دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
نوشته شده توسط : دانتل

دانشگاه های بسیاری در زمینه جذب دانشجو به صورت بدون آزمون فعال هستند. یکی از این دانشگاه ها که از میان متقاضیان به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد، دانشگاه پیام نور می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله به منظور اطلاع رسانی شرایط و ضوابط، مدارک لازم، نحوه ثبت نام و … پیش از شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و گاها به طور همزمان، دفترچه‌ای را با عنوان دفترچه راهنمای انتخاب رشته و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور منتشر می کند.تمامی داوطلبان ابتدا بایستی مندرجات این دفترچه را با طور کامل مطالعه کنند و سپس در جهت انتخاب رشته اقدام کنند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون دانلود و دریاقت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 ارائه کرده ایم.

منبع: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

متقاضیان در اولین قدم برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور بایستی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و دفترچه‌ی بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کتند.

چراکه متقاضیان در صورتی می توانند در پذیرش دانشگاه پیام نور شرکت کنند که واجد شرایط باشند. شرایط شرکت در این ثبت نام در دفترچه‌ی مندرج گردیده است. لازم است اشاره کنیم که دفترچه‌ی بدون آزمون دانشگاه پیام نور همزمان با پیش از شروع زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” منتشر می گردد.

لازم است اشاره کنیم که کد رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در قسمتی از دفترچه‌ی انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه های سراسری درج شده است، بنابراین بخشی از دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه های سراسری به انتخاب رشته دانشگاه پیام نور اختصاص دارد.

 

بخوانید:ثبت نام بدون کنکور پیام نور

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

همانطور که اشاره کردیم، دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه پیام نور به طور همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری منتشر می گردد. بنابراین برای اطلاع از کد رشته محل های ارائه شده به صورت بدون آزمون در دانشگاه پیام نور، شما متقاضیان گرامی منتظر انتشار دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری باشید، چراکه کد رشته محل های دانشگاه پیام نور نیز در این دفترچه ها درج گردیده است. برای مشاهده مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیک کنید.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور پیام نور

 

 

زمان انتشار دفترچه مهر | نیمسال اول

تاکنون سازمان سنجش آموزش کشور از زمان انتشار دفترچه‌ی بدون آزمون دانشگاه پیام نور در نیمسال اول و ورودی مهر ماه 1400 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود که طبق روال سال گذشته این دفترجه در اوایل مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر گردد.

به محض اعلام شدن زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر 1400 در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

زمان انتشار دفترچه بهمن | نیمسال دوم

در سال گذشته دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در اواخر آذر ماه و اوایل دی ماه بر روی سایت سازمان سجش آموزش قرار گرفت که پیش بینی می شود امسال نیز مطابق سال های گذشته باشد.

به محض اعلام شدن زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400 در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

لینک دانلود دفترچه‌های ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در واقع همان لینک دانلود دفتزچه های نام نویسی بدون آزمون دانشگاه های سراسری می باشد. در ادامه می توانید برای دانلود دفترچه‌های انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پیام نور از طریق لینک هایی که در ادامه به تفکیک نیمسال تحصیلی قرار داده ایم، اقدام نمایید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 | مهر

سازمان سنجش آموزش کشور تاکنون دفترچه بدون کنکور پیام نور نیمسال اول 1400 را منتشر نکرده است، برای راهنمایی شما عزیزان دفترچه های سال گذشته را قرار داده ایم.

 

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال اول 1399

 

 

چنانچه دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نمیسال اول ( مهرماه) 1400 منتشر گردد، لینک دانلود آن را نیز به این مطلب اضافه خواهیم کرد.

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 | بهمن

با توجه به اینکه دفترچه‌ی بدون کنکور پیام نور نیمسال دوم 1400 منتشر نگردیده است، بهدمنظور راهنمایی شما عزیزان دفترچه‌ی سال گذشته را قرار داده ای.

 

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال دوم 1399

 

 

چنانچه دفترچه‌ی راهنمای انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نمیسال اول (بهمن ماه ) 1400 منتشر گردد، لینک دانلود آن را نیز به این مطلب اضافه خواهیم کرد.

 

جزئیات دفترچه بدون کنکور دانشگاه پیام نور

دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در هر دو نیمسال تحصیلی  شامل اطلاعات مشابه و مهمی از جمله موارد زیر می باشد:

  • شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور
  • زمان ثبت نام 
  • نحوه و راهنمای ثبت نام
  • نحوه انتخاب رشته
  • ضوابط مرتبط با اتباع غیر ایرانی و خارجی
  • مقررات مربوط به نظام وظیفه
  • سهمیه های موثر در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور
  • تعهدات 
  • هزینه ثبت نام
  • لیست رشته محل های ارائه شده در دانشگاه پیام نور
  • و …

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

 

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور پیام نور

شما متقاضیان گرامی به محض انتشار دفترچه‌ی راهنمای نام نویسی و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پیام نور بایستی که این دفترچه را دریافت و کد رشته محل های مورد نظرتان را استخراج نمایید.

در نظر داشته باشید که حتی می توانید رشته های غیرهمنام با مدرک دیپلم خود را نیز انتخاب کنید اما از آنجایی که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است در کد رشته محل های همنام شانس بیشتری خواهید داشت.

چنانچه در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور با مشکلی مواجه شدید، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر و بهمن ماه به صورت یکپارچه منتشر میگردد؟

خیر، دفترچه راهنما انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر و بهمن ماه به صورت مستقل از یکدیگر منتشر می شود.

آیا دفترچه‌ی انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور به صورت مستقل منتشر می شود؟

خیر، دفترجه بدون کنکور دانشگاه پیام نور در واقع بخشی از دفترچه‌ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های صسراسری می باشد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور چه زمانی و از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

زمان انتشار دفترچه بدون آزمون دانشگاه پیام نور 1400 مشخص نیست. اما به زمان های تقریبی آن اشاره شده است که از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

منبع: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400




:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: