کرده تا فرایند انتخاب رشته خود را آغاز نمایند. در سال جاری تا کنون زمان ثبت نام اعلام نشده اما پیش بینی می شود ثبت نام در اواسط مرداد ماه آغاز شود.

 

تا کنون زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول مهر ماه 1401 اعلام نشده است.

 

زمان پرداخت هزینه نیمسال دوم بهمن ماه

ثبت نام بدون کنکور نمیسال دوم – ورودی بهمن ماه سال گذشته از 14 آذر آغاز تا 20 آذر ماه انجام شد. لینک واریز هزینه نیز در اولین روز ثبت نام فعال شد و داوطلبان در این مدت باید کارت اعتباری ثبت نام ورودی بهمن ماه را خریداری کنند و ثبت نام خود را تکمیل کنند. در ادامه راهنما تصویری خرید کارت اعتباری را قرار داده ایم.

 

تا کنون زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول مهر ماه 1401 اعلام نشده است.

 

توصیه مشاوران تحصیلی دانتل به داوطلبان این است که قبل از پرداخت هزینه، مدارک لازم و مورد نیاز نام نویسی را آماده کنند. برای اطلاع و آگاهی از شرایط و مدارک و نحوه ثبت نام مقاله زیر را مطالعه کنید. 

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور 1401

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ | نیمسال دوم

داوطلبان برای واریز هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم اینترنتی است، کارت اعتباری ثبت نام را تهیه نمایند.

1️⃣ پس از ورود به سایت سازمان سنجش از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

 

2️⃣ از قسمت سراسری وارد بخش “ سامانه ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1401 ” شوید.

 

3️⃣ بر روی گزینه ” خرید کارت اعتباری ” کلیک نمایید.

 

4️⃣ عنوان کارت اعتباری را مشخص کنید.

 

5️⃣ اطلاعات فردی درخواستی را با دقت درج نمایید.

 

6️⃣ در این مرحله پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور اطلاعات وارد شده نشان داده می شود در صورت صحصح بودن اطلاعات تیک متن “ ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری را ثبت نموده ام ” را بزنید و در بر روی ” ادامه روند پرداخت ” کلیک کنید.

 

7️⃣ در مرحله بعد اطلاعات کارت بانکی خود و رمز دوم پویا خود را وارد کنید.

 

8️⃣ پس از تمام این مراحل اگر پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون و خرید کارت اعتباری با موفقیت انجام گیرد، شماره سریال 12 رقمی به شما ارائه خواهد شد که با استفاده از این شماره سریال می توانید ثبت نام را آغاز کنید.

بخوانیدنحوه ثبت نام بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته بدون آزمون ۱۴۰۱

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری به داوطلبان دو بار در سال فرصت داده می شود، یکبار در مهر و یکبار در بهمن ماه. در هر دو دوره ثبت نام تمامی دانشگاه های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور و … رشته های بدون کنکور خود را ارائه می دهند و داوطلبان با توجه به علاقه و همچنین معدل و سوابق تحصیلی که دارند، می توانند در این دانشگاه ها انتخاب رشته کنند.

 بسیاری از داوطلبان با مراحل ثبت نام، پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور 1401 و نحوه انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه های بدون آزمون سراسری آشنایی ندارند و عدم آشنایی سبب انتخاب رشته غلط و در نتیجه عدم پذیرش می شود. در همین راستا توصیه می شود که برای دریافت مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری و دریافت پاسخ سوالات خود در این زمینه، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام بدون آزمون سراسری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار

1 آذر ۱۴۰۰: با توجه به اعلام زمان ثبت نام بدون کنکور نمیسال دوم، داوطلبان می توانند از تاریخ ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۰ هزینه ثبت نام بدون کنکور ورودی بهمن ماه را پرداخت کرده و فرآیند نام نویسی خود را آغاز کنند.

 

سوالات متداول

هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

هزینه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در سال 1401 مبلغ 54.800 می باشد.

پرداخت هزینه انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱ به چه صورت است؟

داوطلبان برای انتخاب هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری باید از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

چه زمانی باید برای پرداخت هزینه انتخاب رشته سوابق تحصیلی 1401 اقدام نمود؟

زمان واریز هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ در اولین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام است.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: هزینه بدون کنکور



:: برچسب‌ها: هزینه بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هر ساله در مقاطع مختلف انجام می شود. مدارس شاهد از جمله مدارس خوب در کشورمان می باشد که هر ساله اولیا و دانش آموزان بسیاری به دنبال ثبت نام در این مدارس می باشند، چراکه در کنار ایجاد زمینه مناسب برای یک تحصیل ایده آل از امکانات آموزشی و معلمان نمونه برخوردار است. بنابراین به راحتی می توان گفت مدارس شاهد از جمله مدارس برتر و در عین حال پرمتقاضی هستند که در تمام پایه های تحصیلی شامل اول ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و میان پایه ها دانش آموز می‌پذیرند. ورود به مدارس نیازمند شرکت در هیچ گونه آزمونی نیست؛ اما دانش آموزانی که اقدام به ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 می کنند، باید طبق جدول امتیاز بندی واجدالشرایط بوده و موفق به کسب امتیاز لازم شوند. 

منبع: ثبت نام شاهد

 

ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مدارس شاهد در ابتدا با هدف جذب دانش آموزانی که دارای یکی از سهمیه های خانواده شهداء، آزادگان، جانبازان 50 درصد و بالاتر بودند، تاسیس شدند. طی سال های اخیر و به دلیل کاهش جمعیت دانش آموزان با این سهمیه ها، مدارس شاهد از میان دانش آموزان غیر شاهد که مطابق جدول امیتاز بندی دانش آموزان با سایر اویت ها، حداقل امتیاز را کسب می کنند نیز دانش آموز جذب می کنند. در ادامه به بررسی تمامی موارد ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 خواهیم پرداخت

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیان تحصیل در این مدارس باید توجه داشته باشند که ثبت نام مقاطع اصلی یعنی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام شاهد (پادا) و در بازه های زمانی جداگانه ای انجام می شود. طبق دفترچه ثبت نام شاهد متقاضیان بایستی مطابق با مقطع مورد نظرشان در زمان بندی های زیر نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در جدول زیر زمان ثبت نام شاهد 1401 در سال تحصیلی ۱۴۰۰ را اورده ایم را نشان داده ایم.

پایه تحصیلی زمان ثبت نام ۱۴۰۱ زمان ثبت نام سال ۱۴۰۱
اول ابتدایی 12 تا 25 خرداد ماه 1400 اعلام نشده است
هفتم متوسطه اول به تعویق افتاده است اعلام نشده است
دهم متوسطه دوم 1 تا 25 تیر ماه 1400 اعلام نشده است

تا کنون زمان ثبت نام در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است به محض اعلام در این مقاله بروزرسانی خواهیم کرد.

در سایر پایه ها و به عبارت صحیح تر میان پایه ها، نام نویسی متقاضیان در صورت وجود ظرفیت در مدرسه، به صورت حضوری می باشد.

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، از میان دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد، واجدین شرایط مجاز به ثبت نام هستند. حال ممکن سوالی ایجاد شود که شرایط ثبت نام شاهد چه می باشد. تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام مدارس شاهد، طی انتشار دفترچه ای به اطلاع والدین و دانش آموزان رسانده می‌شود که در ادامه به تفکیک آن ها را ارائه کرده ایم.

شرایط عمومی



:: برچسب‌ها: ثبت نام شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 154

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سیستان و بلوچستان زاهدان 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه سیستان و بلوچستان

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن سیستان و بلوچستان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه سیستان و بلوچستان زاهدان یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه سیستان و بلوچستان زاهدان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود. 

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان زاهدان 51220
مدرسه تیزهوشان فرزانگان زاهدان 49201

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در سیستان و بلوچستان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم سیستان و بلوچستان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم سیستان و بلوچستان زاهدان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه سیستان و بلوچستان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند. 

نام مدرسه نام شهر آدرس شماره تماس
مدرسه فرزانگان ناحیه 1 زاهدان زیباشهر، خیابان نصر 1، مجتمع حیات طیبه 33290664(054)
مدرسه فرزانگان ناحیه 2 زاهدان بلوار معلم، معلم نهم 33440220(054)
مدرسه فرزانگان خاش  خاش خیابان شهید بهشتی 33729570(054)
فرزانگان زینب (س) زابل زابل خیابان فرهنگ، جنب سالن ورزشی چند منظوره 32226100(054)
32224074(054)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سیستان و بلوچستان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان سیستان و بلوچستان زاهدان ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان سیستان و بلوچستان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم زاهدان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه سیستان و بلوچستان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه سیستان و بلوچستان ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه فارس شیراز 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه فارس

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن فارس هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه فارس شیراز یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه فارس شیراز را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود. 

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان شیراز 68204
مدرسه تیزهوشان فرزانگان شیراز 64257
مدرسه تیزهوشان فرزانگان شیراز 67510
مدرسه تیزهوشان فرزانگان شیراز 64218
مدرسه فرزانگان لارستان 57214

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در فارس همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم فارس 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم فارس شیراز نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه فارس را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه نام شهر آدرس  شماره تماس
مدرسه فرزانگان ناحیه 1 شیراز خیابان ایمان جنوبی، کوچه 25، فرعی اول سمت راست 36314001(071)
36317375(071)
مدرسه فرزانگان ناحیه 2 شیراز خیابان خبرنگار 36282873(071)
36273507(071)
مدرسه فرزانگان ناحیه 3 شیراز بلوار سیبویه، جنب آموزش و پرورش 37385570(071)
مدرسه حضرت زینب (س) ناحیه 4 شیراز دروازه اصفهان، خیابان تختی، کوچه 23 32233934(071)
مدرسه مالک اشتر عشایر فارس انتهای باهنر جنوبی بولوار زاگرس شرقی کوچه 19 _
مدرسه فرزانگان لارستان شهر جدید، انتهای 20 متری وحدت، پشت مجتمع مسکونی کارکنان دولت 52248060(071)
مدرسه فرزانگان مرودشت خیابان انقلاب خیابان شاهد کوی پنجم 43331106(071)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه فارس 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند. 

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان فارس شیراز ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان فارس می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم شیراز 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه فارس



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه فارس ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قزوین 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه قزوین

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن قزوین هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه قزوین یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه قزوین را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود. 

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان قزوین 57420

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در قزوین همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قزوین 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قزوین نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه قزوین را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه نام شهر آدرس شماره تماس
مدرسه فرزانگان شهیدان شالباف ناحیه 1 قزوین فلکه سوم کوثر، بلوار بسیج شرقی، روبروی پارک 33787250(028)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قزوین 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان قزوین ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان قزوین می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قزوین 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه قزوین



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قم 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه قم

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن قم هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه قم یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه قم را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود. 

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان قم 57215
مدرسه تیزهوشان فرزانگان قم 54210
مدرسه تیزهوشان فرزانگان قم 55204

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در قم همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون مدارس تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه قم را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه  نام شهر آدرس  شماره تماس
مدرسه دکتر اسحاق حسینی ناحیه 2 قم بلوار شاهد، خیابان سواران جنوبی، کوچه 28 38621269(025)
مدرسه شاطریان ناحیه 2 قم خیابان نیروگاه، میدان توحید، کوچه شماره سوم 38820014(025)
مدرسه  فرزانگان ناحیه 4 قم شهرک امام خمینی، خیابان شهید باهنر، روبروی باهنر 10، جنب دانشگاه تربیت معلم حضرت معصومه (س) 32703634(025)
32703508(025)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه قم 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند. 

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان قم ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان قم می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه قم



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه قم ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه کردستان سنندج 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه کردستان

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن کردستان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه کردستان سنندج یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه کردستان سنندج را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود. 

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان سنندج 53018
مدرسه تیزهوشان فرزانگان سنندج 51027

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در کردستان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون مدارس تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم کردستان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم کردستان سنندج نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه کردستان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه  نام شهر  آدرس  شماره تماس
مدرسه فرزانگان ناحیه 1 سنندج شهرک پردیس، ایستگاه اتوبوس، دبیرستان فرزانگان 33292434(087)
33248524(087)
مدرسه فرزانگان سقز سقز خیابان ورزش، روبروی سالن ورزشی شهید کاظمی 36223540(087)
مدرسه فرزانگان قروه قروه _ _

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه کردستان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند. 

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان کردستان سنندج ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان کردستان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم سنندج 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه کردستان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش اعلام می شود. در سال‌های اخیر با افزایش رشته های بدون آزمون دانشگاه و افزایش تدریجی تاثیر معدل علاقه شرکت کنندگان به این نوع دانشگاه ها بیشتر می‌شود. رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری مختص آن دسته از داوطلبانی است که تمایل دارند بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور شرکت کنند. این دسته از داوطلبان با مطالعه دفترچه و یافتن رشته دانشگاهی مورد نظر دیگر لازم نیست در آزمون سراسری شرکت کنند.

منبع: زمان بدون کنکور

 

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

با توجه به اینکه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ در دو نوبت نیمسال مهر و بهمن انجام می‌شود. ثبت نام داوطلبین ورودی نیمسال اول به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش انجام شده، متقاضیان باید پس از دریافت دفترچه و تکمیل مدارک ثبت نام، با مطالعه سهمیه ها، قوانین و ضوابظ و همینطور اطلاع از تمامی رشته های بدون آزمون و انتخاب رشته مورد نظر باید در تاریخ اعلام شده با مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور را تکمیل کنند.

ورودی سال زمان ثبت نام
نیمسال اول مهر 1400 از ۱۴ مرداد تا ۱۵ شهریور 1400
1401 اعلام نشده است.
نیمسال دوم بهمن 1400 14 تا 20 آذر ماه 1400
1401 اعلام نشده است.

با تفکیک رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری از دیگر رشته های موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور، تاریخ ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور به همراه نحوه ثبت نام به صورت مجزا از رشته های دیگر آزمون سراسری 1401 آغاز می‌شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون آزمون ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ | ورودی مهر

در زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 داوطلبان به مراجعه به سایت سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی می توانند شانس خود را در قبولی در دانشگاه های سراسری، پیام نور و غیرانتفاعی امتحان کنند.

 

تا کنون زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مهر ماه 1401 اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت مقاله بروزرسانی می شود.

 

در سال گذشته ثبت نام رشته های بدون آزمون مهر 99 از ۱۴ مرداد تا ۱۵ شهریور ماه بود. و سپس با انتشار اطلاعیه تا 30 شهریور ماه تمدید شد. در سال ۱۴۰۱  پیش بینی می شود در نیمه دوم مرداد ماه ثبت نام بدون آزمون آغار شود

زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 | ورودی بهمن

همانطور که گفتیم دانشگاه های سراسری در دو دوره برای ورودی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرند. هر ساله ثبت نام ورودی دوره دوم دانشگاه های بدون آزمون از اواخر آذر آغاز شده و تا اواسط دی ادامه دارد. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ آذر ماه بود و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

 

تا کنون زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مهر ماه 1401 اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت مقاله بروزرسانی می شود.

 

داوطلبان گرامی برای اطلاع زمان نام نویسی می توانید عضو کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو شوید و از آخرین اخبار کنکور سراسری و پذیرش بدون آزمون مطلع شوید.

مهلت نام نویسی بدون آزمون 1401

معمولا افرادی هستند که در مهلت مقرر شده ثبت‌نام از نام نویسی جا می مانند. از این رو سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 را تمدید می کند. در ثبت‌نام بدون آزمون مهر ماه زمان ثبت‌نام تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شد تا همه متقاضیان ثبت نام خود را انجام دهند. 

 

تا کنون اطلاعیه مبنی بر تمدید مهلت نام نویسی بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی 1401 منشتر نشده است. به محض اعلام در این قسمت بروزرسانی خواهد شد.

 

هر ساله مهلت ثبت نام بدون کنکور نیسمال اول مهر ماه توسط سازمان برای چند روز تمدید می شود تا آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند ثبت نام خود را انجام دهند. در سال گذشته مهلت اولیه نام نویسی تا 15 شهریور بود اما با توجه به اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش تاریخ 30 شهریور ماه تمدید شد. 

در نهلت ثبت‌نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه مهلت اولیه ثبت نام تا 20 آذر ماه بود و تا 24 آذر ماه تمدید شد و داوطلبانجامانده می توانستند نام نویسی خود را در انتخاب رشته ساوبق تحصیلی انجام دهند.

با توجه به تمدید مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی، پیش بینی می شود پس از پایان زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 چند روزی این زمان تمدید شود ولی تا کنون اطلاعیه مبنی تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 در نیمسال اول مهر ماه و نیمسال دوم بهمن ماه اعلام نشده است.

زمان اعلام نتایج سوابق تحصیلی ۱۴۰۱

با توجه به اینک زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 نیمسال اول در مرداد و شهریور ماه انجام می‌شود. می توان بازه زمانی تقریبی اعلام نتایج بدون آزمون را نیز مهرماه در نظر گرفت. پس از مطالعه نتایج و در صورت قبولی در یکی از رشته های انتخابی داوطلب می‌تواند برای تکمیل ثبت نام با محل دانشگاه مقصد مراجعه کند.

اعلام نتایج رشته های بدون آزمون از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود. داوطلبین باید به آدرس ” sanjesh.org ” مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات داوطلبی به نتایج دسترسی پیدا کنند. 

نیمسال تحصیلی  سال زمان اعلام نتایج
نیمسال اول | مهر 1400 4 مهر ماه 1400
1401 اعلام نشده است.
نیمسال دوم | بهمن 1400 20 دی ماه 1400
1401 اعلام نشده است.

مشاوره ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401 

توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به داوطلبان این است که در روز های اولیه ثبت نام خود را انجام دهند و آن را به روز های پایانی موکول نکنند. در صورت هر گونه ابهام در رابطه با شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

تاریخ نام نویسی و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصثیلی چه تاریخی می باشد؟

ثبت نام معمولا در مرداد ماه برای نیمسال اول و آذر ماه برای نیمسال دوم می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان بدون کنکور



:: برچسب‌ها: زمان بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱ در دو نیمسال تحصیلی اول و دوم برگزار می شود. اگر شما نیز دارای چنین شرایطی هستید این مقاله راهنمای مناسبی برای شما خواهد بود. طی سالهای اخیر فرصت مناسبی فراهم شده است تا بدون شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی مشغول به تحصیل در دانشگاه شوید؛ برای شروع این مسیر باید ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 1401 را انجام دهید. انتخاب رشته بدون کنکور دارای نکاتی است که در این مقاله به آنها پرداخته ایم.

منبع: ثبت نام بدون کنکور

 

ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

در حال حاضر امکان تحصیل در بسیاری از رشته های دانشگاهی بصورت بدون کنکور وجود دارد؛ شما می توانید بدون شرکت در کنکور سراسری یا آزمون دیگری در بسیاری از دانشگاه های کشور با سطوح مختلف مشغول به تحصیل شوید. عنوان بدون کنکور در مدرک دانشجویانی که به این شیوه تحصیل می کنند ثبت نمی‌شود، بعبارت دیگر تفاوتی بین مدرک بدون کنکور و با کنکور وجود ندارد. تجربیات جلسات مشاوره و انتخاب رشته نشان داده است بسیاری از داوطلبین تصور می کردند برای رشته های سرآمد مثل رشته های مهندسی برق در زیرگروه ریاضی، حقوق در زیرگروه ریاضی و شیمی در زیرگروه تجربی حتما باید در کنکور شرکت کنند. باید این نکته را یادآور شویم که امکان ثبت نام بدون کنکور سوابق تحصیلی ۱۴۰۱ در تمامی رشته های ذکر شده وجود دارد. 

زمان ثبت نام بدون کنکور 1401

اولین نکته برای ثبت نام، اطلاع از زمان ثبت نام بدون آزمون است. سازمان سنجش بعنوان متولی ورود به دانشگاه هر سال اقدام به انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی می نماید. این دفترچه شامل رشته های ارائه شده، دانشگاه هایی که ظرفیت ارائه داده اند، شرایط و ضوابط ثبت‌نام است. در ادامه در قالب جدولی زمانبندی مربوط به زمان و مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ ارائه کرده ایم.

نیمسال ورودی سال زمان ثبت نام
نیمسال اول مهر 1400 از ۱۴ مرداد تا ۱۵ شهریور 1400
1401 اعلام نشده است.
نیمسال دوم بهمن 1400 14 تا 20 آذر ماه 1400
1401 اعلام نشده است.

 

بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ 

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱

داوطلبان برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند :

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترننتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ پس از مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور بر روی گزینه ” سراسری ” از منوی سمت راست سایت کلیک کنند.

 

3️⃣ بر روی لینک فعال “ سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری بهمن ماه 1401 ” کلیک کنید.

 

4️⃣ برای دسترسی به فرم انتخاب رشته، داوطلبان باید ابتدا با کلیک بر روی گزینه “ خرید کارت ” کارت اعتباری را با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ تهیه کنند. 

 

5️⃣ در این مرحله اطلاعات فردی و شماره های تماس را نوشته و پس از انتخاب بانک مورد نظر بر روی ” تایید و ادامه ” کلیک خواهیم کرد.

 

6️⃣ ابتدا اطلاعات لازم نظیر نام و شماره همراه را نوشته و هزینه از کارت بانکی پرداخت می کنید.

 

7️⃣ اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و پرداخت کامل کنید

 

8️⃣ پس از پرداخت کامل یک شماره سریال در اختیار قرار می گیرید که در مراحل دیگر از آن استفاده خواهد کرد. این شماره سریل رو یادداشت کنید و نگه دارید.

9️⃣ پس از خرید کارت اعتباری مجدد به صفحه اول برگردید و سریال ثبت نام خریداری شده را وارد کنید تا مراحل ثبت نام و انتخاب رشته برایتان آغاز شود.

 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور آزاد اصفهان 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 205

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

شرایط ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ در دفترچه ثبت نام ذکر شده است. بسیاری از داوطلبان مایل به تحصیل و ورود به دانشگاه های سراسری، بصورت بدون آزمون هستند. اما پیش از ثبت نام و اگاهی از کد رشته محل های ارائه شده، داوطلبان بایستی موارد قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401 را مطالعه کنند و در صورت داشتن شرایط نسبت به ثبت نام بدون کنکور اقدام کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب به شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401 می پردازیم. 

منبع: شرایط ثبت نام بدون کنکور

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

بسیاری از دانشگاه‌های سراسری اقدام به جذب دانشجو بصورت بدون کنکور در دوره های مختلفی همچون روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی می‌نمایند. داوطلبان پیش از هر اقدامی برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401 باید دفترچه ثبت نام بدون کنکور را به دقت مطالعه و بررسی کنند و در صورت داشتن شرایط ثبت نام بدون کنکور 1401مندرج در آن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱ شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی است. گفتنی است در مدرک دانشجویان پس از فارغ التحصیلی، نحوه پذیرش درج نخواهد شد.

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور 1401

از مهم‌ترین شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✅ داوطلبان در وهله اول باید به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی معتقد باشند.

✅ به نظام جمهوری اسلامی ایران معتقد و پایبند باشند و از قوانین آن تبعیت کنند.

✅ هیچ گونه دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند.

✅ هیچ گونه فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر نداشته باشند.

✅ رعایت قوانین دانشگاه قبول شده

✅ داوطلبان آقا هیچ گونه منع تحصیلی از سوی نظام وظیفه نداشته باشند.

داوطلبان بهتر است علاوه بر شرایط فوق، شرایط مربوط به نظام وظیفه و اتباع خارجی را نیز مطالعه کنند.

 

بخوانید: وضعیت نظام وظیفه کنکور سراسری ۱۴۰۱

 

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

از مهم‌ترین شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

❌ حداکثر تعداد انتخاب های داوطلبان در زمان ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام 100 رشته محل خواهد بود.

❌ داوطلبان باید تعهد بدهند در صورت قبولی در یک رشته محل، فقط در همان رشته ادامه تحصیل دهند.

❌ داوطلبانی که متقاضی رشته های مقطع کاردانی بدون کنکور سراسری 1401 هستند، نیازی نیست مدرک پیش دانشگاهی خود را ارائه دهند و تنها ارائه مدرک دیپلم کافی می‌باشد.

❌ در صورتی که داوطلبی دانشجو دوره روزانه در یکی از دانشگاه های سراسری باشد در صورتی مجاز به انتخاب رشته بدون کنکور سراسری خواهد بود که تا تاریخ 31 مرداد 1401 دانشگاه محل تحصیل انصراف دهد. داوطلبان متقاضی نیمسال دوم باید تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ انصراف خود از دانشگاه قطعی کنند.

❌ متقاضیانی که برای ورودی مهرماه ثبت نام کرده اند تا 30 شهریور ماه 1401 و متقاضیانی که برای ورودی بهمن ماه ثبت نام کرده اند تا 30 بهمن ماه 1401، باید فارغ التحصیل شده و مدرک خود را دریافت کنند.

❌ داوطلبانی که در سال 99، در دوره روزانه پذیرفته شده اند در سال جاری مجاز به ثبت نام در دوره های روزانه نیستند.

❌ ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401، فقط بر اسـاس سـوابق تحصیلی داوطلب انجام می شود و آزمونی انجام نمی شود، بنابراین در صورت تفاوت نوع دیپلم با گروه آزمایشی انتخاب شده، درصد تاثیر معدل دیپلم و سوابق تحصیلی متفاوت خواهد بود.

❌ داوطلبان در صورت قبولی در دوره روزانه از رشته های بدون کنکور سراسری، از تحصیل رایگان در برخوردار خواهند بود.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

مدارک تحصیلی مورد نیاز

یکی از شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور 1401 مدرک دیپلم داوطلبان می باشد. داوطلبان حداقل باید داری یکی از مدارک دیپلم زیر را داشته باشند:



:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 162

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱ چیست؟ داوطلبانی که تمایل دارند در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری ادامه تحصیل دهند، بایستی که در کنکور سراسری 1401 شرکت کنند، اما داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری را دارند می توانند برای ورود به دانشگاه مدنظرشان در ورودی مهر و بهمن در موعد مقرر مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری آماده کنند و در سامانه ثبت نمایند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: مدارک ثبت نام بدون کنکور

 

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

ثبت‌نام بدون آزمون سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در دو ورودی مهر و بهمن ماه صورت می گیرد که تجربه ثابت کرده است معمولا نام نویسی رشته های بدون کنکور ورودی مهرماه به صورت اینترنتی و ثبت‌نام رشته های بدون آزمون ورودی بهمن ماه به صورت حضوری بوده است. 

جهت ثبت‌نام رشته های بدون کنکور ورودی مهرماه دانشگاه های سراسری داوطلبان ابتدا باید مدارک ثبت نام بدون کنکور 1401 خود را در سایت مربوطه بارگذاری کنند و سپس کدرشته محل های استخراجی خود را پس از پرداخت هزینه و تهیه کارت اعتباری در فرم انتخاب رشته بدون کنکور 1401 درج نمایند. 

اطلاعات شناسنامه ای مورد نیاز 

✅ نام و نام خانوادگی

✅ شماره شناسنامه

✅ کد ملی

✅ سال تولد

✅ سری و سریال شناسنامه

اطلاعات فردی مدارک ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

✅ عکس 3*4 یا 4*6 رنگی با زمینه سفید داوطلب که در سال جاری گرفته شده باشد با فرمت JPG با حجم حداکثر 70 کیلوبایت و بدون هیچ حاشیه زائد ، کاملا واضح و مشخص و همینطور بدون اثر مهر، منگنه و یا هر گونه لکه ای با اندازه حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل 

✅ ملیت

✅ وضعیت جسمانی

✅ مذهب

✅ وضعیت نظام وظیفه برای داوطبان آقا

✅ کد اتباع غیر ایرانی برای اتباع خارجی

اطلاعات سوابق تحصیلی و مدرک دیپلم

✅ معدل کتبی مدرک دیپلم

✅ تاریخ فارغ التحصیلی و اخذ دیپلم

✅ عنوان و رشته مدرک دیپلم

اطلاعات مربوط به محل سکونت داوطلب

✅ آدرس محل سکونت

✅ شماره تلفن و شماره همراه

✅ کد پستی داوطلب

نکات مربوط به عکس ارسالی مدارک ثبت نام بدون کنکور 1401 

داوطلبان در زمان ارسال مدارک ثبت نام بدون کنکور 1401 بایستی به برخی از نکات توحه داشته باشند تا فرآیند ثبت اطلاعات آن ها با مشکلی مواجه نشود.

❌ اولین نکته این است که در زمان بارگذاری عکس، بایستی از اصل عکس اسکن تهیه کنید، چراکه اسکن از روی کارت های شناسایی شامل کارت ملی، شناسنامه و … مجاز نیست و ممکن است ثبت‌نام را دچار مشکل کند.

❌ داوطلبان خانم که قصد شرکت در ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه‌های سراسری ۱۴۰۱ دارند ، بایستی عکسی با حجاب کامل به طوری که صورت آن ها کاملا مشخص باشد را در سامانه بارگذاری کنند.

❌ توجه داشته باشید عکس درست ارسال کنید ، چراکه ارسال اشتباه عکس سبب باطل شدن ثبت نام و انتخاب رشته داوطلب خواهد شد،

❌ چنانچه پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، جزو اسامی پذیرفته شدگان بودید ، بایستی با در دست داشتن مدارک ثبت نام بدون کنکور 1401 (اصل و کپی مدارک پذیرش ثبت‌نام حضوری) که در ادامه اشاره کردیم به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

سایت ثبت مدارک ثبت نام بدون کنکور 1401

دفترچه انتخاب رشته با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی شامل کد رشته محل هایی است که به صورت با آزمون و بدون آزمون ارائه شده اند. برای انتخاب رشته های با آزمون داوطلبان بایستی وارد فرآیند انتخاب رشته شوند و برای ثبت‌نام بدون آزمون بایستی تمامی اطلاعات و مدارک ثبت نام بدون کنکور 1401 گفته شده را تهیه کنند و در تاریخی که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود ، در سایت مربوط به این سازمان به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” ثبت کنند.

بنابراین طبق این توضیحات در انتخاب رشته های بدون آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۱ و ورودی مهرماه داوطلبان باید مدرک لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401 را در سایت سازمان سنجش بارگذاری کنند و در مرحله اول نیازی به مراجعه به دانشگاه نیست و اطلاعات بایستی که ابتدا توسط سازمان سنجش مورد بررسی قرار گیرد.

 

بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

مدارک لازم ثبت نام حضوری بدون کنکور ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم ، پس از بررسی مدرک های اولیه بارگذاری شده در سایت سازمان سنجش و اعلام نتیجه، داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور سراسری 1401 پذیرفته شده اند، بایستی برخی از مدارک ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ خود را به صورت حضوری به دانشگاه محل قبولی خود تحویل دهند. مهم ترین مدارکی که در نام نویسی حضوری بایستی به دانشگاه ارائه دهید، به شرح موارد زیر می باشد:

✅ اصل شناسنامه به همراه دو برگ کپی

✅ اصل کارت ملی به همراه دو برگ کپی

✅ اصل مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید برای داوطلبان با مدرک دیپلم نظام جدید با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش (در صورت داشتن گواهی مدرک باید به امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش برسد)

✅ اصل مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام سالی – واحدی و یا ترمی – واحدی (در صورت داشتن گواهی مدرک باید به امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش برسد)

✅ اصل مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم برای داوطلبان دارای دیپلم نظام قدیم (در صورت داشتن گواهی مدرک باید به امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش برسد)

✅ گواهی اخذ مدرک كاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید كه فاقد مدرک پیش‌ دانشگاهی می‌ باشند.

✅ شش قطعه عكس 4×3 تهیه شده به اصطلاح جدید که در سال جاری گرفته شده باشد

✅ مدرک نظام وظیفه برای دسته ای از داوطلبان آقا که مشمول خدمت وظیفه عمومی هستد.

✅ تائیدیه تحصیلی اخذ شده از دفتر خدمات ارتباطی

✅ تعهد نامه برای ثبت نام نهایی

توجه 

در سال های گذشته معمولا ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری در ورودی بهمن ماه به صورت حضوری انجام می شده است ، بدین صورت که داوطلبان بایستی جهت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کنکور سراسری نیمسال تحصیلی دوم 1401 با در دست داشتن مدرک و طبق دفترچه انتخاب رشته به دانشگاه های ارائه دهنده مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور نیمسال تحصیلی دوم و ورودی بهمن کنکور سراسری ۱۴۰۱ همان مدارکی است که در قسمت اطلاعات و مدارک ثبت نام حضوری بدون کنکور سراسری 1401 بدان اشاره کردیم.

مشاوره مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

در این متن از مقاله های سایت دانتل به این موضوع پرداختیم که اگر داوطلبی قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری را دارد، مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور 1401 کدام اند

شما متقاضیان گرامی رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری می توانید برای انجام ثبت‌نام خود و اطلاع از کد رشته محل های ارائه شده به صورت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پس از تعیین الویت های خود انتخاب رشته خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت‌نام بدون آزمون می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار

1 آذر 1400: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیمسال دوم – ورود بهمن ماه از 14 تا 20 آذر ماه 1400 می باشد.

 

سوالات متداول

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری چه مدارکی لازم است؟

برای ثبت نام بدون آزمون سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری مدارک مختلفی مورد نیاز است که در متن مقاله به صورت کامل به آن ها اشاره کرده ایم.

آیا مدارک ثبت نام بدون کنکور 1401 دانشگاه های سراسری بایستی به صورت اینترنتی بارگذاری شوند؟

بله، در ثبت نام بدون سوابق تحصیلی، بخشی از مدارک بایستی در سایت سازمان سنجش بارگذاری شوند و بخشی از آن ها هنگام ثبت نام حضوری مورد نیاز است.

آیا عکس بارگذاری شده در سامانه باید مشخصات خاصی داشته باشد؟

بله، عکس ارسالی باید با فرمت و حجم مشخصی ارسال گردد که در متن مقاله به آن ها اشاره کردیم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مدارک ثبت نام بدون کنکور



:: برچسب‌ها: مدارک ثبت نام بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱ سایت سازمان سنجش sanjesh.org می باشد. طی سال های اخیر، شاهد ارائه شدن بسیاری از رشته ها بصورت بدون آزمون در دانشگاه های سراسری هستیم. تمامی داوطلبان کنکور سراسری 1401 می توانند علاوه بر شرکت در کنکور سراسری و انتخاب کد رشته محل های با آزمون، در ثبت نام بدون کنکور نیز شرکت کنند. برای ثبت نام بدون کنکور متقاضیان بایستی که از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور یعنی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری و البته سایت ثبت نام بدون کنکور 1401 اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام بدون کنکور

 

سایت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

سایت ثبت نام بدون کنکور 1401 سامانه سازمان سنجش sanjesh.org می باشد. داوطلبانی که تمایل دارند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری شرکت کنند ، بایستی که از جزئیات این ثبت نام مطلع شوند تا بتوانند تمامی مراحل را با اطمینان و به درستی پشت سربگذارند و در نهایت موفق به کسب قبولی شوند.

سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول برگزاری کنکور سراسری برای تمامی زیر گروه ها می باشد، ثبت نام بدون کنکور را نیز برای متقاضیان بر عهده دارد. بنابراین تمامی داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بایستی برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکورو تهیه کارت اعتباری، تکمیل فرم ثبت نام، اعلام نتایج پذیرش داوطلبان به سایت ثبت نام بدون کنکور 1401 نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام بدون کنکور 1401

1️⃣ به سایت ثبت نام بدون کنکور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید و سپس از طریق منوی رنگی سمت راست سایت گزینه ” سراسری ” را انتخاب کنید.

 

2️⃣ بر روی لینک ” سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1401 ” کلیک کنید.

3️⃣  پس از وارد شدن به سامانه پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی، بایستی بر روی گزینه ” ثبت نام جدید ” کلیک نمایید.

4️⃣ شماره سریال ۱۲ رقمی کارت خریداری شده را وارد کنید.

5️⃣ متقاضیان بایستی یک عکس جدید که در سال جاری گرفته شده باشد با زمینه سفید، تمام رخ، با حجاب برای متقاضیان خانم، فرمت JPG، حجم حداکثر 70 کیلوبایت و بدون هیچ حاشیه زائد، کاملا واضح و مشخص، بدون اثر مهر، منگنه و یا هر گونه لکه، اندازه حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل در این قسمت بارگذاری کنند. 

برای ارسال عکس از قسمت ” choose file ” اقدام کنید و پس از انتخاب عکس بر روی گزینه ” ارسال عکس ” کلیک کنید.‌

6️⃣ موارد فرم ثبت نام را در سایت ثبت نام بدون کنکور  پر کنید.

7️⃣ در انتهای این فرم کد رشته محل های انتخابی خود را به ترتیب اولویت قرار دهید.

8️⃣ سیستم به شما یک شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی در اختیار شما قرار می دهد که به منزله اتمام فرآیند انتخاب رشته می باشد. آن ها را یادداشت نمایید زیرا که مراحل دیگر به این کد ها نیاز دارید.

در این مقاله فرآیند کلی انتخاب رشته را شرح داده ایم. داوطلبان برای مشاهده کامل با تمام جزییات نحوه ثبت نام و انتخاب رشته می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور

 

سایت اعلام نتایج بدون کنکور 1401 

 از آنجایی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن در دو بازه زمانی مجزا صورت می گیرد، اعلام نتایج آن ها نیز به صورت جداگانه انجام می شود که در ادامه به آن پرداخته ایم.

اعلام نتایج بدون کنکور ۱۴۰۱ | مهر

همانند مراحل نام نویسی و ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی مهرماه، نتایج نهایی نیز مجدد به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور منتشر می گردد.

داوطلبان برای دریافت نتایج نهایی نام نویسی خود می توانند پس از اعلام نتایج از طریق لینک اعلام نتایج نهایی بدون کنکور دانشگاه های سراسری فعال شده در این سایت، نتایج خود را دریافت کنند.

در سال گذشته نتایج نهایی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیمسال اول در اواخر مهرماه اعلام شد که با توجه به اعلام نشدن زمان دقیق آن از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، پیش بینی می شود لینک اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر 1401 نیز اواخر مهر ماه امسال فعال گردد.

اعلام نتایج بدون کنکور 1401 | بهمن

نتایج نهایی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای ورودی بهمن ماه نیز در صورت اینترنتی بودن از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور اعلام می شود و چنانچه به صورت حضوری باشد داوطلبان می توانند به صورت تلفنی یا حضوری از دانشگاه های انتخابی خود استعلام بگیرند و از پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع گردند.

با توجه به اینکه نحوه و زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1401 تاکنون از سوی سنجش آموزش کشور منتشر نشده است، اما پیش بینی می شود طبق روال سال گذشته در نیمه های دی ماه یا به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری اعلام گردد که به محض دریافت اخبار جدید در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

مشاوره سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

شما متقاضیان گرامی که قصد دارید در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری شرکت کنید، بایستی در موعد مقرر ثبت نام برای نیمسال اول و نیمسال دوم 1401 به سایت ثبت نام بدون کنکور مراجعه کنید و به منظور اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ هزینه و نحوه ثبت نام و همینطور کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های مختلف، دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دانلود نمایید.

پس از دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور لازم است طبق الویت هایی که دارید کد رشته محل های خود را از دفترچه استخراج کنید و سپس در فرم مربوطه در سایت ثبت نام بدون کنکور به آدرس sanjesh.org ثبت نمایید. در مراحل ثبت نام بدون کنکور سراسری لازم است شما برخی مدارک را نیز در سامانه سازمان سنجش بارگذاری کنید که برای اطلاع از مدارک ثبت نام بدون کنکور 1401 و کمک از یک مشاور برای انجام دقیق مراحل می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید. 

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور 1401

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری کدام است؟

متقاضیان بایستی جهت ثبت نام به وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایند.

آیا داوطلبان می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری را نیز از وبسایت سازمان سنجش دانلود کنند؟

بله، دفترجه راهنمای ثبت نام نیز از طریق وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری، چه تاریخی است؟

تا کنون سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در نیمسال تحصیلی اول و دوم منتشر نکرده است.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام بدون کنکور



:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چگونه می باشد؟ لازمه ورود به مدارس نمونه دولتی شرکت در آزمون ورودی این مدارس می‌باشد که لازمه شرکت در این آزمون نیز ثبت نام به موقع و اطلاع از نحوه ثبت نام نمونه دولتی می‌باشد. داوطلبانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی را در مقطع دهم دارند بایستی توجه داشته باشند در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان آموزش و پرورش استان محل سکونت خود، در آزمون ورودی این مدارس شرکت کنند. در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 پرداخته ایم.

منبع: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در سال‌های اخیر مدارس نمونه دولتی به دلیل امکانات ویژه ای که دراختیار داوطلبان قرار می‌دهد از اهمیت ویژه ای برای والدین و دانش آموزان برخوردار است. لازمه شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی اطلاع از زمان ثبت نام نمونه دولتی و سپس تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام از طریق سایت‌های مربوطه می‌باشد.

نکته ای که تمامی متقاضیان باید درنظر داشته باشند، این است که ورود به مدارس نمونه دولتی در دو مقطع هفتم و نهم امکان پذیر است اما تنها در مقطع نهم برای این مدارس آزمون ورودی برگزار می‌شود. در ادامه به ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 پرداخته ایم.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402

 

مراحل ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

طبق توضیحات بالا تمامی شرکت کنندگان واجد شرایط بایستی پس از مطالعه دفترچه ثبت نام نمونه دولتی به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام این آزمون اقدام کنند. همانطورکه گفتیم ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هر استان در سایت مجزایی انجام می‌شود، بنابراین ممکن است رویه ثبت نام اینترنتی در هر استان کمی متفاوت باشد اما روند کلی ثبت نام مشابه می‌باشد.

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت کلی:

✅ مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی هر استان

✅ دانلود دفترچه راهنما و مطالعه آن

✅ وارد کردن اطلاعات فردی و لازم

✅ پرداخت هزینه ثبت نام نمونه دولتی

✅ دریافت کد رهگیری

راهنما گام به گام

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دارند، بایستی طبق مراحل کلی نحوه ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 زیر پیش بروند و فرم ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کنند. در ادامه مراحل ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 را ارائه کرده ایم.

1️⃣ هر داوطلب بایستی به سایت ثبت نام استان محل سکونت خود مراجعه کند. چنانچه داوطلبی از سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان خود اطلاع ندارد می‌تواند به مطلب ” سایت ثبت نام نمونه دولتی ” که پیشتر از سایت دانتل منتشر شده است، مراجعه کنند و از سایت محل زندگی خود از طریق این مقاله مطلع شود.

2️⃣ داوطلبان برای دسترسی به فرم ثبت نام بایستی ابتدا پرداخت هزینه ثبت نام نمونه دولتی را انجام داده و پس از آن یک ” رمز ورود به سامانه ” از طریق سایت دریافت کنند.

3️⃣ داوطلبان بایستی پیش از شروع تکمیل فرم، مدارک مورد نیازی که باید در سایت اسکن کنند را آماده کنند، این مدارک شامل ” عکس دانش آموز ” که بایستی در آن تصویر زمینه سفید ابعاد 3×4 با فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb باشد، را آماده کنند.

4️⃣ در این مرحله از نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 داوطلب می‌تواند نسبت به تکمیل فرم اینترنتی تقاضای ثبت نام در آزمون اقدام کند و پس از ” ثبت نهایی ” کد رهگیری ثبت نام خود را نیز دریافت نماید

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

چندین سال است که برای ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع هفتم، آزمونی برگزار نمی‌شود و پذیرش در این پایه بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد. 

با توجه به این که آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس نمونه دولتی در این مقطع، به صورت هیئت امنایی مدیریت می‌شوند، داوطلبان بایستی به مدرسه نمونه دولتی مدنظر خود مراجعه کنند و به صورت حضوری مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند و چنانچه واجد شرایط ورود به مدرسه مورد نظر بودند و از نظر سوابق تحصیلی مشکلی نداشتند، وارد این مدارس خواهند شد.

داوطلبان برای ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع نهم به دهم، بایستی در آزمون ورودی این مدارس که هرساله از سوی وزارت آموزش استان برگزار می شود، شرکت کنند.

زمان بندی کل مراحل آزمون نمونه دولتی در دفترچه ثبت نام هر ساله مشخص می شود. زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی معمولا در اوایل فصل بهار و فروردین ماه انجام می گیرد. و داوطلبان با مراجعه به سایت استانی خود نسبت به نام نویسی در آزمون اقدام می کنند. در اول مقاله نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 را شرح دادیم. برگزاری آزمون معمولا در تیر ماه می باشد و در یک بازه تقریبا یک ماه نتایج آزمون نیز منتشر می شود.

 

تا کنون زمان دقیق ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

نحوه ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402

توصیه مرکز مشاوره تحصیلی به دانش آموزان این است که قبل از نام نویسی مدارک لازم ثبت نام را آماده کنند. این کار باعث می شود درصد خطا و اشتباه کمتر می شود. اما هر ساله داوطلبانی هستند که در هنگام وارد کردن اطلاعات، دچار اشتباه می شوند و اطلاعات خود را ناقص یا اشتباه وارد می کنند. در این صورت دانش آموزان باید نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نموده و اطلاعات صحیح را وارد کنند در غیر اینصورت ثبت نام آن ها لغو و اجازه شرکت در آزمون را نخواهند داشت. برای اطلاع از نحوه ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402

 

مشاوره نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402

داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در این آزمون باید معدل پایه نهم آن ها بالای 17 باشد. منابع این آزمون از دروس پایه نهم می باشد و از دروس پایه قبل تر سوالی طرح نمی شود. البته باید این نکته را متذکر شد به دلیل پیوستگی دروس مقاطع مختلف، دروس پایه های قبل تر نیز در صورت نیاز مطالعه شود.

منابع امتحانی آزمون نمونه دولتی دروس پایه نهم سال تحصیلی 1400 – 1401 می باشد. در ادامه بودجه بندی و ضرایب دروس مختلف آزمون را قرار داده ایم. 

دروس تعداد سوال ضریب
فارسی 15 2
آموزش قرآن و پیام های آسمانی 10 2
عربی 8 1
زبان انگلیسی 7 1
مطالعات اجتماعی( جغرافیا، تاریخ، مدنی) 10 1
علوم تجربی 25 2
ریاضی 25 3

سوالات آزمون به صورت تستی و چهار گزینه ای می باشد و داوطلبان در صورت پاسخ اشتباه نمره خواهند خورد و از نمره کسب شده آن ها کسر می شود. هر پاسخ درست دارای 3 امتیاز مثبت و پاسخ های اشتباه یک امیتاز از آنها کسر خواهد شد. 

چنانچه پیرامون نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی و قبولی در این مدارس هر سوالی دارسد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی کرده و بهترین نتیجه کسب کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی کدام سایت است؟

سایت ثبت نام به صورت استانی می باشد و برای هر استان متفاوت می باشد.

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 چگونه می باشد؟

در متن مقاله نحوه کلی ثبت نام را شرح داده ایم

منبع: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان رضوی مشهد 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه خراسان رضوی

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن خراسان رضوی هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه خراسان رضوی مشهد یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه خراسان رضوی مشهد را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان مشهد 68924
مدرسه تیزهوشان فرزانگان مشهد 67548
مدرسه تیزهوشان فرزانگان مشهد 64927
مدرسه تیزهوشان فرزانگان تربت حیدریه 54982
مدرسه تیزهوشان فرزانگان نیشابور 59642
مدرسه تیزهوشان فرزانگان سبزوار 57814

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در خراسان رضوی همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم خراسان رضوی 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم خراسان رضوی مشهد نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه خراسان رضوی را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه نام شهر  آدرس شماره تماس
مدرسه فرزانگان ناحیه 4 مشهد میدان فردوسی، بلوار سازمان آب، شهید صادقی 27‌ 37283248(051)
37293410(051)
مدرسه فرزانگان 3 ناحیه 5 مشهد بلوار وحدت، نرسیده به چهار راه مقدم، جنب شرکت نفت 33647381(051)
33648952(051)
مدرسه فرزانگان 2 ناحیه 6 مشهد پیروزی 81، بین برسلانی 9 و 11 35017050(051)
38683700(051)
مدرسه فرزانگان تربت جام بلوار امام خمینی، میدان قدس، -جنب دبیرستان شهید خزاعی 52545520(051)
مدرسه فرزانگان تربت حیدریه فردوسی شمالی 12، روبروی شرکت نفت _
مدرسه فرزانگان سبزوار خیابان عظیمی 44232222(051)
مدرسه فرزانگان کاشمر کاشمر، مدرس نهم 55220730(051)
مدرسه فرزانگان گناباد گناباد، خیابان غفاری، کوچه غفاری هفتم 57222081(051)
57228076(051)
مدرسه فرزانگان قوچان قوچان، خیابان شهید روشنی، بعد از چهارراه دوم 47224471(051)
مدرسه فرزانگان نیشابور نیشابور، بلوار غزالی، جنب تالار فرهنگیان شماره سوم 42617390(051)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان رضوی 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند. 

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان خراسان رضوی مشهد ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان خراسان رضوی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم مشهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه خراسان رضوی



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه خراسان رضوی ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان شمالی بجنورد 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه خراسان شمالی

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن خراسان شمالی هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه خراسان شمالی بجنورد یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه خراسان شمالی بجنورد را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان بجنورد 61584
مدرسه تیزهوشان فرزانگان اسفراین 57624

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در خراسان شمالی همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم خراسان شمالی 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم خراسان شمالی بجنورد نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه خراسان شمالی را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند. 

نام مدرسه  نام شهر  آدرس  شماره تماس
مدرسه فرزانگان بجنورد خیابان شریعتی شمالی، پشت بیمارستان امام رضا(ع)، کوچه ی مهشاد 32248891(058)
مدرسه فرزانگان اسفراین خیابان امام رضا، پشت بیمارستان امام خمینی (ره)، اول خیابان سعدی 37241023(058)
37241022(058)
مدرسه فرزانگان شیروان خیابان غفاری یازدهم 36222422(058)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خراسان شمالی 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان خراسان شمالی بجنورد ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان خراسان شمالی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم بجنورد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه خراسان شمالی



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه خراسان شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خوزستان اهواز 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه خوزستان

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن خوزستان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه خوزستان اهواز یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه خوزستان اهواز را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان اهواز 58927
مدرسه تیزهوشان فرزانگان اهواز 56518
مدرسه تیزهوشان فرزانگان اهواز 54015
مدرسه فرزانگان آبادان 50145
مدرسه فرزانگان دزفول 48728

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در خوزستان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم خوزستان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم خوزستان اهواز نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه خوزستان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند. 

نام مدرسه نام شهر آدرس شماره تماس
مدرسه فرزانگان ناحیه 2 اهواز امانیه
مدرسه فرزانگان ناحیه 4 اهواز کیانپارس، خیابان 20 33368427(061)
مدرسه فرزانگان آبادان فلکه فرودگاه 53365752(061)
مدرسه فرزانگان بهبهان خیابان پشت قصر
مدرسه فرزانگان دزفول کوی آزادگان، نبش بلوار ایثا 42427354(061)
مدرسه فرزانگان شوشتر بلوار آل طیب روبروی نیروی انتظامی دبیرستان فرزانگان متوسطه اول 36247630(061)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه خوزستان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان خوزستان اهواز ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان خوزستان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اهواز 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه خوزستان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه خوزستان ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه زنجان 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه زنجان

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن زنجان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه زنجان یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه زنجان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود. 

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان زنجان 55842
مدرسه تیزهوشان فرزانگان زنجان 54892

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در زنجان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم زنجان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم زنجان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه زنجان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه نام شهر  آدرس  شماره تماس
مدرسه فرزانگان ناحیه 1 زنجان هفده شهریور، پشت دبیرستان طالقانی 33559558(024)
مدرسه فرزانگان ناحیه 2 زنجان کوی نصر، دوازده متری اول، شانزده متری دوم 33410025(024)
33412005(024)
مدرسه فرزانگان ابهر میدان خاتم الانبیاء، جنب مسجد خاتم الانبیاء 35275012(024)
مدرسه فرزانگان خدابنده پشت فرمانداری، خیابان شریعتی 34227245(024)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه زنجان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان زنجان ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان زنجان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم زنجان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه زنجان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه زنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سمنان 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه سمنان

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن سمنان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه سمنان یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه سمنان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود. 

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان سمنان 59210
مدرسه تیزهوشان فرزانگان دامغان 55327

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در سمنان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم سمنان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم سمنان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه سمنان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند. 

نام مدرسه  نام شهر  آدرس  شماره تماس
مدرسه فرزانگان سمنان چهارراه ورزش، خیابان نخبگان 33438995(023)
33439120(023)
مدرسه فرزانگان دامغان میدان فرهنگ، خیابان فرهنگ، کوچه طالقانی پنج 52433099(023)
مدرسه فرزانگان شاهرود میدان هفتم تیر، روبروی دانشگاه صنعتی، مجتمع استعدادهای درخشان 32392056(023)
32392057(023)
مدرسه فرزانگان گرمسار خیابان بیسکوران، نبش کوچه شهید علی اکبر گلینی 34203100(023)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه سمنان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان سمنان ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان سمنان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم سمنان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه سمنان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه سمنان ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

پيرو اطلاعيه‌هاي مورخ 1400/11/10 و 1400/11/17، ضمن اعلام اصلاح شرایط و ضوابط سهميه بهياران به شرح ذيل، به ‌اطلاع‌ متقاضيان‌ ثبت‌‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1401 در دوره‌هاي‌ روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نيمه‌حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه‌ پيام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و همچنين رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي كه در مهلت تعيين شده (از تاريخ 1400/11/10 لغايت 1400/11/20) موفق به دريافت كدسوابق تحصيلي نگرديده يا به هر دليل ديگر نتوانستند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند می‌رساند، مهلت مجدد براي ثبت‌نام‌ از روز يکشنبه مورخ 1400/12/01 تا روز چهارشنبه مورخ 1400/12/04 در نظر گرفته شده كه متقاضيان مي‌توانند منحصراً از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در اين خصوص اقدام نمايند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام نموده اند، درصورت تمایل در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

منبع: مهلت مجدد نام نویسی جاماندگان کنکور سراسری 1401

منبع: سنجش

 

بیشتر بخوانید:

 

ثبت نام کنکور

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

ثبت نام با تاخیر کنکور ۱۴۰۱

سایت ثبت نام کنکور

 

منبع: مهلت مجدد نام نویسی جاماندگان کنکور سراسری 1401



:: برچسب‌ها: مهلت مجدد نام نویسی جاماندگان کنکور سراسری 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ فرصت مجددی می باشد که سازمان سنجش برای داوطلبانی در نظر میگیرد که نتوانسته اند به دلایل مختلفی همچون بی اطلاعی از زمان نام نویسی و یا عدم تکمیل مدارک و … مراحل نام نویسی خود را انجام دهند. برای ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1401 دو فرصت یکی بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور و دیگری در یک فرصت مجدد با فاصله دو هفته ای از اتمام مهلت نام نویسی در نظر گرفته شده است. اگر جزو جاماندگان از نام نویسی در آزمون سراسری می باشید، نگران نباشید، چراکه با مطالعه این مقاله می توانید در زمان های دیگری که از سوی سازمان سنجش اعلام می کردد، نام نویسی خود را تکمیل کنید.

منبع: ثبت نام با تاخیر کنکور

 

 

در فرصت مجدد ثبت‌نام کنکور داوطلبان جامانده می توانند از تاریخ 1 تا 4 اسفند 1400 نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

لینک ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ | ثبت نام کنکور برای جاماندگان کنکور 1401 از طریق سنجش

در میان متقاضیان بسیار کنکور سراسری در زیر گروه های آزمایشی مختلف شامل ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان هستند داوطلبانی که نتوانسته اند در مهلت مقرری که از طریق اطلاعیه های سایت سازمان سنجش اعلام شده است، مراحل نام نویسی خود را در این سایت تکمیل کنند.

سازمان سنجش این موضوع را پیش بینی کرده است و برای این دسته از متقاضیان تاریخ ثبت نام کنکور را در دو بازه زمانی دیگر تمدید می کند که در ادامه پیرامون آن ها توضیحاتی ارائه کرده ایم. دواطلبان در صورت ثبت نام با تاخیر آزمون سراسری باید جریمه را پرداخت کنند. این داوطلبان علاوه بر هزینه اصلی نام نویسی باید یک هزینه جداگانه جریمه را پرداخت کنند.

 

در سال ۱۴۰۰ مبلغ جریمه دیرکرد در نام نویسی با تاخیر 120 هزار تومان بود

 

تمدید مهلت نام نویسی آزمون ۱۴۰۱

بلافاصله پس از اتمام مهلت یک هفته ای تا ده روزه ای ثبت‌نام آزمون سراسری، با توجه به تقاضای بسیار، سازمان سنجش این مهلت را دو تا سه روز دیگر نیز تمدید می کند. تمدید مهلت ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری 1401 علاوه بر اینکه یک فرصت جدید را در اختیار جاماندگان قرار می دهد در واقع فرصتی نیز برای دیگر داوطلبان می باشد که قصد ویرایش اطلاعات فرم تقاضانامه خود را دارند.

 

داوطلبانی که موفق به نام نویسی نشده اند و یا اطلاعات وارد شده آن ها نیاز به ویرایش دارد می توانند از تاریخ 1 تا 4 بهمن 1400 می توانند با مراجعه به سایت سنجش نام نویسی کنند.

 

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

اگر پس از مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ در بهمن ماه نیز جزو، جا ماندگان از ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری 1401 می باشید، نگران نباشید چراکه سازمان سنجش لینک دیگری را با عنوان فرصت مجدد در اسفند ماه در سایت sanjesh.org فعال می کند.

 

فرصت مجدد ثبت نام آزمون سراسری 1401 از 1 تا 4 اسفند ماه می باشد.

 

فرصت مجدد ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری آخرین فرصت نام نوسی در این آزمون است، بنابراین لازم است گوش به زنگ باشید و اطلاعیه های سازمان سنجش را بررسی کنید تا از این مرحله دیگر جا نمانید. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش زمان نام نویسی باتاخیر آزمون سراسری در تاریخ 1 اسفند تا 4 اسفتد ماه می باشد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون سراسری 1401

 

در نظر داشته باشید که برای دریافت اطلاعات دقیق و لحظه ای پیرامون  1401 و تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری 1401 از سوی سازمان سنجش می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید تا با ثبت‌نام به موقع جزو جا ماندگان نباشید.

 

مشاوره ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱

اگر جزو کسانی هستید که مراحل نام نوسی خود را در مهلت مقرر در سایت سازمان سنجش انجام داده اید، می توانید تا قبل از اتمام مهلت نام نوسی و یا در زمان هایی که مهلت نام نویسی در این آزمون تمدید می شود، فرم تقاضانامه خود را بررسی کنید و چنانچه مغایرتی در آن وجود داشت، نسبت به ویرایش آن اقدام کنید.

چنانچه پیرامون ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1401 ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل،  با این مرکز تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه لینک ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار آزمون

21 بهمن 1400: فرصت مجدد نام نویسی کنکور سراسری ۱۴۰۱ در تاریخ 1 تا 4 اسفند ماه می باشد.

       ✅ داوطلبانی که در زمان نام نویسی موفق به نام نوسی نشده اند یا نام نویسی خود را انجام داده اند اما اطلاعات ورودی آن ها نیاز به ویرایش دارد می توانند در تاریخ فرصت مجدد نام نویسی خود را انجام داده و ویرایش نام نویسی خود را انجام دهند.

 

سوالات متداول

 

ثبت نام با تاخیر کنکور سراسری 1401 چه زمانی امکان پذیر است؟

دسته ای از داوطلبان که جزو جا ماندگان می باشند و نتوانسته اند در مهلت مقرر مراحل نام نویسی خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند، می توانند در زمان های تمدید مهلت نام نویسی تکمیل مراحل اقدام کنند.

فرصت مجدد ثبت‌نام جا ماندگان کنکور سراسری 1401 چه زمانی می باشد؟

معمولا فرصتی که جهت ثبت نام جا ماندگان اعلام می شود در آذرماه است.

لینک ثبت‌نام با تاخیر کنکور سراسری ۱۴۰۱ چیست؟

تمامی اطلاعیه های مربوط به ثبت‌نام باتاخیر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” منتشر می گردد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام با تاخیر کنکور



:: برچسب‌ها: ثبت نام با تاخیر کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. این کارت به صورت اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. افرادی که هنگام حضور در آزمون کارت ورود به جلسه را به همراه نداشته باشند، مجاز به ورود به سالن‌های آزمون نخواهند بود. بدین ترتیب ضروری است که متقاضیان به موقع نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند. داوطلبان هر یک از آزمون‌های تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم با مراجعه به سایت مرتبط قادر خواهند بود تا به کارت آزمون مدارس تیزهوشان را دریافت کنند. در این مقاله در رابطه با زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 ارائه شده است.

منبع: زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با تعیین شدن زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1401 – 1402، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ نیز مشخص خواهد شد. بدین ترتیب تاریخ دسترسی به کارت ورود به جلسه تیزهوشان به طور مستقیم وابسته به تاریخ برگزاری این آزمون است. آزمون تیزهوشان طبق سالیان گذشته اواخر تیرماه برگزار می‌شود. 

پایه تحصیلی سال تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه زمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم 1400 دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400
1401 چند روز قبل از برگزاری آزمون اعلام نشده است
آزمون نهم به دهم 1400 دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 جمعه 21 خرداد ماه 1400
1401 چند روز قبل از برگزاری آزمون اعلام نشده است

متقاضیان آزمون تیز هوشان تقریباً از چهار تا پنج روز قبل از برگزاری آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیز هوشان همانند ثبت نام این آزمون از سایت azmoon.medu.ir امکان پذیر است.

نحوه دریافت | زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

دریافت کارت آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد و برای این کار هیچ نیازی به حضور داوطلب نخواهد بود. در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان شرح داده شده است.

کارت ورود به جلسه نهم به دهم

1️⃣ متقاضیان آزمون ششم به هفتم می‌بایست به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

2️⃣ در این مرحله متقاضیان با درج اطلاعات خواسته شده می‌توانند وارد سامانه شوند. برای ورود به سامانه کد ملی و رمز عبور همگام داوطلب مورد نیاز است. با کلیک بر روی گزینه ” ورود ” داوطلب می‌تواند از این مرحله عبور کند.

 

3️⃣ در گام سوم متقاضی موظف است نقش خود (دانش آموز) و عنوان سازمان (نام مدرسه) را مشخص کرده و بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کند.

 

4️⃣ در زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1401 – 1402 با انتخاب گزینه ” چاپ کارت ” کارت ورود به جلسه نمایش داده خواهد شود. در نهایت متقاضیان قادر خواهند بود تا از این کارت پرینت تهیه کنند.

 

دریافت کارت آزمون ششم به هفتم

1️⃣ متقاضیان آزمون ششم به هفتم می‌بایست به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنند.

2️⃣ در این مرحله متقاضیان با درج اطلاعات خواسته شده می‌توانند وارد سامانه شوند. برای ورود به سامانه کد ملی و رمز عبور همگام داوطلب مورد نیاز است. با کلیک بر روی گزینه ” ورود ” داوطلب می‌تواند از این مرحله عبور کند.

 

3️⃣ در گام سوم متقاضی موظف است نقش خود (دانش آموز) و عنوان سازمان (نام مدرسه) را مشخص کرده و بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کند.

 

4️⃣ در زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1401 – 1402 با انتخاب گزینه “ چاپ کارت ” کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ نمایش داده خواهد شود. در نهایت متقاضیان قادر خواهند بود تا از این کارت پرینت تهیه کنند.

 

نحوه دریافت رمز عبور همگام

ممکن است برای برخی از داوطلبان سوال باشد که رمز عبور همگام چه رمزی است و از کجا باید آن را تهیه کنند؟ رمز عبور همگام رمزی است که مخصوصاً برای ورود به سایت مدارس استعدادهای درخشان صادر می‌شود. هر یک از دانش آموزان دارای یک رمز منحصر به فرد همگام هستند و داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1401 – 1402 به این رمز احتیاج دارند. این رمز از طرف سازمان آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. افرادی که به هر دلیلی این رمز را ندارند و یا آن را فراموش کرده‌اند، می‌توانند به مدیریت مدرسه‌ای که در آن تحصیل می‌کنند مراجعه کنند.

روش دیگر دریافت این رمز می توانید از سایت azmoon.medu.ir بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید و رمز جدید را بازیابی کنید. در ادامه طریقه بازیابی رمز را شرح داده ایم.

نهم به دهم

1️⃣ وارد سایت azmoon.medu.ir شوید و بر روی سمپاد پایه دهم کلیک کنید.

 

2️⃣ بر روی گزینه “ رمز ورود را نمی دانم ” کلیک کنید.

 

3️⃣ اطلاعات لازم و شماره همراه خود را وارد کنید.

 

ششم به هفتم

1️⃣ در زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1401 – 1402 وارد سایت azmoon.medu.ir شوید و بر روی سمپاد پایه هفتم کلیک کنید.

 

2️⃣ بر روی گزینه ” رمز ورود را نمی دانم ” کلیک کنید.

 

3️⃣ اطلاعات لازم و شماره همراه خود را وارد کنید 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 | نکات

✅ کارت آزمون تیز هوشان تنها برای ثبت نام کنندگان این آزمون قابل دستیابی است. ثبت نام تیزهوشان در بازه زمانی مشخصی انجام می‌گیرد. ناگفته نماند که هر یک از متقاضیان زمانی ثبت نام خود را تکمیل می‌کنند که هزینه آن را پرداخت کرده باشند. هزینه ثبت نام آزمون نیز می‌بایست به موقع پرداخت شده باشد.

✅ افرادی که خطایی در اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه خود مشاهده می‌کنند، می‌بایست نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. اصلاح خطاهای اطلاعاتی کارت ورود به جلسه باید قبل از برگزاری آزمون و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1401 – 1402 انجام گرفته باشد. متقاضیان برای رفع نقص کارت آزمون تیزهوشان می‌توانند به سازمان آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند. 

چنانچه پیرامون ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1401 ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل، با این مرکز تماس بگیرید.

 

بخوانید: نتایج تیزهوشان

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 چه تاریخی می باشد؟

این کارت چند روز قبل از برگزاری آزمون که معمولا در خرداد ماه برگزار می شود منتشر و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد

کارت ورود به جلسه حاوی چه اطلاعاتی می باشد؟

در این کارت تاریخ دقیق برگزاری و حوزه امتحانی و اطلاعت شخصی داوطلب موجود می باشد.

آیا همراه داشتن کارت در سر جلسه آزمون ضروری می باشد؟

بله، چنانچه داوطلبان کارت آزمون را همراه خود نداشته باشند از ورود آن ها به جلسه آزمون ممانعت به عمل می آی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲



:: برچسب‌ها: زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. یکی از مهمترین ضوابط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان به همراه داشتن کارت آزمون تیزهوشان است. همانطور که آزمون برای دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می‌شود، کارت آزمون تیزهوشان برای هر حضور در هر دو آزمون مورد نیاز خواهد بود. با توجه به اهمیت کارت ورود به جلسه، در این مقاله زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 

منبع: کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲

 

کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان برای شرکت در آزمون تیزهوشان باید کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 خود را از سایت تیز هوشان azmoon.medu.ir یا سایت همگام دریافت کنند. در این کارت زمان و حوزه برگزاری آزمون دانش آموزان و شماره داوطلبی آن ها درج شده است. در صورت نداشتن این کارت از ورود داوطلب به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

 زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1401 – 1402 وابسته به زمان آزمون تیزهوشان 1401 است. به طور کلی کارت آزمون تیزهوشان از یک هفته مانده به برگزاری آزمون در دسترس خواهد بود. از آنجایی که آزمون ورودی تیزهوشان دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در زمان‌های جداگانه‌ای برگزار می‌شوند، زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان برای هر یک از این آزمون‌ها متفاوت خواهد بود.

پایه تحصیلی سال زمان انتشار کارت ورود به جلسه زمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم 1400 دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400
1401 چند روز قبل از برگزاری آزمون اعلام نشده است
آزمون نهم به دهم 1400 دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 جمعه 21 خرداد ماه 1400
1401 چند روز قبل از برگزاری آزمون اعلام نشده است

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان 1401 -1402

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیان ورود به مدارس تیز هوشان می‌توانند کارت آزمون تیزهوشان 1401 1402 خود را به صورت اینترنتی و از سایت مرتبط دریافت کنند. در ادامه مراحل و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1401 1402 به ترتیب تشریح شده است.

دریافت کارت آزمون ششم به هفتم

1️⃣ متقاضیان آزمون ششم به هفتم می‌بایست به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنند.

2️⃣ در این مرحله متقاضیان با درج اطلاعات خواسته شده می‌توانند وارد سامانه شوند. برای ورود به سامانه کد ملی و رمز عبور همگام داوطلب مورد نیاز است. با کلیک بر روی گزینه ” ورود ” داوطلب می‌تواند از این مرحله عبور کند.

 

3️⃣ در گام سوم متقاضی موظف است نقش خود (دانش آموز) و عنوان سازمان (نام مدرسه) را مشخص کرده و بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کند.

 

4️⃣ در این گام با انتخاب گزینه “ چاپ کارت ” کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ نمایش داده خواهد شود. در نهایت متقاضیان قادر خواهند بود تا از این کارت پرینت تهیه کنند.

 

دریافت کارت آزمون نهم به دهم

1️⃣ در ابتدا لازم است داوطلبان به سایت مرتبط با مدارس تیزهوشان نهم به دهم مراجعه کنند. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 1402 می‌بایست به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کرد.

2️⃣ با ورود به سایت مربوطه داوطلب با سه گزینه رو به رو خواهد بود. در این گام می‌بایست گزینه ” سمپاد پایه دهم ” انتخاب شود.

 

3️⃣ پس از مراجعه به سایت مرتبط و پس از درج کد ملی و رمز عبور همگام در محل درخواستی، ورود به مرحله بعد امکان پذیر خواهد بود.

 

4️⃣ در این گام داوطلب باید نام سازمان و نقش خود را انتخاب کند تا بتواند وارد پنل شخصی خود شود. پس از انتخاب این گزینه‌ها، باید بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کرد.

 

5️⃣ در گام نهایی اگر داوطلب اطلاعات خود را به درستی انتخاب کرده باشد، با موفقیت وارد سامانه می‌شود. در صفحه پیش روی داوطلب لینک دریافت کارت در دسترس خواهد بود. متقاضی می‌تواند این لینک را انتخاب کرده و از کارت خود پرینت تهیه کند.

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ممکن است ابهاماتی برای داوطلب ایجاد شود. از آنجایی که این کازت نقش مهمی ایفا می‌کند، بهتر است از هر نوع نقصی دور باشد. از همین رو ذکر نکاتی در رابطه با آن ضروری به نظر می‌رسد.

⛔ چنانچه اطلاعت شناسنامه و شخصی داوطلب با اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان مغایرتی داشته باشد با مراجعه به آموزش و پرووش نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام کنید.

⛔ در صورت مغایرت عکس داوطلبی با تصویر دانش آموز باید به آموزش و پرورش ناحیه تحصیل خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کنید.

✅ رمز عبور همگام رمزی منحصر به فرد برای هر یک از داوطلبان است که از طرف آموزش و پرورش در اختیار آنان قرار می‌گیرد. این رمز مخصوصاً برای ورود به سامانه مدارس استعدادهای درخشان تولید و صادر می‌شود. داوطلبان در صورت فراموشی می توانند از طریق سایت ثبت نام رمز عبور همگام را بازیابی کنند.

⚠ در صورتی که هر گونه مغایرتی در اطلاعات کارت آزمون تیزهوشان 1401 1402 با اطلاعات حقیقی وجود داشته باشد، بهتر است برای رفع آن اقدام کرد. برای این کار متقاضیان می‌بایست به سازمان سنجش آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند. 

توصیه هایی به دانش آموزان برای موفقیت در آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

عملکرد شما در روز آزمون، جدا از اینکه چه مقدار مطالعه کردید، تاثیر زیادی روی نتیجه آزمون تیزهوشان دارد. یکی از بزرگ ترین مسائلی که داوطلبان آزمون تیزهوشان همیشه در آن به مشکل می خورند، مسئله کمبود وقت است. بسیاری از دانش آموزان در انتهای آزمون با انبوهی از سوالات حل نشده مواجه می شوند. سوالاتی که می توانستند حل کنند ولی اتمام زمان آزمون به آنان این اجازه را نداده است.

راه حل پیشنهادی ما برای حل این مشکل، مدیریت زمان آزمون با استفاده از دسته بندی و اولویت بندی سوالات است. به این صورت که در ابتدا به حل تمامی سوالات راحت می پردازیم و پس از حل این سوالات، به سراغ سوالات سخت و وقت گیر می رویم. یکی از مهم ترین دلایل عدم حل سوالات سخت، وقت گیر بودن آنهاست اما با استفاده از این روش، خیالتان راحت است که به سوال هایی که بلد بوده اید پاسخ دادید و وقت کافی برای سوال های دشوار آزمون داشتید. امیدواریم با این روش پیشنهادی بتوانید به تمامی سوالات آزمون تیزهوشان پاسخ دهید و نمره خوبی کسب کنید.

مشاوره آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

✅ در کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 حوزه امتحانی و زمان برگزاری مشخص شده و داوطلبان در تاریخ مقرر باید در حوزه امتحانی حضور یابند. توصیه می شود داوطلبان حداقل یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه آزمون حضور داشته باشند.



:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 221

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در دفترچه ای با عنوان دفترچه راهنمای نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم درج شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. دسته ای از متقاضیان که می خواهند در آزمون نمونه دولتی سال جاری شرکت کنند، بایستی که ابتدا بررسی کنند آیا واجد الشرایط می باشند، یا خیر. داوطلبان واجد الشرایط ملزم به نام نویسی در سایت آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود می باشند. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

طی سال های اخیر تغییراتی در روند برگزاری آزمون نمونه دولتی ایجاد شده است، به طوری که نام نویسی آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی به صورت مجزا و از طریق سایت آزمون دولتی هر استان به صورت مجزا انجام می شود.

آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده است و برای ورود به مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه اول هیچ آزمونی برگزار نمی گردد، چراکه این مدارس به صورت هیات امنایی مدیریت می شوند و علاقه مندان می توانند با همراه داشتن مدارک لازم به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

اما برای مقطع دهم آزمون نمونه دولتی نهم به دهم توسط آموزش و پرورش هر منطقه برگزار می گردد و دسته ای از علاقه مندان می توانند در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کنند که واجد شرایط ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 باشند

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1401 – 1402

در سال های اخیر آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف شده است و دیگر آزمونی تحت عنوان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در پایه هفتم برگزار نمی شود. این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته است. شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 در پایه هفتم بر اساس معدل و سوابق تحصیلی آنها می باشد. در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

✅ داشتن تابعیت ایرانی

✅ کسب نمرات خیلی خوب در همه درس ها یا داشتن حداکثر نمره خوب در یک درس در نمیسال اول پایه ششم

✅ کسب نمرات خیلی خوب در همه درس ها یا داشتن حداکثر نمره خوب در یک درس در نمیسال اول پایه ششم

✅ اتباع خارجی باید دارای مدارک اقامتی رسمی باشند

✅ نزدیک بودن محل سکونت دانش آموز با مدرسه مورد نظر

✅ دانش آموزان حداکثر دو بار در هر پایه تحصیلی، مردودی داشته باشند

دانش آموزان دارای شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 با در دست داشتن مدارک لازم نام نویسی به صورت حضوری به این مدارس مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام می دهند. در زمان پذیرش والدین باید هزینه های مربوط به نام نویسی، کتاب، بیمه و لباس فرم و … را باید پرداخت کنند.

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 مطابق دفترچه ثبت نام نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

❌ دانش آموز بایستی که در وهله اول دارای تابعیت ایرانی باشد. (دانش آموزانی که تابعیت ایرانی ندارند، تحت شرایط خاصی می توانند در این آزمون نام نویسی کنند)

❌ دانش آموز متقاضی شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بایستی که در زمان ثبت نام نمونه دولتی در حال تحصیل در مقطع نهم باشد.

❌ از دیگر شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 داوطلبان بایستی که دارای حداقل معدل کتبی17 باشد.

❌ داوطلبان بایستی که در آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم، در تمامی دروس امتحانی نیمسال دوم پایه نهم موفق به کسب حداقل نمره 12 شوند.

❌ دانش آموزانی که جزو عشایر هستند، مجاز به انتخاب هر کدام از مدارس نمونه‌دولتی استان محل زندگی خود می باشند.

تاثیر معدل در قبولی مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402

علاوه بر شرایط ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 و شرکت در آزمون، معدل دانش آموزان نیز در قبولی آنها تاثیر گذار است. یکی از نکاتی که در آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم حائز اهمیت است، این است که ملاک و معیار سنجش دانش آموزان علاوه بر نمره آزمون، معدل کل پایه نهم آن ها نیز می باشد. 50 درصد نمره دانش آموزان معدل آن ها می باشد و 50 درصد دیگر تراز داوطلب را نمره آزمون ورودی نمونه دولتی می باشد. 

 

راهنما کامل ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

سهمیه دانش آموزان ایثارگر

لازم است توجه داشته باشید که در تمامی دبیرستان های نمونه دولتی، ده درصد از ظرفیت پذیرش این مدارس به دانش آموزانی اختصاص دارد که دارای سهمیه شاهد هستند. در صورتی که دانش آموزان با سهمیه شاهد موفق شوند حداقل 70 درصد امتیاز کل آخرین نفر پذیرفته شده را کسب کنند، می توانند در مدرسه انتخابی خود پذیرش شوند. در این قسمت از مقاله الویت بندی دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 با سهمیه شاهد را ارائه کرده ایم.

1️⃣ دانش آموزان دارای سهمیه شاهد

2️⃣ دانش آموز فرزند جانباز با درصد جانبازی 50 درصد و بالاتر و همچنین دانش آموز فرزند آزاده با سابقه اسارت بالای 3 سال

3️⃣ دانش آموز فرزند جانباز با درصد جانبازی 25 تا 49 درصد و همچنین دانش آموز فرزند آزاده با سابقه اسارت بالای 6 ماه

4️⃣ دانش آموز فرزند جانباز با درصد جانبازی کمتر از 25 درصد و و همچنین دانش آموز فرزند آزاده با سابقه اسارت زیر 6 ماه

مدارک ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برخی مدارک و اطلاعات لازم را نیز آماده نمایند. مدارک ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 به شرح موارد زیر است:

✅ یک قطعه عکس 4*3 که داوطلب در سامانه بارگذاری می کند، بایستی دارای زمنیه سفید بوده و در سال جاری گرفته شده باشد، همینطور با فرمت jpg و حداکثر حجم 300 کیلو بایت در سامانه بارگذاری گردد.

✅ برای ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم لازم است هزینه نام نویسی را در سایت نام نویسی این آزمون مربوط به استان محل سکونت خود بپردازید. 

✅ تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و دریافت کد پیگیری ثبت نام

دانش آموزان بایستی فرم تقاضانامه را با اطلاعاتی شامل نام و نام خانوادگی دانش آموز، شماره شناسنامه و کد ملی دانش آموز، نام پدر، اطلاعات شناسنامه ای پدر، معدل نهایی پایه هشتم، معدل نهایی نیمسال اول پایه نهم، نام و کد مدرسه تحصیل کنونی و نام و کد استان تحصیل کنونی تکمیل نمایند.

مشاوره شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

هر ساله ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم از اواسط فروردین ماه آغاز می شود و متقاضیانی که واجد الشرایط شرکت در این آزمون باشند، مجاز هستند از طریق سایت آزمون نمونه‌دولتی استان محل زندگی خود، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

متقاضیان برای ورود به سایت مورد نظر علاوه بر کد ملی به رمز عبور همگام نیز نیاز دارند. دانش آموزان می توانند رمز عبور همگام خود را از مدیر مدرسه و یا آموزش و پرورش محل سکونت خود دریافت نمایند.

در صورتی که پیرامون شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 سوالی دارید، می توانید با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

شرایط نام نویسی مدارس نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ شامل چه شرایطی است؟

در متن مقاله فوق به شرایط نام نویسی اشاره کرده ایم.

آیا متقاضیان جهت نام نویسی مدارس نمونه‌دولتی ششم به هفتم نیز باید واجد الشرایط باشند؟ 

از آنجایی که آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم حذف شده است، متقاضیان باید به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

شرط معدل نیز از شرایط ثبت نام می باشد؟

بله، متقاضی آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم بایستی که دارای حداقل معدل کتبی17 باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی



:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تسوط سازمان ملی استعدادهای درخشان اعلام می شود. این آزمون هر ساله و برای دو مقطع تحصیلی برگزار می‌شود. داوطلبانی که در مقاطع ششم و نهم هستند، می‌توانند در این آزمون ها شرکت کنند. نکته ای که داوطلبان بایستی درنظر داشته باشند؛ اینست که این آزمون چه زمانی برگزار می‌شود تا باتوجه به آن برنامه ریزی کنند و به آمادگی خوبی برای شرکت در جلسه آزمون برسند. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 می‌پردازیم.

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

 

زمان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تما‌می متقاضیانی که از طریق درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش و سمپاد ثبت نام خود را تکمیل کرده اند بایستی زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان در جلسه آزمون حضور داشته باشند. لازمه ورود و شرکت در جلسه آزمون تیز هوشان، کارت ورود به جلسه می‌باشد، به طوری که اگر داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را در اختیار نداشته باشند نمی‌توانند در جلسه آزمون شرکت کنند و از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد. 

چند روز پیش از تاریخ آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 ، شرکت کنندگان می‌توانند به سامانه ” hoosh.medu.ir ” مراجعه کرده و از طریق سمپاد هفتم کارت ورود به جلسه خود را تهییه کنند.

پایه آزمون سال زمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم 1400 پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400
1401 اعلام نشده است
آزمون نهم به دهم 1400 جمعه 21 خرداد ماه 1400
1401 اعلام نشده است

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در زمان ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ شرکت کرده اند و هزینه شرکت در آزمون را پرداخت کرده اند، باید در آزمون ورودی این مدارس جهت کسب نمره قبولی لازم به رقابت بپردازند. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 تا کنون مشخص نشده است. زمان آزمون تیزهوشان معمولا در خرداد ماه می باشد پیش بینی می شود آزمون امسال نیز در خرداد ماه برگزار شود. 

 

تاکنون زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 مشخص نشده است. برای اطلاع از زمان برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه می توانید عضو کانال تلگرامی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون نهم به دهم شرکت کرده اند. در تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 با حضور در جلسه امتحان شانس خود را برای قبولی در این آزمون محک بزنند. داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید هزینه ثبت نام را چند روز قبل از برگزاری آزمون پرداخت کنند. 

 

تاکنون زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 مشخص نشده است. به محض اعلام تاریخ برگزاری در این قسمت بروزرسانی خواهد شد البته با عضو کانال تلگرامی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو می توانید از آخرین اخبار آزمون تیزهوشان مطلع شوید.

 

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

✅ چنانچه داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند بایستی تمامی مشخصات و مندرجات آن را به دقت بررسی کنند تا با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی آنها هیچگونه تفاوتی نداشته باشد و مطابق با مشخصات هر داوطلب باشد.

❌ چنانچه داوطلبان در کارت ورود به جلسه تیز هوشان خود، متوجه مغایرتی با مشخصات خود شدند بایستی قبل از زمان آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 نسبت به رفع نقص موجود در کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

داوطلبان با توجه به مندرجات کارت ورود به جلسه خود می‌توانند آدرس حوزه ای که بایستی در آن حضور داشته باشند را دریافت کنند و از آدرس مکان برگزاری آزمون تیز هوشان مطلع شوند.  

 

بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1401 – 1402

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

متقاضیان شرکت در آزمون تیز هوشان ابتدا بایستی به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش و سمپاد پایه دهم، مراجعه کنند و ثبت نام خود را در آزمون تیز هوشان ششم به هفتم 1401 – 142 نهایی کنند. تمامی این شرکت کنندگان بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان نیز در جلسه آزمون حضور داشته باشند و البته پیش از حاضر شدن در جلسه کارت ورود به جلسه خود را نیز همراه کنند. 

چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، شرکت کنندگان می‌توانند به سامانه “ hoosh.medu.ir ” مراجعه کرده و از طریق سمپاد نهم کارت ورود به جلسه خود را تهییه کنند. چنانچه پیرامون آزمون تیز هوشان ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل، با این مرکز تماس بگیرید.

 

بخوانید: نتایج تیزهوشان

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

تاریخ برگزاری آزمون تیز هوشان 1401 – 1402 چه زمانی می باشد؟

تا کنون زمان برگزاری آزمون مشخص نشده است. به محض اعلام بروزرسانی خواهد شد.

آیا شرکت در آزمون دارای شرط معدل می باشد؟

بله، آزمون شرکت در آزمون تیز هوشان نیازمند شرایط مختلفی می باشد که داطلبان باید دارای شرایط باشند.

آیا معدل در آزمون تیز هوشان موثر می باشد؟

خیر، معدل در قبولی دانش آموزان موثر نمی باشد و نمره آزمون فقط محاسبه می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان



:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز لازم برای قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کنند، حائز اهمییت می باشد. ملاک و معیار قبولی داوطلبان در آزمون تیزهوشان تراز اکتسابی آن ها در این آزمون می باشد. داوطلبان می توانند برای اطلاع از تراز قبولی مدرسه تیزهوشان مورد نظر خود به تراز قبولی داوطلبانی که در سال های گذشته موفق به کسب قبولی شده اند، توجه کنند. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم مطابق قبولی های سال گذشته آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 را ارائه کنیم.

منبع: تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

تراز لازم برای قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

قبل از اطلاع از تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 لازم است با تعریفی از تراز و تفاوت آن با رتبه آشنا شویم. تراز به نمره علمی دانش آموزان بستگی دارد، در حالی که رتبه به جایگاه داوطلب در میان تعداد کل دانش آموزان اشاره می کند.

تیم مشاوره مرکز مشاوره تحصیلی دانتل مطابق کارنامه واقعی پذیرفته شدگان در سال های گذشته، در ادامه این مطلب ” تراز لازم برای قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه 1401 – 1402 ” و ” تراز لازم برای قبولی تیزهوشان ششم به هفتم پسرانه 1401 – 1402 ” را در تمامی استان ها ارائه کرده است.

لازم است قبل از رویت آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم مدارس دخترانه و پسرانه در استان محل زندگی خود به این نکته توجه داشته باشید که ملاک و معیار قبولی داوطلبان در آزمون تیزهوشان تراز آن ها می باشد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | پسرانه

برای اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس پسرانه تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402  در سال گذشته، کافی است بر روی لینک تراز قبولی استان محل زندگی خود کلیک کنید.

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | دخترانه

برای اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس دخترانه تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 در سال گذشته، کافی است بر روی لینک تراز لازم استان محل زندگی خود کلیک کنید.

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هر ساله آزمونی را تحت عنوان آزمون تیزهوشان برای ورود به پایه هفتم برگزار می کند. با اینکه طی سال های اخیر سبک سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تغییر کرده است و از قالب یک آزمون پیشرفت تحصیلی خارج شده و در قالب یک آزمون هوش برگزار می گردد، اما با این حال نیز والدین و دانش آموزان دوست دارند بدانند که برای قبولی در آزمون تیزهوشان چه ترازی باید کسب کرد.

اطلاع از تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 یک دید کلی از محدوده تراز لازم برای قبولی در استان محل زندگی و مدرسه مورد نظر داوطلب به او می دهد. همینطور داوطلبان با اطلاع از تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یک موضوع مهم را درک می کنند و آن این است که برای قبولی در آزمون تیزهوشان نیازی نیست که دانش آموزان به تمامی سوالات پاسخ دهند.

لازم است اشاره کنیم داوطلبان می توانند پس از اطلاع از آخرین تراز لازم برای قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم، برنامه ریزی بهتر و دقیق تری را برای مطالعه انجام دهند. البته مطالعه برای آزمون تیزهوشان، به معنای مطالعه منابع درسی نیست و متقاضیان بایستی که بتوانند با حل سوالات هوش آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون تیزهوشان را کسب کنند.

 

بخوانید: زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

مشاوره قبولی تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از کتاب های درسی دانش آموزان و شامل سوالات ریاضی، علوم، فارسی و … نیست. سوالات این آزمون شامل سوالات هوش می باشد و همین ممکن است برای بسیاری مبهم باشد که منظور از سوالات هوش چه می باشد.

اگر شما هم جزو دسته ای از دانش آموزان و متقاضیان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هستید که نمی دانید برای این آزمون باید چه منابعی را مطالعه کنید و چگونه برنامه ریزی نمایید تا موفق به کسب تراز لازم قبولی آزمون تیزهشوان ششم به هفتم شوید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و با مشاوران مجرب این مرکز تماس حاصل بگیرید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به شما کمک می کنند با تهیه منابع مناسب میزان تسلط و آمادگی خود را جهت کسب تراز لازم قبولی تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 بدست آورید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

ملاک و معیار قبولی تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 چه می باشد؟

ملاک و معیار قبولی در آزمون تراز قبولی آن ها در آزمون تیز هوشان ششم به هفتم می باشد.

ترازلازم برای قبولی تیز هوشان 1401 – 1402 به چه معناست؟

این تراز به معنای نمره علمی داوطلب می باشد.

متقاضیان از چه طریقی می توانند از تراز قبولی مطلع شوند؟

در متن مقاله فوق مطابق کارنامه های واقعی افراد پذیرفته شده، به تراز قبولی آزمون تیز هوشان 1401 – 1402 در مدارس دخترانه و پسرانه تمامی استان ها اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم



:: برچسب‌ها: تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ورود به مدارس متوسطه دوم و مقطع دهم نام نویسی کرده و در حال مطالعه هستند، حائز اهمییت می باشد. اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم به دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند برنامه ریزی درست تر و دقیق تری انجام دهند، تا در نهایت با مطالعه تمامی سرفصل های امتحانی موفق به کسب قبولی شوند. در ادامه مطابق کارنامه افرادی که در سال گذشته در این آزمون پذیرفته شده اند، به تراز لازم برای قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 در مدارس تیزهوشان متوسطه دوم دخترانه و پسرانه تمامی استان ها اشاره کرده ایم.

منبع: تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

 تراز لازم برای قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

ملاک و معیار قبولی داوطلبان در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، تراز اکتسابی آن ها در این آزمون می باشد. هر چه تراز داوطلبان بیشتر باشد، شانس قبولی بالاتری برای قبولی در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان مقطع دهم خواهند داشت. در ادامه به تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 دخترانه و پسرانه ها در همه استان ها اشاره کرده ایم.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | پسرانه

برای اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 مدارس پسرانه در سال گذشته، کافی است بر روی لینک تراز لازم قبولی استان محل زندگی خود کلیک کنید.

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | دخترانه

برای اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 مدارس دخترانه در سال گذشته، کافی است بر روی لینک تراز لازم قبولی استان محل زندگی خود کلیک کنید.

آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

آزمون تیزهوشان نهم به دهم توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان ( سمپاد ) برگزار می شود. مدارس تیزهوشان از مدارس با امکانات آموزشی بالا در کشورمان هستند که دانش آموزان بسیاری برای قبولی در این مدارس تلاش می کنند. 

یکی از مواردی که به دانش آموزان مقطع نهم کمک می کند تا بتوانند در آزمون تیزهوشان، تراز لازم جهت قبولی را کسب کنند، استفاده از آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سال های گذشته می باشد. دانش آموزان می توانند به کمک آخرین تراز قبولی برنامه ریزی دقیق تری برای مطالعه منابع امتحانی داشته باشند.

اغلب دانش آموزان گمان می کنند که آزمون تیزهوشان نهم به دهم آزمون سختی می باشد که کسب نمره قبولی در آن نیازمند این است که به همه سوالات پاسخ درست بدهند، در حالی که اطلاعات موجود در آزمون تیزهوشان اینگونه نشان می دهد که برای قبولی نیاز نیست که داوطلبان به تمامی سوالات پاسخ دهند. آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم به داوطلبان کمک می کند تا بر روی پاسخگویی سرفصل های امتحانی این آزمون هدفگذاری کنند و مطابق هدف خود برنامه ریزی کرده و شروع به مطالعه کنند.

 

بخوانید: زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

مشاوره قبولی تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱- ۱۴۰۲

همانطور که اشاره کردیم اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 به داوطلبان کمک می کند تا برای کسب موفقیت برنامه ریزی کنند. یک برنامه ریزی صحیح و اصولی نیازمند توجه به فاکتورهای مختلفی می باشد که در نهایت موجب قبولی داوطلب شود. 

همینطور در کنار برنامه ریزی، استفاده از منابع کمک آموزشی جهت کسب تسلط بیشتر در مباحث و تست زنی حائز اهمییت است. برای دریافت برنامه ریزی درسی آزمون تیزهوشان و همینطور اطلاع از منابع مطالعاتی این آزمون می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و با مجرب ترین مشاوران تحصیلی در کشور در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه  تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402  می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

متقاضیان آزمون تیز هوشان نهم به دهم از چه طریقی می توانند از تراز لازم برای قبولی مطلع شوند؟

در این مقاله از سایت دانتل مطابق آخرین کارنامه های واقعی افراد پذیرفته شده در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را در مدارس دخترانه و پسرانه ارائه کرده ایم.

بالا بودن تراز در کارنامه آزمون به چه معنا می باشد؟

تراز در کارنامه آزمون تیز هوشان نشان دهنده نمره علمی داوطلب می باشد که هر چه بالاتر باشد، به این معنی است که داوطلب عملکرد بهتری داشته و شانس قبولی بالاتری دارد.

اطلاع از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم 1401- 1402 چه کمکی به داوطلبا این آزمون می کند؟

داوطلبان می توانند با اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدرسه مورد نظر خود در استان محل زندگی، برنامه ریزی دقیق تر و آگاهانه تری جهت مطالعه سرفصل های امتحانی انجام دهد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم



:: برچسب‌ها: تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ از ۱۰ تا ۱۷ بهمن ماه می باشد. هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور مجری کنکور سراسری می باشد. نام نویسی کنکور سراسری به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام کنکور ” sanjesh.org ” انجام می شود. کنکور سراسری یکپارچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد در پنج زیر گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان به صورت همزمان نام نویسی انجام می گردد که متقاضیان می توانند در یکی از زیرگروه های اصلی به همراه یکی از زیرگروه های شناور شامل هنر و یا زبان شرکت نمایند. داوطلبان بایستی که از زمان دقیق ثبت نام آزمون سراسری 1401 مطلع باشند

منبع: زمان ثبت نام کنکور

 

 

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در تاریخ 1 تا 4 اسفند 1400 تمدید شد.

 

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

معمولا ثبت‌نام کنکور سراسری در طول سالیان گذشته در بهمن ماه انجام می شود. زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در از روز یکشنبه 11 بهمن ماه آغاز و تا 17 بهمن 1400 ادامه خواهد. داوطلبان در تاریخ های مشخص شده می توانند نسبت به نام نویسی خود در آزمون سراسری اقدام کنند. 

 

زمان نام نویسی آزمون سراسری ۱۴۰۱ از ۱۱ تا 20 بهمن ماه ۱۴۰۰ می باشد.

 

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری در همان روز یا چند رو قبل از نام نویسی منشتر می شود و داوطلبان قبل از نامنویسی باید این دفترچه را به صورت کامل مطالعه کنند. در این دفترچه تمای ضوابط و شرایط ثبت نام کنکور سراسری به صورت کامل شرح داده شده است و در قسمت های دیگر آن نحوه ثبت نام کنکور سراسری قرارد داده شده است.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

برخی از متقاضیان کنکور سراسری ۱۴۰۱ که علاقه مند به ثبت‌نام در کنکور سراسری می باشند، اما به دلیل عدم آگاهی از زمان دقیق نام نویسی از این مرحله جا مانده اند، می توانند در زمان‌هایی که سازمان سنجش به عنوان تمدید تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ اعلام می نماید، در این مرحله ثبت‌نام خود را انجام دهند.

داوطلبانی هم که در تاریخ اعلام شده جهت ثبت‌نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ مراحل نام نویسی خود را انجام داده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت‌نام این آزمون اطلاعات وارد شده خود را ویرایش کنند.

با توجه اعلامیه سازمان سنجش مهلت نام نویسی آزمون سراسری 1401 تا تاریخ 20 بهمن ماه تمدید گردید. داوطلبان در این تاریخ تمدید مهلت می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. داوطبانی نیز که در روزهای آغازین نام نویسی آزمون سراسری 1401 را انجام داده اند در فرصت مجدد می توانند نسبت به ویرایش و تصحیح اطلاعات آزمون سراسری سال 1401 اقدام نمایند.

 

بخوانید: ثبت نام با تاخیر آزمون سراسری 1401

 

زمان ثبت نام با تاخیر کنکور 1401

طبق اطلاعیه سازمان سنجش که در 21 بهمن ماه 1400 منتشر شد زمان فرصت مجدد ثبت نام باتاخیر آزمون سراسری از روز يکشنبه مورخ 1400/12/01 تا روز چهارشنبه مورخ 1400/12/04 می باشد. 

 

ثبت نام با تاخیر آزمون سراسری 1401 از تاریخ 1 اسفند 1400 شروع و تا 4 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

 

آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به نام نویسی در زمان ثبت نام کنکور 1401 نشده اند می توانند در زمان فرصت مجدد می توانند نام نویسی را تکمیل کرده و در کنکورسراسری سال 1401 شرکت کنند. 

در مهلت فرصت مجدد، داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401 نام نویسی خود را تکمیل کرده اند چنانچه در اطلاعات ورودی خود اعم از عکس داوطلبی، معدل دیپلم و سوابق تحصیلی، مدارک هویتی یا اطلاعات دیگری که وارد کرده اند می توانند در این تاریخ نسبت به ویرایش اطلاعات نام نویسی خود اقدام کرده و این اطلاعات را تصحیح نمایند.

مراحل ثبت نام

همانطور که اشاره کردیم نام نویسی آزمون سراسری به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود، متقاضیان می توانند در تاریخ نام نویسی این آزمون مطابق مراحل زیر اقدام کنند و در آزمون مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

1️⃣ مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org “

2️⃣ دانلود دفترچه راهنما نام نویسی کنکور سراسری 1401 و مطالعه دقیق مندرجات و بخش های مختلف آن

3️⃣ بررسی شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور سراسری و رفتن به مراحل بعدی در صورت واجد الشرایط بودن

4️⃣ آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز

5️⃣ خرید کارت اعتباری با پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری

6️⃣ تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام و دریافت کد رهگیری

مشاوره زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

دسته ای از داوطلبان که در هیچ کدام از بازه های زمانی در نظر گرفته شده جهت ثبت‌نام کنکور سراسری موفق به ثبت‌نام کنکور سراسری نشده اند. می توانند با پرداخت هزینه و سپس خرید کارت اعتباری از طریق سایت سازمان سنجش و سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، درخواست ثبت‌نام در این آزمون را داشته باشند. برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل نیز تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون سراسری 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار آزمون

21 بهمن 1400: فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در تاریخ 1 تا 4 اسفند ماه می باشد.

       ✅ داوطلبانی که در زمان نام نویسی موفق به ثبت نام نشده اند یا ثبت نام خود را انجام داده اند اما اطلاعات ورودی آن ها نیاز به ویرایش دارد می توانند در تاریخ فرصت مجدد ثبت نام خود را انجام داده و ویرایش نام نویسی خود را انجام دهند.

17 بهمن 1400: مهلت ثبت نام آزمون سراسری 1401 تا تاریخ 20 بهمن تمدید شد.

10 بهمن 1400: ثبت نام کنکور سراسری 1401 آغاز شد و تا 17 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش می توانند نام نویسی خود را آغاز کنند.

 

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟

بت نام کنکور سراسری از ۱۰ بهمن ماه شروع و تا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

آیا مهلت ثبت نام آزمون سراسری 1401 تمدید نیز می شود؟

بله، هر ساله پس از اتمام مهلت نام نویسی آزمون، سازمان سنجش در یک بازه زمانی مجزا در اسفند ماه نیز مهلت ثبت‌نام را تمدید نیز می نماید.

نحوه ثبت نام آزمون سراسری 1401 به چه صورت می باشد؟

در متن مقاله فوق به نحوه ثبت نام اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان ثبت نام کنکور



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در واقع فرصت مجددی است که سازمان سنجش در اختیار متقاضیان کنکور سراسری 1401 قرار می دهد تا چنانچه نتوانسته اند در مهلت‌های مقرری که جهت ثبت نام این آزمون در نظر گرفته شده بود، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند، در این بازه زمانی مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. هر ساله معمولا زمان ثبت نام کنکور تمدید می شود، ولی بهتر است داوطلبان با امید تمدید این زمان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند. 

منبع: تمدید مهلت ثبت نام کنکور

 

 

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه تمدید شد.

 

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

معمولا هر ساله زمان ثبت نام کنکور سراسری در بهمن ماه می باشد و یک بازه زمانی 7 الی 10 روزه است. بسیاری از متقاضیان به دلایل مختلفی شامل نقص مدارک، عدم اطلاع از زمان ثبت نام و … موفق به ثبت نام در این بازه زمانی نمی شوند. سازمان سنجش به منظور رفاه حال این دسته از متقاضیان علاوه بر تمدید تاریخ ثبت نام، یک فرصت مجدد نام نویسی در کنکور سراسری نیز در نظر می گیرد.

 

زمان ثبت نام کنکور سراسری از 10 تا 20 بهمن ماه ۱۴۰۰ بود و طبق اطلاعیه سازمان سنجش تا ۲۰ بهمن ماه تمدید گردید.

 

با توجه به اخبار منتشر شده از سازمان سنجش مهلت ثبت نام تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد. همه داوطبان آزمون سراسری می توانند نسبت به ثبت نام تا این تاریخ اقدام کنند و در صورت ثبت نام اطلاعات ثبت شده خود را ویرایش و تصحیح نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور سراسری 1401

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401

همانطور که اشاره کردیم، سازمان سنجش پیش از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۱۴۰۱ این زمان را چند روز دیگر تمدید می کند. معمولا این زمان در نظر گرفته شده بلافاصله پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور است و ضمن اینکه فرصت مجددی را در اختیار متقاضیانی قرار می دهد که از ثبت نام جامانده اند،  فرصت ویرایش اطلاعات را نیز در اختیار دیگر داوطلبانی که در زمان های مقرر ثبت نام خود را انجام داده اند، قرار خواهد داد.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری  ۱۴۰۱ نیز در بهمن ماه می باشد و بدین صورت است که در ساعات پایانی ثبت نام این آزمون، 2 الی 3 روز دیگر نیز به عنوان مهلت تمدید ثبت نام کنکور سراسری در نظر گرفته می شود.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه انجام گرفت.

 

چنانجه از متقاضیانی هستید که در زمان تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری نیز موفق به ثبت اطلاعات خود نشده اید، نگران نباشید چراکه می توانید در فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری برای شرکت در این آزمون اقدام کنید.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

فرصت مجدد ثبت نام کنکور 1401 معمولا هر ساله در اسفند ماه در نظر گرفته می شود. این بازه زمانی در واقع آخرین فرصتی است که در اختیار جاماندگان از ثبت نام قرار می گیرد. تاکنون سازمان سنجش پیرامون فرصت مجدد ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است، به محض اعلام شدن، زمان دقیق در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات دقیق و لحظه ای پیرامون کنکور سراسری 1401 با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید با اطلاع قبلی از زمان های ثبت نام و دیگر مراحل این آزمون، از هیچ مرحله ای جا نمانید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 1401

در زمان فرصت مجدد نام نویسی آزمون سراسری ۱۴۰۱ داوطلبان که در مهلت مقرر گذشته ثبت نام خود را انجام داده اند، در صورتی که اطلاعات ثبت نامی خود را به صورت اشتباه وارد کرده اند می توانند نسبت به ویرایش ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبان که در این فرصت مجدد نیز از ثبت نام جامانده اند و موفق به نام نویسی نشده اند، سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان نیز راهکاری قرار داده است. این دسته از متقاضیان باید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را مبنی بر ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 1401 ثبت کرده و پس از پاسخگویی از طریق همین سیستم موفق به نام نویسی در آزمون سراسری سال 1401 شوند. باید این نکته را متذکر شویم هزینه ثبت نام جاماندگان آزمون سراسری مقدار بیشتری از هزینه عادی ثبت نام می باشد.

 

بخوانید: ثبت نام جاماندگان کنکور ۱۴۰۱

 

مشاوره کنکور سراسری ۱۴۰۱

اشاره کردیم زمان هایی که به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ و یا فرصت مجدد ثبت نام در این آزمون در نظر گرفته می شود، ضمن اینکه فرصت ثبت نام را در اختیار جاماندگان قرار می دهد، فرصتی برای ویرایش اطلاعات کسانی است که مراحل ثبت نام خود را انجام داده اند.

نکاتی که داوطلبان این آزمون بایستی حتما بدان توجه داشته باشند این است که اطلاعات درج شده در فرم نام نویسی کنکور سراسری بایستی دقیق و مطابق با اطلاعات شناسنامه و تحصیلی داوطلب باشد، چراکه سازمان سنجش در صورت دریافت اطلاعاتی که با اطلاعات اصلی مغایرت دارد، در هر مرحله از این آزمون داوطلب را حذف خواهد کرد.

بنابراین بهتر است پس از ثبت اطلاعات خود و چندین بار بررسی در صورتی که مغایرتی مشاهده کردید، در این زمان های در نظر گرفته شده، جهت ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.

چنانچه پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل  استفاده کنید و در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار آزمون

21 بهمن 1400: فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در تاریخ 1 تا 4 اسفند ماه می باشد.

       ✅ داوطلبانی که در زمان نام نویسی موفق به ثبت نام نشده اند یا ثبت نام خود را انجام داده اند اما اطلاعات ورودی آن ها نیاز به ویرایش دارد می توانند در تاریخ فرصت مجدد ثبت نام خود را انجام داده و ویرایش نام نویسی خود را انجام دهند.

17 بهمن 1400: مهلت ثبت نام آزمون سراسری 1401 تا تاریخ 20 بهمن تمدید شد.

 

سوالات متداول

آیا زمان در نظر گرفته شده جهت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ تمدید نیز می شود؟

بله، سازمان سنجش معمولا در روزهای پایانی مهلت ثبت نام کنکور 1401 مهلت نام نویسی در این آزمون را چند روزی تمدید می کند.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور 1401 چه زمانی می باشد؟

معمولا در اسفند ماه، سازمان سنجش فرصت مجدد ثبت نام کنکور 1401 را از طربق سایت “sanjesh.org ” فراهم می نماید.

تمدید زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟

تاکنون سازمان سنجش پیرامون تمدید زمان ثبت نام کنکور 1401 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما مطابق هر سال یک بازه زمانی پس از اتمام تاریخ ثبت نام در نظر گرفته می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تمدید مهلت ثبت نام کنکور



:: برچسب‌ها: تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هر ساله در دفترچه ای با عنوان ” دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ ” قید می گردد. دفترچه نامبرده از سوی مرکز ملی پرورش استعداد درخشان و دانش پژوهان جوان منتشر می گردد. دسته ای از دانش آموزان که علاقه مند به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم هستند، بایستی که مطابق شروط قید شده در این دفترچه واجد الشرایط باشند. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه این مطلب به شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401- 1402 پرداخته ایم.

منبع: شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر ساله در یک بازه زمانی مشخصی که از سوی مرکز ملی پرورش استعداد درخشان اعلام می گردد، انجام می شود. علاقه مندان به شرکت در این آزمون ابتدا باید مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه کنند و در صورتی که مطابق آن واجد شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 بودند، از طریق سایت ورود به درگاه آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 تحت شرایط خاصی انجام می شود که در ادامه به این شرایط عمومی و شرایط اختصاصی اشاره کرده ایم.

شرایط عمومی ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در ادامه به بررسی شرایط عمومی ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 خواهیم پرداخت.

❌ دانش آموزی که قصد نام نویسی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارد، در وهله اول باید دارای تابعیت ایرانی باشد. (داوطلبانی که دارای تابعیت غیر ایرانی هستند، با داشتن برخی شرایط خاص مجاز به نام نویسی در این آزمون می باشند)

❌ متقاضی آزمون تیزهوشان نهم به دهم، باید در حال تحصیل در مقطع نهم باشد.

❌ برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، داوطلب باید دارای حداقل معدل 19 در پایه هشتم باشد.

❌ دسته ای از دانش آموزان که در حال تحصیل در مقطع نهم مدارس تیزهوشان هستند، چنانچه دارای معدل 16 باشند، می توانند بدون شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم  1401 _ 1402 مجدد در مقطع دهم نیز در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند. تعیین مدرسه تیزهوشان نهم به دهم این دسته از دانش آموزان بر عهده آموزش و پرورش می باشد.

 

بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401

 

شرایط اختصاصی ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در ادامه به بررسی شرایط اختصاصی ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 خواهیم پرداخت.

✅ ملاک و معیار پذیرش دانش آموزان در مقطع دهم در مدارس تیزهوشان، بر اساس نمره ای است که در آزمون تیزهوشان کسب می کنند.

✅ هر داوطلب مجاز است در زمان ثبت نام ، الویت های خود را از میان مدارسی انتخاب کند که در منطقه و محل سکونت او قرار دارد. در صورتی که چندین مدرسه در شهرستان و محل زندگی دانش آموز وجود داشته باشد، فرد می تواند حداکثر سه مدرسه را از میان آن ها انتخاب و الویت بندی کند.

✅ حوزه امتحانی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 با توجه به محل سکونت فرد انتخاب می شود.

✅ دسته ای از دانش آموزان که همزاد هستند و در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت می کنند، در صورتی که دوقلو یا چند قلو(همجنس و غیر همجنس ) باشند و یکی از آن ها در آزمون پذیرفته شود، دیگری نیز در صورتی که 80 درصد نمره آخرین نفر قبولی را کسب کند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرفته می گردد.

✅ پس از کسب قبولی در مدرسه تیزهوشان در مقطع دهم، دانش آموز مجاز به تغییر رشته نخواهد بود.

داوطلبان در زمان نام نویسی در سایت azmoon.medu.ir باید مدارک لازم ثبت نام را بارگذاری کنند در ادامه به بررسی مدارک ثبت نام پرداخته ایم.

 

بخوانید: مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که پس از مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 و البته بررسی شرایطی که در این مقاله از سایت دانتل به آن اشاره کردیم، واجد شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401- 1402 هستند؛ می توانند برای ثبت نام اینترنتی در این آزمون در موعد مقرر به سایت ورود به درگاه آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir “مراجعه کنند.

لازم است اشاره کنیم که متقاضیان جهت نام نویسی در این آزمون به ” کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” نیاز دارند. دانش آموزان می توانند برای دریافت رمز عبور همگام خود به مدیر مدرسه و یا آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند. چنانچه پیرامون شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 سوالی دارید می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیز هوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 شامل چه شرایطی می باشد؟

در متن مقاله فوق به شرایط ثبت نام آزمون تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اشاره کرده ایم.

آیا شرط معدل نیز جزو شرایط آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می باشد؟

بله، دانش آموزانی که در حال تحصیل در مقطع نهم هستند، بایستی موفق به کسب معدل بالای 19 در مقطع هشتم شوند.

متقاضیان از چه طریقی می توانند از شرایط نام نویسی آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مطلع شوند؟

شروط ثبت نام تیز هوشان نهم به دهم 1401 – 1402 در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم درج گردیده است. ضمن اینکه در این مقاله نیز این شرایط را آورده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم



:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در بازه های زمانی اعلام شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش استعداد های درخشان دوره دوم متوسطه انجام می شود. بنابراین علاقه مندان به تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه دهم باید در تاریخ های اعلام شده به سایت مرکز نامبرده به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه نمایند و به صورت اینترنتی مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. برای آشنایی با جزئیات ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

منبع: ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 کلیه علاقه مندان باید در زمان مشخص نسبت به ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اقدام نمایند. زمان برگزاری، نحوه ثبت نام و شرایط داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون مطالبی است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

مدارس تیزهوشان متقاضیان زیادی برای تحصیل دارند. اما ظرفیت محدود این مدارس پاسخگوی نیاز و تقاضای موجود نیست. از این رو آزمونی برای گزینش دانش آموزان برگزار می‌شود. این آزمون در زمان مشخص به طور هماهنگ در کل کشور برگزار می‌گردد.

از آنجایی که این مدرسه از میان متقاضیان، دانش آموز با استعداد را جذب می کند؛ به همین دلیل هر ساله یک آزمون هماهنگ کشوری با عنوان آزمون تیزهوشان نهم به دهم برگزار می شود. تمامی دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در این مدارس هستند، می توانند در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اینترنتی در سایت azmoon.medu.ir اقدام کنند.

زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم دهم 1401 – 1402 به صورت اینترنتی می باشد. در سال گذشته، زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم در اواسط فروردین ماه اعلام می گردید. به این صورت که تمامی شرکت کنندگان باید در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ به سایت ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند. البته توصیه می شوند که متقاضیان قبل از هر اقدامی جهت ثبت نام در آزمون تیز هوشان، دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم دهم را دریافت کرده و مطالعه نمایند.

 

 تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اعلام نشده است. به محض اعلام شدن، زمان دقیق در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

در صورتی که می خواهید اخبار لحظه ای مربوط به زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را دریافت کنید، می توانید عضو کانال تلگرامی مرکز دانتل در ارتباط باشید. 

شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اشاره کوتاهی کردیم که متقاضیانی مجاز به ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند که دارای شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم باشند. در ادامه به مهم ترین شرایط شرکت در این آزمون اشاره کرده ایم :

✅ یکی از شرایط ثبت نام تیز هوشان داشتن تابعیت ایرانی می باشد. البته دانش آموزان اتباع غیرایرانی نیز با برخی شرایط خاص مجاز به ثبت نام در این آزمون هستند.

✅ متقاضیان باید دارای حداقل معدل 19 در پایه هشتم باشند تا بتوانند در آزمون تیز هوشان شرکت کنند.

✅ تحصیل در پایه نهم نیز از دیگر شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می باشد.

سایت ثبت نام آزمون azmoon.medu.ir

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. داوطلبان باید از طریق سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ثبت نام نمایند. کلیه فرآیند ثبت نام از طریق سامانه سمپاد به آدرس azmoon.medu.ir پیگیری می‌شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402

 

نحوه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که دارای شرایط لازم جهت ثبت نام آزمون تیز هوشان هستند، می توانند به صورت اینترنتی نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند. به منظور راهنمایی شما عزیزان در ادامه به نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت مرحله به مرحله پرداخته ایم.

1️⃣ به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی “ azmoon.medu.ir ” مراجعه نمایید.

2️⃣ در صفحه اصلی بر روی گزینه “سمپاد پایه دهم ” کلیک کنید.

 

3️⃣ در این مرحله در کادرهای تعیین شده ” کد ملی ” و ” رمز ورود همگام ” خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کنید. (در صورت فراموشی می توانید رمز عبور همگام را می توانید از مدیر مدرسه محل تحصیل خود دریافت کنید و یا از طریق سامانه رمز عبور جدید را دریافت کنید.) 

 

4️⃣ در این مرحله ” نقش ” خود را “ دانش آموز ” و نام ” سازمان ” را ” نام مدرسه ” محل تحصیل خود وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه ” تایید ” کلیک نمایید. 

 

5️⃣ در این مرحله یک برگه تعهد نامه برای شما نمایش داده می شود که لازم است آن را به دقت مطالعه کنید و سپس بر روی گزینه “ ذخیره و بعدی ” کلیک کنید.

6️⃣فرم ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را با اطلاعات خواسته شده تکمیل نمایید و در نهایت عکس داوطلب را با مشخصات خواسته شده، بارگذاری کنید. 

پرداخت هزینه ثبت نام

لازم است متقاضیان در نظر داشته باشند در صورتی که تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشند، سامانه یک کد پیگیری اولیه در اختیار آن ها قرار می دهد. لازم است متقاضیان 15 روز قبل از برگزاری آزمون نیز مجدد به این سامانه مراجعه کنند و هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را پرداخت نمایند و موفق به دریافت کد رهگیری نهایی شوند. متقاضیانی مجاز به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم هستند که هزینه ثبت نام در این آزمون را پرداخت کرده باشند. 

لازم است داوطلبان نکات زیر را در زمان تکمیل فرآیند ثبت نام رعایت نمایند.

❌ داوطلبان باید رمز همگام را از مدیر مدرسه خود دریافت کنند و یا از طریق سامانه تیزهوشان نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنند.

❌ در بخش عنوان سازمان باید نام مدرسه دانش آموز درج شود.

❌ برای تکمیل فرم ثبت نام تنها یک رشته به عنوان رشته تحصیلی مشخص می‌شود.

مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیان جهت ثبت نام به برخی مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ نیاز دارند. اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی شامل اطلاعات فردی و تحصیلی داوطلب می باشد. 

همینطور متقاضیان باید یک عکس خود را در سامانه بارگذاری نمایند که دارای مشخصات زیر باشد:



:: برچسب‌ها: ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 142

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

کد پیگیری ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چگونه دریافت می شود؟ تمام متقاضیان شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان، پس از تکمیل ثبت نام یک کد پیگیری دریافت می‌کنند. داوطلبان توسط کدپیگیری قادر خواهند بود تا در مراحل بعدی وضعیت خود را پیگیری کنند. پیگیری ثبت نام تیزهوشان می‌تواند با هدف‌های متفاوتی از جمله ویرایش ثبت نام تیزهوشان ، دریافت کارت ورود به جلسه و یا دریافت نتیجه آزمون تیزهوشان انجام گیرد. ثبت نام و سایر مراحل مربوط به مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir و ثبت نام و سایر مراحل مربوط به مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir انجام می‌گیرد. در این مقاله کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 برای هریک از مراحل تشریح شده است. برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ کلیک کنید. 

منبع: کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان

 

زمان دریافت کدپیگیری ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

دانش آموزان پایه نهم و ششم باید در زمان ثبت نام تیزهوشان فرایند ثبت نامی خود را انجام دهند. بعد از به اتمام رساندن فرایند ثبت نام کد پیگری ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به آنها داده شده می شود. توجه کنید که کدپیگیری حتما بعد از پرداخت هزینه ثبت نام به فرد داده می شود و تا زمانی که این کد را دریافت نکرده اند ثبت نام آنها انجام نشده است.

دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان طی دو مرحله انجام می‌گیرد. در مرحله اول داوطلب وارد سامانه شده و فرم ثبت نام را تکمیل می‌کند. در مرحله دوم نیز هزینه ثبت نام تیزهوشان را پرداخت و ثبت نام را تکمیل می‌نماید. دریافت کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که مرحله اول از ثبت نام با موفقیت به اتمام رسیده باشد. در ادامه توضیحاتی در رابطه با دو مرحله اصلی ثبت نام آزمون تیزهوشان ارائه شده است. توصیه می کنیم قبل از شروع فرایند ثبت نام حتما دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ را دانلود و با دقت مطالعه نمایید. 

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

نحوه دریافت کد پیگیری ثبت نام ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سال گذشته در فروردین ماه انجام شد. با طی مراحل زیر دسترسی به فرم ثبت نام تیزهوشان و تکمیل آن در کد پیگیری ثبت نام ششم به هفتم امکان‌پذیر خواهد بود:

1️⃣ مراجعه به سایت رسمی hoosh.medu.ir برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 

2️⃣ ورود به پرتال دانش آموزی با استفاده از کد ملی و رمز عبور همگام (دریافت رمز عبور همگام تنها با مراجعه حضوری به مدیریت مدرسه محل تحصیل دانش آموزان امکان‌پذیر است)

 

3️⃣ انتخاب نقش خود و نام سازمان و تأیید آن

 

4️⃣ دسترسی به فرم ثبت نام و تکمیل آن با استفاده از اطلاعات فردی و تحصیلی

 

5️⃣ ذخیره فرم تکمیل شده و دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان

 

قبل از اقدام به ثبت نام بهتر است داوطلب فایل اسکن عکس داوطلبی و سایر مدارک فردی و تحصیلی را آماده کند تا فرایند ثبت نام با سهولت انجام گیرد.

نحوه دریافت کد پیگیری ثبت نام نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

1️⃣برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ابتدا باید وارید سایت azmoon.medu.ir شوید و کد ملی و رمز عبور خود را وارد نمایید.

 

2️⃣ در مرحله بعد بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا وارد فرم ثبت نام شوید. 

 

3️⃣ در این قسمت فرم را پر کرده و اطلاعات خود را ذخیر نمایید.

 

سپس در جدولی مطابق تصویر زیر اطلاعات پرداختی شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی تایید نهایی و پرداخت می توانید هزینه را واریز نمایید. در نهایت با به پایان رسیدن ثبت نام رسید ثبت نام خود که کد پیگیری ثبت نام در آن قرار دارد را دریافت و از آن پرینت بگیرید. توصیه می کنیم به هیچ عنوان رسید ثبت نام خود را گم نکنید تا در مراحلی بعدی آزمون تیزهوشان مثلا دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان با مشکل روبرو نشوید. 

 

بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱

 

پرداخت هزینه ثبت نام

زمانی که فرم ثبت نام تیزهوشان تکمیل شده باشد، اطلاعات مربوط به آن در پرتال شخصی دانش آموزان ثبت می‌شود. تا زمانی که هزینه را پرداخت نکنید؛ گزینه‌ای به نام «تأیید نهایی و پرداخت» در پرتال دانش آموزی فعال خواهد بود. برای پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 1401 لازم است این گزینه انتخاب شود. با انتخاب این گزینه به درگاه پرداخت الکترونیکی منتقل می‌شوید. در این مرحله با ثبت اطلاعات کارت بانکی می‌توان هزینه ثبت نام را پرداخت کرد.

مهمترین مسئله در مرحله پرداخت هزینه ثبت نام، دریافت «کد رهگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان» است. با دریافت کد پیگیری فرایند ثبت نام تیزهوشان به طور کامل به اتمام می‌رسد. لازم به ذکر است که پس از پرداخت هزینه، وضعیت هزینه ثبت نام تیزهوشان در پرتال مربوطه از «تایید نهایی و پرداخت» به «پرداخت شده» تغییر خواهد کرد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام تیزهوشان 

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام

اطلاعاتی که در فرم ثبت نام تیزهوشان وارد می‌شود باید کامل و بدون نقص باشد. در صورتی که مغایرتی میان اطلاعات درج شده و اطلاعات حقیقی داوطلب وجود داشته باشد، پذیرش نهایی داوطلب در مدارس تیزهوشان حتی درصورت کسب امتیاز منتفی خواهد شد. به هرحال اگر در فرایند ثبت نام خطایی در وارد کردن اطلاعات پیش آید، می‌توان به ویرایش ثبت نام تیزهوشان پرداخت. ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان را طی دو نوبت می‌توان انجام داد:

✅زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان: اولین فرصتی که داوطلبان برای ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان در اختیار دارند، بازه زمانی ثبت نام است. هر داوطلبی تا پایان مهلت ثبت نام می‌تواند با استفاده از کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان ، تغییرات لازم را در فرم انتخاب رشته اعمال کند. 

✅ زمان دریافت کارت ورود به جلسه: کارت ورود به جلسه تیزهوشان از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان قابل دریافت است. داوطلبان یک بار دیگر در زمان دریافت کارت ورود به جلسه فرصت خواهند داشت به ویرایش ثبت نام بپردازند. هر داوطلبی با استفاده از کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان خود می‌تواند به این کارت دسترسی داشته باشد.

بیشتر بخوایند 

 

در ویرایش ثبت نام تیزهوشان تنها اطلاعاتی خاص قابل تغییر خواهند بود. بدین ترتیب بهتر است در وارد کردن اطلاعات شناسنامه در فرم انتخاب رشته، نهایت دقت را به کار برد. بهتر است هر ویرایشی که انجام می‌گیرد قبل از تکمیل پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان انجام گیرد.

 

کد پیگیری نتایج ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون تیزهوشان دوره اول و دوم متوسطه به صورت مجزا و یک بار درسال برگزار می‌شود. حدود 4 تا 6 هفته پس از برگزاری آزمون تیزهوشان، نتایج آن اعلام می‌شود. داوطلبان مطابق با پایه تحصیلی باید به سایت مرتبط مراجعه کرده و کارنامه خود را دریافت کنند. ورود به سامانه دریافت نتایج ثبت نام تیزهوشان تنها از طریق کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 امکان‌پذیر است.

پس از اینکه نتایج نهایی تیزهوشان اعلام شد، افرادی که موفق به کسب پذیرش شده باشند می‌توانند در مدارس تیزهوشان به تحصیل بپردازند. برای این کار دانش آموز می‌بایست با همراه داشتن مدارک به مدرسه‌ای که در آن قبول شده مراجعه کند. عدم مراجعه داوطلبان پذیرفته شده به منظور تکمیل ثبت نام، به معنای انصراف آنان از تحصیل در این مدارس خواهد بود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: شرایط ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان



:: برچسب‌ها: کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

فرم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ فرمی می باشد که متقاضیان آزمون تیزهوشان بایستی که برای نام نویسی در این آزمون نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.  هر ساله مرکز سنجش پذیرش استعداد های درخشان، فرصتی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا نسبت به ثبت نام اینترنتی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم اقدام کنند. یکی از مراحل نام نویسی در این آزمون تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 می باشد که در ادامه به موارد قید شده در آن اشاره کرده ایم. برای اطلاع از زمان ثبت نام تیزهوشان 1401 کلیک کنید. 

منبع: فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

بخوانید: ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

فرم ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

ورود به مدارس تیزهوشان از طریق شرکت در آزمونی می باشد که مرکز سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان برگزار می نماید. این آزمون در مقاطع تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می گردد و نام نویسی در آن به صورت اینترنتی انجام می شود.

داوطلبانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را در مقطع هفتم دارند، بایستی که جهت ثبت نام اینترنی به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنند و داوطلبانی هم که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را در مقطع دهم دارند، بایستی که جهت ثبت نام اینترنی به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir مراجعه کنند و فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401- 1402 را تکمیل کرده و کد پیگیری ثبت نام را دریافت کنید.

داوطلبان قبل از اقدام به نام نویسی و تکیمل فرم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ابتدا باید تمامی شرایط ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ را از طریق دفترچه راهنما مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن نام نویسی خود را آغاز کنند.

 

 

بخوانید: نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | ششم به هفتم

همانطور که گفتیم به دلیل برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در قالب یک آزمون هوش، متقاضیان بایستی در مهلت های تعیین شده به به سایت ثبت نام تیزهوشان hoosh.medu.ir مراجعه کنند و سپس ابتدا ” کدملی ” و ” رمز همگام ” خود را وارد کنند و پس از دسترسی به پرتال دانش آموزی در صفحه جدید نیز ”  نقش ” و ” عنوان سازمانی ” خود را انتخاب نمایند.

با ورود به بخش استعداد درخشان پایه هفتم و انتخاب گزینه جدید، فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نمایش داده می شود که داوطلبان موظف هستند این فرم را با اطلاعات درست شناسنامه ای و تحصیلی خود تکمیل نمایند. موارد درج شده در فرم ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 به شرح موارد زیر است:

  1. نام
  2. نام خانوادگی
  3. کد ملی
  4. جنسیت
  5. تاریخ تولد
  6. نام پدر
  7. کد ملی پدر
  8. شماره شناسنامه پدر
  9. محل صدور شناسنامه پدر
  10. نام پدر بزرگ (پدرِ پدر)
  11. خواهر و یا برادر همزاد ( دوقلو یا چند قلو ) شرکت کننده در آزمون دارم.
  12. دین
  13. نوع تابعیت
  14. نوع مدرسه محل تحصیل کنونی
  15. نام و کد دبستان محل تحصیل کنونی
  16. نام و کد منطقه محل تحصیل کنونی
  17. نام و کد استان محل تحصیل کنونی
  18. چپ دست هستم
  19. نیاز به منشی دارم
  20. شماره تلفن ثابت منزل همراه با کد شهر
  21. شماره تلفن همراه
  22. نشانی صندوق رایانه ای ( پست الکترونیک)
  23. نشانی دقیق منزل
  24. رشته مورد تقاضا
  25. نام استان مورد تقاضا
  26. نام شهرستان مورد تقاضا
  27. نام مدارس استعداد های درخشان مورد تقاضا ( سه الویت)
  28. عکس داوطلب بایستی بارگذاری شود.
  29. آیا جهت دریافت اطلاعات مربوط به ثبت نام خود، تمایل به استفاده از خدمات ارزش افزوده محتوای پیامکی دارید؟

چنانچه فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را با اطلاعات دقیق تکمیل کنید و هزینه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ را نیز بپردازید. در انتها یک کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان به شما داده خواهد شد که نیاز است تا انتهای مراحل برگزاری این آزمون نزد خود نگه دارید.

 

بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | نهم به دهم

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز به صورت اینترنتی انجام می شود. متقاضیان بایستی جهت تکمیل نام نویسی تیزهوشان در این آزمون ابتدا وارد درگاه ورودی آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی “ azmoon.medu.ir ” شوند و سپس ” کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” خود را وارد کنند.

پس از وارد کردن این اطلاعات، صفحه جدیدی نمایش داده می شود که لازم است تیک گزینه ” ضوابط و شرایط ثبت نام را مطالعه نموده ام ” را فعال کنید .سپس باید فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را تکمیل نمایید. اطلاعاتی که لازم است در فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم تکمیل کنید، به شرح موارد زیر است :

  1. نام
  2. نام خانوادگی
  3. کد ملی
  4. جنسیت
  5. تاریخ تولد
  6. نام پدر
  7. کد ملی پدر
  8. شماره شناسنامه پدر
  9. محل صدور شناسنامه پدر
  10. نام پدر بزرگ (پدرِ پدر)
  11. خواهر و یا برادر همزاد (دوقلو یا چند قلو) شرکت کننده در آزمون دارم.
  12. دین
  13. ملیت
  14. نوع مدرسه محل تحصیل
  15. نام مدرسه محل تحصیل کنونی
  16. کد مدرسه محل تحصیل کنونی
  17. کد استان محل تحصیل کنونی
  18. نام مدرسه محل تحصیل کنونی
  19. کد منطقه محل تحصیل کنونی
  20. نام منطقه محل تحصیل کنونی
  21. چپ دست / راست دست
  22. نیاز به منشی
  23. شماره تلفن ثابت منزل همراه با کد شهر
  24. شماره تلفن همراه
  25.  پست الکترونیک
  26. نشانی دقیق منزل
  27. عکس
  28. آیا مایل به دریافت پیامک کوتاه هستید؟
  29. معدل سالانه خرداد ماه پایه هشتم جهت شرکت در آزمون استعداد درخشان
  30. معدل نوبت اول دی ماه پایه نهم
  31. میخواهم در دبیرستان استعداد درخشان ثبت نام کنم
  32. رشته مورد تقاضا
  33. نام استان مورد تقاضا
  34. نام شهرستان مورد تقاضا
  35. نام مدارس استعداد های درخشان مورد تقاضا ( سه الویت)

پس از تکمیل این اطلاعات می توانید هزینه ثبت نام را نیز بپردازید و در نهایت کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم که به منزله اتمام مراحل نام نویسی را دریافت کنید.

 

بخوانید:  

 

مشاوره آزمون تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در این مقاله از سایت دانتل، علاوه بر اینکه به تمامی مواردی که بایستی در فرم ثبت نام آزمون تیزهو شان ششم به هفتم و نهم به دهم تکمیل کنید، اشاره کردیم؛ نحوه ثبت نام را نیز توضیح دادیم.

شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال پیرامون نام نویسی و نحوه تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان، از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه دانتل استفاده کنید و ضمن دریافت پاسخ سوالات خود و راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

فرم ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 بایستی در کدام سامانه تکمیل شود؟

فرم ثبت نام تیزهو شان ششم به هفتم بایستی در سایت hoosh.medu.ir تکمیل شود.

متقاضیان برای تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲بایستی به کدام سامانه مراجعه کنند؟

متقاضیان بایستی به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

آیا داشتن رمز عبور همگام جهت تکمیل مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان لازم است؟

بله، متقاضیان برای ثبت نام آزمون تیزهوشان بایستی که حتما رمز عبور همگام خود را در اختیار داشته باشند. برای دریافت رمز عبور همگام خود بایستی به مدیر مدرسه تان مراجعه نمایید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان



:: برچسب‌ها: فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ شامل چند مورد می باشد. هرسال در سراسر کشور داوطلبانی درحال تلاش برای ورود به مدارس تیزهوشان می‌باشند. آزمون تیزهوشان در مقطع ششم برای ورود به مقطع هفتم و همینطور در مقطع نهم برای ورود به مقطع دهم برگزار می‌شود. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان مقطع هفتم را دارند بایستی در تاریخ‌های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان نسبت به بارگذاری مدارک و ثبت نام خود در سایت ” azmoon.medu.ir ” اقدام کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون مدارک لازم و مورد نیاز ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 نیاز است، پرداخته ایم. برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ کلیک کنید. 

منبع: مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

 

بخوانید: زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱

 

مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و ارسال مدارک مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی انجام می‌شود. برای این امر داوطلبان بایستی به درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” و ” سمپاد هفتم ” و یا به سامانه همگام به نشانی اینترنتی ” hamgam.medu.ir ” مراجعه کنند وضمن تکمیل فرم اینترنتی مدارک لازم را نیز بارگذاری کنند.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لیست مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 به شرح موارد زیر می‌باشد.

✅ در ابتدا تمامی داوطلبان باید به سایت‌های گفته شده در متن فوق و یا به طور مستقیم به سایت سامانه سنجش هوش، به نشانی اینترنتی ” hoosh.medu.ir ” مراجعه کنند و فرم ثبت نام اینترنتی خود را با اطلاعات فردی خود شامل رشته تحصيلی مورد تقاضا، استان و شهرستان مورد تقاضا، لیست مدارس تیزهوشان مورد نظر و اطلاعات شناسنامه ای تکمیل نمایند.

✅ اسکن یک قطعه عکس 4 * 3 با مشخصات زمینه سفید و ترجیحا جدید که در سال جاری گرفته شود و حتما با فرمت jpg، اندازه 200 در 300 و یا 300 در 400 و حجم حداکثر 70 کیلو بایت باشد، از الزامات است.

✅ پس از وارد کردن تمامی اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک، داوطلب بایستی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون اقدام کنند.

چنانچه داوطلبان تمامی اطلاعات را به درستی وارد کرده باشند و مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم را نیز به درستی بارگذاری کرده و هزینه ثبت نام را نیز پرداخت کرده باشند، سامانه به آن ها کدی را تحت عنوان کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان خواهد داد.

 

بخوانید: شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱

 

مشاوره آزمون مدارس تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چند سالی است که از قالب یک آزمون پیشرفت تحصیلی خارج شده و بصورت یک آزمون هوش برای ورود به مدارس تیزهوشان در مقطع هفتم برگزار می‌شود. برای اطلاع از نحوه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ کلیک کنید.

آزمون ورود به مدارس تیزهوشان در پایه هفتم هرسال به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌گردد. لازمه شرکت دانش آموزان در این آزمون این است که در موعد مقرر به سایت سازمان ملی پرورش استعداد درخشان مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام این آزمون که یکی از مراحل آن بارگذاری مدارک است، اقدام کنند.

لازم است اشاره کنیم که داوطلبان علاوه بر سایت سازمان ملی پرورش استعداد درخشان (سمپاد) از طریق سامانه همگام به نشانی اینترنتی “ hamgam.medu.ir ” نیز می‌توانند جهت ثبت نام و ارسال مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارک تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم



:: برچسب‌ها: مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دغدغه بسیاری از والدین و دانش آموزان پایه ششمی است. مدارس تیزهوشان اولین بار در سال 55 در ایران پایه گذاری شد. وظیفه اصلی این مدارس جهت دهی به دانش آموزان دارای ضریب هوشی بالا و با استعداد است. خانواده هایی که فرزاندان آنان از بهره هوشی بالاتری نسبت به همسالان خود برخوردار هستند، سعی در ثبت نام دانش آموز خود در این مدارس دارند. قبولی دانش آموزان پایه ششم در مدرسه تیزهوشان می‌تواند زمینه ساز ادامه تحصیل در این مدارس در پایه دهم شود. به همین دلیل موفقیت در آزمون تیزهوشان ششم بسیار با اهمیت است. در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 تشریح می‌شود.

منبع: ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 _ 1402 همانند سال های گذشته به صورت اینترنتی و از طریق سایت ” hoosh.medu.ir ” و سایت همگام انجام می شود و دانش آموزان باید در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام مراجعه کنند و نسبت به طی مراحل نام نویسی خود در این آزمون با پرداخت هزینه، بارگذاری مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام نمایند.

طی سال های اخیر سمپاد تغییراتی را در روند برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ایجاد کرده است. به این صورت که آزمون تیزهوشانی که در این مقطع برگزار می شود یک آزمون پیشرفت تحصیلی از دروس دانش آموزان نیست و صرفا یک آزمون هوش می باشد.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم هر ساله در اوایل فصل بهار و فروردین ماه انجام می شود. تاکنون سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان (سمپاد) اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ منتشر نکرده است.

داوطلبان باید در نظر داشته باشند که ثبت نام در آزمون تیزهوشان هفتم فقط در بازه های زمانی اعلام شده از سوی سمپاد امکان پذیر است و خارج از آن هیچ لینکی فعال نخواهد بود. البته لازم است اشاره کنیم که هر ساله به منظور ثبت نام متقاضیان بیشتر، این بازه زمانی توسط سمپاد برای دو تا سه دیگر نیز تمدید می شود.

در زمان تمدید مهلت ثبت نام علاوه بر اینکه داوطلبان می توانند ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند، داوطلبانی هم که مراحل ثبت نام خود را انجام داده اند، می توانند در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ با انجام شش گام زیر صورت می‌گیرد.

✅ ورود به سایت تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir

✅ انتخاب گزینه سمپاد هفتم 

✅ درج کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز

         داوطلبان برای دریافت رمز همگام باید از طریق مدرسه اقدام نمایند. در صورت فراموشی رمز همگام می توانید از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم یا مدیر مدرسه و یا آموزش و پرورش ناحیه دانش آموز رمز را دریافت کنند.

✅ پر کردن فیلدهای اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی دانش آموز

         در بخش اطلاعات فردی و تحصیلی از دانش آموز درخواست می‌گردد. البته به دلیل ثبت رمز همگام در سامانه، برخی از اطلاعات داوطلب مانند نام، نام خانوادگی و کد ملی از قبل تکمیل شده و نمایش داده می‌شود.

✅ بارگذاری فایل عکس دانش آموز

در این بخش عکس داوطلب طبق سایز اعلام شده بارگزاری می‌گردد. داوطلب باید به فرمت عکس دقت نموده و عکس را با فرمت صحیح بارگزاری نماید.

✅ پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان هفتم

پرداخت هزینه گام نهایی است. پس از پرداخت الکترونیکی مبلغ درخواستی، ثبت نام تکمیل می‌شود. زمان پرداخت هزینه آزمون از طریق سامانه سمپاد اطلاع رسانی می‌گردد.

راهنما گام به گام

دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می توانند مطابق مراحل زیر نسبت به نام نویسی و ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

1️⃣ به سامانه ثبت نام آزمون پايه هفتم دبيرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) به نشانی اینترنتی ” hoosh.medu.ir ” مراجعه نمایید.

2️⃣ در این مرحله ” کد ملی ” و “ رمز ورود همگام ” را وارد کنید و سپس بر رو گزینه ” ورود ” کلیک کنید. (رمز ورود همگام را باید از مدیر مدرسه دریافت کنید و در صورت فراموشی نیز به مدیر مدرسه مراجعه نمایید)

3️⃣ در این مرحله باید ” نقش ” را دانش آموز و نام ” سازمان ” را نیز مدرسه تحصیل کنونی خود وارد کنید تا وارد پنل کاربری خود شوید.

4️⃣ پس از وارد شدن به پنل کاربری، بایستی بر روی گزینه ” مدیریت ” از سمت راست و بالای سایت کلیک کنید. با رفتن به بخش مدیریت، اطلاعات مربوط به دانش آموز نمایش داده می شود و شامل اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی، کد ملی و سایر مشخصات است. باید تمامی این اطلاعات را بررسی و تایید کنید.

تکمیل فرم تقاضانامه 

5️⃣ پس از تایید فرم مشخصات، باید بخش های خواسته شده در فرم را با اطلاعات لازم تکمیل کنید. اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به شرح موارد زیر می‌ باشند:

  1. نام
  2. نام خانوادگی
  3. کد ملی
  4. جنسیت
  5. تاریخ تولد
  6. نام پدر
  7. کد ملی پدر
  8. شماره شناسنامه پدر
  9. محل صدور شناسنامه پدر
  10. نام پدر بزرگ (پدرِ پدر)
  11. خواهر و یا برادر همزاد ( دوقلو یا چند قلو ) شرکت کننده در آزمون دارم.
  12. دین
  13. نوع تابعیت
  14. نوع مدرسه محل تحصیل کنونی
  15. نام و کد دبستان محل تحصیل کنونی
  16. نام و کد منطقه محل تحصیل کنونی
  17. نام و کد استان محل تحصیل کنونی
  18. چپ دست هستم
  19. نیاز به منشی دارم
  20. شماره تلفن ثابت منزل همراه با کد شهر
  21. شماره تلفن همراه
  22. نشانی صندوق رایانه ای ( پست الکترونیک)
  23. نشانی دقیق منزل
  24. رشته مورد تقاضا
  25. نام استان مورد تقاضا
  26. نام شهرستان مورد تقاضا
  27. نام مدارس استعداد های درخشان مورد تقاضا ( سه الویت)
  28. عکس داوطلب بایستی بارگذاری شود.
  29. آیا جهت دریافت اطلاعات مربوط به ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم خود، تمایل به استفاده از خدمات ارزش افزوده محتوای پیامکی دارید؟

6️⃣ پس از تعیین استان، شهرستان و مدرسه مورد تقاضا، باید عکس دانش آموز با مشخصات زیر در محل تعیین شده بارگذاری شود :

❌ فرمت jpg

❌ حداکثر حجم 70 کیلوبایت

❌ حداقل عرض و ارتفاع 300*200 و حداکثر عرض و ارتفاع 400*300

❌ عکس رنگی و دارای زمینه سفید

❌ مربوط به سال جاری دانش آموز

❌ بدون اثر مهر، تاخوردگی و لک

پرداخت هزینه ثبت نام

7️⃣ پس از بارگذاری عکس، گزینه ذخیره را بزنید تا به صفحه پرداخت هزینه آزمون هدایت شوید.

در این مرحله باید بر روی گزینه “ ثبت نام نهایی و پرداخت ” کلیک نمایید تا به درگاه پرداخت منتقل شوید. برای واریز هزینه، لازم است اطلاعات کارت بانکی خود را درج نمایید. چنانچه فرم ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1401 –  1402 را با اطلاعات دقیق تکمیل کنید و هزینه ثبت نام را نیز بپردازید؛ در انتها یک کد پیگیری ثبت نام به شما داده خواهد شد که نیاز است تا انتهای مراحل برگزاری این آزمون نزد خود نگه دارید. توجه داشته باشید بدون شماره پیگیری ثبت نام، امکان دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در جلسه آزمون برای دانش آموز وجود نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

برای راهنمایی دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند، سازمان ملی پرورش استعداد درخشان و دانش پژوهان جوان، دفترچه ای را با عنوان دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ منتشر می کند. علاقه مندان به شرکت در این آزمون باید ابتدا مندرجات دفترچه را بررسی کنند و چنانچه دارای تمامی شرایط ذکر شده در دفترچه بودند، جهت نام نویسی اقدام کنند. در ادامه به شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی 



:: برچسب‌ها: ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 188

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را ادامه برای دانلود قرار داده ایم. آزمون تیزهوشان نهم به دهم هرسال توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به منظور جذب دانش آموزان نمونه و مستعد جهت تحصیل در مدارس برتر کشور یعنی تیزهوشان، برگزار می‌شود. دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این آزمون، باید واجد شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم باشند. به همین منظور لازم است در زمان اعلام شده از سایت سازمان ملی پرورش استعداد درخشان نسبت به دریافت دفترچه نامبرده اقدام کنند. این مطلب در خصوص دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 تهیه شده است تا به سوالات شما عزیزان پاسخ داده شود.

منبع: دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمام دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند بایستی شروع مراحل ثبت نام را با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم آغاز کنند. سپس چنانچه تمامی مندرجات دفترچه‌ی را به طور کامل مطالعه کردند و مطابق دفترچه واجد شرایط شرکت در آزمون بودند، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان

 

دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

درحال حاضر در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم 1401 – 1402 قرار نداریم، به همین دلیل لینک مربوط به دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هنوز فعال نگردیده است. پس از فعال شدن لینک مربوط به آن در درگاه ورودی آزمون های وزارت بهداشت و یا در سامانه همگام، برای تسهیل روند دریافت این دفترچه، لینک دریافت آن در این قسمت قرار داده خواهد شد. 

 

دانلود دفترچه‌ی ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان انتشار دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لینک دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 همزمان با فعال شدن لینک نام نویسی فعال می‌شود. داوطلبان فرصت چند روزه ای برای دریافت دفترچه و سپس ثبت نام در این آزمون خواهند داشت.

 

تاکنون زمان انتشار دفترچه ثبت نام تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

در سالهای گذشته‌ زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ، مقطع نهم به دهم اواسط فروردین ماه از طریق درگاه ورودی آزمونهای وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنی ” azmoon.medu.ir ” انجام شد که در این تاریخ لینک دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 نیز فعال گردید. پیش بینی می‌شود برای سال آینده نیز دفترچه‌ی در همین بازه زمانی منتشر گردد.

 

لازم است اشاره کنیم که دریافت دفترچه دهم 1401 – 1402 از طریق سامانه همگام مدارس ” hamgam.medu.ir ” نیز امکان پذیر است.

 

جزییات دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

داوطلبان قبل از نام نویسی لازم است دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را به طور کامل مطالعه کنند. این دفترچه حاوی تمامی اطلاعات لازم برای نام نوییسی می باشد در ادامه انیم وارد ا ذکر کرده ایم

✅ جدول زمانبندی نام نوییسی و اعلام نتایج

✅ شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

✅ شرایط داوطلبان دو قلو همجنس یا غیر همجنس

✅ مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

✅ ضوابط و مقررات لازم برای پذیرش دانش آموزان

✅ منابع و دروس امتحانی و ضرایب آن ها، تعداد سوالات هر سرفصل امتحانی

✅ کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون

✅ قوانین و شرایط انتقالی دانش آموزان پذیرفته شده

✅ شهریه مدارس تیزهوشان

پس از انتشار دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 داوطلبان در زمان مقرر شده می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در انتهای دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ در پایه دهم مشخص شده است و دانش آموزان با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می توانند شرکت کنند و شانس خود را در قبولی این مدارس امتحان کنند. 

پس مدت زمانی چند هفته ای نتایج آزمون تیزهوشان اعلام می شود و دانش آموزان می توانند کارانه خود را دریافت کنند. آن دسته از داوطلبانی که پذیرفته نشده اند می توانند در فرصت چند روزه نسبت به نتایج خود اعتراض خود را ثبت کنند.

مشاوره ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اطلاعات مفیدی برای داوطلبان ارائه شده است تا بتوانند یک دید کلی از این آزمون بدست آورند. توضیه می شود قبل از ثبت نام در آزمون از تمامی شرایط آگاهی یابید.

توصیه می شود داوطلبان قبل از شروع نام نویسی دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم را به صورت کامل مطالعه کنند و از تمامی شرایط شرکت در آزمون و زمان بندی نام نویسی و برگزاری و منابع این آزمون مطلع شوند و با آگاهی کامل شرکت کرده و شانس قبولی خود را بیشتر کنند.

با توجه امکانات و سطح بالای این مدارس رقابت شدیدی در میان داوطلبان وجود دارد و دانش آموزانی که قصد قبولی در این مدارس را دارند باید با یک برنامه صحیح و اصولی منابع آزمون تیزهوشان را مطالعه کرده و با آمادگی کامل شرکت کرده تا بتوانند در این آزمون شرکت کنند. مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو با سال ها تجربه در زمینه مشاوره و برنامه ریزی دانش آموزان آماده خدمت رسانی به داوطلبین گرامی می باشد.

 

بخوانید: مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم  

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 در چه تاریخی منتشر می شود؟

در متن مقاله زمان انتشار این دفترچه را شرح داده ایم.

دفترچه نام نویسی شامل چه مواردی است؟

در این دفترچه شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان و جدول زمابندی و نحوه نام نویسی و موارد دیگر وجود دارد. در متن مقاله به بررسی کامل موارد پرداخته ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم



:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه البرز کرج 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه البرز

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن البرز هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه البرز کرج یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه البرز کرج را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان کرج 68154
مدرسه تیزهوشان فرزانگان کرج 62484
مدرسه تیزهوشان فرزانگان کرج 64538

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در البرز همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم البرز 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم البرز کرج نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه البرز را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند. 

نام مدرسه نام شهر  آدرس  شماره تماس
مدرسه فرزانگان ناحیه 1 کرج خیابان بهار، خیابان 25 متری بهار، جنب آتش نشانی 32205874(026)
32250209(026)
مدرسه فرزانگان ناحیه 2 کرج خیابان شهید صدوقی، بعد از خیابان بسیج، خیابان شهید صمصامی، جنب کوچه شهید میش مست. 32826814(026)
مدرسه فرزانگان ناحیه 3 کرج بلوار شهید مطهری، نرسیده به آزادگان، خیابان شهید ساوجی، اردلان سوم 32517720(026)
35213305(026)
مدرسه فرزانگان ناحیه 4 کرج بلوار باغستان، روبروی پارک نرگس، جنب دانشگاه فرهنگیان. 34317661(026)
34301650(026)
مدرسه فرزانگان ساوجبلاغ هشتگرد، شهرک ولیعصر، خیابان ایثارگران، روبه روی دبیرستان شاهد دخترانه 44221616(026)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه البرز 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان البرز کرج ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان البرز می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم کرج 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه البرز



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه ایلام 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه ایلام

 

تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن ایلام هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان دخترانه ایلام یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون ششم به هفتم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه ایلام را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان فرزانگان ایلام 53169

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در ایلام همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه دخترانه ایلام را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان دختر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه نام شهر آدرس  شماره تماس
مدرسه فرزانگان ایلام بلوار امام علی (ع)، روبروی بیمارستان کوثر، مرکز آموزشی فرزانگان 32231800(084)

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان ششم به هفتم دخترانه ایلام 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان ایلام ششم به هفتم دخترانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ایلام می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه ایلام



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان هفتم دخترانه ایلام ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()