زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400
نوشته شده توسط : دانتل

مدارس تیزهوشان امکانات ویژه ای همچون اساتید معتبر و برجسته دارد از بهترین شرایط آموزش نیز برخوردار می‌باشد و آنها را در اختیار دانش آموزان با استعداد قرار می‌دهد و همین مسائل باعث شده است رقابت سختی بین دانش آموزان در مقاطع مختلف شکل گیرد و برای ورود به این مدارس تلاش کنند. این آزمون توسط مرکز ملی پرورش استعداد درخشان هر سال و برای دو مقطع تحصیلی برگزار می‌شود که یکی از لازمه های شرکت در آن اطلاع از زمان برگزاری این آزمون می‌باشد. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 می‌پردازیم.

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

طی چند سال اخیر آزمون تیزهوشان پایه هفتم حذف شده است و آزمون ها جنبه پیشرفت تحصیلی نداشته و در قالب سنجش هوش می‎باشد، به همین دلیل داوطلبان می‌توانند مستقیم به آدرس اینترنتی “ hoosh.medu.ir ” نیز مراجعه کنند.

متقاضیانی که ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 خود را تکمیل کرده باشند؛ بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان در جلسه آزمون نیز حضور داشته باشند و خود را در آزمون تیزهوشان و برای ورود به مدارس تیزهوشان محک بزنند. در سال گذشته آزمون تیزهوشان ششم به هفتم خردادماه برگزار شد. 

پایه آزمون تیزهوشان زمان برگزاری آزمون
آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401  پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400

 

بخوانید: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

نکته ای که داوطلبان باید توجه داشته باشند این است که لازمه ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم، کارت ورود به جلسه است، لزوم کارت ورود به جلسه در شناسایی دانش آموزان برای ورود به جلسه آزمون می‌باشد به طوری که که اگر داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند؛ نمی‌توانند در جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کنند و از ورود آنها به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد. در صورت فراموشی نام کاربری و رمز ورود سامانه همگام امکان دریافت کارت ورود به جلسه را نخواهند داشت و از ورود به جلسه آزمون ممانعت بع عمل خواهد آمد. 

 

بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400

 

 

یک هفته قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401، همه شرکت کنندگان بایستی به سامانه و درگاه ورودی آزمون‌های ورودی وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه خود را تهیه کنند. نتایج آزمون تیزهوشان تقریبا یک ماه بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر خواهد شد و دانش آموزان پس از کسب نتیجه قبولی در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: زمان برگزاری  آزمون تیزهوشان 1400

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400




:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: