نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای مقاطع تحصیلی متفاوت در بازه های زمانی جداگانه ای می باشد. دانش آموزانی که واجد الشرایط ثبت نام در مدارس شاهد می باشند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده به سایت پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنند و به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. ثبت نام مدارس شاهد برای پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم با یگدیگر متفاوت می باشد. در ادامه این مطلب به مهلت ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 اشاره کرده ایم.

منبع: مهلت ثبت نام مدارس شاهد

 

مهلت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام در مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم مدارس شاهد، نیازمند این است که علاقه مندان به ورود به این مدارس در بازه های زمانی اعلام شده، نسبت به پیش ثبت نام اینترنتی از طریق سایت پادا ” pada.medu.ir ” اقدام کنند. مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 متفاوت می باشد که در ادامه به زمان ثبت نام شاهد هر کدام از پایه ها اشاره کرده ایم.

ثبت نام و ورود به مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی، پایه هفتم (متوسطه اول) و پایه دهم (متوسطه دوم) به صورت اینترنتی است. به این معنی که متقاضیان باید در تاریخ هایی که از سوی این مدارس اعلام شود به سایت پادا دانش آموزی مراجعه کنند و اقدام به پیش ثبت نام اینترنتی نمایند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام شاهد 

 

 

زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی 

مرحله ثبت نام تاریخ
زمان ثبت نام اعلام نشده است
 اعلام نتایج اولیه اعلام نشده است
 بررسی مدارک اعلام نشده است
 اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه اعلام نشده است

 

زمان ثبت نام پایه هفتم

مرحله ثبت نام تاریخ
زمان ثبت نام اعلام نشده است
 اعلام نتایج اولیه اعلام نشده است
 بررسی مدارک اعلام نشده است
 اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه اعلام نشده است

 

زمان ثبت نام پایه دهم 

 طبق آخرین اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش، ثبت نام در مقطع دهم مدارس شاهد پس از اعلام نتایج هدایت تحصیلی دانش آموزان آغاز می گردد. 

مرحله ثبت نام تاریخ
زمان ثبت نام اعلام نشده است
 اعلام نتایج اولیه اعلام نشده است
 بررسی مدارک اعلام نشده است
 اعلام نتایج نهایی از طرف مدرسه اعلام نشده است

 

مهلت ثبت نام میان پایه های مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، ثبت نام میان پایه های مدارس شاهد به صورت حضوری انجام می شود. دانش آموزان شاهد و غیر شاهد که علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد هستند، می توانند از دهه اول مرداد ماه 1400 جهت ثبت نام در مدارس شاهد، همراه با مدارک لازم به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

دانش آموزانی که قصد ثبت نام میان پایه در مدارس شاهد را دارند، توجه داشته باشند که ثبت نام میان پایه به صورت حضوری انجام می شود و متقاضیان باید جهت نام نویسی در این مدارس به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند.

 

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

علاوه بر مهلت های در نظر گرفته شده جهت ثبت نام در مدارس شاهد برای پایه های تحصیلی مختلف شامل اول ابتدایی، هفتم، دهم و میان پایه ها ممکن است وزارت آموزش و پرورش مهلت پیش ثبت نام اینترنتی در سامانه پادا را برای چند روز دیگر نیز تمدید کند تا دانش آموزان بیشتری نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند.

اگر دارای سهمیه شاهد و غیر شاهد هستید و قصد تحصیل در مدارس شاهد را دارید، می توانید برای دریافت پاسخ تمامی سوالات خود پیرامون مدارس شاهد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام مدارس شاهد 1401 _ 1402 برای پایه های مختلف در چه تاریخی می باشد؟

تا کنون پیش ثبت نام اینترنتی در مدارس شاهد از طریق سامانه پادا در پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم اعلام نشده است. متقاضیان ثبت نام میان پایه مدارس شاهد می توانند از مرداد ماه به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

متقاضیان در تاریخ ثبت نام مدارس شاهد 1401 _ 1402 بایستی از طریق کدام سامانه جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام کنند؟

پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد از طریق سایت پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” انجام می شود.

آیا مهلت ثبت نام مدارس شاهد 1401 _ 1402 تمدید نیز می شود؟

بله، احتمالا مطابق رویه سال های گذشته مهلت ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 برای چند روزی تمدید نیز شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مهلت ثبت نام مدارس شاهد



:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام مدارس شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می شود. دانشگاه آزاد از دانشگاه های پرطرفدار کشور می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. این دانشگاه هر ساله در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی اول و دوم به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف دانشجو جذب می کند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد تقریبا در تمامی رشته ها، به جز رشته های گروه پزشکی انجام می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل

 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ۱۴۰۰

متقاضیان می توانند برای ورود به چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی خود انتخاب رشته کرده و وارد دانشگاه آزاد شوند. در پذیرش دانشجو در هر مقطع و هر نیمسال تحصیلی، داوطلبی که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشد، دارای الویت پذیرش می باشد. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور اطلاع رسانی جزئیات ثبت نام به متقاضیان، به طور همزمان با شروع ثبت نام، برای هر مقطع دفترچه ای را به عنوان دفترچه راهنما به صورت مجزا منتشر می کند.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اردبیل هستند، می توانند با مطالعه دفترچه های منتشر شده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوند و سپس اگر رشته مورد علاقه آن ها در دانشگاه مورد نظرشان ارائه شده بود؛ نسبت بهثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل 1400 اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

زمان ثبت نام سوابق تحصیلی آزاد اردبیل ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ، در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود.  البته متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند که ثبت نام اینترنتی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه اردبیل به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org انجام می گردد. 

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام
نیمسال اول 14 مرداد تا 15 شهریور 1400
نیمسال دوم اعلام نشده است

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام در یکی از دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام کنند. مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال تحصیلی اول برای دو مقطع مقطع کارشناسی پیوسته و مقطع کاردانی ناپیوسته  تاریخ 14 مرداد 1400 لغایت 30 مرداد 1400 می باشد که تا 15 شهریور 1400 نیز تمدید شده است.

مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال تحصیلی اول، تاریخ 9 تیر ماه1400 لغایت 22 تیر ماه 1400 و همینطور مهلت ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته نیز 26 تیر ماه 1400 لغایت 8 مرداد1400 می باشد که این دو بازه زمانی نیزتا 15 شهریور 1400 تمدید شده است. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیلی دوم اعلام نکرده است، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. 

 

بخوانید: مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد

اگر قصد دارید بدانید در هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، کدام رشته ها در کدام یک از دانشگاه های اردبیل منتشر شده است و درچه رشته هایی می توانید در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نام نویسی و انتخاب رشته کنید، بایستی که دفترچه های منتشر شده برای مقطع را دریافت و مطالعه کنید.

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را قرار داده ایم که می توانید در میان دانشگاه های مختلف، لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد اردبیل را پیدا کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی مهر ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته 1400 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته بهمن ماه 1400

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اردبیل ۱۴۰۰

مطابق دفترچه راهنما، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل با برخی شرایط عمومی و اختصاصی انجام می شود. شرایط عمومی برای وورد به تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است، اما شرایط اختصاصی هر مقطع متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره کرده ایم.

 

شرایط عمومی

❌ معتقد بودن به دین اسلام و یا یکی از ادیان تایید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم خصومت و یا عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ نداشتن فساد اخلاقی

❌ پذیرفتن قوانین دانشگاه آزاد

❌ عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

❌ داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

❌ ممنوعیت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در پذیرش بدون کنکور

❌ پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد 

 

بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط اختصاصی 

✅ کاردانی پیوسته : ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش (داوطلبان با مدرک دیپلم نظری که رشته ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند، باید حداکثر 12 واحد جبرانی بگذرانند)

✅ کاردانی ناپیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم چهار ساله

✅ کارشناسی ناپیوسته: ارائه مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته با معدل بالای 12 (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته هستند، باید 20 واحد جبرانی بگذرانند) 

✅ کارشناسی پیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم چهار ساله 

 

مشاوره ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ، هر داوطلب مجاز است به صورت آزادانه از میان رشته هایی که ارائه شده است، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ادامه تحصیل دهد. بنابراین داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور و یر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه آزاد می شوند، مجاز به نقل و انتقال و مهمانی در رشته های بدون کنکور نیستند.

به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد شرکت در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های آزاد، از جمله دانشگاه آزاد اردبیل را دارید به خوبی دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بررسی کنید و در انتخاب رشته نیز دقت نمایید. برای اطلاع از هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لازم است داوطلبان در نظر داشته باشند که تمامی رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. بنابراین اگر رشته مورد نظر شما در دانشگاه آزاد اردبیل ارائه نشده بود، می توانید دیگر دانشگاه های آزاد درج شده در دفترچه را بررسی نمایید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و همینطور ضمن دریافت راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران برتر این مجموعه بسپارید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، از چه طریقی می توانند از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها مطلع شوند؟

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد در قالب یک دفترچه به صورت مجزا برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه منتشر می گردد.

آیا ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل 1400 برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

بله، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ۱۴۰۰ مطابق سال های گذشته برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل



:: برچسب‌ها: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اردبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می شود. دانشگاه آزاد از دانشگاه های پرطرفدار کشور می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. این دانشگاه هر ساله در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی اول و دوم به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف دانشجو جذب می کند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد تقریبا در تمامی رشته ها، به جز رشته های گروه پزشکی انجام می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه

 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ۱۴۰۰

متقاضیان می توانند برای ورود به چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی خود انتخاب رشته کرده و وارد دانشگاه آزاد شوند. در پذیرش دانشجو در هر مقطع و هر نیمسال تحصیلی، داوطلبی که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشد، دارای الویت پذیرش می باشد. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور اطلاع رسانی جزئیات ثبت نام به متقاضیان، به طور همزمان با شروع ثبت نام، برای هر مقطع دفترچه ای را به عنوان دفترچه راهنما به صورت مجزا منتشر می کند.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد ارومیه هستند، می توانند با مطالعه دفترچه های منتشر شده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوند و سپس اگر رشته مورد علاقه آن ها در دانشگاه مورد نظرشان ارائه شده بود؛ نسبت بهثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه 1400 اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

زمان ثبت نام سوابق تحصیلی آزاد ارومیه ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ، در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود.  البته متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند که ثبت نام اینترنتی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ارومیه به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org انجام می گردد. 

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام
نیمسال اول 14 مرداد تا 15 شهریور 1400
نیمسال دوم اعلام نشده است

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام در یکی از دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام کنند. مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال تحصیلی اول برای دو مقطع مقطع کارشناسی پیوسته و مقطع کاردانی ناپیوسته  تاریخ 14 مرداد 1400 لغایت 30 مرداد 1400 می باشد که تا 15 شهریور 1400 نیز تمدید شده است.

مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال تحصیلی اول، تاریخ 9 تیر ماه1400 لغایت 22 تیر ماه 1400 و همینطور مهلت ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته نیز 26 تیر ماه 1400 لغایت 8 مرداد1400 می باشد که این دو بازه زمانی نیزتا 15 شهریور 1400 تمدید شده است. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیلی دوم اعلام نکرده است، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. 

 

بخوانید: مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد

اگر قصد دارید بدانید در هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، کدام رشته ها در کدام یک از دانشگاه های ارومیه منتشر شده است و درچه رشته هایی می توانید در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نام نویسی و انتخاب رشته کنید، بایستی که دفترچه های منتشر شده برای مقطع را دریافت و مطالعه کنید.

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را قرار داده ایم که می توانید در میان دانشگاه های مختلف، لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد ارومیه را پیدا کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی مهر ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته 1400 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته بهمن ماه 1400

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ارومیه ۱۴۰۰

مطابق دفترچه راهنما، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه با برخی شرایط عمومی و اختصاصی انجام می شود. شرایط عمومی برای وورد به تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است، اما شرایط اختصاصی هر مقطع متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره کرده ایم.

 

شرایط عمومی

❌ معتقد بودن به دین اسلام و یا یکی از ادیان تایید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم خصومت و یا عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ نداشتن فساد اخلاقی

❌ پذیرفتن قوانین دانشگاه آزاد

❌ عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

❌ داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

❌ ممنوعیت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در پذیرش بدون کنکور

❌ پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد 

 

بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط اختصاصی 

✅ کاردانی پیوسته : ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش (داوطلبان با مدرک دیپلم نظری که رشته ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند، باید حداکثر 12 واحد جبرانی بگذرانند)

✅ کاردانی ناپیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم چهار ساله

✅ کارشناسی ناپیوسته: ارائه مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته با معدل بالای 12 (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته هستند، باید 20 واحد جبرانی بگذرانند) 

✅ کارشناسی پیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم چهار ساله 

 

مشاوره ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ، هر داوطلب مجاز است به صورت آزادانه از میان رشته هایی که ارائه شده است، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ادامه تحصیل دهد. بنابراین داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور و یر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه آزاد می شوند، مجاز به نقل و انتقال و مهمانی در رشته های بدون کنکور نیستند.

به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد شرکت در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های آزاد، از جمله دانشگاه آزاد ارومیه را دارید به خوبی دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بررسی کنید و در انتخاب رشته نیز دقت نمایید. برای اطلاع از هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لازم است داوطلبان در نظر داشته باشند که تمامی رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. بنابراین اگر رشته مورد نظر شما در دانشگاه آزاد ارومیه ارائه نشده بود، می توانید دیگر دانشگاه های آزاد درج شده در دفترچه را بررسی نمایید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و همینطور ضمن دریافت راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران برتر این مجموعه بسپارید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، از چه طریقی می توانند از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها مطلع شوند؟

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد در قالب یک دفترچه به صورت مجزا برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه منتشر می گردد.

آیا ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه 1400 برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

بله، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ۱۴۰۰ مطابق سال های گذشته برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه



:: برچسب‌ها: سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ارومیه ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می شود. دانشگاه آزاد از دانشگاه های پرطرفدار کشور می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. این دانشگاه هر ساله در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی اول و دوم به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف دانشجو جذب می کند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد تقریبا در تمامی رشته ها، به جز رشته های گروه پزشکی انجام می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز

 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ۱۴۰۰

متقاضیان می توانند برای ورود به چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی خود انتخاب رشته کرده و وارد دانشگاه آزاد شوند. در پذیرش دانشجو در هر مقطع و هر نیمسال تحصیلی، داوطلبی که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشد، دارای الویت پذیرش می باشد. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور اطلاع رسانی جزئیات ثبت نام به متقاضیان، به طور همزمان با شروع ثبت نام، برای هر مقطع دفترچه ای را به عنوان دفترچه راهنما به صورت مجزا منتشر می کند.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد تبریز هستند، می توانند با مطالعه دفترچه های منتشر شده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوند و سپس اگر رشته مورد علاقه آن ها در دانشگاه مورد نظرشان ارائه شده بود؛ نسبت بهثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز 1400 اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

زمان ثبت نام سوابق تحصیلی آزاد تبریز ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ، در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود.  البته متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند که ثبت نام اینترنتی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه تبریز به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org انجام می گردد. 

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام
نیمسال اول 14 مرداد تا 15 شهریور 1400
نیمسال دوم اعلام نشده است

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام در یکی از دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام کنند. مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال تحصیلی اول برای دو مقطع مقطع کارشناسی پیوسته و مقطع کاردانی ناپیوسته  تاریخ 14 مرداد 1400 لغایت 30 مرداد 1400 می باشد که تا 15 شهریور 1400 نیز تمدید شده است.

مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال تحصیلی اول، تاریخ 9 تیر ماه1400 لغایت 22 تیر ماه 1400 و همینطور مهلت ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته نیز 26 تیر ماه 1400 لغایت 8 مرداد1400 می باشد که این دو بازه زمانی نیزتا 15 شهریور 1400 تمدید شده است. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیلی دوم اعلام نکرده است، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. 

 

بخوانید: مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد

اگر قصد دارید بدانید در هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، کدام رشته ها در کدام یک از دانشگاه های تبریز منتشر شده است و درچه رشته هایی می توانید در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نام نویسی و انتخاب رشته کنید، بایستی که دفترچه های منتشر شده برای مقطع را دریافت و مطالعه کنید.

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را قرار داده ایم که می توانید در میان دانشگاه های مختلف، لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد تبریز را پیدا کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی مهر ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته 1400 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته بهمن ماه 1400

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز ۱۴۰۰

مطابق دفترچه راهنما، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز با برخی شرایط عمومی و اختصاصی انجام می شود. شرایط عمومی برای وورد به تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است، اما شرایط اختصاصی هر مقطع متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره کرده ایم.

 

شرایط عمومی

❌ معتقد بودن به دین اسلام و یا یکی از ادیان تایید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم خصومت و یا عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ نداشتن فساد اخلاقی

❌ پذیرفتن قوانین دانشگاه آزاد

❌ عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

❌ داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

❌ ممنوعیت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در پذیرش بدون کنکور

❌ پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد 

 

بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط اختصاصی 

✅ کاردانی پیوسته : ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش (داوطلبان با مدرک دیپلم نظری که رشته ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند، باید حداکثر 12 واحد جبرانی بگذرانند)

✅ کاردانی ناپیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم چهار ساله

✅ کارشناسی ناپیوسته: ارائه مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته با معدل بالای 12 (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته هستند، باید 20 واحد جبرانی بگذرانند) 

✅ کارشناسی پیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم چهار ساله 

 

مشاوره ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ، هر داوطلب مجاز است به صورت آزادانه از میان رشته هایی که ارائه شده است، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ادامه تحصیل دهد. بنابراین داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور و یر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه آزاد می شوند، مجاز به نقل و انتقال و مهمانی در رشته های بدون کنکور نیستند.

به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد شرکت در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های آزاد، از جمله دانشگاه آزاد تبریز را دارید به خوبی دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بررسی کنید و در انتخاب رشته نیز دقت نمایید. برای اطلاع از هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لازم است داوطلبان در نظر داشته باشند که تمامی رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. بنابراین اگر رشته مورد نظر شما در دانشگاه آزاد تبریز ارائه نشده بود، می توانید دیگر دانشگاه های آزاد درج شده در دفترچه را بررسی نمایید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و همینطور ضمن دریافت راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران برتر این مجموعه بسپارید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، از چه طریقی می توانند از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها مطلع شوند؟

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد در قالب یک دفترچه به صورت مجزا برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه منتشر می گردد.

آیا ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز 1400 برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

بله، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ۱۴۰۰ مطابق سال های گذشته برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز



:: برچسب‌ها: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می شود. دانشگاه آزاد از دانشگاه های پرطرفدار کشور می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. این دانشگاه هر ساله در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی اول و دوم به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف دانشجو جذب می کند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد تقریبا در تمامی رشته ها، به جز رشته های گروه پزشکی انجام می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان

 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ۱۴۰۰

متقاضیان می توانند برای ورود به چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی خود انتخاب رشته کرده و وارد دانشگاه آزاد شوند. در پذیرش دانشجو در هر مقطع و هر نیمسال تحصیلی، داوطلبی که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشد، دارای الویت پذیرش می باشد. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور اطلاع رسانی جزئیات ثبت نام به متقاضیان، به طور همزمان با شروع ثبت نام، برای هر مقطع دفترچه ای را به عنوان دفترچه راهنما به صورت مجزا منتشر می کند.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اصفهان هستند، می توانند با مطالعه دفترچه های منتشر شده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوند و سپس اگر رشته مورد علاقه آن ها در دانشگاه مورد نظرشان ارائه شده بود؛ نسبت بهثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان 1400 اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

زمان ثبت نام سوابق تحصیلی آزاد اصفهان ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ، در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود.  البته متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند که ثبت نام اینترنتی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه اصفهان به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org انجام می گردد. 

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام
نیمسال اول 14 مرداد تا 15 شهریور 1400
نیمسال دوم اعلام نشده است

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام در یکی از دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام کنند. مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال تحصیلی اول برای دو مقطع مقطع کارشناسی پیوسته و مقطع کاردانی ناپیوسته  تاریخ 14 مرداد 1400 لغایت 30 مرداد 1400 می باشد که تا 15 شهریور 1400 نیز تمدید شده است.

مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال تحصیلی اول، تاریخ 9 تیر ماه1400 لغایت 22 تیر ماه 1400 و همینطور مهلت ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته نیز 26 تیر ماه 1400 لغایت 8 مرداد1400 می باشد که این دو بازه زمانی نیزتا 15 شهریور 1400 تمدید شده است. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیلی دوم اعلام نکرده است، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. 

 

بخوانید: مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد

اگر قصد دارید بدانید در هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، کدام رشته ها در کدام یک از دانشگاه های اصفهان منتشر شده است و درچه رشته هایی می توانید در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نام نویسی و انتخاب رشته کنید، بایستی که دفترچه های منتشر شده برای مقطع را دریافت و مطالعه کنید.

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را قرار داده ایم که می توانید در میان دانشگاه های مختلف، لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد اصفهان را پیدا کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی مهر ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته 1400 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته بهمن ماه 1400

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اصفهان ۱۴۰۰

مطابق دفترچه راهنما، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان با برخی شرایط عمومی و اختصاصی انجام می شود. شرایط عمومی برای وورد به تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است، اما شرایط اختصاصی هر مقطع متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره کرده ایم.

 

شرایط عمومی

❌ معتقد بودن به دین اسلام و یا یکی از ادیان تایید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم خصومت و یا عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ نداشتن فساد اخلاقی

❌ پذیرفتن قوانین دانشگاه آزاد

❌ عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

❌ داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

❌ ممنوعیت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در پذیرش بدون کنکور

❌ پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد 

 

بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط اختصاصی 

✅ کاردانی پیوسته : ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش (داوطلبان با مدرک دیپلم نظری که رشته ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند، باید حداکثر 12 واحد جبرانی بگذرانند)

✅ کاردانی ناپیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم چهار ساله

✅ کارشناسی ناپیوسته: ارائه مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته با معدل بالای 12 (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته هستند، باید 20 واحد جبرانی بگذرانند) 

✅ کارشناسی پیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم چهار ساله 

 

مشاوره ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ، هر داوطلب مجاز است به صورت آزادانه از میان رشته هایی که ارائه شده است، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ادامه تحصیل دهد. بنابراین داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور و یر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه آزاد می شوند، مجاز به نقل و انتقال و مهمانی در رشته های بدون کنکور نیستند.

به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد شرکت در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های آزاد، از جمله دانشگاه آزاد اصفهان را دارید به خوبی دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بررسی کنید و در انتخاب رشته نیز دقت نمایید. برای اطلاع از هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لازم است داوطلبان در نظر داشته باشند که تمامی رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. بنابراین اگر رشته مورد نظر شما در دانشگاه آزاد اصفهان ارائه نشده بود، می توانید دیگر دانشگاه های آزاد درج شده در دفترچه را بررسی نمایید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و همینطور ضمن دریافت راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران برتر این مجموعه بسپارید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، از چه طریقی می توانند از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها مطلع شوند؟

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد در قالب یک دفترچه به صورت مجزا برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه منتشر می گردد.

آیا ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان 1400 برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

بله، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ۱۴۰۰ مطابق سال های گذشته برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان



:: برچسب‌ها: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ سامانه پادا می باشد. در سال های اخیر علاوه بر دانش آموزان شاهد، دانش آموزان غیرشاهد نیز می‌توانند به تحصیل در این مدارس بپردازند. پذیرش دانش آموزان غیر شاهد در مدارس شاهد طبق مقررات خاصی انجام می شود، به طوری که بایستی طبق جدول امتیاز بندی، موفق به کسب امتیاز لازم شوند. متقاضیان این مدارس در پایه های تحصیلی اول ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه بایستی ثبت نام اولیه خود را در سامانه پادا انجام دهند. داوطلبان میان پایه نیز به صورت حضوری بایستی مراحل ثبت نام خود را پشت سر بگذارند. در ادامه این مقاله پیرامون سایت جدید ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 “ pada.medu.ir ” اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام شاهد

 

ثبت نام مدارس شاهد 1401 فقط از طریق سایت پادا ” pada.medu.ir ” انجام می شود و دیگر از سایت سجا امکان پذیر نیست.

 

 

سایت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام در مدارس شاهد برای پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد. همه افرادی که واجد شرایط هستند، می‌توانند در زمان ثبت نام مدارس شاهد به سایت ثبت نام شاهد به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است ثبت نام مدارس شاهد برای دوره‌های میان پایه به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه شاهد مورد نظر امکان‌پذیر است. سنجش و پذیرش دانش آموز برای مدارس شاهد پس از بررسی درخواست‌های ثبت نام انجام می‌گیرد. متقاضیان ثبت نام کننده برای آگاهی از وضعیت پذیرش خود باید نتایج ثبت نام مدارس شاهد را دنبال کنند.

ثبت نام شاهد

 

نحوه ثبت نام در سایت مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمینه ثبت نام در مدارس شاهد برای تمامی علاقه مندان در مهلت مقرر فراهم است. بهتر است قبل از اقدام به ثبت نام مدارک موردنیاز را آماده کنید تا فرایند ثبت نام به سادگی انجام گیرد. جهت پیش ثبت نام در پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم به سامانه پادا مراجعه کنند. در ادامه نحوه ثبت نام مدارس شاهد به ترتیب مراحل شرح داده شده است که متقاضیان جهت ثبت نام کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند.

 

ثبت نام اول ابتدایی

1️⃣ به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ داوطلبان بایستی پس از ورود به سامانه پادا، بر روی گزینه ” ثبت نام دانش آموزان جدید الورود ” کلیک کنند.

 

3️⃣ پس از وارد شدن به صفحه جدید، بایستی که در کادر های مشخص شده اطلاعات خود را شامل کد ملی ولی دانش آموز، شماره تلفن ولی دانش آموز و کد دانش آموز در این کادر ها وارد کنند.

 

4️⃣ پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، فرم تقاضانامه ثبت نام در مدارس شاهد در سایت ثبت نام و سامانه پادا نمایش داده می شود که متقاضیان می توانند جهت تکمیل آن اقدام کنند.

توجه

 

نتایج ثبت نام مدارس شاهد پس از گذشت تقریبا یک بازه زمانی دو هفته منتشر می شود و متقضیان می‌توانند از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند. متقاضیانی که موفق به کسب امتیاز لازم برای ثبت نام در مدارس شاهد شده باشند، می‌توانند به صورت حضوری و به همراه یکی از والدین خود به مدرسه موردنظر مراجعه کنند و ثبت نام خود را قطعی کنند.

 

 

ثبت نام دوره اول و دوم متوسطه

1️⃣ به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ داوطلبان بایستی پس از ورود به سامانه پادا، بر روی گزینه ” پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم ” کلیک کنند.

 

3️⃣ پس از وارد شدن به صفحه جدید، در کادر های مشخص شده نام کاربری (کد ملی دانش آموز) و کلمه عبور (از مدیر مدرسه خود می توانید دریافت کنید) را وارد کنند.

 

 

4️⃣ فرم ثبت نام و انتخاب مدرسه مورد تقاضای خود

5️⃣ کد رهگیری را دریافت کنید

 

بخوانید: امتیاز بندی مدارس شاهد

 

 

مشاوره ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

هر ساله همزمان با آغاز ثبت نام مدارس شاهد در سایت مربوطه که در سال جاری سامانه پادا است، یک دفترچه با عنوان دفترچه ثبت نام مدارس شاهد به صورت مشترک برای تمامی پایه ها منتشر می گردد، متقاضیان بایستی که در وهله اول این دفترچه را به طور کامل مطالعه کنند.

یکی از مواردی که در دفترچه نامبرده درج شده است، جدول امتیاز بندی مدارس شاهد است. هر داوطلب با سهمیه شاهد و یا غیر شاهد متناسب با سهمیه ای که دارد می تواند امتیاز خود را محاسبه کند. داوطلبانی که طبق این جدول بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، در الویت ورود به مدارس شاهد می باشند. چنانچه پیرامون انجام پیش ثبت نام در مدارس شاهد سوالی دارید، می توانید با برقراری تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل، پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

[type=”shadow”]بخوانید: ویرایش ثبت نام مدارس شاهد [/box]

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت جدید ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 ” pada.medu.ir ” می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401، کدام سامانه می باشد؟

متقاضیان بایستی جهت ثبت نام در مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، متوسط اول و دوم به سایت پادا مراجعه کنند.

آیا ثبت نام میان پایه شاهد نیز از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد 1400 انجام می شود؟

خیر، ثبت نام میان پایه شاهد فقط به صورت حضوری انجام می شود.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1400 به چه صورت است؟

در متن مقاله به شرح نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سامانه پادا پرداخته ایم

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام شاهد



:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دسته ای از دانش آموزان که در حال تحصیل در مقطع نهم هستند و قصد دارند با شرکت در آزمون نمونه‌دولتی، در مقطع دهم وارد مدارس نمونه‌دولتی شوند، بایستی از تاریخ نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 مطلع باشند. ثبت نام این آزمون فقط در تاریخ های اعلام شده و به صورت اینترنتی از طریق سایت های استانی، انجام می شود. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از زمان ثبت نام ارائه کرده ایم.

منبع: زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تاریخ ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان نام نویسی آزمون نمونه‌دولتی برای سال جاری منتشر نشده است اما با توجه به اینکه این فرآیند در سال های گذشته در اواسط فروردین ماه انجام شد، پیش بینی می شود که در سال جاری نیز مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 مشابه سال گذشته در فروردین ماه 1401 باشد.

 

تاکنون تاریخ ثبت نام نمونه‌دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

در صورتی که اخبار جدیدی مبنی بر تاریخ ثبت نام آزمون مدارس نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 دریافت کنیم، تاریخ دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

علاوه بر مهلت نام نویسی نمونه‌دولتی نهم به دهم ، اداره کل آموزش و پرورش استان ها بازه زمانی دیگری را به عنوان تمدید مهلت آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 در نظر می گیرند. پس از اتمام مهلت نام نویسی دسته ای از متقاضیان در این مرحله جا می مانند. به منظور رفاه حال این دسته از دانش آموزان مهلت نام نویسی برای یک بازه زمانی دو تا سه روزه نیز تمدید می شود.

علاقه مندان مجاز هستند در تمدید مهلت نام نویسی نیز اگر مراحل نام نویسی خود را تکمیل نکرده اند، نسبت به بارگذاری مدارک لازم و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

 

 

بخوانید: سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

 

مشاوره ثبت نام آزمون نمونه دولتی

نام نویسی آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401 _ 1402 به صورت استانی انجام می شود. به این معنی که هر داوطلب باید به سایت استان محل زندگی خود مراجعه کند. تنها نکته ای که وجود دارد این است که نام نویسی در این آزمون فقط در بازه های زمانی گفته شده امکان پذیر می باشد و خارج از آن داوطلبان نمی توانند مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

هر دانش آموز مقطع نهم که مطابق دفترچه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1401 _ 1402 واجد الشرایط باشد، می تواند با استفاده از اطلاعات “ کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” وارد پرتال خود شده و با پرداخت هزینه و تکمیل فرم تقاضانامه، ثبت نام خود را انجام دهد.

شما دانش آموزان عزیز و اولیا گرامی می توانید برای دریافت اخبار لحظه ای پیرامون آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس حاصل بفرمایید. 

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس نمونه دولتی 1401- 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

نام نویسی آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه تاریخی می باشد؟

احتمالا همانند سال های گذشته در اواخر فرورودین ماه انجام شود.

آیا تاریخ ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تمدید نیز می شود؟

بله، هر ساله مهلت نام نویسی برای یک بازه زمانی دو تا سه روزه نیز تمدید می شود.

نام نویسی آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401- 1402 از طریق کدام سایت انجام می شود؟

ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت استانی و از طریق سایت آزمون نمونه‌دولتی هر استان به صورت جداگانه انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را برای دانلود در ادامه قرار داده ایم. ثبت نام مدارس شاهد براساس ضوابط و شرایط مشخصی انجام می‌گیرد. به عبارت دیگر تنها افرادی که واجد شرایط باشند، مجاز به ثبت نام در این مدارس هستند. داوطلبان برای سه پایه تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند. به طور کلی دفترچه ثبت نام مدارس شاهد تمام راهنمایی‌هایی که برای ورود به مدارس شاهد مورد نیاز است را به متقاضیان انتقال می‌دهد. در این مقاله به بررسی زمان و نحوه دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 پرداخته شده است.

منبع: دفترچه ثبت نام شاهد

 

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان دریافت دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 بستگی به زمان ثبت نام مدارس شاهد دارد. دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد برای پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و پایه دهم به صورت مشترک تنظیم و ارائه می‌شود. به طور معمول این دفترچه دو یا سه روز قبل از آغاز ثبت نام مدارس شاهد منتشر می‌شود. بهتر است دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد را به موقع دریافت کرد و قبل از ثبت نام حتما آن را مطالعه کرد.

 

بخوانید: ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد سالانه مطابق به مقررات و شرایط جدید و به روز منتشر می‌شود. بدین ترتیب متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد 1401- 1402 باید دقیقاً دفترچه‌ی ثبت نام مربوط به همین سال را ملاک ثبت نام خود قرار دهند. درحال حاضر دفترچه‌ی ثبت نام مدارس شاهد منتشر نشده است؛ به محض انتشار از طریق همین مقاله می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

جزییات دفترچه ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

محتوای دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401- 1402 شامل 5 بخش است. در هریک از این 5 بخش اطلاعاتی کاربردی گرداوری شده‌اند که می‌توانند راهنمای خوبی برای داوطلبان باشند. در جدول زیر جزئیاتی در رابطه با هر یک از این 5 بخش ارائه شده است.

عنوان توضیحات
ضوابط و شرایط ثبت نام  در این بخش تمام شرایطی که برای ورود به مدارس شاهد مورد نیاز است شرح داده شده است.
شرایط علمی ثبت نام  تحصیل در مدارس شاهد برای پایه‌های مختلف نیاز به برخی شرایط علمی دارد. در این بخش از دفترچه‌ی شرایط علمی مورد نیاز برای ثبت نام در مدارس شاهد درج شده است.
زمانبندی ثبت نام  فرایند ثبت نام مدارس شاهد دارای مراحل مختلفی است. داوطلبان می‌توانند زمانبندی هر یک از این مراحل را در این بخش از دفترچه‌ی مشاهده کنند.
نحوه امتیازبندی داوطلبان با اولویت ایثارگری سنجش و پذیرش دانش آموزان مدارس شاهد بر اساس امتیاز ایثارگری انجام می‌گیرد. در این بخش جزئیات نحوه امتیازبندی داوطلبان ثبت نام در مدارس شاهد با اولویت ایثارگری ارائه شده است.
مراجع قانونی صادر کننده گواهی حضور در جبهه گاهی ممکن است برای ثبت نام در مدارس شاهد ارائه گواهی مورد نیاز باید. متقاضیان می‌توانند اطلاعات مراجعه قانونی را برای دریافت گواهی از این بخش از دفترچه به دست آورند.

 

بخوانید: سایت ثبت نام مدارس شاهد

 

 

ضوابط و شرایط ثبت نام 

علاوه بر دانش آموزان شاهد، دانش آموزان غیرشاهد نیز می‌توانند در صورت داشتن شرایط وارد مدارس شاهد شوند. دانش آموزان شاهد شامل فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد هستند. پذیرش دانش آموزان شاهد در مدارس شاهد قطعی است. دانش آموزان غیرشاهد افرادی هستند که دارای اولویت در جدول امتیازبندی مدارس شاهد هستند. پذیرش این دسته از دانش آموزان ابتدا به صورت موقت و سپس در صورت داشتن شرایط لازم به شکل قطعی انجام می شود. ضوابط و شرایط ثبت نام در مدارس شاهد برای تمام پایه‌های تحصیلی و برای تمام دانش آموزان شاهد و غیر شاهد مشترک و به شرح زیر است :

✅ دارا بودن صلاحیت فردی و اخلاقی

✅ رعایت شئونات و پوشش مناسب با سن و سال دانش آموزان

✅ پایبندی خانواده دانش آموز به شئونات و ارزش‌های دینی

✅ رعایت مقررات و آیین نامه‌های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد

✅ سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیان

 

بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس شاهد 

 

 

شرایط علمی ثبت نام 

1️⃣ پایه اول ابتدایی: برای این دسته از داوطلبان شرایط ویژه‌ای معرفی نشده است. متقاضیان ثبت نام پایه اول ابتدایی باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی، امتیاز لازم مطابق با جدول امتیازبندی را کسب کنند.

7️⃣ پایه هفتم: متقاضیان این پایه باید در دروس خردادماه پایه ششم ابتدایی نمره مورد نیاز را کسب کرده باشند. داشتن نمرات ” خیلی خوب ” در تمام دروس و یا کسب حداکثر یک نمره ” خوب ” الزامی است. دانش آموزان شاهدی که بالاترین اولویت را دارند، در صورت دارا بودن دو نمره ” خوب ” محدودیتی برای ثبت نام مدارس شاهد نخواهند داشت.



:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 194

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ همان سایت سازمان سنجش آموزش کشور با نشانی الکترونیکی sanjesh.org می باشد. از آنجایی که طی سال های اخیر برای ورود به دانشگاه آزاد هیچ آزمون جداگانه ای برگزار نمی شود، علاقه مندان به تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد می توانند در آزمون یکپارچه ای که سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می کند، شرکت کنند. دانشگاه آزاد در پنج زیر گروه آزمایشی علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان از طریق کنکور سراسری و از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند، اما فقط رشته های گروه پزشکی در زیر گروه آزمایشی علوم تجربی  و برخی رشته های پرطرفدار در دیگر رشته ها به صورت با آزمون ارائه می گردد. در ادامه اطلاعات کامل تری از سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 ارائه کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

 

سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

آزمون ورود به رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، با آزمون ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری به صورت مشترک توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد. داوطلبانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های گروه پزشکی ارائه شده در زیر گروه آزمایشی علوم تجربی و یا برخی رشته های پرطرفدار در واحد های معتبر دانشگاه آزاد هستند؛ می توانند در تاریخ های اعلام شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

لینک ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 در تاریخ  10 بهمن ماه 1400 لغایت روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال می شود. علاقه مندان باید در این تاریخ از طریق سایت نامبرده نسبت به بارگذاری مدارک لازم و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند. دیگر اطلاعیه های مربوط به کنکور دانشگاه آزاد 1401 نیز از طریق این سایت منتشر می گردد.

 

نحوه نام نویسی در سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

داوطلبانی که بر اساس دفترچه راهنمای کنکور سراسری، واجد الشرایط نام نویسی در کنکور دانشگاه آزاد 1401 هستند، می توانند مطابق مراحل زیر نسبت به نام نویسی و ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش ” sanjesh.org ” شوید و از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

2️⃣ بر روی لینک فعال ” ثبت نام آزمون سراسری سال 1401 ” کلیک نمایید.

3️⃣ از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه ” خرید سریال ثبت نام ” کلیک کنید.

4️⃣ نوع سریال ثبت نام خود را متناسب با گروه آزمایشی انتخاب کنید. (در نظر داشته باشید در این مرحله اگر قصد دارید علاوه بر انتخاب رشته در دانشگاه آزاد، درانتخاب  دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور نیز شرکت کنید، باید برای آن ها نیز سریال علاقه مندی جداگانه تهیه نمایید. )

5️⃣ برای پرداخت هزینه جهت خرید سریال ثبت نام، اطلاعات شخصی خواسته شده و اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب که رمز پویای آن فعال باشد را وارد نمایید و هزینه مربوطه را بپردازید و در نهایت شماره پیگیری پرداخت را دریافت کنید.

6️⃣ مجدد به صفحه اول بازگردید و پس از انتخاب گزینه ” تایید و ادامه – گام بعدی ” سریال ثبت نام را که خریده اید را وارد کنید.

7️⃣ در این مرحله فرم تقاضانامه نمایش داده خواهد شد که لازم است پس از بارگذاری عکس خود،  آن را با اطلاعات شخصی، تحصیلی تکمیل کنید.

8️⃣ در نهایت فرم ثبت نام خود را چندین بار بررسی کنید و سپس بر روی گزینه “ تایید نهایی ” کلیک کنید 

9️⃣ شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را دریافت نمایید.

 

به محض فعال شدن لینک ثبت نام کنکور سراسری 1401 راهنمای تصویری را اضافه خواهیم کرد.

 

 

ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۱

برای تکیمل اینترنتی فرم تقاضانامه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 شما به برخی اطلاعات شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس و آدرس محل سکونت، برخی کد های تحصیلی و وضعیت نظام وظیفه آقایان، اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی، اطلاعات مربوط به سهیمه و … نیاز دارید. می توانید برای افزایش سرعت و جلوگیری از ایجاد خطا قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش  این اطلاعات را آماده کنید.

پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، علاقه مندان به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد و داوطلبانی که  مطابق کارنامه اولی خود، مجاز به انتخاب رشته در این دانشگاه هستند، می توانند به سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند.

در نظر داشته باشید، در صورتی که در هر مرحله ازثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 به مشکل بخورید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه مشاوره تحصیلی دانتل مشکل خود را حل کنید و ثبت نام خود را به مشاوران مجرب این مرکز بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 کدام سایت می باشد؟

سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org ” می باشد.

نحوه ثبت نام اینترنتی در کنکور دانشگاه آزاد 1401 در سایت سازمان سنجش به چه صورت می باشد؟

در متن مقاله فوق به نحوه نام نویسی کنکور 1401 در سایت ثبت نام کنکور 1401 اشاره کرده ایم.

متقاضیان چه زمانی باید به سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 جهت ثبت نام مراجعه کنند؟

طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان می توانند در تاریخ 10 بهمن ماه 1400 لغایت روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400، جهت نام نویسی اقدام نمایند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد



:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ پس از بررسی پاسخبرگ های متقاضیان این آزمون از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کرده و در جلسه حضور داشته اند، می توانند برای اطلاع از وضعیت عملکرد نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنند و نتیجه خود را دریافت نمایند.

منبع: نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت

 

نتایج اولیه کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مرکز سنجش آموزش بزشکی برای داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی را دارند، هر ساله آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را برگزار می کند. نتیجه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در دو مرحله شامل نتیجه اولیه و نتیجه نهایی منتشر می گردد. پس از تقریبا یک ماه از برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت، متقاضیانی که در جلسه حضور داشته اند می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی از نتیجه خود مطلع شوند. 

نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در قالب یک کارنامه منتشر شده و در اختیار شرکت کنندگان در جلسه این آزمون قرار می گیرد. کارنامه منتشر شده در این مرحله شامل مشخصات فردی، درصد دروس، رتبه، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در مرحله بعدی یعنی انتخاب رشته می باشد.

 

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد زمانی اعلام می گردد که این مرکز تصحیح پاسخبرگ های شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد را به پایان رسانده باشد که معمولا این فرآیند با توجه به سال های گذشته یک ماه زمان نیاز دارد.

 

تاکنون زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ اعلام نشده است.

 

هر ساله ابتدا سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان اعلام نتیجه اولیه ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را از پیش اعلام می نماید تا هر شرکت کننده با اطلاع از زمان دقیق به سایت نامبرده مراجعه کنند. به محض اعلام نتیجه کنکور کارشانسی اذشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در این مقاله بروزرسانی و منتشر خواهد شد.

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 همانطور که چندین بار اشاره کردیم به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می گردد. مراحل دریافت نتیجه اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را در ادامه ارائه کرده ایم.

1️⃣ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در منوی سمت راست سایت ابتدا بر روی گزینه “ کارشناسی ارشد ” و سپس گزینه ” ارشد ” کلیک کنید.

3️⃣ گرینه ” کارنامه علمی ” را انتخاب کنید.

4️⃣ در این مرحله در کادر مربوطه ” کد رهگیری ثبت نام ” خود را وارد کنید، تا بتوانید کارنامه علمی خود را در این مرحله دریافت کنید.

 

به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج، راهنمای تصویری نیز اضافه خواهد شد.

 

همزمان با انتشار نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، پاسخنامه خود را نیز دریافت نمایند. کارنامه منتشر شده در این مرحله برای تمامی شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که قصد تحصیل در یکی از دوره های روزانه، شهریه پرداز دانشگاه های سراسری و همینطور دانشگاه آزاد را دارند، می باشد.

 

مشاوره آزمون ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۱

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، داوطلبانی که مطابق کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف روزانه، شهریه پرداز و یا آزاد هستند، می توانند مطابق با علاقه مندی های خود مرحله انتخاب رشته را پشت سر بگذازند.  متقاضیان در وهله اول باید دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 را دریافت کرده و مندرجات آن را به دقت مطاله نمایند و سپس کد رشته محل های مورد علاقه خود را از این دفترچه استخراج کنند.

چینش الویت ها در فرم انتخاب رشته حداکثر به تعداد دانشگاه ها و مراکز پذیرنده رشته امتحانی داوطلب کار بسیار راحتی نخواهد بود و بایستی فاکتور های مختلفی در نظر گرفته شود. بهتر است متقاضیان برای انجام یک انتخاب رشته درست حتما با مشاوران آگاهی در ارتباط باشند تا بتوانند به کمک آن ها از نکته ها و فاکتور های موثر در قبولی هر داوطلب با رتبه ای که کسب کرده است، مطلع گردند.

 مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در زمنیه تحصیلی و انتخاب رشته دارای چندین سال تجربه هستند، که می توانند به شما کمک کنند انتخاب رشته اصولی را انجام دهید. برای دریافت مشاوره کافی است در کم ترین زمان با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ارشد وزارت بهداشت 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 چه زمانی اعلام می گردد؟

در متن مقاله به زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اشاره شده است.

نتیجه اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” اعلام می گردد.

نحوه دریافت نتیجه ارشد وزارت بهداشت 1401 چگونه است؟

در مقاله فوق به صورت گام به گام به نحوه دریافت نتیجه ارشد وزارت بهداشت 1401 اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت



:: برچسب‌ها: نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چگونه می باشد؟ مدارس شاهد در استان تهران و دیگر شهرستان ها، از جمله مدارسی هستند که از امکانات آموزشی خوبی برخوردارند و امتیازات ویژه ای برای دانش آموزان این مدرسه در نظر گرفته می شود، از این رو متقاضیان زیادی دارند. این مدارس برای جذب دانش آموز هیچگونه آزمونی برگزار نمی‌کنند، اما ورود به آن نیز با شرایط خاصی انجام می‌شود. بطوری که هر کدام از داوطلبان که با توجه به شرایطشان امتیازبندی می شوند (به ویژه دانش آموزان دارای سهمیه شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران) در الویت خواهند بود. به همین منظور در ادامه این مطلب به انواع سهمیه و نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: امتیاز شاهد

 

امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مدارس شاهد با شرایط و ضوابط خاصی نسبت به جذب دانش آموز در مقاطع مختلف اقدام می‌کند. اما اینکه تحت چه شرایطی دانش آموزان را جذب می‌کنند باید بگوییم که این مدارس برای هر دانش آموز با شرایط و سهمیه های مختلف، جدول امتیازبندی مدارس شاهد را منتشر می‌کنند. هر داوطلبی که پس از ثبت نام اولیه در مدارس شاهد، طبق جدول امتیاز بندی، امتیاز ببشتری کسب کند، شانس بیشتری برای ورود به مدارس شاهد خواهد داشت.

البته لازم به ذکر است در میان تمامی داوطلبان، دانش آموزان دارای سهمیه شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران در اولویت ثبت نام هستند و چنانچه ظرفیت خالی در مدارس شاهد وجود داشته باشد، داوطلبان دیگر شانس ورود به این مدارس را بدست می آورند.

لازم است اشاره کنیم که زمانی ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد قطعی خواهد شد که علاوه بر بارگذاری مدارک مربوطه، مدارک لازم برای هر سهمیه توسط دانش آموز و یا اولیاء دانش آموز به مدرسه شاهد مدنظر تحویل داده شود.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام مدارس شاهد

 

 

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد دانش آموزان سهمیه ایثارگری ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

الویت اول مدارس شاهد با دانش آموزانی است که دارای سهمیه ایثارگری می‌باشند و مدارس سعی می‌کنند ظرفیت خود را با دانش آموزانی که دارای سهمیه ایثارگری هستند تکمیل نمایند. دانش آموزانی دارای سهمیه ایثارگری هستند که یکی از سهمیه های فرزند شهدا، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر را داشته باشند.

 امتیازبندی مدارس شاهد برای داوطلبان با این سهمیه، در جدول امتیاز بندی مندرج در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد به داوطلبان ارائه می‌شود که در ادامه با توضیحات آن را ارائه کرده ایم.

سهمیه داوطلب امتیاز تعیین شده مدارک لازم
دانش آموز جانباز
3000 امتیاز برای صحت ادعای دانش آموز بایستی شناسه ایثارگری در سامانه سجا توسط متقاضی درج شده باشد.
فرزند جانباز 25 درصد
2000 امتیاز دانش آموز بایستی برای صحت ادعای خود کدایثارگری اولیاء را در سامانه سجا ثبت کرده باشد.
خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر
چنانچه متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد، خواهر و یا برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر باشد، برای او و برای هر مورد 500 امتیاز درنظر می‌گیرند. دانش آموز بایستی دارای معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و آن را به مدرسه مورد نظر خود ارائه دهد.
نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر
دانش آموزی که نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد وبالاتر است می‌تواند به ازاء هر مورد که بود 700 امتیاز بدست اورد و در نهایت می‌تواند حداکثر 1400 امتیاز کسب کند. داوطلب با این سهمیه بایستی معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران را در اختیار داشته‌ باشد.
نوه شهید اتباع
برای دانش آموزی که نوه شهید اتباع باشد نیز، 700 امتیاز درنظر گرفته می‌شود. دانش اموز با این سهمیه باییستی معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران را جهت صحت ادعای خویش به مدرسه ارائه دهد.
فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی
فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی که دارای خدمت بسیجییان در جبهه در 8 سال دفاع مقدس یعنی از شهریور سال 59 تا شهریور سال 67 که حداکثر امتیاز حضور در جبهه 96 ماه است، می توانند به ازاء هر ماه 40 امتیاز دریافت کنند. دانش اموزان با این سهمیه بایستی گواهی معتبر از نیروی مقاومت بسیج یا جهاد سازندگی ارائه دهند.
 فرزند رزمنده جبهه مقاومت
فرزند رزمنده جبهه مقاوت می‌تواند به ازا هر ماه 40 امتیاز دریافت کند. دانش آموزان بایستی گواهی معتبر از حوزه ایثارگران سپاه را به عنوان مدرک در دست داشته باشند.
فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه

هر ماه حضور در جبهه و منطقه جنگی / 20 امتیاز

هر ماه حضور در مناطق امنیتی / 2 امتیاز

 هر ماه حضور در مناطق عملیاتی / 1/5 امتیاز

 هر ماه حضور در مناطق امنیتی (شمال غرب) / 15 امتیاز

داوطلبان با سهمیه فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه باید گواهی معتبر از مراجع مذکور را با قید مدت حضور در جبهه و مناطق عملیاتی وامنیتی برای صحت ادعای خود رائه دهند.
نوه آزاده یا نوه جانباز 50 تا 69 درصد
چنانچه داوطلبی دارای سهمیه نوه آزاده و یا نوه جانباز 50 تا 69 درصد باشد به ازاء هر مورد 100 امتیاز برای اول در نظر گرفته می‌شود. برای استفاده از این سهمیه، داوطلب باید کارت شناسایی معتبری که از امور ایثارگران و یا بنیاد شهید دریافت کرده است را ارائه دهد.
نوه آزاده یا نوه جانباز تا 69 درصد
 دانش اموزان چنانچه نوه آزاده و یا نوه جانباز تا 69 درصد باشند، به ازا هر مورد 150 امتیاز کسب می‌کنند. داوطلبان برای این امر بایستی یک معرفی نامه دریافتی از امور ایثارگران و یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای صحت ادعای خود ارائه دهند.
نوه جانباز تا 49 درصد و یا سلاله (نتیجه) شهید
 دانش آموزانی که جزو نوه جانباز تا 49 درصد باشند و یا نتیجه شهید باشند، به ازاء هر مورد 50 امتیاز دریافت خواهند کرد. دانش اموزان بایستی برای اعمال این سهمیه معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران به مدرسه شاهد مدنظرشان ارائه دهند.
فرزند همسر (شهید، جانباز 50 درصد به بالا و آزاده)
این سهمیه نیز برای داوطلبان 50 امتیاز را در پی خواهد داشت. ارائه معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعمال این سهمیه الزامی است.
نوه رزمنده
داوطلب با سهمیه نوه رزمنده به ازا هرماه 5 امتیاز و در نهایت حداکثر 70 امتیاز را بدست خواهد آورد. ارائه گواهی معتبر حضور در جبهه مطابق توسط داوطلب برای صحت ادعای خود ضروری است.
فرزند گروه جهادی شمیم شاهد
دانش آموزی که جزو فرزند گروه جهادی شمیم شاهد باشد به ازا هر ماه 3 امتیاز و در حداکثر 100 ماه بدست خواهد آورد. ارائه معرفی نامه از گروه جهادی شمیم شاهد با مهر برجسته برای اعمال این سهمیه الزامی می‌باشد.
خواهرزاده یا برادرزاده شهید و جانباز 70 درصد به بالا
فرزند خواهر یا فرزند برادر شهید و جانباز 70 درصد به بالا نیز برای هر مورد 100 امتیاز کسب خواهد کرد. ارائه معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعمال این سهمیه الزامی است.

 

بخوانید: شهریه مدارس شاهد

 

 

امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | دانش آموزان غیر شاهد

در سال های گذشته فقط داوطلبان با سهمیه شاهد حق تحصیل در مدارس شاهد را داشتند. اما طی سالهای اخیر برای دانش آموزان غیرشاهد نیز ظرفیتی تعیین شده است و داوطلبان می‌توانند در صورتی که شرایط ورود به مدرسه شاهد را داشته باشند در این مدارس ثبت نام کنند و چنانچه امتیاز لازم را کسب کنند وارد این مدارس شوند.

دانش آموزانی که شرایط گفته شده در ادامه این مطلب را داشته باشند، می ‎توانند نسبت به ثبت نام در مدارس شاهد اقدام کنند و چنانجه امتیاز لازم را بدست آورند، وارد این مدارس می‌شوند. لازم است اشاره کنیم کا صحت ادعای هر دانش آموز نیز با ارائه مدرک به صورت حضوری به مدرسه مربوطه اثبات می گردد.

حافظ قرآن کریم

✅ دانش آموزان حافظ قرآن کریم به ازای هر جزء که حفظ هستند می‌توانند 15 امتیاز کسب کنند.

✅ چنانچه دانش آموزان چند جز از قرآن کریم را حفظ باشند باید یک گواهی معتبر از یکی از ادارات آموزش و پرورش یا سازمان اوقاف دریافت کنند و سپس برای کسب امتیاز در این زمینه به مدرسه شاهد مورد نظر ارائه دهند.

دارنده رتبه اول تا سوم در مسابقات قرآن و نهج البلاغه

✅ دانش آموزانی که در مسابقات قرآن و نهج البلاغه که به صورت سالانه در زمینه های حفظ، مفاهیم، قرائت، قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش درسطح منطقه، استان، کشورو بین المللی برگزار می شود، مقام اول، دوم و سوم را کسب کنند می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند.

مقام اول تا سوم امتیاز
سطح منطقه 5 امتیاز
سطح استانی 30 امتیاز
سطح کشوری 50 امتیاز
بین الملل 60 امتیاز

دارنده رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی

✅ دانش آموزانی که در مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی در سطح منطقه‌ای، استانی، کشوری و بین المللی مقام اول، دوم و سوم را کسب کرده باشند می‌توانند حداکثر 150 امتیاز بدست آورد و در نهایت به ثبت نام مدارس شاهد اقدام کنند.

مقام اول تا سوم امتیاز
سطح منطقه 5 امتیاز
سطح استانی 30 امتیاز
سطح کشوری 50 امتیاز
بین الملل 60 امتیاز

امتیازبندی مدارس شاهد در ارتباط با بنیاد شهید

دانش آموزانی که جزو فرزندان کارمندان و افراد شاغل رسمی و پیمانی در ارگان‌های آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد هستند می‌توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند.

✅ چنانچه اولیا داوطلب در سال جاری جزو شاغلین باشند، بدین صورت امتیاز بندی می‌شود که عوامل آموزشی به ازای هر شش ساعت درهفته 20 امتیاز، عوامل اداری به ازای هر شش ساعت در هفته 15 امتیاز، سابقه سنوات گذشته خدمت (آموزشی)، به نسبت 24 ساعت در طرح شاهد هر سال 10 امتیاز می‌باشد و داوطلب می‌تواند طبق این بند برای زوج کارمند و فرهنگی حداکثر 300 امتیاز بدست آورد.

دانش اموزان به عنوان مدرک بایستی آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی مبتنی بر اشتغال موظف در طرح شاهداز مراجع ذی ربط را به مدرسه مدنظر ارائه دهند.

محل تحصیل والدین

✅ امتیاز دهی بهدانش آموزانی که والدین آنها در مدرسه شاهد، شاغل هستند بدین صورت است که به ازای هر شش ساعت 25 امتیاز، با حداقل 12 ساعت حداکثر 100 امتیاز را کسب خواهند کرد.

فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش 

✅ دانش آموزانی که جزو فرزند کارمندان رسمی آموزش و پرورش هستند و در مدارس ایثارگران شاغل بوده اند می‌توانند نسبت به ثبت نام در مدارس شاهد اقدام کنند. امتیاز این دانش آموزان وابسته به سابقه خدمت تمام وقت در مدارس ایثارگران دارد به طوری که هر سال، 4 امتیاز در پی دارد.

✅ دانش آموزان برای اثبات ادعای خود مبنی بر فرزند کارکنان رسمی آموزش وپرورش و شاغل در مدارس ایثارگران بایستی آخرین حکم استخدامی صادره در سال جاری را درصورتی که اولیاشان شاغل باشد و آخرین حکم بازنشستگی را درصورتی که اولیاء شان بازنشسته باشد و همینطور گواهی سوابق خدمت در آموزش و پرورش برای اولیا جزو مامورین و انتقالی ها را بایستی ارائه دهند.

امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | فرزند یا نوه خیرمدرسه ساز

✅ فرزند و یا نوه خیر مدرسه ساز بودن دارای حداکثر 120 امتیاز می‌باشد که الویت بندی می‌شود و طبق احداث مدرسه شاهد استان مطابق بند 3 – 6 خواهد بود. دانش آموزان برای اثبات این که فرزند و یا نوه خیر مدرسه ساز هستند بایستی گواهی صادره در سال جاری از اداره کل نوسازی مدارس استان و همینطور تایید کتبی ستاد اجرایی شاهد استان را ارائه دهند.

 

امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | شرایط علمی

دانش آموزانی که از نظر سطح علمی نیز در سطح بالایی قرار دارند، می توانند شانس خود را برای ورود به مدارس شاهد امتحان کنند. این دسته از داوطلبان باید توجه داشته باشند که نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای شرایط علمی در پایه های مختلف به شرح موارد زیر است.

✅ پایه هفتم: داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع هفتم را در مدارس شاهد دارند بایستی در تمامی دروس مقطع ششم، مقیاس ” خیلی خوب ” کسب کرده باشند، البته اگر در دو درس مقیاس ” خوب ” و در دیگر دروس خیلی خوب نیز کسب کنند مجاز هستند.

✅ پایه هشتم: دانش آموزان برای ورود به مدرسه شاهد در مقطع هشتم بایستی در امتحانات نوبت دوم، معدل 17 را کسب کرده باشند.

✅ پایه نهم: دانش آموزان برای ورود به مدرسه شاهد در مقطع نهم بایستی در امتحانات نوبت دوم، معدل 17 را کسب کرده باشند.

✅ پایه دهم: دانش آموزان برای ورود به مدرسه شاهد در مقطع دهم بایستی در امتحانات نوبت دوم، معدل 16 را کسب کرده باشند. 

 

بخوانید: اعلام نتایج مدارس شاهد

 

 

مشاوره امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمامی دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس شاهد را دارند، توجه داشته باشند که ثبت نام اولیه مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، متوسطه اول (پایه هفتم) و متوسطه دوم ( پایه دهم) در سامانه پادا به نشانی الکترونیکی ” pada.medu.ir ” انجام می شود. 

چنانچه متقاضیان پس از ثبت نام اولیه جزو اسامی پذیرفته شدگان باشند، بایستی که به همراه یکی از والدین خود و با در دست داشتن مدارک لازم به مدرسه شاهد مورد نظر مراجعه کنند و اقدامات لازم جهت قطعی کردن ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت نام میان پایه ها در مدارس شاهد به صورت حضوری انجام می شود. دانش آموزان این پایه ها بایستی که مدارک خود را به مدرسه مورد نظرشان تحویل دهند و از طریق همین مدارس از وضعیت قبولی خود مطلع گردند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه امتیازبندی مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید

 

 

سوالات متداول

چه کسانی جزو اسامی دانش آموزان شاهد مجسوب می شوند که اولویت ورود به مدارش شاهد هستند؟

تمامی دانش آموزانی که دارای یکی از سهمیه های ایثارگری، شهدا، آزادگان و جانبازان باشند جز شاهد محسوب می شوند.

آیا فقط دانش آموزان شاهد مجاز به ثبت نام در مدارس شاهد هستند؟

خیر، در سال های اخیر به دلیل ظرفیت خالی در مدارس شاهد، دانش آموزان غیر شاهد نیز مجاز به ثبت نام در این مدازس می باشند.

آیا دسته‌ای از دانش آموزان که دارای پایه تحصیلی علمی بالایی هستند دارای امتیاز برای قبولی مدارس شاهد هستند؟

بله در متن مقاله به شرایط علمی ورود به مداس در پایه های مختاف تحصیلی پرداخته ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: امتیاز شاهد



:: برچسب‌ها: امتیاز شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در پایه های مختلف اعلام می شود. دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد که از شرایط علمی و عمومی لازم برای ورود به این مدارس برخوردار هستند، باید در زمان اعلام شده، به سایت مذکور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود ضمن ارائه مدارک لازم اقدام نمایند. این مطلب در خصوص زمان ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 تهیه شده است تا به سوالات شما پاسخ داده شود. در صورت داشتن سوالات بیشتر، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره دانتل تماس بگیرید.

منبع: زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با توجه به اینکه نام نویسی مدارس شاهد در سه مقطع تحصیلی متفاوت انجام می‌گیرد، مهلت در نظر گرفته برای ثبت نام در هر یک از مقاطع متفاوت است و با درنظر گرفتن اینکه نام نویسی هر سه پایه در سایت پادا انجام می‌گیرد، دلیل زمانبندی متفاوت ثبت نام جلوگیری از ازدحام و شلوغی سایت است.

 

بخوانید: ثبت نام شاهد ۱۴۰۱

 

 

پایه اول ابتدایی

در مهلت نام نویسی پایه اول ابتدایی شاهد متقاضیان بیشتر از 15 روز مهلت دارند با مراجعه به سایت پادا نسبت به ثبت نام اقدام کنند. پس از نام نویسی اولیه و بارگذاری اطلاعات و مدارک لازم در سایت ثبت نام مدارس‌شاهد شرایط دانش آموزان ثبت نام کننده بررسی می‌شود و اواخر خرداد نتایج اولیه مشخص خواهد شد. پس از بررسی مدارک دانش آموز توسط مدرسه،  اسامی پذیرفته شدگان اعلام می‌شوند.

 

تاکنون زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ در پایه اول اعلام نشده است. به محض انتشار زمان دقیق در این مقاله اعلام خواهد شد

 

در جدول زیر زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی در سال ۱۴۰۰ را قرار داده ایم.

زمان ثبت نام سال ۱۴۰۰
تاریخ ثبت نام پایه اول ابتدایی
زمان ثبت نام 8 تا 25 خرداد ماه 1400 
زمان اعلام نتایج اولیه ثبت نام  اواخر خرداد تا اوایل تیر ماه 1400
تایید مدارک و نتایج نهایی اواخر خرداد ماه 1400

 

پایه هفتم متوسطه اول

دانش آموزان متقاضی باید در تاریخ مشخص شده، به سایت پادا مراجعه و ثبت نام اولیه را انجام دهند. حدود یک هفته پس از اتمام مهلت ثبت نام، از طرف مدرسه به دانش آموزان واجد شرایط پیامک ارسال می‌شود و اواخر تیرماه نیز مدارک دانش آموزان از سوی ستاد ثبت نام مدرسه و همچنین سامانه سجا، بررسی و تایید می‌شود و در نهایت نتایج نهایی اعلام می‌گردد.

 

تاکنون تاریخ نام نویسی مدارس شاهد ۱۴۰۱ در پایه هفتم اعلام نشده است. به محض انتشار زمان دقیق در این مقاله اعلام خواهد شد

 

در جدول زیر زمان ثبت نام پایه هفتم متوسطه در سال ۱۴۰۰ را قرار داده ایم.

زمان ثبت نام سال ۱۴۰۰
تاریخ ثبت نام  پایه هفتم متوسطه اول
زمان ثبت نام 30 مرداد 1400
زمان اعلام نتایج اولیه ثبت نام  نیمه اول تیر ماه 1400
تایید مدارک و نتایج نهایی اوایل مرداد ماه 1400

 

پایه دهم متوسطه دوم

برای ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد به دانش آموزان متقاضی حدود دو هفته فرصت داده می‌شود. تاریخ ثبت نام نیز از اوایل تیرماه آغاز می‌شود. متقاضیان در این مدت برای ثبت نام باید به سایت پادا مراجعه و ثبت نام خود ر انجام دهند.

 

تاکنون تاریخ ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ در پایه هفتم اعلام نشده است. به محض انتشار زمان دقیق در این مقاله اعلام خواهد شد

 

در جدول زیر زمان ثبت نام پایه دهم متوسطه در سال ۱۴۰۰ را قرار داده ایم.

زمان ثبت نام سال ۱۴۰۰
تاریخ ثبت نام پایه هفتم متوسطه دوم
زمان ثبت نام 1 تیر تا 25 تیر ماه 1400 
زمان اعلام نتایج اولیه ثبت نام  اواسط تیر ماه 1400
تایید مدارک و نتایج نهایی هفته اول مرداد ماه 1400

 

مشاوره زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام مدارس‌شاهد در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام می‌گیرد و تمام متقاضیان حتی دانش آموزانی که سهمیه شاهد یا ایثارگری ندارند نیز مجاز به نام نویسی در این مدارس می‌باشند ولی بیشتر ظرفیت مدرسه به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد اختصاص دارد.

دانش آموزان در مرحله اول باید دفترچه نام نویسی مدارس شاهد را مطالعه نمایند تا از تمام شرایط و ضوابط مطلع گردند. پس با مراجعه به سایت پادا، فرم ثبت نام را دریافت و تکمیل کنند. دانش آموزانی که سهمیه شاهد دارد، پس از ثبت نام در سامانه پادا قبول شده قطعی تلقی می‌شوند و باید مدارک لازم را به مدرسه مورد تقاضا نیز ارائه دهند و از مهرماه وارد مدرسه شوند.

اما سایر دانش آموزان که سهمیه شاهد دارد، پس از ثبت نام در سامانه پادا، طبق فرم امتیاز بندی پذیرش خواهند شد یعنی دانش آموزی که مطابق این فرم، امتیازات بیشتری داشته باشد، در اولویت پذیرش خواهد بود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چیست؟ در مدارس شاهد تمام پایه های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دایر هستند. ثبت نام دانش آموزان واجد شرایط در پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از طریق سایت سجا و به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که ثبت نام سایر پایه ها به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه مدنظر انجام می‌گیرد. دانش آموزان متقاضی ورود به مدارس شاهد، باید واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد 1401 -1402 باشند و امتیاز لازم را برای ورود به این مدرسه به دست آورند.

منبع: شرایط ثبت نام مدارس شاهد

 

شرایط ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پیش از بررسی شرایط ثبت نام مدارس شاهد، لازم است به پرتکرار ترین سوال دانش آموزان پاسخ دهیم که آیا مدرسه شاهد فقط مختص به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد است؟ آیا دانش آموزانی که سهمیه رزمندگان و ایثارگری دارند و یا هیچ سهمیه ای ندارند، مجاز به ثبت نام و تحصیل در مدارس شاهد نیستند؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که بیشترین ظرفیت پذیرش مدارس شاهد به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد اختصاص دارد. در چندسال اخیر با افزایش تعداد ظرفیت پذیرش، امکان جذب دانش آموزان بیشتری فراهم شده است و از این طریق فرصتی به دانش آموزان عادی داده می‌شود که در این مدرسه به تحصیل بپردازند. پس علاوه بر دانش آموزانی که سهمیه شاهد دارند، دانش آموزان عادی نیز امکان ثبت نام و ورود به مدارس شاهد را دارند ولی شرایط ثبت نام این دو دسته از دانش آموزان متقاوت است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام شاهد ۱۴۰۱

 

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

❌ سکونت دانش آموزان در محدوده تعیین شده و نزدیک به مدرسه

❌ دارا بودن صلاحیت های اخلاقی و رفتاری

❌ دارا بودن پوشش متناسب سن دانش آموز

❌ التزام دانش آموز و خانواده او به حفظ شئونات و ارزش های اسلامی

 

بخوانید: مدارک ثبت نام شاهد

 

 

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد در پایه های مختلف، متفاوت است. دانش آموزان متقاضی باید علاوه بر شرایط عمومی از شرایط علمی پایه تحصیلی خود نیز برخوردار باشند و چنانچه پس از ثبت نام و قبولی در مدرسه مشخص شود که دانش آموز فاقد شرایط لازم بوده است، ثبت نام او باطل و از فرایند پذیرش حذف خواهد شد.

شرایط علمی پایه اول ابتدایی

✅ کسب امتیاز با توجه به فرم امتیاز بندی

✅ رعایت شرایط عمومی 

دانش آموزان فارغ التحصیل شده از پایه اول ابتدایی مدارس شاهد و سایر مدارس، برای ورود به پایه های دوم تا ششم این مدرسه، باید در تمام دروس امتحانات نوبت دوم خردادماه، نمره خیلی خوب را کسب کرده باشند و این شرط برای دانش آموزان خود مدرسه شاهد که قصد ادامه تحصیل در همین مدرسه را دارند نیز برقرار است.

شرایط علمی | پایه هفتم  

✅ کسب نمره ” خیلی خوب ” در تمامی دروس یا حداکثر در یک درس ” خوب ” و در سایر دروس ” خیلی خوب “

دانش آموزان پذیرفته شده در پایه هفتم مدارس شاهد برای ادامه تحصیل در پایه های هشتم و نهم همان مدرسه محل تحصیل خود باید حداقل معدل 16 را در امتحانات نوبت دوم کسب نمایند و در تمامی دروس نیز حداقل نمره 15 در دروس دروس ریاضیات، علوم تجربی، املا، فارسی، زبان عربی و زبان خارجی را به دست آورند.

همچنین دانش آموزان سایر مدارس برای ورود به پایه هشتم و نهم مدارس شاهد، باید دارای حداقل معدل کل 17 در امتحانات خرداد ماه و حداقل نمره 16 در تمامی دروس باشند.

شرایط علمی | پایه دهم

✅ قبولی خرداد با حداقل معدل 16

✅ دارا بودن نمره سالانه 14 در دروس رشته تحصیلی هدایت شده

دانش آموزانی که پایه دهم را در مدرسه شاهد تحصیل کرده اند، برای ادامه تحصیل در پایه های یازدهم و دوازدهم در این مدرسه باید در تمام دروس تخصصی رشته خود حداقل نمره 13 را به دست آورند و معدل آنها کمتر از 14 نباشد.

 

بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام شاهد

 

 

مشاوره ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

دانش آموزان واجد شرایط لازم است در زمان اعلام شده توسط سایت سجا، به این سامانه مراجعه و برای ثبت نام خود اقدام نمایند. زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی اوایل خرداد ماه و زمان ثبت نام پایه های هفتم و دهم، در خرداد ماه می‌باشد.

دانش آموزانی که سهمیه شاهد دارند پس از ثبت نام در سایت سجا، قبول شده قطعی تلقی می‌شوند و باید با مراجعه به مدرسه مورد تقاضا و ارائه مدارک لازم، ثبت نام خود را نهایی کنند. اما دانش آموزان عادی، پس از ثبت نام در سایت سجا باید منتظر بررسی فرم امتیاز بندی و همچنین شرایط خود از سوی ستاد ثبت نام سجا و مدرسه باشند و چنانچه واجد شرایط و امتیاز لازم باشند، پذیرش خواهند شد. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: شرایط ثبت نام مدارس شاهد



:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام مدارس شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت حضوری می باشد و آزمونی برای ورود دانش آموزان برگزار نحواهد شد. مدارس نمونه دولتی همچون مدارس تیزهوشان و استعداد درخشان، جزو مدارس محبوب در میان دانش آموزان و والدین به شمار می‌روند. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان، برای پذیرش دانش آموزان برتر آزمون ورودی برگزار می‌شود و یا سوابق تحصیلی مورد بررسی قرار می‌گیرد. بنابراین دانش آموزانی که نمره بالایی را در آزمون کسب کنند و سوابق تحصیلی بهتری داشته باشند، در اولویت پذیرش خواهند بود. در سالهای گذشته تغییرات زیادی در نحوه جذب دانش آموز برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1401 – 1402 ایجاد شده است که در ادامه بیشتر بررسی خواهیم کرد.

منبع: ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

 

ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

برخلاف آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که همچنان به قوت خود باقی است و تنها ملاک پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان است، آزمون نمونه‌دولتی پایه هفتم حذف شده است و طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور، امسال و در سالهای آینده هیچ آزمونی برای پایه ششم به هفتم مدارس نمونه‌دولتی برگزار نخواهد شد.

اما ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که با حذف آزمون نمونه‌دولتی ششم هفتم، راه ورود به این مدرسه چیست و آیا کلا دوره اول متوسطه در این مدارس حذف شده است ؟

در پاسخ باید بگوییم که نحوه مدیریت مدارس نمونه‌‌دولتی دوره اول متوسطه به مدیریت هیئت امنایی تغییر کرده است؛ یعنی نام نویسی به صورت حضوری در مدرسه انجام می‌گیرد. اولویت پذیرش نیز با کسانی است که اولا معدل بالاتری داشته باشند و دوما در زمان اعلام شده و پیش از تکمیل ظرفیت مدرسه، نام نویسی نمایند.

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

 

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با توجه به تغییر شیوه پذیرش دانش آموز در مدارس نمونه‌دولتی و حذف آزمون پایه ششم به هفتم، زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم در هریک از مدارس بصورت اختصاصی اعلام می‌شود. والدین باید با مراجعه به مدرسه، پیگیر زمان ثبت نام باشند.

 

زمان ثبت نام حضوری تمام مدارس کشور اوایل مرداد ماه آغاز و تا اواخر همین ماه نیز ادامه دارد.

 

البته در صورت وجود ظرفیت، ممکن است تا شهریورماه نیز نام نویسی به طول بیانجامد. به شما عزیزان توصیه می‌شود که طی دهه اول مرداد همراه با مدارک لازم به مدرسه نمونه‌دولتی نزدیک به محل سکونت خود مراجعه و پیش ثبت نام را انجام دهید. توجه داشته باشید که ثبت نام نمونه دولتی سال تحصیلی 1401 – 1402 براساس آدرس محل سکونت هر یک از دانش آموزان انجام می‌گیرد یعنی حتما باید منزل دانش آموز در محدوده مدرسه باشد.

 

شرایط ثبت نام مدارس

پس از نام نویسی دانش آموز در مدارس نمونه دولتی، شرایط او بررسی می‌شود. در صورت داشتن شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ، ثبت نام قطعی او انجام می‌گیرد. دارا بودن تابعیت ایرانی، شرط اصلی ورود به مدارس نمونه دولتی در پایه هفتم است که البته در موارد استثنایی و با تایید آموزش و پرورش منطقه، دانش آموزان غیرایرانی نیز امکان نام نویسی دارند.

✅ دارا بودن نمرات خیلی خوب در تمام دروس امتحانات نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی نیز شرط علمی لازم برای ورود به مدارس نمونه‌دولتی است.

✅ دانش آموز باید در امتحانات نوبت اول پایه ششم نیز نمرات خیلی خوب در تمامی دروس کسب کرده باشد.

✅ چنانچه دانش آموز از تمام شرایط برخوردار باشد اما حداکثر در یکی از دروس نمره خوب کسب کرده باشد نیز ثبت نام از او انجام می‌گیرد و مشکلی ایجاد می‌کند.

 

مدارک لازم برای ثبت نام

دانش آموزان باید به همراه یکی از والدین خود در زمان اعلام شده به مدرسه مراجعه و مدارک ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم را ارائه دهند. حضور دانش آموز، زمان ثبت نام مدارس نمونه‌دولتی هفتم الزامی است و حتما باید یکی از والدین نیز همراه او باشند. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید. مدارک لازم عبارتند از :

6 قطعه عکس 4*3 کارنامه پایان ترم ششم ابتدایی مدارک تحصیلی دوره ابتدایی کارت ملی والدین به همراه کپی
شناسنامه دانش آموز به همراه کپی تمام صفحات شناسنامه والدین به همراه کپی از تمام صفحات آن

 

بخوانید:

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس نمونه‌دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021  تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم



:: برچسب‌ها: ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه مدارکی می باشد؟ مدارس شاهد برای جذب دانش آموز هیچگونه آزمونی برگزار نمی‌کنند اما دانش آموزان را با شرایط خاصی پذیرش می‌نمایند. داوطلبانی که طبق جدول‌های امتیازبندی امتیاز لازم برای ورود به این مدارس را کسب کنند؛ بایستی مدارک لازم را به مدرسه موردنظر ارائه دهند، در راستای همین توضیحات به ارائه اطلاعاتی پیرامون مدارک لازم و مورد نیاز ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: مدارک ثبت نام مدارس شاهد

 

مدارک ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطورکه پیش تر نیز اشاره کردیم ثبت نام در مدارس شاهد تحت قوانین خاصی صورت می‌پذیرد و دانش آموزان در صورتی می‌توانند ثبت نام خود را در مدارس شاهد قطعی کنند که دارای سهیمه شاهد و یا واجد شرایط خاص ورود به این مدارس باشند.

پس از تکمیل فرم اینترنتی مربوط به ثبت نام مدارس شاهد، چنانچه داوطلبی در این ثبت نام پذیرفته شود، بایستی مدارک لازم را به مدرسه شاهد مدنظر خود ارائه دهد. در ادامه این مقاله به مدارک لازم جهت ثبت نام قطعی و حضوری در مدارس شاهد در سال تحصیلی 1401 – 1402 می‌پردازیم.

 

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

برخی مدارک لازم جهت ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ ، بین تمامی دانش آموزان شاهد و غیرشاهد در تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است. بایستی تمامی دانش آموزان این شرایط و مدارک را جهت ثبت نام حضوری به مدرسه شاهد مدنظر خود ارائه دهند.

1️⃣ ارائه پرونده تحصیلی به همراه مدارک سال تحصیلی گذشته دانش آموز از الزامی ترین موارد است.

2️⃣ اصل شناسنامه دانش آموز و کپی تمام صفحات آن.

3️⃣ اصلی کارت ملی دانش آموز و کپی آن.

4️⃣ 12 قطعه عکس 4*3 که ترجیحا در سال جاری گرفته شده باشد.

5️⃣ تمامی مدارک مربوط به محل زندگی داوطلب به همراه تمامی قبوض منزل.

 

بخوانید: شرایط ثبت نام شاهد

 

 

مدارک دانش آموزان شاهد

دانش آموزانی دارای سهمیه شاهد هستند که دارای یکی از وضعیت های ارائه شده در جدول زیر باشند. داوطلبان برای صحت ادعای خود مبنی بر دارا بودن یکی از وضعیت‌های زیر، مدارک مربوط به هرکدام را نیز به مدرسه شاهد موردنظر ارائه دهند. این وضعیت ها به همراه مدارک مورد نیاز هرکدام به شرح جدول زیر می‌باشد.

وضعیت داوطلب مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
  • دانش آموز جانباز
  • فرزند جانباز 25 درصد
داوطلبانی که قصد دارند از سهمیه دانش آموز جانبار استفاده کنند بایستی در زمان ثبت نام، شناسه ایثارگری را در سامانه سجا ثبت کنند.
همینطور فرزند جانباز 25 درصد نیز نسبت به  ثبت کد ایثارگری در سامانه سجا اقدام کند.
چنانچه داوطلب از جانبازی مادر استفاده می‌کند، بایستی کدملی مادر را در سامانه وارد کند.
سامانه از طریق شناسایی کد ملی دانش آموز صحت سنجی خواهد کرد.
  • خواهر و برادر – نوه شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر
  • نوه شهید اتباع
  • نوه آزاده – نوه جانباز 50 تا 69 درصد
  • نوه آزاده – نوه جانباز تا 69 درصد
  • نوه جانباز تا 49 درصد و نتیجه شهید
  • فرزند همسر (شهید، جانباز 50 درصد به بالا و آزاده)
  • خواهرزاده یا برادرزاده شهید و جانباز 70 درصد به بالا
تمامی دانش آموزان چنانچه یکی از وضعیت‌های گفته شده در این ستون را داشته باشند، بایستی یا کارت شناسایی و یا معرفی نامه خود را از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت کند.
سیستم برای صحت ادعای دانش آموزان از طریق کدملی دانش آموز و کد ملی پدر و مادر صحت سنجی خواهد کرد.
فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی

دانش آموزان برای استفاده از سهمیه فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی باید از نیروی مقاومت بسیج یا جهاد سازندگی گواهی دریافت کرده و به مدرسه شاهد ارائه دهند.

 فرزند رزمنده جبهه مقاومت

دانش آموزان برای استفاده از سهمیه فرزند رزمنده جبهه مقاومت بایستی از حوزه ایثارگران سپاه گواهی دریافت کنند.

فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه

دانش آموزان برای استفاده از سهمیه فرزند رزمنده سپاهی یا نظامی باستی از مراجع مذکور که در دفترچه ثبت نام قید شده است گواهی دریافت کنند.

نوه رزمنده

دانش آموزان بایستی برای استفاده از سهمیه نوه رزمنده برای مدت حضور در جبهه از مراجع مذکر قید شده در دفترچه ثبت نام، گواهی دریافت کنند.

فرزند گروه جهادی شمیم شاهد

دانش آموزان برای استفاده از سهمیه فرزند گروه جهادی شمیم شاهد بایستی از گروه جهادی شمیم شاهد با مهر برجسته معرفی نامه دریافت کنند.

 

دانش آموزان غیر شاهد

همانطورکه گفته شد دانش آموزان غیرشاهد درصورتی می‌توانند در ثبت نام مدارس شاهد شرکت کنند که دارای برخی شرایط و امتیازهای متفاوتی نسبت به دانش آموزان دیگر باشند، جدول زیر ضمن اینکه شامل این وضعیت‌ها برای داوطلبان است، مدارک مورد نیاز ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای هر کدام از وضعیت ها را نیز شرح داده است.

وضعیت دانش آموز مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس شاهد
حافظ قرآن کریم حافظان قران کریم بایستی از اداره کل آموزش و پرورش استان یا سازمان اوقاف و امور خیریه با تایید ستاد شاهد استان گواهی معتبر دریافت کرده و به مدرسه مورد نظر ارائه دهند.
دارنده رتبه اول تاسوم در مسابقات قرآن و نهج البلاغه دانش آموزانی که دارای رتبه اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ، مفاهیم، قرائت قر آن و نهج البلاغه آموزش و پرورش درسطح منطقه، استان، کشورو بین المللی هستند بایستی برای صحت ادعای خود حداکثر دو گواهی شامل گواهی از اداره آموزش و پرورش منطقه، همینطور استان و حوزه ستادی با تایید ستاد اجرایی شاهد منطقه به مدرسه ارائه دهند.
دارای رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی داوطلبانی که موفق به دریافت رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگ، هنری، ورزشی و علمی می‌شوند باید حداکثر 3 گواهی از منطقه شامل گواهی که از اداره آموزش و پرورش منطقه، همینطور استان، و حوزه ستادی مسابقات علمی شامل المپیادهای صادر شده است را ارایه دهند.
فرزند یا نوه خیر مدرسه ساز
دانش آموزان برای استفاده از امتیاز فرزند و یا نوه خیر مدرسه ساز بایستی اداره کل نوسازی مدارس استان گواهی صادر شده در سال جاری دریافت کند و از ستاد اجرایی شاهد استان محل سکونت نیز تایید کتبی دریافت نماید.
دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تدریس والدین استفاده از امتیاز دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تحصیل والدین نیازمد تایید ستاد اجرایی شاهد منطقه محل زندگی دانش آموز خواهد بود.
فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران چنانچه دانش آموزان بخواهند از امتیاز فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگری استفاده کنند، درصورت شاغل بودن والدین باید آخرین حکم استخدامی صادره در سال جاری و چنانچه والدین بازنشسته باشند باید آخرین حکم بازنشستگی را به مدرسه شاهد مدنظرشان ارائه دهند.
فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد  دانش آموزانی که قصد استفاده از امتیاز فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طح شاهد را دارند، بایستی آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی مبنی بر اشتغال در طرح شاهد را به مدرسه ارائه دهند.
امتیاز علمی دانش آموز دانش آموزان برای دریافت امتیاز تحصیلی بایستی کارنامه تحصیلی خود را به مدرسه شاهد مدنظر ارائه دهند.

 

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

لازم است اشاره کنیم که ثبت نام میان پایه های دانش آموزان یعنی ثبت نام در مقاطع دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم بواسطه مراجعه حضوری به مدرسه شاهد مورد نظر انجام می‌شود. دانش آموزان با یکی از اولیا خود بایستی به مدرسه موردنظر مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام به صورت حضوری اقدام نمایند. در صورت هرگونه ابهام در مدارک ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه شده برای پدذیرش در مدارس شاهد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارک لازم ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مدارک ثبت نام مدارس شاهد



:: برچسب‌ها: مدارک ثبت نام مدارس شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط آ«وزش و پرورش اعلام می شود. ورود به مدارس نمونه دولتی تحت شرایط خاصی صورت می‌گیرد به طوری که در مقطع ششم داوطلبان بایستی با مراجعه حضوری و پذیرش براساس سوابق تحصیلی ه یکی از این مدارس مراجعه کنند و در جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی خود اقدام کنند. در مقطع دهم نیز با شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و کسب قبولی در این آزمون وارد این مدارس شوند. در راستای همین توضیحات و به منظور راهنمایی بیشتر متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی، در ادامه این مطالب اطلاعاتی پیرامون زمان و تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: تاریخ آزمون نمونه دولتی

 

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم همانند سال‌های گذشته برگزار می‌گردد و داوطلبان باید در زمان های مقرر و از طریق سایت های مربوطه در این آزمون ثبت نام کنند و در جلسه آزمون حضور داشته باشند. در سالهای گذشته زمان آزمون نمونه دولتی در تابستان بود که در سال گذشته آزمون در  تاریخ 15 مرداد 1400 برگزار شد. بهتر است داوطلبان و متقاضیان تحصیل در این مدارس در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

 

تا کنون زمان دقیق برزگاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 در یک بازه زمانی چند روزه تا هفته پیش از برگزاری، از طریق سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر استان قابل دریافت است. 

در کارت ورود به جلسه نمونه دولتی اطلاعاتی شامل زمان برگزازی آزمون، محل برگزازی آزمون، شماره داوطلبی، مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه تحصیل، رشته مورد تقاضا، اولویت انتخاب مدارس و نشانی دقیق حوزه امتحانی درج شده است.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمامی متقاضیان که قصد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 و شرکت در آزمون را دارند، کافی است طبق مراحل دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ، کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند. ممکن است مراحل دریافت کارت ورود به جلسه در سایت های مختلف کمی متفاوت باشد اما روند کلی دریافت این کارت طبق مراحل زیر می‌باشد.

1️⃣ تمامی مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق سایتهای استانی انجام می‌شود، بنابراین داوطلبان بایستی پس در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

برای مشاهده سایت ثبت نام نمونه دولتی هر استان کلیک کنید.

2️⃣ در صفحه باز شده بایستی”  کد ملی داوطلب ” و اطلاعات خواسته شده را وارد کنند تا بتوانند وارد سامانه شوند.

3️⃣ بر روی لینک فعال ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ” کلیک کرده و کارت خود را دریافت کنند.

 

تمامی داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲  باید از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند و روز برگزاری آزمون همراه خود داشته باشند، چرا که از الزامات ورود به جلسه آزمون می‌باشد.

 

 

رفع نقص کارت ورود به جلسه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

یک بازه زمانی چند روزه پیش از برگزاری آزمون نمونه دولتی برای دریافت کارت ورود با جلسه خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان  در روزهای ابتدایی کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 خود را از سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود دریافت کنند، تا در صورتی که در کارت و اطلاعاتشان مغایرتی وجود داشت، زمان کافی برای رفع و تصحیح داشته باشند.

چنانچه اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 مربوط به داوطلبی با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او  مغایرت داشته باشد از ورود او به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد، بنابراین بهتر است اگر داوطلبی متوجه اشتباه سیستمی در کارت ورود به جلسه خود شد، سریعا قبل از روز برگزاری آزمون نسبت به رفع نقص آن اقدام کند.

 

تاریخ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم پس از گذشت یک بازه زمانی 10 تا 15 روز پس از برگزاری آزمون از سایتهای ثبت نام آزمون نمونه دولتی منتشر می‌گردد. داوطلبانی که طبق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲  موفق به کسب قبولی در مدرسه موردنظرشان شده اند، بایستی در تاریخ های مقرر برای ثبت نام در مدرسه موردنظر اقدام کنند.

تاکنون زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از سوی هیچ سایتی اعلام نشده است. همچنین زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیز برای هر استان متفاوت می‌باشد، به محض دریافت اخبار جدید، مطالب این قسمت نیز بروزرسانی شده و تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را قرار خواهیم داد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: تاریخ آزمون نمونه دولتی



:: برچسب‌ها: تاریخ آزمون نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون EPT 1400 برای داوطلبانی که قصد ورود به مقطع دکتری را در دانشگاه آزاد دارند، حائز اهمیت است. داشتن مدرک زبان انگلیسی برای ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد الزامی نیست؛ اما متقاضیان بایستی که برای شرکت در آزمون جامع دکتری حتما در این آزمون شرکت کنند و مدرک زبان مورد تایید دانشگاه آزاد دریافت کنند. آزمونی که دانشگاه آزاد برای دانشجویان دانشگاه آزاد برگزار میکند، آزمون زبان با عنوان EPT می باشد که مخفف عبارت English Proficiency Test است. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون EPT ۱۴۰۰ ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام آزمون EPT 1400

 

زمان ثبت نام آزمون EPT 1400

ثبت نام آزمون EPT چند بار در سال انجام می گیرد و تاریخ دقیق ثبت نام از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. زمان ثبت نام آزمون EPT سال ۱۴۰۰ از تاریخ 29 اردیبهشت ماه الی 7 خردادماه بوده است و متقاضیان برای ثبت نام حدود یک هفته فرصت دارند.

شروع ثبت نام پایان ثبت نام تاریخ برگزاری آزمون
29 اردیبهشت 1400 7 خرداد 1400 21 خرداد 1400
14 تير 1400 21 تیر 1400 15 مراد 1400
17 مهر 1400 24 مهر 1400 7 آبان 1400

به طور معمول ثبت نام ازمون ای پی تی حدود دو هفته الی20 روز قبل از برگزاری آن انجام می شود مثلا اگر ازمون در 20 خردادماه برگزار شود ثبت نام تا اوایل خردادماه ادامه دار خواهد بود. زمانبندی دقیق ثبت نام و برگزاری ازمون از طریق سایت english.iau.ac.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که البته امکان تغییر در تاریخ های اعلام شده نیز وجود دارد.

 

نحوه ثبت نام آزمون EPT سال 1400

نحوه ثبت نام آزمون EPT بدین صورت است که داوطلبان ابتدا باید وارد سامانه english.iau.ac.ir شوند و شماره دانشجویی خود را درج نمایند. سپس عکس پرسنلی خود را بارگذاری نمایند، مشخصات خواسته شده را درج کنند، هزینه ثبت نام آزمون EPT را پرداخت نمایند و در نهایت شناسه پرداخت را از سامانه دریافت کنند که به معنای موفقیت آمیز بودن ثبت نام است.

1️⃣ از سمت چپ سامانه english.iau.ac.ir صفحه گزینه ” سامانه ثبت نام آزمون EPT ” را انتخاب کنید.

2️⃣ سپس بر روی گزینه ” ثبت نام در آزمون ” کلیک کنید.

3️⃣ در مرحله بعدی می بایست شماره دانشجویی مقطع دکتری خود را به همراه کد امنیتی، در کادر نمایش داده شده وارد کنید.

4️⃣ پس از درج اطلاعات خواسته شده در بخش های تعیین شده، گزینه “ ورود به مرحله ثبت نام ” را انتخاب نمایید.

5️⃣ در صفحه بعدی، ابتدا لازم است عکس پرسنلی خود را وارد کنید

6️⃣ سپس نوع آزمون (EPT) را زیر انتخاب کرده و تمام اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را به طور دقیق تکمیل نمایید.

7️⃣ نوع سهمیه خود را که شامل سهمیه های عادی، رزمنده، جهادگر، آزاده یا همسر یا فرزند، جانباز ، همسر و یا فرزند جانباز 25 درصد به بالا و شاهد می باشد را درج نمایید.

8️⃣ در بخش بعدی باید اطلاعات تماس و اطلاعات تحصیلی خود را تکمیل کنید.

9️⃣ پس از وارد کردن اطلاعات کامل و درج کد امنیتی در بخش خواسته شده، گزینه ” ثبت نام ” را انتخاب کنید.

? سپس باید حوزه امتحانی خود را مشخص کنید.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون EPT

 

 

پرداخت هزینه ثبت نام

1️⃣ پس از مراحل فوق باید هزینه ثبت نام را از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب در سامانه پرداخت نمایید.

2️⃣ پس از کنترل کردن تمام اطلاعات خود که وارد فرم ثبت نام کرده اید، بر روی گزینه “ تایید و پرداخت هزینه آزمون ” کلیک نمایید.

3️⃣با انتخاب گزینه “ تایید و پرداخت هزینه آزمون ” وارد درگاه پرداخت هزینه خواهید شد که باید اطلاعات کارت بانکی تان را وارد کنید.

4️⃣ با ثبت مشخصات کارت بانکی، پرداخت با موفقیت انجام خواهد شد و به سامانه آزمون ای پی تی منتقل خواهید شد.

5️⃣ پس از اینکه هزینه ثبت نام را پرداخت کنید، شناسه مربوط به شما فعال خواهد شد و یک ایمیل حاوی اطلاعات پرداخت به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

 

هزینه ثبت نام آزمون EPT سال 1400 به مبلغ 92 هزار تومان بود که هر ساله مقداری بر این مبلغ افزوده می شود. اگر پس از واریز هزینه شناسه پرداخت را دریافت نکنید، ثبت نام شما ناقص خواهد بود.

 

 

شرایط ثبت نام آزمون EPT 1400

شرکت در آزمون شرایط خاصی ندارد جز اینکه داوطلب باید دانشجوی مقطع دکتری تخصصی یا عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد باشد. مدرک آزمون ای پی تی فقط برای دانشگاه ازاد مورد تایید است و دانشگاه های سراسری ازمون های زبان مختص به خود را دارند.

همچنین مدرک آزمون ای پی تی برای دانشگاه های آزاد داخل کشور معتبر است و با استفاده از این مدرک نمی توانید در دانشگاه های خارج از کشور تحصیل کنید.

 

نمره قبولی آزمون EPT 

آزمون EPT شامل نمره قبولی و مردودی است و داوطلبی که نتواند حدنصاب لازم را به دست آورد، مردود خواهد شد. حداکثر نمره در آزمون EPT نمره 100 است و به سوالات با پاسخ اشتباه نمره منفی تعلق نمی یابد

نوع سهمیه داوطلب نمره قبولی
داوطلبان عادی 50 نمره 
داوطلبان دارای سهمیه شاهد 40 نمره 
داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران 35 نمره 

 

منابع و سوالات آزمون EPT 

آزمون ای پی تی از 100 سوال تشکیل شده است که شامل 4 بخش با بودجه بندی های زیر می باشد. 

واژگان 25 سوال تستی
دستور زبان 40 سوال تستی
خواندن و درک متون 20 سوال تستی
درک مطلب متن با کلمات حذف شده (cloze) 15 سوال تستی.

 

بخوانید: اعلام نتایج آزمون EPT 

 

 

مشاوره ثبت نام EPT 1400

در این مطلب راهنمای کاملی از ثبت نام و زمان برگزاری آزمون EPT ارائه شد. شما داوطلبان عزیز برای دریافت پاسخ سوالات خود و بهره مندی از مشاوره شرکت در این ازمون، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون ای پی تی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ثبت نام آزمون ای پی تی در چه تاریخی انجام می شود

در متن مقاله به زمان ثبت نام و برگزاری دوره های مختلف این آزمون اشاره شده است.

برای ثبت نام آزمون ای پی تی باید به کدام سامانه مراجعه کنیم؟

سامانه ثبت نام آزمون ای پی تی به نشانی english.iau.ac.ir می باشد.

تاریخ برگزاری آزمون EPT چه زمانی است؟

در متن مقاله زمان برگزاری هر یک از دوره ها را اعلام کرده ایم

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام آزمون EPT 1400



:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون EPT 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را در ادامه شرح داده ایم. وزارت آموزش و پرورش برای ورود دانش آموزان به این مدارس در مقطع دهم و دوره دوم متوسطه، آزمونی را با عنوان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم برگزار می‌کند. داوطلبانی که در تاریخ های مشخصی در این آزمون ثبت نام کرده اند، بایستی پیش از حضور در جلسه آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند، چرا داشتن این کارت الزامی است. در ادامه این مطلب به منظور راهنمایی دانش آموزان عزیز و والدین گرامی مطالبی پیرامون نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: دریافت کارت نمونه دولتی

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد دریافت کارت ورود به جلسه خود را دارند، کافی است طبق مراحل زیر پیش رفته و کارت خود را دریافت کنند.

1️⃣ با توجه به استانی بودن ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ در پایه نهم به دهم، داوطلبان بایستی پس از انتشار اطلاعیه استان محل سکونت خود مبنی بر زمان دریافت کارت  آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

 

برا مشاهده سامانه استانی خود برروی لینک سایت آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.

2️⃣ در صفحه ایجاد شده بایستی ” کد ملی داوطلب ” و اطلاعات خواسته شده را وارد کنند تا بتوانند وارد سامانه شوند.

3️⃣ چنانچه در زمان دریافت کارت آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 باشیم، لینک مربوط به دریافت این کارت فعال خواهد بود. بنابراین داوطلبان باید بر روی گزینه ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ” کلیک کرده و  کارت خود را دریافت کنند.

4️⃣ در نهایت داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ بایستی از این کارت خود پرینت تهیه کرده و روز برگزاری آزمون همراه خود داشته باشند.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لینک دریافت کارت چند روز قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتی در سایت های استانی ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 فعال می‌شود و داوطلبان موظف هستند در تاریخ های مقرر به سایت های مربوطه مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.

 

تا کنون زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

در کارت آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 اطلاعاتی همچون زمان و محل برگزاری آزمون، شماره داوطلبی، مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه تحصیل، رشته مورد تقاضا، اولویت انتخاب مدارس و نشانی دقیق حوزه امتحانی درج شده است که همه این اطلاعات برای حضور داوطلب در جلسه آزمون نیاز است.

 

بخوانید: کارت ورود به جلسه نمونه دولتی

 

 

نکات

✅ نکته اول: بهتر است داوطلبان در روزهای ابتدایی مهلت دریافت کارت آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 کارت خود را از سایت های مربوطه دریافت کنند، تا در صورتی که در کارت و اطلاعاتشان مغایرتی وجود داشت، بتوانند نسبت به رفع آن اقدام کنند.

✅ نکته دوم: همراه داشتن کارت آزمون نمونه دولتی از ملزومات شرکت در جلسه آزمون می باشد و چنانچه داوطلبی این کارت را به همراه نداشته باشد و یا اطلاعات مندرج در آن با اطلاعات شخصی داوطلب مغایرت داشته باشد از شرکت وی در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: زمان آزمون نمونه دولتی

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه به آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: دریافت کارت نمونه دولتی



:: برچسب‌ها: دریافت کارت نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در گذشته در مقطع هفتم و دهم انجام می شد. طی سال های اخیر آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به صورت هیئت امنایی اداره می شوند. آزمون نمونه دولتی نهم به دهم همانند سال های گذشته، توسط آموزش و پرورش هر منطقه برگزار می گردد و دانش آموزان واجد الشرایط مجاز هستند پس از دریافت دفترچه راهنمای در این آزمون، به سایت نمونه‌دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401- 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام نمونه دولتی

 

ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در سال های گذشته مدارس نمونه دولتی در مقطع هفتم از طریق آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم که توسط آموزش و پرورش هر منطقه برگزار می شد، دانش آموز جذب می کردند. طی سال های اخیر آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شدده است و برای ورود به این مقطع هیچ آزمون جداگانه ای برگزار نمی شود.

داوطلبان می توانند به صورت حضوری به این مدارس برای نام نویسی مراجعه کنند. برای اطلاع از ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم کلیک کنید.

آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم، همچنان مانند سال های گذشته برگزار می شود. دانش آموزانی که مطابق دفترچه ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 واجد الشرایط هستند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با اینکه ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت استانی و توسط آموزش و پرورش هر استان انجام می شود، اما به صورت هماهنگ کشوری و در یک بازه زمانی صورت می گیرد. داوطلبانی که علاقه مند به نام نویسی در این آزمون هستند باید در بازه های زمانی اعلام شده به سایت آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند. 

 

تاکنون زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است، پیش بینی می شود زمان ثبت نام نمونه‌دولتی نهم به دهم سال جاری یک بازه زمانی ده روزه در اواخر فروردین ماه و یا اوایل اردیبهشت ماه باشد

 

تاکنون اطلاعیه ای از سوی وزارت آموزش و پرورش پیرامون مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدیدی پیرامون آزمون در این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق را اعلام خواهیم کرد.

 

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطور که اشاره کردیم هر داوطلب باید به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کند. در این قسمت از مقاله لیست کاملی از سایت نمونه دولتی نهم به دهم مربوط به تمامی استان ها ارائه کرده ایم.

استان آدرس سامانه استان آدرس سامانه
آذربایجان شرقی namatest.ir سیستان و بلوچستان 78.38.114.105
آذربایجان غربی snj.awaedu.ir فارس sanjesh.farsedu.ir
اردبیل 217.219.153.218 قزوین nemooneh.qazvinedu.ir
اصفهان sanjesh.isfedu.ir قم qom.natije.ir
البرز azmoon.albmedu.ir کردستان 10.249.7.204
ایلام ilam.natije.ir کرمان sanjesh.kermanedu.ir
بوشهر buedu.ir کرمانشاه azmoonkedu.ir
تهران azmoon.tehranedu.ir کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir
شهرستان های تهران sanjesh.teo.ir گلستان nemooneh.goledu.ir
چهارمحال و بختیاری sanjesh.chbedu.ir گیلان sanjesh.giledu.ir
خراسان جنوبی azmoon.skedu.ir لرستان lorestan.natije.ir
خراسان رضوی 10.69.78.13 مازندران 217.219.172.53
خراسان شمالی azmoon.nkhedu.ir مرکزی markazi.natije.ir
خوزستان azmoon.khouzedu.ir هرمزگان 10.187.50.22
زنجان sabtenam.zanjanedu.ir همدان hamedan.natije.ir
سمنان iranschl.ir یزد result.yazdedu.ir

 

نحوه ثبت نام 

ثبت نام آزمون مدارس نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت اینترنتی و در سایت مربوط به هر استان به صورت جداگانه انجام می شود. ممکن است جزئیات نام نویسی در هر سایتی متفاوت باشد اما در نهایت کلیت مشابه می باشد که در ادامه نحوه ثبت نام نمونه دولتی را به صورت گام به گام آورده ایم.

1️⃣ به سایت آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان محل زندگی خود مراجعه کنید. (سایت مربوط به هر استان در جدول بالا آورده شده است.)

2️⃣ هزینه ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 را بپردازید و سپس “ رمز ورود به سامانه ” را دریافت نمایید.

3️⃣ در این مرحله داوطلب باید یک عکس دانش آموز با مشخصات تصویر زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kbرا در سامانه بارگذاری کند.

4️⃣ در نهایت داوطلب بایستی فرم تقاضانامه اینترنتی خود را با اطلاعات خواسته شده، تکمیل نماید و پس از ” ثبت نهایی ” کد رهگیری ثبت نام خود را نیز دریافت کند.

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اشاره کوتاهی کردیم که داوطلبانی مجاز به تکمیل مراحل نام نویسی خود در سایت های استانی نمونه دولتی نهم به دهم می باشند که واجد الشرایط باشند. از مهم ترین شرایط ثبت نام نمونه دولتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ داشتن تابعیت ایرانی 

✅ اشتغال به تحصیل در پایه نهم

✅ دارای حداقل معدل پایه نهم بالای 17 

✅ امکان ثبت نام در هر مدرسه انتخابی برای دانش آموزان عشایری و کوچ نشین

✅ امکان انتخاب سه الویت برای هر متقاضی از میان مدارس نزدیک به محل زندگی

✅ عدم وجود محدودیت در انتخاب مدرسه نمونه دولتی برای علاقه مندان به هنرستان های فنی حرفه ای نمونه دولتی

 

بخوانید: مدارک ثبت نام نمونه دولتی 

 

 

زمان برگزاری آزمون 

دانش آموزان باید پس از تکمیل مراحل ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم، از زمان آزمون نمونه دولتی نیز مطلع شوند و ضمن افزایش سطح آمادگی خود در این تاریخ اعلام شده در جلسه حاضر شوند.

لازم است اشاره کنیم چند روز قبل از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ، کارت ورود به جلسه نمونه دولتی منتشر می گردد که متقاضیان جهت دریافت آن بایستی به  سامانه همگام به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir مراجعه کنند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نمونه‌دولتی برای ورود به جلسه امتحان الزامی است.

 

اعلام نتایج آزمون 

نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 پس از گذشت یک بازه زمانی چهار تا شش هفته از طریق سایت های ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی منتشر می گردد. متقاضیانی که در جلسه آزمون حضور داشته اند، می توانند در تاریخ های اعلام شده نسبت به دریافت نتایج آزمون خود اقدام نمایند.

وزارت آموزش و پرورش، تاکنون پیرامون تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است، به محض دریافت اخبار جدید در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

بخوانید: منابع آزمون نمونه دولتی 

 

 

مشاوره ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

منابع آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم از کتاب های درسی دانش آموزان می باشد. هر داوطلب باید با اطلاع از منابع امتحانی این آزمون، سعی کند با برنامه ریزی تا تاریخ برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم، میزان آمادگی خود را افزایش دهد. برای شرکت در آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم، لازم است متقاضیان به برخی نکات مهم توجه داشته باشند:



:: برچسب‌ها: ثبت نام نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 536

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.  به دلیل ادغام کنکور سراسری ورود به دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و کنکور ورود به دانشگاه آزاد، سازمان سنجش اقدام به برگزاری یک آزمون یکپارچه می کند. متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد می توانند در تاریخ های اعلام شده، نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. در ادامه این مطلب به مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 اشاره کرده ایم.

منبع: مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

 

مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

مطابق آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور که از طریق سایت ” sanjesh.org ” منتشر شده است، متقاضیان می توانند در دهه دوم بهمن ماه سال 1400 نسبت به نام نویسی در کنکور دانشگاه آزاد 1401 که به صورت مشترک با کنکور دانشگاه های سراسری انجام می شود، اقدام نمایند.

 

زمان ثبت نام کنکور 1401 از روز یکشنبه 10 بهمن ماه لغایت روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400 می باشد.

 

لازم است متقاضیان در نظر داشته باشند که لینک ثبت نام کنکور سراسری 1401 (مختص دانشگاه های سراسری و آزاد) فقط در تاریخ های اعلام شده در سایت سازمان سنجش فعال می شود و خارج از این بازه زمانی امکان نام نویسی برای متقاضیان وجود ندارد.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 با داوطلبانی مواجه هستیم که یا از زمان ثبت نام اطلاع نداشتند و یا مدارک آن ها جهت نام نویسی کامل نبوده است، به همین دلیل نتوانسته اند در تاریخ های اعلام شده، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

سازمان سنجش آموزش کشور برای این دسته از داوطلبان زمان دیگری را بلافاصله پس از اتمام تاریخ ثبت نام و به مدت دو تا سه روز در نظر می گیرد. تاکنون سازمان سنجش پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود این فرآیند بلافاصله پس از اتمام ثبت نام در یک بازه زمانی دو تا سه روزه انجام گردد.

لازم به ذکر است علاوه بر تمدید تاریخ ثبت نام کنکور 1401 احتمالا سازمان سنجش طبق رویه سال گذشته یک بازه زمانی دیگر را نیز به عنوان مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1401 در اسفند ماه برای متقاضیان در نظر بگیرید. 

 

مشاوره ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۱

نکته ای که پیرامون کنکور دانشگاه آزاد وجود دارد این است که، طی سال های اخیر تقریبا بیش از 90 درصد از رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور دانشجو جذب می کنند.

هدف از برگزاری کنکور سراسری به صورت یکپارچه برای تمامی دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد این است که برخی از رشته ها شامل رشته های گروه پزشکی و همینطور برخی رشته های پرطرفدار در زیرگروه های آزمایشی دیگر به صورت با آزمون در دانشگاه آزاد ارائه می گردد.

بنابراین اگر قصد ورود به دانشگاه آزاد را دارید، توصیه مشاوران دانتل این است که ابتدا بررسی کنید که آیا رشته مورد نظر شما به صورت بدون کنکور ارائه می گردد یا خیر. در صورتی که قصد ورود به رشته های با آزمون را داشتید در این آزمون نام نویسی و شرکت کنید. 

در صورتی که هر گونه سوال پیرامون ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401 چه زمانی می باشد؟

ثبت نام کنکور سراسری 1401 از روز یکشنبه 10 بهمن ماه لغایت روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400 می باشد.

آیا ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 به صورت همزمان با دانشگاه های سراسری انجام می شود؟

بله، طی سال های اخیر برای ورود به دوره های مختلف در دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، یک آزمون یکپارچه توسط سازمان سنجش برگزار می گردد.

متقاضیان رشته های با آزمون در دانشگاه آزاد، در مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

تمامی مراحل ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sangesh.org ” انجام می گیرد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد



:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را می توانید در ادامه دانلود کنید. مدارس نمونه دولتی از مدارس خوب کشور می‌باشند که چنین بستری را برای دانش آموزان فراهم می‌کنند، چرا که از امکانات آموزشی خوبی برخوردار بوده و این امکانات را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد. بنابراین می‌تواند گزینه خوبی برای این دسته از دانش آموزان باشد. اما لازمه ورود به مدارس تنها انگیزه نیست و داوطلبان بایستی در ابتدا دفترچه‌ی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 را دریافت کرده و چنانچه واجد شرایط بودند در آزمون ورودی این مدارس شرکت کنند و موفق به کسب قبولی شوند. در راستای همین توضیحات در ادامه توضیحاتی پیرامون دانلود و دریافت این دفترچه ارائه کرده ایم.

منبع: دفترچه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

برای آزمون نمونه دولتی دفترچه‌ای برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ منتشر می‌گردد که داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از تمامی موارد مربوط به آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم به این دفترچه‌ی مراجعه نمایند.

از آنجایی که ثبت نام به صورت استانی انجام می‌شود و داوطلبان بایستی برای ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 به سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم  استان محل سکونت خود مراجعه کنند، دفترچه‌ی ثبت نام این آزمون نیز به صورت استانی و از سایت مربوط به هر استان قابل دریافت است. بنابراین هر یک از داوطلبان بایستی به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان خود، مراجعه کنند و ضمن دریافت دفترچه مربوطه و مطالعه آن، نسبت به ثبت نام خود را اقدام کنند.

 

دفترچه ثبت نام این آزمون نیز به صورت استانی و از سایت مربوط به هر استان قابل دریافت است و هر یک از داوطلبان باید برای دانلود دفترچه‌ی به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان خود، مراجعه کنند.

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

هرسال دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام در سایت‌های استانی منتشر می‌شود. در سال گذشته که ثبت نام آزمون نمونه دولتی در فروردین ماه انجام شد، لینک دانلود و دریافت دفترچه راهنما نیز همزمان در سایت‌های مربوطه فعال گردید.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم از سوی هیچ سایتی اعلام نشده است. امسال نیز پیش بینی می‌شود در فروردین ماه لینک مربوط به دانلود این دفترچه‌ی فعال گردد و داوطلبان بتوانند این دفترجه ها را دریافت کنند اما به محض دریافت اخبار جدید، مطالب این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

 

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

 

مندرجات دفترچه ثبت نام

تاکید ما در این مقاله بر اهمیت مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ بوده است. دفترچه ای که شامل اطلاعاتی می‌باشد که ممکن است داوطلبان در زمان نام نویسی و ثبت نام در این آزمون به آنها نیاز داشته باشند.

در این قسمت از مقاله سعی کرده ایم به مهمترین مواردی که در دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به آن پرداخته می‌شود، به صورت موردی اشاره کنیم. این جزئیات به شرح موارد زیر می‌باشد. 

✅ زمان ثبت نام آزمون

✅ نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه‌دولتی نهم به دهم

✅ هزینه ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم

✅ زمان برگزاری آزمون ورودی این مدارس

✅ منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 

✅ شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 

 

مشاوره نام نویسی مدارس نمونه 

در سالهای گذشته تمامی دانش آموزان برای ورود به مدارس نمونه‌دولتی فقط می‌توانستند از طریق شرکت در آزمون ورودی این مدارس که فقط در دو مقطع هفتم و دهم برگزار می‌گردید شرکت کنند.

آزمون‌هایی که با عناوین آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم برای ورود به دوره اول متوسطه و آزمون نمونه‌دولتی برای ورود به مقطع دهم برای ورود به دوره دوم متوسطه برگزار می‌گردید. اما در سال اخیر این آزمون فقط برای ورود به مقطع دهم برگزار می‌شود.

علاقه مندان بایستی در زمان‌های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش به سایت ثبت نام مراجعه کنند و ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم سال تحصیلی 1401 – 1402 را دریافت کنند و به دقت مندرجات آن را مطالعه نمایند.

دانش آموزانی که طبق دفترچه‌ی واجد شرایط ثبت نام هستند، می‌توانند از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه‌دولتی استان محل سکونت خود، جهت ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: دفترچه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم



:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می شود. دانشگاه آزاد از دانشگاه های پرطرفدار کشور می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. این دانشگاه هر ساله در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی اول و دوم به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مختلف دانشجو جذب می کند. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد تقریبا در تمامی رشته ها، به جز رشته های گروه پزشکی انجام می شود. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران

 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۰

متقاضیان می توانند برای ورود به چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همینطور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی خود انتخاب رشته کرده و وارد دانشگاه آزاد شوند. در پذیرش دانشجو در هر مقطع و هر نیمسال تحصیلی، داوطلبی که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشد، دارای الویت پذیرش می باشد. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور اطلاع رسانی جزئیات ثبت نام به متقاضیان، به طور همزمان با شروع ثبت نام، برای هر مقطع دفترچه ای را به عنوان دفترچه راهنما به صورت مجزا منتشر می کند.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد تهران هستند، می توانند با مطالعه دفترچه های منتشر شده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع شوند و سپس اگر رشته مورد علاقه آن ها در دانشگاه مورد نظرشان ارائه شده بود؛ نسبت بهثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران 1400 اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

زمان ثبت نام سوابق تحصیلی آزاد تهران ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران، در دو بازه زمانی مجرا برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. البته متقاضیان بایستی در نظر داشته باشند که ثبت نام اینترنتی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه تهران به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org انجام می گردد. 

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام
نیمسال اول 14 مرداد تا 15 شهریور 1400
نیمسال دوم اعلام نشده است

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده نسبت به ثبت نام در یکی از دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه اقدام کنند. مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال تحصیلی اول برای دو مقطع مقطع کارشناسی پیوسته و مقطع کاردانی ناپیوسته تاریخ 14 مرداد 1400 لغایت 30 مرداد 1400 می باشد که تا 15 شهریور 1400 نیز تمدید شده است.

مهلت ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته در نیمسال تحصیلی اول، تاریخ 9 تیر ماه1400 لغایت 22 تیر ماه 1400 و همینطور مهلت ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته نیز 26 تیر ماه 1400 لغایت 8 مرداد1400 می باشد که این دو بازه زمانی نیزتا 15 شهریور 1400 تمدید شده است. 

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیلی دوم اعلام نکرده است، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. 

 

بخوانید: مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد

اگر قصد دارید بدانید در هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، کدام رشته ها در کدام یک از دانشگاه های تهران منتشر شده است و درچه رشته هایی می توانید در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته نام نویسی و انتخاب رشته کنید، بایستی که دفترچه های منتشر شده برای مقطع را دریافت و مطالعه کنید.

در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را قرار داده ایم که می توانید در میان دانشگاه های مختلف، لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد تهران را پیدا کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی مهر ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی پیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کاردانی ناپیوسته ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد کارشناسی پیوسته 1400 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی بهمن ماه

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه 1400
دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته بهمن ماه 1400

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۰

مطابق دفترچه راهنما، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران با برخی شرایط عمومی و اختصاصی انجام می شود. شرایط عمومی برای وورد به تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است، اما شرایط اختصاصی هر مقطع متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله به شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره کرده ایم.

 

شرایط عمومی

❌ معتقد بودن به دین اسلام و یا یکی از ادیان تایید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم خصومت و یا عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

❌ نداشتن فساد اخلاقی

❌ پذیرفتن قوانین دانشگاه آزاد

❌ عدم سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

❌ داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

❌ ممنوعیت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در پذیرش بدون کنکور

❌ پرداخت شهریه ثابت و متغیر دانشگاه آزاد 

 

بخوانید: مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

شرایط اختصاصی 

✅ کاردانی پیوسته : ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش (داوطلبان با مدرک دیپلم نظری که رشته ای غیر متجانس با مدرک تحصیلی خود انتخاب کرده اند، باید حداکثر 12 واحد جبرانی بگذرانند)

✅ کاردانی ناپیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم چهار ساله

✅ کارشناسی ناپیوسته: ارائه مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته با معدل بالای 12 (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته هستند، باید 20 واحد جبرانی بگذرانند) 

✅ کارشناسی پیوسته: ارائه مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم چهار ساله 

 

مشاوره ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۰

در زمان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران، هر داوطلب مجاز است به صورت آزادانه از میان رشته هایی که ارائه شده است، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ادامه تحصیل دهد. بنابراین داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور و یر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه آزاد می شوند، مجاز به نقل و انتقال و مهمانی در رشته های بدون کنکور نیستند.

به همین دلیل توصیه می شود اگر قصد شرکت در رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های آزاد، از جمله دانشگاه آزاد تهران را دارید به خوبی دفترچه انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بررسی کنید و در انتخاب رشته نیز دقت نمایید. برای اطلاع از هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

لازم است داوطلبان در نظر داشته باشند که تمامی رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. بنابراین اگر رشته مورد نظر شما در دانشگاه آزاد تهران ارائه نشده بود، می توانید دیگر دانشگاه های آزاد درج شده در دفترچه را بررسی نمایید. 

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران سوالی دارید می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و همینطور ضمن دریافت راهنمایی های لازم، ثبت نام خود را به مشاوران برتر این مجموعه بسپارید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1400 به چه صورت است؟

نحوه ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت همزمان با دیگر دانشگاه های آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ، از چه طریقی می توانند از رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها مطلع شوند؟

رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد در قالب یک دفترچه به صورت مجزا برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه منتشر می گردد.

آیا ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران 1400 برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

بله، ثبت نام رشته های سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران ۱۴۰۰ مطابق سال های گذشته برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران



:: برچسب‌ها: ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را ادامه برای دانلود قرار داده ایم. آزمون تیزهوشان نهم به دهم هرسال توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به منظور جذب دانش آموزان نمونه و مستعد جهت تحصیل در مدارس برتر کشور یعنی تیزهوشان، برگزار می‌شود. دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این آزمون، باید واجد شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم باشند. به همین منظور لازم است در زمان اعلام شده از سایت سازمان ملی پرورش استعداد درخشان نسبت به دریافت دفترچه نامبرده اقدام کنند. این مطلب در خصوص دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 تهیه شده است تا به سوالات شما عزیزان پاسخ داده شود.

منبع: دفترچه تیزهوشان نهم به دهم

 

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمام دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند بایستی شروع مراحل ثبت نام را با دانلود دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم آغاز کنند. سپس چنانچه تمامی مندرجات دفترچه را به طور کامل مطالعه کردند و مطابق دفترچه واجد شرایط شرکت در آزمون بودند، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

 

بخوانید: ثبت نام تیزهوشان

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

درحال حاضر در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم 1401 – 1402 قرار نداریم، به همین دلیل لینک مربوط به دفترچه تیزهوشان نهم به دهم هنوز فعال نگردیده است. پس از فعال شدن لینک مربوط به آن در درگاه ورودی آزمون های وزارت بهداشت و یا در سامانه همگام، برای تسهیل روند دریافت این دفترچه، لینک دریافت آن در این قسمت قرار داده خواهد شد. 

 

دانلود دفترچه‌ی ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام

لینک دریافت دفترچه‌ی راهنما همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 فعال می‌شود. داوطلبان فرصت چند روزه ای برای دریافت دفترچه و سپس ثبت نام در این آزمون خواهند داشت.

 

تاکنون زمان انتشار دفترچه ثبت نام تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

در سالهای گذشته‌ زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ، مقطع نهم به دهم اواسط فروردین ماه از طریق درگاه ورودی آزمونهای وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنی ” azmoon.medu.ir ” انجام شد که در این تاریخ لینک دریافت و دانلود دفترچه‌ی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مقطع نهم به دهم نیز فعال گردید. پیش بینی می‌شود برای سال آینده نیز دفترچه‌ی در همین بازه زمانی منتشر گردد.

 

لازم است اشاره کنیم که دریافت دفترچه دهم 1401 – 1402 از طریق سامانه همگام مدارس  ” hamgam.medu.ir ” نیز امکان پذیر است.

 

 

مشاوره آزمون تیزهوشان 

در دفترچه تیزهوشان نهم به دهم اطلاعات مفیدی برای داوطلبان ارائه شده است تا بتوانند یک دید کلی از این آزمون بدست آورند. اطلاعاتی که در این دفترچه‌ی ارائه شده شامل مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم، مراحل ثبت نام، شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان دهم، شرایط پذیرش داوطلب در مدارس تیزهوشان متوسطه دوم، منابع دروس امتحانی، تعداد سوالات و ضرایب درس‌های مختلف در آزمون، زمان توزیع کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری آزمون، زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون و شرایط و راهنمای نقل و انتقال اسامی پذیرفته شدگان می‌باشد. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: مدارک ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم  

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: دفترچه تیزهوشان نهم به دهم



:: برچسب‌ها: دفترچه تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط سازمان ملی استعداد درخشان مشخص و تعیین می شود.  از جمله مدارسی که از سوی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف مورد استقبال قرار گرفته است، مدارس تیزهوشان است. لازمه ورود به مدارس تیزهوشان شرکت در آزمون ورودی این مدارس است؛ که آن نیز مستلزم پرداخت هزینه می‌باشد. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می‌پردازیم. 

منبع: هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که اقدام به ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم می‌کنند بایستی جهت تکمیل فرآیند ثبت نامشان، مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 نیز پرداخت نمایند؛ تا ضمن قطعی نمودن ثبت نامشان، مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه نیز باشند.

در سال گذشته هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم مبلغ 30,000 تومان بوده است که در روند ثبت نام، داوطلبان بایستی پرداخت می‌کردند. در سال جاری با توجه به اینکه هنوز مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ فرا نرسیده است، مبلغ و هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان مشخص نیست.

سال ثبت نام آزمون تیزهوشان هزینه ثبت نام
آزمون تیزهوشان 1400  30 هزار تومان
آزمون تیزهوشان 1401 اعلام نشده است.

داوطلبانی که در آزمون مقطع نهم به دهم مدارس تیزهوشان ثبت نام می‌کنند، بایستی برای شرکت در جلسه، در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون تیزهوشان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. در روز برگزاری آزمون به همراه خود داشته باشند،

چنانچه داوطلبی هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را پرداخت نکند، برای او کارت ورود جلسه صادر نخواهد شد و در نتیجه حق شرکت در جلسه آزمون را نخواهد داشت.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 | راهنما مراحل

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که تصمیم بر ثبت نام را دارند، کافی است طبق مراحل زیر پیش رفته و مبلغ ثبت نام این آزمون را بپردازند.

1️⃣ ثبت نام و پرداخت هزینه مربوط به آن از طریق درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir قابل انجام است، بنابراین داوطلبان بایستی به این سایت مراجعه نمایند.

2️⃣ با ورود به سایت نامبرده داوطلبان بایستی بر روی گزینه ” سمپاد پایه دهم ” کلیک نمایند.

3️⃣ در این مرحله بایستی در قسمت راست صفحه ” کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” دانش آموز وارد شود.

4️⃣ در صفحه جدید کادری پیش روی داوطلبان است که بایستی نقش خود را به عنوان ” دانش آموز ” و سازمان خود را با عنوان “ نام مدرسه ” وارد نمایند.

5️⃣ پس از پشت سر گذاشتن مراحل قبلی، دانش آموز به پرتال شخصی خود دسترسی پیدا میکند که باید وارد قسمت ” پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401″ شده و مبلغ مورد نظر را پرداخت نماید.

6️⃣ چنانچه پرداخت هزینه با موفقیت انجام شود، سیستم یک کد رهگیری ثبت نام به شما خواهد داد، که بایستی این کد رهگیری را تا پایان آزمون تیزهوشان دهم نزد خود نگه دارید.

 

پس از فعال شدن لینک پرداخت راهنمای تصویری به این مطالب اضافه خواهد شد.

 

 

مشاوره ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که مدارس تیزهوشان به دلیل شرایط خاص و امکانات فوق العاده که دراختیار داوطلبان قرار می‌دهد، دارای آزمون ورودی بوده و در واقع کسانی مجاز به ثبت نام در این مدارس هستند که بتوانند در آزمون ورودی حدنصاب نمره لازم را بدست آورند.

مدارس تیزهوشان در دو مقطع هفتم و دهم آزمون برگزار می‌نماید؛ در واقع آزمون اصلی این مدارس در مقطع دهم و با عنوان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 برگزار می‌گردد. لازمه شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم ثبت نام به موقع در تاریخ های اعلام شده، در این آزمون می‌باشد که داوطلبان برای قطعی کردن ثبت نام خود بایستی مبلغ تعیین شده مربوط به این آزمون را نیز پرداخت کنند. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

ویرایش ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه قدر است؟

تاکنون میزان هزینه ثبت نام برای 1401 – 1402 مشخص نگردیده است.

چنانچه داوطلبی هزینه را پرداخت نکند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

چنانچه داوطلبی هزینه را پرداخت نکند، برای او کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد و در نهایت مجاز به شرکت در جلسه آزمون نخواهد بود.

داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای پرداخت هزینه بایستی به چه سایتی مراجعه کنند؟

پرداخت هزینه ثبت نام ازطریق درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” قابل پرداخت می‌باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم



:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه تاریخی می باشد؟ مدارس نمونه دولتی، جزو مدارس برتر سطح کشور هستند و امکانات آموزشی و معلمان با تجربه تر و دارای سطح علمی بالاتری در این مدارس فعالیت می‌کنند. به همین دلیل سعی بر این است که دانش آموزانی پذیرش شوند که از وضعیت درسی مناسبی برخودار هستند. پایه ترین مقطع تحصیلی در مدارس نمونه‌دولتی، پایه هفتم است و دانش آموزان پایه ششم برای ورود به این مدارس باید در مهلت تعیین شده ثبت نام خود را انجام دهند. در ادامه توضیحات جامعی در خصوص زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1401 – 1402 ارائه خواهیم داد.

منبع: زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

 

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم، پذیرش دانش آموزان در این پایه تحصیلی به چه صورت خواهد بود؟ در سال های اخیر مدیریت هیات امنایی اجرا میشود و مدارس نمونه‌دولتی دوره اول متوسطه به این صورت مدیریت می شود و پذیرش دانش آموز بدون برگزاری آزمون و تنها براساس احراز شرایط لازم و سوابق تحصیلی دانش آموز انجام می‌گیرد.

ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ، از اوایل مردادماه آغاز و تا مهلت تکمیل شدن ظرفیت، حداکثر تا اواخر مردادماه ادامه خواهد داشت. البته ممکن است ظرفیت مدرسه تکمیل نشود و نام نویسی تا اواسط شهریورماه نیز ادامه یابد. جزئیات بیشتر در خصوص زمان ثبت نام را از طریق مدرسه مورد تقاضا جویا شوید.

 

حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تا پیش از سال 97، تنها ملاک پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس نمونه‌دولتی آزمون ورودی و نمره اکتسابی داوطلبان در این آزمون بود. به عبارتی دیگر، دانش آموزان پایه ششم که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی بودند باید در آزمون شرکت می‌کردند و در صورت کسب نمره لازم، پذیرش می‌شدند.

اما از سال 97 تاکنون هیچ آزمونی برای پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس نمونه‌دولتی برگزار نشده است و طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور هدف از حذف این آزمون، کاهش فضای رقابتی و کمتر کردن استرس دانش آموزان است.

با توجه به اینکه بیشتر دانش آموزان پایه ششم، همزمان با ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز شرکت می‌کنند، یکی از این دو آزمون یعنی آزمون مدارس نمونه‌دولتی حذف شده است تا از این طریق کمی از استرس دانش آموزان در این سن کاسته شود. البته حذف آزمون نمونه دولتی به معنای عدم پذیرش دانش آموز در پایه هفتم این مدارس نیست ، بلکه تنها شیوه پذیرش دانش آموز تغییر یافته است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

نحوه ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزانی که واجد شرایط لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی هستند، باید در زمان تعیین شده به مدرسه مدنظر خود مراجعه و مدارک لازم را جهت ثبت نام ارائه دهند. مدرسه مورد تقاضا باید در محدوده محل سکونت دانش آموز باشد. یکی از شرایط لازم برای ثبت نام نیز همین است یعنی مدرسه ای که انتخاب می‌کنید، باید در منطقه سکونت شما باشد.

حضور دانش آموز به همراه یکی از اولیا در زمان ثبت نام الزامی است و مدارکی که لازم است برای ثبت نام ارائه شوند نیز شامل موارد زیر هستند :

  • کارنامه پایه تحصیلی ششم
  • پرونده تحصیلی دوره ابتدایی
  • شناسنامه دانش آموز به همراه کپی از آن
  • شناسنامه و کارت ملی والدین دانش آموز به همراه کپی از آنها
  • 6 قطعه عکس 4*3

 

مشاوره ثبت نام نموننه دولتی

پس از اینکه دانش آموز در مدرسه پیش ثبت نام انجام داد، شرایط و سوابق تحصیلی او توسط مدرسه بررسی خواهد شد. چنانچه از شرایط لازم برخوردار باشید، پذیرش می‌شوید. لازم به ذکر است که دانش آموزان با معدل بالاتر قطعا شانس پذیرش بیشتری دارند.

برای اطلاع از بهترین مدازس نمونه دولتی و شرایط پذیرش در این مدارس می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید تا فرزندان خود را با توجه به شرایطشان ثبت نام آن ها در مدارس نمونه دولتی ومدارس دیگر بررسی شود و راهنمایی های لازم انجام گیرد.

 

بخوانید: دفترچه ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نام نویسی نمونه‌دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی یزد

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی یزد در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت دانشگاه علمی کاربردی منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام علمی کاربردی

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی یزد در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی یزد ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه دانشگاه علمی کاربردی

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی یزد ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط دانشگاه علمی کاربردی و نحوه ثبت نام علمی کاربردی و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی یزد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج علمی کاربردی

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی یزد شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی یزد



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر استان می باشد.  آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر ساله توسط اداره آموزش و پرورش هر استان برای جذب دانش آموزان با استعداد و با انگیزه انجام می گردد. ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در تمامی استان ها در یک تاریخ مشخصی انجام می شود اما هر دانش آموز و متقاضی نام نویسی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، باید به سایت استان محل زندگی خود مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهد. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اگر تصمیم بر ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 را دارید، ابتدا از طریق سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود ” دفترچه راهنما ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 ” را دریافت کنید و تمامی مندرجات آن را مطالعه نمایید.

چنانچه مطابق دفترچه نامبرده دارای تمامی شرایط لازم برای شرکت در این آزمون بودید، می توانید با طی کردن مراحل نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم که در ادامه به آن اشاره کرده ایم، نام نویسی اینترنتی خود را انجام دهید. از آنجایی که ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت مجزا و استانی انجام می گردد، روند ثبت نام ممکن است در تمامی سایت ها با تفاوت هایی همراه باشد، اما مراحل کلی با یکدیگر مشابه است.

 

ورود به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان سکونت خود

همانطور که اشاره کردیم ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی و از طریق سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم یه دهم هر استان به صورت مجزا انجام می شود. بنابراین لازم است هر داوطلب از سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود مطلع شده و به آن مراجعه کند. 

 



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 298

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

سهمیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ در دفترچه راهنما ثبت نام کنکور سراسری درج گردیده است. به منظور رعایت عدالت میان تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری نام نویسی و شرکت می کنند، سازمان سنجش آموزش کشور سهمیه های مختلف را در این آزمون اعمال می کند. سهمیه‌های اعمالی در کنکور سراسری شامل سهمیه آزاد و یا مناطق (منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه)، سهمیه ایثارگران (ایثارگران25 درصد ظرفیت و ایثارگران 5 درصد ظرفیت)، سهمیه خانواده شهدا، سهمیه رزمندگان و … می باشد. هر داوطبی برای استفاده از سهمیه های نامبرده، باید دارای شرایط لازم باشد.  در ادامه این مطلب به سهمیه کنکور سراسری 1401 اشاره کرده ایم.

منبع: سهمیه کنکور سراسری 

 

سهمیه کنکور سراسری ۱۴۰۱

مطابق دفترچه راهنما ثبت نام کنکور سراسری برای تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و همینطور دانشگاه آزاد متقاضیان با توجه به شرایطی که دارند، می توانند از سهمیه های مختلفی در این آزمون استفاده کنند.

اعمال سهمیه‌ها در نتایج کنکور سراسری به این دلیل انجام می شود که داوطلبان با شرایط مختلف به صورت عادلانه در این رقابت سنجیده شوند.  از مهم ترین سهمیه‌های اعمالی در کنکور سراسری می توان به سهمیه مناطق ( سهمیه منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه)، سهمیه 25 درصدی ایثارگران، سهمیه 5 درصدی ایثارگران، خانواده شهدا، سهمیه رزمندگان و سهمیه بهیاران اشاره کرد.

بیشترداوطلبانی که در کنکور سراسری نام نویسی و شرکت می کنند، دارای سهمیه مناطق هستند و این سهمیه در واقع عام ترین سهمیه کنکور سراسری محسوب می گردد؛ اما دیگر سهمیه‌ها شامل سهمیه های ایثارگران، خانواده شهدا، بهیاری و رزمندگان از سهمیه های خاص کنکور سراسری هستند.

نحوه اعمال سهمیه‌های خاص کنکور سراسری بدین صورت است که مستقیما بر روی تراز داوطلب تاثیری ندارد، اما داوطلبانی که دارای این سهمیه‌ها هستند، به صورت مجزا از دیگر داوطلبان و در یک گروه جداگانه قرار می گیرند و بر این اساس سنجیده می شوند.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام کنکور

 

 

مشمولان سهمیه در کنکور سراسری ۱۴۰۱

مطابق دفترچه راهنما ثبت نام کنکور سراسری که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد، داوطلبان زمانی مشمول استفاده از یک سهمیه می باشند که دارای شرایط تعیین شده برای آن سهمیه باشند. در ادامه این مطلب به مشمولان هر کدام از سهمیه‌های موثر در کنکور سراسری و نحوه گزینش آن ها اشاره کرده ایم.

 

​​سهمیه مناطق

اصلی ترین سهمیه‌ای که در کنکور سراسری اعمال می شود، سهمیه مناطق است. تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری نام نویسی می کنند، مشمول استفاده از سهمیه مناطق هستند. سهمیه مناطق خود شامل سه سهمیه منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه می باشد.

تمامی استان ها و البته شهرستان های کشور بر اساس میزان دسترسی به امکانات آموزشی و رفاه دانش آموزان در یکی از سه سهمیه منطقه یک، دو و سه قرار می گیرند. اینکه یک دانش آموز در کدام یک از این دسته بندی ها قرار بگیرد، بستگی به این موضوع دارد که مدرک تحصیلی سه سال آخر دبیرستان خود را در کدام منطقه اخذ کرده باشد.

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت 

یکی از سهمهه های خاص کنکور سراسری، سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت می باشد. 25 درصد از ظرفیت تمامی رشته ها در تمامی دانشگاه های اعم از دولتی و غیر دولتی به دانش آموزانی که دارای ظرفیت 25 درصدی هستند، تعلق می گیرد.

نحوه پذیرش دسته ای از داوطلبان که دارای سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت می باشند، به این صورت است که باید موفق به کسب حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد شوند. مطابق دفترچه راهنما ثبت نام کنکور سراسری داوطلبانی که دارای یکی از شرایط زیر هستند، جزو داوطلبان با سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت می باشند:

  • همسر و فرزندان شهدا
  • همسر و فرزندان مفقودالاثر
  • آزادگان و همسر و فرزندان آنان
  • جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

نوع دیگر سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری، سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت می باشد. این سهمیه بعد از سهمیه مناطق جزو سهمیه های پرمتقاضی است. در این سهمیه نیز 5 درصد از ظرفیت تمامی رشته ها در دانشگاه های مختلف به داوطلبانی که دارای این سهمیه هستند، تعلق می گیرد.  نحوه گزینش داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت هستند بدین صورت است که باید موفق به کسب حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد شوند.

مطابق دفترچه ثبت نام کنکور سراسری، داوطلبانی که دارای یکی از شرایط  زیر هستند، جزو داوطلبان با سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت می باشند :

  • جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن
  • همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه

 

توجه

طبق آنچه که در دفترچه راهنما ثبت نام کنکور سراسری 1401 درج گردیده است، در صورتی که تعداد مشمولان سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت از تعداد ظرفیت های مختص این دسته از داوطلبان کم تر باشد، ظرفیت های خالی به دانش آموزان با ظرفیت ایثارگران 5 درصد ظرفیت اختصاص داده می شود.

در صورتی که ظرفیت های در نظر گرفته شده برای مشمولان سهمیه‌های ایثارگران 25 درصد ظرفیت و 5 درصد ظرفیت نیز تکمیل نگردد، ظرفیت های خالی به دانش آموزانی که دارای سهمیه مناطق و به عبارتی سهمیه آزاد هستند تعلق خواهد گرفت.

 

سهمیه رزمندگان

دسته ای از داوطلبان کنکور سراسری که دارای یکی از شرایط زیر هستند، در صورتی که موفق به کسب حداقل 75 درصد نمره آخرین فرد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد شوند، می توانند با سهمیه رزمندگان در این رقابت نفس گیر سنجیده شوند.

  • رزمندگان بسیجی، جهادگران جهاد كشاورزی و رزمندگان ستاد كل نیروهای مسلح با حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های دفاع مقدس از سال 1359 تا 1367 بطور متوالی یا متناوب 
  • دسته ای از داوطلبان که  در زمان جنگ به صورت سرباز یا نیروی کادری (پایور) در جبهه بودند، اگر سه چهارم مدت حضور آن ها در جبهه بیش از 6 ماه باشد، می توانند از سهمیه رزمندگان استفاده کنند.

 

سهمیه خانواده شهدا

دسته ای داوطلبان که دارای یکی از شرایط زیر باشند، می توانند از سهمیه خانواده شهدا استفاده کنند:

  •  پدرشهید
  • مادرشهید
  • خواهرشهید
  • برادر شهید

دانش آموزان با سهمیه خانواده شهدا، می توانند در فرم تقاضانامه اینترنتی سهمیه خود را مشخص کنند. ظرفیت در نظر گرفته شده برای دانش آموزانی که مشمول سهمیه شهدا هستند مطابق جمعیت خانواده شهدا نسبت به جمعیت کل شرکت کنندگان در نظر گرفته می شود.

 

سهمیه بهیاران

دسته ای از داوطلبان که جزو بهیاران هستند، می توانند از سال 1400 به مدت پنج سال برای وورد به کد رشته محل های ارائه شده در دوره روزانه رشته پرستاری از این سهمیه استفاده کنند.  5 درصد از ظرفیت رشته های پرستاری در دوره روزانه دانشگاه های دولتی به مشمولان سهمیه بهیاری تعلق می گیرد. در صورتی که داوطلب موفق به کسب حد نصاب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد شود، می تواند با سهمیه بهیاری در کد رشته محل مورد نظر پذیرفته شود.

دسته ای از داوطلبان که واجد الشرایط استفاده از سهمیه بهیاری هستند، می توانند نسبت به تکیمل بند 26 و بند 31 فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام کنکور سراسری 1401 اقدام نمایند.

 

​سهمیه مناطق سیل زده

سهمیه مناطق سیل زده، همانند سهمیه مناطق زلزله زده در کنکور سراسری محاسبه می شود. پنج درصد از ظرفیت رشته های ارائه شده در دانشگاه های مختلف به دانش آموزان با سهمیه مناطق سیل زده اختصاص دارد. این سهمیه فقط برای پذیرش در دانشگاه هایی اعمال می شود که در استان های آسیب دیده از سیل قرار دارند. در صورتی که رشته مورد تقاضا در استان آسیب دیده وجود نداشته باشد، از ظرفیت استان های هم جوار به این سهمیه اختصاص داده می شود. 

داوطلبی که جزو مشمولین سهمیه مناطق سیل زده قرار دارد، باید برای قبولی در رشته هاى پزشكى، داروسازى و دندانپزشكى موفق به کسب 85 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده و در دیگر رشته ها موفق به کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین فرد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد شود.

 

اصلاحیه سهمیه کنکور سراسری ۱۴۰۱

طبق توضیحاتی که ارائه کردیم سهمیه های کنکور سراسری، در واقع امتیازی است که سازمان سنجش برای داوطلبان با شرایط مختلف در نظر می گیرد تا به عبارتی نوعی عدالت میان آن ها اجرا شود. اعمال سهمیه های مختلف سبب می شود که داوطلبان با توجه به رتبه قبولی که کسب کرده اند، در کد رشته محل های بهتری پذیرفته شوند.

همین موضوع سبب شده است که داوطلبان با سهمیه آزاد اعتزاضاتی را داشته باشند بدین مضمون که همه دانش آموزان در یک سهمیه در نظر گرفته شوند و حتی اگر سهمیه ای به داوطلبی اختصاص داده می شود، در دانشگاه ها به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش گردند.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دلیل اینکه اعتدال میان تمامی دانش آموزان برقرار شود و حق داوطلبانی که دارای سهمیه آزاد و یا به عبارتی سهمیه مناطق هستند، ضایع نشود؛ اقدام به  تقدیم لایحه تغییرات، اصلاحات و حذفیات سهمیه کنکور سراسری به دولت کرده است.

طبق لایحه تنظیم شده، باید ظرفیت تمامی رشته ها در دانشگاه های مختلف بر اساس نمره ای که داوطلب کسب می کند تقسیم شود و نباید بخشی از آن به یک دانش آموز با سهمیه خاص اختصاص پیدا کند. اگر قرار است به دانش آموزانی که دارای سهمیه ای به جز سهمیه آزاد هستند، امتیازی تعلق بگیرد باید به صورت مازاد بر ظرفیت باشد.

تاکنون اطلاعاتی از تصویب و اجرای لایحه تغییرات سهمیه های کنکور 1401 در اختیار نداریم و کماکان اعمال سهمیه‌های کنکور سراسری مطابق سال های گذشته و آنچه که در متن مقاله به آن اشاره کردیم، می باشد. چناچه اطلاعاتی پیرامون تغییرات اعمال سهمیه‌ها بدست آوریم در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بومی گزینی کنکور 99 | تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته

 

مشاوره سهمیه کنکور سراسری ۱۴۰۱

در این مقاله سعی ما بر این بوده است که تمامی اطلاعات مربوط به سهمیه های کنکور سراسری ۱۴۰۱ را به شما عزیزان ارائه کنیم. در صورتی که دارای شرایط خاصی هستید و نمی دانید مشمول کدام سهمیه می باشید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس حاصل بفرمایید. برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور سراسری 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

سهمیه کنکور سراسری 1401 شامل چه سهمیه هایی می باشد؟

سهمیه آزمون سراسری 1401 شامل سهمیه مناطق (سهمیه منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه)، سهمیه 25 درصدی ایثارگران، سهمیه 5 درصدی ایثارگران، خانواده شهدا، سهمیه رزمندگان و سهمیه بهیاران می باشد.

آیا در سهمیه آزمون سراسری 1401 اصلاحاتی اعمال شده است؟

مطابق آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم اعمال سهمیه های کنکور سراسری مطابق سال های گذشته است و تا به امروز تغییراتی در آن اعمال نشده است.

سهمیه کارمندان درکنکور سراسری 1401 به چه کسانی تعلق می گیرد؟

علاوه بر سهمیه‌های نامبرده، داوطلبانی که جزو كارمندان رسمی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری، دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشند، می توانند از سهمیه کارمندان در کنکور سراسری استفاده کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سهمیه کنکور سراسری 

 


:: برچسب‌ها: سهمیه کنکور سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد. آزمون ورود به تمامی دانشگاه های دولتی وغیر دولتی و همینطور دانشگاه آزاد اسلامی، یک آزمون یکپارچه با مسئولیت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، می توانند برای انجام اقدامات لازم جهت نام نویسی در این آزمون، دفترچه‌ی راهنما ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد را دریافت و مطالعه کنند. در ادامه این مقاله اطلاعاتی پیرامون زمان انتشار و جزییات دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 ارائه کرده ایم و لینک دانلود آن را نیز قرار داده ایم.

منبع: دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد

 

دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دفترچه نامبرده به طور همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد و شامل اطلاعات مهمی برای ثبت نام در کنکور سراسری دانشگاه آزاد است. لازم است در نظر داشته باشید که داوطلبانی که مطابق دفترچه‌ی راهنما ثبت نام کنکور سراسری واجد الشرایط باشند، مجاز به نام نویسی در این آزمون هستند.

ممکن است هدف بسیاری از متقاضیان کنکور سراسری از نام نویسی در این آزمون، صرفا فقط انتخاب رشته در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد باشد، اما با این حال نیز مطالعه دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام از اولین اقداماتی است که توصیه می گردد.

 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

تاکنون زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه ازاد 1401 از سوی سایت ” sanjesh.org” مشخص نشده است، بنابراین لینک دریافت آن نیز فعال نمی باشد. به محض انتشار لینک دانلود دفترچه‌ی راهنما ثبت نام کنکور سراسری 1401 این مقاله را بروزرسانی می کنیم تا شما عزیزان بتوانید آن را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دانشگاه ازاد 1401

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

معمولا دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام کنکور سراسری یا چند روز قبل و یا به صورت همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام کنکور سراسری 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. 

 

با توجه به اینکه تاریخ ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ از روز یکشنبه 10 بهمن ماه لغایت روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400علام شده است، احتمالا دفترچه‌ی مربوطه نیز قبل از دهم بهمن ماه 1400 منتشر شود.

 

چنانچه تاریخ دقیق انتشار دفترچه‌ی راهنما ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 منتشر گردد، در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون ۱۴۰۱

دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 شامل اطلاعات مهمی از جزئیات ثبت نام کنکور سراسری است. متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد موظف هستند در وهله اول مندرجات این دفترچه‌ی را مطالعه و بررسی کنند و سپس در صورتی که واجد الشرایط بودند، نسبت به خرید کارت اعتباری و تکمیل مراحل نام نویسی اقدام کنند. مندرجات این دفترچه‌ی را در ادامه ارائه کرده ایم.

 

بخش اول: راهنمای عملی ثبت نام

  • جدول زمانی مراحل آزمون
  • شرایط عمومی و اختصاصی
  • مدرک تحصیلی الزام برای شرکت در آزمون سراسری
  • انتخاب گروه های آزمایشی
  • نحوه شرکت دانشجویان انصرافی
  • تعیین وضعیت نظام وظیفه
  • ضوابط استفاده از سهمیه ها
  • نحوه شرکت متقاضیان غیر ایرانی
  • هزینه ثبت نام کنکور و نحوه پرداخت
  • مدارک الزامی جهت ثبت نام
  • نحوه دریافت کد های سوابق تحصیلی 
  • ورود به صفحه ثبت نام آزمون سراسری
  • مراحل ثبت نام و راهنمای عملی انجام ثبت نام
  • نحوه تکمیل تقاضانامه اینترنتی 
  • دریافت کد رهگیری
  • اقدامات پس از ثبت نام
  • امکان ويرايش وتصحیح فرم ثبت نام

 

بخش دوم: شرایط و مقررات شرکت در آزمون سراسری

  • شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام
  • مقررات وظیفه عمومی 
  • ضوابط استفاده از سهمیه ها
  • شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی
  • آشنایی با آزمون های عمومی و اختصاصی
  • دروس و كتاب های منبع سؤالات كليه نظام های آموزشی
  • شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دوره های مختلف تحصیلی
  • تعریف اصطلاحات دفترچه
  • پذيرش دانشجو در برخی ازدانشگاه ها با شرایط خاص 
  • کاربرگ ها و فرم ها
  • فرم پیش نویس ثبت نام

 

مشاوره ثبت نام آزمون ۱۴۰۱

همانطور که در قسمت جزئیات دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 مطالعه کردید، در انتهای دفترچه مربوطه یک فرم با عنوان فرم پیش نویس ثبت نام وجود دارد. 

اگر دارای شرایط ثبت نام در کنکور و ورود به رشته های با آزمون دانشگاه آزاد هستید، توصیه مشاوران دانتل این است که قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش و تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی، یک بار فرم پیش نویس ثبت نام را که مشابه فرم ثبت نام اصلی است را تکمیل کنید تا در زمان تکمیل فرم اصلی در سایت سازمان سنجش تمامی اطلاعات را در اختیار داشته باشید و بتوانید با سرعت بیشتری مراحل ثبت نام را طی کنید. 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل آماده پاسخگویی به سوالات شما پیرامون ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 و نحوه ثبت نام در این آزمون یکپارچه دانشگاه های سراسری و آزاد می باشند. برای ارتباط با مشاوران از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 در چه تاریخی منتشر می گردد؟

تا کنون تاریخ دقیق انتشار دفترچه‌ی ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 مشخص نشده است، اما احتمالا همزمان با شروع مهلت ثبت نام در تاریخ 10 بهمن ماه 1400 منتشر گردد.

دفترچه‌ی ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 از طریق کدام سایت منتشر می شود؟

دفترچه‌ی ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد.

آیا دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 به صورت مشترک با دانشگاه های سراسری منتشر می گردد؟

بله از آنجایی که کنکور سراسری به صورت مشترک برای دانشگاه های سراسری و آزاد برگزارمی شود، دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام آن ها نیز به صورت مشترک منتشر می گردد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد



:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ۱۴۰۰ در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی خرم آباد

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی خرم آباد در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و نحوه ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰ و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی خرم آباد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی خرم آباد شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی خرم آباد



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی خرم آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ساری ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ۱۴۰۰ در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ساری 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی ساری

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ساری ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی ساری در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ساری 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ساری ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی ساری در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی ساری ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ساری 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی ساری ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و نحوه ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰ و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی ساری با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ساری ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ساری ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی ساری شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی ساری



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی ساری ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اراک ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اراک 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی اراک

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اراک ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی اراک در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اراک 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت دانشگاه علمی کاربردی منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام علمی کاربردی

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اراک ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی اراک در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی اراک ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اراک 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه دانشگاه علمی کاربردی

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی اراک ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط دانشگاه علمی کاربردی و نحوه ثبت نام علمی کاربردی و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی اراک با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج علمی کاربردی

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اراک ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اراک ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی اراک شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی اراک



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی اراک ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی بندرعباس

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی بندرعباس در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت دانشگاه علمی کاربردی منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام علمی کاربردی

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه دانشگاه علمی کاربردی

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط دانشگاه علمی کاربردی و نحوه ثبت نام علمی کاربردی و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی بندرعباس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج علمی کاربردی

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی بندرعباس شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی بندرعباس



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی بندرعباس ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی بندرعباس

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی بندرعباس در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت دانشگاه علمی کاربردی منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام علمی کاربردی

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه دانشگاه علمی کاربردی

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط دانشگاه علمی کاربردی و نحوه ثبت نام علمی کاربردی و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی بندرعباس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج علمی کاربردی

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی بندرعباس شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی بندرعباس



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی بندرعباس ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همدان ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همدان 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی همدان

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همدان ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی همدان در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همدان 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت دانشگاه علمی کاربردی منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام علمی کاربردی

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همدان ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی همدان در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی همدان ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همدان 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه دانشگاه علمی کاربردی

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی همدان ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط دانشگاه علمی کاربردی و نحوه ثبت نام علمی کاربردی و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی همدان با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج علمی کاربردی

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همدان ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همدان ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی همدان شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی همدان



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی کرمان

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی کرمان در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی کرمان در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی کرمان با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی کرمان شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی کرمان



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی کرمانشاه

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی کرمانشاه در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی کرمانشاه با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی کرمانشاه شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی کرمانشاه



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی کرمانشاه ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یاسوج ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یاسوج 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی یاسوج

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یاسوج ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی یاسوج در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یاسوج 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یاسوج ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی یاسوج در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی یاسوج ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یاسوج 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی یاسوج ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی یاسوج با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یاسوج ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یاسوج ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی یاسوج شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی یاسوج



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی یاسوج ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گرگان ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گرگان 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی گرگان

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گرگان ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی گرگان در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گرگان 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گرگان ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی گرگان در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی گرگان ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گرگان 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی گرگان ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی گرگان با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گرگان ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گرگان ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی گرگان شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی گرگان



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی گرگان ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دانتل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشت ۱۴۰۰ به صورت مشترک با دیگر رشته های بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در قالب یک دفترچه از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.  لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ۱۴۰۰ در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می گردد. پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه ها دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی می باشد. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشت 1400 را ارائه کنیم.

منبع: رشته های علمی کاربردی رشت

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشت ۱۴۰۰

تمامی رشته های ارائه شده در چهار گروه مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های علمی کاربردی رشت در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ درج گردیده است. هر داوطلب مجاز است به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و آخرین مدرک خود از میان رشته های ارائه شده در این دفترچه انتخاب رشته کند.

گروه صنعت   مهندسی برق مهندسی عمران مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر مهندسی مواد (متالوژی) مهندسی معماری
گروه کشاورزی  جنگلداری كاردانی فنی باغبانی فرآوری محصولات شیلاتی
گیاهان دارویی و معطر مهندسی فناوری زراعت كاردانی فنی منابع طبیعی
گروه فرهنگ و هنر    كاردانی حرفه ای گردشگری كارشناسی حرفه ای چاپ كاردانی حرفه ای خوشنویسی
كاردانی حرفه ای طراحی لباس كارشناسی حرفه ای تربیت مربی
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی كاردانی حرفه ای امور تعاون كاردانی حرفه ای حقوق نگارش حقوقی
كارشناسی حرفه ای حسابداری كارشناسی حرفه ای امور گمركی
حسابداری بانكی كاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز در داخل کشورمان می باشد که هر ساله دوبار برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها برای دو نیمسال تحصیلی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور برای هر نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دفترچه جداگانه ای را در دو بازه زمانی مجزا منتشر می کند.

لازم به ذکر است ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 1400 از تاریخ 24 مرداد آغاز شده و تا 31 مرداد ادامه داشت. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشت 1400 نیز به طور همزمان با دیگر رشته ها و مهلت نام نویسی از سایت دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ منتشر می شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشت ۱۴۰۰ | کاردانی

پذیرش در مقطع کاردانی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در این قسمت از مقاله به رشته هایی که در دانشگاه علمی کاربردی رشت در این مقطع ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

معماری – معماری داخلی هنرهای تجسمی – عکاسی هنرهای تجسمی – گرافیک
هنرهای تجسمی – نقاشی هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی فناوری اطلاعات – رسانه
کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری برنامه سازی کامپیوتری شیمی آزمایشگاهی – غذایی
خدمات پس از فروش خودرو  مدیریت – امور اداری خوشنویسی
کاردانی امور فرهنگی حقوق – حقوق ثبتی کاردانی حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حقوق – شورای حل اختلاف کاردانی حقوق – نگارش حقوقی کاردانی فراورده های بیولوژیک
کاردانی تاکسی رانی کاردانی مدیریت – خدمات بندری کاردانی برق – توزیع
کاردانی رسانه – ارتباطات فنی کاردانی تربیت مربی مهدکودک کاردانی امور تعاون
کاردانی امور حج و زیارت کاردانی رسانه – روستایی (ICT) تجهیزات صدابرداری
کاردانی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده کاردانی اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر کاردانی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
کاردانی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو کاردانی میهمانداری هواپیما کاردانی بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی نوازندگی ساز کلاسیک کاردانی بازیگری
کاردانی کنترل کاردانی مخابرات – کابل و فیبرنوری کاردانی سینما – تدوین فیلم
کاردانی سینما – تصویربرداری کاردانی سینما – جلوه های ویژه کاردانی سینما – فیلم سازی
کاردانی سینما – فیلم نامه نویسی کاردانی گریم کاردانی مخابرات مترو
کاردانی نگهداری و تعمیرات برق کاردانی شبکه های کامپیوتری کاردانی امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی امور فرهنگی – امور موزه کاردانی تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی امور دهیاری و شوراها کاردانی تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه کاردانی تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
کاردانی عکاسی خبری، کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

 

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی رشت ۱۴۰۰ | کارشناسی

پذیرش در مقطع کارشناسی دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشت 1400 مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در دانشگاه های علمی کاربردی به شرح جدول زیر می باشد:

حسابداری – حسابداری بانکی  حسابداری – حسابداری دولتی حسابداری – حسابداری مالی
حسابداری – حسابداری مالیاتی حسابداری – حسابرسی سینما – تدوین فیلم
سینما – تصویربرداری سینما – فیلم سازی مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق مهندسی فناوری اطلاعات – رسانه مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی مهندسی فناوری صنایع لاستیک امور گمرکی
حقوق بیمه عکاسی خبری گریم – چهره پردازی
مجری گری مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
مهندسی فناوی تجهیزات پزشکی – اتاق عمل مترجمی همزمان انگلیسی مهندسی برنامه نویسی تحت وب
مهندسی خدمات رایانه ای در شهرداری مهندسی ICT از سیستم های مخابراتی هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کارشناسی مدیریت امور نمایشگاهی کارشناسی تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
مهندسی تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی علوم کتابداری و اطلاع رسانی کارشناسی مدیریت اسناد و مدارک کارشناسی خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی
کارشناسی خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی کارشناسی انیمیشن – کارگردانی کارشناسی خبرنگار ی – ورزشی
کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی کارشناسی حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

 

بخوانید: هزینه دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

مشاوره ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی را دارند، بایستی که حتما دارای مدرک دیپلم و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه علمی کاربردی رشت ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند بایستی که دارای مدرک کاردانی باشند.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های علمی کاربردی از دانشگاه های شهریه پرداز می باشند که بهتر است داوطلبان ابتدا از میزان شهریه در این دانشگاه ها مطلع شوند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. انتخاب رشته ورودی نیسمال اول در اواخر مرداد و انتخاب رشته نیمسال دوم در اواخر آذر ماه انجام می شود.

تمامی متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ و نحوه ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰ و همینطور میزان شهریه رشته های مختلف در دانشگاه های علمی کاربردی رشت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی های لازم از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.

 

بخوانید: نتایج علمی کاربردی ۱۴۰۰

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشت ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ در رشته‌ای غیرمرتبط با رشته تحصیلی مقطع تحصیلی وجود دارد؟

بله متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می توانند رشته های غیر مرتبط با رشته قبلی خود را انتخاب کنند.

آیا پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 1400 به صورت بدون کنکور انجام می شود؟

بله پذیرش در رشته های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشت ۱۴۰۰ شامل چه گروه هایی می باشد؟

لیست رشته های علمی کاربردی رشت شامل چهار گروه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رشته های علمی کاربردی رشت



:: برچسب‌ها: رشته های علمی کاربردی رشت ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()