نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سیستان و بلوچستان زاهدان 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه سیستان و بلوچستان

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن سیستان و بلوچستان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه سیستان و بلوچستان زاهدان یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه سیستان و بلوچستان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی (2) ناحیه 1 زاهدان تجربی 27684
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی (2) ناحیه 1 زاهدان ریاضی 27682
مدرسه تیزهوشان حضرت محمد (ص) ناحیه 2 زاهدان تجربی 30254
مدرسه تیزهوشان حضرت محمد (ص) ناحیه 2 زاهدان ریاضی 29802

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در سیستان و بلوچستان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1401 معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سیستان و بلوچستان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم سیستان و بلوچستان زاهدان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر زاهدان با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر آدرس مدرسه شماره تلفن
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی (2) ناحیه 1 زاهدان ناحیه 1 زاهدان خیابان امیرالمؤمنین، روبروی داروخانه بوعلی 33264019
مدرسه تیزهوشان حضرت محمد (ص) ناحیه 2 زاهدان ناحیه 2 زاهدان بلوار معلم، حدفاصل معلم 5 و 7، جنب پارک فرهنگیان. 33413901 33413902
مدرسه تیزهوشان حضرت محمد (ص) ناحیه 2 زاهدان ناحیه 2 زاهدان خیابان معلم 33413901
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی سراوان سراوان تقاطع سيد قطب و امام خمينی(ره) 37633113
مدرسه تیزهوشان علامه حلی زابل زابل میدان یعقوب لیث جاده روستایی عباس آباد سنجدی 09397554
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ایرانشهر ایرانشهر خیابان درزاده، کوچه 7، جنب رازی 12. 37221051
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی چابهار چابهار بلوار امام خمینی، جنب کیوسک راهنمایی و رانندگی 35330730
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی خاش خاش خاش چهار راه عباس آباد خ امام خمینی روبه روی فروشگاه بنیاد 33723833

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سیستان و بلوچستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سیستان و بلوچستان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان سیستان و بلوچستان زاهدان نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان سیستان و بلوچستان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم زاهدان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه سیستان و بلوچستان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه سیستان و بلوچستان ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سمنان 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه سمنان

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن سمنان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه سمنان یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه سمنان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی سمنان تجربی 35842
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی سمنان ریاضی 32980
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی شاهرود تجربی  29843
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی شاهرود ریاضی 29015

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در سمنان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401 معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون مدارس تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سمنان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم سمنان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه سمنان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر آدرس مدرسه شماره تلفن
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی سمنان سمنان بلوار ورزش، بین چهار راه تعاون و چهار راه نهضت سواد آموزی، خیابان نخبگان. 33440890
33440443
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی دامغان دامغان خیابان پاسداران، خیابان پارک، پشت هنرستان خوارزمی 35240685
35251373
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی گرمسار گرمسار بلوار بعثت، کوچه شهید عربی (پنجم شرقی). 34226910 34242944
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی شاهرود شاهرود بعد از خیابان هفت تیر، خیابان مدارس 32236002

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سمنان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه سمنان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان سمنان نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان سمنان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه سمنان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه سمنان ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه زنجان 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه زنجان

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن زنجان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه زنجان یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه زنجان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه 1 زنجان تجربی 28981 
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه 1 زنجان ریاضی 30458
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه 2 زنجان تجربی  35276
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه 2 زنجان ریاضی 31481

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در زنجان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1401 معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه زنجان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم زنجان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه زنجان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر زنجان با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر  آدرس مدرسه شماره تلفن
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه 1 ناحیه 1 زنجان زنجان – خیابان 17 شهریور کوچه شهدا کوچه قدیمی 33547020
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه 2 ناحیه 2 زنجان شهرک اراضی پایین کوه، خیابان میثاق 23 3346417
3345815
مدرسه تیزهوشان دکتر شهریاری خرمدره خرمدره خرمدره، میدان معلم 35523043
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی قیدار خدابنده خدابنده قیدار، خیابان امام روبروی مسجد فاطمه زهرا 34229410
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ابهر ابهر ابهر میدان زیدالکبیر جنب کمیته امداد 35245183

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه زنجان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه زنجان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان زنجان نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان زنجان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه زنجان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه زنجان ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان بندرعباس 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه هرمزگان

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن هرمزگان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه هرمزگان بندرعباس یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه هرمزگان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهيد حقانی ناحیه 1 تجربی 28924
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهيد حقانی ناحیه 1 ریاضی 27628
مدرسه تیزهوشان پسرانه طلایه داران اسدپور تجربی  27791
مدرسه تیزهوشان هرمزگان پسرانه فارابی تجربی 22491

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در هرمزگان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401 معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون مدارس تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان بندرعباس 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم هرمزگان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه هرمزگان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهيد حقانی ناحیه 1 بندرعباس بلوار امام خمینی(ره)- خیابان ورزش-دبیرستان شهید حقانی 32252539
مدرسه تیزهوشان پسرانه طلایه داران اسدپور بندرعباس بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی نرسیده به بلوار پدران آسمانی 32251957
مدرسه تیزهوشان هرمزگان پسرانه فارابی بندرلنگه  بلوار امام خمینی (ره)، روبروی شهرک شهید عباس پور، جنب مدرسه منتظری 42228441
مدرسه تیزهوشان بحرالعلوم میناب بندرلنگه انتهای خیابان دارابی دبیرستان استعداد درخشان فارابی 44222084

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان بندرعباس 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان هرمزگان نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان هرمزگان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم بندرعباس 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه هرمزگان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه هرمزگان ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه کرمان 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه کرمان

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن کرمان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه کرمان یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه کرمان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی تراز قبولی
علامه حلی ناحیه 1 کرمان تجربی 37865
علامه حلی ناحیه 1 کرمان ریاضی 35420
علامه حلی ناحیه 2 کرمان تجربی  38257
علامه حلی ناحیه 2 کرمان ریاضی 38857
علامه حلی رفسنجان تجربی 34215
علامه حلی شهر بابک تجربی 30215
علامه حلی جیرفت ریاضی 27846

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در کرمان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه کرمان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم کرمان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس
علامه حلی ناحیه 1 کرمان  ناحیه 1 کرمان خیابان شهیدان اعتباری، کوچه شهید نگارستانی 33220536
علامه حلی ناحیه 2 کرمان ناحیه 2 کرمان طاهرآباد، بلوار امام حسن، کوچه شماره 5 32124508
علامه حلی رفسنجان رفسنجان خیابان شهیدان اعتباری، کوچه شهید نگارستانی 33220536
حضرت آیت الله خامنه ای سیرجان سیرجان خیابان تختی، جنب استادیم تختی 42202036
علامه حلی کهنوج کهنوج  میدان شهسواری، به طرف قلعه، شهرک ولی عصر (عج)، جنب اداره‌ی بهورزی 43204882
علامه حلی شهر بابک شهر بابک شهر بابک روبری خیابان شهید حسینی روبه روی گلزارشهدا 34114015
 علامه حلی زرند زرند زرند خیابان پرستارشمالی- خیابان ادیب – جنب دانشکده خاتم النبیا – دبیرستان تیزهوشان علامه حلی 33435412
علامه حلی بافت بافت  شهرک رزمندگان 42441171
علامه حلی بم بم خیابان تختی روبروی شرکت فرهنگیان دبیرستان علامه حلی 44316960
علامه حلی جیرفت جیرفت بوستان شقایق ملنتی دبیرستان علامه حلی 43317603

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه کرمان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه کرمان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان کرمان نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان کرمان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه کرمان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان پسرانه کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز کرج 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز تیزهوشان پسرانه البرز

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن البرز هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه البرز کرج یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه البرز کرج را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه پسرانه شهید سلطانی 1 تجربی 44352
مدرسه پسرانه شهید سلطانی 1 ریاضی 42684
مدرسه پسرانه شهید سلطانی 3  تجربی 40257
مدرسه پسرانه شهید سلطانی 3  ریاضی 41028

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در البرز همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز کرج 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم البرز کرج نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه البرز را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر البرز با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر آدرس مدرسه شماره تلفن
شهید سلطانی 1 ناحیه 1 کرج عظیمیه، بلوار 45 متری کاج، چهار راه نیک نژادی جنوبی، کوچه شهید محمدی 32509653
32547252
شهید سلطانی 3  ناحیه 3 کرج بلوار شهید مطهری، خیابان شهید سلمانی ساوجی، بین اردلان 1 و 2 32521224
32522004
شهید سلطانی 4 ناحیه 4 کرج حصارک، میدان شهرداری، خیابان خراسانی 34583993
شهید سلطانی ساوجبلاغ ساوجبلاغ شهر جدید هشتگرد، فاز 2، بلوار انقلاب، نبش خیابان کارگر، روبروی مجتمع تجاری پارس 44269195 44254278

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز کرج 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان البرز نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان البرز می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم کرج 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز تیزهوشان پسرانه البرز



:: برچسب‌ها: تراز تیزهوشان پسرانه البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه ایلام 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه ایلام

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن ایلام هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه ایلام یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه ایلام را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ایلام تجربی 28964
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ایلام ریاضی 27892

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در ایلام همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه ایلام 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم ایلام نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه ایلام را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر ایلام با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر  آدرس مدرسه شماره تلفن
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ایلام ایلام میدان گلها، خیابان محرم 08432202008

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه ایلام ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه ایلام 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان ایلام نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ایلام می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه ایلام



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه ایلام ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان شمالی 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه خراسان شمالی

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن خراسان شمالی هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه خراسان شمالی یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه خراسان شمالی را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی بجنورد تجربی 35490
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی بجنورد ریاضی 32517

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در خراسان شمالی همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان شمالی 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم خراسان شمالی نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه بجنورد را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر آدرس مدرسه شماره تلفن
شهید بهشتی بجنورد آانتهای خیابان شریعتی شمالی، بعد از چهارراه سجادیه . 32248473
32239744
شهید بهشتی  شیروان شیروان، بلوار جمهوری، انتهای جمهوری 36220205
شهید بهشتی اسفراین اسفراین، میدان 22 مهر، بلوار شیخ آذری ، شیخ آذری 17 37239322

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان شمالی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان شمالی 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان خراسان شمالی نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم بجنورد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه خراسان شمالی



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه خراسان شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان جنوبی بیرجند 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه خراسان جنوبی

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن خراسان جنوبی هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه خراسان جنوبی بیرجند یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه خراسان جنوبی بیرجند را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی بیرجند تجربی 345020 
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی بیرجند ریاضی 32698

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در خراسان جنوبی همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان جنوبی 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم خراسان جنوبی بیرجند نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر آدرس مدرسه شماره تلفن
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی بیرجند فلکه دوم سجاد شهر، خیابان امامت جنوبی، روبروی پارک 32418882
32641020
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی فردوس فردوس، بلوار امام رضا (ع)، شهرک رضوی 32724450
32723482
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی قائنات قاین، فاز 4 فرهنگیان، خیابان وجیه اللهی. 32491001
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی نهبندان   32626140

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان جنوبی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خراسان جنوبی بیرجند 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان خراسان جنوبی نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان خراسان جنوبی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم بیرجند 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه خراسان جنوبی



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه خراسان جنوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه چهارمحال و بختیاری شهر کرد 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه چهارمحال و بختیاری

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن چهارمحال و بختیاری هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه چهارمحال و بختیاری شهر کرد یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه چهارمحال و بختیاری شهر کرد را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان پسرانه ناحیه 2 شهر کرد  تجربی 42194
مدرسه تیزهوشان پسرانه ناحیه 2 شهر کرد  ریاضی 37458

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در چهارمحال و بختیاری همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه چهارمحال و بختیاری 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم چهارمحال و بختیاری نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر شهر کرد با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر  آدرس مدرسه شماره تلفن
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه 2 شهر کرد  رحمتیه، خیابان دانشگاه . 33334993
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی بروجن بلوار شهدا، سه راه دانشسرا (دانشکده پرستاری سابق) 34221711

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه چهارمحال و بختیاری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه چهارمحال و بختیاری شهر کرد 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان چهارمحال و بختیاری نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان چهارمحال و بختیاری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم شهر کرد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه چهارمحال و بختیاری



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه چهارمحال و بختیاری ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گلستان گرگان 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه گلستان

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن گلستان گرگان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه گلستان یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه گلستان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی تجربی 42448
مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی ریاضی 40284
مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی (گرگان) تجربی 44782
مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی (گرگان) ریاضی 42584

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در گلستان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گلستان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم گلستان گرگان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه گلستان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر گلستان با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس
تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی گرگان گرگان ویلا شهر ، ویلای 15  32151334
تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی گنبد کاووس گنبد کاووس گنبدکاووس، بلوار پاسداران (17 شهریور شرقی)، خیابان 20 متری سبلان 33385078

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گلستان گرگان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان گلستان نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان گلستان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم گرگان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه گلستان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه گلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قزوین 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه قزوین

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن قزوین هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه قزوین یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه قزوین را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان شهید بابایی ناحیه 1 قزوین تجربی 43284
مدرسه تیزهوشان شهید بابایی ناحیه 1 قزوین ریاضی 38934

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در قزوین همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قزوین 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم قزوین نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه قزوین را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر آدرس مدرسه شماره تلفن
مدرسه تیزهوشان شهید بابایی ناحیه 1 قزوین ناحیه 1 قزوین خیابان شهید بابایی، بعد از کانال 33674750

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قزوین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قزوین 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان قزوین نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان قزوین می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه قزوین



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه فارس شیراز 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه فارس

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن فارس هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه فارس شیراز یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه فارس را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان پسرانه سعدی تجربی 28663
مدرسه تیزهوشان نعمت اله مسروری تجربی 23554
مدرسه تیزهوشان شهید دستغیب تجربی 47857
مدرسه تیزهوشان شهید دستغیب  تجربی 27857
مدرسه تیزهوشان شهید دستغیب 2 تجربی 45882

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در فارس همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه فارس 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم فارس شیراز نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه فارس را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر فارس با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر آدرس مدرسه شماره تلفن
مدرسه تیزهوشان شهید دستغیب 2 ناحیه 1 شیراز ناحیه 1 شیراز بلوار ستارخان، خیابان تلخداش 36286283
مدرسه تیزهوشان شهید دستغیب 1 ناحیه 2 شیراز ناحیه 2 شیراز خیابان خلیلی، فرعی بلوار شهید آوینی، کوچه نبش خیابان خبرنگار. 36271117
36286111
مدرسه تیزهوشان محمد رسول الله (ص) ناحیه 3 شیراز ناحیه 3 شیراز بلوار مدرس، بعد از خیابان شهدای آبجوار. 37209393
مدرسه تیزهوشان شهید دستغيب (4) ناحیه 4 شیراز ناحیه 4 شیراز بلوار نصر غربی 37304824
37320568
مدرسه تیزهوشان شهید دستغیب داراب داراب بلوار شهید مطهری. 53546212
53630275
مدرسه تیزهوشان تیزهوشان فلاحی فسا فسا بلوار شهید بهشتی، جنب اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا. 53318328
مدرسه تیزهوشان شهید دستغیب لامرد لامرد لامرد، محله چاه رئیسی. 52722111
مدرسه تیزهوشان نعمت اله مسروری نی ریز نی ریز بلوار میرزاکوچک خان جنگلی شهرک انتظام دبیرستان حاج نعمت اله مسروری 53831004
مدرسه تیزهوشان شهيد دستغيب داراب داراب بلوار مطهری 53546212 53630275
مدرسه تیزهوشان شهيد دستغيب جهرم جهرم جهرم، فرهنگ شهر   
مدرسه تیزهوشان شهید دستغیب کازرون کازرون میدان بعثت، خیابان شهیدان ملک زاده 42219361
مدرسه تیزهوشان سعدی 2 آباده آباده آدرس : خیابان تختی 44363431
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی لارستان لارستان

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه فارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه فارس شیراز 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان فارس نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان فارس می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم شیراز 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه فارس



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه فارس ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان شرقی تبریز 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه آذربایجان شرقی

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن آذربایجان شرقی هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه آذربایجان شرقی تبریز یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه آذربایجان شرقی تبریز را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان علامه طباطبائی ناحیه 1 تبریز ریاضی 36542
مدرسه تیزهوشان علامه طباطبائی ناحیه 1 تبریز تجربی 48575
مدرسه تیزهوشان علامه جعفری ناحیه 2 تبریز  تجربی 44002
مدرسه تیزهوشان علامه جعفری ناحیه 2 تبریز  ریاضی 38721
مدرسه تیزهوشان علامه امینی ناحیه 3 تبریز  تجربی 44555
مدرسه تیزهوشان علامه امینی ناحیه 3 تبریز  ریاضی 32579
مدرسه تیزهوشان شهید مدنی ناحیه 4 تبریز تجربی 42587
مدرسه تیزهوشان شهید مدنی ناحیه 4 تبریز ریاضی 37823
مدرسه تیزهوشان علامه شهریار ناحیه 5 تبریز تجربی 40111
مدرسه تیزهوشان علامه جعفری مرند  تجربی 33594
مدرسه تیزهوشان علامه حلی اهر تجربی 31486
مدرسه تیزهوشان علامه حلی اهر ریاضی 26895

 

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در آذربایجان شرقی همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان شرقی 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم آذربایجان شرقی تبریز نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه آذربایجان شرقی را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر آذربایجان شرقی با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر آدرس مدرسه شماره تماس
علامه طباطبایی ناحیه 1 تبریز خیابان ولیعصر، بلوار توانیر 33283919
علامه جعفری ناحیه 2 تبریز بلوار آذربایجان، خیابان بهار، انتهای کوی پیروز 32830287
علامه امینی ناحیه 3 تبریز خیابان طالقانی، ایستگاه لاله زار. 35533957
5533957
شهید مدنی ناحیه 4 تبریز زعفرانیه، میدان افلاک نما، بلوار نیایش، جنب بیمارستان ولیعصر. 33316954
شهید مدنی 2 ناحیه 4 تبریز جاده ائل گلی، ورودی گلشهر، خیابان شهید صادقی.  33822686
33811514
استاد شهریار ناحیه 5 تبریز خیابان شمس تبریزی، نرسیده به چهارراه ملل، کوچه حاج کریم مردانی آذر 32355070
علامه مجلسی  شبستر جاده شبستر – صوفیان 42439219
علامه حلی اهر جاده اهر به مشکین شهر، پایین تر از بیمارستان باقرالعلوم 44343115
علامه حلی عجب شیر عجب شیر خیابان جاده پادگان جنب مدرسه نمونه دولتی مقدس 37623091
شهید بهشتی مراغه شهرک ولیعصر، خیابان استاد شهریار 37412446
علامه امینی میانه شهرک اندیشه، جنب آتش نشانی 52243005
علامه جعفری مرند  مرند خیابان شهید رجایی. 42213432
علامه طباطبایی بناب خیابان فرهنگ، روبروی سالن ورزشی امام علی 37744049

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان شرقی 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان آذربایجان شرقی تبریز نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان آذربایجان شرقی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم تبریز 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه آذربایجان شرقی



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه آذربایجان شرقی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان غربی ارومیه 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه آذربایجان غربی

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن آذربایجان غربی هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه آذربایجان غربی ارومیه یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه آذربایجان غربی ارومیه را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه پسرانه تیزهوشان برازنده مقدم ریاضی 44569
مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید صدوقی تجربی 44759
مدرسه پسرانه شهید رحیمی فر ریاضی 36854

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در آذربایجان غربی همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان غربی 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم آذربایجان غربی ارومیه نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه آذربایجان غربی را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر آذربایجان غربی با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس
برازنده مقدم  ناحیه 1   میدان ابوالفضل(ع) – بلوار شهیدموحدین (جوکار) – بعد از حسینیه بزرگ خیرآباد – دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان برازنده مقدم 7212727
شهید صدوقی ناحیه 2    بلوار مدرس، کوچه چاه تقوی  تلفن

38259790

شهید رحیمی فر میبد  بفروئیه، خیابان امام، کوی بحرالعلوم 32344800 – 32348401

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان غربی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه آذربایجان غربی ارومیه 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان آذربایجان غربی نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان آذربایجان غربی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم ارومیه 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه آذربایجان غربی



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه آذربایجان غربی ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه قم

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن قم هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه قم یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه قم را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه 1 قم تجربی 35520
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه 1 قم ریاضی 36541
مدرسه تیزهوشان دکتر شهریاری ناحیه 2 قم تجربی 32537
مدرسه تیزهوشان دکتر شهریاری ناحیه 2 قم ریاضی 32594

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در قم همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم قم نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه قم را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر قم با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان  نام شهر  آدرس مدرسه شماره تلفن
مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه 1 قم ناحیه 1 قم آدرس : انتهای خیابان 19 دی (باجک)، انتهای کوی 71 37750499
37754590
مدرسه تیزهوشان دکتر شهریاری ناحیه 2 قم ناحیه 2 قم آدرس : جوادالائمه، کوچه 54. 38912009
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید قدوسی ناحیه 4 قم ناحیه 4 قم آدرس: شهرک امام خمینی، خیابان شهید مطهری، مجتمع آموزشی شهید قدوسی (ره). 32703603

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان قم نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان قم می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه قم



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه قم ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خوزستان اهواز 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز تیزهوشان نهم پسرانه خوزستان

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن خوزستان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه خوزستان اهواز یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه خوزستان اهواز را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه رشته آخرین تراز
 مدرسه تیزهوشان پسرانه طلایه داران تجربی 41257
 مدرسه تیزهوشان پسرانه طلایه داران ریاضی 38455
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی ریاضی 40555
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی تجربی 37145
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی تجربی 53200
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی تجربی 32045
شهید بهشتی اندیمشک ریاضی 24454
شهید بهشتی اندیمشک تجربی 26842
شهید بهشتی بهبهان تجربی 29475
شهید بهشتی بهبهان ریاضی 28897

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در خوزستان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خوزستان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم خوزستان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه خوزستان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر خوزستان با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر آدرس مدرسه شماره تماس
طلایه داران ناحیه 1 اهواز گلستان، خیابان بوستان 2 33726784
شهید بهشتی ناحیه 4 اهواز ناحیه 4 اهواز کیانپارس، خیابان 20 غربی 33375202
 شهید بهشتی آبادان آبادان روبروی فلکه فرودگاه 53360810
53360800
طلایه داران شوشتر شوشتر فرهنگ شهر، خیابان مدرس، جنب آتش نشانی. 36231716
 شیخ انصاری دزفول دزفول کوی آزادگان 42421932
 طلایه داران بهبهان بهبهان میدان بسیج جنب سالن ورزشی علی بن ابی طالب 2233642
52733642
شهید بهشتی ایذه ایذه میدان امام علی، جنب کارخانه برق سابق، خیابان کی شمس 43651420
شهید بهشتی اندیمشک اندیمشک کوی فرهنگیان خیابان حافظ 42690081
شهید بهشتی بهبهان بهبهان بهبهان، خیابان عدالت، خیابان پیروز، خیابان گرایمی 52875300

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خوزستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه خوزستان اهواز 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان خوزستان اهواز نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان خوزستان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم خوزستان اهواز 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز تیزهوشان نهم پسرانه خوزستان



:: برچسب‌ها: تراز تیزهوشان نهم پسرانه خوزستان ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گیلان رشت 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه گیلان

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن گیلان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه گیلان  رشت یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه گیلان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه پسرانه تیزهوشان میرزاکوچک خان 2 تجربی 28642
مدرسه پسرانه تیزهوشان میرزاکوچک خان 2 ریاضی 29650
مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی لاهیجان تجربی 30125
مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی لاهیجان ریاضی 27952

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در گیلان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گیلان رشت 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم گیلان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه گیلان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر گیلان با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس
میرزا کوچک خان 2 ناحیه 2 رشت ناحیه 2 رشت خیابان فلسطین 42565300
42565263
شهید بهشتی لاهیجان لاهیجان خیابان شهید مطهری (خالوباغ)، نرسیده به سرای سالمندان 42230126
میرزا كوچک خان تالش تالش روستای طولارود 33425021

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گیلان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه گیلان رشت 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان گیلان رشت نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان گیلان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم گیلان رشت 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه گیلان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه گیلان ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از دورس پایه هشتم و نهم می باشد. با توجه به تعدد متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان، رقابت داغی میان شرکت کنندگان آزمون تیزهوشان نهم به دهم شکل می‌گیرد. بدین ترتیب افرادی که تمایل دارند تا به امتیاز لازم در این آزمون دست یابند، می‌بایست خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنند. مهمترین گام برای کسب قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، شناسایی منابع این آزمون و برنامه ریزی دقیق است. بدون شک تسلط داوطلب بر منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم می‌تواند راه را برای ورود وی به مدارس تیزهوشان هموار کند. در این مقاله به معرفی بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 و ضرایب دروس پرداخته شده است.

منبع: منابع تیزهوشان نهم

 

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون تیزهوشان و منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم شامل دو دسته سؤال است که هر یک از این دسته سوالات با اهداف خاصی طراحی می‌شوند. این دو دسته سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم عبارتند از:

1️⃣ سوالات استعداد تحلیلی: هدف اصلی از طراحی سوالات استعداد تحلیلی در آزمون تیزهوشان، سنجش میزان هوش و استعداد دانش آموزان است. در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 50 سؤال تحلیلی مطرح و متقاضیان به مدت 50 دقیقه فرصت دارند تا به این سوالات پاسخ دهند.

2️⃣ سوالات استعداد تحصیلی: سوالات استعداد تحصیلی سوالات هستند که منبع اصلی طراحی آن‌ها کتب درسی است. سوالات تحصیلی به صورت ترکیبی از کتب درسی پایه‌های ششم و نهم طراحی می‌شوند. تعداد سوالات استعداد تحصیلی نیز 50 سوال است و داوطلبان 70 دقیقه فرصت پاسخگویی به این سوالات را دارند. در ادامه لیست کتب درسی و منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲و ضریب هر یک از آن‌ها معرفی شده است.

تعداد سوالات و ضریب دروس آزمون تیزهوشان نهم به دهم
نام درس تعداد سؤال ضریب ریاضی ضریب تجربی ضریب انسانی ضریب سمپاد مهارتی
ریاضیات 10 4 2 2 3
علوم تجربی 10 2 4 2 3
قران و معارف انسانی 10 1 1 1 1
مطالعات اجتماعی 10 1 1 1 1
زبان و ادبیات فارسی 10 2 2 4 2

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ذکر شده است، کتب درسی پایه‌های هشتم و نهم می باشد. داوطلبان در وهله اول باید کتب درسی خود را به صورت کامل مطالعه و نکته برداری کنند. داوطلبان پس از مطالعه کتب درسی برای تسلط بیشتر و کامل تر می توانند کتب کمک آموزشی انتشارات معتبر را مطلعه کنند. در ادامه به بررسی و ذکر منابع هر کدام یک از دروس انتخابی آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 خواهیم پرداخت.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ | استعداد تحلیلی

 سوالات استعداد تحلیلی 50 درصد از سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم را شامل می‌شوند. بدین ترتیب می‌توان گفت که پاسخگویی به این دسته از سوالات از اهمیت بالایی برخوردار است. البته نمی‌توان برای سوالات استعداد تحلیلی تیزهوشان نهم به دهم منبع مشخصی را معرفی کرد. اما هر یک از دانش آموزان می‌توانند با حل آزمون‌های سنجش هوش، خود را برای پاسخگویی به این دسته از سؤالات آماده کنند که در ادامه منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم استعداد تحلیلی را معرفی کرده ایم.

منابع درس استعداد تحصیلی

هوش و استعداد تحلیلی نهم تیزهوشان – خیلی سبز کتاب هوش و استعداد تحلیلی نهم سری IQ – انتشارات بین المللی گاج
کتاب هوش و خلاقیت ششم تا نهم – انتشارات کاهه بانک سوال هوش و استعداد تحلیلی نهم مرشد – انتشارات مبتکران
هوش و استعداد تحلیلی نهم – انتشارات اندیشمند تیزهوشان 1500 تست استعداد تحلیلی – انتشارات مهر و ماه

منابع تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ |علوم تجربی

سوالات علوم تجربی برای گروه علوم تجربی دارای اهمیت بسیاری است. این اهمیت را از ضریب 4 کتاب علوم انسانی می‌توان دریافت کرد. مجموعه سوالات علوم تجربی به دو نوع از سوالات حفظی و مفهومی تقسیم می‌شود که در ادامه منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم علوم تحربی را معرفی کرده ایم.

منابع درس علوم تجربی

 لقمه 100 نکته علوم نهم شیمی تیزهوشان – مهر و ماه کتاب علوم تیزهوشان نهم – اندیشمند
علوم نهم تیزهوشان – خیلی سبز کتاب علوم نهم سری iQ – گاج
لقمه 100 نکته علوم نهم فیزیک – مهر و ماه آموزش پیشرفته علوم تجربی نهم تیزهوشان – گل واژه

منابع تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ | ریاضیات

سوالات ریاضیات از مهمترین سوالات آزمون تیزهوشان به خصوص برای گروه علوم ریاضی هستند. این دسته از سوالات به صورت مفهومی و مسئله‌ای طراحی می‌شوند. برای پاسخگویی به این دسته از سوالات بهتر است مهارت حل مسئله ریاضیات را تقویت کرد که در ادامه منابع تیزهوشان نهم به دهم ریاضیات را معرفی کرده ایم.

منابع تیزهوشان درس ریاضیات

ریاضیات نهم تیزهوشان – مبتکران ریاضی نهم تیزهوشان – خیلی سبز
تیزهوشان ریاضی نهم – مهر و ماه

کتاب ریاضی نهم سری iQ – گاج

ریاضی نهم تیزهوشان – اندیشمند 

کتاب تیزهوشان ریاضی نهم + – کاهه

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ | قرآن و معارف انسانی 

هر داوطلبی با تسلط بر کتاب درسی خود قادر خواهد بود تا به خوبی از پس سوالات قرآن و معارف انسانی برآید. این گروه درسی با ضریب 1 برای تمام گروه‌های آموزشی اهمیت یکسانی دارد. مطالعات اجتماعی حالت فشرده‌ای از سوالات تاریخ، جغرافیا و اجتماعی را در بر می‌گیرد. سوالات مطالعات اجتماعی ارزش یکسانی برای تمام گروه‌های آموزشی دارد که در ادامه منابع تیزهوشان نهم به دهم معارف انسانی را معرفی کرده ایم.

منابع درس قرآن و معارف انسانی

جامع تیزهوشان نهم – خیلی سبز جامع تیزهوشان نهم – مبتکران

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ | مطالعات اجتماعی

مطالعات اجتماعی حالت فشرده‌ای از سوالات تاریخ، جغرافیا و اجتماعی را در بر می‌گیرد. سوالات مطالعات اجتماعی ارزش یکسانی برای تمام گروه‌های آموزشی دارد که در ادامه منابع تیزهوشان نهم به دهم مطالعات اجتماعی را معرفی کرده ایم.

منابع درس مطالعات اجتماعی

کتاب جامع تیزهوشان نهم سری iQ – گاج 31+1 استان تیزهوشان جامع نهم – پویش اندیشه خوارزمی

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ | زبان و ادبیات فارسی

سوالات زبان و ادبیات فارسی را می‌توان ترکیبی از انواع سوالات تاریخ ادبیات، املا، شعر دانست. برای پاسخگویی به این دسته از سوالات می‌بایست داوطلب تسلط کافی به ابعاد مختلف ادبیات و زبان فارسی را داشته باشد. گفتنی است که متقاضیان گروه علوم انسانی بهتر است تمرکز بیشتری روی این درس داشته باشند که در ادامه منابع تیزهوشان نهم به دهم زبان و ادبیات فارسی را معرفی کرده ایم.

منابع درس زبان و ادبیات فارسی

فارسی نهم – مبتکران کتاب فارسی نهم سری iQ – گاج
فارسی نهم تیزهوشان – خیلی سبز تیزهوشان فارسی نهم – کاهه
فارسی نهم تیزهوشان – اندیشمند فارسی 9 تیزهوشان – نشر الگو

 

بخوانید: منابع کمک آموزشی تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

مقررات آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از آنکه منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مشخص شد، لازم است نکاتی در رابطه با آزمون را در نظر داشت. به طور کلی شرایط و ضوابطی برای آزمون مشخص می‌شوند که این شرایط تأثیر مستقیمی بر نتیجه آزمون دارند. در ادامه مهمترین مقررات آزمون تیزهوشان نهم به دهم که هر یک از داوطلبان این آزمون باید نسبت به آن آگاه باشند، ارائه شده است.

  • هر دو دسته از سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی به صورت چهار گزینه‌ای طراحی می‌شوند.
  • امتیاز هر پاسخ مثبتی که توسط داوطلبان علامت زده می‌شود، مطابق با ضریب آن درس خواهد بود.
  • هر پاسخ صیحیح سه نمره مثبت و برای هر یک از پاسخ‌های اشتباه، یک نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
  • در صورتی که برای یک سؤال بیش از یک پاسخ علامت زده شود، نمره منفی برای آن اعمال خواهد شد.
  • سوالات که پاسخی برای آن مشخص نشود، مشمول نمره منفی نیستند.
  • داوطلبان هنگام ثبت نام نوع دین خود را در فرم ثبت نام مشخص می‌کنند. سوالات درس قرآن و معارف انسانی برای داوطلبان اهل تشیع و تسنن به صورت مشترک و از محتوای مشترک طراحی می‌شوند. برای داوطلبانی هم که مشمول اقلیت‌های دینی رسمی کشور هستند، سوالات مشترک اقلیت‌های دینی طراحی می‌شود. اقلیت‌های دینی رسمی کشور عبارتند از ادیان مسیحیت، کلیمی و زرتشتی. منبع طراحی سوالات برای این دسته از داوطلبان کتاب تعلیمات ادیان الهی و اخلاق ویژه اقلیت‌های دینی پایه هشتم و پایه نهم است.

 

بخوانید: ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

نحوه مطالعه منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

برای پاسخگویی به سوالات آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم، قبل از هر چیزی لازم است به تسلط کافی رسید. برای مسلط شدن بر دروس امتحانی آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز بایستی برنامه ای منسجم در جهت مطالعه این دروس طراحی کرد. در حالت کلی می‌توان گفت که کتب درسی پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه کامل‌ترین منابع تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هستند. اما از آنجایی که سوالات آزمون تیزهوشان به صورت چهار گزینه‌ای مطرح می‌شود، لازم است مهارت تست زنی نیز افزایش یابد.

برای تسلط بر منابع آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم، مطالعه نمونه سوالات سال‌های پیش می‌تواند مؤثر واقع شود. البته در حال حاضر کتاب‌های کمک آموزشی متفاوتی در دسترس هستند که داوطلبان با استفاده از این کتب می‌توانند مهارت تست زنی خود را افزایش دهند. ناگفته نماند که در کنار تسلط بر مواد امتحانی، حفظ اعتماد به نفس نیز بسیار اهمیت دارد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه منابع تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: منابع تیزهوشان نهم



:: برچسب‌ها: منابع تیزهوشان نهم ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه لرستان خرم آباد 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه لرستان

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن لرستان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه لرستان خرم آباد یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه لرستان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
استعداد های درخشان شهید بهشتی ریاضی 19788
شهید بهشتی کوهدشت تجربی 24558
شهید بهشتی دورود  تجربی 25865
شهید بهشتی دورود  ریاضی 27415

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در لرستان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه لرستان خرم آباد 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم لرستان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه لرستان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر خرمآباد با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نهم به دهم پسرانه  نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس مدرسه
شهید بهشتی کوهدشت کوهدشت کوهدشت – خیابان سپاه – خیابان دانش آموز-  روبه روی باشگاه قائم 32622205
شهید بهشتی نورآباد نورآباد لرستان – نورآبادلفان – روبروی اداره آموزش و پرورش – خیابان معلم 32721801
شهید بهشتی بروجرد بروجرد  خیابان اسلام آباد، انتهای کوچه شهید بحرانیان 42442201 – 42444052
شهید بهشتی دورود دورود  فاز دوم الغدیر، خیابان نصر شرقی، جنب فضای سبز 43235009 – 43246011

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه لرستان خرم آباد 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان لرستان نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان لرستان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم لرستان خرم آباد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه لرستان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه لرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی اراک 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه مرکزی

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن مرکزی هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه مرکزی یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه مرکزی اراک را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی  تجربی 24255
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی سمپاد تجربی 36566
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی ساوه تجربی 29632

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در مرکزی همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم مرکزی اراک نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه مرکزی را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر مرکزی با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نهم به دهم پسرانه  نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس
علامه حلی  ناحیه 1 اراک خیابان شهید شیرودی، میدان پرستار، خیابان بهداری، دبیرستان علامه حلی 1 (حاج حسین ترابی) 33121451 – 33121450
علامه حلی ناحیه 2 اراک  انتهای خیابان امام خمینی (ره)، کمربندی غربی به سمت میدان بسیج (سردشت)

 32774009

علامه حلی خمین بلوار بهشتی، کوچه ثبت احوال  46342630 – 46342608
علامه حلی ساوه خیابان دکتر شریعتی، نبش میدان معلم 42246650 – 42243213
علامه حلی شازند  ایستگاه راه آهن، بلوار امام خمینی (جاده اکبر آباد)  3822272

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی اراک 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان مرکزی نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان مرکزی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم مرکزی اراک  1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه مرکزی



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه مرکزی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه همدان 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه همدان

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن همدان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه همدان یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه همدان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی همدان تجربی 46587
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی همدان تجربی 41499

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در همدان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه همدان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم همدان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه همدان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر همدان با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس
علامه حلی ناحیه 1 همدان  انتهای بلوار سعیدیه، جنب استخر شهدای غواص 38241700 – 38222420
علامه حلی ناحیه 2 همدان اعتمادیه، انتهای بلوار بهارستان 38221212 – 08138233500
علامه حلی ملایر بلوار پانزده خرداد، خیابان معلم   32244410 – 32244411
علامه حلی  نهاوند یدان ابوذر، جنب مسجد حاج خدارحیم 33224125
علامه حلی  تویسرکان بلوار شهید اشرفی (خیابان کرمانشاه)، روبروی سپاه  34943005 – 34925503
علامه حلی کبودر آهنگ  میدان امام حسین کوچه جوادیه جنب کانون شهید رجایی  35552835

 

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه همدان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان همدان نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان همدان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم همدان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه همدان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه یزد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه یزد 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه یزد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن یزد هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه یزد یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم یزد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه یزد را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه پسرانه تیزهوشان برازنده مقدم ریاضی 44569
مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید صدوقی تجربی 44759
مدرسه پسرانه شهید رحیمی فر ریاضی 36854

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در یزد همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه یزد 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه یزد

 

 

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه یزد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم یزد نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه یزد را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر یزد با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس
برازنده مقدم  ناحیه 1 یزد میدان ابوالفضل(ع) – بلوار شهیدموحدین (جوکار) – بعد از حسینیه بزرگ خیرآباد – دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان برازنده مقدم 7212727
شهید صدوقی ناحیه 2 یزد  بلوار مدرس، کوچه چاه تقوی  تلفن

38259790

شهید رحیمی فر میبد  بفروئیه، خیابان امام، کوی بحرالعلوم 32344800 – 32348401

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه یزد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه یزد 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان یزد نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان یزد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه یزد



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه تهران 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه تهران

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن تهران هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه تهران یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه تهران را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 2 ریاضی 28981 
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 2 تجربی 30458
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 3 تجربی  35276
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 3 ریاضی 31481
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 4 تجربی 41563
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 5 تجربی 38742
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 5 ریاضی 36650
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 7 ریاضی  31253
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 8 تجربی  34587
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 8 ریاضی 32517
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی 10 تجربی 41286
مدرسه پسرانه تیزهوشان دارالفنون تجربی  35047
مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی تجربی  28146
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی سمپاد تجربی  47255
مدرسه پسرانه تیزهوشان علامه حلی سمپاد ریاضی 45582
مدرسه پسرانه تیزهوشان رجائی تجربی  37888

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در تهران همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه تهران 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم تهران نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه تهران را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر تهران با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نهم به دهم پسرانه نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس
علامه حلی 1 منطقه 11 خیابان کارگر جنوبی، چهارراه لشکر، خیابان کمالی، خیابان غفاری 55415556 55409354
علامه حلی 2 منطقه 16 خیابان شوش غربی، ایستگاه قند و شکر، خیابان دشتبانی زاده، خیابان رضایی، پلاک 8 55331331 
علامه حلی 3 منطقه 1 نیاوران، خیابان فیضیه 26131367
علامه حلی 4 منطقه 2 اتوبان جلال آل احمد، خیابان آرش مهر (شهر آرا)، جنب فروشگاه فرهنگیان، پلاک 9 88247073 88247072
علامه حلی 5 منطقه 6 خیابان ایرانشهر جنوبی، بعد از تقاطع سمیه، پلاک 50 88329182
علامه حلی 7 منطقه 13 خیابان دماوند، چهارراه سبلان، خیابان اشراقی، 8 متری اول  ‍77267588
 علامه حلی 8 منطقه 3  تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان بهروز، کوچه سوم، پلاک 6 22221087 22226001
علامه حلی 9 منطقه 14 اتوبان محلاتي خيابان نبرد جنوبي تقاطع زمزم خيابان شمشاد خيابان ارغوان نبش لاله دبیرستان پرورش استعدادهای 36318394 36318284
علامه حلی 10 منطقه 4 خیابان پاسداران، انتهای گلستان 10 22561400 22581454
علامه حلی 11 منطقه 17 میدان بهاران خیابان عسگری پلاک 8 66223492

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه تهران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه تهران 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان تهران نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان تهران می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم تهران 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه تهران



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه اصفهان

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن اصفهان هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه اصفهان یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه اصفهان را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی آخرین تراز قبولی
مدرسه پسرانه تیزهوشان فرزانگان 2 تجربی 39542
شهید اژه ای ناحیه 2 اصفهان تجربی 38245
شهید اژه ای ناحیه 2 اصفهان ریاضی 41021
 شهید اژه ای (2) ناحیه 4 اصفهان تجربی 37542
شهید اژه ای نجف آباد ریاضی 35450

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در اصفهان همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم اصفهان نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه اصفهان را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر اصفهان با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نهم به دهم پسرانه  نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس مدرسه
ناحیه 2 اصفهان شهید اژه ای ناحیه 2 اصفهان چهارراه نقاشی، ابتدای خیابان چهارباغ خواجو  32644469 – 32213677
ناحیه 3 اصفهان شهید اژه ای (1) ناحیه 3 اصفهان  خيابان‌ شهدای صفّه‌، بالاتر از بیمارستان الزهرا 36275051
33201415
 ناحیه 4 اصفهان  شهید اژه ای (2) ناحیه 4 اصفهان
خمینی شهر شهید اژه ای خمینی شهر خیابان امیرکبیر، کوچه 100 33630060 – 33633088
آران و بیدگل شهید اژه ای آران و بیدگل خیابان حضرت ابوالفضل (ع)
نجف آباد شهید اژه ای نجف آباد  خیابان 15 خرداد شمالی، خیابان نمازی، خیابان شهید سمندری، جنب كلوپ سمندری  42638855

 

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان اصفهان نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان اصفهان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم اصفهان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه اصفهان



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مشهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مشهد 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه مشهد

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مشهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن مشهد هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه مشهد یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم مشهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه مشهد را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه رشته آخرین تراز
مدرسه تیزهوشان پسرانه هاشمی نژاد 1 ریاضی 57524
مدرسه تیزهوشان پسرانه هاشمی نژاد 2 تجربی 50145
مدرسه تیزهوشان پسرانه هاشمی نژاد 2 ریاضی 48254
مدرسه تیزهوشان پسرانه هاشمی نژاد 3 تجربی 45325
مدرسه تیزهوشان پسرانه هاشمی نژاد 3 ریاضی 42572
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی تجربی 32355
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی ریاضی 40245

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در مشهد همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مشهد 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مشهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم مشهد نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه مشهد را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر مشهد با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نهم به دهم پسرانه نام شهر آدرس مدرسه شماره تلفن
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید هاشمی نژاد (2) ناحیه 3 مشهد انتهای خیابان دکتر بهشتی، شهید بهشتی 57 38447767
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید هاشمی نژاد (1) ناحیه 4 مشهد  میدان فردوسی، ابتدای بلوار شهید قرنی 38666032
37278060
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید هاشمی نژاد (4) ناحیه 5 مشهد بلوار وحدت، ابتدای بلوار امت 33672333
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید هاشمی نژاد (3 ) ناحیه 6 مشهد بلوار آموزگار، بین آموزگار 69 و 71، دبیرستان حاج علی دهقان سفید سنگی (شهید هاشمی نژاد 3) 38675450
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی گناباد گناباد، انتهای خیابان غفاری، میدان ورزش  57226164 – 57221826
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی تربت جام خیابان پاسداران، پاسداران 14 52529791
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی نیشابور شهرک قدس، بلوار جانبازان، نبش دادگستری مرکزی 46613551
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی سبزوار خیابان بیهق، روبروی اداره تربیت بدنی. 44240075 – 44244916
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی قوچان خیابان امام خمینی (ره)، خیابان مولوی، نرسیده به چهار راه سوم . 47238700 – 47238702
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی کاشمر خیابان فاطمیه، بین فاطمیه 5 و 7 47238700 – 47238702
مدرسه تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی تربت حیدریه  مدرس 13
مدرسه تیزهوشان پسرانه طلايه داران گناباد خراسان رضوی – گناباد

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مشهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مشهد 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان مشهد نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان مشهد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم مشهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه مشهد



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان نهم پسرانه مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه ساری مازندران 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز قبولی تیزهوشان دهم پسرانه مازندران

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن مازندران هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه مازندران یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه مازندران را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

نام مدرسه تیزهوشان رشته قبولی تراز قبولی
شهید بهشتی ناحیه 1 تجربی 44286
شهید بهشتی ناحیه 1 ریاضی 39777
شهید بهشتی ناحیه 2 تجربی 27569
شهید بهشتی ناحیه 2 ریاضی 40236
شهید بهشتی تجربی 35432
شهید بهشتی ریاضی 38234

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در مازندران همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مازندران ساری 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم مازندران نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه ساری را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر مازندران با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه تیزهوشان نهم به دهم پسرانه  نام شهر  آدرس مدرسه شماره تماس
شهید بهشتی ناحیه 1 ساری اتوبان ساری، کیلومتر 3 جاده ساری- نکاء، جنب بیمارستان زارع، بعد از یگان ویژه نیروی انتظامی
شهید بهشتی ناحيه 2 ساری ساری ، بلوار پاسداران کوچه ام ار ای ، ساختمان پروین مرکز شهید بهشتی ناحیه ۲ ساری

33742280

حاج ابوطالب باقری نکا  خیابان آیت الله محمدی لائینی (علمیه)، چمازی، نبش کوچه ولیعصر 2، جنب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 34735850 – 34735852
شهید بهشتی قایم شهر میدان امام، جاده کیاکلا، کیلومتر 3، بعد از پل هوایی عابر 42252565 – 42241988
شهید بهشتی  آمل بلوار آزادگان، جنب شهرک صبا 43266061 43266064
شهید بهشتی  تنکابن میدان هفت تیر، انتهای خیابان ابن سینای غربی 54230016 – 54212388
شهید بهشتی بند پی شرقی
شهید بهشتی نور نور، ایزدشهر ، جنب اداره آب و فاضلاب روستایی 44532224
شهید بهشتی  چالوس چالوس ، خیابان ۱۷ شهریور ، کوچه زمرد 52245409
شهید بهشتی بهشهر
شهید بهشتی بابل خیابان گنج افروز، کیلومتر 6، کوچه روشن 28 32172020 – 32172003

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مازندران 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان ساری نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان ساری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم مازندران ساری 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز قبولی تیزهوشان دهم پسرانه مازندران



:: برچسب‌ها: تراز قبولی تیزهوشان دهم پسرانه مازندران ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پسرانه بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند می باشد؟ در سال‌های اخیر متقاضیان آزمون ورودی تیزهوشان افزایش پیدا کرده و رقابت بالایی بین شرکت کنندگان وجود دارد. داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که می‌توانند برای هدفگذاری بهتر و آشنایی با سطح سوالات آزمون تیزهوشان، از آخرین تراز برای قبولی مدارس تیزهوشان استفاده کنند. تراز قبولی در هر استان و با توجه به کیفیت مدارس تیزهوشان متفاوت است. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه بوشهر 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: تراز تیزهوشان دهم پسرانه بوشهر

 

تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون ورود به مدارس تیزهوشان شرکت می‌کنند، فکر می‌کنند اگر بتوانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ درست بدهند، موفق به کسب قبولی خواهند شد که در واقع اینطور نیست. قبولی‌های سالهای گذشته نشان می‌دهد که در هر استان بایستی هدفگذاری ها متفاوت باشد چرا که تراز قبولی به استان محل زندگی و کیفیت مدرسه انتخابی بستگی خواهد داشت.

اولیا گرامی و دانش آموزان عزیزی که ساکن بوشهر هستند می‌توانند با اطلاع از آخرین تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان پسرانه بوشهر یک برنامه ریزی اصولی و منطقی برای مطالعه آزمون نهم به دهم داشته باشند و البته که اطلاع از آخرین تراز قبولی در مدرسه مدنظر از میزان استرس و نگرانی ها نیز کم خواهد کرد. 

 

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در جدول زیر تعدادی از آخرین تراز قبولی در مدارس تیزهوشان پسرانه بوشهر را در سال گذشته گردآوری کرده ایم که داوطلبان می‌توانند از آن جهت قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 استفاده کنند. لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تراز یا نمره کل داوطلب می‌باشد. هرچه این تراز عدد بالاتری باشد، شانس قبولی داوطلب در این آزمون نیز بیشتر خواهد بود.

داوطلبان توجه داشته باشند که آخرین رتبه قبولی در هر مدرسه، به کیفیت و رتبه مدرسه تیزهوشان نیز وابسته است، بنابراین با توجه به اینکه بسیاری از مدارس تیزهوشان در بوشهر همنام هستند، بنابراین رتبه بالاتر مربوط به مدرسه ای است که از سطح علمی بالاتری برخوردار می‌باشد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان پس از شرکت در آزمون ورودی نتایج مدارس تیزهوشان آن ها منتشر می شود. زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا در یک بازه یک ماهه پس از برگزاری آزمون منتشر می شود. دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان یا سایت همگام می توانند کارنامه تیزهوشان خود را دریافت کنند. 

در کارنامه موجود اطلاعات دانش آموز موجود می باشد و تراز کسب کرده داوطلب نیز درج شده است. داوطلبان در صورت کسب تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه بوشهر 1401 – 1402 در کارنامه آنها وصعیت قبول شده درج می شود و در صورت نیاوردن نمره لازم وضعیت قبول نشده قرار خواهد گرفت.

 

بخوانید: راهنما دریافت نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

لیست مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در بخش تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم بوشهر نام مدارس را با توجه به اینکه تراز قبولی آنها را در دست داشته ایم، قرار داده ایم، در این قسمت سعی کرده ایم تمامی مدارس تیزهوشان دوره دوم متوسطه پسرانه بوشهر را همراه با آدرس و شماره تلفن قرار دهیم تا دانش آموزان پسر بوشهر با دید بهتری نسبت به انتخاب مدارس تیزهوشان منطقه خود اقدام کنند.

نام مدرسه نام شهر استان بوشهر آدرس مدرسه شماره تلفن
مدرسه تیزهوشان پسرانه علامه حلی گناوه خیابان جمهوری اسلامی، فرعی ابومسلم ۳۳۱۲۳۵۹۹
۳۳۱۲۳۵۹۹
تیزهوشان پسرانه زنده یاد کردی دشتستان ( برازجان) خیابان سازمانی، پشت فرمانداری  ۳۴۲۴۱۶۳۳ -۳۴۲۴۱۷۲۲ -۳۴۲۴۵۶۱۳
 تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی بوشهر سبز آباد ۳۳۴۵۲۴۹۵-۶
تیزهوشان پسرانه علامه حلی دشتی(خورموج) خورموج، شهرک امام رضا، بلوار امام رضا ۳۵۳۳۰۵۹۰
تیزهوشان پسرانه علامه حلی کنگان   ۳۷۲۳۶۸۰۰

 

مشاوره تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم پسرانه بوشهر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جداول آخرین تراز قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه بوشهر 1401 – 1402 برای ورود به دوره دوم متوسطه بایستی جهت کمک به بالا بردن سطح آمادگی دانش آموزان به کار گرفته شود. دانش آموزان پس از اینکه از تراز لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان موردنظرشان مطلع شدند بایستی با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود یک برنامه ریزی جامع و اصولی برای خود طراحی کنند تا بتوانند با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری آزمون تیزهوشان خود را آماده کنند.

لازم است اشاره کنیم هرسال پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است مواردی همچون ظرفیت مدارس تغییر کند و از طرفی احتمال دارد سطح سوالات سخت تر شود بنابراین داوطلبان باید این نکات را نیز درنظر داشته باشند و سعی کنید تراز قبولی تیزهوشان بوشهر نهم به دهم پسرانه در این جداول را بیشتر از مقدار ذکر شده در نظر بگیرند.

داوطلبانی که طبق تمامی توضیحات مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هستند، بایستی در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

چنانچه پیرامون نحوه مطالعه و اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس تیزهوشان بوشهر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را در این راه یاری کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی آزمون تیزهوشان پسرانه نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان در چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام معمولا در فروردین ماه می باشد. در متن مقاله زمان اشاره کرده ایم.

داوطلبان چگونه می توانند در این مدارس قبول شوند؟

دانش آموزان در آزمون مربوطه شرکت کرده و بر اساس ترازی که کسب خواهند کرد می توانند در صورت قبولی در این مدارس تحصیل کنند.

نحوه نام نویسی آزمون تیزهوشان به چه صورت می باشد؟

داوطلبان باید به سایت استعداد درخشان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تراز تیزهوشان دهم پسرانه بوشهر



:: برچسب‌ها: تراز تیزهوشان دهم پسرانه بوشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت استانی می باشد و آدرس هر استان متفاوت می باشد. این آزمون طی سالهای گذشته در دو مقطع تحصیلی ششم برای ورود به مقطع هفتم و در مقطع نهم برای ورود به مقطع دهم برگزار می‌شد که در سالهای اخیر پذیرش در مقطع هفتم براساس سوابق تحصیلی و پذیرش در مقطع دهم با شرکت در آزمون نمونه دولتی امکان پذیر است. ثبت نام در آزمون نمونه دولتی دهم از طریق سایت‌های مشخصی انجام می‌شود. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: سایت نمونه دولتی

 

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون نمونه دولتی داوطلبان مقطع نهم به دهم به صورت استانی و کاملا اینترنتی انجام می‌شود. برای این منظور کافی است تمام متقاضیان به سامانه ثبت نام معرفی شده توسط آموزش و پروش استان محل سکونت خود مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی دانش آموزان باید ابتدا دفترچه ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 را دانلود نموده و آن را کاملا مطالعه کنند. سپس مدارک لازم را آماده کرده تا در زمان ثبت نام دچار اشتباه و خطا نشوند آن دسته از داوطلبانی که که در زمان ثبت نام اطلاعات ورودی خود به صورت اشتباه وارد کرده اند برای نحوه ویرایش اطلاعات مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام نمونه دولتی

 

 

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در این قسمت از مقاله، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی به تفکیک هر استان را قرار داده ایم. داوطلبان برای ورود به سایت استانی خود کافیت بر روی آدرس آن کلیک کنید.

  1. استان آذربایجان شرقی :    namatest.ir
  2. استان آذربایجان غربی :    snj.awaedu.ir
  3. استان اردبیل :    217.219.153.218
  4. استان اصفهان :    sanjesh.isfedu.ir
  5. استان البرز :    azmoon.albmedu.ir
  6. استان ایلام :    ilam.natije.ir
  7. استان بوشهر :    buedu.ir
  8. استان تهران :    azmoon.tehranedu.ir
  9. شهرستان های تهران :    sanjesh.teo.ir
  10. استان چهارمحال و بختیاری :    sanjesh.chbedu.ir
  11. استان خراسان جنوبی :    azmoon.skedu.ir
  12. استان خراسان رضوی :    10.69.78.13
  13. استان خراسان شمالی :    azmoon.nkhedu.ir
  14. استان خوزستان :    azmoon.khouzedu.ir
  15. استان زنجان :    sabtenam.zanjanedu.ir
  16. استان سمنان :    iranschl.ir
  17. استان سیستان و بلوچستان :    78.38.114.105
  18. استان فارس :    sanjesh.farsedu.ir
  19. استان قزوین :    nemooneh.qazvinedu.ir
  20. استان قم :    qom.natije.ir
  21. استان کردستان :    10.249.7.204
  22. استان کرمان :    sanjesh.kermanedu.ir
  23. استان کرمانشاه :    azmoonkedu.ir
  24. استان کهگیلویه و بویراحمد :    azmoon.kbedu.ir
  25. استان گلستان :    nemooneh.goledu.ir
  26. استان گیلان :    sanjesh.giledu.ir
  27. استان لرستان :    lorestan.natije.ir
  28. استان مازندران :    217.219.172.53
  29. استان مرکزی :    markazi.natije.ir
  30. استان هرمزگان :  10.187.50.22
  31. استان همدان :  hamedan.natije.ir
  32. استان یزد : result.yazdedu.ir

 

مقطع ششم به هفتم

همانطورکه پیش تر نیز اشاره کوتاهی کردیم، آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی مقطع ششم به هفتم حذف گردیده است و در سال‌های اخیر برای ورود به این مدارس در پایه هفتم، آزمونی برگزار نمی‌شود.

پذیرش در مقطع ششم به هفتم مدارس نمونه دولتی براساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد، به طوری که دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی پایه هفتم دارند، بایستی به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای ثبت نام در این مدارس انجام دهند، بنابراین می‌توان گفت برای ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع هفتم هیچ ثبت نام اینترنتی صورت نمی‌گیرد و سایتی برای ثبت نام و اعلام نتایج برای این مقطع وجود ندارد.

 

بخوانید: شرایط ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402

 

 

آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | مقطع نهم به دهم

ورود به مدارس نمونه دولتی پایه دهم متفاوت از پایه ششم می‌باشد. مدارس هیچگونه مسئولیتی در قبال ثبت نام دانش آموزان در آزمون نمونه دولتی ندارند و تمامی مراحل ثبت نام آزمون نمونه دولتی  این مقطع به صورت اینترنتی انجام می‌گردد.

دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی مقطع دهم را دارند، بایستی طبق روال هرسال در آزمون ورودی این مدارس ثبت نام و شرکت کنند. چنانچه حدنصاب نمره قبولی را بدست آوردند، جهت ادامه تحصیل وارد این مدارس می‌شوند.

نکته ای که متقاضیان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع دهم باید مدنظر داشته باشند این است که ثبت نام این آزمون برای استان‌های مختلف در سایت‌های جداگانه صورت می‌پذیرد. داوطلبان ساکن هر استانی که هستند، بایستی به سایت ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 آن استان مراجعه کنند و اقدامات لازم را جهت تکمیل فرم ثبت نام انجام دهند. 

 

بخوانید: راهنما کامل و جامع ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با توجه به متفاوت بودن سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402در استان های مختلف، مراحل ثبت نام نیز در دارای تفاوت هایی است. به همین خاطر نمی توان راهنمای دقیقی را شرح داد. به صورت کلی نحوه ثبت نام نمونه دولتی در سایت استانی ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت زیر می باشد.

مراحل ثبت نام در آزمون:

✅ ورود به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی استانی محل سکونت

✅ وارد کردن نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور (رمز همگام)

✅ وارد کردن اطلاعات درخواستی نظیر نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد مدرسه محل تحصیل

✅ در صورت داشتن سهمیه، وارد کردن نوع سهمیه

✅ پرداخت هزینه ثبت نام نمونه دولتی 1401 -1402

✅ دریافت کد پیگیری ثبت نام

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی معمولا در ۳ الی ۵ روز قبل از برگزاری آزمون منتشر و در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد. داوطلبانی که در زمان ثبت نام نمونه دولتی نام نویسی خود را انجام داده اند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی خود و یا سایت همگام به آدرس hamgam.medu.ir نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند.

در کارت ورود به جلسه اطلاعاتی همچون زمان آزمون نمونه دولتی و محل برگزاری آزمون و شماره داوطلبی دانش آموز نوشته شده است. داوطلبان قبل از برگزاری آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را به مدرسه تحصیلی خود برده و این کارت را مهر کنند.

بدلیل حجم بالای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی برای دریافت آن توسط داوطلبان توصیه می شود در روزهای ابتدایی انتشار کارت نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

 

سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 در یک بازه یک تا دو ماهه پس از برگزاری آزمون منشتر می شود. آن دسته از داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند با مراجعه به سایت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نسبت به مشاهده نتایج و دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که فرایند ثبت نام را در سامانه اینترنتی استان خود تکمیل کرده اند. طی زمان اعلام شده از سوی آموزش و پروش استان محل تحصیلشان می‌توانند در زمان مقرر نسبت به دریافت نتایج اقدام کنند.

 

نتایج آزمون نمونه دولتی نیز همانند ثبت نام این آزمون به صورت استانی است و داوطلبان برای دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خود باید به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی در جدول فوق مراجعه کنند.

 

 

مشاوره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی برای بسیاری از دانش آموزان با استعداد داوطلب این مدارس، از اهمییت ویژه ای برخوردار است. این مدارس از امکانات آموزشی بالایی همچون معلمان، اساتید برجسته و امکانات آموزشی همچون آزمایشگاه برخوردارند. به همین منظور وزارت آموزش و پروزش هرسال بستری را برای این دانش آموزان فراهم می‌کند تا بتوانند با ورود به این مدارس در راه شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهایشان قدم بردارند. 

وزارت آموزش و پرورش این مجوز را برای آموزش و پرورش هر استان صادر کرده است که ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 را به صورت استانی انجام دهند، بنابراین می‌توان اینطور گفت، داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند، بایستی به سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 استان محل سکونت خود مراجعه کنند. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت نمونه دولتی



:: برچسب‌ها: سایت نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی شهرسازی کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. داوطلبانی که پس از دریافت کارنامه های اولیه‌شان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری و آزاد هستند، برای اینکه بتوانند با اطمینان یک انتخاب رشته ایده آل انجام دهند و در نهایت نیز با قبولی مواجه شوند، بایستی از پیش آگاهی کسب کنند. آخرین رتبه قبولی می‌تواند آگاهی لازم را به علاقه مندان این رشته بدهد، بدین صورت که می‌توانند رتبه قبولی در این رشته را با رتبه‌ی اکتسابی خود مقایسه کنند، هر چه رتبه‌ها به هم نزدیک تر بودند، یعنی داوطلب شانس قبولی بیشتری را دارد. در ادامه این مطلب آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی شهرسازی کنکور 1400 را ارائه کرده ایم.

منبع: رتبه قبولی مهندسی شهرسازی

 

رتبه قبولی مهندسی شهرسازی کنکور ۱۴۰۰ | روزانه

لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی داوطلب در رشته شهرسازی دوره روزانه دانشگاه های سراسری، رتبه در سهمیه می‌باشد و داوطلبان بایستی به رتبه شان در سهمیه ای که در آن در کنکور سراسری شرکت کرده اند، توجه داشته باشند، به همین منظور در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی رشته شهرسازی کنکور 1400 را به تفکیک سهمیه ها قرار داده ایم. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور سراسری

 

سهمیه 25 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 239
دانشگاه فردوسی – مشهد 727
دانشگاه هنر اصفهان 959
دانشگاه گیلان – رشت 1346

سهمیه 5 درصد ایثارگران 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه هنر تهران 1169
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) – قزوین 3058
دانشگاه هنر اصفهان 3058
دانشگاه ارومیه 8779

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی شهرسازی کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 1769
دانشگاه شیراز 5732
دانشگاه هنر اسلامی تبریز 17845
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) – قزوین 5671
دانشگاه فردوسی – مشهد 5301
دانشگاه گیلان – رشت 8053

منطقه دو 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه هنر اسلامی تبریز 15068
دانشگاه گیلان – رشت 13546
دانشگاه لرستان – خرم آباد 18545

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی شهرسازی کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) – قزوین 2180
دانشگاه ارومیه 7898
دانشگاه سمنان 4560
دانشگاه گیلان – رشت 19863
دانشگاه خلیج فارس – بوشهر 8853

 

رتبه قبولی مهندسی شهرسازی کنکور ۱۴۰۰ | نوبت دوم

رشته شهرسازی علاوه بر دوره روزانه دانشگاه های سراسری در دوره نوبت دوم نیز ارائه می‌شود. دوره نوبت دوم و یا همان شبانه از تمامی جهات مشابه دوره روزانه می‌باشد و تنها تفاوت آن در این است که داوطلبان رشته شهرسازی در دوره شبانه بایستی که شهریه بپردازند. ملاک پذیرش دانشجو رشته شهرسازی در دوره شبانه نیز همانند دوره روزانه، رتبه داوطلب در سهمیه می‌باشد، به همین دلیل در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی مهندسی شهرسازی نوبت دوم داوطلب را در سهمیه های مختلف به تفکیک ارائه کرده ایم.

سهمیه 5 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه گیلان – رشت 2539

سهمیه 25 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه گیلان – رشت 1365

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی شهرسازی ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه مازندران – بابلسر 12695
دانشگاه گیلان – رشت 17753
دانشگاه فردوسی مشهد 11165

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه لرستان – خرم آباد 15300
دانشگاه فردوسی مشهد 8929
دانشگاه گیلان – رشت 21950
دانشگاه مازندران – بابلسر 12318

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی شهرسازی ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی مشهد 11677
دانشگاه گیلان – رشت 12875
دانشگاه مازندران – بابلسر 13519
دانشگاه سمنان 18959

 

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی شهرسازی ,
:: بازدید از این مطلب : 261

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. شما اگر از علاقه مندان در دانشگاه های پردیس هستید می‌توانید برای اینکه بدانید آیا در کد رشته محل های مربوطه شانی قبولی دارید یا خیر می‌توانید از رتبه های قبولی واقعی در سال های گذشته استفاده کنید و یک دید کلی بدست آورید. به همین منظور در این مقاله از سایت دانتل تعدادی از آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی پلیمر پردیس خودگردان کنکور 99 را در دانشگاه های مختلف و سهمیه های موثر آورده ایم. 

منبع: رتبه مهندسی پلیمر پردیس

 

رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس خودگردان ۹۹

رتبه‌های زیرگروه دو داوطلبان در قبول شدن در این رشته اهمیت بیشتری دارد. برخی داوطلبان واجد الشرایط دارای سهمیه های ایثارگران شامل سهمیه های ایثارگری 25 درصد ظرفیت و ایثارگران 5 درصد ظرفیت هستند، که بایستی برای تخمین شانس قبولی‌شان، رتبه‌شان در سهمیه و زیرگروه دو را با آخرین رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس خودگردان ۹۹ در سهمیه های مشابه مقایسه کنند. به جز این دو دسته دیگر داوطلبان با توجه به محل دریافت آخرین مدرک تحصیلی‌شان در یکی از سهمیه های مناطق شامل سهمیه منطقه یک، سهمیه منطقه دو و سهمیه منطقه سه قرار می‌گیرند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 1492

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس کنکور ۹۹

دانشگاه  3598
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران  3952

منطقه دو 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 9350

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی پلیمر پردیس کنکور ۹۹

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 2417

 

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: رتبه مهندسی پلیمر پردیس ,
:: بازدید از این مطلب : 323

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مازندران ساری 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت نمونه دولتی مازندران

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم مازندران 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی ” 217.219.172.53  ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مازندران

 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم مازندران به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مازندران 1401 – 1402 اعلام نشده است.

 

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مازندران 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

بخوانید: دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مازندران ساری با آدرس الکترونیکی “ 217.219.172.53 ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مازندران 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی مازندران 1401 – 1402 به نشانی ” 217.219.172.53 ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سامانه همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مازندران 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی مازندران با آدرس الکترونیکی ” 217.219.172.53 ” است. 

 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

 

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ساری مازندران مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مازندران و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ 217.219.172.53 ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر مازندران سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مازندران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی مازندران 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مازندران ساری 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مازندران 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی 217.219.172.53 می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت نمونه دولتی مازندران



:: برچسب‌ها: سایت نمونه دولتی مازندران ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مرکزی اراک 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت نمونه دولتی مرکزی

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم مرکزی 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی ” markazi.natije.ir ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مرکزی

 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم مرکزی به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مرکزی 1401 – 1402 اعلام نشده است.

 

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مرکزی 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

بخوانید: دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مرکزی اراک با آدرس الکترونیکی “ markazi.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مرکزی 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی مرکزی 1401 – 1402 به نشانی ” markazi.natije.ir ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سامانه همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی مرکزی با آدرس الکترونیکی ” markazi.natije.ir ” است. 

 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

 

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی اراک مرکزی مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مرکزی و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ markazi.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر مرکزی سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مرکزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی مرکزی 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مرکزی اراک 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی markazi.natije.ir می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت نمونه دولتی مرکزی



:: برچسب‌ها: سایت نمونه دولتی مرکزی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از جمله مواردی است که داوطلبان باید برای ورود به جلسه آزمون به همراه داشته باشند. این کارت یک هفته قبل از برگزاری آزمون و از طریق سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی منتشر می گردد. تمامی متقاضیان آزمون نمونه‌دولتی موظف هستند در تاریخ های اعلام شده برای دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت های استانی مربوط به ثبت نام این آزمون مراجعه کنند و چنانچه فردی کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، حق ورود به جلسه آزمون را نخواهد داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم به زمان انتشار و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 1401– 1402 بپردازیم.

منبع: کارت ورود به جلسه نمونه دولتی

 

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 برای مقطع نهم به دهم، مطابق سال های گذشته برگزار می گردد. تمامی داوطلبانی که در موعد مقرر در این آزمون ثبت نام کرده و فرم تقاضانامه خود را تکمیل کرده اند و هزینه نام نویسی را پرداخت نموده اند، برای اینکه به مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه راه پیدا کنند، باید در جلسه این آزمون حضور پیدا کنند.

حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 نیازمند این است که متقاضیان در زمان های اعلام شده از طریق سایت های ثبت نام نمونه دولتی استانی، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 را دریافت کنند و همراه خود به جلسه آزمون ببرند.

کارت ورود به جلسه نامبرده، چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. لازم است بدانید اگر داوطلبی کارت ورود به جلسه خود را دریافت نکند، نمی تواند در جلسه آزمون حضور داشته باشد.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

برای تمامی داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که با موفقیت اطلاعات خود را در سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود ثبت کرده اند، چند روز قبل از برگزاری آزمون کارت شرکت به جلسه صادر می شود. کارت آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم شامل اطلاعات مهمی همچون شماره داوطلبی و حوزه محل برگزاری آزمون می باشد، همینطور در شناسایی داوطلب در حوزه امتحانی نیز کاربرد دارد.

 

تاکنون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون 1401 – 1402 اعلام نشده است، به محض دریافت اطلاعات جدید، زمان دقیق هر استان را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کارت ورود به جلسه معمولا در یک بازه زمانی چهار و یا پنج روزه قبل از زمان برگزاری این آزمون از طریق سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی منتشر می شود. البته امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهم به دهم از طریق سایت همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” نیز امکان پذیر می باشد.

استان زمان دریافت کارت آزمون استان زمان دریافت کارت آزمون
آذربایجان شرقی اعلام نشده است سیستان و بلوچستان اعلام نشده است
آذربایجان غربی  اعلام نشده است  فارس اعلام نشده است
اردبیل اعلام نشده است قزوین اعلام نشده است
اصفهان اعلام نشده است قم اعلام نشده است
البرز اعلام نشده است کردستان اعلام نشده است
ایلام اعلام نشده است کرمان اعلام نشده است
بوشهر اعلام نشده است کرمانشاه اعلام نشده است
تهران اعلام نشده است کهگیلویه و بویر احمد اعلام نشده است
شهرستان‌های تهران اعلام نشده است گلستان اعلام نشده است
چهارمحال و بختیاری اعلام نشده است گیلان اعلام نشده است
خراسان جنوبی اعلام نشده است لرستان اعلام نشده است
خراسان رضوی اعلام نشده است مازندران اعلام نشده است
خراسان شمالی اعلام نشده است مرکزی اعلام نشده است
خوزستان اعلام نشده است هرمزگان اعلام نشده است
زنجان اعلام نشده است همدان اعلام نشده است
سمنان اعلام نشده است یزد اعلام نشده است 

 

ثبت مهر بر روی کارت آزمون

متقاضیانی که اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 می کنند، باید پس از دریافت پرینت این کارت را برای ثبت مهر به مدرسه محل تحصیل خود ببرند. مهر شدن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنابراین توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به شما عزیزان این است که کارت خود را در روزهای ابتدایی مهلت دریافت کارت دریافت کنید تا زمان کافی برای مراجعه به مدرسه و مهر کردن آن را داشته باشید.

با توجه به اهمیت این موضوع می توانید برای اطلاع از زمان دقیق کارت ورود به جلسه آزمون با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید و اخبار لحظه ای پیرامون زمان دریافت کارت ورود به جلسه را از مشاوران مجرب این مرکز دریافت کنید. 

 

بخوانید: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمامی متقاضیانی که موفق به ثبت نام اینترنتی شده و هزینه مربوط به این آزمون را نیز پرداخته اند، می‌توانند در تاریخ های اعلام شده به سایت آموزش و پرورش استان محل سکونت خود مراجعه کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده همچون کد ملی کارت آزمون خود را دریافت کنند و یک برگه پرینت از آن تهیه نمایند.

امکان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم به دهم 1401– 1402 از طریق دو سایت برای متقاضیان فراهم است.

 سایت اول: متقاضیان باید به همان سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی که مراحل نام نویسی خود را در آن تکمیل کرده اند، مراجعه کنند که بدیهی است برای هر استان متفاوت می باشد.

 

برای مشاهده سایت نمونه دولتی هر استان کلیک کنید.

 

✅ سایت دوم: امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام به نشانی ” hamgam.medu.ir ” نیز امکان پذیر می باشد.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401 – 1402 را ارائه کرده ایم: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان محل زندگی خود مراجعه کنید. 

2️⃣ در صفحه ایجاد شده، برای ورود به پرتال خود “ کد ملی ” و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. 

3️⃣ بر روی لینک فعال ” کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 ” کلیک کنید و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید. یک برگه پرینت از آن بگیرید و در جلسه آزمون به همراه داشته باشید.

 

رفع نقص و ویرایش اطلاعات کارت آزمون

نکته ای که تمامی متقاضیان بایستی آن را درنظر داشته باشند این است که در کارت آزمون هر فرد، اطلاعات او درج شده است، داوطلبان باید این اطلاعات را که شامل نام، نام خانوادگی، عکس دانش آموز و … است را بررسی کند تا مطابق با اطلاعات شناسنامه داوطلب باشد.

چنانچه داوطلبی در کارت آزمون خود مغایرتی مشاهده کرد، بایستی نهایتا تا یک روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی به واحد سنجش آموزش پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کند. و یک درخواست مبنی بر تصحیح اطلاعات و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی در این واحد ثبت کند.

پس از ثبت درخواست بایستی مجددا کارت خود را با اطلاعات درست دریافت کنند، چنانچه داوطلبی نسبت به رفع نواقص کارت خود اقدام نکند در مراحل بعدی از پذیرش دانش آموز به مدارس نمونه دولتی ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

مشاوره آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لازم است اشاره کنیم که در تاریخ مشخصی امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان تهران وجود دارد که در این تاریخ علاوه بر اینکه ثبت نام کنندگان می توانند اگر اشتباهی در فرم ثبت نامی خود دارند را برطرف کنند، مهلت مجددی برای جاماندگان از ثبت نام در استان تهران نیز می باشد.

تصحیح نواقص موجود در کارت ورود به جلسه نمونه دولتی نهم به دهم خیلی مهم است، اگر داوطلبی این مسئله را بی اهمیت بشمارد و با اطلاعاتی که با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او مغایرت دارد در جلسه آزمون حاضر شود، حتی اگر در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیز پذیرفته شود، از ثبت نام او در مدرسه محل قبولی ممانعت به عمل خواهد آمد. 

چنانچه سوالی پیرامون آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 سوالی دارید، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند تا بتوانید بدون مشکل در جلسه آزمون حضور داشته باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 چه تاریخی است؟

کارت ورود به جلسه آزمون چهار و یا پنج روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می گردد. 

آیا ثبت مهر بر روی کارت ورود به جلسه الزامی است؟

بله، داوطلبان با مراجعه به مدرسه‌ای که در آن تحصیل می کنند کارت آزمون خود را مهر کنند.

در صورت وجود اشکال در کارت امتحان نمونه دولتی، چه اقداماتی باید انجام داد؟

داوطلبان برای رفع نواقص به واحد سنجش آموزش و پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: کارت ورود به جلسه نمونه دولتی

 


:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هرمزگان بندرعباس 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت نمونه دولتی هرمزگان

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم هرمزگان 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی ” 10.187.50.22 ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هرمزگان

 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم هرمزگان به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هرمزگان 1401 – 1402 اعلام نشده است.

 

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هرمزگان 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

بخوانید: دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی هرمزگان بندرعباس با آدرس الکترونیکی “ 10.187.50.22 ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی هرمزگان 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان 1401 – 1402 به نشانی ” 10.187.50.22 ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سایت همگام مدارس با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی هرمزگان 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی هرمزگان با آدرس الکترونیکی ” 10.187.50.22 ” است. 

 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

 

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی بندرعباس هرمزگان مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی هرمزگان و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ 10.187.50.22 ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر هرمزگان سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هرمزگان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هرمزگان بندرعباس 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی هرمزگان 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی 10.187.50.22 می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت نمونه دولتی هرمزگان



:: برچسب‌ها: سایت نمونه دولتی هرمزگان ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت نمونه دولتی همدان

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم همدان 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی ” hamedan.natije.ir ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی همدان

 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم همدان به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم همدان 1401 – 1402 اعلام نشده است.

 

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم همدان 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

بخوانید: دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی همدان با آدرس الکترونیکی “ hamedan.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 به نشانی ” hamedan.natije.ir ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سایت همگام مدارس با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی همدان با آدرس الکترونیکی ” hamedan.natije.ir ” است. 

 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

 

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی همدان مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی همدان و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ hamedan.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر همدان سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی همدان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی همدان 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی hamedan.natije.ir می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت نمونه دولتی همدان



:: برچسب‌ها: سایت نمونه دولتی همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت نمونه دولتی کرمانشاه

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم کرمانشاه 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی “ azmoonkedu.ir ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه

 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم کرمانشاه به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه 1401 – 1402 اعلام نشده است.

 

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمانشاه 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

بخوانید: دفترچه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱  – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه با آدرس الکترونیکی “ azmoonkedu.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 به نشانی ” azmoonkedu.ir ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سایت همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه با آدرس الکترونیکی ” azmoonkedu.ir ” است. 

 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

 

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کرمانشاه و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ azmoonkedu.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر کرمانشاه سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی azmoonkedu.ir می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت نمونه دولتی کرمانشاه



:: برچسب‌ها: سایت نمونه دولتی کرمانشاه ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی “ azmoon.kbedu.ir ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد 1401 – 1402 اعلام نشده است.

 

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

بخوانید: دفترچه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱  – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد با آدرس الکترونیکی “ azmoon.kbedu.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1401 – 1402 به نشانی ” azmoon.kbedu.ir ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سایت همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد با آدرس الکترونیکی ” azmoon.kbedu.ir ” است. 

 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

 

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی یاسوج مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ azmoon.kbedu.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر کهگیلویه و بویراحمد سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی azmoon.kbedu.ir می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد



:: برچسب‌ها: سایت نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان گرگان 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت نمونه دولتی گلستان

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم گلستان 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی “ nemooneh.goledu.ir ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان

 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم گلستان به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گلستان 1401 – 1402 اعلام نشده است.

 

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گلستان 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

بخوانید: دفترچه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱  – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی گلستان با آدرس الکترونیکی ” nemooneh.goledu.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی گلستان 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی گلستان 1401 – 1402 به نشانی ” nemooneh.goledu.ir ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سایت همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی گلستان گرگان 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی گلستان با آدرس الکترونیکی ” nemooneh.goledu.ir ” است. 

 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

 

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی گرگان گلستان مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی گلستان و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ nemooneh.goledu.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر گلستان سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی گلستان 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی گلستان گرگان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی گلستان 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی nemooneh.goledu.ir می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت نمونه دولتی گلستان



:: برچسب‌ها: سایت نمونه دولتی گلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان خرم آباد 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت نمونه دولتی لرستان

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم لرستان 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی ” lorestan.natije.ir ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان

 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم لرستان به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لرستان 1401 – 1402 اعلام نشده است.

 

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لرستان 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

بخوانید: دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی لرستان خرم آباد با آدرس الکترونیکی ” lorestan.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی لرستان 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی لرستان 1401 – 1402 به نشانی ” lorestan.natije.ir ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سامانه همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی لرستان 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی لرستان با آدرس الکترونیکی ” lorestan.natije.ir ” است. 

 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

 

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی لرستان خرم آباد مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی لرستان و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ lorestan.natije.ir ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر لرستان سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی لرستان 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی لرستان خرم آباد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی لرستان 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی lorestan.natije.ir می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت نمونه دولتی لرستان



:: برچسب‌ها: سایت نمونه دولتی لرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()