زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

ورود به دانشگاه و تحصیلات عالی طی سالیان اخیر دچار تغییرات زیادی شده است. یکی از این تغییرات توجه بیشتر بر پذیرش بدون کنکور یا براساس سوابق تحصیلی است؛ داوطلبان می‌توانند براساس معدل دیپلم خود وارد دانشگاه غیرانتفاعی شوند. متقاضیانی که قصد تحصیل بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی دارند باید از زمانبندی و مهلت ثبت نام این دانشگاه مطلع باشند. در این مقاله به زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در سال 1400 پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

منبع: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 | مهر

دانشگاه غیرانتفاعی برای ورودی مهر و بهمن دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان می‌توانند با شرکت در آزمون و یا بصورت بدون کنکور مشغول به تحصیل شوند. در ادامه زمانبندی ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی را ذکر کرده ایم. برای دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 کلیک کنید.

مقطع تحصیلی زمان ثبت نام مهلت ثبت نام
کاردانی پیوسته 30 خرداد 6 تیر
کاردانی ناپیوسته اوایل مرداد اعلام نشده
کارشناسی پیوسته اوایل مرداد اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته 23 خرداد 30 خرداد

نکته قابل توجه اینکه در حال حاضر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آغاز نشده است و زمانبندی های جدول فوق براساس اطلاعیه های رسمی و تجربیات سال گذشته هستند؛ به محض انتشار اخبار جدید این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 | بهمن

داوطلبانی که از ثبت نام ورودی مهر جامانده اند یا در موعد مقرر مدارک ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی خود را تکمیل نکرده اند؛ و یا به هر دلیل قصد شروع تحصیل از بهمن را دارند می‌توانند بصورت بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی مشغول به تحصیل شوند. زمانبندی مربوط به ورودی بهمن به شرح زیر است.

مقطع  زمان ثبت نام مهلت ثبت نام
کاردانی پیوسته 14 دی ماه اعلام نشده
کاردانی ناپیوسته اواخر آذر اعلام نشده
کارشناسی پیوسته اواخر آذر اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته 15 دی ماه اعلام نشده

 

جدول فوق براساس تجربیات سال گذشته تنظیم شده است؛ طی سال گذشته ثبت نام در بازه آذر تا بهمن انجام گرفت؛ در مورد سال تحصیلی 1400-1401 هنوز اطلاعیه ای منتشر نشده است. به محض انتشار اخبار یا اطلاعیه ای این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 

 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

بسیاری از داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی هستند؛ اما سوالات بسیاری ذهن متقاضیان را درگیر کرده است. چند نکته در مورد این دانشگاه لازم به ذکر است؛ دانشگاه غیرانتفاعی دارای مدرک معتبر از وزارت علوم است، همچنین بسیاری از رشته هایی که متقاضیان زیادی دارند و آینده شغلی خوبی برای آنها قابل تصور است در این دانشگاه ارائه می‌شوند. برای ازلاع از سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی کلیک کنید.

با این حال بسیاری از داوطلبان ترجیح می‌دهند دانشگاه غیرانتفاعی را در اولویت خود قرار ندهند؛ دلیل این تصمیم اعتبار و امکانات بالاتر سایر موسسات آموزش عالی نظیر دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد است. همچنین برخی از رشته ها نظیر پزشکی یا داروسازی نیازمند شرکت در کنکور هستند. برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 کلیک کنید.

نکته قابل توجه بعدی تفاوت بین دانشگاه غیرانتفاعی و موسسه غیرانتفاعی است؛ در صورتی که مجموعه ای از نظر تعداد اعضای هیئت علمی، تعداد دانشجویان، نقش در تولید علم و امکانات از شرایط مطلوبی برخوردار باشد عنوان دانشگاه و موسساتی که در این جنبه ها ضعیف تر هستند موسسه آموزش عالی نام می‌گیرند. برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400کلیک کنید.

با این حال دانشگاه غیرانتفاعی که از جمله دانشگاه های شهریه پرداز هستند؛ دارای اساتید با کیفیت، امکانات بروز و مطلوب هستند و برای بسیاری از داوطلبان انتخاب مناسبی بحساب می‌آیند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از تصمیم گیری نهایی با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد شرایط خود و انتخاب بهترین گزینه مشورت نمایید.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی از چه زمانی شروع می شود؟

داوطلبان از مرداد ماه می توانند برای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی اقدام کنند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی از چه زمانی شروع می شود؟

متقاضیان از اوایل آذر ماه می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400




:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: