رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان کنکور 99
نوشته شده توسط : دانتل

هرسال داوطلبان بسیاری در کنکور سراسری تجربی شرکت می‌کنند که آمار شرکت کنندگان این زیرگروه نسبت به دیگر گروه های آزمایشی آمار بالایی است و اغلب نیز به دنبال انتخاب رشته های خوب این آزمون می‌باشند. رشته اتاق عمل یکی از رشته های پیراپزشکی کنکور سراسری می‌باشد که هرسال علاقه مندان بسیاری کد رشته محل های مربوط به این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان در فرم انتخاب رشته خود قرار می‌دهند. متقاضیان رشته اتاق عمل برای اینکه نتیجه بهتری از انتخاب رشته خود کسب کنند، می‌توانند از آخرین رتبه‌های قبولی اتاق عمل پردیس کنکور 99 مطلع شوند و با توجه به آن ها شانس قبولی خود را تخمین بزنند. در ادامه این مطلب آخرین رتبه و تراز قبولی رشته اتاق عمل پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته اتاق عمل می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان کنکور 99

 

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل پردیس کنکور 99

همانطورکه اشاره کردیم داوطلبانی که قصد انتخاب رشته اتاق عمل را در کنکور سراسری تجربی 1400 دارند، می‌توانند برای اینکه بتوانند کد رشته محل های استخراج شده اتاق عمل دانشگاه های پردیس خودگردان از دفترچه انتخاب رشته را الویت بندی کنند، از رتبه‌های آخرین نفرات پذیرفته شده استفاده کنند.

آخرین رتبه‌های پذیرفته شده رشته اتاق عمل دانشگاه  های پردیس خودگردان در سهمیه های مختلف متفاوت می‌باشد، به همین دلیل داوطلبان در وهله اول باید دقت کنند که در کدام سهمیه در کنکور سراسری شرکت کرده اند، سپس با توجه به آنها جهت تخمین شانس قبول شدن خود اقدام کنند.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد و 5 درصد ظرفیت

از مهم ترین سهمیه هایی در که در رتبه سهمیه داوطلب تاثیر زیادی دارد، سهمیه ایثارگران می‌باشد که خود در دو سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت و ایثارگران 5 درصد ظرفیت می‌باشد و دارای مزیت بزرگی از جمله تخصیص 25 درصد از ظرفیت رشته اتاق عمل در هر دانشگاه پردیس خودگردان برای متقاضیان با سهمیه 25 درصدی و 5 درصد نیز برای متقاضیان با سهمیه 5 درصد ایثارگران می‌باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی قم 3265
دانشکده علوم پزشکی لارستان 5068
دانشگاه علوم پزشکی مازندران - ساری 4025

 

منطقه یک | رتبه قبولی اتاق عمل پردیس کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 5613
دانشگاه علوم پزشکی گلستان - گرگان 7524

 

منطقه دو | رتبه قبولی اتاق عمل پردیس کنکور 99

مشاوران مرکز مشاوره دانتل در حال جمع آوری آخرین رتبه های قبولی رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 و همینطور در سهمیه منطقه دو هستند، که به محض تکمیل اطلاعات در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

 

منطقه سه 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 13720
دانشگاه علوم پزشکی همدان 11935
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 15302

بخوانید: رتبه و تراز در انتخاب رشته کنکور سراسری 98-99

 

مشاوره انتخاب رشته اتاق عمل پردیس خودگردان

شما داوطلبان گرامی کنکور سراسری تجربی که قصد دارید رشته اتاق عمل را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب کنید، بهتر است به این نکته توجه کنید که هر دانشگاه پردیس خودگردان با توجه به فاکتورهای مختلفی به صورت شهریه پرداز اداره می‌شود، بنابراین لازم است که شما قبل از هر انتخابی از شهریه رشته اتاق عمل در دانشگاه مدتظرتان مطلع شوید.

فرآیند انتخاب رشته مهم ترین مرحله کنکور سراسری می‌باشد که اگر قصد قبولی دارید نباید در انجام آن بی گدار به آن بزنید. آخرین رتبه های قبولی کنکور 99 می‌تواند به داوطلب تا حدودی در انتخاب رشته درست کند اما هر داوطلب بایستی که برای کم کردن خطا تمامی جوانب را بسنجد. شما برای این اقدام می‌توانید با مشاوران مجرب مرکز مشاوده تحصیلی دانتل در تماس باشید.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

 

سوالات متداول

  • متقاضیان رشته اتاق عمل در صورت قبولی در این رشته از دانشگاه های پردیس خودگردان، ملزم به پرداخت شهریه هستند؟

بله، دانشگاه های پردیس خودگردان  به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند و چنانچه داوطلبی قصد انتخاب این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارد، بهتر است ابتدا از شهریه این رشته در دانشگاه مدنظرش مطلع شود و سپس نسبت به انتخاب آن اقدام کند.

  • آخرین رتبه قبولی رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 به چه صورت است؟

آخرین رتبه قبولی رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس خودگردان مختلف و در سهمیه های ایثارگران و مناطق متفاوت است که در متن مقاله به آنها اشاره کردیم.

  • آیا داوطلبان کنکور سراسری 1400 که قصد انتخاب رشته اتاق عمل را دارند، می‌توانند برای انتخاب رشته از آخرین رتبه های قبولی کنکور 99 ، استفاده کنند؟

بله، داوطلبان کنکور سراسری 1400  که قصد انتخاب رشته اتاق عمل را دارند، می‌توانند از آخرین رتبه‌های قبول شدگان اتاق عمل پردیس خودگردان کنکور 99، جهت تخمین شانس قبول شدن خود استفاده کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته اتاق عمل پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان کنکور 99




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: