رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان کنکور 98
نوشته شده توسط : دانتل

اگر شما از داوطلبان کنکور سراسری تجربی هستید و علاقه مند به تحصیلی در رشته اتاق عمل از رشته های پیراپزشکی این آزمون در دانشگاه های پردیس خودگردان می‌باشید، علاوه بر کسب رتبه مناسب بایستی که یک انتخاب رشته درست نیز انجام دهید تا با توجه به رتبه ای که حاصل عملکردتان است، یک نتیجه خوب را برای خود رقم بزنید. شما می‌توانید از آخرین رتبه های قبولی رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس خودگردان سال های گذشته استفاده کنید. به همین منظور در ادامه این مطلب آخرین رتبه و تراز قبولی رشته اتاق عمل پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 را ارائه کرده ایم، برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته اتاق عمل می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان کنکور 98

 

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل پردیس کنکور 98

دانشگاه های پردیس خودگردان یک شعبه از دانشگاه های دولتی می‌باشند که قبولی راحت تری نسبت به دانشگاه های دولتی دارند اما به دلیل اینکه از دانشگاه های خوب کشور هستند، نیازمند کسب رتبه مناسب می‌باشند.

متقاضیان بایستی به این نکته توجه کنند که داوطلبان برای قبولی در رشته اتاق عمل باید به رتبه خود در سهمیه توجه کنند. از سهمیه های موثر در کنکور سراسری و قبولی در رشته اتاق عمل دانشگاه های پردیس خودگردان، سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت، سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت، سهمیه منطقه یک، سهمیه منطقه دو و سهمیه منطقه سه می‌باشد که در ادامه آخرین رتبه های قبولی این رشته را به تفکیک سهمیه ارائه کرده ایم.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی قم 3153
دانشکده علوم پزشکی لارستان 5059

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مازندران - ساری 4086

 

منطقه یک | رتبه قبولی اتاق عمل پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی گلستان - گرگان 8015
دانشگاه علوم پزشکی البرز - کرج 6207

 

منطقه دو | رتبه قبولی اتاق عمل پردیس کنکور 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 13715
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 9304

 

منطقه یک سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 13766
دانشگاه علوم پزشکی قم 15436

بخوانید: رتبه و تراز در انتخاب رشته کنکور سراسری 98-99

 

مشاوره انتخاب رشته اتاق عمل پردیس خودگردان

مرکز مشاوره تحصیلی دانتل سعی در جمع آوری آخرین رتبه‌های قبول شدگان رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس ارائه دهنده این رشته داشته است که در متن مقاله نیز به آنها اشاره کردیم. داوطلبانی که قصد دارند رشته اتاق عمل را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب کنند، می‌توانند از رتبه‌های پذیرفته شده در کنکورهای گذشته، استفاده کنند.

گاها داوطلبی یک کد رشته محل اتاق عمل را در دانشگاه پردیس خودگردانی درنظر دارد که از آخرین رتبه قبول شدن آن اطلاعاتی در دسترس نیست، در این موقعیت داوطلب از کجا باید بداند آیا در آن کد رشته محل شانس قبول شدن دارد و یا خیر. برای این منطور متقاضی رشته اتاق عمل می‌تواند از یک مشاوره با تجربه که دارای شناخت و اطلاعات خوبی پیرامون انتخاب رشته است، کمک بگیرند تا تمامی جوانب یک انتخاب را برای داوطلب شرح دهد و در چینش صحیح الویت ها درصد خطا را به صفر برساند.

مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با تجربه فراوان در زمینه انتخاب رشته آماده کمک و اطلاع رسانی به شما داوطلبان عزیز هستند که شما می‌توانید با تماس با این مرکز با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

 

سوالات متداول

  • ملاک قبولی در رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس خودگردان چه می‌باشد؟

ملاک قبولی داوطلبان در رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس خودگردان، رتبه‌ای است که داوطلب در سهمیه بدست آورده است که از سهمیه های موثر در کنکور سراسری، سهمیه ایثارگران و سهمیه مناطق می باشد که در متن مقاله به آنها اشاره کردیم.

  • آیا متقاضیان رشته اتاق عمل می‌توانند برای انتخاب رشته، از رتبه‌های قبول شدگان کنکور 98 استفاده کنند؟

بله، تمامی علاقه مندان به انتخاب رشته پس از دریافت نتایج اولیه خود می‌توانند به کمک آخرین رتبه‌های قبول شدگان اتاق عمل پردیس کنکور 98 نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

  • آخرین رتبه قبولی رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس خودگردان به چه صورت است؟

آخرین رتبه‌های قبول شدگان رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس خودگردان با توجه به فاکتورهای مختلفی در دانشگاه های مختلف تعیین می شود که در متن مقاله به آن ها اشاره کردیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته اتاق عمل پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان کنکور 98

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: