رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس
نوشته شده توسط : دانتل

از جمله دانشگاه های سراسری که تحت فعالیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستند، دانشگاه های پردیس خودگردان می‌باشند که شعبه های شهریه پرداز دانشگاه روزانه هستند. ورود به دانشگاه پردیس خودگردان به دو روش با کنکور و بدون کنکور امکان پذیر است اما پذیرش در رشته های پرمتقاضی تر همچون رشته کاردانی تکنسین پروتز های دندانی فقط به صورت با کنکور انجام می‌گیرد و شما برای قبولی در این رشته باید ضمن شرکت در کنکور تجربی، رتبه مناسبی را نیز به دست آورید. در ادامه این مطلب به بررسی آخرین رتبه و تراز قبولی رشته کاردانی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان کنکور 98 می‌پردازیم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته کاردانی تکنسین پروتز دندانی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس

 

آخرین رتبه قبولی رشته کاردانی تکنسین پروتز های دندانی کنکور 98 | پردیس خودگردان

رشته کاردانی تکنسین پروتز های دندانی در دو دانشگاه روزانه و پردیس خودگردان ارائه می‌شود که دانشگاه پردیس خودگردان نسبتا پذیرش آسان تری دارد. نکته قابل توجه این است که در کنکور تجربی چند سال اخیر فقط یک واحد دانشگاهی پردیس خودگردان رشته کاردانی تکنسین پروتز های دندانی ارائه می دهد که دانشگاه شهید بهشتی است، بنابراین با توجه به ظرفیت پذیرش محدودی که این رشته دارد، شما برای قبولی باید رتبه بسیار مناسبی را کسب کنید.

در دانشگاه پردیس خودگردان نیز داوطلبان با رتبه در سهمیه ای که کسب کرده اند پذیرش می‌شوند یعنی برای این دانشگاه رتبه در سهمیه مهم است و رتبه کشوری و تراز کنکور در درجه دوم بررسی می‌شوند.

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

25 درصد ظرفیت رشته کاردانی تکنسین پروتز های دندانی در دانشگاه پردیس خودگردان به داوطلبانی که سهمیه 25 درصد ایثارگران دارند، اختصاص می‌یابد اما فعلا کارنامه قبولی رشته و دانشگاه مذکور برای داوطلبان سهمیه 25 درصد ایثارگران تهیه نشده است و به محض فراهم شدن، در این مطلب قرار داده خواهد شد.

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 6205
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 6416

 

منطقه یک | رتبه قبولی کاردانی تکنسین پروتز دندانی پردیس 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 8189
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 8495
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 8815

 

منطقه دو | رتبه قبولی کاردانی تکنسین پروتز دندانی پردیس 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 7918
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 8000
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 9395

 

منطقه سه | رتبه قبولی کاردانی تکنسین پروتز دندانی پردیس 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 5919
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 9428
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 9812
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 9978

 

مشاوره قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان

این مطلب در رابطه با رتبه قبولی رشته کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی در دانشگاه پردیس خودگردان ارائه شد و همانطورکه مشاهده کردید، برای قبولی در این رشته و دانشگاه باید رتبه مناسبی را داشته باشید. در واقع رتبه قبولی دانشگاه پردیس خودگردان تفاوت چندانی با دانشگاه روزانه ندارد مصوصا دانشگاه های برتری همچون دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی که بهترین رتبه ها را در هر رشته ای پذیرش می‌کنند.

بنابراین شما برای قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان باید ضمن اینکه رتبه مناسبی را به دست آورید، انتخاب رشته خود را نیز صحیح انجام دهید. تاثیری که انتخاب رشته در افزایش شانس قبولی شما دارد، بیشتر از 50 درصد است پس نباید با اطلاعات غلط و ناقص وارد این مرحله حساس شوید.

در همین خصوص توصیه می‌شود که با مشاوری مجرب مشورت کنید و پس از کسب اطلاعات کافی اقدامات لازم را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما برای سهولت دسترسی به مشاوران، بهره مندی از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره دانتل است. برای ارتباط با مشاوران برتر دانتل، با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

 

آخرین رتبه قبولی کاردانی تکنسین پروتز های دندانی پردیس کنکور 98 | پاسخ به سوالات پر تکرار

  • کدام دانشگاه پردیس خودگردان رشته کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی را ارائه می‌دهد؟

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی علاوه بر دوره روزانه به صورت ظرفیت خودگردان نیز رشته کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی را ارائه می‌دهد.

  • ظرفیت پذیرش رشته کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی در دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است؟

ظرفیت رشته کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی در دانشگاه پردیس بین الملل کمتر از 100 نفر است.

  • آیا دانشگاه پردیس خودگردان رشته کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی را بدون کنکور ارائه می‌دهد؟

خیر تنها راه تحصیل در رشته کاردانی تکنسین پروتزهای دندانی دانشگاه پردیس خودگردان، شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته کاردانی تکنسین پروتز دندانی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی تکنسین پروتز دندانی پردیس ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: