سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400
نوشته شده توسط : دانتل

در میان دانشگاه های مختلفی که به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرند، دانشگاه غیرانتفاعی نیز در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد. داوطلبان باید توجه داشته باشند که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی به صورت هماهنگ و یکپارچه با دانشگاه های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم اطلاعاتی پیرامون سایت ثبت نام رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 ارائه کنیم.

منبع: سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

 

ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 1400 

دانشگاه های غیرانتفاعی چندین سال است که در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دو نیمسال تحصیلی اول و دوم دانشجو جذب می نماید، این دانشگاه ها در واقع زیرمجموعه ای از دانشگاه های سراسری هستند و به همین دلیل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی به صورت همزمان با ثبت نام دانشگاه های سراسری انجام می شود. برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 کلیک کنید.

تمامی متقاضیان تحصیل بدون شرکت در آزمون در دانشگاه های غیرانتفاعی، بایستی در زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری، بخشی از فرم انتخاب رشته خود را  یا تمام آن را به کد رشته محل های مربوط به دانشگاه های غیرانتفاعی اختصاص داده و تکمیل کنند.

 

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

معمولا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی برای ورودی مهر ماه به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می شود و البته در سال گذشته شاهد برگزاری مرحله انتخاب رشته و ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه نیز در به صورت غیرحضوری و آنلاین بوده ایم.

لینک ثبت نام آنلاین بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های غیرانتفاعی در سایت ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی، یعنی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” فعال می شود که متقاضیان برای ثبت نام بایستی به این سایت مراجعه نمایند.

 

لینک ثبت نام در سایت سازمان سنجش

اشاره کوتاهی کردیم که لینک ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی  ” sanjesh.org ” فعال می شود. به همین دلیل متقاضیان بایستی در سایت سازمان سنجش به دنبال زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری باشند تا بتوانند از طریق لینکی که برای این ثبت نام فعال می شود، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی خود را انجام دهند.

لازم است اشاره کنیم که علاوه بر لینک ثبت نام، دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی نیز از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود که متقاضیان برای تکمیل مراحل انتخاب رشته خود بدان نیاز دارند تا پس از استخراج کد رشته محل های مورد نظرشان از طریق وبسایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی هزینه ثبت نام خود را نیز بپردازند و با دسترسی به فرم انتخاب رشته، کد رشته محل های مربوط به دانشگاه غیرانتفاعی را ثبت نمایند. برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 کلیک کنید.

لینک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی 1400 در دو ورودی مهر و بهمن ماه همزمان با شروع ثبت نام دانشگاه‌های سراسری در وبسایت سازمان سنجش فعال می شود که برای نمیسال اول معمولا در مرداد ماه و برای نیمسال دوم معمولا در اواخر آدر و اوایل دی ماه می باشد.

 

به محض فعال شدن لینک ثبت نام و اعلام نتایچ بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های غیر انتفاعی در وبسایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی، علاوه بر قرار دادن زمان دقیق، لینک های نامبرده را نیز در این مطلب قرار خواهیم داد. 

 

مراحل ثبت نام در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی از سال گذشته برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه به صورت اینترنتی و از طریق وبسایت سازمان سنجش انجام می شود. داوطلبان برای ثبت اطلاعات و کد رشته محل های مورد نظر خود، می توانند طبق مراحل زیر پیش رفته و ثبت نام خود را نهایی کنند.

  • وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شوید.
  • ابتدا برای اینکه بدانید آیا واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی هستید و اطلاع از مدارک ثبت نام غیرانتفاعی ، زمان ثبت نام، میزان هزینه، لیست کد رشته محل های ارائه شده و … نسبت به دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی نیمسال اول و یا دوم 1400، اقدام کنید. (دفترچه را با توجه به نیمسالی که قصد ثبت نام در آن را دارید، انتخاب کنید). در مقاله دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 می توانید دفترچه مورد نظر خود را دانلود نمایید.
  • چنانچه کد رشته محل های مورد نظر شما در دفترچه نامبرده ارائه شده بود و تصمیم خود را جهت انتخاب رشته گرفتید، از بخش خرید کارت اعتباری ، هزینه ثبت نام را بپردازید و سپس کارت اعتباری مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی تهیه کتید.
  • وارد سامانه ثبت نام شوید و سپس عکس 3 * 4 خود را با مشخصات خواسته شده در سامانه بارگذاری نمایید.
  • فرم های ثبت نام خود را اطلاعات شخصی و اطلاعات تحصیلی تکمیل کنید .
  •  سپس فرم انتخاب رشته خود را با کد رشته محل هایی که از دفترچه استخراج کرده اید، تکمیل نمایید.
  • پس از چندین بار بررسی اطلاعات و فرم انتخاب رشته تان، ثبت نهایی کنید و سپس شماره پرونده و کد رهگیری را دریافت نمایید.

 

سایت اعلام نتایج بدون کنکور غیرانتفاعی 1400

سازمان سنجش مجری برگزاری پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های سراسری و غیرانتفاعی می باشد، بنابراین علاوه بر لینک ثبت نام، لینک اعلام نتایج نیز در وبسایت این سازمان به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” فعال می شود.

چنانچه در زمان اعلام نتایج دانشگاه های غیر انتفاعی، شرکت کنندگان جزو اسامی پذیرفته شدگان باشند، می توانند برای قطعی کردن ثبت نام خود به صورت حضوری به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند، البته این ثبت نام نهایی الزامی است، چرا که عدم مراجعه داوطلبان به معنای انصراف آن ها تلقی خواهد شد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 

 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 | سایت

متقاضیان تحصیل بدون کنکور در دانشگاه های غیرانتفاعی بایستی بدین نکته توجه داشته باشند که سازمان سنجش مسئول برگزاری و در واقع ثبت نام داوطلبان این دوره می باشد.

بنابراین تمامی جزئیات و اخبار مربوط به این پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد. بنابران چنانچه قصد دارید از اصلاحیه ها، زمان ثبت نام، زمان اعلام نتایج، زمان ویرایش اطلاعات و … مطلع شوید و به لینک ثبت نام، لینک اعلام نتایج، لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی و فرم انتخاب رشته دسترسی داشته باشید، بایستی به این سایت مراجعه کنید.

چنانچه پیرامون سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی و همینطور نحوه ثبت نام و چینش الویت های خود در فرم انتخاب رشته سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. مشاوران دانتل می توانند ثبت نام شما را تیز در سامانه انجام دهند تا بتوانید از انتخاب رشته خود اطمینان داشته باشید و در نهایت بر اساس سوابق تحصیلی خود موفق به کسب قبولی گردید.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های غیر انتفاعی از طریق چه سایتی انجام می شود؟

ثبت نان بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

آدرس دقیق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی کدام است؟

متقاضیان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بایستی به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

لینک ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های غیر انتفاعی چه زمانی در سایت سنجش فعال می شود؟

لینک ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های غیرانتفاعی به صورت همزمان با ثبت نام دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش فعال می گردد که به زمان تقریبی آن در متن مقاله اشاره کردیم.

منبع: سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400

​​​​​​​




:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: