زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400
نوشته شده توسط : دانتل

در میان دانشگاه های سراسری که طی چند سال اخیر به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرند. دانشگاه پیام نور نیز به صورت بدون کنکور از میان متقاصیان واجد شرایط در دو ترم تحصیلی مهر و بهمن دانشجو می پذیرد. تمامی داوطلبان برای شرکت در ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور بایستی که ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته و نام نویسی بدون آزمون در دانشگاه پیام نور را دریافت کنند و در زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 نسبت به ثبت نام و درج کد رشته محل های خود اقدام نمایند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون این ثبت نام ارائه کرده ایم.

منبع: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور 85 درصد از رشته های ارائه شده در دانشگاه های سراسری به صورت بدون آزمون ارائه می شود. دانشگاه پیام نور نیز در این پذیرش سهمی دارد به طوری که هر ساله در دو ترم تحصیلی مهر و بهمن ماه نسبت به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی اقدام نمی نماید. دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته از تمامی زیرگروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی ، زبان و هنر دانشجو می پذیرد. برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 کلیک کنید.

لازم است اشاره کنیم که دانشگاه های پیام نور به صورت شهریه پرداز اداره می شوند و داوطلبان پس از قبولی در این دانشگاه ملزم به پرداخت شهریه می باشند.

 

بخوانید:ثبت نام بدون کنکور پیام نور

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

همانطور که اشاره کردیم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه انجام می شود. این نام نویسی برای هر نیمسال تحصیلی در دو بازه زمانی جداگانه صورت می گیرد. در ادامه به تاریخ دقیق پذیرش بدون آزمون پیام نور در هر نیمسال تحصیلی اشاره کرده ایم. برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 کلیک کنید.

نیمسال ورودی زمان ثبت نام – سال 99 زمان ثبت نام – سال 1400
نیسمال اول – مهر 5 مرداد تا 14 مهر ماه تاریخ دقیق اعلام نشده است
نیسمال دوم – بهمن  30 آذر تا 6 دی ماه تاریخ دقیق اعلام نشده است

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 | نیمسال اول

در سال گذشته ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور در نیمسال تحصیلی اول در اوایل مرداد ماه انجام شد و تمامی متقاضیان تحصیل در این دانشگاه در نیمسال تحصیلی اول توانستند در این بازه زمانی ثبت نام خود را انجام دهند.

با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال تحصیلی اول 1400 (ورودی مهرماه) منتشر نکرده است، پیش بینی می شود امسال نیز این ثبت نام طبق رویه سال گذشته انجام گردد.

 

تا کنون زمان سازمان سنجش دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 را اعلام نکرده است. به محض انتشاز اطلاعیه سنجش در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 | نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور در بهمن ماه به منظور تکمیل ظرفیت مهرماه انجام می شود. سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور نیمسال تحصیلی دوم و ورودی بهمن ماه 1400 نیز اطلاعیه ای منتشر نکرده است. اما می توان با استناد به قبولی های سال گذشته به این نتیجه رسید که ثبت نام این دوره نیز در اواخر آذر ماه انجام می شود.

 

چنانچه سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون تاریخ دقیق آغاز پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن 1400 اطلاعیه ای منتشر کند در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

 

 

بخوانید: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

 

 

مشاوره پذیرش بدون آزمون پیام نور

نکته ای که پیرامون ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور وجود دارد، این است که این مرحله به طور همزمان با دانشگاه های سراسری انجام می شود. بنابراین متقاضیان برای ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور بایستی که در زمان نام نویسی بدون آزمون دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته دانشگاه پیام نور را انجام دهند. لازم است اشاره کنیم که داوطلبان پس از قبولی در دانشگاه پیام نور، در صورت تمایل می توانند در کلاس ها شرکت کنند، چراکه اجباری به حضور در کلاس های درسی نمی باشد. برای مشاهده مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیک کنید.

چنانچه پیرامون شرکت در ثبت نام بدون کنکور پیام‌نور سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کرده و ثبت نام خود را به کارشناسان ما بسپارید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام‌نور 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا نام نویسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور برای نیمسال تحصیلی مهر و بهمن در یک بازه زمانی انجام می شود؟

خیر، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور برای هر نیمسال تحصیلی در بازه زمانی جداگانه انجام می شود.

نام نویسی بدون کنکور دانشگاه پیام در چه بازه زمانی صورت می گیرد؟

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 تا کنون اعلام نشده است، اما به تاریخ تقریبی آن در متن مقاله اشاره خواهیم کرد.

زمان دقیق پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

سازمان دهی بدون کنکور دانشگاه پیام نور بر عهده سازمان سنجش است و زمان پذیرش نیز از طریق سایت sanjesh.org اعلام خواهد شد.

منبع: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400




:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: