نوشته شده توسط : دانتل

رشته های دانشگاه پیام نور اصفهان ۱۴۰۱ در دفترچه راهنما انتخاب‌رشته کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان با مطالعه دفترچه رشته‌های ارائه شده در همه واحدهای دانشگاه پیام‌نور را مشاهده کنند و کدرشته محل‌ مورد نظر را انتخاب کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان 1401 در هر کدام از زیرگروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را قرار داده ایم.

منبع: رشته های دانشگاه پیام نور اصفهان

لیست رشته های دانشگاه پیام نور اصفهان ۱۴۰۱

داوطلبانی که به دلایل مختلف تمایلی به شرکت در کنکور سراسری ندارند، می تواند در ثبت نام بدون آزمون پیام‌نور شرکت کنند. البته لازم است اشاره کنیم که در این دانشگاه فقط مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون کنکور ارائه می شود. پذیرش بدون کنکور در دانشگاه‌های پیام‌نور هر ساله دو بار و برای جذب دانشجو در نیمسال تحصیلی اول و دوم انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان 1401 در تمامی زیرگروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه می شود. 

دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان 1401

لیست رشته های دانشگاه پیام نور اصفهان 1401 به همراه دیگر دانشگاه‌های پیام‌نور در سراسر کشور و دیگر دانشگاه‌های سراسری در قالب یک دفترچه منتشر می شود. 

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون ‌آزمون پیام‌نور همزمان با شروع مهلت نام نویسی هر کدام از نیمسال‌های تحصیلی مرتبط با نیمسال تحصیلی اول(مهرماه) و نبمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه) منتشر می شود. برای دانلود دفترچه راهنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

داوطلبان می توانند پس از دریافت دفترچه، کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را استخراج کنند و حداکثر در 100 کدرشته محل الویت بندی نمایند و در فرم انتخاب رشته وارد کنند.

رشته های تجربی پیام نور 1401

رشته‌های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام‌نور فقط شامل رشته‌های علوم پایه و گروه کشاورزی می باشد. دانشگاه پیام‌نور چه از طریق کنکور سراسری و چه از طریق پذیرش بدون آزمون، مجوز ارائه رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی را ندارد. بنابراین هیچ کدام از رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، مامایی، پرستاری، هوشبری و … در دانشگاه پیام‌نور ارائه نمی شود. از مهم ترین رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام نور اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

میکروبیولوژی زیست شناسی سلولی و مولکولی علوم و مهندسی صنایع غذایی
شیمی کاربردی شیمی محض ترویج و آموزش کشاورزی پایدار
زمین شناسی علوم و مهندسی محیط زیست زیست شناسی گیاهی
علوم دامی اقتصاد کشاورزی علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)

رشته های ریاضی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

دانشگاه پیام‌نور تمامی رشته‌های فنی مهندسی را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. در واقع متقاضیان رشته‌ها می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور و بدون شرکت در کنکور سراسری، به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه پیام‌نور شوند و در رشته‌ی مورد علاقه شان ادامه تحصیل دهند. در ادامه مهم ترین رشته های ریاضی دانشگاه پیام نور اصفهان را در جدول زیر آورده‌ایم:

مهندسی عمران مهندسی مکانیک مهندسی برق
مهندسی صنایع مهندسی کامپیوتر مهندسی پزشکی
مهندسی معماری مهندسی مواد و متالورژی مهندسی شیمی
مهندسی پلیمر  علوم و مهندسی آب علوم کامپیوتر
ریاضیات و کاربردها فیزیک مهندسی پزشکی
آمار مهندسی راه آهن مهندسی شیمی
مهندسی شهرسازی مهندسی مدیریت پروژه مهندسی نقشه برداری
مهندسی نفت مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی

رشته های انسانی دانشگاه پیام نور 1401 

تقریبا می توان گفت اغلب رشته‌هایی که در زیرگروه آزمایشی علوم انسانی ارائه می شود، در دانشگاه پیام‌نور نیز به صورت بدون آزمون دانشجو جذب می کند. از پرمتقاضی ترین رشته های علوم انسانی دانشگاه پیام نور اصفهان به صورت بدون آزمون ارائه می گردد، می توان به رشته‌های جدول زیر اشاره کرد:

حقوق  روانشناسی مشاوره
حسابداری مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی
مدیریت صنعتی مدیریت مالی علوم ورزشی
اقتصاد علوم تربیتی علوم سیاسی
روابط عمومی جامعه شناسی روزنامه نگاری
جغرافیا زبان و ادبیات فارسی علوم قرآن و حدیث
فقه و مبانی حقوق اسلامی برنامه ریزی اجتماعی و تعاون ادیان و عرفان
تاریخ تمدن ملل اسلامی تاریخ زبان و ادبیات عربی
مددکاری اجتماعی مشاوره مدیریت امور بانکی

لیست رشته های هنر و زبان ۱۴۰۱

دانشگاه پیام‌نور در زیرگروه های آزمایشی زبان و هنر نیز به صورت بدون کنکور و از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. تنوع رشته ها در این دو زیر گروه آزمایشی نسبت به دیگر زیرگروه ها کم تر می باشد اما معمولا دارای ظرفیت پذیرش مناسبی هستند. در ادامه مهم ترین رشته های دانشگاه پیام نور اصفهان را در جدول زیر آورده‌ایم:

زبان های خارجی
مترجمی زبان انگلیسی زبان و ادبیات انگلیس آموزش زبان انگلیسی
هنر
عکاسی ارتباط تصویری نقاشی
صنایع دستی فرش مرمت بناهای تاریخی
هنر اسلامی طراحی پارچه کتابت و نگارگری
هنر صناعی طراحی صنعتی و …

اسامی رشته‌های ارائه شده در جداول فوق بر اساس تجربیات سال‌های گذشته است؛ لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان ۱۴۰۱ برای تمامی زیرگروه‌های آزمایشی، همزمان با شروع زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور و دانشگاه‌های سراسری در مهر و بهمن ماه منتشر می گردد؛ در صورتی که لیست رشته‌های پیام‌نور 1401 برای ورودی مهر و بهمن ماه منتشر شود، این مقاله بروز رسانی شده و لیست رشته‌های ارائه شده را قرار خواهیم داد. 

ثبت نام دانشگاه پیام نور 1401

داوطلبان ابتدا باید دفترچه راهنمای ثبت نام رشته‌های بدون کنکور را دریافت و مطالعه کنند. پس از مطالعه مندرجات دفترچه راهنما، در صورتی که دارای شرایط لازم بودند و رشته‌ی مورد علاقه خود را از میان رشته‌های ارائه شده پیدا کردند؛ می توانند با خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام، مراحل نام نویسی و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. 

 

لازم است اشاره کنیم که داوطلبان بدون در نظر گرفتن نوع دیپلم خود می توانند در هر کدام از زیر گروه‌ها انتخاب رشته نمایند و نیازی به تجانس رشته انتخابی با دیپلم نمی باشد.

 

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور اصفهان ۱۴۰۱ در قالب دفترچه ای گردآوری می شود و به صورت اینترنتی از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

ملاک و معیار پذیرش داوطلبان در پذیرش رشته بدون کنکور دانشگاه های پیام نور اصفهان 1401 معدل مقطع قبلی داوطلب می باشد. نکته ای که وجود دارد این است که متقاضیان می توانند بدون در نظر گرفتن عنوان دیپلم خود از تمامی گروه ها انتخاب رشته کنند؛ اما بدیهی است که ضریب تاثیر سوابق تحصیلی و معدل دیپلم برای رشته‌ای که با رشته‌ی فارغ التحصیلی که همنام نیست، متفاوت خواهد بود. 

از سویی دیگر مجدد اشاره می کنیم که دانشگاه پیام‌نور در مقاطع مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو نمی پذیرد. 

 

داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در ورودی مهر ماه اقدام به تکمیل فرم انتخاب‌رشته بدون کنکور 1401 نمایند، می توانند برای نیمسال تحصیلی دوم که همان مرحله تکمیل ظرفیت می باشد، اقدام کنند.

 

چنانچه پیرامون رشته های دانشگاه پیام نور اصفهان 1401 نیازمند راهنمایی های بیشتری هستید، می توانید سوالات خود را از مشاوران مجرب دانتل کو بپرسید. برای ارتباط با کارشناسان از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه پیام نور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

رشته های بدون کنکور پیام نور اصفهان 1401 شامل چه رشته‌هایی است؟

لیست رشته‌های بدون کنکور در زیرگروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را در متن مقاله فوق ارائه کرده ایم.

آیا متقاضیان با مدرک دیپلم ریاضی می توانند رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور تجربی را انتخاب کنند؟

بله ، متقاضیان می توانند با مدرک دیپلم ریاضی هر کدام از رشته‌های بدون کنکور را انتخاب کنند. 

رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور در چند نوبت ارائه می شود؟

دانشگاه پیام‌نور سالانه دوبار یکبار برای ورودی مهر ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی می نماید.

منبع: رشته های دانشگاه پیام نور اصفهان



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اصفهان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رشته های دانشگاه پیام نور اردبیل ۱۴۰۱ در دفترچه راهنما انتخاب‌رشته کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان با مطالعه دفترچه رشته‌های ارائه شده در همه واحدهای دانشگاه پیام‌نور را مشاهده کنند و کدرشته محل‌ مورد نظر را انتخاب کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردبیل 1401 در هر کدام از زیرگروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را قرار داده ایم.

منبع: رشته های دانشگاه پیام نور اردبیل

لیست رشته های دانشگاه پیام نور اردبیل ۱۴۰۱

داوطلبانی که به دلایل مختلف تمایلی به شرکت در کنکور سراسری ندارند، می تواند در ثبت نام بدون آزمون پیام‌نور شرکت کنند. البته لازم است اشاره کنیم که در این دانشگاه فقط مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون کنکور ارائه می شود. پذیرش بدون کنکور در دانشگاه‌های پیام‌نور هر ساله دو بار و برای جذب دانشجو در نیمسال تحصیلی اول و دوم انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردبیل 1401 در تمامی زیرگروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه می شود. 

دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردبیل 1401

لیست رشته های دانشگاه پیام نور اردبیل 1401 به همراه دیگر دانشگاه‌های پیام‌نور در سراسر کشور و دیگر دانشگاه‌های سراسری در قالب یک دفترچه منتشر می شود. 

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون ‌آزمون پیام‌نور همزمان با شروع مهلت نام نویسی هر کدام از نیمسال‌های تحصیلی مرتبط با نیمسال تحصیلی اول(مهرماه) و نبمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه) منتشر می شود. برای دانلود دفترچه راهنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

داوطلبان می توانند پس از دریافت دفترچه، کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را استخراج کنند و حداکثر در 100 کدرشته محل الویت بندی نمایند و در فرم انتخاب رشته وارد کنند.

رشته های تجربی پیام نور 1401

رشته‌های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام‌نور فقط شامل رشته‌های علوم پایه و گروه کشاورزی می باشد. دانشگاه پیام‌نور چه از طریق کنکور سراسری و چه از طریق پذیرش بدون آزمون، مجوز ارائه رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی را ندارد. بنابراین هیچ کدام از رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، مامایی، پرستاری، هوشبری و … در دانشگاه پیام‌نور ارائه نمی شود. از مهم ترین رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام نور اردبیل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

میکروبیولوژی زیست شناسی سلولی و مولکولی علوم و مهندسی صنایع غذایی
شیمی کاربردی شیمی محض ترویج و آموزش کشاورزی پایدار
زمین شناسی علوم و مهندسی محیط زیست زیست شناسی گیاهی
علوم دامی اقتصاد کشاورزی علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)

رشته های ریاضی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

دانشگاه پیام‌نور تمامی رشته‌های فنی مهندسی را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. در واقع متقاضیان رشته‌ها می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور و بدون شرکت در کنکور سراسری، به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه پیام‌نور شوند و در رشته‌ی مورد علاقه شان ادامه تحصیل دهند. در ادامه مهم ترین رشته های ریاضی دانشگاه پیام نور اردبیل را در جدول زیر آورده‌ایم:

مهندسی عمران مهندسی مکانیک مهندسی برق
مهندسی صنایع مهندسی کامپیوتر مهندسی پزشکی
مهندسی معماری مهندسی مواد و متالورژی مهندسی شیمی
مهندسی پلیمر  علوم و مهندسی آب علوم کامپیوتر
ریاضیات و کاربردها فیزیک مهندسی پزشکی
آمار مهندسی راه آهن مهندسی شیمی
مهندسی شهرسازی مهندسی مدیریت پروژه مهندسی نقشه برداری
مهندسی نفت مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی

رشته های انسانی دانشگاه پیام نور 1401 

تقریبا می توان گفت اغلب رشته‌هایی که در زیرگروه آزمایشی علوم انسانی ارائه می شود، در دانشگاه پیام‌نور نیز به صورت بدون آزمون دانشجو جذب می کند. از پرمتقاضی ترین رشته های علوم انسانی دانشگاه پیام نور اردبیل به صورت بدون آزمون ارائه می گردد، می توان به رشته‌های جدول زیر اشاره کرد:

حقوق  روانشناسی مشاوره
حسابداری مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی
مدیریت صنعتی مدیریت مالی علوم ورزشی
اقتصاد علوم تربیتی علوم سیاسی
روابط عمومی جامعه شناسی روزنامه نگاری
جغرافیا زبان و ادبیات فارسی علوم قرآن و حدیث
فقه و مبانی حقوق اسلامی برنامه ریزی اجتماعی و تعاون ادیان و عرفان
تاریخ تمدن ملل اسلامی تاریخ زبان و ادبیات عربی
مددکاری اجتماعی مشاوره مدیریت امور بانکی

لیست رشته های هنر و زبان ۱۴۰۱

دانشگاه پیام‌نور در زیرگروه های آزمایشی زبان و هنر نیز به صورت بدون کنکور و از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. تنوع رشته ها در این دو زیر گروه آزمایشی نسبت به دیگر زیرگروه ها کم تر می باشد اما معمولا دارای ظرفیت پذیرش مناسبی هستند. در ادامه مهم ترین رشته های دانشگاه پیام نور اردبیل را در جدول زیر آورده‌ایم:

زبان های خارجی
مترجمی زبان انگلیسی زبان و ادبیات انگلیس آموزش زبان انگلیسی
هنر
عکاسی ارتباط تصویری نقاشی
صنایع دستی فرش مرمت بناهای تاریخی
هنر اسلامی طراحی پارچه کتابت و نگارگری
هنر صناعی طراحی صنعتی و …

اسامی رشته‌های ارائه شده در جداول فوق بر اساس تجربیات سال‌های گذشته است؛ لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردبیل ۱۴۰۱ برای تمامی زیرگروه‌های آزمایشی، همزمان با شروع زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور و دانشگاه‌های سراسری در مهر و بهمن ماه منتشر می گردد؛ در صورتی که لیست رشته‌های پیام‌نور 1401 برای ورودی مهر و بهمن ماه منتشر شود، این مقاله بروز رسانی شده و لیست رشته‌های ارائه شده را قرار خواهیم داد. 

ثبت نام دانشگاه پیام نور 1401

داوطلبان ابتدا باید دفترچه راهنمای ثبت نام رشته‌های بدون کنکور را دریافت و مطالعه کنند. پس از مطالعه مندرجات دفترچه راهنما، در صورتی که دارای شرایط لازم بودند و رشته‌ی مورد علاقه خود را از میان رشته‌های ارائه شده پیدا کردند؛ می توانند با خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام، مراحل نام نویسی و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. 

 

لازم است اشاره کنیم که داوطلبان بدون در نظر گرفتن نوع دیپلم خود می توانند در هر کدام از زیر گروه‌ها انتخاب رشته نمایند و نیازی به تجانس رشته انتخابی با دیپلم نمی باشد.

 

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور اردبیل ۱۴۰۱ در قالب دفترچه ای گردآوری می شود و به صورت اینترنتی از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

ملاک و معیار پذیرش داوطلبان در پذیرش رشته بدون کنکور دانشگاه های پیام نور اردبیل 1401 معدل مقطع قبلی داوطلب می باشد. نکته ای که وجود دارد این است که متقاضیان می توانند بدون در نظر گرفتن عنوان دیپلم خود از تمامی گروه ها انتخاب رشته کنند؛ اما بدیهی است که ضریب تاثیر سوابق تحصیلی و معدل دیپلم برای رشته‌ای که با رشته‌ی فارغ التحصیلی که همنام نیست، متفاوت خواهد بود. 

از سویی دیگر مجدد اشاره می کنیم که دانشگاه پیام‌نور در مقاطع مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو نمی پذیرد. 

 

داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در ورودی مهر ماه اقدام به تکمیل فرم انتخاب‌رشته بدون کنکور 1401 نمایند، می توانند برای نیمسال تحصیلی دوم که همان مرحله تکمیل ظرفیت می باشد، اقدام کنند.

 

چنانچه پیرامون رشته های دانشگاه پیام نور اردبیل 1401 نیازمند راهنمایی های بیشتری هستید، می توانید سوالات خود را از مشاوران مجرب دانتل کو بپرسید. برای ارتباط با کارشناسان از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه پیام نور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

رشته های بدون کنکور پیام نور اردبیل 1401 شامل چه رشته‌هایی است؟

لیست رشته‌های بدون کنکور در زیرگروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را در متن مقاله فوق ارائه کرده ایم.

آیا متقاضیان با مدرک دیپلم ریاضی می توانند رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور تجربی را انتخاب کنند؟

بله ، متقاضیان می توانند با مدرک دیپلم ریاضی هر کدام از رشته‌های بدون کنکور را انتخاب کنند. 

رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور در چند نوبت ارائه می شود؟

دانشگاه پیام‌نور سالانه دوبار یکبار برای ورودی مهر ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی می نماید.

منبع: رشته های دانشگاه پیام نور اردبیل



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اردبیل ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رشته های دانشگاه پیام نور ارومیه ۱۴۰۱ در دفترچه راهنما انتخاب‌رشته کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان با مطالعه دفترچه رشته‌های ارائه شده در همه واحدهای دانشگاه پیام‌نور را مشاهده کنند و کدرشته محل‌ مورد نظر را انتخاب کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ارومیه 1401 در هر کدام از زیرگروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را قرار داده ایم.

منبع: رشته های دانشگاه پیام نور ارومیه

لیست رشته های دانشگاه پیام نور ارومیه ۱۴۰۱

داوطلبانی که به دلایل مختلف تمایلی به شرکت در کنکور سراسری ندارند، می تواند در ثبت نام بدون آزمون پیام‌نور شرکت کنند. البته لازم است اشاره کنیم که در این دانشگاه فقط مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون کنکور ارائه می شود. پذیرش بدون کنکور در دانشگاه‌های پیام‌نور هر ساله دو بار و برای جذب دانشجو در نیمسال تحصیلی اول و دوم انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ارومیه 1401 در تمامی زیرگروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه می شود. 

دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ارومیه 1401

لیست رشته های دانشگاه پیام نور ارومیه 1401 به همراه دیگر دانشگاه‌های پیام‌نور در سراسر کشور و دیگر دانشگاه‌های سراسری در قالب یک دفترچه منتشر می شود. 

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون ‌آزمون پیام‌نور همزمان با شروع مهلت نام نویسی هر کدام از نیمسال‌های تحصیلی مرتبط با نیمسال تحصیلی اول(مهرماه) و نبمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه) منتشر می شود. برای دانلود دفترچه راهنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

داوطلبان می توانند پس از دریافت دفترچه، کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را استخراج کنند و حداکثر در 100 کدرشته محل الویت بندی نمایند و در فرم انتخاب رشته وارد کنند.

رشته های تجربی پیام نور 1401

رشته‌های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام‌نور فقط شامل رشته‌های علوم پایه و گروه کشاورزی می باشد. دانشگاه پیام‌نور چه از طریق کنکور سراسری و چه از طریق پذیرش بدون آزمون، مجوز ارائه رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی را ندارد. بنابراین هیچ کدام از رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، مامایی، پرستاری، هوشبری و … در دانشگاه پیام‌نور ارائه نمی شود. از مهم ترین رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام نور ارومیه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

میکروبیولوژی زیست شناسی سلولی و مولکولی علوم و مهندسی صنایع غذایی
شیمی کاربردی شیمی محض ترویج و آموزش کشاورزی پایدار
زمین شناسی علوم و مهندسی محیط زیست زیست شناسی گیاهی
علوم دامی اقتصاد کشاورزی علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)

رشته های ریاضی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

دانشگاه پیام‌نور تمامی رشته‌های فنی مهندسی را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. در واقع متقاضیان رشته‌ها می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور و بدون شرکت در کنکور سراسری، به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه پیام‌نور شوند و در رشته‌ی مورد علاقه شان ادامه تحصیل دهند. در ادامه مهم ترین رشته های ریاضی دانشگاه پیام نور ارومیه را در جدول زیر آورده‌ایم:

مهندسی عمران مهندسی مکانیک مهندسی برق
مهندسی صنایع مهندسی کامپیوتر مهندسی پزشکی
مهندسی معماری مهندسی مواد و متالورژی مهندسی شیمی
مهندسی پلیمر  علوم و مهندسی آب علوم کامپیوتر
ریاضیات و کاربردها فیزیک مهندسی پزشکی
آمار مهندسی راه آهن مهندسی شیمی
مهندسی شهرسازی مهندسی مدیریت پروژه مهندسی نقشه برداری
مهندسی نفت مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی

رشته های انسانی دانشگاه پیام نور 1401 

تقریبا می توان گفت اغلب رشته‌هایی که در زیرگروه آزمایشی علوم انسانی ارائه می شود، در دانشگاه پیام‌نور نیز به صورت بدون آزمون دانشجو جذب می کند. از پرمتقاضی ترین رشته های علوم انسانی دانشگاه پیام نور ارومیه به صورت بدون آزمون ارائه می گردد، می توان به رشته‌های جدول زیر اشاره کرد:

حقوق  روانشناسی مشاوره
حسابداری مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی
مدیریت صنعتی مدیریت مالی علوم ورزشی
اقتصاد علوم تربیتی علوم سیاسی
روابط عمومی جامعه شناسی روزنامه نگاری
جغرافیا زبان و ادبیات فارسی علوم قرآن و حدیث
فقه و مبانی حقوق اسلامی برنامه ریزی اجتماعی و تعاون ادیان و عرفان
تاریخ تمدن ملل اسلامی تاریخ زبان و ادبیات عربی
مددکاری اجتماعی مشاوره مدیریت امور بانکی

لیست رشته های هنر و زبان ۱۴۰۱

دانشگاه پیام‌نور در زیرگروه های آزمایشی زبان و هنر نیز به صورت بدون کنکور و از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. تنوع رشته ها در این دو زیر گروه آزمایشی نسبت به دیگر زیرگروه ها کم تر می باشد اما معمولا دارای ظرفیت پذیرش مناسبی هستند. در ادامه مهم ترین رشته های دانشگاه پیام نور ارومیه را در جدول زیر آورده‌ایم:

زبان های خارجی
مترجمی زبان انگلیسی زبان و ادبیات انگلیس آموزش زبان انگلیسی
هنر
عکاسی ارتباط تصویری نقاشی
صنایع دستی فرش مرمت بناهای تاریخی
هنر اسلامی طراحی پارچه کتابت و نگارگری
هنر صناعی طراحی صنعتی و …

اسامی رشته‌های ارائه شده در جداول فوق بر اساس تجربیات سال‌های گذشته است؛ لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ارومیه ۱۴۰۱ برای تمامی زیرگروه‌های آزمایشی، همزمان با شروع زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور و دانشگاه‌های سراسری در مهر و بهمن ماه منتشر می گردد؛ در صورتی که لیست رشته‌های پیام‌نور 1401 برای ورودی مهر و بهمن ماه منتشر شود، این مقاله بروز رسانی شده و لیست رشته‌های ارائه شده را قرار خواهیم داد. 

ثبت نام دانشگاه پیام نور 1401

داوطلبان ابتدا باید دفترچه راهنمای ثبت نام رشته‌های بدون کنکور را دریافت و مطالعه کنند. پس از مطالعه مندرجات دفترچه راهنما، در صورتی که دارای شرایط لازم بودند و رشته‌ی مورد علاقه خود را از میان رشته‌های ارائه شده پیدا کردند؛ می توانند با خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام، مراحل نام نویسی و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. 

 

لازم است اشاره کنیم که داوطلبان بدون در نظر گرفتن نوع دیپلم خود می توانند در هر کدام از زیر گروه‌ها انتخاب رشته نمایند و نیازی به تجانس رشته انتخابی با دیپلم نمی باشد.

 

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ارومیه ۱۴۰۱ در قالب دفترچه ای گردآوری می شود و به صورت اینترنتی از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

ملاک و معیار پذیرش داوطلبان در پذیرش رشته بدون کنکور دانشگاه های پیام نور ارومیه 1401 معدل مقطع قبلی داوطلب می باشد. نکته ای که وجود دارد این است که متقاضیان می توانند بدون در نظر گرفتن عنوان دیپلم خود از تمامی گروه ها انتخاب رشته کنند؛ اما بدیهی است که ضریب تاثیر سوابق تحصیلی و معدل دیپلم برای رشته‌ای که با رشته‌ی فارغ التحصیلی که همنام نیست، متفاوت خواهد بود. 

از سویی دیگر مجدد اشاره می کنیم که دانشگاه پیام‌نور در مقاطع مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو نمی پذیرد. 

 

داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در ورودی مهر ماه اقدام به تکمیل فرم انتخاب‌رشته بدون کنکور 1401 نمایند، می توانند برای نیمسال تحصیلی دوم که همان مرحله تکمیل ظرفیت می باشد، اقدام کنند.

 

چنانچه پیرامون رشته های دانشگاه پیام نور ارومیه 1401 نیازمند راهنمایی های بیشتری هستید، می توانید سوالات خود را از مشاوران مجرب دانتل کو بپرسید. برای ارتباط با کارشناسان از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه پیام نور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

رشته های بدون کنکور پیام نور ارومیه 1401 شامل چه رشته‌هایی است؟

لیست رشته‌های بدون کنکور در زیرگروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را در متن مقاله فوق ارائه کرده ایم.

آیا متقاضیان با مدرک دیپلم ریاضی می توانند رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور تجربی را انتخاب کنند؟

بله ، متقاضیان می توانند با مدرک دیپلم ریاضی هر کدام از رشته‌های بدون کنکور را انتخاب کنند. 

رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور در چند نوبت ارائه می شود؟

دانشگاه پیام‌نور سالانه دوبار یکبار برای ورودی مهر ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی می نماید.

منبع: رشته های دانشگاه پیام نور ارومیه



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ارومیه ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رشته های دانشگاه پیام نور تبریز ۱۴۰۱ در دفترچه راهنما انتخاب‌رشته کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان با مطالعه دفترچه رشته‌های ارائه شده در همه واحدهای دانشگاه پیام‌نور را مشاهده کنند و کدرشته محل‌ مورد نظر را انتخاب کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تبریز 1401 در هر کدام از زیرگروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را قرار داده ایم.

منبع: رشته های دانشگاه پیام نور تبریز

لیست رشته های دانشگاه پیام نور تبریز ۱۴۰۱

داوطلبانی که به دلایل مختلف تمایلی به شرکت در کنکور سراسری ندارند، می تواند در ثبت نام بدون آزمون پیام‌نور شرکت کنند. البته لازم است اشاره کنیم که در این دانشگاه فقط مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون کنکور ارائه می شود. پذیرش بدون کنکور در دانشگاه‌های پیام‌نور هر ساله دو بار و برای جذب دانشجو در نیمسال تحصیلی اول و دوم انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تبریز 1401 در تمامی زیرگروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه می شود. 

دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تبریز 1401

لیست رشته های دانشگاه پیام نور تبریز 1401 به همراه دیگر دانشگاه‌های پیام‌نور در سراسر کشور و دیگر دانشگاه‌های سراسری در قالب یک دفترچه منتشر می شود. 

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون ‌آزمون پیام‌نور همزمان با شروع مهلت نام نویسی هر کدام از نیمسال‌های تحصیلی مرتبط با نیمسال تحصیلی اول(مهرماه) و نبمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه) منتشر می شود. برای دانلود دفترچه راهنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

داوطلبان می توانند پس از دریافت دفترچه، کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را استخراج کنند و حداکثر در 100 کدرشته محل الویت بندی نمایند و در فرم انتخاب رشته وارد کنند.

رشته های تجربی پیام نور 1401

رشته‌های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام‌نور فقط شامل رشته‌های علوم پایه و گروه کشاورزی می باشد. دانشگاه پیام‌نور چه از طریق کنکور سراسری و چه از طریق پذیرش بدون آزمون، مجوز ارائه رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی را ندارد. بنابراین هیچ کدام از رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، مامایی، پرستاری، هوشبری و … در دانشگاه پیام‌نور ارائه نمی شود. از مهم ترین رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام نور تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد :

میکروبیولوژی زیست شناسی سلولی و مولکولی علوم و مهندسی صنایع غذایی
شیمی کاربردی شیمی محض ترویج و آموزش کشاورزی پایدار
زمین شناسی علوم و مهندسی محیط زیست زیست شناسی گیاهی
علوم دامی اقتصاد کشاورزی علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)

رشته های ریاضی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

دانشگاه پیام‌نور تمامی رشته‌های فنی مهندسی را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. در واقع متقاضیان رشته‌ها می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور و بدون شرکت در کنکور سراسری، به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه پیام‌نور شوند و در رشته‌ی مورد علاقه شان ادامه تحصیل دهند. در ادامه مهم ترین رشته های ریاضی دانشگاه پیام نور تبریز را در جدول زیر آورده‌ایم:

مهندسی عمران مهندسی مکانیک مهندسی برق
مهندسی صنایع مهندسی کامپیوتر مهندسی پزشکی
مهندسی معماری مهندسی مواد و متالورژی مهندسی شیمی
مهندسی پلیمر  علوم و مهندسی آب علوم کامپیوتر
ریاضیات و کاربردها فیزیک مهندسی پزشکی
آمار مهندسی راه آهن مهندسی شیمی
مهندسی شهرسازی مهندسی مدیریت پروژه مهندسی نقشه برداری
مهندسی نفت مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی

رشته های انسانی دانشگاه پیام نور 1401 

تقریبا می توان گفت اغلب رشته‌هایی که در زیرگروه آزمایشی علوم انسانی ارائه می شود، در دانشگاه پیام‌نور نیز به صورت بدون آزمون دانشجو جذب می کند. از پرمتقاضی ترین رشته های علوم انسانی دانشگاه پیام نور تبریز به صورت بدون آزمون ارائه می گردد، می توان به رشته‌های جدول زیر اشاره کرد:

حقوق  روانشناسی مشاوره
حسابداری مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی
مدیریت صنعتی مدیریت مالی علوم ورزشی
اقتصاد علوم تربیتی علوم سیاسی
روابط عمومی جامعه شناسی روزنامه نگاری
جغرافیا زبان و ادبیات فارسی علوم قرآن و حدیث
فقه و مبانی حقوق اسلامی برنامه ریزی اجتماعی و تعاون ادیان و عرفان
تاریخ تمدن ملل اسلامی تاریخ زبان و ادبیات عربی
مددکاری اجتماعی مشاوره مدیریت امور بانکی

لیست رشته های هنر و زبان ۱۴۰۱

دانشگاه پیام‌نور در زیرگروه های آزمایشی زبان و هنر نیز به صورت بدون کنکور و از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. تنوع رشته ها در این دو زیر گروه آزمایشی نسبت به دیگر زیرگروه ها کم تر می باشد اما معمولا دارای ظرفیت پذیرش مناسبی هستند. در ادامه مهم ترین رشته های دانشگاه پیام نور تبریز را در جدول زیر آورده‌ایم:

زبان های خارجی
مترجمی زبان انگلیسی زبان و ادبیات انگلیس آموزش زبان انگلیسی
هنر
عکاسی ارتباط تصویری نقاشی
صنایع دستی فرش مرمت بناهای تاریخی
هنر اسلامی طراحی پارچه کتابت و نگارگری
هنر صناعی طراحی صنعتی و …

اسامی رشته‌های ارائه شده در جداول فوق بر اساس تجربیات سال‌های گذشته است؛ لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تبریز ۱۴۰۱ برای تمامی زیرگروه‌های آزمایشی، همزمان با شروع زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور و دانشگاه‌های سراسری در مهر و بهمن ماه منتشر می گردد؛ در صورتی که لیست رشته‌های پیام‌نور 1401 برای ورودی مهر و بهمن ماه منتشر شود، این مقاله بروز رسانی شده و لیست رشته‌های ارائه شده را قرار خواهیم داد. 

ثبت نام دانشگاه پیام نور 1401

داوطلبان ابتدا باید دفترچه راهنمای ثبت نام رشته‌های بدون کنکور را دریافت و مطالعه کنند. پس از مطالعه مندرجات دفترچه راهنما، در صورتی که دارای شرایط لازم بودند و رشته‌ی مورد علاقه خود را از میان رشته‌های ارائه شده پیدا کردند؛ می توانند با خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام، مراحل نام نویسی و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. 

 

لازم است اشاره کنیم که داوطلبان بدون در نظر گرفتن نوع دیپلم خود می توانند در هر کدام از زیر گروه‌ها انتخاب رشته نمایند و نیازی به تجانس رشته انتخابی با دیپلم نمی باشد.

 

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور تبریز ۱۴۰۱ در قالب دفترچه ای گردآوری می شود و به صورت اینترنتی از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

ملاک و معیار پذیرش داوطلبان در پذیرش رشته بدون کنکور دانشگاه های پیام نور تبریز 1401 معدل مقطع قبلی داوطلب می باشد. نکته ای که وجود دارد این است که متقاضیان می توانند بدون در نظر گرفتن عنوان دیپلم خود از تمامی گروه ها انتخاب رشته کنند؛ اما بدیهی است که ضریب تاثیر سوابق تحصیلی و معدل دیپلم برای رشته‌ای که با رشته‌ی فارغ التحصیلی که همنام نیست، متفاوت خواهد بود. 

از سویی دیگر مجدد اشاره می کنیم که دانشگاه پیام‌نور در مقاطع مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو نمی پذیرد. 

 

داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در ورودی مهر ماه اقدام به تکمیل فرم انتخاب‌رشته بدون کنکور 1401 نمایند، می توانند برای نیمسال تحصیلی دوم که همان مرحله تکمیل ظرفیت می باشد، اقدام کنند.

 

چنانچه پیرامون رشته های دانشگاه پیام نور تبریز 1401 نیازمند راهنمایی های بیشتری هستید، می توانید سوالات خود را از مشاوران مجرب دانتل کو بپرسید. برای ارتباط با کارشناسان از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه پیام نور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

رشته های بدون کنکور پیام نور تبریز 1401 شامل چه رشته‌هایی است؟

لیست رشته‌های بدون کنکور در زیرگروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را در متن مقاله فوق ارائه کرده ایم.

آیا متقاضیان با مدرک دیپلم ریاضی می توانند رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور تجربی را انتخاب کنند؟

بله ، متقاضیان می توانند با مدرک دیپلم ریاضی هر کدام از رشته‌های بدون کنکور را انتخاب کنند. 

رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور در چند نوبت ارائه می شود؟

دانشگاه پیام‌نور سالانه دوبار یکبار برای ورودی مهر ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی می نماید.

منبع: رشته های دانشگاه پیام نور تبریز



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تبریز ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رشته های دانشگاه پیام نور تهران ۱۴۰۱ در دفترچه راهنما انتخاب‌رشته کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان با مطالعه دفترچه رشته‌های ارائه شده در همه واحدهای دانشگاه پیام‌نور را مشاهده کنند و کدرشته محل‌ مورد نظر را انتخاب کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران 1401 در هر کدام از زیرگروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را قرار داده ایم.

منبع: رشته های دانشگاه پیام نور تهران

لیست رشته های دانشگاه پیام نور تهران ۱۴۰۱

داوطلبانی که به دلایل مختلف تمایلی به شرکت در کنکور سراسری ندارند، می تواند در ثبت نام بدون آزمون پیام‌نور شرکت کنند. البته لازم است اشاره کنیم که در این دانشگاه فقط مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون کنکور ارائه می شود. پذیرش بدون کنکور در دانشگاه‌های پیام‌نور هر ساله دو بار و برای جذب دانشجو در نیمسال تحصیلی اول و دوم انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران 1401 در تمامی زیرگروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان ارائه می شود. 

دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران 1401

لیست رشته های دانشگاه پیام نور تهران 1401 به همراه دیگر دانشگاه‌های پیام‌نور در سراسر کشور و دیگر دانشگاه‌های سراسری در قالب یک دفترچه منتشر می شود. 

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون ‌آزمون پیام‌نور همزمان با شروع مهلت نام نویسی هر کدام از نیمسال‌های تحصیلی مرتبط با نیمسال تحصیلی اول(مهرماه) و نبمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه) منتشر می شود. برای دانلود دفترچه راهنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

داوطلبان می توانند پس از دریافت دفترچه، کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را استخراج کنند و حداکثر در 100 کدرشته محل الویت بندی نمایند و در فرم انتخاب رشته وارد کنند.

رشته های تجربی پیام نور 1401

رشته‌های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام‌نور فقط شامل رشته‌های علوم پایه و گروه کشاورزی می باشد. دانشگاه پیام‌نور چه از طریق کنکور سراسری و چه از طریق پذیرش بدون آزمون، مجوز ارائه رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی را ندارد. بنابراین هیچ کدام از رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، مامایی، پرستاری، هوشبری و … در دانشگاه پیام‌نور ارائه نمی شود. از مهم ترین رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه پیام نور تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

میکروبیولوژی زیست شناسی سلولی و مولکولی علوم و مهندسی صنایع غذایی
شیمی کاربردی شیمی محض ترویج و آموزش کشاورزی پایدار
زمین شناسی علوم و مهندسی محیط زیست زیست شناسی گیاهی
علوم دامی اقتصاد کشاورزی علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)

رشته های ریاضی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

دانشگاه پیام‌نور تمامی رشته‌های فنی مهندسی را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. در واقع متقاضیان رشته‌ها می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور و بدون شرکت در کنکور سراسری، به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه پیام‌نور شوند و در رشته‌ی مورد علاقه شان ادامه تحصیل دهند. در ادامه مهم ترین رشته های ریاضی دانشگاه پیام نور تهران را در جدول زیر آورده‌ایم:

مهندسی عمران مهندسی مکانیک مهندسی برق
مهندسی صنایع مهندسی کامپیوتر مهندسی پزشکی
مهندسی معماری مهندسی مواد و متالورژی مهندسی شیمی
مهندسی پلیمر  علوم و مهندسی آب علوم کامپیوتر
ریاضیات و کاربردها فیزیک مهندسی پزشکی
آمار مهندسی راه آهن مهندسی شیمی
مهندسی شهرسازی مهندسی مدیریت پروژه مهندسی نقشه برداری
مهندسی نفت مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی

رشته های انسانی دانشگاه پیام نور 1401 

تقریبا می توان گفت اغلب رشته‌هایی که در زیرگروه آزمایشی علوم انسانی ارائه می شود، در دانشگاه پیام‌نور نیز به صورت بدون آزمون دانشجو جذب می کند. از پرمتقاضی ترین رشته های علوم انسانی دانشگاه پیام نور تهران به صورت بدون آزمون ارائه می گردد، می توان به رشته‌های جدول زیر اشاره کرد:

حقوق  روانشناسی مشاوره
حسابداری مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی
مدیریت صنعتی مدیریت مالی علوم ورزشی
اقتصاد علوم تربیتی علوم سیاسی
روابط عمومی جامعه شناسی روزنامه نگاری
جغرافیا زبان و ادبیات فارسی علوم قرآن و حدیث
فقه و مبانی حقوق اسلامی برنامه ریزی اجتماعی و تعاون ادیان و عرفان
تاریخ تمدن ملل اسلامی تاریخ زبان و ادبیات عربی
مددکاری اجتماعی مشاوره مدیریت امور بانکی

لیست رشته های هنر و زبان ۱۴۰۱

دانشگاه پیام‌نور در زیرگروه های آزمایشی زبان و هنر نیز به صورت بدون کنکور و از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. تنوع رشته ها در این دو زیر گروه آزمایشی نسبت به دیگر زیرگروه ها کم تر می باشد اما معمولا دارای ظرفیت پذیرش مناسبی هستند. در ادامه مهم ترین رشته های دانشگاه پیام نور تهران را در جدول زیر آورده‌ایم:

زبان های خارجی
مترجمی زبان انگلیسی زبان و ادبیات انگلیس آموزش زبان انگلیسی
هنر
عکاسی ارتباط تصویری نقاشی
صنایع دستی فرش مرمت بناهای تاریخی
هنر اسلامی طراحی پارچه کتابت و نگارگری
هنر صناعی طراحی صنعتی و …

اسامی رشته‌های ارائه شده در جداول فوق بر اساس تجربیات سال‌های گذشته است؛ لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران ۱۴۰۱ برای تمامی زیرگروه‌های آزمایشی، همزمان با شروع زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور و دانشگاه‌های سراسری در مهر و بهمن ماه منتشر می گردد؛ در صورتی که لیست رشته‌های پیام‌نور 1401 برای ورودی مهر و بهمن ماه منتشر شود، این مقاله بروز رسانی شده و لیست رشته‌های ارائه شده را قرار خواهیم داد. 

ثبت نام دانشگاه پیام نور 1401

داوطلبان ابتدا باید دفترچه راهنمای ثبت نام رشته‌های بدون کنکور را دریافت و مطالعه کنند. پس از مطالعه مندرجات دفترچه راهنما، در صورتی که دارای شرایط لازم بودند و رشته‌ی مورد علاقه خود را از میان رشته‌های ارائه شده پیدا کردند؛ می توانند با خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام، مراحل نام نویسی و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. 

 

لازم است اشاره کنیم که داوطلبان بدون در نظر گرفتن نوع دیپلم خود می توانند در هر کدام از زیر گروه‌ها انتخاب رشته نمایند و نیازی به تجانس رشته انتخابی با دیپلم نمی باشد.

 

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور تهران ۱۴۰۱ در قالب دفترچه ای گردآوری می شود و به صورت اینترنتی از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

ملاک و معیار پذیرش داوطلبان در پذیرش رشته بدون کنکور دانشگاه های پیام نور تهران 1401 معدل مقطع قبلی داوطلب می باشد. نکته ای که وجود دارد این است که متقاضیان می توانند بدون در نظر گرفتن عنوان دیپلم خود از تمامی گروه ها انتخاب رشته کنند؛ اما بدیهی است که ضریب تاثیر سوابق تحصیلی و معدل دیپلم برای رشته‌ای که با رشته‌ی فارغ التحصیلی که همنام نیست، متفاوت خواهد بود. 

از سویی دیگر مجدد اشاره می کنیم که دانشگاه پیام‌نور در مقاطع مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور دانشجو نمی پذیرد. 

 

داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در ورودی مهر ماه اقدام به تکمیل فرم انتخاب‌رشته بدون کنکور 1401 نمایند، می توانند برای نیمسال تحصیلی دوم که همان مرحله تکمیل ظرفیت می باشد، اقدام کنند.

 

چنانچه پیرامون رشته های دانشگاه پیام نور تهران 1401 نیازمند راهنمایی های بیشتری هستید، می توانید سوالات خود را از مشاوران مجرب دانتل کو بپرسید. برای ارتباط با کارشناسان از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه پیام نور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

رشته های بدون کنکور پیام نور تهران 1401 شامل چه رشته‌هایی است؟

لیست رشته‌های بدون کنکور در زیرگروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان را در متن مقاله فوق ارائه کرده ایم.

آیا متقاضیان با مدرک دیپلم ریاضی می توانند رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور تجربی را انتخاب کنند؟

بله ، متقاضیان می توانند با مدرک دیپلم ریاضی هر کدام از رشته‌های بدون کنکور را انتخاب کنند. 

رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور در چند نوبت ارائه می شود؟

دانشگاه پیام‌نور سالانه دوبار یکبار برای ورودی مهر ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی می نماید.

منبع: رشته های دانشگاه پیام نور تهران



:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور تهران ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان این رشته تحصیلی، دانشگاه پردیس خودگردان یا همان پردیس بین الملل نیز در تعداد محددودی از واحد های دانشگاهی خود رشته مهندسی برق را ارائه کرده است تا از این طریق فرصت تحصیل برای تعداد بیشتری از داوطلبان فراهم شود. تفاوتی که دانشگاه پردیس خودگردان با دانشگاه روزانه دارد در رتبه‌های قبولی است که معمولا داوطلبان پذیرفته شده در این دانشگاه رتبه‌های به نسبت بالاتری را در مقایسه با پذیرفته شدگان دانشگاه های روزانه دارند اما به این معنا نیست که با رتبه‌های نه چندان خوب امکان پذیرش در دانشگاه پردیس خودگردان وجود داشته باشد. در ادامه به بررسی آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور 99 می‌پردازیم. 

 منبع: رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۹۹

رتبه قبولی مهندسی برق پردیس کنکور ۹۹ 

پس از برگزاری کنکور ریاضی کارنامه ای تحت عنوان کارنامه اولیه کنکور برای تمامی داوطلبانی که در آزمون حضور داشته اند منتشر می‌شود که در این کارنامه نمره، رتبه و تراز اکتسابی داوطلب مشخص شده است. انتخاب رشته با توجه به رتبه و ترازی که داوطلب در سهمیه کسب کرده است انجام می‌گیرد و مسلما ورود به این رشته نیازمند کسب رتبه قبولی مهندسی برق پردیس کنکور ۹۹ می‌باشد. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

رشته مهندسی برق، رشته تاپ کنکور ریاضی است که پذیرش در آن به نسبت سخت است. ورود به رشته مهندسی برق دانشگاه پردیس خودگردان مستلزم کسب رتبه مناسب است و رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان با توجه به دانشگاه مدنظر داوطلب متفاوت می‌باشد. همچنین سهمیه داوطلب نیز باید برای تخمین شانس قبولی بررسی شود.

 

بخوانید: راهنما انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

سهمیه 25 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 325

سهمیه 5 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 146

منطقه یک| رتبه قبولی مهندسی برق پردیس کنکور ۹۹

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2685

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3957

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی برق پردیس کنکور ۹۹

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1548

داوطلبان عزیز درنظر داشته باشید که رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان فوق مربوط به کنکور 99 است و در کنکور 1401 ممکن است با توجه به ظرفیت پذیرشی که در دانشگاه پردیس خودگردان به رشته مهندسی برق اختصاص داده می‌شود، رتبه‌های پذیرفته شدگان نیز متفاوت باشد زیرا همانطورکه می‌دانید با افزایش ظرفیت، داوطلبان بیشتری شانس قبولی خواهند داشت و برعکس، در صورت کاهش ظرفیت شانس قبولی نیز به همان نسبت کمتر می‌شود.

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

همانطور که در این مطلب مشاهده کردید ، ظرفیت پذیرش رشته مهندسی برق در دانشگاه پردیس خودگردان بسیار محدود است و تنها داوطلبانی که انتخاب رشته خود را اصولی و به درستی انجام داده باشند ، شانس قبولی خواهند داشت. در سال های گذشته شاهد بوده ایم که بسیاری از داوطلبان با وجود داشتن رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان، شانس قبولی در رشته های برتر را از دست داده اند و تنها دلیل این موضوع نیز اشتباه بودن انتخاب رشته آنها بوده است.

در واقع برای انتخاب رشته نیاز به اطلاعات زیادی هست و تنها با آگاهی از رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان سال های گذشته نمی توان انتخاب رشته تضمینی و با شانس قبولی بالایی را انجام داد. داوطلب برای انتخاب رشته ریاضی باید بداند که ظرفیت پذیرش رشته ها به چه صورت است، فرم انتخاب رشته چگونه باید چیده شود تا بیشترین احتمال قبولی وجود داشته باشد، برای قبولی در هر رشته و هر دانشگاهی چه رتبه و ترازی لازم است و …. که همه این اطلاعات را تنها یک مشاور مجرب می تواند در اختیار داوطلب قرار دهد.

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با تجربه چندین ساله درخشان در زمینه مشاوره انتخاب رشته آماده یاری رسانی به شما در امر انتخاب رشته هستند. شما می توانید با خیالی آسوده انتخاب رشته خود را به مشاوران ارشد ما بسپارید و تمام اولویت ها و علایق شما در انتخاب رشته کردن لحاظ می شود تا در بهترین رشته و دانشگاه با توجه به رتبه‌ای که کسب کرده اید، قبول شوید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی برق می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا رشته مهندسی برق در دانشگاه پردیس خودگردان ارائه می‎‌شود؟

بله، رشته مهندسی برق علاوه بر دانشگاه روزانه و نوبت دوم، در دانشگاه پردیس خودگردان نیز ارائه می‌گردد.

برای پذیرش در رشته مهندسی برق دانشگاه پردیس خودگردان حداقل چه رتبه‌ای لازم است؟

رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته مهندسی برق دانشگاه پردیس خودگردان با توجه به نوع سهمیه متفاوت است که در این مطلب بررسی شد.

آیا برای قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان رتبه‌ی در سهمیه مهم است یا رتبه‌ی کشوری؟

در قدم اول برای قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان، رتبه در سهمیه بررسی می شود.

منبع: رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۹۹



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۹۹ ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۹۹ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. بسیاری از داوطلبان کنکور ریاضی با هدف انتخاب رشته مهندسی برق،  در این گروه آزمایشی شرکت می کنند. داوطلبان برای اطمینان از صحت انتخاب رشته، پس از برگزاری آزمون سراسری بهتر است نسبت به رتبه‌های قبولی در سال های گذشته آگاهی داشته باشند و با دید بهتری انتخاب رشته را انجام دهند. در ادامه این مطلب قصد داریم آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی برق کنکور 99 را در تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد بررسی کنیم. 

منبع: رتبه قبولی مهندسی برق ۹۹ 

رتبه قبولی مهندسی برق ۹۹ | دانشگاه سراسری

هرساله ممکن است تعداد ظرفیت و یا شرایط درج شده در دفترچه انتخاب رشته در دانشگاه های مختلف متفاوت باشد اما بهترین مرجع برای تخمین شانس قبولی، رتبه قبولی سال های گذشته می باشد از این رو در این مطلب آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی برق کنکور 99 را آورده ایم. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

 

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف  99
دانشگاه تهران 370
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 610
دانشگاه الزهرا 1685
دانشگاه کاشان 4235
دانشگاه فردوسی – مشهد 3745

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۹۹

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبیر – تهران 348
دانشگاه علم و صنعت ايران  550
دانشگاه فردوسی مشهد 2658
دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی 922
دانشگاه شيراز 1545

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی اميرکبیر – تهران 146
دانشگاه شهيد بهشتی 750
دانشگاه صنعتی اراک 4792
دانشگاه صنعتی همدان 3700
دانشگاه فردوسی – مشهد 1692

 

 

 

رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۹۹ | دانشگاه آزاد

بسیاری از داوطلبان رشته ریاضی برای افزایش شانس قبولی، انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز انجام می دهند. جدول زیر تعدادی از آخرین قبولی‌های رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد را در سهمیه ایثارگران و مناطق، نشان می دهد.

دانشگاه  سهمیه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی ایثارگران 3960 38252
دانشگاه آزاد واحد تهران غرب ایثارگران 12517 134575
دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات سهمیه مناطق 5941 10348
دانشگاه آزاد واحد تهران غرب سهمیه مناطق 14403 36702
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی سهمیه مناطق 20940 92655
دانشگاه آزاد واحد تهران شمال سهمیه مناطق 57160 140121
دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب سهمیه مناطق 17533 83586

 

بخوانید: راهنما انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

همانطور که می دانید رشته مهندسی‌برق اولین رشته پر متقاضی کنکور ریاضی است و بیشتر داوطلبان این گروه آزمایشی اولویت های اول فرم انتخاب رشته ریاضی خود را با آن تکمیل می کنند. بنابراین با توجه به رقابت سختی که برای قبولی در رشته مهندسی برق وجود دارد و از طرفی ظرفیت پذیرش محدود دانشگاه ها علی الخصوص دانشگاه های برتر روزانه، پاسخگوی تعداد متقاضیان نیست ، شما باید برای انتخاب این رشته بسیار هوشمندانه عمل کنید تا شانس پذیرش بیشتری داشته باشید. 

در مطلب بالا سعی کردیم تعدادی از آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی برق در دانشگاه های دولتی و آزاد را در سهمیه های مختلف، ارائه دهیم. بی شک تعداد قبولی‌ها بیش از این تعداد ذکر شده در متن فوق می باشد. چنانچه مایل به دریافت تعداد قبولی‌های بیشتری می باشید می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس حاصل بفرمایید و با توجه به رتبه خود شانس قبول شدن در رشته مهندسی برق در دانشگاه مدنظرتان را تخمین بزنید.

شما عزیزان می توانید با خیالی راحت انتخاب رشته کنکور خود را با مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل بسپارید، مشاوران دانتل از تمام امور مربوط به مشاوره انتخاب رشته کنکور آگاهی دارند و انتخاب رشته شما را با توجه به علایق و شرایطی که دارید ، انجام می دهند.

برای دریافت مشاوره در زمینه مهندسی برق می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی برق ۹۹



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۹۹ ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رشته مهندسی برق علاوه بر دانشگاه های روزانه و نوبت دوم در دانشگاه پردیس خودگردان یا همان پردیس بین الملل نیز ارائه می‌شود و علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته و دانشگاه به شرط کسب رتبه و تراز لازم پذیرش خواهند شد. در ادامه به بررسی آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی برق پردیس خودگردان بین الملل کنکور 1400 می‌پردازیم تا شما داوطلبان عزیز با اطلاع از حدود رتبه‌ی قبولی، شانس پذیرش خود را تخمین بزنید.

 منبع: رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۱۴۰۰

رتبه قبولی مهندسی برق پردیس کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه پردیس خودگردان همچون سایر دانشگاه های سراسری با توجه به رتبه‌ی سهمیه دانشجو پذیرش می‌کند، در واقع اگر شما می‌خواهید وارد رشته مهندسی برق شوید، باید رتبه قبولی مهندسی برق پردیس خودگردان داوطلبان سال‌های گذشته را بررسی کنید و با مقایسه با رتبه‌ای که خودتان کسب کرده اید، شانس پذیرش‌تان را تخمین بزنید.

سهمیه های کنکور سراسری همانطورکه می‌دانید شامل سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگری 5 درصدی و 25 درصدی است که در جداول زیر برای هر یک از این سهمیه ها، رتبه‌های قبول شدن در رشته مهندسی برق دانشگاه پردیس خودگردان را قرار داده ایم. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: راهنما انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

سهمیه 25 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 381
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 525

سهمیه 5 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 165

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2079
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2320

منطقه دو 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3052

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1079
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1835

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

در کنکور ریاضی پر طرفدارترین رشته در میان داوطلبان، رشته مهندسی برق است و اکثر داوطلبان در رقابت برای ورود و تحصیل در این رشته مخصوصا در دانشگاه های روزانه هستند. همانطور که شما نیز می دانید، درصد قابل توجهی از موفقیت داوطلبان در کنکور بستگی به انتخاب رشته ریاضی آنها دارد، چه بسا داوطلبانی که در سال های گذشته با تراز عالی در دانشگاه های خوبی قبول نشدند و برعکس داوطلبانی با رتبه‌های متوسط در بهترین رشته و دانشگاه پذیرفته شده اند.

با وجود آنکه اطلاع از رتبه قبولی مهندسی برق سال های گذشته در انجام انتخاب رشته دقیق تر موثر است اما کافی نیست و داوطلب باید علاوه بر بررسی رتبه و تراز قبولی، از ظرفیت دانشگاه ها اطلاع یابد، شرایط پذیرش هر یک از دانشگاه را بدانند، با شهریه رشته ها و دانشگاه ها آشنایی کامل داشته باشد و … که تمام این اطلاعات را مشاوری مجرب در اختیار داوطلبان قرار می دهد و یاری رسان شما در انجام و مشاوره انتخاب رشته کنکور هر چه بهتر و با شانس پذیرش بالا است.

شما برای ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و وقت تلفی و همچنین بدون تعیین نوبت قبلی، تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور بهره مند شوید.

برای دریافت مشاوره در زمینه قبولی رشته مهندسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021  تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

رشته مهندسی برق در کدام دانشگاه پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

در سال گذشته فقط دانشگاه امیرکبیر رشته مهندسی برق را در دوره پردیس خودگردان ارائه داده بود.

با حداکثر چه رتبه‌ای امکان قبولی در رشته مهندسی برق دانشگاه پردیس خودگردان وجود دارد؟

رتبه قبولی دانشگاه پردیس خودگردان در هر یک از سهمیه ها متفاوت است که در این مطلب کامل بررسی شد.

آیا دانشگاه پردیس خودگردان با رتبه کشوری دانشجو پذیرش می‌کند؟

دانشگاه پردیس خودگردان برای پذیرش دانشجو رتبه در سهمیه داوطلبان را بررسی می‌نماید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۱۴۰۰



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی برق پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رشته مهندسی برق به عنوان اولین رشته پرمتقاضی کنکور سراسری ریاضی، در تمام دانشگاه های سراسری اعم از دانشگاه روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، غیرانتقاعی همچنین دانشگاه آزاد ارائه می‌شود و علاقه مندان با توجه به رتبه ای که در کارنامه کنکور کسب کرده اند، می‌توانند وارد این رشته در یکی از دانشگاه های مذکور شوند. در ادامه به بررسی آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی برق کنکور 1400 می‎‌پردازیم تا شما عزیزان از حدود رتبه قبولی این رشته در دانشگاه های مختلف اطلاع یابید و با آگاهی کامل تری انتخاب رشته کنید.

 منبع: رتبه قبولی مهندسی برق ۱۴۰۰

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰ | روزانه

منظور از دانشگاه های سراسری که رشته مهندسی برق را ارائه می‌دهند شامل دانشگاه های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتقاعی است که در میان این دانشگاه ها، دانشگاه روزانه از نظر پرمتقاضی بودن در رتبه اول و دانشگاه نوبت دوم در رتبه دوم قرار دارد. البته دانشگاه پردیس خودگردان نیز متقاضیان زیادی دارد اما با توجه به هزینه تحصیل نسبتا سنگین در دانشگاه پردیس، بسیاری از داوطلبان از انتخاب رشته این دانشگاه صرف نظر می‌کنند. در ادامه به بررسی آخرین رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰ را جمع آوری کرده ایم.

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

 

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 99
دانشگاه تهران 341
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 401
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران 1438
دانشگاه شیراز 2676
دانشگاه شهرکرد 3182
دانشگاه شاهد 3728
دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی 2107
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 3474
دانشگاه فردوسی – مشهد 3429
دانشگاه بجنورد 4018
دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) – قزوین 4000
دانشگاه فردوسی – مشهد 4157
دانشگاه سیستان و بلوچستان 4922
دانشگاه ایلام 8519
دانشگاه قم 8505
دانشگاه صنعتی شاهرود 15746
دانشگاه صنعتی شيراز  5094
دانشگاه اصفهان  2539

منطقه دو | آخرین رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 240
دانشگاه صنعتی شريف – تهران 146
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 489
دانشگاه شهید بهشتی 568
دانشگاه صنعتی شيراز  4628
دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی 925
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران 718
دانشگاه صنعتی اصفهان 1017
دانشگاه شیراز 2209
دانشگاه فردوسی – مشهد 3824
دانشگاه بناب 2437
دانشگاه اصفهان  2837
دانشگاه بوعلی سینا – همدان 5646
دانشگاه محقق اردبیلی – اردبیل 14734

منطقه سه 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 138
دانشگاه صنعتی شريف – تهران 51
دانشگاه صنعتی اميرکبير – تهران 126
دانشگاه شیراز 423
دانشگاه فردوسی – مشهد 819
دانشگاه فردوسی – مشهد 931
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران 182
دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی 681
دانشگاه شهید چمران اهواز 1753
دانشگاه صنعتی سهند – تبریز 2143
دانشگاه صنعتی شيراز  1924
دانشگاه کاشان 2150
دانشگاه بناب 2261
دانشگاه بوعلی سینا – همدان 2198
دانشگاه سمنان 2825
دانشگاه اصفهان  1168
دانشگاه حکیم سبزواری – سبزوار 2961

 

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰ | شبانه

رتبه قبولی مهندسی برق دانشگاه های شبانه با توجه به کنکور 1400 در هر یک از سهمیه های مناطق به صورت زیر بوده است:

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه فردوسی – مشهد 4157
دانشگاه سیستان و بلوچستان 4944
دانشگاه اصفهان  4326

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه اصفهان  6054
دانشگاه مازندران – بابلسر 10311
دانشگاه صنعتی شاهرود 5636
دانشگاه صنعتی سیرجان 21814

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه اصفهان  2445
دانشگاه ارومیه 2673
دانشگاه تبریز 6156
دانشگاه صنعتی سیرجان 6833
دانشگاه ایلام 6819
دانشگاه سمنان 6852

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰ | دانشگاه آزاد

در دانشگاه آزاد برخلاف دانشگاه های سراسری هیچیک از سهمیه های مناطق و ایثارگری تاثیری در افزایش شانس قبولی داوطلب ندارند و ملاک ارزیابی و سنجش داوطلبان، رتبه‌ی کشوری آنهاست. اگر قصد ورود به دانشگاه ازاد را دارید، در ادامه می‌توانید از رتبه قبولی مهندسی برق کنکور داوطلبان سالهای گذشته اطلاع یابید و سپس با رتبه‌ای که خودتان کسب کرده اید مقایسه نمایید تا بدانید که احتمال قبولی‌تان چقدر است.

دانشگاه رتبه در زیرگروه تراز اکتسابی رتبه کشوری
دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات 17124 5973 44785
دانشگاه آزاد واحد تهران غرب 20471 5583 55440
دانشگاه آزاد واحد تهران شمال 18326 5742 48337
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی 17519 5853 45550
دانشگاه آزاد واحد کرج 19576 5653 52509

 

بخوانید: راهنما انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

همانطور که می دانید رشته مهندسی‌برق اولین رشته پر متقاضی کنکور ریاضی است و بیشتر داوطلبان این گروه آزمایشی مخصوصا داوطلبان آقا اولویت های اول فرم انتخاب رشته ریاضی خود را با آن تکمیل می کنند. بنابراین با توجه به رقابت سختی که برای قبولی در رشته مهندسی برق وجود دارد و از طرفی ظرفیت پذیرش محدود دانشگاه ها علی الخصوص دانشگاه های برتر روزانه، پاسخگوی تعداد متقاضیان نیست ، شما باید برای انتخاب این رشته بسیار هوشمندانه عمل کنید تا شانس پذیرش بیشتری داشته باشید. 

اطلاع از رتبه قبولی مهندسی برق در دانشگاه های مختلف برای انجام انتخاب رشته اصولی بسیار موثر است اما کافی نیست چرا که هر ساله ظرفیت پذیرش دانشگاه ها تغییر می کند و به طبع آنها رتبه های پذیرفته شده هر سال نیز متغیر است. شما باید برای انجام انتخاب رشته ای با شانس پذیرش بالا از موارد زیادی اطلاع یابید و با توجه به اینکه اطلاعات اکثر داوطلبان کنکوری برای انتخاب رشته کردن محدود است، مشاوران در این راه همراه شما هستند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

شما عزیزان می توانید با خیالی راحت انتخاب رشته کنکور خود را با مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل بسپارید، مشاوران دانتل از تمام امور مربوط به مشاوره انتخاب رشته کنکور آگاهی دارند و انتخاب رشته شما را با توجه به علایق و شرایطی که دارید ، انجام می دهند.

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

رشته مهندسی برق در کدام دانشگاه ها ارائه می‌شود؟

این رشته در تمام دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتقاعی، پردیس خودگردان و آزاد ارائه می‌شود.

با حداکثر چه رتبه‌ای امکان قبول شدن در رشته مهندسی برق دانشگاه روزانه وجود دارد؟

آخرین رتبه قبولی در هر یک از سهمیه های مناطق و ایثارگری متفاوت است که در این مطلب کامل بررسی شد.

با حداکثر چه رتبه‌ای امکان قبولی در این رشته دانشگاه آزاد وجود دارد؟

در دانشگاه آزاد با حداکثر رتبه‌ی 70 هزار کشوری امکان قبول شدن در رشته مهندسی برق وجود دارد.

منبع: رتبه قبولی مهندسی برق ۱۴۰۰



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی برق کنکور ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. مهندسی معماری یکی از رشته های پرمتقاضی کنکور سراسری محسوب می‌شود. رقابت سنگینی بین علاقه مندان به تحصیل در این رشته در کنکور وجود دارد. در نهایت تنها کسانی برگزیده خواهند شد که برنامه ریزی دقیقی برای مطالعه داشته اند. برنامه ریزی مطالعاتی منجر به موفقیت می‌شود که با شاخصی مورد سنجش واقع شود. بهترین معیار در دسترس داوطلبان برای محک زدن میزان مطالعات خودشان، رتبه پذیرفته شدگان سالهای گذشته است. آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی معماری کنکور 1400 در ادامه دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. 

 منبع: رتبه قبولی مهندسی معماری ۱۴۰۰

آخرین رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور ۱۴۰۰

موفقیت در کنکور بدون داشتن برنامه ریزی منسجم غیرممکن است. لذا داوطلبان کنکور سراسری باید با مشورت با کارشناسان خبره، اقدام به تهیه برنامه ای دقیق برای مطالعه و کسب آمادگی نمایند. اقدام مهم بعدی داوطلبان، سنجش میزان موفقیت و اثر گذاری برنامه مطالعاتی است. داوطلبان برای آگاهی از درستی روند مطالعات خود نیازمند یک شاخص معتبر هستند. توصیه متخصصین استفاده از رتبه قبولی پذیرفته شدگان سال قبل به عنوان ملاک عمل است. در ادامه رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور، برای بهره گیری داوطلبان ارائه می‌شود. 

 

رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور ۱۴۰۰ | روزانه

اغلب داوطلبان کنکور، تحصیل در دانشگاه های دولتی را در اولویت اهداف خود قرار می‌دهند. دانشگاه های دولتی محبوبیت بیشتری در بین داوطلبان و مردم جامعه دارند. به همین دلیل اطلاع یافتن از رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور ۱۴۰۰ برای داوطلبان بسیار ارزشمند است. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 945
دانشگاه شیراز 2013
دانشگاه ارومیه 1202
دانشگاه هنر اصفهان 3632
دانشگاه هنر 1375
دانشگاه علم وصنعت ايران – تهران 1835
دانشگاه تبريز   

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 385
دانشگاه علم و صنعت 1429
دانشگاه تبريز  4055
دانشگاه فردوسی مشهد 1030
دانشگاه هنر اصفهان 2389
دانشگاه خوارزمی – تهران 1635
دانشگاه مازندران – بابلسر 6398
دانشگاه هنر 1453

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 342
دانشگاه خوارزمی – تهران 745
دانشگاه فردوسی مشهد 621
دانشگاه تبريز  3157
دانشگاه هنر اصفهان 648
دانشگاه شهید بهشتی 309
دانشگاه کردستان – سنندج 4865

 

 

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور ۱۴۰۰ | دانشگاه آزاد

هر چند که پذیرفته شدن در واحدهای برتر دانشگاه دولتی برای داوطلبان از اهمیت بیشتری برخوردار است، اما قبولی در واحدهای دانشگاه آزاد نیز برای علاقه مندان درخور توجه است. به همین علت رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور ۱۴۰۰ واحدهای دانشگاه آزاد در ادامه ارائه می‌شود.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی 2885 24012
دانشگاه آزاد واحد اصفهان – خوراسگان 30537 127495
دانشگاه آزاد واحد تهران غرب 58430 123219
دانشگاه آزاد واحد پردیس 35712 136537
دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب 1384 83702
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی 5259 53446

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

استفاده از آخرین رتبه قبولی رشته معماری کنکور سراسری و اطلاعات کارنامه پذیرفته شدگان برای داوطلبان بسیار سودمند است. تحلیل دقیق اطلاعات کارنامه نیاز به دانش کافی داشته و در صورت عدم آگاهی فرد تحلیل گر، نتایج حاصله نه تنها راهگشا نخواهد بود، بلکه ممکن است داوطلب را به بیراهه بکشاند. از این رو توصیه می شود انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱ به کارشناسان متخصص سپرده شود. 

بنابراین حتما از مشاوری مجرب در این امر بهره ببرید و اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید یا مشاوران حضوری در اطراف شما وجود دارند ولی به اندازه کافی تبحر ندارند، می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید. مزیتی که مشاوره تلفنی دارد دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری و تضمین بیشتری نیز دارد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ و رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور سراسری همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی معماری ۹۹

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی معماری پردیس ۱۴۰۰

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی معماری پردیس ۱۴۰۰

برای دریافت مشاوره در زمینه مهندسی معماری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

رتبه‌ی پذیرفته شدگان مهندسی معماری کنکور 1400 در چه بازه ای قرار دارد؟

اطلاعات دقیق در این رابطه در متن مقاله عنوان شده است.

آیا بررسی کارنامه پذیرفته شدگان سنوات گذشته برای داوطلبان مفید است؟

بله، اطلاعات کارنامه پذیرفته شدگان قبل معماری برای سنجش داوطلبان است.

از تحلیل رتبه پذیرفته شدگان سال های قبل چه استفاده ای می‌شود؟

این تحلیل در زمان انجام برنامه ریزی مطالعاتی و برای تخمین رتبه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: رتبه قبولی مهندسی معماری ۱۴۰۰



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی معماری کنکور ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

بینایی سنجی یا اپتومتری، یکی از رشته هایی است که داوطلبان رشته تجربی، می توانند در آن، ادامه تحصیل دهند. آشنایی با رتبه قبولی در بینایی سنجی کنکور 99 ، یکی از نکاتی است که درصورت تمایل به انتخاب این رشته، باید از آن آگاهی داشته باشید. به همین خاطر در این موضوع به معرفی رشته بینایی سنجی و حدنصاب های لازم برای قبول شدن در آن، خواهیم پرداخت. اگر به تحصیل در رشته بینایی سنجی علاقه دارید، بهتر است پس از دریافت کارنامه اولیه از سوی سازمان سنجش، راجع به احتمال قبول شدن خود در این رشته، با یک مشاور تحصیلی مطمئن مشورت نمایید.

 منبع: رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور 99

رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور 99 | روزانه

بینایی سنج ها وضعیت قدرت دید بیماران را بررسی می کنند. آنها می توانند در کنار تعیین میزان ضعف دید و دوربینی یا نزدیک بینی، درصورتیکه تخصص کافی داشته باشند، برای بیماران عینک یا لنز مناسب را تهیه کنند. اپتومتریست ها، می توانند در بیمارستان، کلینیک یا مراکز بهداشت مشغول به کار شوند و حتی با دریافت مجوز، کسب و کار شخصی خود را، راه اندازی کنند و در تعیین نمره چشم و عینک برای بیماران فعالیت کنند.

 

 

 

منطقه یک | رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی شهید بهشتی  2080
علوم پزشکی ایران 2899
علوم پزشکی مشهد 2970

 

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی ایران 2852
علوم پزشکی مشهد 3910
علوم پزشکی اصفهان 10890

 

منطقه سه 

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی ایران 2380
علوم پزشکی شهید بهشتی 2100
علوم پزشکی شیراز 3098

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته بینایی سنجی 

همانطورکه پیش‌تر نیز در این مقاله اشاره کردیم، رشته بینایی سنجی فقط در تعداد محدودی از دانشگاه های سراسری و فقط در دو دوره روزانه و پردیس خودگردان ارائه می‌شود و پذیرش آن نیز فقط به صورت با آزمون و از طریق کنکور سراسری تجربی می‌باشد.

انتخاب رشته کنکور تجربی مرحله بسیار مهمی است که اگر قصد دارید در این مرحله رشته بینایی سنجی را نیز انتخاب کنید، به هیچ وجه نباید بدون آگاهی و داشتن اطلاعات از انتخاب رشته، شتابزده و عجولانه رفتار کنید. چرا که در سال های گذشته شاهد داوطلبانی بوده ایم که با اینکه رتبه‌ی مناسبی نیز کسب کرده بودند، اما موفق به کسب قبول شدن نشدند و دلیل آن نیز انتخاب رشته نادرست می‌باشد. برای مشاهده آخرین رتبه‌ی قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

اگر می خواهید با آگاهی قدم در مسیر انتخاب رشته بگذارید، پیشتهاد ما به شما مشورت با یک مشاور تحصیلی است، که در این زمینه مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در حال فعالیت هستند و چنانچه مایل باشید می‌توانید از تجارب مشاوران ما در جهت یک انتخاب رشته درست استفاده نمایید. 

 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته بینایی سنجی کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رشته بینایی سنجی از رشته های مقطع کارشناسی زیرگروه یک کنکور سراسری گروه آزمایشی تجربی می‌باشد که هرسال داوطلبان می‌توانند با شرکت در این آزمون وارد دانشگاه شوند. رشته بینایی سنجی در تعداد محدودی از دانشگاه ها و در دو دوره روزانه و پردیس خودگردان ارائه می‌شود. داوطلبانی که قصد دارند کد رشته محل های مربوط به رشته بینایی سنجی را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب کنند، می‌توانند کد رشته محل های موردنظر خود را از دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور تجربی استخراج کنند و براساس آخرین رتبه و تراز قبولی رشته بینایی سنجی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 ، الویت بندی نمایند. به همین دلیل برای آشنایی شما داوطلبان با رتبه قبولی رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان، در این قسمت آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 98 را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 منبع: رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 98

رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 98

برخی از دانشگاه های سراسری شامل دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته بینایی سنجی در دوره پردیس خودگردان دانشجو می‌پذیرند.

داوطلبان بایستی برای تخمین شانس قبولی‌شان در دانشگاه های پردیس خودگردان به رتبه ای که در سهمیه کسب کرده اند، توجه داشته باشند، چراکه ملاک قبولی در دانشگاه های پردیس خودگردان، رتبه داوطلب در سهمیه است.

به همین دلیل در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی رشته بینایی سنجی کنکور 98 را در قالب جداولی در سهمیه های ایثارگران 25 درصد، ایثارگران 5 درصد، سهمیه منطقه یک، منطقه دو، منطقه سه ارائه کرده ایم.

 

 

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 7008

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 9652

 

منطقه یک  

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 2415
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 2619
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 4469
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 4999

 

منطقه دو | رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 4125
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 4546
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 7082

 

منطقه سه | رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 4028

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته بینایی سنجی پردیس

ظرفیت رشته بینایی سنجی در مقابل تقاضای زیادی که برای این رشته وجود دارد، می‌توان گفت بسیار بسیار کم است، رشته بینایی سنجی فقط در تعداد محدودی از دانشگاه ها ارائه می‌شود، بنابراین متقاضیان این رشته علاوه بر اینکه باید رتبه مناسبی کسب کنند، باید یک انتخاب رشته هوشمندانه نیز داشته باشند و الویت های خود را شامل انتخاب های خوش بینانه، نرمال و بدبینانه طوری بچینند که کمترین خطا را داشته باشد. برای آگاهی از آخرین رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید..

اگر می‌خواهید که متناسب با رتبه ای که در کنکور سراسری تجربی کسب کرده اید، یک انتخاب رشته مناسب انجان دهید، به هیچ وجه از مشورت گرفتن از یک مشاوره آگاه اجتناب نکید، چراکه هر گونه کوتاهی در مرحله انتخاب رشته در نهایت به ضرر خود و آینده تان است.

پیشنهاد ما به شما این است که از مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل مشاوره دریافت کنید و سعی کنید اطلاعات خود را در زمینه انتخاب رشته تجربی و رشته بینایی سنجی به حدی بالا ببرید که  با اطمینان کد رشته محل هایتان را انتخاب کنید.

 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته بینایی سنجی کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

 

سوالات متدوال

  • آیا رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌گردد؟

بله، رشته بینایی سنجی در دوره پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری ارائه می‌گردد که آخرین رتبه قبولی آن را در متن مقاله اشاره کردیم.

  • چه سهمیه هایی در قبولی داوطلبان در رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان، موثر است؟

طبق متن مقاله سهمیه های ایثارگران 25 درصد و 5 درصد ظرفیت و سهمیه مناطق از مهم ترین سهمیه هایی است که در قبولی داوطلبان در رشته بینایی سنجی حائز اهیمت است.

  • محدوده رتبه قبولی رشته بینایی سنجی در دانشگاه های پردیس خودگردان چقدر است؟ 

محدوده رتبه قبولی رشته بینایی سنجی در دانشگاههایپردیس خودگردان ارائه دهنده این رشته متفاوت می باشد که در متن مقاله به آنها اشاره کردیم.

منبع: رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 98



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی بینایی سنجی پردیس کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تحربی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. اگر جزو دسته ای از داوطلبان هستید که قصد دارید رشته بینایی‌سنجی را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهید، توجه کنید که رشته بینایی‌سنجی از رشته های دانشگاهی کنکور سراسری تجربی است که بر اساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته در دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری ارائه می‌گردد. در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی رشته بینایی سنجی کنکور 1400 را در دوره روزانه دانشگاه های سراسری برایتان ارائه کرده ایم، تا ضمن آشنایی با آنها، بتوانید در جهت یک انتخاب رشته درست نیز از این رتبه‌ها بهره ببرید. 

منبع: رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور ۱۴۰۰

آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور ۱۴۰۰ | روزانه

ظرفیت رشته بینایی سنجی در دانشگاه های سراسری بسیار محدود است، به طوری که این رشته فقط در دوره روزانه برخی از دانشگاه های سراسری ارائه می‌گردد، دانشگاه هایی شامل دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته بینایی‌سنجی پذیرش دانشجو دارند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور تجربی در سایر رشته های گروه تجربی کلیک کنید.

لازم است اشاره کنیم که ملاک قبولی متقاضیان در رشته بینایی‌سنجی در دوره روزانه دانشگاه های سراسری، رتبه‌ای است که داوطلب در سهمیه کسب کرده است، به همین دلیل داوطلبان برای تخمین شانس قبولی‌شان در رشته بینایی‌سنجی می‌توانند از آخرین رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور در سهمیه های مختلف استفاده کنند.

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 715

سهمیه ایثارگران 5 درصد

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 1458

منطقه یک | رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور 1400 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 2865
دانشگاه علوم پزشکی ایران 3014
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 3145

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 3865
دانشگاه علوم پزشکی ایران 4256
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 4756
دانشگاه علوم پزشکي زاهدان 5812

منطقه سه | رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 2014
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 3485
دانشگاه علوم پزشکی ایران 2569
دانشگاه علوم پزشکي زاهدان 3825

 

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 425

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان کنکور ۹۹ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رشته مهندسی کامپیوتر از رشته های زیرگروه یک کنکور ریاضی می‌باشد که در واقع از رشته های خوب و پرمتقاضی این آزمون می‌باشد و نیازمند این است که داوطلبان رتبه مناسبی کسب کنند. هر کدام از دانشگاه ها یک محدوده رتبه قبولی دارند که داوطلبان پیش از انتخاب رشته بایستی از آن ها مطلع باشند تا بتوانند با توجه به شانس قبول شدن خود بهترین انتخاب رشته را انجام دهند. به همین منظور در ادامه این مطلب آخرین رتبه لازم برای قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 را ارائه کرده ایم. 

منبع: رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس ۹۹

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان کنکور ۹۹

پس از برگزاری کنکور سراسری، سازمان سنجش برای تمامی شرکت کنندگان در آزمون، نتایج اولیه را در قالب یک کارنامه که شامل اطلاعات مهمی همچون درصد دروس، رتبه و تراز می‌باشد را منتشر می‌کند که داوطلبان می‌توانند با توجه به رتبه‌ای که به دست آورده اند، مراحل انتخاب رشته خود را انجام دهند.

ملاک قبول شدن در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های پردیس خودگردان، رتبه داوطلب در زیرگروه یک و سهمیه مناطق می‌باشد و داوطلبان در واقع باید رتبه اکتسابی خود را در سهمیه با رتبه‌ها مهندسی کامپیوتر در سالهای گذشته مقایسه کنند و الویت‌های خود را در فرم انتخاب رشته خود انجام دهند.  در ادامه به بررسی رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان کنکور ۹۹ خواهیم پرداخت.

 

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 804
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1124
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1209

منطقه دو 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 824
دانشگاه صنعتی شریف 907
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1124

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 614
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1167
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1209

 

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس کنکور ۹۹ ,
:: بازدید از این مطلب : 158

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. داوطلبان رشته مهندسی کامپیوتر پس از شرکت در کنکور سراسری و قرار گرفتن در فرآیند انتخاب رشته، برای تخمین شانس قبولی‌شان نیاز دارند از رتبه قبولی آگاه شوند تا انتخاب رشته معقولی انجام دهند. در ادامه این مطلب آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر کنکور 99 را در دانشگاه های مختلف را ارائه داده ایم.

منبع: رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر ۹۹

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۹۹ | روزانه

هر ساله پس از برگزاری آزمون سراسری، نتایج اولیه منتشر می شود و در پی آن دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان رشته مهندسی کامپیوتر، برای یک انتخاب رشته باور پذیر، نیاز دارند از رتبه‌ها و تراز قبول شدن داوطلبان در سال های گذشته آگاه شوند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور سراسری

 

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 181
دانشگاه صنعتي شريف 48
دانشگاه صنعتی اميرکبير 268
دانشگاه بين المللی امام خمينی – قزوين 1636
دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی 11222
دانشگاه کردستان 14023
   

منطقه دو |‌ رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۹۹

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتي شريف 36
دانشگاه تهران 102
دانشگاه صنعتی اميرکبير 177
دانشگاه علم وصنعت ايران 236
دانشگاه بوعلي سينا – همدان 2833
دانشگاه بين المللي امام خمينی قزوين 1685
دانشگاه شهيدمدنی آذربايجان – تبريز 6558

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 61
دانشگاه صنعتي شريف 28
دانشگاه علم وصنعت ايران 185
دانشگاه فردوسی مشهد 376
دانشگاه صنعتی اصفهان 135
دانشگاه کردستان 9968
دانشگاه رازي کرمانشاه 8125
دانشگاه کاشان 3642

 

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۹۹ ,
:: بازدید از این مطلب : 129

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رشته مهندسی کامپیوتر در اکثر دانشگاه های سراسری و در دوره های مختلف همچون پردیس خودگردان ارائه می‌شود. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند می‌توانند برای اطلاع از شانس قبولی خود از رتبه‌های قبولی سال های گذشته مطلع شوند تا بدانند آیا با توجه به رتبه‌ای که بدست آورده اند، شانس قبولی در کد رشته انتخابی خود را دارند یا خیر. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان کنکور 1400 می‌پردازیم.

منبع: رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰

مهندسی کامپیوتر از رشته های پرطرفدار در میان داوطلبان کنکور ریاضی می‌باشد و داوطلبان برای قبولی در این رشته بایستی رتبه خوبی را بدست آورند. در این میان برخی داوطلبان گمان می‌کنند که اگر حتی اگر رتبه مناسبی هم کسب نکرده باشند، می‌توانند در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های پردیس خودگردان قبول شوند.

علاقه مندان به رشته مهندسی کامپیوتر که قصد انتخاب این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، پس از در نظر گرفتن تمامی شرایط این دانشگاه ها از جمله شهریه نسبتا بالای آن می‌توانند از رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ جهت تخمین شانس قبول شدن خود استفاده کنند و یک دید کلی از محدوده پذیرفته شدن خود بدست آورند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

 

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 748
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1056

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 804
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 928

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 576
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 751

 

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس کنکور ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 146

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. داوطلبانی که در کنکور حضور داشته اند می‌توانند پس از دریافت کارنامه های اولیه خود، مراحل انتخاب رشته خود را انجام دهند. برای یک قبولی ایده آل داوطلبان بایستی یک انتخاب رشته آگاهانه انجام دهند که لازمه آن اطلاع از محدوده قبولی رتبه‌ی اکتسابی‌شان می‌باشد که بدین منظور داوطلبان می‌توانند از آخرین رتبه‌های قبولی در سالیان اخیر استفاده کنند. در ادامه این مطلب تعدادی از آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر کنکور 1400 را در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و همینطور دانشگاه آزاد ارائه کرده ایم. 

 منبع: رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۰ | روزانه 

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر را در دانشگاه های سراسری و در دوره روزانه دارند، بایستی توجه داشته باشند که قبول شدن در این رشته بر اساس رتبه‌ی در سهمیه می‌باشد و داوطلبان بایستی برای تخمین شانس قبول شدن خود از رتبه‌ی در سهمیه خود در زیرگروه یک استفاده کنند. در ادامه تعدادی از آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی کامپیوتر 1400 را در سهمیه های منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه در قالب جداولی ارائه کرده ایم. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور سراسری

 

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه 
دانشگاه صنعتی شريف – تهران 29
دانشگاه تهران 128
دانشگاه شهید بهشتی 80
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 196
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 790
دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) – قزوین 557
دانشگاه تبریز 1259
دانشگاه صنعتي اصفهان 1184
دانشگاه شيراز 2148
دانشگاه اصفهان 1492
دانشگاه علامه طباطبايی – تهران 1095
دانشگاه گيلان – رشت 2842

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه 
دانشگاه صنعتی شريف – تهران 36
دانشگاه تهران 98
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 148
دانشگاه شهید بهشتی 378
دانشگاه رازی کرمانشاه 7769
دانشگاه گیلان – رشت 2317
دانشگاه ملایر 10540
دانشگاه صنعتی شیراز 1358
دانشگاه صنعتي اصفهان 684
دانشگاه شيراز 17585
دانشگاه اصفهان 1947
دانشگاه علامه طباطبايی – تهران 842
دانشگاه گيلان – رشت 2185

منطقه سه 

دانشگاه رتبه در سهمیه 
دانشگاه صنعتی شريف – تهران 21
دانشگاه تهران 39
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 58
دانشگاه فردوسی – مشهد 200
دانشگاه رازی کرمانشاه 1492
دانشگاه شهید بهشتی 176
دانشگاه صنعتي اصفهان 345
دانشگاه شيراز 672
دانشگاه اصفهان 698
دانشگاه گيلان – رشت 1498

 

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۰ | نوبت دوم

معمولا الویت دوم داوطلبان کنکور ریاضی و متقاضیان رشته مهندسی کامپیوتر دوره نوبت دوم دانشگاه های سراسری می‌باشد که می‌توانند برای تخمین شانس قبول شدن خود از جدول زیر استفاده کنند.

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه 
دانشگاه فردوسی – مشهد 2257
دانشگاه صنعتي اصفهان 2046
دانشگاه اصفهان 2840
دانشگاه گيلان – رشت 3198

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه 
دانشگاه مازندران – بابلسر 4327
دانشگاه صنعتي اصفهان 1942
دانشگاه اصفهان 2625
دانشگاه گيلان – رشت 3420

منطقه سه 

دانشگاه رتبه در سهمیه 
دانشگاه سمنان 9352
دانشگاه اصفهان 842
دانشگاه گيلان – رشت 1532

 

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 140

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی عمران کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. داوطلبانی که قصد قبولی در رشته مهندسی عمران را را دارند می‌توانند از آخرین رتبه قبولی قبل از برگزاری کنکور سراسری برای برنامه ریزی مطالعاتی بهتر و هدفگذاری بر روی دروس و بعد از کنکور سراسری و اعلام نتایج برای یک انتخاب رشته اصولی و آگاهانه بهره ببرند. اطلاع از آن یک دید کلی از محدوده قبولی این رشته در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و همینطور دانشگاه آزاد به داوطلبان می‌دهد. در ادامه این مطلب آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی عمران کنکور 1400 را ارائه کرده ایم.

 منبع: رتبه قبولی مهندسی عمران

رتبه قبولی مهندسی عمران کنکور ۱۴۰۰

کنکور سراسری در زیرگروه ریاضی و فنی هرسال توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌گردد، که پیش از برگزاری این آزمون سازمان سنجش آموزش کشور سرفصل های امتحانی این زیرمجموعه را همراه با ضرایب منتشر می‌کند، تا داوطلبان بتوانند برای هر سرفصل مطابق با ضرایب و اهمیت آن برنامه ریزی کنند. 

داوطلبانی که درحال مطالعه برای کنکور سراسری ریاضی هستند و تصمیم دارند در زمان انتخاب رشته در رشته مهندسی عمران پدیرفته شوند، در وهله اول می‌توانند از آخرین رتبه قبولی مهندسی عمران کنکور ۱۴۰۰ برای یک برنامه ریزی و هدفگذاری برای سرفصل های امتحانی استفاده کنند و در وهله دوم پس از اعلام نتایج اولیه و فرارسیدن زمان انتخاب رشته، می‌توانند رتبه خود را با رتبه‌های واقعی پذیرفته شدگان مقایسه کنند و در نهایت انتخاب رشته خود را با آگاهی از محدوده قبولی خود انجام دهند.

به طور کلی با توجه به جمع آوری آخرین رتبه قبولی مهندسی عمران در سال‌های گذشته، به این نتیجه رسیده ایم که اگر داوطلبی به دنبال قبولی در رشته مهندسی عمران در دانشگاه های سراسری و آزاد است بایستی به صورت میانگین حداقل، 5 درصد در دروس تخصصی و 10 درصد در دروس عمومی کسب نماید. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

 رتبه لازم برای قبولی مهندسی عمران کنکور ۱۴۰۰ | روزانه

در این قسمت از مقاله تعدادی از آخرین رتبه قبولی مهندسی عمران کنکور ۱۴۰۰ را در دوره روزانه دانشگاه های سراسری ارائه کرده ایم. داوطلبانی که به دنبال قبولی در دوره روزانه دانشگاه های سراسری هستند می‌توانند با اطلاع از محدوده آخرین رتبه قبولی هر دانشگاه، میزان شانس قبولی خود را تخمین بزنند.

منطقه یک 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 463
دانشگاه تهران 509
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران  1155
دانشگاه صنعتی ارومیه 15860
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 418
دانشگاه شهيد بهشتی – تهران 1695
دانشگاه اصفهان 869
دانشگاه بوعلی سینا همدان 946
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) 673
دانشگاه صنعتی اصفهان 2648
دانشگاه فردوسی مشهد 3942
دانشگاه شهيد باهنر – کرمان 6995

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی عمران کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 619
دانشگاه تهران 72
دانشگاه صنعتی شریف 789
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران  1254
دانشگاه شهيد بهشتی – تهران 2018
دانشگاه اصفهان 869
دانشگاه علم و صنعت 1155
دانشگاه بوعلی سینا همدان 946
دانشگاه صنعتی اراک 13575
دانشگاه صنعتی اصفهان 2872
دانشگاه فردوسی مشهد 3185
دانشگاه شهيد باهنر – کرمان 7424

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 199
دانشگاه تهران 204
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 401
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران  528
دانشگاه شهيد بهشتی – تهران 755
دانشگاه صنعتی اصفهان 1074
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 418
دانشگاه الزهرا 335
دانشگاه صنعتی اصفهان 1652
دانشگاه فردوسی مشهد 1175
دانشگاه شهيد باهنر – کرمان 3523

رتبه قبولی مهندسی عمران کنکور ۱۴۰۰ | نوبت دوم

دانشگاه های سراسری به دلایل مختلفی در الویت اول داوطلبان کنکور ریاضی و البته رشته مهندسی عمران می‌باشد، بنابراین داوطلبانی که قصد قبولی در رشته مهندسی عمران را در دوره نوبت دوم (شبانه) را دارند، می‌توانند از جدول زیر که شامل آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی عمران نوبت دوم دانشگاه های سراسری در سهمیه های مناطق است، استفاده نمایند.

منطقه یک 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه شهید باهنر 8838
دانشگاه مازندران 10034
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران  1974
دانشگاه صنعتی اصفهان 3054
دانشگاه فردوسی مشهد 5135
دانشگاه شهيد باهنر – کرمان 8895

منطقه دو | رتبه مهندسی عمران ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه محقق اردبیلی 18528
دانشگاه تبریز 1225
دانشگاه شهید باهنر کرمان 9819
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران  2105
دانشگاه صنعتی اصفهان 3420
دانشگاه فردوسی مشهد 4576

منطقه سه 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران  795
دانشگاه فردوسی مشهد 3862
دانشگاه کردستان 6301
دانشگاه فردوسی مشهد 1485
دانشگاه شهيد باهنر – کرمان 3578

 

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی عمران کنکور ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 145

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است. این سازمان که مجری برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1401 می باشد، به منظور اطلاع رسانی شرایط و قوانین انتخاب رشته و همینطور لیست کد رشته محل های کارشناسی ارشد، پس از اعلام نتایج اولیه و یا به طور همزمان با آن، دفترچه‌ای را با عنوان دفترچه‌ی راهنمای انتخاب‌رشته کارشناسی ارشد 1401 از طریق سایت sanjesh.org منتشر می کند. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه، از طریق لینک موجود در مقاله نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1401 نیز اقدام کنید.

منبع: دفترچه انتخاب رشته ارشد

دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۱

اولین مرحله پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1401، اعلام نتایج اولیه است. متقاضیانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد حضور داشته اند، می توانند با دریافت کارنامه اولیه از وضعیت مجاز بودن و یا نبودن خود برای انتخاب رشته مطلع شوند. داوطلبانی که مجاز به انتخاب‌رشته شده اند، می توانند وارد فرآیند انتخاب‌رشته شوند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 1401 اسامی کدرشته محل های ارائه شده را در بر دارد، شامل دیگر موارد مهم پیرامون آزمون کارشناسی ارشد همچون شرایط دانشگاه ها، فرم های مورد نیاز و … نیز می باشد.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۱ ، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org فعال می شود. لیست کد رشته محل های ارائه شده در هر گروه آزمایشی به همراه دانشگاه های ارائه دهنده و ظرفیت هر کد رشته محل، در دفترچه‌ی راهنما درج گردیده است. در ادامه می توانید از طریقی لینک دانلود، دفترچه‌ی راهنما را دریافت کنید.

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400

دانلود دفترچه انتخاب‌رشته کارشناسی ارشد 1401

 

 

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، می توانند پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 ، جداول موجود در آن را مورد بررسی قرار دهند و در نهایت 100 کد رشته محل را استخراج کرده و بر اساس فاکتورهایی که مدنظر دارند؛ در فرم انتخاب‌رشته اینترنتی فعال در سایت سنجش الویت بندی نمایند. 

آنچه که در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است، نحوه الویت بندی انتخاب‌ها می باشد چراکه در هر انتخاب که داوطلب در آن موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شده باشد، موفق به کسب قبولی نیز می شود و انتخاب های بعدی او از بین می روند. 

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

بر اساس رویه سال های گذشته دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۱ ، معمولا چند روز قبل از شروع مهلت انتخاب‌رشته و یا به طور همزمان با آن منتشر می گردد. 

 

تاکنون زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد 1401 اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت از مقاله بروزرسانی می شود.

 

با توجه به آخرین اطلاعیه و اخباری که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است، نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1401 در خرداد ماه منتشر می شود. با توجه به این بازه زمانی انتظار می رود که دفترچه‌ی راهنما انتخاب‌رشته در اواخر اردیبهشت ماه و یا اوایل خرداد ماه منتشر گردد.

جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 1401

کنکور کارشناسی ارشد در شش گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی برگزار می گردد. پس از برگزاری این آزمون سازمان سنجش، دفترچه‌ی راهنما را در این شش گروه آزمایشی منتشر می کند. دفترچه‌ انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۱ شامل اطلاعات مهمی می باشد که هر داوطلبی بایستی پیش از هر گونه اقدامی برای انتخاب‌رشته، این دفترچه‌ی را مطالعه کنند. 

✅ شرایط و ضوابط شرکت در انتخاب رشته

✅ شرایط دانشگاه ها و موسسات

✅ فرم های مربوطه 

✅ کد رشته محل های ارائه شده برای شش گروه آزمایشی علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، هنر و دامپزشکی

دفترچه‌ی انتخاب‌رشته دارای سه فصل مختلف است که در هر کدام توضیحاتی ارائه شده است. در جدول زیر به هر فصل دفترچه همراه با مندرجات آن پرداخته ایم:

فصل اطلاعات 
فصل اول:
توضیحات
  • نحوه دریافت کارنامه اولیه
  • نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد
  • توضیحات کارنامه ارشد 
  • شیوه گزینش دانشگاه ها
  • بورسیه و معرفی رشته هایی که دارای شرایط خاص هستند.
  • سهمیه های موثر 
  • شرایط پذیرش استعدادهای درخشان
فصل دوم:
جداول کد رشته محل ها
  • کد رشته محل های مربوط به شش گروه آزمایشی به همراه دانشگاه و موسسات آموزشی ارائه دهنده
فصل سوم:
شرایط دانشگاه‌ها و فرم ها
  • ضوابط و مقررات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
  • فرم مخصوص معدل
  • فرم تاییدیه فارغ التحصیلان
  • پیش نویس فرم انتخاب رشته

مشاوره انتخاب رشته 1401

کنکور کارشناسی ارشد برای دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می شود؛ به همین دلیل تمامی علاقه مندان کنکور ارشد در یک آزمون شرکت می کنند. اما پس از اعلام نتایج اولیه مسیر دانشگاه های سراسری و آزاد از یکدیگر جدا می شود و دسته ای از داوطلبان که علاقه مند هستند در انتخاب‌رشته ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند، باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با آدرس azmoon.org مراجعه کنند.

در واقع دانشگاه آزاد کد رشته محل های ارائه شده در واحد های مختلف را به صورت جداگانه و در قالب دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ منتشر می کند. تمامی متقاضیان می توانند با رعایت شرایط و ضوابط لازم اقدام به چینش و الویت بندی انتخاب های خود در فرم انتخاب‌رشته کنند. در مقاله زیر می توانید این دفترچه‌ی راهنما را دانلود کنید.

 

 

انتخاب‌رشته کنکور ارشد برای دانشگاه های سراسری و آزاد نیازمند داشتن اطلاعات و آگاهی از انتخاب‌رشته اصولی می باشد. در صورتی که تصمیم گرفته اید فرم انتخاب‌رشته را با کد رشته محل های مورد علاقه تان تکمیل کنید، توصیه می شود برای اطلاع از نحوه چینش الویت ها و درج آن ها در فرم انتخاب‌رشته، حتما از مشاوره افراد آگاه در این زمینه بهره ببرید. برای ارتباط با مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان انتشار دفترچه انتخاب‌رشته 1401 چه تاریخی است؟

دفترچه‌ی انتخاب‌رشته ارشد 1401 قبل از شروع مهلت انتخاب رشته و یا همزمان با آن منتشر می شود.

آیا دفترچه‌ی انتخاب رشته ارشد د انشگاه آزاد به صورت جداگانه منتشر می شود؟

بله دفترچه‌ی انتخاب‌رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود.

آیا کد رشته محل های دانشگاه آزاد نیز در دفترچه‌ی انتخاب‌رشته ارشد 1401 درج گردیده است؟

خیر ، دفترچه‌ی انتخاب‌رشته کارشناسی ارشد 1401 فقط شامل کد رشته محل های دانشگاه سراسری است و کد رشته محل های مربوط به دانشگاه آزاد در دفترچه‌ای جداگانه ای منتشر می گردد.

منبع: دفترچه انتخاب رشته ارشد



:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

اعتراض به نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ از اقداماتی است که متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد در صورتی که از نتیجه آزمون کارشناسی ارشد 1400 خود رضایت کافی ندارند، می توانند انجام دهند. امکان ثبت درخواست اعتراض برای هر داوطلبی که کارنامه اولیه دریافت کرده و در مرحله انتخاب رشته شرکت کرده است، از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم برای راهنمایی داوطلبانی که اعتراض به نتایج ارشد 1401 دارند، مراحل گام به گام ثبت درخواست اعتراض را قرار دهیم.

منبع: اعتراض به نتایج کنکور ارشد

اعتراض به نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۱

نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۱ بعد از برگزاری این آزمون در قالب یک کارنامه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1401 نیز پس از گذشت یک بازه زمانی یک ماه تا یک ماه و نیم ار اتمام مهلت انتخاب رشته ارشد اعلام می گردد.

در هر دو مرحله اعلام نتایج داوطلبانی که پس از مشاهده نتایج بدست آمده با بررسی کلید سوالات و … اعتراض دارند، می توانند با مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور درخواست خود را مبنی بر اعتراض نتایح اولیه و یا نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1401 ارسال نمایند.

البته لازم است توجه داشته باشید که در هر دو مرحله کلید سوالات و همینطور فرم انتخاب رشته متقاضیان با نرم افزار های دقیقی انجام می شود و احتمال بروز خطا کم هست. اما شما اگر گمان می کنید که در محاسبه نمره و نتیجه شما اشتباهی رخ داده است، حتما اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ خود را ثبت کنید.

زمان ثبت اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1401

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد برای تمامی شرکت کنندگان در جلسه این آزمون، بر روی سامانه قرار می گیرد. تمامی داوطلبان می توانند با در اختیار داشتن اطلاعات ثبت نامی و شناسنامه ای جهت دریافت نتایج اولیه خود اقدام کنند. پس از انتشار کارنامه اولیه که معممولا در تیر ماه انجام می شود داوطلبان می توانند تا چند روز پس از انتشار کارنامه اولیه می توانند اعتراض به نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۱ را ثبت کنند.

 

تا کنون زمان اعتراض به نتایج اولیه ارشد 1401 از سوری سازمان سنجش اعلام نشده است. به محض اعلام در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

نتایج نهایی انتخاب رشته معمولا در اواخر شهریور ماه منتشر می شود. آن دسته از داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته شرکت کرده اند در این بازه زمانی می توانند نتیجه نهایی حود ا مشاهده کنند. پس از انتشار این کارنامه سازمان سنحش مهلت چند روزه ای پس از انتشار کارنامه نهایی در اختیار داوطلبان می گذارد تا در صورت اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۱ دارند را ثبت کنند. 

 

تا کنون زمان اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد 1401 از سوری سازمان سنجش اعلام نشده است. به محض اعلام در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

مراحل ثبت درخواست اعتراض به نتایج ارشد از سیستم پاسخگویی سنجش

پس از اعلام نتایج اولیه، داوطلبان می توانند کلید و پاسخنامه سوالات این آزمون را بررسی نمایند و چنانچه نسبت به درصد دروس و نتایج اعلام شده معترض باشند، از طریق سایت سازمان سنجش درخواست اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ را ثبت نمایند. در ادامه به بررسی راهنما تصویری می پردازیم.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایید.

2️⃣ از طریق منوی سمت چپ سایت وارد بخش ” سیستم پاسخگویی ” شوید.

3️⃣ چنانچه قبلا در سایت عضو نشده‌اید بر روی گزینه “ عضویت در سایت ” کلیک کنید و با تکمیل روند عضویت در سایت، عضو سامانه شوید.

4️⃣ در صورتی که در سایت عضو شدید و حتی اگر قبلا مراحل عضویت در سامانه را انجام داده اید، بر روی گزینه “ ورود به سامانه ” کلیک نمایید.

نحوه عضویت در سایت

اولین قدم جهت عضویت در سایت، تکمیل فرمی مطابق تصویر زیر با اطلاعات شناسنامه و شخصی تان می باشد. فقط توجه داشته باشید که در زمان عضویت در سایت، زبان کیبورد را بر روی انگلیسی قرار دهید.

❌ پس از تکمیل مراحل فوق به نشانی ایمیلی و یا شماره تلفن همراهی که در این فرم وارد کرده اید، یک رمز عبور ارسال خواهد شد که برای ورود به سامانه ثبت الزامی می‌باشد. داوطلبان در صورتی در روند عضویت در سایت و ثبت درخواست با مشکلی مواجه شوند، مشاورین مرکز مشاوره دانتل کو می‌توانند درخواست اعتراض نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۱ را در سایت سنجش ثبت نمایند.

5️⃣ پس از اتمام مرحله عضویت در سایت، مجدد وارد سایت سنجش شده و با تکرار مراحل قبل بر روی گزینه “ ورود به سامانه ” کلیک نمایید. 

6️⃣ در این مرحله لازم است مطابق تصویر زیر در کادر ایجاد شده، پست الکترونیک و رمز عبوری که برایتان ارسال شده است، به همراه کد ملی تان را وارد نمایید.

7️⃣ نوع آزمون و سال تحصیلی خود را وارد نمایید. (آزمون کارشناسی ارشد 1401)

8️⃣ در این مرحله لیست درخواست هایی که مجاز به ارسال آن ها می باشید، نمایش داده می شود، لازم است برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد 1401 بر روی گزینه ” تقاضای مجدد بررسی نمره ” کلیک کنید.

9️⃣ مشخصات داوطلبی خود را وارد کنید و سپس درخواست اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1401  را در متن پیام عنوان نمایید.

اعتراض نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۱

پس از اینکه هر داوطلب متناسب با رتبه ای که کسب کرده است، وارد مرحله انتخاب رشته می شود، می تواند پس از گذشت تقریبا یک بازه زمانی یک ماهه از نتایج نهایی خود مطلع شود. طبق آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۱ در اواخر مهر ماه و یا اوایل آبان ماه منتشر می شود.

در این بازه زمانی لینک اعتراض به نتیجه قبولی کنکور کارشناسی ارشد نیز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال می گردد و داوطلبانی که از نتیجه بدست آمده در این مرحله رضایت کافی ندارند، می توانند جهت ثبت درخواست اعتراض اقدام نمایند. 

مراحل اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد مشابه با مراحل اعتراض به نتایج اولیه آزمون ارشد می باشد، به طوری که داوطلبان بایستی با مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب سیستم پاسخگویی، عضو سامانه شوند. پس از عضویت در سامانه ورود به سیستم را انتخاب کرده و پس از انتخاب آزمون موردنظر، اینبار بر روی گزینه ” اعتراض به نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1401 ” کلیک نمایند.

توجه

در نظر داشته باشید که چنانچه به هر دو مرحله از اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد اعتراض دارید، بایستی که مراحل اعتراض خود را در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش و صورت اینترنتی ثبت نمایید. بنابراین و به خصوص با شرایط کرونا حال حاضر از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری نمایید.

در نظر داشته باشید اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود، چنانچه به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اعتراض دارید، می توانید به سامانه ارتباط پشتیبان ساپ (ثبت الکترونیکی درخواست) و یا سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارع التحصیلی دانشگاه آزاد مراجعه کنید و مراحل ثبت درخواست اعتراض خود را طی کنید.

مشاوره اعتراض به کنکور ارشد 1401

پس از تقریبا یک هفته که نتایج نهایی اعلام می شود، سازمان سنجش برای شرکت کنندگان در مرحله انتخاب رشته یک کارنامه با عنوان “کارنامه نهایی” و یا ” کارنامه سبز” منتشر می کند. بسیاری از متقاضیان با رویت کارنامه سبز خود از وضعیت رتبه خود و آخرین نفری که در تک تک کد رشته محل هایی که در فرم انتخاب درج کرده است، مطلع می گردد.  از اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد منصرف می شوند.

این دسته از داوطلبان که متوجه می شوند، در نتایج نهایی آن ها خطایی وجود نداشته اما به دلیل یک انتخاب رشته نادرست در کد رشته محل مورد علاقه شان پذیرفته نشده اند، و خواهان قبولی در الویت های بعدی شان می باشند، می توانند با ارسال درخواست بررسی مجدد کارنامه نهایی کارشناسی ارشد 1401، خواهان تغییراتی در نتایج خود شوند.

در این مرحله داوطلبان می توانند با ارسال درخواست تقاضای بررسی اولویت های بعدی، تغییر دوره قبولی ، مجوز شرکت در آزمون سال بعد و … را دریافت نمایند.

شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه استفاده از کارنامه سبز جهت تغییر الویت های فرم انتخاب رشته و یا اعتراض به نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۱ ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس حاصل بفرمایید و سوالات خود را بپرسید.

 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض نتایج کنکور ارشد 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا امکان ثبت درخواست اعتراض به نتایج کنکور ارشد 1401 وجود دارد؟

بله، متقاضیان در هر مرحله از آزمون کارشناسی ارشد که نتایج منتشر می شود، می توانند با مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش مراحل ثبت درخواست اعتزاض خود را طی کنند.

نحوه ثبت درخواست اعتراض به چه صورت است؟

راهنمای تصویری ثبت درخواست اعتراض را در متن مقاله فوق قرار داده ایم. 

متقاضیان چه زمانی فرصت دارند نسبت به نتایج نهایی اعتراض کنند؟

اعتراض به نتایج نهایی پس از اعلام نتیجه نهایی این آزمون در اواخر مهرماه امکان پذیر می باشد.

منبع: اعتراض به نتایج کنکور ارشد



:: برچسب‌ها: اعتراض به نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

انتخاب رشته آزمون دکتری 1401 از مراحل حساس آزمون دکترا می باشد که بازه زمانی آن پس از اعلام نتایج اولیه است. شرکت کنندگان در جلسه آزمون دکتری 1401 می توانند پس از دریافت کارنامه اولیه آزمون دکترا از طریق سایت سنجش، در صورت مجاز به انتخاب‌رشته شدن در دوره های روزانه و غیر روزانه، اقدام به انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه خود و درج آن ها در فرم انتخاب‌رشته کنند. در ادامه قصد داریم راهنمای جامع انتخاب رشته دکتری 1401 را برای شما متقاضیان گرامی آزمون دکتری ارائه کنیم.

منبع:‌ انتخاب رشته دکتری

انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱

پس از اینکه متقاضیان در جلسه آزمون حضور پیدا می کنند، تکمیل درست و اصولی مرحله انتخاب رشته آزمون دکتری 1401 است که می تواند آن ها را به پذیرش در رشته و دانشگاه مورد علاقه شان نزدیک کند.

در صورتی که متقاضیان پس از دریافت نتایج اولیه خود، کارنامه اولیه شان را به دقت بررسی کنند و یک انتخاب‌رشته متناسب با وضعیت عملکردشان در این آزمون انجام دهند، می توانند موفق به حضور در مرحله مصاحبه و در نهایت قبولی در دانشگاه مورد نظرشان شوند. بنابراین از اهمیت این مرحله نباید غافل بود چراکه دارای نقشی حساس و تعیین کننده در آزمون دکترا است. 

تمامی داوطلبانی که پس از مشاهده نتایج اولیه، مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری 1401 در یک یا تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان و … شده اند؛ می توانند در تاریخ هایی که سازمان سنجش اعلام می کند، دفترچه راهنمای انتخاب‌رشته دکتری را دریافت کرده و اقدام به درج کد رشته محل های مورد علاقه خود در فرم تقاضانامه اینترنتی انتخاب‌رشته نمایند. 

داوطلبان برای اینکه بتوانند فرم انتخاب رشته دکتری 1401 خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل کنند، باید از ظرفیت هر کد رشته محل، حد نصاب نمره دعوت به مرحله مصاحبه، شرایط مصاحبه دانشگاه های مختلف و مورد نظر و … مطلع شوند. توصیه می شود متقاضیان برای اطلاع از تمامی شرایط و ضوابط کد رشته محل های مرتبط با رشته امتحانی خود، دفترچه انتخاب‌رشته آزمون دکترا را به دقت بررسی کنند. 

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری 1401

سازمان سنجش مجری آزمون دکتری می باشد که تمامی اطلاعیه ها و اخبار مرتبط با آزمون دکتری از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” منتشر می شود. در همین جهت زمان مربوط به انتخاب رشته دکتری در دانشگاه های سراسری نیز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

 

زمان انتخاب رشته آزمون دکتری 1401 از ۲۵ فروردین ماه آغاز و تا ۲۸ فروردین ادامه خواهد داشت.

 

لازم است اشاره کنیم که سازمان سنجش به منظور مساعدت با تمامی متقاضیانی که قصد شرکت در انتخاب‌رشته آزمون دکتری را دارند، مهلت انتخاب‌رشته را برای چند روزی تمدید نیز می کند. متقاضیان مجاز به انتخاب‌رشته می توانند 50 کد رشته محل از میان کد رشته محل های ارائه شده در دفترچه راهنما و مرتبط با رشته خود را در فرم انتخاب‌رشته درج کنند.  

 

نحوه انتخاب رشته  آزمون دکتری ۱۴۰۱

تمامی مراحل انتخاب رشته دکتری 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. لینک انتخاب رشته آزمون دکتری 1401 در موعد مقرر در سایت سنجش فعال می شود که متقاضیان به محض فعال شدن آن می توانند پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود، فرم انتخاب‌رشته را دریافت و کد رشته محل های مورد نظرشان را درج نمایند. 

در ادامه به منظور راهنمایی شرکت کنندگان در مرحله انتخاب رشته دکتری، راهنمای درج کد رشته محل های آزمون دکتری در فرم اینترنتی فعال در سایت سنجش را به صورت گام به گام ارائه کرده ایم :

1️⃣ وارد پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” شوید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه “دکتری تخصصی” کلیک کنید. 

3️⃣ بر روی لینک فعال ” انتخاب‌رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکترا (نیمه متمرکز) phd سال 1401 کلیک کنید. (این لینک در زمان انتخاب رشته آزمون دکتری 1401 فعال می شود.)

4️⃣ در این مرحله صفحه ای نمایش داده می شود که حاوی اطلاعات و نکات مهمی پیرامون انتخاب‌رشته دکتری 1401 است. این نکات را به دقت مطالعه کنید و در نهایت بر روی گزینه  ” تایید و ادامه – گام بعدی ” کلیک کنید.

5️⃣ به منظور دسترسی به فرم انتخاب رشته آزمون دکتری 1401 سامانه دو روش جستجو در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارید یکی از این روش ها را انتخاب کنید و وارد سامانه شوید. 

      ✅ روش اول: جستجو بر اساس شماره پرونده + شماره پیگیری ثبت نام 

      ✅ روش دوم: جستجو بر اساس شماره داوطلبی + شماره پرونده + کدملی

6️⃣ فرم انتخاب رشته در این مرحله نمایش داده می شود که متقاضیان می توانند کد رشته محل هایی که از دفترچه استخراج کرده اند را به ترتیب الویت بندی کرده و در آن وارد نمایند. در صورتی که از انتخاب های خود اطمینان دارید در نهایت بر روی گزینه “ثبت” کلیک نمایید و شماره پرونده شش رقمی و رسید انتخاب رشته پانزده رقمی خود را از سامانه دریافت نمایید.

به محض فعال شدن لینک انتخاب رشته آزمون دکتری 1401 در سایت سنجش، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

نحوه چینش رشته محل ها  

هر کدام از شرکت کنندگان در آزمون دکترا ، ابتدا باید از دوره هایی که مجاز به انتخاب آن ها هستند، مطلع شوند و سپس با دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری، کد رشته محل های مورد نظر خود را متناسب با رشته امتحانی شان استخراج نمایند.

هر داوطلب مجاز است در مرحله انتخاب‌رشته 50 کد رشته محل را بر اساس فاکتورهایی که مدنظر دارد، در فرم انتخاب‌رشته درج نماید. مهم ترین موضوعی که در زمینه درج کد رشته محل ها در فرم انتخاب رشته دکتری مطرح است، نحوه چینش الویت ها می باشد.

توصیه مشاوران تحصیلی دانتل این است که متقاضیان به فاکتورهای مهمی شامل علاقه، رتبه و جایگاه علمی دانشگاه، مسافت دانشگاه تا محل قبولی و … توجه کنند. ترتیب چینش کد رشته محل ها در فرم انتخاب‌رشته تاثیر زیادی در نتیجه نهایی و قبولی متقاضیان دارد و بهتر است داوطلبان سعی کنند این کد رشته محل ها را به گونه ای الویت بندی کنند که هر انتخاب نسبت به انتخاب بعدی ارجح تر باشد.

لازم است اشاره کنیم که پس از مرحله انتخاب رشته آزمون دکتری، متقاضیان در کد رشته محل هایی که موفق به کسب حدنصاب نمره دعوت به مصاحبه شده اند، دعوت به مصاحبه می شوند. نکته ای که وجود دارد این است که در دعوت به مصاحبه دکتری محدودیتی وجود ندارد و ممکن است داوطلبان با تراز بالا، در تمامی کد رشته محل هایی که انتخاب کرده اند، دعوت به مصاحبه شوند. 

توصیه مشاوران دانتل کو

مشاوران دانتل توصیه می کنند که داوطلبان آزمون دکتری برای افزایش شانس قبولی خود، کد رشته محل هایی که از دفترچه استخراج کرده اند را به سه دسته تقسیم کنند. در ادامه توضیحات تکمیلی چینش الویت ها در سه گروه را ارائه کرده ایم :



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 159

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون MSRT هر ساله در چندین انجام می گیرد و داوطلبان می توانند در این آزمون شرکت کنند. داوطلبان برای نام نویسی آزمون برای به سایت سجاد به آدرس portal.saorg.ir در مهلت تعیین شده مراجعه کنند. یکی از موارد این آزمون محدود بودن تعداد شرکت کننده در هر آزمون می باشد و داوطلبان باید در ساعات اولیه آزمون نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند. در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان برگزاری و نحوه ثبت نام آزمون MSRT سال ۱۴۰۱ می‌پردازیم.

منبع: ثبت نام MSRT 

ثبت نام آزمون MSRT 1401

تمامی داوطلبان تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی نیاز به یک مدرک زبان انگلیسی دارند. دانشجویان مقطع دکتری که به دنبال دریافت یک مدرک زبان انگلیسی هستند، می‌توانند در آزمون MSRT که سطح علمی مناسبی قرار دارد و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری ایران است، شرکت کنند اما باید توجه داشته باشند که مدرک این آزمون فقط در دانشگاه های داخل کشور مورد تایید است. در جدول زیر آخرین زمان ثبت نام آزمون MSRT را قرار داده ایم.

زمان ثبت نام آزمون MSRT 1401

 آزمون تعیین سطح MSRT به تعداد 10 بار در یک سال توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود که داوطلبان می‌توانند با توجه به شرایط و سطح آمادگی خود در هرکدام که بخواهند شرکت کنند. در ادامه تقویم زمان ثبت نام آزمون زبان MSRT را ارایه کرده ایم. داوطلبان باید توجه داشته باشند به دلیل اینکه هر حوزه دارای ظرفیت محدود و مشخصی است برای ثبت نام به موقع و جلوگیری از تکمیل ظرفیت، ثبت نام آزمون MSRT 1401 خود را در روزهای ابتدایی انجام دهند، چراکه برگزاری این آزمون نیازمند شرایط خاصی همچون سیستم صوتی می‌باشد و امکان افزایش ظرفیت در هیچ حوزه ای وجود ندارد.

تقویم زمان بندی آزمون MSRT سال 1401
شروع ثبت نام پایان ثبت نام برگزاری آزمون اعلام نتایج
21 فروردین 31 فروردین 23 اردیبهشت 1 خرداد

شهر محل برگزاری آزمون 

طبق اطلاعیه وزارت علوم شهرهایی که آزمون تاریخ 20 شهریور ماه ۱۴۰۱ در آن برگزار می شود موارد زیر می باشد:

تهران-دانشگاه علم و صنعت ايران , اهواز-دانشگاه شهيد چمران , مشهد-دانشگاه امام رضا ع , بابلسر-دانشگاه مازندران , زاهدان-دانشگاه سيستان و بلوچستان , فارس-دانشگاه علوم پزشکي شيراز , همدان-دانشگاه بوعلي سينا , قم-دانشگاه باقر العلوم , اصفهان-دانشگاه اصفهان , کرمانشاه -دانشگاه رازي , کرمان-موسسه آموزش عالي کرمان-کرمان , اراک-دانشگاه صنعتي اراک , اردبيل-دانشگاه محقق اردبيلي , يزد-موسسه آموزش عالي امام جواد ع , بيرجند-دانشگاه بيرجند , خرم آباد-دانشگاه لرستان , سنندج-دانشگاه کردستان , قزوين-دانشگاه بين المللي امام خميني ره , ايلام-دانشگاه ايلام , گرگان-دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي , کاشان-دانشگاه کاشان , سمنان-دانشگاه سمنان , بندر عباس-دانشگاه هرمزگان , مشهد-دانشگاه فردوسي , رشت-دانشگاه گيلان

نحوه ثبت نام آزمون MSRT 1401

متقاضیان دریافت مدرک تعیین سطح MSRT ، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند تا روند ثبت نام MSRT سال 1401 خود را تکمیل کنند.

1️⃣ ثبت نام آزمون MSRT ازطریق  سامانه ازمون زبان MSRT قابل انجام است، بنابراین متقاضیان بایستی به سایت سامانه آزمون زبان MSRT به نشانی اینترنتی ” portal.saorg.ir ” مراجعه کنند.

2️⃣ در این مرحله وارد سامانه امور دانشجویان خواهید شد که با انتخاب گزینه ” جهت ثبت نام آزمون MSRT  از طریق لینک انتقال به سامانه آزمون زبان MSRT اقدام نمایید ” به سامانه ازمون زبان MSRT دسترسی پیدا خواهید کرد.

3️⃣ بر روی گزینه ” ثبت‌نام ” از سایت نام نویسی کلیک کنید و چنانچه قبلا در سایت ثبت‌نام کرده اید بر روی گزینه ” ورود به سایت ” کلیک کنید و پس از وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور وارد صفحه شخصی خود شوید.

 

نکته: متقاضیان توجه داشته باشند که ساختن پروفایل و ارسال پیام در روزها و ساعات اداری ممکن است.

 

ثبت نام در سایت

4️⃣ پس از کلیک بر روی گزینه ثبت نام MSRT صفحه جدیدی ایجاد می‌شود که بایستی  پس از مطالعه مندرجات آن بر روی عبارت “ با قوانین گفته شده موافق هستم ” کلیک کنید و سپس در صفحه جدید اطلاعات و مشخصات فردی خود را از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، شماره موبایل و پست الکترونیک خود را وارد کنید.

همینطور بایستی در کادر مربوط به رمز عبور یک رمز عبور برای خود تعیین کنید تا برای ورود به پرتال از آن استفاده نمایید. مراحل بعدی در قالب جدول زیر شرح داده شده است.

دریافت کد فعالسازی 5️⃣ پس از تکمیل اطلاعات ثبت نام آزمون MSRT به شماره تلفنی که وارد کرده اید، یک کد فعالسازی از طریق تماس یا پیامک ارسال می‌شود که پس از وارد کردن آن، بایستی بر روی گزینه ارسال کلیک کنید.
اطلاعات تکمیلی 6️⃣ دراین مرحله اطلاعات تکمیلی از جمله نام پدر، شماره شناسنامه، سریال شناسنامه، وضعیت تاهل، جنسیت و وضعیت شاهد و ایثارگری خود را مشخص کنید.
بارگذاری مدارک 7️⃣ در این مرحله باید در کادرهای مربوطه یک قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و تصویر پشت و رو کارت ملی خود را بارگذاری کنید و سپس بر روی گزینه ” بعدی ” کلیک نمایید.
اطلاعات مقاطع تحصیلی 8️⃣ در این مرحله بایستی، اطلاعات مقاطع تحصیلی خود را وارد کنید و پس از کلیک بر روی ” بعدی “،  سامانه نام کاربری که همان کد ملی شماست و رمز عبور انتخابی خودتان را به آدرس پست الکترونیکی که ورد کرده اید ارسال می‌کند.

ورود به سامانه

9️⃣ مجدد به صفحه اول بازگردید و بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کنید و به کمک نام کاربری و رمز عبور خود وارد پروفایل شخصی خود شوید.



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون MSRT 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 168

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور یزد ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری یزد می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور یزد 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور یزد

ثبت نام رشته های بدون کنکور یزد ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله یزد که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور یزد ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی یزد را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور 1401

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های یزد 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور یزد 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 یزد از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه یزد نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری یزد اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور 1401اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور یزد ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون یزد 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ یزد اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های یزد ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های یزد 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور یزد 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری یزد 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور یزد 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه یزد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 444

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور همدان ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری همدان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور همدان 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور همدان

ثبت نام رشته های بدون کنکور همدان ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله همدان که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور همدان ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی همدان را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور 1401

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های همدان 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور همدان 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 همدان از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه همدان نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری همدان اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور 1401اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور همدان ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون همدان 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ همدان اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های همدان ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های همدان 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور همدان 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری همدان 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور همدان 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه همدان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 415

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور اراک ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری اراک می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور اراک 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور اراک

ثبت نام رشته های بدون کنکور اراک ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله اراک که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور اراک ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی اراک را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور 1401

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های اراک 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور اراک 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام بدون کنکور 1401اراک از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه اراک نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری اراک اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور 1401اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور اراک ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون اراک 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اراک اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های اراک ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های اراک 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور اراک 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری اراک 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور اراک 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه اراک ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 143

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور مازندران ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری مازندران می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور مازندران 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور مازندران

ثبت نام رشته های بدون کنکور مازندران ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله مازندران که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور مازندران ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی مازندران را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های مازندران 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور مازندران 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ مازندران از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه مازندران نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری مازندران اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکوراطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور مازندران ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون مازندران 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور مازندران 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های مازندران ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های مازندران 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور مازندران 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مازندران 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور مازندران 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه مازندران ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 145

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور لرستان ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری لرستان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور لرستان 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور لرستان

ثبت نام رشته های بدون کنکور لرستان ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله لرستان که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور لرستان ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی لرستان را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های لرستان 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور لرستان 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ لرستان از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه لرستان نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری لرستان اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکوراطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور لرستان ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون لرستان 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور لرستان 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های لرستان ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های لرستان 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور لرستان 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری لرستان 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور لرستان 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه لرستان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 149

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور گیلان ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری گیلان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور گیلان 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور گیلان

ثبت نام رشته های بدون کنکور گیلان ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله گیلان که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور گیلان ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی گیلان را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های گیلان 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور گیلان 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور گیلان 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه گیلان نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری گیلان اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور گیلان ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون گیلان 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور گیلان 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های گیلان ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های گیلان 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور گیلان 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری گیلان 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور گیلان 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه گیلان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 140

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور گلستان ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری گلستان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور گلستان 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور گلستان

ثبت نام رشته های بدون کنکور گلستان ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله گلستان که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور گلستان ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی گلستان را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های گلستان 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور گلستان 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور گلستان 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه گلستان نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری گلستان اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور گلستان ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون گلستان 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور گلستان 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های گلستان ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های گلستان 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور گلستان 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری گلستان 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور گلستان 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه گلستان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 214

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور یاسوج ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری یاسوج می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور یاسوج 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور  یاسوج

ثبت نام رشته های بدون کنکور یاسوج ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله یاسوج که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور یاسوج ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی یاسوج را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های یاسوج 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور یاسوج 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور یاسوج 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه یاسوج نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری یاسوج اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور یاسوج ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون یاسوج 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور یاسوج 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های یاسوج ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های یاسوج 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور یاسوج 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری یاسوج 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور یاسوج 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه یاسوج ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 399

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمانشاه ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری کرمانشاه می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور کرمانشاه 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمانشاه

ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمانشاه ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله کرمانشاه که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمانشاه ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی کرمانشاه را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های کرمانشاه 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمانشاه 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمانشاه 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه کرمانشاه نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری کرمانشاه اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمانشاه ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون کرمانشاه 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور کرمانشاه 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های کرمانشاه ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های کرمانشاه 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور کرمانشاه 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری کرمانشاه 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمانشاه 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه کرمانشاه ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 124

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمان ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری کرمان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور کرمان 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمان

ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمان ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله کرمان که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمان ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی کرمان را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های کرمان 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمان 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمان 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه کرمان نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری کرمان اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمان ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون کرمان 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور کرمان 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های کرمان ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های کرمان 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور کرمان 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری کرمان 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور کرمان 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه کرمان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 128

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور کردستان ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری کردستان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور کردستان 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور کردستان

ثبت نام رشته های بدون کنکور کردستان ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله کردستان که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور کردستان ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی کردستان را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های کردستان 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور کردستان 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور کردستان 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه کردستان نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری کردستان اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور کردستان ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون کردستان 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور کردستان 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های کردستان ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های کردستان 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور کردستان 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری کردستان 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور کردستان 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه کردستان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 164

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور قم ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری قم می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور قم 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور قم

ثبت نام رشته های بدون کنکور قم ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله قم که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور قم ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی قم را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های قم 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور قم 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور قم 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه قم نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری قم اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور قم ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون قم 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور قم 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های قم ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های قم 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور قم 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری قم 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور قم 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه قم ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 168

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور زنجان ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری زنجان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور زنجان 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور زنجان

ثبت نام رشته های بدون کنکور زنجان ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله زنجان که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور زنجان ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی زنجان را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های زنجان 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور زنجان 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور زنجان 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه زنجان نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری زنجان اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور زنجان ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون زنجان 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور زنجان 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های زنجان ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های زنجان 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور زنجان 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری زنجان 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور زنجان 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه زنجان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 129

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور قزوین ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری قزوین می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور قزوین 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور قزوین

ثبت نام رشته های بدون کنکور قزوین ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله قزوین که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور قزوین ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی قزوین را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های قزوین 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور قزوین 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور قزوین 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه قزوین نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری قزوین اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور قزوین ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون قزوین 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور قزوین 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های قزوین ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های قزوین 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور قزوین 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری قزوین 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور قزوین 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه قزوین ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 273

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور شیراز ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری شیراز می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور شیراز 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور شیراز

ثبت نام رشته های بدون کنکور شیراز ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله شیراز که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور شیراز ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی شیراز را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های شیراز 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور شیراز 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور شیراز 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه شیراز نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری شیراز اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور شیراز ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون شیراز 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور شیراز 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های شیراز ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های شیراز 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور شیراز 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری شیراز 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور شیراز 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه شیراز ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 173

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور زاهدان ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری زاهدان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور زاهدان 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور زاهدان

ثبت نام رشته های بدون کنکور زاهدان ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله زاهدان که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور زاهدان ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی زاهدان را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های زاهدان 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور زاهدان 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور زاهدان 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه زاهدان نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری زاهدان اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور زاهدان ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون زاهدان 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور زاهدان 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های زاهدان ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های زاهدان 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور زاهدان 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری زاهدان 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور زاهدان 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه زاهدان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 136

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور سمنان ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری سمنان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور سمنان 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور سمنان

ثبت نام رشته های بدون کنکور سمنان ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله سمنان که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور سمنان ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی سمنان را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام رشته های بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سمنان 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور سمنان 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور سمنان 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سمنان نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری سمنان اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور سمنان ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون سمنان 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط رشته های بدون کنکور سمنان 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سمنان ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سمنان 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور سمنان 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سمنان 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور سمنان 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سمنان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 127

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور اهواز ۱۴۰۱ در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود. تمامی علاقه مندان به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری اهواز می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در موعد مقرر اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته نمایند و در رشته مورد علاقه و دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کنند. برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون رشته های کنکور اهواز 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

منبع: ثبت نام رشته های بدون کنکور اهواز 

ثبت نام رشته های بدون کنکور اهواز ۱۴۰۱

هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. بدین صورت تمامی داوطلبان در سراسر کشور از جمله اهواز که مایل به ثبت نام رشته های بدون کنکور اهواز ۱۴۰۱ هستند می توانند وارد دانشگاه شوند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا دفترچه ثبت نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی اهواز را دریافت نمایند و پس از بررسی شرایط لازم و کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری در صورت واجد الشرایط بودن و ارائه شدن رشته مورد نظرشان، انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های اهواز 1401

ثبت نام رشته های بدون کنکور اهواز 1401 دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه که نام نویسی در مرداد ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود که معمولا ثبت‌نام نیمسال دوم در آذر ماه به عنوان تکمیل ظرفیت مهر ماه صورت می گیرد. علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام برای هر کدام از دو نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه انجام می شود و تاریخ مربوط به هر کدام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر ماه

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام بدون کنکور اهواز 1401 از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نگردیده است؛ اما بر اساس مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری ورودی مهر ماه، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود.

 

تاکنون اطلاعیه‌ای از زمان دقیق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری 1401 منتشر نشده است. به محض انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه

همینطور علاقه مندان به ثبت نام بدون آزمون دانشگاه اهواز نیمسال دوم بهمن ماه نیز می توانند از اواخر آذز ماه به منظور ورود بدون آزمون به دانشگاه های سراسری اهواز اقدام نمایند. 

 

تاکنون سازمان سنجش مهلت ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است. به محض انتشار اطلاعیه در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور اهواز ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم علاقه مندانی می توانند نسبت به ثبت نام رشته های بدون آزمون اهواز 1401 اقدام کنند که بر اساس دفترچه راهنمای ثبت‌نام، واجد الشرایط باشند. به همین منظور در ادامه به مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور اهواز 1401 اشاره کرده ایم:

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان تصریح شده در قانون اساسی 

❌ نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران

❌ تبعیت از قوانین دانشگاه 

❌ نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری و یا فساد اخلاقی

❌ داوطلبان آقا نباید مشکل نظام وظیفه عمومی داشته باشند.

شرایط اختصاصی

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های اهواز ۱۴۰۱ نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. از مهم ترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داوطلب بایستی دارای مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال داوزدهم) باشد.

✅ملاک و معیار سنجش داوطلبان در این نوع از پذیرش معدل کتبی دیپلم خواهد بود.

✅ دسته ای از داوطلبان که در کنکور سال گذشته در دوره روزانه پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در این مرحله نخواهند بود. این دسته از داوطلبان می توانند در سایت سازمان سنجش درخواست لغو محرومیت خود را ارسال کنند.

✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 99 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های اهواز 1401 انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

✅ پذیرش رشته های بدون کنکور اهواز 1401 برای فارغ التحصیلان رشته های نظری بر اساس معدل کتبی دیپلم و برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش بر اساس معدل کل دیپلم انجام می شود. 

✅ متقاضیان فقط مجاز به قبولی و تحصیل در یک کد رشته محل از میان 100 کد محل انتخابی خود هستند. 

✅ متقاضیان باید متناسب با رشته انتخابی خود از توانایی جسمی لازم برخوردار باشند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری اهواز 1401

توصیه می شود متقاضیان قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. در ادامه به مدارک لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور اهواز 1401 اشاره کرده ایم :



:: برچسب‌ها: ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه اهواز ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 142

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1401 | نظرات ()