رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس کنکور 99
نوشته شده توسط : دانتل

دانشگاه پردیس پس از دانشگاه روزانه دومین دانشگاهی است که کد رشته‌های رشته مهندسی بهداشت محیط را ارائه می‌دهد. تحصیل در دانشگاه پردیس بر اساس پرداخت شهریه امکان‌پذیر است و این موضوعی است که باید قبل از انتخاب رشته به آن توجه داشت.  داوطلبان با توجه به رتبه‌ای که در کنکور کسب می‌کنند، قادر خواهند بود تا وارد دانشگاه پردیس شده و در رشته مهندسی بهداشت محیط به تحصیل بپردازند. بدیهی است که قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه پردیس در مقایسه با دانشگاه روزانه به شرط تسلط کافی داوطلب به منابع آزمون راحت‌تر است. کسب رتبه لازم در دانشگاه پردیس بستگی به عواملی چون میزان تسلط داوطلب به منابع آزمون دارد. یکی از راهکارهایی که می‌توان توسط آن تا میزان قابل توجهی شانس قبول شدن خود را افزایش دارد، بررسی آخرین رتبه‌های قبولی است. در این مقاله آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان کنکور 99 ارائه شده است.  برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی بهداشت محیط می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس کنکور 99

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس کنکور 99

آخرین رتبه‌های قبولی در رشته مهندسی بهداشت محیط با توجه به سهمیه مناطق به سه دسته تقسیم می‌شود. سهمیه مناطق نیز بر اساس محل زندگی داوطلب در دوران سه سال آخر دبیرستان تعیین می‌شود. این نوع سهمیه‌ها عبارتند از سهمیه منطقه 1، سهمیه منطقه 2 و سهمیه منطقه 3. این سه سهمیه متعلق افرادی است که به ترتیب در کلان‌شهرها، سایر مراکز استان‌ها و شهرستان‌های محروم تحصیل کرده‌اند. در ادامه آخرین رتبه‌های قبول شدگان مهندسی بهداشت محیط کنکور 99 در دانشگاه پردیس برای هر یک از این سهمیه مناطق ارائه شده است.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی البرز - کرج 14405
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 19311

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی گلستان - گرگان 41089
دانشگاه علوم پزشکی مازندران - ساری 37927

 

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی همدان 20738
دانشگاه علوم پزشکی مازندران - ساری 18718
دانشگاه علوم پزشکی البرز - کرج 26419
دانشگاه علوم پزشکی گیلان - رشت 27819

بخوانید: رتبه و تراز انتخاب رشته

 

مشاوره انتخاب رشته مهندسی بهداشت محیط

در سال‌های اخیر دانشگاه‌های پردیس مورد توجه داوطلبان کنکور قرار گرفته است و این به دلیل رشته‌های با کیفیتی است که توسط این دانشگاه ارائه می‌شود. هر داوطلبی اگر ذره‌ای از تلاش خود را بالا ببرد، بدون شک خواهد توانست وارد دانشگاه پردیس شده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند.

بررسی آخرین رتبه‌های قبول شدگان مهندسی بهداشت محیط، مسیر پیش روی داوطلب را به وی نشان می‌دهد. این رتبه‌ها گویای این مسئله است که داوطلب برای کسب قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس به چه محدوده‌ای نیاز دارد و برای رسیدن به این رتبه‌ها چه منابعی را باید مطالعه کند. هر اندازه که داوطلب در کنکور سراسری عملکرد بهتری داشته باشد، شانس موفقیت او افزایش می‌یابد.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  1. برای تحصیل در رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس چه رتبه‌ای مورد نیاز است؟

در متن مقاله به آخرین رتبه‌های قبول شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس اشاره شده است. این رتبه‌ها با توجه به سهمیه مناطق در سه دسته قرار می‌گیرند.

  1. تحصیل در رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس و روزانه چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

تحصیل در رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس و روزانه هیچ تفاوتی از نظر کیفیت آموزشی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت این دوره‌ها در شهریه‌ای است که توسط دانشجویان دانشگاه پردیس پرداخت می‌شود.

  1. آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس چه کمکی به داوطلبان می‌کند؟

آخرین رتبه‌های قبول شدن مهندسی بهداشت محیط پردیس به داوطلب کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی پیش رفته و بیشترین شانس قبول شدن در این رشته را داشته باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس کنکور 99

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی بهداشت محیط پردیس کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: