رتبه قبولی رشته علوم تغذیه کنکور 99
نوشته شده توسط : دانتل

اگر از دسته ای از داوطلبان کنکور تجربی هستید که قصد دارید، رشته علوم تغذیه را در دانشگاه های سراسری و آزاد انتخاب کنید، باید برای اینکه یک انتخاب رشته منتهی به نتیجه قبولی کسب کنید، از آخرین رتبه‌های قبولی علوم تعذیه در کنکور سالهای گذشته استفاده کنید. آخرین رتبه‌های قبولی علوم تغذیه کنکور 99 به متقاضیان این رشته یک دید کلی از محدوده رتبه قبولی این رشته در دانشگاه مدنظرش می‌دهد که براساس آن می‌تواند متوجه شود که چه میزان شانس قبولی دارد. برای این منظور در ادامه این مطلب آخرین رتبه و تراز قبولی رشته علوم تغذیه کنکور 99 را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته علوم تغذیه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی رشته علوم تغذیه کنکور 99

 

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور 99 | روزانه

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل سعی در جمع آوری آخرین رتبه‌های قبولی رشته علوم تغذیه کنکور 99 در سهمیه های موثر در کنکور سراسری داشته اند، تا تمامی متقاضیان این رشته در کنکور سراسری 1400، بتوانند از این رتبه‌ها جهت تخمین شانس قبولی‌ شان استفاده کنند.

در ادامه رتبه پذیرفته شدگان را در سهمیه های مناطق شامل سهمیه منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه ارائه کرده ایم و به محض تکمیل اطلاعات آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه را در سهمیه ایثارگران کنکور 99 نیز قرار خواهیم داد.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

 

منطقه یک | رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 6015
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 8425
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 14627
دانشگاه علوم پزشکی همدان 16504

 

منطقه دو | رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 14602
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 1876
دانشگاه علوم پزشکی همدان 9357
دانشگاه علوم پزشکی سمنان 17890
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 10958

 

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی لرستان | خرم آباد 19304
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 33901
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور | اهواز 11630

بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400

 

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور 99 | دانشگاه آزاد

برخی متقاضیان رشته علوم تغذیه علاوه بر دانشگاه های سراسری، مایل هستند که در دانشگاه آزاد نیز انتخاب رشته کنند. چنانجه داوطلبان در کارنامه اولیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، به کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزد، دسترسی داشته باشند، می‌توانند رشته  علوم تغذیه را در دانشگاه های آزاد نیز انتخاب کنند.

از جمله مواردی که می‌تواند مسیر انتخاب رشته علوم تغذیه را در دانشگاه های آزاد هموار کند، اطلاع از رتبه‌های پذیرفته شدگان سالهای گذشته است.  بنابراین در این قسمت از مقاله و در جدول زیر آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه کنکور 99 در دانشگاه آزاد را ارائه کرده ایم. داوطلبان توجه داشته باشند که ملاک قبولی در دانشگاه آزاد رتبه کشوری داوطلب می‌باشد.

دانشگاه رتبه کشوری
دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات 18448
دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات 19672
دانشگاه آزاد واحد مرند 25786

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

 

مشاوره انتخاب رشته علوم تغذیه

هرسال داوطلبان بسیاری در کنکور سراسری تجربی 1400 شرکت می‌کنند و در این میان پس از برگزاری کنکور سراسری برخی داوطلبان کد رشته محل های مربوط به رشته علوم تغذیه را نیز در میان الویت های خود قرار می‌دهند. برای انجام یک انتخاب رشته آگاهانه، داوطلبان می‌توانند از آخرین رتبه‌های قبولی رشته علوم تغذیه در دانشگاه های مختلف در کنکور سال 99 استفاده کنند و الویت های خود را به درستی بچینند.

لازم است اشاره کنیم شما که می‌خواهید در فرم انتخاب رشته خود، رشته علوم تغذیه را انتخاب کنید حتما رشته های دیگری را نیز مدنظر دارد که باید به دقت این کد رشته محل ها را الویت بندی کنید. برای الویت بندی انتخاب ها در فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و یا آزاد نیاز به آگاهی و یک اطلاعات جامع از انتخاب رشته می‌باشد تا الویت ها به درستی الویت بندی شوند.

در این مسیر داوطلبان می‌توانند از یک مشاوره با تجربه که آگاه به مشاوره انتخاب رشته باشد، مشاوره دریافت کنند تا مشاور تمامی جوانب یک انتخاب را بسنجد و بتوانید متناسب با رتبه‌ای که بدست آورده اید، بهترین نتیجه را دریافت کنید. برای این منظور شما می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و با مشاوران این مرکز در ارتباط باشید.

بخوانید: رتبه و تراز در انتخاب رشته کنکور سراسری 98-99

 

سوالات متداول

  • رتبه قبولی آخرین نفرات پذیرفته شده در رشته علوم تغذیه روزانه دانشگاه های سراسری کنکور 99 چند است؟

آخرین رتبه قبولی با توجه به دانشگاه محل قبولی متفاوت می‌باشد که در متن مقاله به آخرین رتبه قبولی علوم تغدیه در دوره روزانه دانشگاه های دولتی اشاره کردیم.

  • آخرین رتبه قبولی رشته علوم تغذیه در انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 موثر است؟

بله، متقاضیان می‌توانند از آخرین رتبه قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری 1400، استفاده کنند و میزان شانس قبولی خود را تخمین بزنند.

  • آخرین رتبه قبولی رشته علوم تغذیه در طول سالهای مختلف تغییر می کند؟

آخرین رتبه‌های قبولی رشته علوم تغذیه در طول سالهای مختلف به دلایل مختلفی همچون تغییر آمار شرکت کنندگان، تغییر انتخاب داوطلبان و همینطور افزایش و یا کاهش ظرفیت ها  تغییر می‌کند اما با این حال نیز بهترین منبع برای انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری 1400، رتبه‌های کنکور 99  می‌باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته علوم تغذیه کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی رشته علوم تغذیه کنکور 99

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی رشته علوم تغذیه کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: