رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 98
نوشته شده توسط : دانتل

رشته علوم تغذیه از رشته های دانشگاهی کنکور سراسری تجربی است که هرسال علاوه بر دانشگاه های سراسری و آزاد در دانشگاه های پردیس خودگردان نیز ارائه می‌شود. متقاضیان رشته علوم تغذیه که قصد دارند کد رشته محل های این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب کنند بایستی پس از بررسی تمامی جوانب، برای یک چیدمان اصولی الویت ها،  در فرم انتخاب رشته از محدوده رتبه قبولی رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان اطلاع داشته باشند که برای این منظور می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان در سالهای گذشته استفاده کنند. ما در این مطلب برای راهنمایی شما داوطلبان گرامی، آخرین رتبه و تراز قبولی رشته علوم تغذیه پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه علوم تغذیه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 98

 

آخرین رتبه و تراز قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان 98

یک داوطلب کنکور سراسری تجربی وقتی می‌خواهد فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کند، باید بداند که هر انتخابی که می‌کند در چه جایگاهی باید قرار گیرد، برای مثال یکی از کدرشته محل های رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان را انتخاب می‌کند، حال این انتخاب را بایستی در کدام یک از 150 الویت فرم انتخاب رشته خود قرار دهد.

برای انجام این کار داوطب نیاز به یک شناخت از محدوده رتبه قبولی هر رشته خواهد داشت، بنابراین آخرین رتبه قبولی رشته تغذیه پردیس کنکور 99 می‌تواند تا حدود زیادی به متقاضی این رشته کمک کند.

نکته ای که لازم است شاره کنیم این است که ملاک سنجش داوطلبان برای قبولی در رشته علوم تغذیه دانشگاه های پردیس خودگردان، رتبه ای است که داوطلب در سهمیه کسب کرده است، بنابراین بایستی جهت تخمین میزان شانس قبولی رتبه خود را در سهمیه با آخرین رتبه قبولی رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان مقایسه کنند.

بخوانید: زمان انتخاب رشته کنکور 1400

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

جدول زیر شامل آخرین رتبه قبولی رشته علوم تغذیه پردیس خودگردان کنکور 98 می‌باشد.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 5987

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت نیز در کنکور سراسری تجربی و قبولی در رشته تغذیه موثر می‌باشد که مشاوران مرکز مشاوره تحصیل دانتل درحال جمع آوری آخرین رتبه های قبولی رشته تغذیه دانشگاه های پردیس خودگردان در کنکور سراسری 98 می‌باشد، که چنانچه این اطلاعات جمع آوری و تکمیل گردد در این قسمت از مقاله قرار می‌گیرد.

 

سهمیه منطقه یک | آخرین رتبه و تراز قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان 98

جدول زیر شامل رتبه تغذیه پردیس خودگردان 98 در سهمیه منطقه یک است.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 2845
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3011
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 2919
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3425
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3389

 

سهمیه منطقه دو | آخرین رتبه و تراز قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان 98

جدول زیر شامل رتبه تغذیه پردیس خودگردان 98 در سهمیه منطقه دو است.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی گلستان | گرگان 4411
دانشگاه علوم پزشکی گلستان | گرگان 5389
دانشگاه علوم پزشکی گلستان | گرگان 6295
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 4689
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 5215
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 5619

 

سهمیه منطقه سه | آخرین رتبه و تراز قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان 98

جدول زیر شامل رتبه تغذیه پردیس خودگردان 98 در سهمیه منطقه سه است.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 4709
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 4822
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 5695

بخوانید: رتبه قبولی در انتخاب رشته

 

مشاوره انتخا‎ب رشته علوم تغذیه

شما داوطلب عزیز که قصد دارید چند کد رشته محل از فرم انتخاب رشته خود را به رشته های علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان اختصاص دهید، آیا فکر کرده اید که اگر بخواهید رشته های دیگر را نیز انتخاب کنید چگونه بایستی به کمک آخرین رتبه های قبولی رشته تغذیه انتخاب رشته خود را الویت بندی کنید.

حتما شنیده اید که مرحله انتخاب رشته کنکور تجربی مهم ترین و حساس ترین مرحله آزمون سراسری است، بنابراین برای اینکه بدانید چه کد رشته محل هایی از رشته علوم تغذیه را انتخاب کنید و در الویت چندم خود نسبت به دیگر انتخاب های خودتان قرار دهید، حتما باید با یک مشاور تحصیلی مسلط به انتخاب رشته مشورت کنید و اگر قصد دارید در کد رشته محل ها انتخابی‌تان شاهد نتیجه قبولی باشید، به هیچ وجه شتابزده عمل نکنید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل آماده هستند تا تجربیات خود را در زمینه انتخاب رشته تجربی، با شما در میان بگذارند و به شما کمک کنند تا بتوانید الویت های فرم انتخاب رشته خود را بدرستی بجینید.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • آیا رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌گردد؟

بله، رشته تغذیه در برخی دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود، که هرسال کد رشته محل های مربوط به این رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان از طریق دفترچه انتخاب رشته قابل استخراج می‌باشد.

  • آیا متقاضیان رشته علوم تغذیه می توانند برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی، از آخرین رتبه قبولی رشته علوم تغذیه پردیس کنکور 99 استفاده کنند؟

بله، اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99، به داوطلبان کمک می کند یک دید کلی از محدوده رتبه قبولی رشته تغذیه در دانشگاه های مختلف بدست آورند.

  • آخرین رتبه قبولی رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان در طول سال های مختلف تغییر نمی‌کند؟

ممکن است آخرین رتبه قبولی رشته علوم تغذیه در طول سالهای مختلف تغییر کند، اما با این حال نیز بهترین راه برای تخمین شانس قبولی است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته علوم تغذیه پردیس می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 98

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: