نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.kbedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع:‌ نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ” azmoon.kbedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoon.kbedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.kbedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی کهگیلویه و بویراحمد نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” azmoon.kbedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی azmoon.kbedu.ir مراجعه کنند.

منبع:‌ نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گلستان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” nemooneh.goledu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان

نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گلستان 1401 – 1402 باید به سایت آزمون نمونه دولتی گلستان ” nemooneh.goledu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” nemooneh.goledu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” nemooneh.goledu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” nemooneh.goledu.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ در قسمت راست بر روی ” دریافت نتیجه آزمون ” کلی کنید.

3️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” سریال شناسنامه ” وارد کنید

4️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی گلستان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی گلستان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی گلستان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” nemooneh.goledu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی nemooneh.goledu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sanjesh.giledu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان

نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان 1401 – 1402 باید به سایت آزمون نمونه دولتی گیلان ” sanjesh.giledu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sanjesh.giledu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.giledu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” sanjesh.giledu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی گیلان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی گیلان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی گیلان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sanjesh.giledu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sanjesh.giledu.ir مراجعه کنند.



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoonkedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه

نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی کرمانشاه ” azmoonkedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoonkedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoonkedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” azmoonkedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر کرمانشاه سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی کرمانشاه 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی کرمانشاه نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” azmoonkedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی azmoonkedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لرستان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” lorestan.natije.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان

نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لرستان 1401 – 1402 باید به سایت آزمون نمونه دولتی لرستان ” lorestan.natije.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” lorestan.natije.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” lorestan.natije.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” lorestan.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی ” دریافت نتیجه آزمون ” کلی کنید.

3️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” سریال شناسنامه ” وارد کنید

4️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی لرستان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی لرستان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی لرستان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” lorestan.natije.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی lorestan.natije.ir مراجعه کنند.



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم فارس برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sanjesh.farsedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی فارس

نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی فارس به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم فارس 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی فارس ” sanjesh.farsedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sanjesh.farsedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.farsedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” sanjesh.farsedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ از نوار سمت راست بر روی گزینه ” مشاهده کارنامه آزمون ” کلیک کنید. 

نتایج آزمون نمونه دولتی فارس

3️⃣ در این صفحه بر روی “ آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی سال 1401-1402  ” کلی کنید.

نتایج آزمون نمونه دولتی فارس

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی فارس 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی فارس نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی فارس نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sanjesh.farsedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی فارس سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sanjesh.farsedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی فارس



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قزوین برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” nemooneh.qazvinedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین

نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی قزوین به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قزوین 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی قزوین ” nemooneh.qazvinedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” nemooneh.qazvinedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” nemooneh.qazvinedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” nemooneh.qazvinedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی قزوین 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی قزوین نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” nemooneh.qazvinedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی قزوین سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی nemooneh.qazvinedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قم برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” qom.natije.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی قم

نتایج آزمون نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی قم به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قم 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی قم ” qom.natije.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” qom.natije.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” qom.natije.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی قم 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی قم نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی قم نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” qom.natije.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی قم سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی qom.natije.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی قم



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کردستان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” 10.249.7.204 ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان

نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی کردستان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کردستان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی کردستان ” 10.249.7.204 “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” 10.249.7.204 ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” 10.249.7.204 “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 10.249.7.204 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد رهگیری ” را وارد کنید

 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی کردستان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی کردستان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” 10.249.7.204 “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی 10.249.7.204 مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sanjesh.kermanedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان 

نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی کرمان ” sanjesh.kermanedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sanjesh.kermanedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.kermanedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی کرمان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی کرمان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sanjesh.kermanedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sanjesh.kermanedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان 



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خوزستان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.khouzedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان

 

نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی خوزستان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خوزستان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی خوزستان ” azmoon.khouzedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoon.khouzedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.khouzedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” azmoon.khouzedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر خوزستان سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی خوزستان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی خوزستان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” azmoon.khouzedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی azmoon.khouzedu.ir مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون نمونه دولتی خوزستان ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان شمالی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.nkhedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی

 

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان شمالی 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی خراسان شمالی ” azmoon.nkhedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoon.nkhedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.nkhedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” azmoon.nkhedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی گزینه” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

3️⃣ در صفحه جدید بر روی ” دریافت نتایج ” کلی کنید.

4️⃣ در این قسمت به ۳ روش کد رهگیری و رمز ورود و یا کد ملی داوطلب و شماره  شناسنامه پدر و یا کد ملی داوطلب و تلفن همراه ولی می توانید نتایج آزمون را مشاهده نمایید.

5️⃣ پس از ورود بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی خراسان شمالی 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی خراسان شمالی نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” azmoon.nkhedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی azmoon.nkhedu.ir مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sabtenam.zanjanedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان

نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی زنجان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی زنجان ” sabtenam.zanjanedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sabtenam.zanjanedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sabtenam.zanjanedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” sabtenam.zanjanedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی زنجان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی زنجان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sabtenam.zanjanedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sabtenam.zanjanedu.ir مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون نمونه دولتی زنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” iranschl.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان

 

نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی سمنان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی سمنان ” iranschl.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” iranschl.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” iranschl.ir” اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” iranschl.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر سمنان سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی سمنان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی سمنان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” iranschl.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی سمنان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی iranschl.ir مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون نمونه دولتی سمنان ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” 78.38.114.105 ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

 

نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” 78.38.114.105 ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” 78.38.114.105 “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 78.38.114.105 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی سیستان و بلوچستان نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” 78.38.114.105 “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی 78.38.114.105 مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بوشهر برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” buedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر

نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی بوشهر به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بوشهر 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی بوشهر ” buedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما تاریخ اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” buedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” buedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” buedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ” کلیک کنید. 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی بوشهر 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی بوشهر نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی بوشهر نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” buedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی buedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شهرستان های تهران برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sanjesh.teo.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران

نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شهرستان های تهران 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران ” sanjesh.teo.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sanjesh.teo.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.teo.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” sanjesh.teo.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه (دبیرستان ها و هنرستانهای فنی و حرفه ای) سال تحصیلی 1402-1401 ” کلیک کنید. 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” ورود به سامانه جهت دریافت نتیجه آزمون و اعتراض ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی شهرستان های تهران نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sanjesh.teo.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sanjesh.teo.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم چهارمحال و بختیاری برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sanjesh.chbedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.پ

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری

نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم چهارمحال و بختیاری 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری  ” sanjesh.chbedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sanjesh.chbedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.chbedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی “sanjesh.chbedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” دریافت کارنامه” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” همراه با کد 5 رقمی در تصویر را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی چهارمحال و بختیاری نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” sanjesh.chbedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی sanjesh.chbedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.skedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی 1401 – 1402 باید به سایت نمونه خراسان جنوبی ” azmoon.skedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoon.skedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.skedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” azmoon.skedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر خراسان جنوبی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

3️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” همراه با کد 5 رقمی در تصویر را وارد کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی خراسان جنوبی نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” azmoon.skedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی azmoon.skedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان رضوی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” 10.69.78.13 ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان رضوی 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی خراسان رضوی ” 10.69.78.13 “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” 10.69.78.13 ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” 10.69.78.13 “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 10.69.78.13 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر خراسان رضوی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی

3️⃣ بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” را وارد کنید

5️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی خراسان رضوی نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی خراسان رضوی نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” 10.69.78.13 “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان رضوی 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی 10.69.78.13 مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم البرز برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.albmedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز

نتایج آزمون نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی البرز به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم البرز 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی البرز ” azmoon.albmedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما تاریخ اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoon.albmedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.albmedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” azmoon.albmedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ” کلیک کنید. 

3️⃣ بر روی ” نتیجه آزمون ” کلی کنید

.4️⃣ پس از ورود به صفحه مورد نظر، ” کد ملی ” و “ تاریخ تولد دانش آموز ” را وارد کنید.

 5️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی البرز ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در نظر داشته باشید برای اینکه متوجه شوید جزو اسامی پذیرفته شدگان می باشید یا خیر، باید به وضعیت پذیرش در دبیرستان یا هنرستان نمونه‌دولتی توجه کنید. درج عنوان قبولی در این ستون به این معناست که شما جزو اسامی پذیرفته شدگان هستید و همینطور عنوان عدم قبولی نیز به معنای مردود شدن شما است. 

در زمان مشاهده نتایج نمونه دولتی البرز 1401 -1402 برای برخی داوطلبان در کارنامه خود عبارت ” ذخیره ” درج گردیده است، این دسته از متقاضیان با دانش آموزان انصرافی جایگزین خواهند شد. هرساله تعدادی از داوطلبان پذیرفته شده در این مدارس ثبت نام نهایی خود را انجام نمی دهند و در همین راستا ظرفیت مدارس تکمیل نمی گردد. آموزش و پرورش برای حل این موضوع تعدادی داوطلب را به صورت لیست ذخیره قرار می دهد تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس این دانش آزان فرصت نام نویسی در مدارس را داشته باشند. 

 

بخوانید: لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲[

 

اعتراض به نتیجه آزمون 

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون نمونه‌دولتی البرز نشده اند، می توانند کارنامه خود را دریافت و بررسی کنند. کارنامه منتشر شده برای هر داوطلب شامل تعداد پاسخ های درست و غلط، نمره اکتسابی در هر درس، ترازی که داوطلب به دست آورده است و تراز آخرین نفر قبولی موفق به کسب آن شده است، می باشد. در صورتی که متقاضیان پس از بررسی کارنامه خود به نتیجه اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی البرز نهم به دهم خود اقدام کنند. 

داوطلبان در بازه زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت ” azmoon.albmedu.ir “ اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی البرز 1401 – 1402 ثبت کنند و پس مدتی پس از بررسی، نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند. 

 

بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مشاوره مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی فقط مجاز به ثبت نام قطعی در همان مدرسه ای هستند که در آن پذیرفته شده اند. در واقع اینطور می توان گفت که امکان انتقالی و یا جابه جایی به دیگر مدارس نمونه دولتی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد. در صورتی که این دسته از دانش آموزان جهت ثبت نام حضوری به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه نکنند، به معنای انصراف قطعی آن ها تلقی خواهد شد. 

 

عدم مراجعه دانش آموز پذیرفته به مدرسه مورد نظر به منزله انصارف قطعی می باشد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

 

در صورتی که پیرامون نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی البرز سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل ، راهنمایی های لازم را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی می باشد؟

تاکنون تاریخ اعلام نتایج مشخص نشده است؛ به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

دریافت نتایج آزمون به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله شرح داده شده است

متقاضیان برای دریافت نتیجه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

برای دریافت نتیجه باید به سایت ثبت نام استانی نمونه دولتی با آدرس الکترونیکی azmoon.albmedu.ir مراجعه کنند.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اصفهان برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” sanjesh.isfedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان

نتایج آزمون نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی اصفهان به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اصفهان 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی اصفهان ” sanjesh.isfedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” sanjesh.isfedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” sanjesh.isfedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” sanjesh.isfedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر اصفهان سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ پس از ورود به صفحه مورد نظر، نقش و نام سازمان را دانش آموز و نام مدرسه وارد کنید. 

 

5️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی اصفهان ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 162

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” ilam.natije.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ایلام

نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی ایلام به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی ایلام ” ilam.natije.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما تاریخ اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” ilam.natije.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” ilam.natije.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” ilam.natije.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” اعلام نتایج آزمون ” کلیک کنید. 

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام

3️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” همراه با کد 5 رقمی در تصویر را وارد کنید 

4️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ایلام ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 168

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اردبیل برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” 217.219.153.218 ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اردبیل

نتایج آزمون نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی اردبیل به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اردبیل 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی اردبیل ” 217.219.153.218 “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اردبیل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” 217.219.153.218 ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” 217.219.153.218 “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” 217.219.153.218 “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر اردبیل سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ پس از ورود به صفحه مورد نظر، نقش و نام سازمان را دانش آموز و نام مدرسه وارد کنید. 

 

5️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی اردبیل ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اردبیل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 164

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان غربی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” snj.awaedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان غربی 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی آذربایجان غربی ” snj.awaedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” snj.awaedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” snj.awaedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” snj.awaedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر آذربایجان غربی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ پس از ورود به صفحه مورد نظر، نقش و نام سازمان را دانش آموز و نام مدرسه وارد کنید. 

 

5️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 192

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت “ namatest.ir  مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع:‌ نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی ” namatest.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” namatest.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” namatest.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” namatest.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر آذربایجان شرقی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ پس از ورود به صفحه مورد نظر، نقش و نام سازمان را دانش آموز و نام مدرسه وارد کنید. 

 

5️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 410

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت ” azmoon.tehranedu.ir ” مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

نتایج آزمون نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی تهران به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی تهران ” azmoon.tehranedu.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” azmoon.tehranedu.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” azmoon.tehranedu.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” azmoon.tehranedu.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر تهران سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

4️⃣ در صفحه مورد نظر ” کد ملی ” و ” کلمه عبور ” همراه با کد 5 رقمی در تصویر را وارد کنید

5️⃣بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی تهران ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 239

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ پایه نهم به دهم هر ساله از سوی آموزش و پرورش اعلام و برگزار می شود. تمامی دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی را دارند، بایستی ضمن تکمیل فرم اینترنتی مربوط به ثبت نام نمونه دولتی در تاریخ های اعلام شده نیز در جلسه این آزمون حضور داشته باشند. داوطلبان چند روز قبل از برگزاری آزمون باید به سایت نمونه‌دولتی استانی خود مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب به زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با توجه به تغییرات سال های اخیر مدارس نمونه‌دولتی در پایه ششم به هفتم حذف شده و امتحان ورودی مدارس نمونه‌دولتی فقط در پایه نهم به دهم برگزار می شود. تمامی داوطلبانی که در تاریخ های اعلام شده مراحل ثبت نام خود را در سایت ثبت نام  نمونه‌دولتی استان خود انجام داده اند، بایستی در تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در جلسه آزمون حضور داشته باشند. 

آزمون سال 1400 سال 1401
نهم به دهم 15 مرداد ماه 1400 اعلام نشده است

امتحان نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 به صورت هماهنگ کشوری می باشد و متقاضیان بایستی مطابق با تاریخ برگزاری این امتحان آمادگی لازم را جهت شرکت در جلسه کسب نمایند. معمولا زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در تیر ماه انجام می گرفت اما در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا چندین بار به تعویق افتاد و بالاخره در ۱۵ مرداد ماه برگزار شد.

 

تاکنون زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم  ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت بروزرسانی خواهد شد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402

یکی از اقدامات قبل از حضور در جلسه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم، دریافت کارت ورود به جلسه می باشد. حدود یک هفته تا پنج روز قبل از امتحان نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 ، برای هر کدام از داوطلبان که مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده و هزینه مربوط به آرمون را پرداخته اند، یک کارت ورود به جلسه صادر می شود.

 

تاکنون زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی اعلام نشده است. به محض انتشار در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

تمامی متقاضیان موظف هستند که در زمان آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به سایت ثبت نام استانی خود مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه نمونه دولتی خود را تهیه و در جلسه به همراه داشته باشند. کارت ورود به جلسه هر داوطلب شامل اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او در آرمون نمونه دولتی می باشد. همراه داشتن این کارت ورود به جلسه از الزامات شرکت در جلسه آزمون می باشد. داوطلبانی که کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، نمی توانند وارد جلسه شوند.

اعلام نتایج آزمون 

نتایج آزمون نمونه‌دولتی در بازه زمانی یک تا دو هفته پس از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده نتایج آرمون مدارس باید به سایت نمونه‌دولتی استانی خود مراجعه کنند. 

همانگونه که می دانیم برگزاری آزمون نمونه دولتی به صورت هماهنگ کشوری انجام می گیرد اما اعلام نتایج به صورت استانی می باشد. نتایج آزمون‌نمونه دولتی در هر استان متفاوت می باشد و داوطلبان باید به سایت نتایج مربوطه خود مراجعه کرده و در صورت اعلام نتایج نتیجه خود را مشاهده کنند.

مشاوره زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سطح رقابت در امتحان نمونه‌دولتی کمتر از مدارس تیزهوشان می باشد البته باید توجه داشته باشند برای قبولی در این مدارس نیز دانش آموزان تسلط کافی داشته باشند. داوطلبان باید با آمادگی کافی در جلسه حضور یابند تا شانس قبولی در این مدارس را داشته باشند.

منابع این آزمون از کتب درسی پایه هشتم و نهم می باشد پس دانش آموزان باید تسلط کامل بر تمامی موضوعات کتب درسی خود داشته باشند و برای آمادگی بیشتر می توانند کتب کمک آموزشی نیز مطالعه نمایند. 

با بررسی نمونه سوالات امتحان نمونه‌دولتی سالیان گذشته داوطلبان با نوع سوالات اآشنا می شوند و در زمان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بازدهی بالاتری داشته باشند و شانس قبولی بیشتری در این مدارس خواهند داشت. چنانچه پیرامون زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

‌زمان آزمون مدارس نمونه‌دولتی در چه تاریخی برگزار می شود؟

تاریخ برگزاری امتحان نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تا کنون اعلام نشده اما پیش بینی می شود در تیر ماه انجام شود.

متقاضیان برای ورود به جلسه بایستی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

همراه داشتن کارت ورود به جلسه نمونه دولتی از الزامات ورود به جلسه می باشد.

آیا برای مقطع ششم به هفتم امتحان ورودی مدارس نمونه دولتی برگزار می شود؟

خیر، آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم حذف شده است و ورود به این مدارس بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.

منبع: زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی



:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ چیست؟ دانشگاه جامع علمی کاربردی به دلیل اینکه تمامی رشته های خود را به صورت بدون آزمون در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ارائه می دهد، در میان متقاضیان مخصوصا شاغلین طرفداران خاص خود را دارد. متقاضیان در زمان ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه ها، مراحل ثبت نام خود را طی کنند. یکی از مراحل ثبت نام ارسال مدارک و اطلاعات لازم می باشد که داوطلبان بایستی از این مدارک مطلع باشند و از پیش آماده کنند تا در طول ثبت نام خود با مشکلی مواجه نشوند. در ادامه مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401 را نام برده ایم.

منبع: مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

تمامی داوطلبان بایستی که به منظور ثبت نام و درج کد رشته محل های انتخابی خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای مقاطع کاردانی و کارشناسی، فرم مربوطه را تکمیل کنند که این امر نیازمند ارسال اطلاعات و مدارک ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی 1401 می باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و از طریق دفترچه راهنما ثبت نام در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد که به منظور سهولت دسترسی به این اطلاعات لازم ما در این مقاله به این اطلاعات و مدارک اشاره کرده ایم.

اطلاعات فردی 

برای نام نویسی به اطلاعات فردی متقاضیان نیاز می باشد. مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ به شرح موارد زیر است:

✅ کد ملی و کد اتباع غیر ایرانی برای داوطلب غیر ایرانی

✅ ملیت

✅ دین و مذهب

✅ وضعیت جسمانی

✅ شماره تلفن ثابت و همراه داوطلب

✅ عکس 3 * 4 داوطلب که بایستی با مشخصات خاصی در سامانه بارگذاری شود.

✅ کد پستی محل سکونت داوطلب

✅ مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برای داوطبان آقا را مشخص می کند.

✅ کد ۱۳ رقمی اتباع خارجی داوطلب

اطلاعات شناسنامه ای 

به برخی اطلاعات شناسنامه ای داوطلب جهت احراز هویت در نام نویسی نیاز است. این اطلاعات شناسنامه ای به شرح موارد زیر می باشد:



:: برچسب‌ها: مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 153

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط آ«وزش و پرورش اعلام می شود. ورود به مدارس نمونه دولتی تحت شرایط خاصی صورت می‌گیرد به طوری که در مقطع ششم داوطلبان بایستی با مراجعه حضوری و پذیرش براساس سوابق تحصیلی ه یکی از این مدارس مراجعه کنند و در جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی خود اقدام کنند. در مقطع دهم نیز با شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و کسب قبولی در این آزمون وارد این مدارس شوند. در راستای همین توضیحات و به منظور راهنمایی بیشتر متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی، در ادامه این مطالب اطلاعاتی پیرامون زمان و تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع:‌ تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم همانند سال‌های گذشته برگزار می‌گردد و داوطلبان باید در زمان های مقرر و از طریق سایت های مربوطه در این آزمون ثبت نام کنند و در جلسه آزمون حضور داشته باشند. در سالهای گذشته زمان آزمون نمونه دولتی در تابستان بود که در سال گذشته آزمون در تاریخ 15 مرداد 1400 برگزار شد. بهتر است داوطلبان و متقاضیان تحصیل در این مدارس در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

 

تا کنون زمان دقیق برزگاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401 – 1402

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 در یک بازه زمانی چند روزه تا هفته پیش از تاریخ  برگزاری آزمون نمونه دولتینهم به دهم ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ ، از طریق سایت نمونه‌دولتی هر استان قابل دریافت است. 

در کارت ورود به جلسه نمونه دولتی اطلاعاتی شامل زمان برگزازی آزمون، محل برگزازی آزمون، شماره داوطلبی، مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه تحصیل، رشته مورد تقاضا، اولویت انتخاب مدارس و نشانی دقیق حوزه امتحانی درج شده است.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401 – 1402

تمامی متقاضیان که قصد دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون را دارند، کافی است طبق مراحل دریافت کارت ورود به جلسه نمونه‌دولتی ، کارت آزمون خود را دریافت کنند. ممکن است مراحل دریافت کارت ورود به جلسه در سایت های مختلف کمی متفاوت باشد اما روند کلی دریافت این کارت طبق مراحل زیر می‌باشد.

1️⃣ تمامی مراحل ثبت نام نمونه‌دولتی از طریق سایت‌های استانی انجام می‌شود، بنابراین داوطلبان بایستی پس در زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه‌دولتی نهم به دهم، به سایت نمونه‌دولتی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

برای مشاهده سایت ثبت نام نمونه دولتی هر استان کلیک کنید.

2️⃣ در صفحه باز شده بایستی” کد ملی داوطلب ” و اطلاعات خواسته شده را وارد کنند تا بتوانند وارد سامانه شوند.

3️⃣ بر روی لینک فعال ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ” کلیک کرده و کارت خود را دریافت کنند.

 

تمامی داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند و تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ همراه خود داشته باشند، چرا که از الزامات ورود به جلسه آزمون می‌باشد.

 

رفع نقص کارت ورود به جلسه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

یک بازه زمانی چند روزه پیش از تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 مهلت دریافت کارت ورود با جلسه خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان در روزهای ابتدایی کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 خود را از سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود دریافت کنند، تا در صورتی که در کارت و اطلاعاتشان مغایرتی وجود داشت، زمان کافی برای رفع و تصحیح داشته باشند.

چنانچه اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه مربوط به داوطلب ین با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او مغایرت داشته باشد از ورود او به جلسه آرمون ممانعت به عمل خواهد آمد، بنابراین بهتر است اگر داوطلبی متوجه اشتباه سیستمی در کارت ورود به جلسه خود شد، سریعا قبل از تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نسبت به رفع نقص آن اقدام کند.

تاریخ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

نتایج آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم پس از گذشت یک بازه زمانی 10 تا 15 روز پس از برگزاری آزمون از سایتهای ثبت نام آزمون نمونه دولتی منتشر می‌گردد. داوطلبانی که طبق اعلام نتایج نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ موفق به کسب قبولی در مدرسه موردنظرشان شده اند، بایستی در تاریخ های مقرر برای ثبت نام در مدرسه موردنظر اقدام کنند.

 

تاکنون زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از سوی هیچ سایتی اعلام نشده است.

 

 همچنین زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیز برای هر استان متفاوت می‌باشد، به محض دریافت اخبار جدید، مطالب این قسمت نیز بروزرسانی شده و تاریخ آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را قرار خواهیم داد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

منبع:‌ تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401



:: برچسب‌ها: تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ در دفترچه راهنما ثبت نام درج شده است. با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی از سوی سازمان سنجش، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. این دفترچه شامل تمام کد رشته محل هایی است که بصورت بدون کنکور و صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری شامل دوره های روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان می توانند رشته های بدون کنکور ارائه شده را مشاهده و اقدام به انتخاب رشته کنند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه‌های سراسری در دو نیمسال اول (مهر) و نیمسال دوم (بهمن) انجام می گیرد که برای هر نوبت دفترچه‌ای جداگانه منتشر می شود. این دفترچه حاوی لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری می باشد. داوطلبان می توانند با اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ بدون شرکت در آزمون و با ملاک سوابق تحصیلی، انتخاب‌رشته کنند و پس از قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

از آنجایی که اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ جهت تکمیل فرم انتخاب‌رشته بسیار حائز اهمیت است، در ادامه به منظور راهنمایی علاقه مندان به پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های سراسری، فهرست تمامی رشته‌هایی که به صورت بدون کنکور در دو مقطع کارشناسی و کاردانی در زیرمجموعه های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه می گردد را برایتان آورده ایم.

رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 | گروه ریاضی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ در زیرگروه آزمایشی ریاضی و در دو مقطع کارشناسی و کاردانی به شرح جدول زیر می باشد :

مقطع کارشناسی
مهندسی مدیریت پروژه مهندسی نقشه برداری مهندسی پزشکی
مهندسی شیمی مهندسی مواد و متالورژی مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی
مهندسی مکانیک بیوسیستم (کشاورزی) مهندسی ماشین های صنایع غذایی مهندسی ساخت و تولید
مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت مهندسی ایمنی و بازرسی فنی مهندسی کامپیوتر
علوم کامپیوتر علوم مهندسی فیزیک
مهندسی عمران مهندسی برق مهندسی معدن
مهندسی صنایع مهندسی انرژی مهندسی اپتیک و لیزر
آمار و سنجش آموزشی ریاضیات و کاربردها علوم و مهندسی آب
مهندسی ماشین های ریلی مهندسی نساجی آمار
معماری داخلی مهندسی نفت مهندسی راه آهن
مهندسی ایمنی و بازرسی فنی مهندسی شهرسازی مهندسی معماری
مهندسی پلیمر مهندسی خط و سازه های ریلی چند رسانه ای
مقطع کاردانی
کاردانی مخابرات کاردانی تکنولوژی ماشین های کشاورزی کاردانی تکنولوژی آبیاری
کاردانی پالایش گاز کاردانی علمی کاربردی برق قدرت کاردانی معماری سنتی
کاردانی فنی برق و تاسیسات کاردانی فنی صنایع شیمیایی کاردانی شهرسازی
کاردانی بهینه سازی مصرف انرژی کاردانی آمار کاردانی معماری
کاردانی فنی الکترونیک کاردانی نقشه برداری کاردانی فنی جوشکاری
کاردانی فنی عمران کاردانی فنی مکانیک کاردانی ارتباطات و فناوری اطلاعات
کاردانی فنی صنایع کاردانی فنی عملیات پتروشیمی

رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱| گروه تجربی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ در زیرگروه آزمایشی علوم تجربی و در دو مقطع کارشناسی و کاردانی به شرح جدول زیر می باشد:

مقطع کارشناسی
بهداشت و بازرسی گوشت زیست شناسی جانوری مهندسی فضای سبز
زیست فناوری زیست شناسی دریا مهندسی طبیعت
میکروبیولوژی زیست شناسی گیاهی مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی
بهداشت مواد غذایی گیاه پزشکی زیست شناسی سلولی و مولکولی
اقتصاد کشاورزی علوم و مهندسی باغبانی علوم آزمایشگاهی
اقیانوس شناسی علوم و مهندسی جنگل دامپزشکی
ترویج و آموزش کشاورزی پایدار علوم و مهندسی خاک مهندسی صنایع مبلمان
زمین شناسی علوم و مهندسی شیلات شیمی کاربردی،
مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی علوم و مهندسی محیط زیست شیمی محض
علوم دامی علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)
مقطع کاردانی
اردانی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی کاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری
کاردانی تکنولوژی تولیدات دامی کاردانی تکنولوژی جنگلداری کاردانی تولید و فرآوری خرما
کاردانی شیمی آزمایشگاهی کاردانی امور زراعی و باغی کاردانی تکنولوژی مواد غذایی

رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 | گروه انسانی

لیست رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ در زیرگروه آزمایشی علوم انسانی و در دو مقطع کارشناسی و کاردانی به شرح جدول زیر می باشد :

مقطع کارشناسی
معارف اسلامی و ادیان معارف اسلامی و تاریخ معارف اسلامی و علوم تربیتی
معارف اسلامی و علوم قرآنی معارف اسلامی و کلام ادیان و عرفان
حقوق باستان شناسی تاریخ تمدن ملل اسلامی
علوم حدیث فقه و حقوق حنفی فقه و حقوق شافعی
فقه و حقوق اسلامی فقه و مبانی حقوق اسلامی شیعه شناسی
جغرافیا زبان شناسی زبان و ادبیات عربی
علوم قرآن و حدیث علوم ورزشی زبان و ادبیات ترکی آذری
فلسفه و حکمت اسلامی علم اطلاعات و دانش شناسی اقتصاد
تاریخ تاریخ زبان و ادبیات فارسی
مردم شناسی گردشگری معارف اسلامی معارف اسلامی و اخلاق
معارف اسلامی تبلیغ و ارتباطات معارف اسلامی و مدیریت جامعه شناسی
حسابداری روابط عمومی روانشناسی
هتلداری مدیریت صنعتی مدیریت مالی
روزنامه نگاری علوم تربیتی علوم سیاسی
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی برنامه ریزی اجتماعی و تعاون
مشاوره مدیریت امور بانکی مدیریت بیمه مدیریت امور گمرکی
مددکاری اجتماعی مدیریت کسب و کارهای کوچک علوم قضایی
مقطع کاردانی
کاردانی علوم ورزشی کاردانی گردشگری کاردانی هتلداری
کاردانی بیمه کاردانی حسابداری کاردانی خدمات اداری
کاردانی امور بانکی کاردانی مدیریت بازرگانی کاردانی مدیریت صنعتی
کاردانی علوم قضایی کاردانی امور دولتی کاردانی امور فرهنگی
کاردانی تربیت مبلغ قرآن کریم کاردانی امور مالی و مالیاتی

رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ | گروه زبان های خارجه

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ در زیرگروه آزمایشی زبان های خارجی و در دو مقطع کارشناسی و کاردانی به شرح جدول زیر می باشد :

مقطع کارشناسی
آموزش زبان انگلیسی مترجمی زبان انگلیسی زبان و ادبیات آلمانی
زبان و ادبیات انگلیسی زبان و ادبیات فرانسه زبان روسی
مقطع کاردانی
کاردانی مترجمی زبان انگلیسی کاردانی آموزش زبان انگلیسی

رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ | گروه هنر

رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ در زیرگروه آزمایشی هنر و در دو مقطع کارشناسی و کاردانی به شرح جدول زیر می باشد :

مقطع کارشناسی
صنایع دستی فرش مرمت آثار تاریخی
نقاشی ایرانی هنر اسلامی کتابت و نگارگری باستان شناسی
طراحی صنعتی مرمت بناهای تاریخی مجسمه سازی
نوازندگی موسیقی ایرانی هنرهای صناعی ارتباط تصویری
عکاسی نقاشی بازیگری
تلویزیون و هنرهای دیجیتالی طراحی پارچه طراحی لباس
طراحی و ساخت طلا و جواهر سینما ادبیات نمایشی طراحی صحنه
نمایش عروسکی آهنگسازی کارگردانی تلویزیون
مقطع کاردانی
کاردانی طراحی پوشاک کاردانی باستان شناسی کاردانی گرافیک
کاردانی حفاظت و مرمت آثار تاریخی کاردانی انیمیشن کاردانی هنر سفالگری

دفترچه ثبت نام بدون آزمون 1401

در صورتی که رشته مورد علاقه شما جزو لیست رشته های صورت بدون کنکور دانشگاه سراسری است، بهتر است برای اینکه بدانید این رشته در کدام دانشگاه ها ارائه می شود و بتوانید کد رشته محل های مربوط به آن را استخراج کنید، باید دفترچه ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه سراسری 1401 را مورد بررسی قرار دهید.

پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های سراسری در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود که در ادامه لینک دانلود دفترچه های مربوط به هر یک را قرار داده ایم:

دانلود دفترچه های ثبت‌نام بدون آزمون (مهر) ۱۴۰۰
دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ریاضی ۱۴۰۰
دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی تجربی ۱۴۰۰
دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی انسانی ۱۴۰۰
دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی هنر و زبان های خارجی ۱۴۰۰
دانلود دفترچه ثبت‌نام بدون بدون آزمون (بهمن) ۱۴۰۰
دانلود دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ورودی بهمن 1400

 

چنانچه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری ۱۴۰۱ منتشر گردد، این مقاله بروزرسانی می گردد و لینک دانلود دفترچه های مربوط به سال جاری را قرار خواهیم داد.

 

مشاوره ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۱

اولین قدم برای نام نویسی و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری، دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه‌های سراسری و اطلاع از لیست کدرشته محل‌های ارائه شده می باشد. متقاضیان می توانند پس از مطالعه دفترچه اسامی کد رشته محل های مورد علاقه خود را استخراج و بر اساس علاقه اولویت بندی کرده و در فرم انتخاب رشته درج کنند.

ملاک و معیار پذیرش بدون کنکور در دانشگاه سراسری معدل دیپلم داوطلبان می باشد. در صورتی که علاقه مند به ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری در این مرحله هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چه معدل بالاتری داشته باشید؛ در نهایت شانس قبولی بیشتری نیز دارید.

بنابراین انجام یک انتخاب رشته درست و اصولی در این مرحله می تواند شما را به نتیجه قبولی برساند. لازمه انجام یک انتخاب رشته درست و اصولی داشتن آگاهی از نحوه انتخاب رشته صحیح می باشد. به طور مثال در مرحله انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 1401 بومی گزینی، سهمیه مناطق، سهمیه ایثاگران و … همانند پذیرش با آزمون موثر هستند و در حین انتخاب کد رشته محل ها باید مد نظر قرار داده شوند.

برای دریافت اطلاعات کاربردی پیرامون انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری و همچنین انتخاب رشته صحیح به کمک مشاوران مجرب و برتر تحصیلی در مجموعه دانتل، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ می‌ توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

متقاضیان از چه طریقی می توانند به لیست رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌های سراسری ۱۴۰۱ دسترسی داشته باشند ؟

لیست رشته ها در هر کدام از زیرگروه های آزمایشی در قالب دفترچه راهنما ثبت نام و انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.

رشته‌های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱ در کدام دانشگاه ها ارائه می گردد؟

رشته ها در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی ارائه می شود.

رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌های سراسری ۱۴۰۱ در کدام زیرگروه‌های آزمایشی ارائه می شود؟

رشته های بدون کنکور در تمامی زیرگروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه می شود که اسامی آن ها را در متن مقاله فوق ارائه کرده ایم.

منبع: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری



:: برچسب‌ها: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ همزمان با آغاز نام نویسی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. این دانشگاه برای دو مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. سنجش و پذیرش دانشگاه علمی‌کاربردی به شکل بدون کنکور و براساس امتیازاتی است که داوطلبان در طول تحصیل خود کسب کرده‌اند.  متقاضیان برای اینکه از جزئیات ورود به دانشگاه علمی‌کاربردی آگاه شوند، می‌بایست اقدام به دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1401 کنند. 

منبع: دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ برای مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته به صورت جداگانه منتشر می شود و داوطلبان هر مقطع باید دفترچه‌ی مربوط به مقطع انتحابی خود را دانلود و مطالعه نمایند. در این دفترچه مواردی از جمله شرایط و مدارک لازم برای نام نویسی این دانشگاه ذکر شده است. در بخش دیگر این دفترچه رشته های دانشگاه علمی کاربردی 1401  ارائه شده قرار گرفته است و داوطلبان می توانند رشته های انتخابی خود را در سایت سنجش وارد کنند.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

ثبت نام داوطلبان برای ورود به دانشگاه های علمی کاربردی بر عهده سازمان سنجش می باشد. این سازمان همزمان با شروع بازه زمانی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای هر نیمسال تحصیلی دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ (نیمسال اول یا ورودی مهرماه یا نیمسال دوم ورودی بهمن ماه) منتشر می کند.

دانلود دفترچه نیمسال اول | ورودی مهرماه

در سال گذشته زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از تاریخ ۲۴ مرداد ماه شروع شد و سازمان سنجش دفترچه‌ی انتخاب رشته را نیز منتشر کرد. در سال جاری تاکنون دفترچه‌ی راهنما انتخاب رشته منتشر نشده است. در صورت انتشار لینک دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 را قرار خواهیم داد.

دانلود دفترچه‌ی راهنما ثبت نام نیمسال اول مهر ماه
مقطع 1400 1401
کاردانی لینک دانلود دفترچه کاردانی منشتر نشده است
کارشناسی ناپیوسته لینک دانلود دفترچه کارشناسی منتشر نشده است

 

به محض انتشار دفترچه‌ی راهنما ثبت نام سال 1401 در این قسمت برای دانلود قرار خواهیم داد.

 

دانلود دفترچه نیمسال دوم | ورودی بهمن ماه

در سال گذشته سازمان سنجش آموزش کشور در ۱۸ آذر ماه دفترچه‌ی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1401 را منتشر کرد و داوطلبان می توانستند دفترچه‌ی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم 1401 را دریافت و مطالعه کنند و سپس در جهت انتخاب رشته اقدام نمایند. تاکنون دفترچه‌ی راهنما سال 1401 منشتر نشده است اما در جدول زیر دفترچه سال گذشته برای مطالعه قرار داده ایم.

دانلود دفترچه‌ی راهنما ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه
مقطع 1400 1401
کاردانی لینک دانلود دفترچه کاردانی منشتر نشده است
کارشناسی ناپیوسته لینک دانلود دفترچه کارشناسی منتشر نشده است

 

به محض انتشار دفترچه‌ی راهنما ثبت نام سال 1401 در این قسمت برای دانلود قرار خواهیم داد.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401 همزمان با آغاز نام نویسی منتشر می شود. نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال در مقاطع کاردانی و کارناسی ناپیوسته انجام میگیرد. برای هر کدام از مقاطع در نمیسال های مختلف دفترچه‌ی راهنما جداگانه منتشر می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند این دفترچه را دانلود و مطالعه کنند. 

نمیسال تحصیلی زمان انتشار دفترچه
نمیسال اول (مهر ماه) اعلام نشده (احتمالا مرداد ماه)
نیمسال دوم (بهمن ماه) اعلام نشده (احتمالا آذر ماه)

 

تا کنون زمان انتشار دفترچه راهنما مشخص نشده است به محض اعلام در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به دانشگاه علمی کاربردی می توانید عضو کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو شوید.

 

محتوای دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1401

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401 شامل جزئیاتی در رابطه با شرایط ثبت‌نام و ورود به دانشگاه‌ است. این دفترچه شامل بخش‌های مختلفی است که هر کدام اطلاعاتی مهم و کاربردی را به داوطلب منتقل می‌دهند. به طور کلی محتوا شامل موارد زیر است:

✅ مقدمه: بخش مقدمه اطلاعاتی کلی در مورد دانشگاه‌های علمی کاربردی ارائه می‌دهد.

✅ شرایط سنجش و پذیرش دانشجو: در این بخش تمام شرایط لازم برای پذیرش دانشجو با جزئیات کامل شرح داده شده‌اند.

✅ شرح روش پذیرش دانشجو: در این بخش نحوه پذیرش داوطلبان و موارد دخیل در این امر از جمله معدل داوطلب، سهمیه‌های خاص و… برای متقاضیان مشخص شده است.

✅ ثبت نام: در بخش ثبت نام داوطلب با چگونگی ثبت نام اینترنتی آشنا می‌شود.

✅ انتخاب رشته: در بخش انتخاب رشته دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 راهنمایی‌های لازم جهت داشتن یک انتخاب رشته مناسب و درست برای داوطلبان آورده شده است.

✅ لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی: در این قسمت رشته‌هایی که امکان ثبت نام در آن‌ها وجود دارد در قالب جدول درج شده‌اند.

✅ فرم‌ها: در آخرین قسمت از  این دفترچه نمونه فرم‌هایی که داوطلب در طول ثبت نام با آن‌ها مواجه می‌شود، ثبت شده‌اند.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

رشته‌های ارائه شده در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۱

هر داوطلبی مجاز است تا تنها در رشته‌ای نام نویسی کند که نام و کد آن در لیست رشته‌های ارائه شده در دفترچه‌ی راهنما وجود داشته باشد. لازم به توضیح است که دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت مجزا منتشر می‌شود. از همین رو هر یک از این مقاطع تحصیلی دارای رشته‌های مختلف خواهند بود.

با توجه به تغییراتی که ممکن است هر ساله در لیست رشته‌های ارائه شده دانشگاه علمی‌کاربردی ایجاد شود، بهتر است قبل از نام نویسی به بررسی این لیست پرداخت. داوطلبان پس از دسترسی به لیست رشته‌های ارائه شده در دفترچه‌ی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می‌بایست رشته‌های مورد علاقه خود را اولویت بندی کرده و شانس پذیرش خود را در این رشته‌ها بیازمایند. 

 

بخوانیدنحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی[/box]

مشاوره ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401

چنانچه قصد شرکت در ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه‌های علمی‌کاربردی را دارید، بایستی ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ را از طریق سایت سازمان سنجش دانلود نمایید و چنانچه دارای شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بودید، مراحل ثبت نام خود را طی کنید.

برای اطلاع از جزئیات ثبت‌نام دانشگاه های علمی‌کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه 1401 و همینطور تکمیل مراحل ثبت‌نام خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دانشگاه علمی کاربردی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا دفترچه‌ی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی‌کاربردی فقط کدرشته محل های بدون کنکور درج گردیده است؟

بله، دانشگاه علمی کاربردی فقط به صورت بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

دفترچه‌ی علمی کاربردی از طریق چه سایتی منتشر خواهد شد؟

این دفترچه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. مجموعه دانتل به محض انتشار این دفترچه آن در همین مقاله قرار داده و در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

آیا دفترچه ثبت نام نیمسال اول و دوم به صورت مجزا منتشر خواهند شد؟

بله، دفترچه راهنمای ثبت نام در بازه نزدیک به ثبت نام مهر و بهمن، به صورت مجزا از یکدیگر منتشر خواهد شد.

منبع: دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی



:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در تاریخ 27 خرداد ماه می باشد. متقاضیانی که در زمان مقرر و در فروردین ماه اقدام به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی خود کرده اند، می توانند در تاریخ اعلام شده جهت برگزاری آزمون تیز هوشان نهم به دهم ابتدا از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند و سپس در جلسه آزمون حضور پیدا کنند. در ادامه همراه ما باشید تا از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 مطلع شویم. 

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی قصد شرکت در آزمون تیز هوشان نهم به دهم را دارند ابتدا بایستی به درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medue.ir ” مراجعه کنند و سپس از طریق انتخاب گزینه ” سمپاد پایه دهم ” نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نموده و هزینه مربوطه را نیز پرداخت کنند. . برای اطلاع زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ کلیک کنید.

پایه آزمون تیزهوشان زمان برگزاری آزمون
آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402  جمعه 27 خرداد ماه 1401

متقاضیانی که مراحل ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کرده اند و هزینه ثبت نام در آزمون تیزهوشان را پرداخت نموده اند، می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402حضور داشته باشند. میزان آمادگی و عمکلرد دانش آموزان نهمی در جلسه آزمون وضعیت قبولی و یا عدم قبولی آن ها را مشخص می کند.

در صورتی که برای مطالعه سرفصل های امتحانی آزمون تیز هوشان نهم به دهم و کسب آمادگی برای شرکت در جلسه این آزمون، نیازمند راهنمایی هستید؛ می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل بپرسید. 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

امکان دریافت کارت ورود به جلسه معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می باشد. متقاضیان به این منظور باید به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه کنند و پس از پرداخت هزینه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

با توجه به زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 کارت ورود به جلسه در یک بازه زمانی 4 الی 7 روزه قبل از تاریخ برگزاری از آزمون منتشر شود. چنانچه که تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه اعلام گردد؛ در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به منظور راهنمایی شما عزیزان، راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را قرار داده ایم.

1️⃣ وارد سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” شوید.

 

2️⃣ در کادر های تعیین شده ” کد ملی” و ” رمز عبور همگام ” خود را وارد کنید. 

 

3️⃣ در صفحه جدید، نقش خود را ” دانش آموز ” و نام سازمان را “ نام مدرسه ” وارد نمایید.

 

4️⃣ در این مرحله در قسمت راست صفحه بر روی گزینه “ماژول ” کلیک کنید و در نهایت کارت ورود به جلسه تان را دریافت نمایید.

 

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در جلسه آزمون الزامی است چراکه این کارت شامل اطلاعات فردی و تحصیلی دانش آموز شامل نام، نام خانوادگی، عکس متقاضی، مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده، نشانی دقیق حوزه امتحانی و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می باشد و از آن جهت شناسایی متقاضی استفاده می گردد.

 

چنانچه پس از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه اشتباهی در اطلاعات درج شده بر روی کارت شدید باید نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به داوطلبان این امکان را می‌دهد که چند روز پیش از تاریخ آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ ، کارت ورود به جلسه خود را نیز دریافت کنند. کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون بسیار ضروری می‌باشد در صورتی داوطلب کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته نباشد از ورود آنها به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

مواردی پیش آمده که کارت ورود به جلسه آزمون تیز هوشان دارای مشکلات و اطلاعات نادرستی بوده، بنابراین توصیه می شود داوطلبان در روزهای آغازین کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و تا مهلت کافی برای رفع این دسته از مشکلات می تواند با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با شماره تماس بگیرید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 چه تاریخی می باشد؟

زمان آزمون تیز هوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 چه زمانی منتشر می گردد ؟

کارت ورود به جلسه آزمون تیز هوشان هفت الی 10 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. 

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به کدام سایت مراجعه کنند ؟

متقاضیان برای دریافت کارت باید به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند. 

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم



:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ هر ساله از طریق دفترچه راهنما در سایت سازمان‌سنجش منتشر می‌شود. از آنجا که زمان دقیقی برای نام‌نویسی وجود ندارد، داوطلبان رشته های بدون آزمون دانشگاه‌های پیام نور باید به طور مرتب برای ورودی نیمسال اول (مهر) در مرداد ماه و برای نیمسال دوم (بهمن) در ماه های آذر و دی اخبار مربوط به شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور را دنبال کنند. در این راستا موسسه دانتل کو به طور منظم اطلاعات مربوط به زمان‌و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 را در ادامه این مقاله و سایر مقالات این سایت نشر می‌دهد. همچنین می‌توانید در کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو عضو شده و از آخرین اخبار دانشگاه‌های بدون آزمون اطلاع کسب کنید.

منبع: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

دفترچه‌ی راهنما ثبت‌نام بدون آزمون از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. در این دفترچه شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ در چند بخش شرح داده شده است. داوطلبان پیش از انجام فرآیند ثبت‌نام ابتدا دفترچه‌ی راهنما را باید به صورت کامل مطالعه کند و در صورتی که واجد الشرایط نام نویسی بودند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند. برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیک کنید.

در ادامه مقاله شرایط لازم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 1401 بر اساس سال گذشته شرح داده‌ایم. به محض انتشار دفترچه سال جدید تغییرات اعمال خواهد شد.

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

اولین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 مربوط به شرایط عمومی می باشد. شرایط عمومی ثبت نام بدون آزمون پیام نور 1401 به شرح موارد زیر است :

✅ متقاضیان باید به دین اسلام و یا یکی از ادیان به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران معتقد باشند.

✅ ایمان و باور به نظام جمهوری اسلامی ایران، پذیرفتن قوانین و نداشتن عناد و دشمنی با آن نیز از شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1401 می باشد.

✅ داوطلب باید دارای توانایی جسمی متناسب با رشته ای که انتخاب می کند، باشد. 

✅ عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم اشتهار به فساد اخلاقی، عدم وابستگی و عضویت به گروهک های محارب از دیگر شرایط عمومی بدون آزمون دانشگاه پیام نور می باشد.

✅ داوطلب باید کلیه مقررات دانشگاه محل قبولی خود را بپذیرد و به آن پایبند باشد.

✅ متقاضیان پس از قبولی در یکی از کد رشته محل های ارائه شده به صورت بدون آزمون، مجاز به ثبت درخواست نقل و انتقالات نیستند.

✅ هر داوطلب باید برای شروع هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه و با توجه به مصوبه دانشگاه پیام نور پرداخت کند. 

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد:

❌ متقاضیان برای اینکه بتوانند در رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند، باید یکی از مدارک دیپلم زیر شوند:

1️⃣ مدرک دیپلم نظام جدید (6-3-3) سه ساله متوسطه نظری و فنی حرفه ای 

2️⃣ مدرک دیپلم نظام سالی-واحدی یا ترمی-واحدی رشته های نظری (ریاضی، تجربی، انسانی و معارف) + مدرک پیش دانشگاهی

3️⃣ مدرک دیپلم نظام سالی-واحدی یا ترمی-واحدی رشته های فنی حرفه ای یا کاردانش +مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی

       

:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 160

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طریق سامانه سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان امکان پذیر می باشد. متقاضیان باید چند روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم (زمان برگزاری آزمون 26 خرداد ماه می باشد) به صورت اینترنتی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند تا بتوانند در جلسه آزمون حضور پیدا کنند. کارت آزمون تیز هوشان هفتم شامل مشخصات فردی داوطلب است و از آن به عنوان مدرکی جهت تشخیص هویت و شناسایی شرکت کننده استفاده می شود. در ادامه ضمن پرداختن به زمان انتشار، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را نیز ارائه کرده ایم.

منبع: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ورود به مدارس تیز هوشان از طریق شرکت در آزمون ورودی این مدرسه امکان پذیر می باشد. این آزمون در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می گردد. آزمون تیز هوشان ششم به هفتم در قالب یک آزمون هوش می باشد که به منظور سنجش استعداد و توانایی تحلیل مسائل و میزان خلاقیت دانش آموزان طراحی می شود.

بنابراین دانش آموزان ششمی برای ورود به مدارس تیزهوشان باید در یک آزمون سنجش هوش شرکت کنند و در صورتی که موفق به کسب نمره لازم شوند؛ می توانند از مقطع هفتم وارد مدارس تیزهوشان شوند.

 

آزمون تیزهوشان در پایه ششم به هفتم در تاریخ 26 خرداد ماه و در پایه نهم به دهم در تاریخ 27 خرداد ماه 1401 برگزار می شود.

 

متقاضیانی که در فصل بهار اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام آزمون تیز هوشان ششم به هفتم در سایت مرکز ملی استعداد های درخشان کرده اند، در صورتی مجاز به شرکت در جلسه آزمون هستند که در تاریخ های اعلام شده مجدد به این سایت مراجعه کنند و اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نمایند.

البته لازم است اشاره کنیم که دریافت کارت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 برای دسته ای از دانش آموزان امکان پذیر است که هزینه ثبت نام را پرداخت کرده باشند. 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1401 – 1402

یکی از الزامات جهت ورود متقاضیان به جلسه آزمون، به همراه داشتن کارت آزمون می باشد، به صورتی که اگر داوطلبی این کارت را به همراه نداشته باشد؛ از ورود او به جلسه امتحان هوش جلوگیری می گردد.

بنابراین مهم است که متقاضیان از زمان انتشار کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مطلع باشند و نسبت به دریافت آن اقدام کنند. معمولا کارت ورود به جلسه 5 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می گردد که تاریخ دقیق آن در دفترچه راهنمای ثبت‌نام درج می گردد.

 

پیش بینی می شود زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در تاریخ 22 خرداد ماه منتشر شود و داوطلبان می توانند آن را دریافت کنند.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی انجام می شود. در صورتی که در این زمینه نیازمند راهنمایی هستید، می توانید از راهنمای تصویری که به صورت مرحله به مرحله در ادامه ارائه کرده ایم، استفاده نمایید. 

1️⃣ به سامانه ثبت نام آزمون دبيرستان های استعدادهای درخشان به آدرس ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنید. 

 

2️⃣ در کادر نمایش داده شده در قسمت راست صفحه، ” کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” خود را وارد نمایید. در صورتی که رمز عبور همگام خود را فراموش کرده اید جهت دریافت آن مجدد به مدیر مدرسه تان مراجعه کنید.

 

3️⃣ در صفحه جدید نقش خود را دانش آموز و عنوان سازمان را نام مدرسه ای که در آن در حال تحصیل می باشید، وارد کنید.

 

4️⃣ در این مرحله وارد پرتال دانش آموزی خود می شوید که برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1402 ابتدا باید بر روی لینک ” ثبت نهایی ” کلیک کنید تا لینک دریافت فعال شود.

5️⃣ در مرحله آخر بر روی گزینه چاپ کارت کلیک نمایید تا بتوانید از کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ پرینت بگیرید.

 

پس از اینکه لینک دریافت کارت ورود به جلسه در خرداد ماه در سامانه استعدادهای درخشان فعال شود؛ راهنمای تصویری بروزرسانی خواهد شد.

 

رفع نقص کارت آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

یکی از نکاتی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مطرح می باشد، این است که متقاضی باید کارت آزمون خود را بررسی نمایند تا تمامی اطلاعات شخصی درج شده بر روی آن درست باشند. چراکه بسیار اهمیت دارد که تمامی اطلاعات مندرج درست درج شده باشند. 

به عنوان مثال ممکن است تصویر درج شده بر روی کارت با تصویر واقعی داوطلب متفاوت باشد و یا اشتباهاتی در کد ملی صورت گرفته باشد. در صورتی که متقاضی آزمون متوجه شود که در کارت ورود به جلسه او نواقصی وجود دارد؛ باید جهت رفع نقص به اداره آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه نماید.

داوطلب با کارت ورود به جلسه ای که فاقد عکس است و یا دارای عکس اشتباه می باشد و همینطور دارای اطلاعات اشتباه است؛ مجاز به شرکت در جلسه آزمون نیست.

مشاوره برگزاری آزمون 1401 – 1402

یکی از موارد مهمی که در کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ درج می گردد؛ محل برگزاری آزمون و شماره صندلی داوطلب است. بهتر است شرکت کنندگان سعی کنند یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی خود حاضر شوند. توصیه می شود یک بطری آب معدنی به همراه چند عدد خرما و یا شکلات نیز همراه خود به جلسه آزمون ببرند.

شما دانش آموزان ششمی عزیز که قصد شرکت در آزمون ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را دارید، در نظر داشته باشید که سوالات این آزمون در قالب سوالات هوش و خارج از کتاب های درسی است. بنابراین برای اینکه موفق به پاسخگویی به سوالات شوید باید درست و اصولی مطالعه کنید. در صورتی که در این زمینه نیازمند مشاوره می باشید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران مجرب این مرکز دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طریق کدام سایت امکان پذیر است ؟

کارت ورود به جلسه از طریق سامانه ثبت نام آزمون پايه هفتم دبيرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) با آدرس الکترونیکی ” azmoon.medu.ir ” منتشر می شود.

زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 چه تاریخی می باشد؟

کارت ورود به جلسه از تاریخ ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ در سایت سمپاد قابل دریافت می باشد.

متقاضیان جهت دریافت کارت آزمون تیزهو شان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه اطلاعاتی نیاز دارند ؟

متقاضیان جهت ورود به پرتال دانش آموزی و دریافت کارت ورود به جلسه خود به اطلاعاتی شامل کد ملی و رمز عبور همگام خود نیاز دارند.

منبع: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم



:: برچسب‌ها: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ چگونه می باشد؟ ثبت نام بدون کنکور فرصتی را برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه های سراسری فراهم می نماید. متقاضیان تحصیل در دانشگاه های سراسری به صورت بدون آزمون باید در زمان ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند. از آنجایی که ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری ممکن است به روش های متفاوتی انجام شود، این مقاله را به راهنما گام به گام تصویری و نحوه ثبت نام بدون کنکور 1401 اختصاص داده ایم.

منبع: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 به صورت مجازی و در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود. البته گاهی هم برای نیمسال دوم به صورت حضوری در دانشگاه های ارائه دهنده انجام می شود که به هر حال از طریق اطلاعیه های سازمان سنجش مشخص خواهد شد.

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه های سراسری را دارند، بایستی برای اطلاع از جزییات این ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنند و دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری 1401 را دانلود کنند. این دفترچه شامل اطلاعات مهمی از جمله شرایط ثبت نام، کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های مختلف ، نحوه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ و … می باشد که لازم است پیش از هر اقدامی از این اطلاعات آگاه شد.

چنانچه طبق مندرجات دفترچه راهنما متقاضیان واجد شرایط بودند، باید مدارک لازم ثبت نام را آماده کنند و البته کد رشته محل های خود را نیز حداکثر در 100 کد رشته محل استخراج نمایند. در ادامه نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 را ارائه کرده ایم.

راهنما نحوه ثبت نام بدون کنکور 1401

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری لازم است شما متقاضیان عزیز طبق مراحل زیر پیش بروید و ثبت نام خود را از سایت ثبت نام بدون کنکور انجام دهید. در ادامه نحوه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ را شرح داده ایم.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید و سپس از طریق منوی رنگی سمت راست سایت گزینه ” سراسری ” را انتخاب کنید.

2️⃣ بر روی لینک ” ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ ” کلیک کنید.

3️⃣ پس از وارد شدن به سامانه پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی، بایستی بر روی گزینه ” ثبت نام جدید ” کلیک نمایید.

4️⃣ این مرحله از نحوه ثبت نام بدون کنکور ، ارسال عکس می باشد. متقاضیان بایستی یک عکس جدید که در سال جاری گرفته شده باشد با زمینه سفید، تمام رخ، با حجاب برای متقاضیان خانم، فرمت JPG، حجم حداکثر 70 کیلوبایت و بدون هیچ حاشیه زائد، کاملا واضح و مشخص، بدون اثر مهر، منگنه و یا هر گونه لکه، اندازه حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل در این قسمت بارگذاری کنند. 

5️⃣ برای ارسال عکس بایستی ابتدا عکسی با مشخصات گفته شده انتخاب نمایید که برای انتخاب عکس بایستی از قسمت ” choose file ” اقدام کنید و پس از انتخاب عکس بر روی گزینه ” ارسال عکس ” کلیک کنید.‌ چنانچه عکس انتخابی شما مشخصات گفته شده را دارا باشد در صفحه و در کادر مربوط به عکس نمایش داده می شود که برای ادامه بایستی بر روی گزینه ” تایید و ادامه ” کلیک نمایید.

چنانچه عکس شما نمایش داده نشد، نمی توانید به مرحله بعد بروید. حتما عکسی با مشخصات گفته شده بارگذاری نمایید.

تکمیل فرم ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

در این بخش از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 یک فرم برای داوطلبان نمایش داده می شود که بهتر است با دقت به تمامی آن ها پاسخ داده شود. سوالات این فرم به شرح موارد زیر است:

نام خانوادگی نام نام پدر جنسیت
شماره شناسنامه سری و سریال شناسنامه تاریخ تولد کد ملی
کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم کد دانش آموزی مقطع دیپلم کد عنوان دیپلم
تاریخ اخذ مدرک دیپلم کد بخش محل اخذ مدرک سال دوم دبیرستان محل اخذ مدرک دیپلم  معدل کل دیپلم
معدل کتبی نهایی دیپلم کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش دانشگاهی کد دانش آموزی مقطع پیش دانشگاهی کد عنوان مدرک پیش دانشگاهی
تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی کد بخش محل اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی معدل مقطع پیش دانشگاهی سهمیه داوطلب
کد پیگیری 12 رقمی ایثارگران مدت حضور داوطلبانه در جبهه معلولیت اتباع غیر ایرانی و کد پیگیری 13 رقمی اتباع غیرایرانی
وضعیت اشتغال به تحصیل وضعیت فارغ التحصیلی در آموزش عالی معدل کل دوره کاردانی کد اشتغال کارکنان رسمی
کد استان و کد بخش محل اقامت کد نظام وظیفه کد پستی تلفن ثابت
تلفن همراه نشانی نشانی پست الکترونیکی اگر در آزمون کنکور سال گذشته شرکت کرده اید، شماره پرونده خود را وارد کنید.

داوطلبان بایستی توجه داشته باشند هر کدام از بند های فوق که مربوط به آن ها می شود را به دقت پاسخ دهند. برای جلوگیری از اتلاف وقت بهتر است داوطلبان از قبل این اطلاعات را آماده کنند و در زمان ثبت نام باسرعت بیشتری وارد سایت نمایند.

انتخاب کد رشته محل 

در این مرحله از نحوه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ داوطلبان بایستی که کد رشته محل های استخراجی خود را از دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور در فرم مربوطه وارد نمایند.

در این مرحله متقاضیان مجاز هستند 100 کد رشته محل را به ترتیب الویت در فرم انتخاب رشته وارد کنند. در این قسمت گزینه ای با عنوان ” جستجوی کد رشته محل ” وجود دارد که هر داوطلب می تواند جهت پیدا کردن کد رشته های مورد علاقه و انتخابی خود از آن استفاده کند.

چنانچه تمامی کد رشته محل های مورد نظر خود را وارد کردید، چندین بار بررسی نمایید و سپس بر روی گزینه ” تایید” کلیک کنید.

دریافت کد رهگیری ثبت نام

در این مرحله از نحوه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اگر تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشید، صفحه ای برای شما نمایش داده خواهد شد که شامل فرم ثبت نام شما با مشخصات و ” شماره پرونده ” و ” کد رهگیری ” است که خوب است از این صفحه پرینت تهیه کرده و تا پایان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید.

 

تاکنون لینک مربوط به ” سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۴۰۱” در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال نگردیده است که به محض فعال شدن، راهنمای تصویری نیز به مطالب فوق اضافه خواهد شد.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ۱۴۰۱

داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری در ورودی مهرماه 1401 نشوند و یا موفق به کسب قبولی نگردند، می توانند شانس خود را در ورودی نیمسال دوم و بهمن ماه امتحان کنند. در سال های گذشته بوده است زمان هایی که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری را به خود دانشگاه ها واگذار کرده اند، بدین معنی که داوطلبان بایستی به صورت حضوری به دانشگاه مدنظرشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دادند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ورودی بهمن ماه 1401 اینترنتی می باشد و داوطلبان می توانند طبق روش گفته شده برای مهرماه اقدام کنند، بدین صورت که به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن 1401 و مطالعه دقیق آن کد رشته محل های مدنظر شان را استخراج کنند و پس از آماده کردن مدارک لازم برای ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور و دریافت کد رهگیری، فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

مشاوره ثبت نام بدون آزمون 1401 

شما متقاضیان گرامی رشته های بدون کنکور در نیمسال اول و دوم، بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان سنجش، نسبت به تکمیل فرم و دیگر جزئیات اقدامات لازم را انجام دهید.

در گذشته اینطور بود که متقاضیان فقط می توانستند در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری فقط رشته هایی را انتخاب کنند که از رشته های زیر مجموعه رشته دیپلم آن‌ها باشد، اما طی سال های اخیر متقاضیان بدون درنظر گرفتن مدرک دیپلمشان می توانند تمامی رشته ها را انتخاب کنند.

اما نکته ای که وجود دارد این است که میزان تاثیر معدل کتبی دیپلم در این رشته ها متفاوت می باشد. برای اطلاع از میزان تاثیر معدل در انتخاب رشته و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1401 و البته انجام کامل فرآیند انتخاب رشته و ثبت در سامانه با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید. 

ثبت نام بدون کنکور

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری در تمامی دوره ها ارائه می شود؟

بله، رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری در تمامی دوره های روزانه، نوبت، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و مجازی ارائه می شود.

داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری به چه سایتی مراجعه کنند؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ازطریق سایت سازمان سنجش کشوری صورت می گیرد

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری به چه صورت است؟

در متن مقاله فوق به نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کردیم.

منبع: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ احتمالا در بهمن ماه انجام شود. دانش آموزان پایه ششم ابتدایی که متقاضی شرکت در ازمون تیزهوشان ششم به هفتم هستند و همچنین دانش آموزان پایه نهم که می‌خواهند در ازمون تیز هوشان نهم به دهم شرکت نمایند، باید در بازه های زمانی مشخصی که مرکز ملی پرورش استعداد درخشان تعیین می‌کند، به صورت اینترنتی نام نویسی خود را انجام دهند. مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 معمولا کوتاه مدت و کمتر از 10 روز است و هرسال با دانش آموزانی مواجه هستیم که به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام موفق به نام نویسی نشده اند و به همین دلیل سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان زمان نام نویسی را برای این دسته از دانش آموزان تمدید می‌کند. 

منبع: تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان در مهلت ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 ابتدا باید دفترچه راهنما را به صورت کامل مطالعه کنند و سپس با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir فرم ثبت نام خود را پر کرده و فرآیند نام نویسی را کامل کنند.

احتمال داده می‌شود امسال نیز همانند سال گذشته، ثبت نام آزمون تیزهوشان درفروردین ماه شروع شود و به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده خواهد شد که با مراجعه به سایت استعدادهای درخشان برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از تاریخ سه شنبه ۱۶ تا پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

 

همچنین پیش بینی می‌شود برای داوطلبان جامانده در مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، فرصت مجدد و چند روزه ای درنظر گرفته شود، طی سال گذشته زمان ثبت نام تیزهوشان اردیبهشت ماه بوده است و برای آزمون تیزهوشان سال 1401 نیز همین زمانبندی را احتمال می‌دهیم.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

همانطورکه در ابتدا نیز گفته شد، ثبت نام تیزهوشان به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد و لزومی ندارد که حضوری به مدارس مراجعه کنید. دانش آموزان در مهلت ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 در سایتی که در ادامه معرفی خواهد شد، در یک آزمون مشترک و هماهنگ کشوری شرکت داده می‌شود و در صورت کسب نمرات لازم، در مدرسه مورد تقاضای خود که در فرم ثبت نام مشخص کرده اند، پذیرفته می‌شوند.

سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir و سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم به نشانی azmoon.medu.ir می‌باشد. کلیه امور مربوط به آزمون‌ها از جمله دانلود دفترچه، واریز هزینه ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و دریافت کارنامه فقط از طریق این سایت ها قابل پیگیری است. 

 

توجه داشته باشید فرآیند ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیز هوشان از طریق سایت همگام ” hamgam.medu.ir ” نیز قابل انجام می باشد.

 

مشاوره مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق نام نویسی آزمون تیز هوشان 1401 مشخص نشده است، به شما دانش آموزان عزیز توصیه می‌کنیم که با پیگیری مطالب سایت دانتل و یا تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی از زمان شروع ثبت نام مطلع گردید و به کمک مشاوران فرم ثبت نام خود را تکمیل کنید.

با توجه به حجم بالای متقاضی این آزمون به دانش آموزان توصیه می شود نام نویسی خود را در اولین روزهای مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 انجام دهند. تا در صورت اختلالات ناشی از حجم ورودی بالای سایت از نام نویسی جا نمانند

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

ثبت نام آزمون تیزهوشان از چه تاریخی شروع می‌شود؟

درحال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان مشخص نیست اما احتمالا از هفته آخر بهمن ماه آغاز خواهد شد.

آیا زمان ثبت نام ازمون تیزهوشان تمدید خواهد شد؟

بله هرسال فرصت مجددی برای ثبت نام دانش آموزان جا مانده از ثبت نام درنظر گرفته می‌شود.

مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 چند روز است؟

حدود یک هفته قبل از شروع ثبت نام، زمان دقیق نام نویسی این آزمون به اطلاع دانش آموزان رسانده می‌شود.

منبع: تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان



:: برچسب‌ها: تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱ شامل چه رشته‌هایی است و در کدام دانشگاه ها ارائه می شود؟ پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می توانند با اطلاع از لیست کد رشته محل های ارائه شده، اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند. به منظور راهنمایی شما عزیزان در ادامه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه 1401 را ارائه کرده ایم.

 

منبع: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱

دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری، در بسیاری از رشته ها به صورت بدون آزمون و به صورت صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو جذب می کند. 

در صورتی که شما نیز علاقه مند به تحصیل رشته های بدون کنکور در دانشگاه های آزاد کرمانشاه 1401 می باشید، بهتر است ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دریافت و مطالعه کنید و سپس اگر رشته‌ی مورد علاقه تان در یکی از واحد های دانشگاه آزاد در کرمانشاه ارائه شده بود، اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی و سپس انتخاب‌رشته نمایید.

پذیرش بدون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد در چهار مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در پنج زیرگروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان و با توجه به مدرک مقطع قبلی متقاضیان صورت می گیرد. 

رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱ برای هر نیمسال و هر مقطع به صورت جداگانه منتشر می گردد. ملاک پذیرش دانشجو در هر مقطع سوابق تحصیلی آن ها و معدل مقطع قبلی شان می باشد.

به منظور راهنمایی شما علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور در دو مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد کرمانشاه ، در ادامه لیست رشته‌های ارائه شده در این دو مقطع را ارائه کرده ایم:

مقطع کارشناسی پیوسته

متقاضیانی که دارای یکی از مدارک تحصیلی زیر باشند، مجاز به ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد کرمانشاه 1401 می باشند.

✅ دیپلم چهارساله نظام قدیم

✅ دیپلم سه ساله نظام جدید (6 -3-3) نظری، فنی حرفه ای و کاردانش

✅ دیپلم نظام قدیم سالی – واحدی و ترمی – واحدی رشته‌های نظری + پیش دانشگاهی، فنی حرفه ای و کاردانش

✅ مدرک دیپلم به همراه مدرک پیش دانشگاهی

✅ مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته 

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد کرمانشاه
 زبان و ادبیات فارسی آموزش زبان انگلیسی ادیان و عرفان
فقه و مبانی حقوق اسلامی علوم ارتباطات اجتماعی علوم تربیتی
مطالعات خانواده روان شناسی تاریخ
مدیریت بازرگانی مدیریت صنعتی مدیریت امور بانکی
مدیریت مالی مدیریت کسب و کارهای کوچک حسابداری
مدیریت فرهنگی هنری علوم ورزشی جغرافیا
علوم کامپیوتر ریاضیات و کاربردها فیزیک
شیمی شیمی محض زیست فناوری
زیست شناسی سلولی و مولکولی زیست شناسی گیاهی آمار
مهندسی برق مهندسی خط و سازه های ریلی علوم مهندسی
مهندسی مکانیک مهندسی نساجی مهندسی کامپیوتر
مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی علوم و مهندسی خاک طراحی صنعتی
ارتباط تصویری مهندسی شهرسازی شیمی کاربردی
حقوق میکروبیولوژی علوم و مهندسی صنایع غذایی
زبان و ادبیات فرانسه ریاضیات و کاربردها فیزیک مهندسی
زمین شناسی اقتصاد کشاورزی ایمنی صنعتی
مهندسی صنایع مبلمان علوم و مهندسی آب علوم سیاسی
اقتصاد مدیریت امور گمرکی مشاوره
علوم ورزشی علم اطلاعات و دانش شناسی علوم کامپیوتر
زیست شناسی دریا مهندسی ماشین های صنایع غذایی

در صورتی که مایل هستید از دانشگاه های ارائه دهنده کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه مطلع گردید، می توانید دفترچه های زیر را بررسی نمایید. به محض انتشار دفترچه سال 1401 در این قسمت قرار خواهیم داد.

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته مهر 1400

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته بهمن ۱۴۰۰

 

 

مقطع کارشناسی ناپیوسته

✅ دارندگان مدرک کاردانی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته مجاز به ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱ می باشند. 

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرمانشاه
آموزش زبان انگلیسی آموزش دینی و عربی آموزش و پرورش ابتدایی
حقوق – حقوق ثبتی مدیریت بازرگانی حسابداری
تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی آموزش ریاضی مهندسی حرفه ای معماری
مهندسی حرفه ای مکانیک خودرو مهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار مهندسی حرفه ای ساخت و تولید
مهندسی حرفه ای الکترونیک کاربردی مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی مهندسی تکنولوژی برق – قدرت
مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری سخت افزار کامپیوتر
مهندسی اجرایی مهندسی حرفه ای ایمنی صنعتی مهندسی تولیدات گیاهی
مهندسی شهرسازی سخت افزار کامپیوتر گرافیک – تصویرسازی
کارشناسی حرفه ای علوم کتابداری و اطلاع رسانی مهندسی حرفه ای صنایع شیمیایی مهندسی منابع طبیعی – محیط زیست
علوم آزمایشگاهی دامپزشکی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق

در صورتی که مایل هستید از دانشگاه های ارائه دهنده کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه مطلع گردید، می توانید دفترچه های زیر را بررسی نمایید. به محض انتشار دفترچه سال 1401 در این قسمت قرار خواهیم داد.

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته مهر 1400

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته بهمن 1400

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد کرمانشاه 1401

متقاضیان می توانند با توجه به معدل مدرک دیپلم خود از میان رشته‌های ارائه شده در مقطع کاردانی 20 کد رشته محل را انتخاب کرده و الویت بندی نمایند. در ادامه لیست رشته های ارائه شده در دو مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته را ارائه کرده ایم:

مقطع کاردانی پیوسته

دارندگان یکی از مدارک زیر مجاز هستند در ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱ شرکت کنند.

✅ دیپلم چهارساله نظام قدیم

✅ دیپلمه سه ساله نظام جدید رشته‌های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش

رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد کرمانشاه
حسابداری امور اداری تربیت بدنی
الکترونیک عمومی الکتروتکنیک نقشه برداری
ساخت و تولید جوشکاری نقشه کشی صنعتی
مکانیک خودرو تبرید حرارت مرکزی و تهویه مطبوع
عمران نرم افزار کامپیوتر فناوری تولیدات باغی
فناوری تولیدات زراعی نقاشی  معماری
فتوگرافیک مدیریت خانواده طراحی و دوخت
چاپ الکترونیک – رادیو و تلویزیون معماری
صنایع نساجی امور دامی – تکنولوژی پرورش طیور

در صورتی که مایل هستید از دانشگاه های ارائه دهنده کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرمانشاه 1401 در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه مطلع گردید، می توانید دفترچه های زیر را بررسی نمایید. به محض انتشار دفترچه سال 1401 در این قسمت قرار خواهیم داد.

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته مهر ۱۴۰۰

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته بهمن 1400

 

 

مقطع کاردانی ناپیوسته

دارندگان یکی از مدارک زیر مجاز هستند در ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱ شرکت کنند.

✅ دیپلم چهارساله نظام قدیم

✅ دیپلم سه ساله نظام جدید (6 -3-3) نظری، فنی حرفه ای و کاردانش

✅ دیپلم نظام قدیم سالی – واحدی و ترمی – واحدی رشته‌های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش

✅ دیپلم چهار ساله نظام قدیم به همراه مدرک پیش دانشگاهی

✅ مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته

رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرمانشاه
کاردانی آموزش حرفه و فن کاردانی ساخت و تولید کاردانی موزه داری
کاردانی فنی – پالایش کاردانی تربیت معلم قرآن کریم کاردانی معماری
کاردانی بیمه کاردانی آمار کاردانی مدیریت صنعتی کاربردی
کاردانی هنرهای نمایشی کاردانی باستان شناسی کاردانی ریخته گری
کاردانی علوم قضایی کاردانی صنایع غذایی کاردانی تکنولوژی مواد قضایی
کاردانی تکنولوژی آبیاری کاردانی حسابداری – دولتی کاردانی حسابداری – مالیاتی
کاردانی دامپزشکی کاردانی تکنولوژی شیلات کاردانی هنر های تجسمی نقاشی
کاردانی صنایع قند سازی کاردانی حفاظت و مرمت بناهای تاریخی

در صورتی که مایل هستید از دانشگاه های ارائه دهنده بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرمانشاه 1401 در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه مطلع گردید، می توانید دفترچه های سال گذشته ثبت نام را بررسی نمایید. به محض انتشار دفترچه سال 1401 در این قسمت قرار خواهیم داد.

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته مهر ۱۴۰۰

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته بهمن 1400

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

لازم است اشاره کنیم که لینک ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱ برای نیمسال تحصیلی اول (مهر ماه) پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری در مرداد ماه و برای نیمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه) در اواخر آذرماه در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  azmoon.iau.ac.ir ” فعال می گردد.

داوطلبان در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می توانند نام نویسی خود انجام دهند. داوطلبان قبل از انجام فرآیند نام نویسی ابتدا دفترچه راهنما را به صورت کامل مطالعه و از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اطلاع یابند و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را نیز آماده نمایند.

 

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

مشاوره رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱

اگر علاقه مند هستید در یکی از واحد های دانشگاه آزاد در کرمانشاه در رشته و مقطع مورد نظرتان ادامه تحصیل دهید، در نظر داشته باشید که به جز رشته‌های پیراپزشکی اکثر رشته‌ها در این دانشگاه ها به صورت سوابق تحصیلی ارائه می شود. 

توصیه می شود با دانلود دفترچه هایی که در این مقاله قرار داده ایم ابتدا از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه 1401 و دانشگاه های ارائه دهنده مطلع گردید و سپس اقدام به انتخاب رشته کنید. 

لازم است اشاره کنیم که با توجه به آخرین اطلاعیه های منتشر شده، ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد در سراسر کشور از جمله کرمانشاه برای ورودی مهر ماه، پس از انتشار نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۱ و همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری انجام می شود.

در صورتی که پیرامون پذیرش بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ازاد، سوالی دارید؛ می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با مشاوران برتر مجموعه در ارتباط باشید و از راهنمایی های دقیق و مفید در کم ترین زمان ممکن برخوردار شوید.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

برای دریافت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱ می‌ توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ چه تاریخی است؟

زمان نام نویسی معمولا برای ورودی مهرماه در مرداد ماه و در ورودی بهمن در آذر ماه آغاز خواهد شد.

برای ثبت نام رشته های بدون آزمون سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد 1401 از چه طریقی می توان از لیست رشته ها مطلع شد؟

لیست رشته ها از طریق دفترچه های منتشر شده از سایت دانشگاه ازاد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

آیا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱ برای هر مقطع به صورت جداگانه منتشر می گردد؟ 

بله ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد ۱۴۰۱ برای هر کدام از مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته در دفترچه راهنما به صورت جداگانه منتشر می گردد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱ شامل چه رشته‌هایی است و در کدام دانشگاه ها ارائه می شود؟ پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می توانند با اطلاع از لیست کد رشته محل های ارائه شده، اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند. به منظور راهنمایی شما عزیزان در ادامه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران 1401 را ارائه کرده ایم.

 

منبع: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱

دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری، در بسیاری از رشته ها به صورت بدون آزمون و به صورت صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو جذب می کند. 

در صورتی که شما نیز علاقه مند به تحصیل رشته های بدون کنکور در دانشگاه های آزاد تهران 1401 می باشید، بهتر است ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دریافت و مطالعه کنید و سپس اگر رشته‌ی مورد علاقه تان در یکی از واحد های دانشگاه آزاد در تهران ارائه شده بود، اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی و سپس انتخاب‌رشته نمایید.

پذیرش بدون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد در چهار مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در پنج زیرگروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان و با توجه به مدرک مقطع قبلی متقاضیان صورت می گیرد. 

رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱ برای هر نیمسال و هر مقطع به صورت جداگانه منتشر می گردد. ملاک پذیرش دانشجو در هر مقطع سوابق تحصیلی آن ها و معدل مقطع قبلی شان می باشد.

به منظور راهنمایی شما علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور در دو مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد تهران، در ادامه لیست رشته‌های ارائه شده در این دو مقطع را ارائه کرده ایم:

مقطع کارشناسی پیوسته

متقاضیانی که دارای یکی از مدارک تحصیلی زیر باشند، مجاز به ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تهران 1401 می باشند.

✅ دیپلم چهارساله نظام قدیم

✅ دیپلم سه ساله نظام جدید (6 -3-3) نظری، فنی حرفه ای و کاردانش

✅ دیپلم نظام قدیم سالی – واحدی و ترمی – واحدی رشته‌های نظری + پیش دانشگاهی، فنی حرفه ای و کاردانش

✅ مدرک دیپلم به همراه مدرک پیش دانشگاهی

✅ مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته 

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد تهران
 زبان و ادبیات فارسی آموزش زبان انگلیسی ادیان و عرفان
فقه و مبانی حقوق اسلامی علوم ارتباطات اجتماعی علوم تربیتی
مطالعات خانواده روان شناسی تاریخ
مدیریت بازرگانی مدیریت صنعتی مدیریت امور بانکی
مدیریت مالی مدیریت کسب و کارهای کوچک حسابداری
مدیریت فرهنگی هنری علوم ورزشی جغرافیا
علوم کامپیوتر ریاضیات و کاربردها فیزیک
شیمی شیمی محض زیست فناوری
زیست شناسی سلولی و مولکولی زیست شناسی گیاهی آمار
مهندسی برق مهندسی خط و سازه های ریلی علوم مهندسی
مهندسی مکانیک مهندسی نساجی مهندسی کامپیوتر
مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی علوم و مهندسی خاک طراحی صنعتی
ارتباط تصویری مهندسی شهرسازی شیمی کاربردی
حقوق میکروبیولوژی علوم و مهندسی صنایع غذایی
زبان و ادبیات فرانسه ریاضیات و کاربردها فیزیک مهندسی
زمین شناسی اقتصاد کشاورزی ایمنی صنعتی
مهندسی صنایع مبلمان علوم و مهندسی آب علوم سیاسی
اقتصاد مدیریت امور گمرکی مشاوره
علوم ورزشی علم اطلاعات و دانش شناسی علوم کامپیوتر
زیست شناسی دریا مهندسی ماشین های صنایع غذایی

در صورتی که مایل هستید از دانشگاه های ارائه دهنده کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه مطلع گردید، می توانید دفترچه های زیر را بررسی نمایید. به محض انتشار دفترچه سال 1401 در این قسمت قرار خواهیم داد.

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته مهر 1400

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته بهمن ۱۴۰۰

 

 

مقطع کارشناسی ناپیوسته

✅ دارندگان مدرک کاردانی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته مجاز به ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱ می باشند. 

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد تهران
آموزش زبان انگلیسی آموزش دینی و عربی آموزش و پرورش ابتدایی
حقوق – حقوق ثبتی مدیریت بازرگانی حسابداری
تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی آموزش ریاضی مهندسی حرفه ای معماری
مهندسی حرفه ای مکانیک خودرو مهندسی حرفه ای کامپیوتر نرم افزار مهندسی حرفه ای ساخت و تولید
مهندسی حرفه ای الکترونیک کاربردی مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی مهندسی تکنولوژی برق – قدرت
مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری سخت افزار کامپیوتر
مهندسی اجرایی مهندسی حرفه ای ایمنی صنعتی مهندسی تولیدات گیاهی
مهندسی شهرسازی سخت افزار کامپیوتر گرافیک – تصویرسازی
کارشناسی حرفه ای علوم کتابداری و اطلاع رسانی مهندسی حرفه ای صنایع شیمیایی مهندسی منابع طبیعی – محیط زیست
علوم آزمایشگاهی دامپزشکی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق

در صورتی که مایل هستید از دانشگاه های ارائه دهنده کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه مطلع گردید، می توانید دفترچه های زیر را بررسی نمایید. به محض انتشار دفترچه سال 1401 در این قسمت قرار خواهیم داد.

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته مهر 1400

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته بهمن 1400

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد تهران 1401

متقاضیان می توانند با توجه به معدل مدرک دیپلم خود از میان رشته‌های ارائه شده در مقطع کاردانی 20 کد رشته محل را انتخاب کرده و الویت بندی نمایند. در ادامه لیست رشته های ارائه شده در دو مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته را ارائه کرده ایم:

مقطع کاردانی پیوسته

دارندگان یکی از مدارک زیر مجاز هستند در ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱ شرکت کنند.

✅ دیپلم چهارساله نظام قدیم

✅ دیپلمه سه ساله نظام جدید رشته‌های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش

رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد تهران
حسابداری امور اداری تربیت بدنی
الکترونیک عمومی الکتروتکنیک نقشه برداری
ساخت و تولید جوشکاری نقشه کشی صنعتی
مکانیک خودرو تبرید حرارت مرکزی و تهویه مطبوع
عمران نرم افزار کامپیوتر فناوری تولیدات باغی
فناوری تولیدات زراعی نقاشی  معماری
فتوگرافیک مدیریت خانواده طراحی و دوخت
چاپ الکترونیک – رادیو و تلویزیون معماری
صنایع نساجی امور دامی – تکنولوژی پرورش طیور

در صورتی که مایل هستید از دانشگاه های ارائه دهنده کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد تهران 1401 در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه مطلع گردید، می توانید دفترچه های زیر را بررسی نمایید. به محض انتشار دفترچه سال 1401 در این قسمت قرار خواهیم داد.

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته مهر ۱۴۰۰

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته بهمن 1400

 

 

مقطع کاردانی ناپیوسته

دارندگان یکی از مدارک زیر مجاز هستند در ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱ شرکت کنند.

✅ دیپلم چهارساله نظام قدیم

✅ دیپلم سه ساله نظام جدید (6 -3-3) نظری، فنی حرفه ای و کاردانش

✅ دیپلم نظام قدیم سالی – واحدی و ترمی – واحدی رشته‌های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش

✅ دیپلم چهار ساله نظام قدیم به همراه مدرک پیش دانشگاهی

✅ مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته

رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد تهران
کاردانی آموزش حرفه و فن کاردانی ساخت و تولید کاردانی موزه داری
کاردانی فنی – پالایش کاردانی تربیت معلم قرآن کریم کاردانی معماری
کاردانی بیمه کاردانی آمار کاردانی مدیریت صنعتی کاربردی
کاردانی هنرهای نمایشی کاردانی باستان شناسی کاردانی ریخته گری
کاردانی علوم قضایی کاردانی صنایع غذایی کاردانی تکنولوژی مواد قضایی
کاردانی تکنولوژی آبیاری کاردانی حسابداری – دولتی کاردانی حسابداری – مالیاتی
کاردانی دامپزشکی کاردانی تکنولوژی شیلات کاردانی هنر های تجسمی نقاشی
کاردانی صنایع قند سازی کاردانی حفاظت و مرمت بناهای تاریخی

در صورتی که مایل هستید از دانشگاه های ارائه دهنده بدون آزمون کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد تهران 1401 در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه مطلع گردید، می توانید دفترچه های سال گذشته ثبت نام را بررسی نمایید. به محض انتشار دفترچه سال 1401 در این قسمت قرار خواهیم داد.

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته مهر ۱۴۰۰

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته بهمن 1400

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

لازم است اشاره کنیم که لینک ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱ برای نیمسال تحصیلی اول (مهر ماه) پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری در مرداد ماه و برای نیمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه) در اواخر آذرماه در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  azmoon.iau.ac.ir ” فعال می گردد.

داوطلبان در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می توانند نام نویسی خود انجام دهند. داوطلبان قبل از انجام فرآیند نام نویسی ابتدا دفترچه راهنما را به صورت کامل مطالعه و از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اطلاع یابند و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را نیز آماده نمایند.

 

بخوانید: راهنما جامع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

مشاوره رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱

اگر علاقه مند هستید در یکی از واحد های دانشگاه آزاد در تهران در رشته و مقطع مورد نظرتان ادامه تحصیل دهید، در نظر داشته باشید که به جز رشته‌های پیراپزشکی اکثر رشته‌ها در این دانشگاه ها به صورت سوابق تحصیلی ارائه می شود. 

توصیه می شود با دانلود دفترچه هایی که در این مقاله قرار داده ایم ابتدا از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران 1401 و دانشگاه های ارائه دهنده مطلع گردید و سپس اقدام به انتخاب رشته کنید. 

لازم است اشاره کنیم که با توجه به آخرین اطلاعیه های منتشر شده، ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد در سراسر کشور از جمله تهران برای ورودی مهر ماه، پس از انتشار نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۱ و همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری انجام می شود.

در صورتی که پیرامون پذیرش بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ازاد، سوالی دارید؛ می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با مشاوران برتر مجموعه در ارتباط باشید و از راهنمایی های دقیق و مفید در کم ترین زمان ممکن برخوردار شوید.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

برای دریافت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱ می‌ توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ چه تاریخی است؟

زمان نام نویسی معمولا برای ورودی مهرماه در مرداد ماه و در ورودی بهمن در آذر ماه آغاز خواهد شد.

برای ثبت نام رشته های بدون آزمون سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد 1401 از چه طریقی می توان از لیست رشته ها مطلع شد؟

لیست رشته ها از طریق دفترچه های منتشر شده از سایت دانشگاه ازاد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

آیا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱ برای هر مقطع به صورت جداگانه منتشر می گردد؟ 

بله ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد ۱۴۰۱ برای هر کدام از مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته در دفترچه راهنما به صورت جداگانه منتشر می گردد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران 



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ چیست؟ دانشگاه پیام نور همچون دانشگاه آزاد هر ساله در تعداد زیادی از رشته های تحصیلی خود به صورت بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه می توانند در بازه های زمانی که توسط سازمان سنجش اعلام می شود ، برای ثبت نام خود اقدام نمایند. داوطلبان برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور باید مدارک لازم را ارائه دهند در غیر اینصورتی ثبت نامی از آنها انجام نخواهد گرفت. با توجه به اینکه بیشتر داوطلبان از مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 اطلاعی ندارند، در ادامه به این موضوع پرداخته ایم.

منبع: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

ثبت نام اولیه دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی انجام می گیرد و سایت ثبت نام نیز سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. داوطلبان باید قبل از مراجعه به این سامانه، مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ را تهیه کنند و با استفاده از فرم پیش نویس ثبت‌نام که در انتهای دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ قرار داده شده است، از اطلاعات لازم نیز آگاه شوند.

مشخصات فردی



:: برچسب‌ها: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 169

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()