رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 98
نوشته شده توسط : دانتل

پس از برگزاری کنکور سراسری در زیرگروه آزمایشی تجربی، دفترچه ای با عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی از سوی سازمان سنجش منتشر می‌گردد. داوطلبانی که علاقه مند به رشته داروسازی هستند و قصد دارند در این رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان ادامه تحصیل دهند، بایستی با توجه به دانشگاه های مدنظرشان، کد رشته محل های مربوط به رشته داروسازی پردیس خودگردان را استخراج کنند. متقاضیان می‌توانند به کمک آخرین رتبه های قبولی داروسازی پردیس کنکور 98، کد رشته محل هایی که استخراج کرده اند را الویت بندی کنند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 98 ، پرداخته ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته داروسازی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 98

 

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس خودگردان 98

همانطورکه اشاره کردیم داوطلبان می‌توانند به کمک آخرین رتبه های قبولی رشته دارو سازی پردیس کنکور 98، انتخاب های خود را الویت بندی کنند، بدین معنا که برای اینکه بدانند در یک انتخاب چه میزان شانس قبولی دارند، می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی این رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 98 استفاده کنند و با مقایسه رتبه ها، شانس قبولی خود را تخمین بزنند.

متقاضیان تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان باید توجه کنند که معیار قبولی رشته دارو سازی رتبه ای است که داوطلب در سهمیه بدست آورده است، بنابراین متقاضیان بایستی برای تخمین شانس قبولی خود از آخرین رتبه قبولی رشته دارو سازی در سهمیه استفاده کنند.

بخوانید: نحوه انتخاب رشته کنکور 1400

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت هستند و قصد انتخاب رشته داروسازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، می‌توانند از جدول زیر که شامل رتبه قبولی کنکور 98 در سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت است، استفاده کنند.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی البرز - کرج 1452
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 19902

 

سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت

داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت هستند و قصد انتخاب دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، می‌توانند از جدول زیر که شامل آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 98 در سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت است، استفاده کنند.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 938

 

منطقه 1 | آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس خودگردان 98

داوطلبانی که دارای سهمیه منطقه یک هستند و قصد انتخاب رشته داروسازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، می‌توانند از جدول زیر که شامل سهمیه منطقه یک است، استفاده کنند.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 1557
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 1906
دانشگاه علوم پزشکی مازندران - ساری 2000
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 2137
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 2163
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2203
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 2325
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 2363
دانشگاه علوم پزشکی بابل 2597

 

منطقه 2 | آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس خودگردان 98

داوطلبانی که دارای سهمیه منطقه دو هستند و قصد انتخاب رشته دارو سازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، می‌توانند از جدول زیر که شامل آخرین رتبه قبولی رشته دارو سازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 98 در سهمیه منطقه دو است، استفاده کنند.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 1918
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 2463
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه 2737
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 3420
دانشگاه علوم پزشکی یزد 6184

 

منطقه 3 | آخرین رتبه و تراز قبولی رشته داروسازی پردیس خودگردان 98

داوطلبانی که دارای سهمیه منطقه سه هستند و قصد انتخاب رشته داروسازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، می‌توانند از جدول زیر که شامل آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 98 در سهمیه منطقه سه است، استفاده کنند.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 861
دانشگاه علوم پزشکی همدان 1585
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 2163
دانشگاه علوم پزشکی همدان 2334
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 2552
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 3000

 

مشاوره انتخاب رشته داروسازی پردیس خودگردان

پس از شرکت تمامی داوطلبان در کنکور سراسری تجربی، سازمان سنجش پس از یک بازه زمانی کوتاه، برای تمامی شرکت کنندگان کارنامه اولیه صادر می‌کند. کارنامه اولیه داوطلبان شامل اطلاعات مهمی همچون رتبه و ترازی است که داوطلب بدست آورده است.

داوطلبانی که پس از رویت رتبه اکتسابی خود، قصد انتخاب رشته دارو سازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، می‌توانند به کمک آخرین رتبه های قبولی رشته دارو سازی در دانشگاه های پردیس خودگردان سالهای گذشته و ارزیابی کارنامه ای که شامل عملکردشان است، فرم انتخاب رشته خود را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند.

بخوانید: رتبه قبولی در انتخاب رشته

 

داوطلبان بهتر است در این مسیر با توجه به حساسیت مرحله انتخاب رشته و کاهش درصد خطا از مشاوره تحصیلی استفاده کنند. مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی دانتل آماده یاری رساندن به شما داوطلبان عزیز برای انجام یک انتخاب رشته بی نقص می‌باشند که در نهایت منتهی به نتیجه کسب قبولی شود.

بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

 

سوالات متداول

  • آیا دانشگاه های پردیس خودگردان، به صورت شهریه پرداز هستند؟

بله، داوطلبانی که قصد انتخاب رشته داروسازی را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، بایستی به این نکته توجه داشته باشند که دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت شهریه پرداز اداره می‌شوند و برای رشته داروسازی نیز، شهریه های نسبتا بالا است، بنابراین بهتر است داوطلبان ابتدا از شهریه هر دانشگاه مطلع شده و سپس نسبت به انتخاب آنها اقدام کنند.

  • آیا متقاضیان رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی رشته داروسازی پردیس کنکور 99 ، جهت تخمین شانس قبولی‌شان استفاده کنند؟

بله، تمامی متقاضیان رشته داروسازی می‌توانند جهت تخمین شانس قبولی‌شان از آخرین رتبه های قبولی رشته داروسازی پردیس کنکور 99، استفاده کنند.

  • آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 98 ، به چه صورت است؟

آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان، به دلایل مختلفی از جمله کیفیت و رتبه دانشگاه ها متفاوت می‌باشد که در متن مقاله به آنها اشاره کردیم.

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته داروسازی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 98

 




:: برچسب‌ها: رتبه قبولی داروسازی پردیس کنکور 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: