رتبه قبولی مهندسی معدن پردیس کنکور 99
نوشته شده توسط : دانتل

رشته مهندسی معدن از رشته های خاصی می‌باشد که داوطلبان خاص خود را نیز دارد چرا که این رشته از ده مشاغل سخت جهان می‌باشد. علاقه‌مندانی که قصد انتخاب این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، پس از شرکت در کنکور سراسری و زیرگروه آزمایشی ریاضی بایستی یک انتخاب رشته آگاهانه و اصولی انجام دهند تا اطمینان داشته باشند که در کد رشته محل های مربوط به رشته مهندسی شهرسازی قبول خواهند شد. یکی از این روش های آگاهانه انتخاب رشته، استفاده از آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی معدن پردیس کنکور 99  می‌باشد که با توجه به آنها می‌توان شانس قبولی را تخمین زد. در ادامه این مطلب تعدادی از آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی معدن پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی معدن می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی معدن پردیس کنکور 99

 

رشته مهندسی معدن در دانشگاه های پردیس خودگردان 

داوطلبان و علاقه مندان به رشته مهندسی معدن باید در وهله اول نسبت به این موضوع آگاه شوند که این رشته در چه دانشگاه هایی ارائه می‌شود که داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب آنها اقدام کنند.

رشته مهندسی معدن در کنکور سراسری 99، مطابق دفترچه راهنمای انتخاب رشته ریاضی در دانشگاه های پردیس خودگردان ظرفیتی نداشته است، و فقط در تعدادی از دانشگاه های سراسری این رشته ارائه گردید.

رشته مهندسی معدن در کنکور 99 در دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی بیرجند، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه صنعتی همدان، دانشگاه کردستان، دانشگاه لرستان، دانشگاه ملایر، دانشگاه ارومیه، دانشگاه بیرجند، دانشگاه زنجان، دانشگاه شهید با هنر، دانشگاه صنعتی اراک، دانشگاه صنعتی ارومیه، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه ولایت ایرانشهر، دانشگاه ولی عصر، دانشگاه کاشان، دانشگاه یزد، مجتمع آموزش عالی زرند، مجتمع آموزش عالی گناباد، دانشگاه غیرانتفاعی چابهار، دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه بین المللی امام خمینی ارائه گردید.

بنابراین داوطلبان و متقاضیان رشته مهندسی معدن باید تلاش کنند که با توجه به ظرفیت این رشته، رتبه مناسبی را برای قبولی در دوره های روزانه و نوبت دوم دانشگاه های سراسری بدست آورند.

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی معدن پردیس کنکور 99

همانطورکه گفتیم رشته مهندسی معدن تاکنون در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه نشده است، اما چنانچه این رشته در کنکور سراسری 1400 ارائه شد، داوطلبان می‌توانند از رتبه های قبولی مهندسی معدن در دوره روزانه دانشگاه های سراسری جهت تخمین شانس قبولی‌شان استفاده کنند.

بدین صورت که دانشگاه های مختلف در ظرفیت پردیس خودگردان قبولی راحت تری نسبت به دوره روزانه همان دانشگاه خواهند داشت و از دلایل مهم آن این است که دوره پردیس خودگردان دارای شهریه بالایی هستند. به همین دلیل داوطلبان در الویت اول به سراغ انتخاب کد رشته محل های مربوط به دوره روزانه‌ می‌روند.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

رتبه قبولی مهندسی معدن پردیس کنکور 99 | روزانه

همانطورکه گفتیم اگر رشته مهندسی معدن در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه شود، به دلیل اینکه تا کنون شاهد قبولی داوطلبان در این رشته و در ظرفیت پردیس نبودیم بدیهی است که آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی معدن پردیس 99  را نیز در اختیار نداشته باشیم.

یکی از راه های تخمین شانس قبولی در رشته مهندسی معدن، مقایسه رتبه اکتسابی با رتبه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی معدن در دوره روزانه دانشگاه های سراسری می‌باشد که اگر داوطلب هر چه رتبه نزدیکتری به رتبه قبولی در دوره روزانه یک دانشگاه را کسب کرده باشد، شانس قبولی در دوره پردیس همان دانشگاه را نیز خواهد داشت.

به همین دلیل در این قسمت از مقاله تعدادی از آخرین رتبه های قبولی داوطلبان را در دوره روزانه دانشگاه های سراسری ارائه کرده ایم.

 

رتبه قبولی سهمیه مناطق

ملاک قبولی داوطلبان در کنکور سراسری و در رشته معدن، رتبه آنها در سهمیه می‌باشد و در واقع داوطلبان هر سهمیه با یکدیگر رقابت می‌کنند. آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی معدن براساس سهمیه مناطق  به شرح جدول زیر می‌باشد:

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی سهمیه
دانشگاه تهران 1983  منطقه یک
دانشگاه تهران 3409 منطقه یک
دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) - قزوین 4100 منطقه یک
دانشگاه صنعتی اصفهان 5308 منطقه یک
دانشگاه صنعتی اصفهان 6657 منطقه یک
دانشگاه صنعتی اصفهان 11000 منطقه یک
دانشگاه زنجان 16973 منطقه یک
دانشگاه ولی عصر(عج) - رفسنجان 26138 منطقه یک
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2172 منطقه دو
دانشگاه تهران 3309 منطقه دو
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 4516 منطقه دو
دانشگاه تهران 4882 منطقه دو
دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) - قزوین 6227 منطقه دو
دانشگاه صنعتی شاهرود 6851 منطقه دو
دانشگاه کاشان 8147 منطقه دو
دانشگاه یزد 9230 منطقه دو
دانشگاه زنجان 10318 منطقه دو
دانشگاه هرمزگان - بندرعباس 16286 منطقه دو
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 16748 منطقه سه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1887 منطقه سه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2159 منطقه سه
دانشگاه صنعتی ارومیه 12137 منطقه سه
دانشگاه بیرجند 14708 منطقه سه

بخوانید: رتبه و تراز انتخاب رشته

 

مشاوره انتخاب رشته مهندسی معدن پردیس

همانطور که گفتیم رشته مهندسی معدن در حال حاضر در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه نمی گردد، شما داوطلبان گرامی و علاقه مند به رشته مهندسی معدن می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید و چنانچه اخبار جدید در مورد رشته مهندسی معدن در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه گردید، بتوانید مطلع شوید.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • آیا طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99، رشته مهندسی معدن در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود؟

طبق دفترچه کنکور سراسری 99، رشته مهندسی معدن در دوره پردیس خودگردان ارائه نگردیده است.

  • آیا داوطلبان می‌توانند جهت تخمین شانس قبولی‌شان از رتبه های قبولی رشته مهندسی معدن در سال های گذشته استفاده کنند؟

بله داوطلبان می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی رشته  مهندسی معدن برای تخمین شانس قبولی شان در کنکور سراسری 1400 استفاده کنند.

  • رشته مهندسی معدن، طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99، در کدام دانشگاه ها ارائه می‌شود؟

طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 99، رشته مهندسی معدن در دو دوره روزانه و نوبت دوم برخی دانشگاه های سراسری ارائه می شود که در متن مقاله به آنها اشاره کردیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی معدن پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی معدن پردیس کنکور 99

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی معدن پردیس کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: