نوشته شده توسط : دانتل

اگر یکی از داوطلبان کنکور سراسری تجربی هستید، حتما نام رشته شنوایی شناسی برایتان نامی آشنا است. رشته شنوایی شناسی از رشته های مقطع کارشناسی زیرگروه یک کنکور سراسری تجربی می‌باشد که هرساله تعداد محدودی صندلی در دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری به خود اختصاص داده است. اگر قصد انتخاب این رشته را در دوره روزانه دانشگاه های سراسری دارید، می‌توانید در این مقاله با آخرین رتبه قبولی رشته شنوایی شناسی در کنکور سالهای گذشته آشنا شوید تا دید بهتری نسبت به انتخاب رشته داشته باشید. در ادامه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته شنوایی شناسی کنکور 99 را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته شنوایی شناسی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی شنوایی شناسی کنکور 99

 

آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی کنکور 99 | روزانه

رشته شنوایی شناسی هرساله دارای ظرفیت محدودی در دانشگاه های سراسری است. اگر شما نیز قصد دارید کد رشته محل های رشته شنوایی شناسی را در کنکور سراسری 1400  انتخاب کنید، می‌توانید برای افزایش آگاهی خود در این زمینه از آخرین رتبه‌های قبول شدگان رشته شنوایی شناسی استفاده نمایید.

خوب است بدانید ملاک قبولی در رشته شنوایی شناسی رتبه ای است که در سهمیه کسب کرده اید، بنابراین برای بدست آوردن یک دید کلی از شانس قبولی‌تان در رشته شنوایی شناسی می‌توانید رتبه ای که در سهمیه و زیرگروه یک کسب کرده اید را با آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی کنکور 99 مقایسه کنید و انتخاب های خود را در سه دسته خوش بینانه، نرمال و بدبینانه دسته بندی کنید.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

منطقه یک | رتبه قبولی شنوایی شناسی کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 3312
دانشگاه علوم پزشکی تهران 2987
دانشگاه علوم پزشکی ایران 3391
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران 3285
دانشگاه علوم پزشکی ایران 3439

 

منطقه دو | رتبه قبولی شنوایی شناسی کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی بابل 5385
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 5391
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 5931
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 9685

 

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 3015
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی- تهران 2593
دانشگاه علوم پزشکی ایران 2703

بخوانید: رتبه و تراز در انتخاب رشته کنکور 98-99

 

توجه

لازم است اشاره کنیم که علاوه بر سهمیه مناطق، سهمیه ایثارگری شامل سهمیه ایثارگری 5 درصد ظرفیت و سهمیه ایثارگری 25 درصد ظرفیت نیز در کنکور سراسری تجربی و قبولی داوطلبان در رشته شنوایی شناسی موثر است و تیم مشاوره مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در حال جمع آوری کارنامه  آخرین نفرات پذیرفته شده رشته شنوایی شناسی کنکور 99 در این سهمیه ها می‌باشد که به محض تکمیل این مطلب را بروزرسانی خواهیم کرد.

 

مشاوره انتخاب رشته شنوایی شناسی 

با اینکه سازمان سنجش آموزش کشور هرسال پس از انتشار نتایج اولیه و با شروع فرآیند انتخاب رشته، دفترچه ای را با عنوان دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی که علاوه بر کد رشته محل های ارائه شده شامل توضیحاتی پیرامون نحوه انتخاب رشته است، منتشر می‌کند اما باز برخی داوطلبان به خوبی از پس انتخاب رشته برنمی‌آیند البته بدیهی است چراکه انجام انتخاب رشته نیازمند آگاهی و شناخت کافی است.

بهتر است برای اینکه هر داوطلب بتواند با توجه به رتبه ای که کسب کرده است، بهترین انتخاب رشته را انجام دهد، علاوه بر استفاده از آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی کنکور 99 و مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته از یک مشاور نیز مشورت بگیرد تا بهترین را برای خود رقم بزند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل هر ساله در فرآیند انتخاب رشته در کنار داوطلبان بوده اند، شما نیز می‌توانید برای دریافت مشاوره با مشاوران مرکز دانتل در ارتباط باشید.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • داوطلبان کنکور تجربی و علاقه مند به رشته شنوایی شناسی از چه طریقی می‌توانند به رتبه آخرین نفرات پذیرفته شده کنکور 98 دسترسی داشته باشند؟

در این مقاله از سایت دانتل آخرین رتبه قبولی را ارائه کرده ایم که تمامی داوطلبان کنکور تجربی و علاقه مند به رشنه شنوایی شناسی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

  • آیا رشته شنوایی شناسی در دانشگاه آزاد نیز ارائه می‌شود؟

خیر، این رشته در دانشگاه آزاد ظرفیتی ندارد و این رشته فقط در دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری ارائه می‌گردد.

  • آیا تمامی داوطلبان کنکور تجربی مجاز به انتخاب رشته شنوایی شناسی هستند؟

داوطلبانی که طبق کارنامه های اولیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش، مجاز به انتخاب رشته در دوره روزانه دانشگاه های سراسری باشند، می‌توانند کد رشته محل های رشته شنوایی شناسی را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته شنوایی شناسی کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی شنوایی شناسی کنکور 99

 




:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: