رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس کنکور 98
نوشته شده توسط : دانتل

اگر قصد انتخاب رشته مهندسی هوافضا را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارید بایستی به این نکته توجه داشته باشید که می‌توانید با اطلاع از آخرین رتبه‌های قبولی رشته مهندسی هوافضا 98 در دانشگاه های پردیس خودگردان، میزان شانس قبولی خود را تخمین بزنید. با اینکه ممکن است رتبه‌های قبولی رشته مهندسی هوافضا در سالهای مختلف تغییر کند اما باز هم استناد به رتبه‌های قبولی سال های گذشته بهترین راه برای انجام یک انتخاب رشته آگاهانه‌ می‌باشد. به همین منظور در ادامه این مطلب آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی هوافضا پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی هوافضا می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس کنکور 98

 

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی هوافضا پردیس خودگردان 98

دانشگاه های پردیس خودگردان دارای مدرکی مشابه مدرک روزانه دانشگاه های سراسری می‌باشد، چراکه شعبه هایی از دانشگاه های سراسری هستند، به همین دلیل بسیار مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است. این دانشگاه ها در مقابل نیز دارای شهریه های نسبتا بالایی هستند که بسیاری را نیز از انتخاب کد رشته محل های مربوط به این دانشگاه ها منصرف می‌کند.

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته مهندسی هوافضا را در دانشگاه های پردیس خودگردان را دارند، بایستی با درنظر گرفتن تمامی شرایط از رتبه های قبولی این دانشگاه ها در سال‌های گذشته مطلع شوند.

نکته ای که قابل ذکر است این است که ملاک پذیرش در دانشگاه های سراسری رتبه در سهمیه داوطلب می‌باشد که در واقع داوطلبان می‌توانند در ابتدا نتایج اولیه خود را دریافت کنند و سپس از آخرین رتبه‌های قبولی رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه های پردیس خودگردان مطلع شوند و با رتبه خود مقایسه کنند بدین صورت می‌توانند متوجه شوند که با توجه به نتیجه ای که دریافت کرده اند، چه کدرشته محل‌هایی را می توانند انتخاب کنند.

در ادامه این مطلب تعدادی از آخرین رتبه های رشته مهندسی هوافضا را در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه کرده ایم.

بخوانید: انتخاب رشته کنکور 1400

 

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر | تهران 2658

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس 98

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر | تهران 7926
دانشگاه صنعتی امیرکبیر | تهران 10768

 

منطقه سه

جدول زیر تعدادی از آخرین رتبه‎‌های قبولی رشته مهندسی هوافضا 98 را در دانشگاه های پردیس خودگردان و در سهمیه منطقه سه شرح داده است.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر | تهران 4316

بخوانید: اهمیت رتبه قبولی ذر انتخاب رشته کنکور سراسری

 

سوالات متداول

  • آیا داوطلبان هر رتبه ای که بدست آورند، می‌توانند وارد دانشگاه های پردیس خودگردان شوند و در رشته مهندسی هوافضا ادامه تحصیل دهند؟

دانشگاه های پردیس خودگردان به دلیل اینکه شعبه هایی از دانشگاه های دولتی هستند، در رشته هایی که به صورت باآزمون ارائه می‌شود، داوطلبان با رتبه های بالاتر را می‌پذیرند، بنابراین داوطلبان بایستی رتبه خوبی برای ورود به رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه های پردیس خودگردان کسب کنند.

  • متقاضیان رشته مهندسی هوافضا از چه طریقی می‌توانند رتبه های قبولی رشته مهندسی هوافضا 98 را در دانشگاه های پردیس خودگردان بیابند؟

داوطلبان می‌توانند از طریق این مقاله از سایت دانتل، از آخرین رتبه‌های قبولی رشته مهندسی هوافضا 98 مطلع شوند.

  • رشته مهندسی هوافصا در کدام یک از دانشگاه های سراسر ایران در ظرفیت پردیس خودگردان، دانشجو می‌پذیرد؟

دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف از جمله دانشگاه هایی هستند که در رشته مهندسی هوافضا دانشجو می‌پذیرند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی هوافضا می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس کنکور 98

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: