نوشته شده توسط : دانتل

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته داروسازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، پس از دریافت نتایج اولیه و مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی، با این سوال مواجه هستند که چگونه انتخاب هایمان را الویت بندی کنیم که در نهایت موفق به کسب قبولی شویم، شما داوطلبان عزیز می‌توانید از آخرین رتبه های قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 مطلع شوید که این کار یک دید از محدوده قبولی هر دانشگاه پردیس خودگردان به شما می‌دهد و از این طریق می‌توانید بفهمید، با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید، در هر انتخاب چه میزان شانس قبولی خواهید داشت. در ادامه این مطلب آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 را ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته داروسازی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 99

 

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس خودگردان کنکور 99

دسته ای از داوطلبان که رشته دارو سازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب می‌کنند، بایستی به این نکته توجه داشته باشند که قبولی در دانشگاه های پردیس خودگردان، در وهله اول نیازمند کسب رتبه مناسب می‌باشد.

پس از ان هر داوطلب باید با توجه به رتبه ای که بدست آورده است به بهترین شکل ممکن، فرم انتخاب رشته خود را با کد رشته محل های رشته دارو سازی در دانشگاه های پردیس خودگردان مدنظرش تکمیل نماید.

از آنجایی که داوطلبان برای قبولی در رشته دارو سازی براساس رتبه ای که در سهمیه بدست آورده اند، سنجیده می‌شوند، در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی را به تفکیک  سهمیه ها آورده ایم.

بخوانید: نحوه انتخاب رشته کنکور 1400

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

جدول زیر آخرین رتبه قبولی دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 در سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت  شرح داده است.  تمامی متقاضیان رشته دارو سازی پردیس با سهمیه ایثارگران 25 درصد می‌توانند از این جدول در جهت تخمین شانس قبولی‌شان استفاده نمایند.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی البرز - کرج 1436
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 19612

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در حال جمع آوری آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان هستند، که به محض تکمیل اطلاعات در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

 

منطقه یک | آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس خودگردان کنکور 99

جدول زیر آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 در سهمیه منطقه یک شرح داده است.  تمامی متقاضیان سهمیه منطقه یک می‌توانند از این جدول در جهت تخمین شانس قبولی‌شان استفاده نمایند.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2311
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 2362
دانشگاه علوم پزشکی گیلان - رشت 2209
دانشگاه علوم پزشکی زابل 2593
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2139
دانشگاه علوم پزشکی مازندران - ساری (محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه واقع در شهر رامسر ) 2259
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2293
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 2418
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور - اهواز 2248
دانشگاه علوم پزشکی زابل 2561

 

منطقه دو | آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس خودگردان کنکور 99

جدول زیر آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 در سهمیه منطقه دو شرح داده است.  تمامی متقاضیان رشته داروسازی پردیس با سهمیه منطقه دو می‌توانند از این جدول در جهت تخمین شانس قبولی‌شان استفاده نمایند.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2408
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 3429
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 3000
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 3583
دانشگاه علوم پزشکی همدان 3413
دانشگاه علوم پزشکی یزد 3259
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 3171
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 3399
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 3512
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 3634

 

منطقه سه | آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس خودگردان کنکور 99

جدول زیر آخرین رتبه قبولی در سهمیه منطقه دو شرح داده است.  تمامی متقاضیان رشته داروسازی پردیس با سهمیه منطقه دو می‌توانند از این جدول در جهت تخمین شانس قبولی‌شان استفاده نمایند.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی-تهران 1600
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی-تهران 1851
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی-تهران 1598
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 2193
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2307
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 2025
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 1975
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 2101
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 2219
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور - اهواز 2382

 

مشاوره انتخاب رشته داروسازی پردیس خودگردان

همانطورکه پیش‌تر نیز اشاره کردیم، متقاضیان تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان پس از اینکه انتخاب های خود را از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری استخراج کردند، باید بر اساس اینکه چه میزان شانس قبولی دارند، انتخاب هایشان را در سه دسته خوش بینانه، نرمال و بدبینانه الویت بندی کنند.

رشته داروسازی از رشته های پرمتقاضی کنکور تجربی است که در مقابل تقاضا، ظرفیت محدودی دارد، بنابراین هر داوطلب با توجه به رتبه ای که بدست آورده، بایستی در انتخاب رشته، نهایت دقت را داشته و کمترین خطا را انجام دهد تا در نهایت بتواند موفق به کسب قبولی شود.

بخوانید: رتبه قبولی در انتخاب رشته

 

در این مسیر آخرین رتبه های  قبولی رشته داروسازی پردیس کنکور 99 کمک بزرگی خواهد کرد اما رتبه های قبولی این رشته ممکن است در سالهای مختلف به دلایل مختلفی همچون تغییر ظرفیت ها و انتخاب داوطلبان کمی متفاوت باشد که برای جبران این مشکل داوطلبان می‌توانند از یک مشاور که بتواند این مسائل را آنالیز کند، کمک بگیرند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل می‌توانند به شما داوطلبان عزیز با دادن آگاهی کمک کنند، یک انتخاب رشته اصولی داشته باشید و الویت های خود را با منطق انتخاب نمایید.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • آیا اطلاع از آخرین رتبه های قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99، می‌تواند به داوطلبان کنکور تجربی 1400، کمک کند؟

بله، تمامی متقاضیان رشته داروسازی کنکور تجربی 1400 می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی داروسازی کنکور 99، جهت تخمین شانس قبولی و چینش الویت ها در انتخاب رشته کنکور سراسری 1400، استفاده کنند.

  • متقاضیان رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان، از چه طریقی می‌توانند به آخرین رتبه های قبولی داروسازی پردیس کنکور 99، دسترسی داشته باشند؟

متقاضیان می‌توانند از طریق این مقاله از سایت دانتل، از آخرین رتبه های قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 اطلاع یابند.

  • آخرین رتبه های قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99، به چه صورت است؟

هر دانشگاه با توجه به رتبه و جایگاه علمی که دارد، رتبه های قبولی متفاوتی نیز دارد که در متن مقاله اشاره کردیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته داروسازی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 99

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: