نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 99
نوشته شده توسط : دانتل

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد

داوطلبانی که موفق به پذیرش در اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد نشده اند ، امیدوارند که در تکمیل ظرفیت ارشد در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شوند.همین طور کسانی که در دانشگاه محل پذیرش خود ثبت نام کرده اند اما از رشته و یا محل تحصیل خود رضایت ندارند، امیدوارند که بتوانند درمرحله  تکمیل ظرفیت،  رشته محل خود را بهبود ببخشند.

تمام کسانی که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده اند مجاز به ثبت نام تکمیل ظرفیت هستند.به عبارت دیگر هر کسی که بعد از آزمون کنکور برای وی کارنامه صادر شده باشد می توانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. هیچ محدودیتی برای شرکت داوطلبان وجود ندارد به استثناء کسانی که در رشته های بورسیه و دارای شرایط خاص پذیرفته شده اند. اما داوطلبان فقط می توانند  رشته محل هایی را انتخاب نمایند که در آزمون آن شرکت کرده اند. بعد از اتمام زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت، طی مدت زمان محدودی نتایج روی سایت سازمان سنج بارگذاری می شود و داوطلبان از وضعیت قبولی خود مطلع می شوند.

نتایج تکمیل ظرفیت ارشد/تاریخ اعلام نتایج

با توجه به اینکه زمان بندی دقیقی برای ثبت نام تکمیل ظرفیت اعلام نمی شود، بدیهی است که زمان اعلام نتایج نیز شناور می باشد. داوطلبان می بایست جهت اطلاع از زمان بندی فرایند ثبت نام و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت به اطلاعیه های سازمان سنجش رجوع نمایند.

نتایج تکمیل ظرفیت ارشد/نحوه اعلام نتایج

هم سو با سایر مراحل تکمیل ظرفیت ارشد، نتایج نیز در سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می شود. داوطلبان باید در زمان مقرر با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی خود مانند شماره پرونده و کد پیگیری به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند.

شماره پرونده یک عدد هفت رقمی است که پس از به پایان رسیدن روند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، از طریق سیستم در اختیار داوطلب قرار می گیرد. کد پیگیری نیز شماره شانزده رقمی است که سیستم پس از ثبت نام تکمیل ظرفیت برای داوطلب ارسال می کند.

نحوه مشاهده نتایج

داوطلبان برای اطلاع از قبولی و یا عدم قبولی خود باید وارد سایت سازمان سنجش شوند. سپس با ورود به سامانه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد، اطلاعات درخواستی را وارد نمایند. غالباً داوطلبان با استفاده از شماره پرونده و کد پیگیری از این مرحله عبور می کنند. اما اگر داوطلبی دسترسی به کد پیگیری خود نداشت می تواند با درج شماره پرونده به اضافه کدملی و سال تولد نیز به مرحله بعد وارد شود.

در این مرحله کارنامه داوطلب قابل رویت می باشد. داوطلبان در این مرحله، هم شامل کسانی می شوند که در اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند و هم کسانی که پذیرفته نشده اند.هر دو گروه فقط مجاز به ثبت نام در رشته محل قبولی تکمیل ظرفیت  هستند. داوطلبانی که در مرحله قبل قبول شده بودند دیگر مجاز به ادامه تحصیل در رشته محل قبلی نیستند و قبولی سابق آنها کان لم یکن تلقی می شود.

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید. 

منبع: نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 99




:: برچسب‌ها: نتایج تکمیل ظرفیت ارشد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: